Neres laten gaan is heel jammer. Maar als je Antony voor je hebt, Tadic staat linksbuiten en je wilt meer minuten maken dan snap ik wel dat je ergens anders wilt kijken en dat Ajax na een jaar of 4 trouwe dienst je helpt verder te kijken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had wel het meeste last van ontbreken diepgang, zie je toch hoe een metertje meer of minder enorm uitmaakt, daarom vond ik het laten gaan van Neres een grote fout omdat ook in dat verkorte seizoen 19/20, door die blessure van Neres, Ajax hetzelfde probleem had
uiteraard maar ik had toch meer het idee dat het van Ajax kwam en uiteraard is hij niet zo goed als Antony maar je kan wel op dezelfde manier blijven voetballenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Neres laten gaan is heel jammer. Maar als je Antony voor je hebt, Tadic staat linksbuiten en je wilt meer minuten maken dan snap ik wel dat je ergens anders wilt kijken en dat Ajax na een jaar of 4 trouwe dienst je helpt verder te kijken.
Wat een onzin weer. Hij had niet de bloedvorm van aan het begin van het seizoen maar dat heeft geen enkele speler een heel seizoen lang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahahaha, er was een periode vanaf de Klassieker tot eind seizoen dat hij geen bal op doel kon schieten. Als we dat al gaan ontkennen.
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zitquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij had niet de bloedvorm van aan het begin van het seizoen maar dat heeft geen enkele speler een heel seizoen lang.
Kan je nog wel als aanspeelpunt duels winnen , bal vasthouden of in ieder geval 'aanwezig' zijn maar dat was ook niet meer het geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zit
Ja maar schijnbaar is Haller waardeloos geweest een half seizoenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch niet zo vreemd dat een "eindstation" speler zoals hij is niet zo goed draait als er zand in de machine zit
Een passe-partout? Dat vind ik wel netjes ja, ik dacht daar ook meer voor betaald te hebben toen Frank trainer was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:21 schreef Tjacka het volgende:
110 euro voor de CL wedstrijden
Dat is een prima prijs.
Taylor en doorbraak, zeiken op Haller, en dan eindigen met United wat niemand boeit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dankzij de doorbraak van Taylor heeft Ajax nu pas weer een smaak op het middenveld die balans biedt ten opzichte van veel onzin vorig jaar. Of je het wil of niet: het gebrek aan een goed werkend middenveld, het belang van de passing van Blind die wegviel, de diepgang van Antony. Allemaal factoren die bijdroegen aan het wisselvallige spel richting het kampioenschap.
Ja, hij heeft bijvoorbeeld te lang vastgehouden aan Haller. Alleen is (nog steeds) die fitheid van Brobbey een ding. Schreuder krijgt ermee te maken.
Voorts zie ik in het huidige United ook niet echt spelers rondlopen die de boel kunnen sturen in het veld. Allemaal eilandjes in de selectie; als je iets nieuws wil implementeren, lijkt me dat buitengewoon lastig. Al is het niet verstandig dat hij blind gokt op Eredivisie-aankopen.
Laat die knul eerst eens 10 wedstrijden achter elkaar in de basis spelen. We zijn wel in staat om een speler heel snel te hypen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Taylor is niet doorgebroken wil je zeggen?
Dat doet hij toch ook ? Eind vorig seizoen en nu weer basis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:49 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Laat die knul eerst eens 10 wedstrijden achter elkaar in de basis spelen. We zijn wel in staat om een speler heel snel te hypen.
Nee, waarom hij speelt is een raadsel, hij is veel minder dan Klaassen, Kudus en Berghuis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Want Taylor is niet doorgebroken wil je zeggen?
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:12 schreef mokkiemok het volgende:
ik had even de memo gemist, maar, TH is nu de knullige nietsnut nu hij weg is?
Want een hoop bagger heb jij weer weten te producerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.
Niet zo negatief hè makker.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want een hoop bagger heb jij weer weten te produceren
Als het ergens op zou slaan dan hoef je niet negatief te zijn. Hoeveel tegengoals had Ajax vorig seizoen voor de winterstop?quote:
Eens vriend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ten Hag heeft het nooit voor elkaar weten te krijgen om een ploeg goed te laten verdedigen. Bij Utrecht niet en bij Ajax ook niet. Alleen bij Ajax was het zo dat als je zelf de bal hebt, de tegenstander niet kan scoren. Dus in de eredivisie kom je er mee weg als je middenveld en aanval goed is.
In de Premier League is het andere koek natuurlijk, die manier van spelen is anders waardoor je erg snel door de mand valt als je verdediging niet solide is, zoals we nu ook zien bij Manchester United.
Wel op 426 hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 17:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een passe-partout? Dat vind ik wel netjes ja, ik dacht daar ook meer voor betaald te hebben toen Frank trainer was.
Ah, de nieuwe Shreyas is uit. Nu even lezen (en hopelijk weer schaterlachen).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dat zelf ook doetquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe Shreyas is uit. Nu even lezen (en hopelijk weer schaterlachen).
Zo niet, hoop ik dat hij toegang heeft tot professionele zorg.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dat zelf ook doet
Mwa, het is meer zo dat Nederlanders geen intuitie hebben voor Engels voetbal, Duitsers hebben datzelfde. Tegenwoordig komt daar ook nog eens een enorm kwaliteitsverschil bovenop maar ook toen het Engelse voetbal een stuk minder voorstelde had je als je ze bezug zag altijd het gevoel dat je naar onbeholpen onbenullen zat te kijken, maar dat 90 minuten in overdrive spelen is een kwaliteit op zich. Datzelfde zag je gister ook een beetje bij Rangers-PSV. Op het oog verwacht je daar met een nulletje of 4 te kunnen winnen, echter weet je verstandelijk dat het in de praktijk altijd lastiger is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
geloof ik helemaal niets van en hoe dan ook een voorbarige conclusie na 2 wedstrijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, het is meer zo dat Nederlanders geen intuitie hebben voor Engels voetbal, Duitsers hebben datzelfde. Tegenwoordig komt daar ook nog eens een enorm kwaliteitsverschil bovenop maar ook toen het Engelse voetbal een stuk minder voorstelde had je als je ze bezug zag altijd het gevoel dat je naar onbeholpen onbenullen zat te kijken, maar dat 90 minuten in overdrive spelen is een kwaliteit op zich. Datzelfde zag je gister ook een beetje bij Rangers-PSV. Op het oog verwacht je daar met een nulletje of 4 te kunnen winnen, echter weet je verstandelijk dat het in de praktijk altijd lastiger is.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:05 schreef Gutanoth het volgende:
@:Shreyas heeft in dit geval gewoon 100% gelijk.
De hele reden dat de defensie van Ajax de afgelopen seizoenen niet is afgebrand, is omdat het middenveld en de aanval de bal gewoon goed genoeg vast kon houden.
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk joh, die jongens achterin heb je eigenlijk niet nodig
Wat een onzin weer op de vroege morgenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallen
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordtquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is toch niet zwart/wit? Jullie aanval en verdediging is gewoon zó goed dat de verdediging niveau Twente niet is opgevallen
En we raakte bovendien onze 2 beste keepers kwijt gek he dat de organisatie in het veld dan minder is.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordt
Minder zuipen 's avonds Guta. Kom nou toch, vorige CL campagne bleef de boel prima overeind.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eens. m.u.v. Benfica uit, toen viel het Bosziaans uit elkaar in de 2e helft, maar de andere wedstrijden stond het behoorlijk goed, net als in eerste deel competitie trouwens.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Minder zuipen 's avonds Guta. Kom nou toch, vorige CL campagne bleef de boel prima overeind.
Niveautje qua discussie is dit ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee maar het is wel onzin, je kan dat gewoon niet scheiden omdat zowel aanvallen als verdedigen als team gedaan wordt
Ja dat gaat Ajax wel helpen iddquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rutte moet de 25 miljard voor stikstof maar in geestelijke gezondheidszorg gaan stoppen...
Misschien dat de megafoonmongool dan eindelijk wordt opgenomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat gaat Ajax wel helpen idd
tja niveau Pietje wordt zo weer ingevuld, als het zo doorgaat moet ik er nog een ster bij gaan nemenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niveautje qua discussie is dit ook.
Dat gebrek aan feeling is iets dat zich juist in de eerste wedstrijden manifesteert. Dat hij na verloop van tijd die intuitie wel kan ontwikkelen doet natuurlijk niets aan die stelling af. Het is ook niet zo gek, de Engelse en de Nederlandse voetbalwijze verschillen nu eenmaal enorm en het is ook iets waarvan Engelse voetbalanalytici regelmatig gewag maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
geloof ik helemaal niets van en hoe dan ook een voorbarige conclusie na 2 wedstrijden
je moet de groeten van Klopp en Tuchel hebben, is gewoon onzinquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat gebrek aan feeling is iets dat zich juist in de eerste wedstrijden manifesteert. Dat hij na verloop van tijd die intuitie wel kan ontwikkelen doet natuurlijk niets aan die stelling af. Het is ook niet zo gek, de Engelse en de Nederlandse voetbalwijze verschillen nu eenmaal enorm.
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja niveau Pietje wordt zo weer ingevuld, als het zo doorgaat moet ik er nog een ster bij gaan nemen
Klopp is juist een goed voorbeeld: die werd in zijn eerste seizoen 8e. Tuchel kwam van PSG.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
je moet de groeten van Klopp en Tuchel hebben, is gewoon onzin
Doe maar blind bankie. Na 45 minuten wisselen voor Wijndal.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bassey is weer speelgerechtigd tegen Sparta. Benieuwd wat Schreuder gaat doen. De linkerkant met Blind en Wijndal functioneert defensief (nog) niet. Zou mij niet verbazen als Blind naar de buitenkant gaat en Bassey in het centrum verschijnt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopp is juist een goed voorbeeld: die werd in zijn eerste seizoen 8e. Tuchel kwam van PSG.
Daar spelen ze allemaal ook over 3 jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:51 schreef Boussaadia het volgende:
Mazraoui - Timber - Martinez - Blind, die hadden inderdaad niet mistaan bij FC Twente.
Voel je vooral niet bezwaard om weg te blijven.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.
Dan doet Blind het vrij aardig met 35 jaar oudquote:Op woensdag 17 augustus 2022 13:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daar spelen ze allemaal ook over 3 jaar
Ah je kwam naar Fok! om inhoudelijk sterke discussies te voeren?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos hier aan het worden, het is niet alleen PietjeOlifantenstront maar heb het gevoel dat het aantal users met wie je een fatsoenlijke inhoudelijke discussie kan voeren steeds verder afneemt. Voor puur oppervlakkige voetbaldiscussies ga ik wel naar kringverjaardagen, dit gaat gewoon nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |