Gewoon zelf een goede poulefase draaien en geen punten verspelen "uit bij Volendam" de zondag er na...quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook hoor dus ik geef ze wel de grootste kans van de 2 maar doet er allemaal niet zoveel toe voor Ajax, er is maar 1 debiel hier die dat denkt
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL lotingquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:34 schreef manny het volgende:
[..]
Gewoon zelf een goede poulefase draaien en geen punten verspelen "uit bij Volendam" de zondag er na...
Nog ff een goede vervanger voor Schuurs svpquote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL loting
Die loting idd. Dat geluk houdt ook een keer op.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit ja, gewoon naar jezelf kijken, vind dat Ajax een hele aardige selectie heeft al hoop ik toch wel op een gunstige CL loting
zolang je daar nog op moet hopen ben je nog niet goed genoegquote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:01 schreef manny het volgende:
[..]
Die loting idd. Dat geluk houdt ook een keer op.
Mwa, ja, is dat zo ? Denk dat ook de hele grote clubs niet zitten te wachten op een poule waarin uit pot 3 en 4 bij wijze van spreke Inter en Benfica komen rollen. (geen idee of dit kan trouwens).quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je daar nog op moet hopen ben je nog niet goed genoeg
Laat ik het zo zeggen, je hoort nog steeds niet tot de beste 16 zeg maar, dus wat voor loting dan ook overwintering is een zekerheidje, daar moet je wel naar toe of tenminste dat was het plan maar door die hele nieuwe setup vanaf 24 wordt het sowieso anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:29 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa, ja, is dat zo ? Denk dat ook de hele grote clubs niet zitten te wachten op een poule waarin uit pot 3 en 4 bij wijze van spreke Inter en Benfica komen rollen. (geen idee of dit kan trouwens).
En nee. Ik heb Ajax niet als favoriet voor de CL genoteerd, maar overwinteren zou toch weer moeten kunnen..
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er gaat dus een bod van rond de 100 miljoen komen voor Anthony?
Zou het extreem jammer vinden, dit soort jongens koop je niet en maken het verschil in de CL.
Tja. Dat kun je als Nederlandse club niet weigeren. Zou wel heel zonde zijn als ie nu al vertrekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Er gaat dus een bod van rond de 100 miljoen komen voor Anthony?
Zou het extreem jammer vinden, dit soort jongens koop je niet en maken het verschil in de CL.
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?
Antony verkoop je volgend jaar ook gewoon voor 60 miljoen. Niet echt een enorme gok.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:00 schreef mokkiemok het volgende:
een speler uit de eredivisie heeft wel een plafond natuurlijk qua vraagprijs, dus 100 miljoen afslaan zou dan ook idioot zijn, ook bij een fantastisch WK en 50+ doelpunten in dit seizoen gaat die vraagprijs niet meer exponentieel groeien.
enige reden om hem te houden bij een bod van een miljoen is zodat je de speler nog in je selectie hebt, maar dat is financieel wel een flinke gok natuurlijk.
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Antony verkoop je volgend jaar ook gewoon voor 60 miljoen. Niet echt een enorme gok.
Moet kunnen. Bergwijn gaat straks ook weer weg voor 82 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.
je moet niet alles geloven wat je leest en het is Antonyquote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als er nu een bod komt van 100 miljoen, is dat dus een gok van 40 miljoen.
alles hangt natuurlijk af van wat voor bod ManU doet op Antony. alles onder de 90 miljoen is gewoon af te weren, zeker met het opkomende WK en nog zo vroeg in, wat lijkt te worden, zijn droomseizoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet niet alles geloven wat je leest en het is Antony
Antony.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 09:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anthony is toch gewoon gekocht? of is hij bij Ajax gewoon ontstaan uit de grond?
Haal dan een normale keeper.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
60 miljoen of hoger en ze mogen hem wat mij betreft verkopen.
Ja, technisch gezien leuk om te kijken naar zijn acties. Tegelijkertijd heeft hij nou ook weer niet assists en goals om U tegen te zeggen. Verdedigend laat hij vaak zijn mannetje lopen. Lekker met winst verkopen en Berghuis weer rechtsvoor zitten in een enigszins vrije rol. Laat hem maar weer in zijn kracht komen
En met de winst op Antony eens investeren in een echt goede verdediger voor linksachterin dan mag Wijndal de bank op.
Wordt toch eens tijd dat jij naar een wedstrijd van Ajax gaat kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 10:10 schreef LethalNinja het volgende:
60 miljoen of hoger en ze mogen hem wat mij betreft verkopen.
Ja, technisch gezien leuk om te kijken naar zijn acties. Tegelijkertijd heeft hij nou ook weer niet assists en goals om U tegen te zeggen. Verdedigend laat hij vaak zijn mannetje lopen. Lekker met winst verkopen en Berghuis weer rechtsvoor zitten in een enigszins vrije rol. Laat hem maar weer in zijn kracht komen
En met de winst op Antony eens investeren in een echt goede verdediger voor linksachterin dan mag Wijndal de bank op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |