abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 00:19:10 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_205450777


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David en/of Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, waar je ons niet op de hoogte hoeft te houden over letterlijk elk pakketje dat in aantocht is, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige talkshow OP1. Start de SC!

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 06:39:06 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205451196
Goedemorgen :W :O

Op zich, best wel lekker geslapen toen ik uiteindelijk in slaap was gevallen. :z

*O* gefeliciteerd @usagi414 *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 06:49:38 #3
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205451209
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 06:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen :W :O

Op zich, best wel lekker geslapen toen ik uiteindelijk in slaap was gevallen. :z

*O* gefeliciteerd @:usagi414 *O*
Deze post was gisteren deels al voorspeld :7
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 06:50:17 #4
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205451211
Zelf beroerd geslapen. Voelde eigenlijk warmer aan dan vorige week :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 07:21:10 #5
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205451255
Gefeliciteeerd Usagiiii O+ *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 25 juli 2022 @ 07:22:10 #6
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205451258
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:09 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hier ook. Normaliter koelt het wel aardig af maar er zat volgens mij flink wat alcohol in mijn frozen strawberry daiquiri :')
(Mijn nieuwe lievelingscocktail trouwens)
Ook mijn favoriet *; Maken ze het vers? Hebben ze ook mango? Dat vind ik ook heeeel lekker in je daiquiri :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  ESF Reporter maandag 25 juli 2022 @ 07:35:26 #7
87554 Cee
Welluk?
pi_205451311
Deze nacht mag in het putje, dat wordt weer minstens een koffie-boost rond de klok van 2 om niet achter m’n bureau in slaap te vallen. :O
pi_205451418
Gefeliciteerd Usagi !
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:00:35 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205451673
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 06:49 schreef Redefine het volgende:

[..]
Deze post was gisteren deels al voorspeld :7
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:13:04 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205451743
Hoorde net op de radio dat er een waterstoring is in Vlissingen en omgeving. Ik had zelf ook al een vermoeden dat de waterdruk lager was dan normaal.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:30:26 #11
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205451846
Gefeliciteerd @usagi414 *G* *G* *G*
pi_205451859
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:10 schreef Redefine het volgende:

[..]
Eh nee dat maak jij er van. Ik reageer puur op jouw punt dat er nu opeens pas kritiek is. Terwijl die kritiek al langer te billijken is. Waarbij juist meer geld ervoor zorgt dat je beter kunt kijken naar de techniek, de voeding en trainingen.

Waarbij uiteraard geldt dat de een beter met een budget omgaat dan de ander. Maar meer geld betekend wel dat je een beter plan kunt neerzetten, ook voor doping.

Sowieso gaat mijn kritiek bij Jumbo niet alleen maar over doping, maar wel over het succes deels kopen. En dat is deels ja, want uiteindelijk zijn het de renners die het alsnog moeten doen. En moet de structuur uiteraard ook nog wel goed worden neergezet, wat niet altijd vanzelfsprekend is met meer geld.
Maarja als je er al zo naar kijkt voordat iets bewezen is, dan is het toch ook verder niets voor jou? Dan kun je er sowieso niet van genieten. Er blijft altijd wel iets hangen bij het wielrennen dat je denkt hmm, hopelijk is het niet zo, maar van te voren al zo er naar kijken, dan verpest je het ook gewoon voor jezelf.

Dan zou je dat ook net zo goed van atletiek kunnen denken en daar niet meer van kunnen genieten.
pi_205451884
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:10 schreef Redefine het volgende:

[..]
Eh nee dat maak jij er van. Ik reageer puur op jouw punt dat er nu opeens pas kritiek is. Terwijl die kritiek al langer te billijken is. Waarbij juist meer geld ervoor zorgt dat je beter kunt kijken naar de techniek, de voeding en trainingen.

Waarbij uiteraard geldt dat de een beter met een budget omgaat dan de ander. Maar meer geld betekend wel dat je een beter plan kunt neerzetten, ook voor doping.

Sowieso gaat mijn kritiek bij Jumbo niet alleen maar over doping, maar wel over het succes deels kopen. En dat is deels ja, want uiteindelijk zijn het de renners die het alsnog moeten doen. En moet de structuur uiteraard ook nog wel goed worden neergezet, wat niet altijd vanzelfsprekend is met meer geld.
Jumbo is m.i. nou juist een voorbeeld van een team dat het succes niet koopt. Ze zijn zeker niet arm, maar UAE en vooral Ineos zijn significant rijkere ploegen. UAE koopt ook gewoon een knecht van Roglic en Vingegaard weg, met George Bennett. De enige grote naam die Jumbo in de laatste jaren voor veel geld heeft binnengehaald is Dumoulin... en laat uitgerekend hij nou volledig geflopt zijn. Jongens als Vingegaard en Kuss hebben ze gewoon heel goed gescout.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:41:05 #14
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205451912
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoorde net op de radio dat er een waterstoring is in Vlissingen en omgeving. Ik had zelf ook al een vermoeden dat de waterdruk lager was dan normaal.
Er zijn blijkbaar ook al 2 NL-alerts geweest. 1 combinatie Nederlands-Engels en 1 combinatie Nederlands-Duits :+

En natuurlijk de felicitaties voor Usagi *O*
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205451921
@usagi414 van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* *O* *O*
pi_205451941
@usagi414 nu echt van harte *O* w/
  maandag 25 juli 2022 @ 09:47:43 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205451964
Lekkage is gevonden, dus nu oplossen. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:48:18 #18
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205451968
Ik probeer het bedrag dat ik bruto krijg voor mijn kilometervergoeding te berekenen, maar ik kom er niet op uit hoe ik dat moet doen. :?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 09:49:43 #19
375570 crew  Cyan9
pi_205451980
Gefeliciteerd @usagi414! *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 25 juli 2022 @ 09:59:28 #20
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205452053
Gefeliciteerd @usagi414 *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:10:10 #21
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205452130
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik voldoe graag aan de verwachtingen.
Fanservice.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 10:16:43 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205452190
Gefeliciteerd @usagi414! *O* *O*
pi_205452199
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 06:50 schreef Redefine het volgende:
Zelf beroerd geslapen. Voelde eigenlijk warmer aan dan vorige week :{
Ik heb ook beroerd geslapen, irritant is dat. Was idd warm en ik had muggen |:)
Nu kom ik niet vooruit qua werk, dus er wordt actief gewogt.
pi_205452207
En jaaaaaaaaaa gefeliciteerd Usagi *O*
  maandag 25 juli 2022 @ 10:19:04 #25
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205452213
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:32 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maarja als je er al zo naar kijkt voordat iets bewezen is, dan is het toch ook verder niets voor jou? Dan kun je er sowieso niet van genieten. Er blijft altijd wel iets hangen bij het wielrennen dat je denkt hmm, hopelijk is het niet zo, maar van te voren al zo er naar kijken, dan verpest je het ook gewoon voor jezelf.

Dan zou je dat ook net zo goed van atletiek kunnen denken en daar niet meer van kunnen genieten.
Dat doet voor mij niets af aan mijn kijkplezier hoor. Ik accepteer dat er doping gebruikt wordt. Waarbij ik van mening ben dat er overal doping wordt gebruikt, juist bij voetbal. Het is een gegeven wat de prestatie niet per se beter of slechter maakt qua waardering. Voor mij heeft Armstrong bijvoorbeeld nog steeds zeven keer de Tour gewonnen.

Echter gaat het er wel om of qua mogelijkheid van dopinggebruik het enigszins gelijk ligt. En of de ploeg/atleet nog enigszins fatsoenlijk met beschuldigingen omgaat. Armstrong intimideerde bijvoorbeeld. En Sky kon het puffer schandaal van Froome uiteindelijk van tafel laten vegen door dure advocaten. Dat kunnen kleine ploegen niet.

Bij Jumbo is mijn punt dat ze extreem dominant zijn. En ondertussen met dezelfde lulkoek aankomen als waarmee Sky en US Postal aankomen. Marginal gains, voeding, wattages, training etc. Dat soort invloeden helpen uiteraard veel. Maar toen die ploegen dat riepen, werden ze bijna uitgelachen. Maar omdat Jumbo Nederlands is, moeten we het opeens wel geloven?

Alsnog vind ik hun prestaties heel knap. En zeker als je kijkt waar ze vandaan komen. Maar het is nooit leuk als een ploeg zo dominant is. En dat heeft niet alleen met doping te maken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 10:23:26 #26
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205452254
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:19 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat doet voor mij niets af aan mijn kijkplezier hoor. Ik accepteer dat er doping gebruikt wordt. Waarbij ik van mening ben dat er overal doping wordt gebruikt, juist bij voetbal. Het is een gegeven wat de prestatie niet per se beter of slechter maakt qua waardering. Voor mij heeft Armstrong bijvoorbeeld nog steeds zeven keer de Tour gewonnen.

Echter gaat het er wel om of qua mogelijkheid van dopinggebruik het enigszins gelijk ligt. En of de ploeg/atleet nog enigszins fatsoenlijk met beschuldigingen omgaat. Armstrong intimideerde bijvoorbeeld. En Sky kon het puffer schandaal van Froome uiteindelijk van tafel laten vegen door dure advocaten. Dat kunnen kleine ploegen niet.

Bij Jumbo is mijn punt dat ze extreem dominant zijn. En ondertussen met dezelfde lulkoek aankomen als waarmee Sky en US Postal aankomen. Marginal gains, voeding, wattages, training etc. Dat soort invloeden helpen uiteraard veel. Maar toen die ploegen dat riepen, werden ze bijna uitgelachen. Maar omdat Jumbo Nederlands is, moeten we het opeens wel geloven?

Alsnog vind ik hun prestaties heel knap. En zeker als je kijkt waar ze vandaan komen. Maar het is nooit leuk als een ploeg zo dominant is. En dat heeft niet alleen met doping te maken.
Uiteindelijk was Ineos wel de beste ploeg deze Tour.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205452261
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:19 schreef Redefine het volgende:

[..]
Bij Jumbo is mijn punt dat ze extreem dominant zijn. En ondertussen met dezelfde lulkoek aankomen als waarmee Sky en US Postal aankomen. Marginal gains, voeding, wattages, training etc. Dat soort invloeden helpen uiteraard veel. Maar toen die ploegen dat riepen, werden ze bijna uitgelachen. Maar omdat Jumbo Nederlands is, moeten we het opeens wel geloven?
Maar doen we dat dan massaal? Volgens mij heeft iedereen bij wielrennen in z'n achterhoofd altijd gewoon twijfel, ook nu. Het is leuk dat ze winnen, maar ik ga niet nu al in zak en as chagrijnig naar zo'n tour kijken omdat we misschien over 10 jaar wel of niet gaan horen dat het niet eerlijk ging.
pi_205452344
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:19 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat doet voor mij niets af aan mijn kijkplezier hoor. Ik accepteer dat er doping gebruikt wordt. Waarbij ik van mening ben dat er overal doping wordt gebruikt, juist bij voetbal. Het is een gegeven wat de prestatie niet per se beter of slechter maakt qua waardering. Voor mij heeft Armstrong bijvoorbeeld nog steeds zeven keer de Tour gewonnen.

Echter gaat het er wel om of qua mogelijkheid van dopinggebruik het enigszins gelijk ligt. En of de ploeg/atleet nog enigszins fatsoenlijk met beschuldigingen omgaat. Armstrong intimideerde bijvoorbeeld. En Sky kon het puffer schandaal van Froome uiteindelijk van tafel laten vegen door dure advocaten. Dat kunnen kleine ploegen niet.

Bij Jumbo is mijn punt dat ze extreem dominant zijn. En ondertussen met dezelfde lulkoek aankomen als waarmee Sky en US Postal aankomen. Marginal gains, voeding, wattages, training etc. Dat soort invloeden helpen uiteraard veel. Maar toen die ploegen dat riepen, werden ze bijna uitgelachen. Maar omdat Jumbo Nederlands is, moeten we het opeens wel geloven?

Alsnog vind ik hun prestaties heel knap. En zeker als je kijkt waar ze vandaan komen. Maar het is nooit leuk als een ploeg zo dominant is. En dat heeft niet alleen met doping te maken.
Dat is het probleem in het wielrennen. Als renner en als ploeg van nu moet je je altijd verdedigen tegen de misstanden uit het verleden. Van Aert werd daar laatst ook boos om bij die persconferentie, dat was niet handig maar ik kan het wel begrijpen.

Als kijker hoeven we niet naïef te zijn, maar ik vind dat die ploeg ook krediet verdient. Geen ploeg in het peloton die een grotere schoonmaak heeft gehouden dan de voormalige Raboploeg. En Merijn Zeeman, bij Skil-Shimano nog een zeer prominent tegenstander van doping, zou dan bij Jumbo een dopingprogramma overzien? Ik zeg niet dat het absoluut onmogelijk is maar het zou me toch zeer verbazen.
pi_205452364
Ga je nog iets leuks doen in het kader van je verjaardag, @usagi414 ?
  maandag 25 juli 2022 @ 11:16:07 #30
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205452711
Hoe lang moeten ze eigenlijk nog in de tour of zijn ze nu klaar?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 juli 2022 @ 11:16:51 #31
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205452717
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:16 schreef Yesse het volgende:
Hoe lang moeten ze eigenlijk nog in de tour of zijn ze nu klaar?
Gisteren was de laatste etappe.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:18:17 #32
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205452731
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Gisteren was de laatste etappe.
Ah dus de koppen die ik vanmorgen zag waren van de vrouwen :D Stiekem wacht ik ook op het einde van het EK want dan begint Great British Bake-off weer :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 juli 2022 @ 11:20:01 #33
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205452747
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:18 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ah dus de koppen die ik vanmorgen zag waren van de vrouwen :D Stiekem wacht ik ook op het einde van het EK want dan begint Great British Bake-off weer :+
Ja, die gaan nu beginnen, geloof ik. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  ESF Reporter maandag 25 juli 2022 @ 11:30:08 #34
87554 Cee
Welluk?
pi_205452842
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die gaan nu beginnen, geloof ik. :@
Zijn al begonnen, gisteren.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:31:05 #35
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205452854
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:30 schreef Cee het volgende:

[..]
Zijn al begonnen, gisteren.
Aha. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:33:18 #36
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_205452878
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Aha. :@
Nota bene meteen een Nederlands 1-2'tje!
  maandag 25 juli 2022 @ 11:33:36 #37
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_205452882
Gefeliciteerd @usagi414! *G* *O* *G*
  maandag 25 juli 2022 @ 11:34:11 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205452886
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, die gaan nu beginnen, geloof ik. :@
Ik dacht begin augustus pas.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:34:16 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205452887
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:22 schreef Meke het volgende:

[..]
Ook mijn favoriet *; Maken ze het vers? Hebben ze ook mango? Dat vind ik ook heeeel lekker in je daiquiri :D
^)
Ja, was vers. Tenminste bij de cocktailbar gisteren wel, bij de daiquiri die ik bij de zwembadbar had, heb ik mijn twijfels, maar die smaakte ook goed.
Kon inderdaad ook kiezen voor mango of passievrucht :Y
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 11:36:46 #40
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_205452902
@Redefine tuurlijk hoeven niet alles te geloven. Maar gewoon cynisch wat roepen is ook niet heel sterk natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 25 juli 2022 @ 11:51:42 #41
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453010
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:33 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Nota bene meteen een Nederlands 1-2'tje!
Dat doen ze toch altijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 11:55:04 #42
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205453033
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:38 schreef Meridiaan het volgende:
Ga je nog iets leuks doen in het kader van je verjaardag, @:usagi414 ?
Vandaag gewoon werken. Gisteren wat bezoek gekregen.

En bedankt allemaal O+
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  maandag 25 juli 2022 @ 11:57:34 #43
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453054
Op mijn kamer op kantoor is het nu frisjes dan in de rest van het pand. Zelfs kouder dan in het gedeelte met airco. :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205453068
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:18 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ah dus de koppen die ik vanmorgen zag waren van de vrouwen :D Stiekem wacht ik ook op het einde van het EK want dan begint Great British Bake-off weer :+
Nou dat vind ik dus echt stom he, begin dan vroeger of later met dat programma en niet zo met weken tussen de volgende aflevering |:)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 12:04:17 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_205453110
Ik ga vanavond proberen groentesoep te maken :9 . Ik denk dat ik dat wel kan :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 12:07:59 #46
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453139
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nou dat vind ik dus echt stom he, begin dan vroeger of later met dat programma en niet zo met weken tussen de volgende aflevering |:)
Wat? Waren ze daar al mee bezig, maar zijn ze er mee gestopt vanwege het EK? :o :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 12:10:15 #47
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205453160
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat? Waren ze daar al mee bezig, maar zijn ze er mee gestopt vanwege het EK? :o :{
Ja en vanwege de TDF.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 juli 2022 @ 12:11:52 #48
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205453171
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nou dat vind ik dus echt stom he, begin dan vroeger of later met dat programma en niet zo met weken tussen de volgende aflevering |:)
Ja, er zit nu echt een maand tussen.
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wat? Waren ze daar al mee bezig, maar zijn ze er mee gestopt vanwege het EK? :o :{
Ja heel fijn, midden in het seizoen een maand geen afleveringen. Ze gaan nu ook van de donderdag naar de woensdag..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 12:12:08 #49
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_205453173
Proficiat @usagi414
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 25 juli 2022 @ 12:16:30 #50
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453206
quote:
8s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja en vanwege de TDF.
Oh ja, dan is dat wel terecht. :P

Maar het had toch op 2 of 3 uitgezonden kunnen worden dan. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 12:18:29 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453222
Ben benieuwd welke programma's er in november dan tijdelijk stilgelegd worden. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205453322
Gefeliciteerd @usagi414
pi_205453425
quote:
15s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:11 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ja, er zit nu echt een maand tussen.
[..]
Ja heel fijn, midden in het seizoen een maand geen afleveringen. Ze gaan nu ook van de donderdag naar de woensdag..
8)7 denk dat de NPO het ook als een makkelijke opvulling ziet in de zomer, maar als je gewoon wel kijkt is het behoorlijk stom. :')
pi_205453567
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd welke programma's er in november dan tijdelijk stilgelegd worden. :o
Ik hoop op Ongehoord Nederland.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:00:56 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453581
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:00 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik hoop op Ongehoord Nederland.
Ik hoop dat dat dan al volledig van de buis is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:01:01 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_205453583
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:44 schreef Em31 het volgende:

[..]
8)7 denk dat de NPO het ook als een makkelijke opvulling ziet in de zomer, maar als je gewoon wel kijkt is het behoorlijk stom. :')
En is er bij Bake-Off niet eens een doorlopende verhaallijn waar je weer in moet komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 25 juli 2022 @ 13:01:15 #57
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205453586
twitter
  maandag 25 juli 2022 @ 13:02:23 #58
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453608
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:23:30 #59
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205453796
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben benieuwd welke programma's er in november dan tijdelijk stilgelegd worden. :o
Dat is zo irritant. Ik kan nog wel herinneren dat in seizoen 14 van WIDM ook een onderbreking van drie weken zat volgens mij. Echt heel stom |:)
  maandag 25 juli 2022 @ 13:27:33 #60
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453849
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dat is zo irritant. Ik kan nog wel herinneren dat in seizoen 14 van WIDM ook een onderbreking van drie weken zat volgens mij. Echt heel stom |:)
Oh ja, dat zou wel kunnen. Dat heb ik al verdrongen. :X Ik zou zo ook even niet kunnen bedenken waarom dat toen was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 13:28:34 #61
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205453862
WIDM is toch vanaf januari weer?
pi_205453864
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Oh ja, dat zou wel kunnen. Dat heb ik al verdrongen. :X Ik zou zo ook even niet kunnen bedenken waarom dat toen was.
Olympische winterspelen.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:28:45 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453865
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
WIDM is toch vanaf januari weer?
:Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:29:06 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453874
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Olympische winterspelen.
Oh ja. Dat heb ik ook gekeken. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:30:18 #65
39237 crew  H_T
2733
pi_205453893
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
WIDM is toch vanaf januari weer?
Misschien ga ik weer eens een poging doen om het te kijken :) Meestal heb ik het die eerste weken erg druk en lig ik daarna verder achter dan dat ik zin heb om terug te kijken. Misschien valt dat dit keer mee :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:31:28 #66
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205453909
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Momo het volgende:
WIDM is toch vanaf januari weer?
Ja *G* Opnames schijnen al geweest te zijn want Rik is al een X periode weggeweest bij Eenvandaag een tijdje terug. Kandidaten zijn verrassend genoeg onder de radar gebleven van wat ik zo lees online, kinderprogrammapresentatrice Anne-Mar Zwart (ken ik niet maar is ook niet per sé op mij gericht natuurlijk dat soort programma's :P ) is de enige verdachte wat dat betreft nu.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:31:58 #67
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205453916
Maar WIDM en de nationale finales gaan vaak niet zo lekker samen |:)
pi_205453922
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Maar WIDM en de nationale finales gaan vaak niet zo lekker samen |:)
Nee, maar dat vind ik dan weer niet zo erg. Eerst de nationale finale kijken en zondagochtend/middag WidM terugkijken :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:34:24 #69
39237 crew  H_T
2733
pi_205453934
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:
Maar WIDM en de nationale finales gaan vaak niet zo lekker samen |:)
Sommige landen zijn zo vriendelijk daar rekening mee te houden :Y Italië bijvoorbeeld, dat alleen op zaterdagavond niet uitzendt, en Moldavië vanuit Studio Gymzaal op een willekeurige middag
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:36:26 #70
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205453952
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:31 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja *G* Opnames schijnen al geweest te zijn want Rik is al een X periode weggeweest bij Eenvandaag een tijdje terug. Kandidaten zijn verrassend genoeg onder de radar gebleven van wat ik zo lees online, kinderprogrammapresentatrice Anne-Mar Zwart (ken ik niet maar is ook niet per sé op mij gericht natuurlijk dat soort programma's :P ) is de enige verdachte wat dat betreft nu.
Wel mooi dat het zo goed geheim kan blijven wie er mee gedaan hebben dan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:38:56 #71
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205453972
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:34 schreef H_T het volgende:

[..]
Sommige landen zijn zo vriendelijk daar rekening mee te houden :Y Italië bijvoorbeeld, dat alleen op zaterdagavond niet uitzendt, en Moldavië vanuit Studio Gymzaal op een willekeurige middag
En Australië, die houden daar ook altijd fijn rekening mee ;)
  maandag 25 juli 2022 @ 13:39:46 #72
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205453983
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Wel mooi dat het zo goed geheim kan blijven wie er mee gedaan hebben dan.
Vorig jaar hadden ze gewoon iedereen al bekend gemaakt voordat men überhaupt de kans had om naar online gaten te zoeken :D
  maandag 25 juli 2022 @ 13:43:29 #73
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205454013
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:39 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Vorig jaar hadden ze gewoon iedereen al bekend gemaakt voordat men überhaupt de kans had om naar online gaten te zoeken :D
Ja, toen hoefde niemand meer te zoeken. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:43:59 #74
39237 crew  H_T
2733
pi_205454022
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]
En Australië, die houden daar ook altijd fijn rekening mee ;)
Sympathiek volkje. Als Ierland het niveau van vorig jaar haalt is dat probleem ook weer opgelost, ongeacht op welke dag van de week ze het doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:47:01 #75
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205454047
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:43 schreef H_T het volgende:

[..]
Sympathiek volkje. Als Ierland het niveau van vorig jaar haalt is dat probleem ook weer opgelost, ongeacht op welke dag van de week ze het doen
Wat een trieste zooi is het ook _O- Geloof ook niet dat ze het ooit leren :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:48:14 #76
39237 crew  H_T
2733
pi_205454057
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:47 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Wat een trieste zooi is het ook _O- Geloof ook niet dat ze het ooit leren :P
Misschien is Sam Ryder wel een goede inspiratie voor ze :) Jedward vind ik nog steeds leuke inzendingen (Lipstick meer dan Waterline), het is alleen de laatste jaren weinig soeps
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:50:44 #77
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205454071
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:48 schreef H_T het volgende:

[..]
Misschien is Sam Ryder wel een goede inspiratie voor ze :) Jedward vind ik nog steeds leuke inzendingen (Lipstick meer dan Waterline), het is alleen de laatste jaren weinig soeps
Nee, in 2013 is de huidige head of delegation gekomen, en sindsdien hebben ze nog maar twee keer de finale bereikt. In 2013 de laatste plek in de finale en in 2018 de 16e plek. Inmiddels zijn we zeg maar tien edities verder _O- En dan die HoD op de Ierse radio vertellen dat ze het "decent" doen qua resultaten. Ja hoor.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 13:53:53 #78
39237 crew  H_T
2733
pi_205454093
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nee, in 2013 is de huidige head of delegation gekomen, en sindsdien hebben ze nog maar twee keer de finale bereikt. In 2013 de laatste plek in de finale en in 2018 de 16e plek. Inmiddels zijn we zeg maar tien edities verder _O- En dan die HoD op de Ierse radio vertellen dat ze het "decent" doen qua resultaten. Ja hoor.
Misschien zijn ze de jaren '90 nog steeds aan het afbetalen en kan een nieuwe keer hosten er nog even niet bij, om maar weer eens een oude theorie naar boven te halen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 13:56:42 #79
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205454108
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:53 schreef H_T het volgende:

[..]
Misschien zijn ze de jaren '90 nog steeds aan het afbetalen en kan een nieuwe keer hosten er nog even niet bij, om maar weer eens een oude theorie naar boven te halen :P
Ik heb het al honderd keer gezegd volgens mij, maar een finaleplek halen met een leuk indiebandje zou voor Ierland niet zo moeilijk moeten zijn :D :P
pi_205454155
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nee, in 2013 is de huidige head of delegation gekomen, en sindsdien hebben ze nog maar twee keer de finale bereikt. In 2013 de laatste plek in de finale en in 2018 de 16e plek. Inmiddels zijn we zeg maar tien edities verder _O- En dan die HoD op de Ierse radio vertellen dat ze het "decent" doen qua resultaten. Ja hoor.
Dat was in Nederland niet zo heel veel anders in de magere jaren. Pas na Sieneke werd de hand geleidelijk in eigen boezem gestoken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 25 juli 2022 @ 14:28:05 #81
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205454278
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
@:Redefine tuurlijk hoeven niet alles te geloven. Maar gewoon cynisch wat roepen is ook niet heel sterk natuurlijk.
Dat laatste doe ik dan eigenlijk ook helemaal niet. Mijn oorspronkelijke opmerking ging erover dat ik de dominantie bizar vind. En daar nou niet heel blij van wordt. Sport wordt er dan niet leuker op. Daar zit wel een stukje aan gekoppeld dat dergelijke dominantie vaak wel met doping je maken heeft.

Maar mijn punten over doping waren toch vooral een reactie op het gestelde in die posts.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 14:32:22 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205454306
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat is het probleem in het wielrennen. Als renner en als ploeg van nu moet je je altijd verdedigen tegen de misstanden uit het verleden. Van Aert werd daar laatst ook boos om bij die persconferentie, dat was niet handig maar ik kan het wel begrijpen.

Als kijker hoeven we niet naïef te zijn, maar ik vind dat die ploeg ook krediet verdient. Geen ploeg in het peloton die een grotere schoonmaak heeft gehouden dan de voormalige Raboploeg. En Merijn Zeeman, bij Skil-Shimano nog een zeer prominent tegenstander van doping, zou dan bij Jumbo een dopingprogramma overzien? Ik zeg niet dat het absoluut onmogelijk is maar het zou me toch zeer verbazen.
Er zijn genoeg sporters en begeleiders die anto doping waren zelf ook doping betrapt. Dus dat zegt echt helemaal niks. Andersom uiteraard ook niet. Sowieso houdt Zeeman zich wel al bezig met ketonen, ondanks dat het in de dubieuze hoek zit.

Verder is het zeker vervelend ja, dat je wordt afgerekend op de resultaten uit het verleden. Maar dat roepen de sporters en omgeving wel over zichzelf af door precies dezelfde redenen te geven voor het net zo hard/zelfs harder rijden dan dopingzondaars als de betrapten het daarvoor riepen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 15:00:18 #83
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205454462
Tijd voor een ijsje op kantoor :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 15:38:57 #84
39237 crew  H_T
2733
pi_205454723
Wat voor soort bouillon(blokje) zouden jullie gebruiken voor het maken van een groentesoep? Er gaan gehaktballen in, dus het hoeft geen vegetarische bouillon te zijn
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 15:43:37 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205454781
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:38 schreef H_T het volgende:
Wat voor soort bouillon(blokje) zouden jullie gebruiken voor het maken van een groentesoep? Er gaan gehaktballen in, dus het hoeft geen vegetarische bouillon te zijn
groentebouillon?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 15:43:51 #86
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_205454785
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:38 schreef H_T het volgende:
Wat voor soort bouillon(blokje) zouden jullie gebruiken voor het maken van een groentesoep? Er gaan gehaktballen in, dus het hoeft geen vegetarische bouillon te zijn
Rundvlees of groente. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 25 juli 2022 @ 15:46:17 #87
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205454812
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:38 schreef H_T het volgende:
Wat voor soort bouillon(blokje) zouden jullie gebruiken voor het maken van een groentesoep? Er gaan gehaktballen in, dus het hoeft geen vegetarische bouillon te zijn
Ik vind zelf kippenbouillon altijd het lekkerst, maar dat is voor iedereen weer anders.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 juli 2022 @ 15:49:55 #88
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_205454867
Nare chutes :o
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 15:49:58 #89
39237 crew  H_T
2733
pi_205454869
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:43 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Rundvlees of groente. :P
Rundvlees vond ik ook logisch klinken, maar zag ik niet in de eerste paar recepten die ik bekeek en toen ging ik twijfelen :@
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:46 schreef Yesse het volgende:

[..]
Ik vind zelf kippenbouillon altijd het lekkerst, maar dat is voor iedereen weer anders.
Ah, dat verklaart dan waarom ik verschillende soorten zie :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 15:54:46 #90
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205454936
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:49 schreef H_T het volgende:

[..]
Rundvlees vond ik ook logisch klinken, maar zag ik niet in de eerste paar recepten die ik bekeek en toen ging ik twijfelen :@
[..]
Ah, dat verklaart dan waarom ik verschillende soorten zie :)
Het ligt ook nog eens aan of je verse bouillon of gewoon een blokje neemt. Blokjes bouillon is vooral zout met een smaakje. Voor verse bouillon zou ik niet voor de kipversie gaan maar met een blokje vind ik de kipversie het sterkst :+ Ik zou gewoon gebruiken wat je hebt :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 25 juli 2022 @ 15:55:55 #91
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205454954
Al tweede ESF-liedje op de radio vandaag. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 15:58:05 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_205454970
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Het ligt ook nog eens aan of je verse bouillon of gewoon een blokje neemt. Blokjes bouillon is vooral zout met een smaakje. Voor verse bouillon zou ik niet voor de kipversie gaan maar met een blokje vind ik de kipversie het sterkst :+ Ik zou gewoon gebruiken wat je hebt :D
Ik heb kip en rund, allebei in blokjes :P Als ik maar een van de twee had gehad was het veel makkelijker kiezen :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205454990
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 14:32 schreef Redefine het volgende:

[..]
Er zijn genoeg sporters en begeleiders die anto doping waren zelf ook doping betrapt. Dus dat zegt echt helemaal niks. Andersom uiteraard ook niet. Sowieso houdt Zeeman zich wel al bezig met ketonen, ondanks dat het in de dubieuze hoek zit.

Verder is het zeker vervelend ja, dat je wordt afgerekend op de resultaten uit het verleden. Maar dat roepen de sporters en omgeving wel over zichzelf af door precies dezelfde redenen te geven voor het net zo hard/zelfs harder rijden dan dopingzondaars als de betrapten het daarvoor riepen.
Eigenlijk zijn we weer terug bij het begin, namelijk dat ik de discussie onzinnig vind. Je toont het zelf al eigenlijk aan: het maakt niet uit wat ze zeggen, je gelooft het toch niet. Dan heeft discussie weinig zin.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:01:28 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205455007
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb kip en rund, allebei in blokjes :P Als ik maar een van de twee had gehad was het veel makkelijker kiezen :D
Pak een dobbelsteen en gooi/rol die en bij even kies je voor rund en bij oneven voor kip. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:01:32 #95
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205455008
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb kip en rund, allebei in blokjes :P Als ik maar een van de twee had gehad was het veel makkelijker kiezen :D
Ienemienemutte :Y
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_205455278
Marianne Vos is echt de slimste renner die er is, man of vrouw. Hoe krijgt ze het toch altijd weer voor elkaar.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 16:30:13 #97
39237 crew  H_T
2733
pi_205455284
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:29 schreef blackswangreen het volgende:
Marianne Vos is echt de slimste renner die er is, man of vrouw. Hoe krijgt ze het toch altijd weer voor elkaar.
Sluw als haar eigen achternaam?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:37:52 #98
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205455339
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:58 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb kip en rund, allebei in blokjes :P Als ik maar een van de twee had gehad was het veel makkelijker kiezen :D
Ik zou kip doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 25 juli 2022 @ 16:59:07 #99
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205455462
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:59 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Eigenlijk zijn we weer terug bij het begin, namelijk dat ik de discussie onzinnig vind. Je toont het zelf al eigenlijk aan: het maakt niet uit wat ze zeggen, je gelooft het toch niet. Dan heeft discussie weinig zin.
Als je een zinnige discussie wilt, dan moet je niet invullen wat een ander denkt of vindt op basis van je eigen gedachten :P

Daarnaast reageer ik op de punten die jij aandraagt. Dus ook daar ben je debet aan.

Stel ik vast dat Jumbo 100% doping gebruikt? Nee. Maar ook andersom. Wat ik wel stel is dat de redeneren waarom zij opeens anders zijn dan de rest niet te staven zijn. En zelfs bijna hetzelfde zijn als al die grote ploegen hebben gedaan.

Verder stel ik dat ik geen fan ben van dergelijke dominantie. Niet van andere ploegen en dus ook niet van Jumbo.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205455467
Gefeliciteerd @usagi414!
  maandag 25 juli 2022 @ 17:00:52 #101
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205455468
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 16:29 schreef blackswangreen het volgende:
Marianne Vos is echt de slimste renner die er is, man of vrouw. Hoe krijgt ze het toch altijd weer voor elkaar.
Zeker. En heel veelzijdig ook :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 17:24:23 #102
39237 crew  H_T
2733
pi_205455606
Keus gemaakt, ik ga voor bouillonblokjes in de smaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, had je het goed gegokt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 17:32:40 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205455661
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:24 schreef H_T het volgende:
Keus gemaakt, ik ga voor bouillonblokjes in de smaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, had je het goed gegokt?
Mind is blown.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 17:46:40 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205455740
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:24 schreef H_T het volgende:
Keus gemaakt, ik ga voor bouillonblokjes in de smaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En, had je het goed gegokt?
En hoe ben je tot die keus gekomen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 17:53:25 #105
39237 crew  H_T
2733
pi_205455783
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En hoe ben je tot die keus gekomen?
Die lagen nét iets beter in het zicht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 17:54:17 #106
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205455789
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:53 schreef H_T het volgende:

[..]
Die lagen nét iets beter in het zicht
:D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205456509
Gefeliciteerd @usagi414 *O* B:)B
  maandag 25 juli 2022 @ 20:30:53 #108
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205456924
Weer thuis van aquarobics. :) Het was weer pittig na zo'n lange tijd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205456932
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van aquarobics. :) Het was weer pittig na zo'n lange tijd.
Hoe gaat het met badmintonmeisje? Het is zo stil rond haar.
  maandag 25 juli 2022 @ 20:33:12 #110
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205456940
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:31 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Hoe gaat het met badmintonmeisje? Het is zo stil rond haar.
Ze is nu een weekje op vakantie en daarna ben ik op vakantie, dus de komende weken zien we elkaar niet.
Voor mijn gevoel zal het enkel bij vriendschap blijven en niks meer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205456982
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze is nu een weekje op vakantie en daarna ben ik op vakantie, dus de komende weken zien we elkaar niet.
Voor mijn gevoel zal het enkel bij vriendschap blijven en niks meer.
Ah waarom? ;(
  maandag 25 juli 2022 @ 20:39:17 #112
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205456987
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze is nu een weekje op vakantie en daarna ben ik op vakantie, dus de komende weken zien we elkaar niet.
Voor mijn gevoel zal het enkel bij vriendschap blijven en niks meer.
Jammer ;( maar wie weet wat de toekomst nog brengt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 25 juli 2022 @ 20:40:31 #113
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205457001
Hier de laatste dag op Tenerife alweer. ;(
Ik heb zó genoten O+

Volgende keer wil ik een paar dagen langer en dan ook wat hikes maken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 25 juli 2022 @ 20:42:08 #114
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457018
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:40 schreef Arizona het volgende:
Hier de laatste dag op Tenerife alweer. ;(
Ik heb zó genoten O+

Volgende keer wil ik een paar dagen langer en dan ook wat hikes maken.
Nu alweer de laatste dag? Ik heb het idee dat je er net bent. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 20:44:13 #115
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457051
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:39 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ah waarom? ;(
Er is eigenlijk niks meer gebeurd na de tweede date. Ik liet er ook even met rust, omdat ze het best wel druk en hectisch had op het werk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205457077
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Er is eigenlijk niks meer gebeurd na de tweede date. Ik liet er ook even met rust, omdat ze het best wel druk en hectisch had op het werk.
Geef het na de vakanties nog een kans. Dan heb je ook wat gesprekstof.
pi_205457147
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ze is nu een weekje op vakantie en daarna ben ik op vakantie, dus de komende weken zien we elkaar niet.
Voor mijn gevoel zal het enkel bij vriendschap blijven en niks meer.
Jammer! Al vind ik de optie van NailQueen wel een goede :D
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van aquarobics. :) Het was weer pittig na zo'n lange tijd.
Is dat niet vooral voor 50+-ers? Dan ben je daar vast een van de jongste!
  maandag 25 juli 2022 @ 20:52:50 #118
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205457178
Jammer Luctor. Maar inderdaad, wie weet wat de toekomst nog kan brengen.
  maandag 25 juli 2022 @ 20:53:00 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457182
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:50 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Jammer! Al vind ik de optie van NailQueen wel een goede :D
[..]
Is dat niet vooral voor 50+-ers? Dan ben je daar vast een van de jongste!
De meesten zijn wel 50+, denk ik inderdaad. Maar er zijn ook wel wat jongeren. Ik was iig niet de jongste. En waren nog een aantal meiden ook die ik op hoogstens 35 zou schatten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 20:59:56 #120
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205457247
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:34 schreef Arizona het volgende:

[..]
^)
Ja, was vers. Tenminste bij de cocktailbar gisteren wel, bij de daiquiri die ik bij de zwembadbar had, heb ik mijn twijfels, maar die smaakte ook goed.
Kon inderdaad ook kiezen voor mango of passievrucht :Y
Bohh wat een vakantie O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:09:41 #121
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205457374
Sommige bedrijven maken het je toch vooral moeilijker i.p.v. makkelijker. Arriva is er zo één. Ik heb een NS Flex abonnement en op diezelfde OV Chipkaart was het al niet mogelijk om tegelijkertijd een Arriva trajectabonnement te zetten. Nou vooruit een extra OV-Chipkaart genomen en daar dan het abonnement op gezet.

Maar ik kwam er laatst achter dat bij Arriva je dan niet verder op saldo kunt reizen buiten dat traject op. Dan moet je die kaart dus opwaarderen... Maar goed daarvoor hebben ze Arriva Flow, dan kan het wel. Dus ik die gekoppeld aan mijn OV chipkaart en dat kon ook gewoon. Nu wil ik mijn traject abonnement voor volgende maand alvast weer betalen.

Dus ben ik gaan kijken binnen Arriva Flow om het abonnement af te sluiten. Blijkt daar geen traject abonnement tussen te zitten. Alleen altijd of dal vrij. Wat in beide gevallen veel duurder is. Dus dan maar op de normale manier het traject abonnement afsluiten ook goed. Maar dat kan weer niet, omdat bij Arriva je geen twee losse abonnementen met elkaar kan combineren :')

Dan maar gezocht om Arriva Flow op te zeggen. Dat kan dus helemaal niet binnen je account. Nee daar moet je contactformulier invullen. Dat wel gedaan, maar waarom makkelijker maken als het ook moeilijker kan |:)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:11:56 #122
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457399
quote:
8s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:09 schreef Redefine het volgende:
Sommige bedrijven maken het je toch vooral moeilijker i.p.v. makkelijker. Arriva is er zo één. Ik heb een NS Flex abonnement en op diezelfde OV Chipkaart was het al niet mogelijk om tegelijkertijd een Arriva trajectabonnement te zetten. Nou vooruit een extra OV-Chipkaart genomen en daar dan het abonnement op gezet.

Maar ik kwam er laatst achter dat bij Arriva je dan niet verder op saldo kunt reizen buiten dat traject op. Dan moet je die kaart dus opwaarderen... Maar goed daarvoor hebben ze Arriva Flow, dan kan het wel. Dus ik die gekoppeld aan mijn OV chipkaart en dat kon ook gewoon. Nu wil ik mijn traject abonnement voor volgende maand alvast weer betalen.

Dus ben ik gaan kijken binnen Arriva Flow om het abonnement af te sluiten. Blijkt daar geen traject abonnement tussen te zitten. Alleen altijd of dal vrij. Wat in beide gevallen veel duurder is. Dus dan maar op de normale manier het traject abonnement afsluiten ook goed. Maar dat kan weer niet, omdat bij Arriva je geen twee losse abonnementen met elkaar kan combineren :')

Dan maar gezocht om Arriva Flow op te zeggen. Dat kan dus helemaal niet binnen je account. Nee daar moet je contactformulier invullen. Dat wel gedaan, maar waarom makkelijker maken als het ook moeilijker kan |:)
Leuker kunnen het niet maken wel ingewikkelder. :{

Die OV chipkaart gaat er op termijn toch uit?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:12:13 #123
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205457403
De bevestiging van de klacht is alvast veelbelovend: 'Op uiterlijk maandag 15 augustus 2022 ontvang je een reactie van ons.'

Kan uiteraard zijn dat ze heel snel antwoorden, maar ik verwacht van niet |:)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:14:17 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205457424
quote:
17s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Leuker kunnen het niet maken wel ingewikkelder. :{

Die OV chipkaart gaat er op termijn toch uit?
Eind van het jaar is de planning, wat vrijwel zeker wat langer zou duren. Maar dan gaat puur de kaart zelf eruit, abonnementen blijven dan nog steeds van toepassing.

Vanaf dan gaat het werken via je pinpas, creditcard of smartphone. Prima. Maar mag wel hopen dat Arriva het dan wel voor elkaar krijgt om twee abonnementen tegelijkertijd op één account te laden :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:15:32 #125
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457441
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:14 schreef Redefine het volgende:

[..]
Eind van het jaar is de planning, wat vrijwel zeker wat langer zou duren. Maar dan gaat puur de kaart zelf eruit, abonnementen blijven dan nog steeds van toepassing.

Vanaf dan gaat het werken via je pinpas, creditcard of smartphone. Prima. Maar mag wel hopen dat Arriva het dan wel voor elkaar krijgt om twee abonnementen tegelijkertijd op één account te laden :')
Ja, dat zou wel fijn zijn en dat je ook meerdere abonnementen van verschillende vervoerders naast elkaar mag hebben. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:16:32 #126
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205457457
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat zou wel fijn zijn en dat je ook meerdere abonnementen van verschillende vervoerders naast elkaar mag hebben. :')
Ja. Vooral ook zo typisch dat dit anno nu niet mogelijk is. Twintig jaar geleden a la.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 21:18:00 #127
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205457484
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ja. Vooral ook zo typisch dat dit anno nu niet mogelijk is. Twintig jaar geleden a la.
Ja idd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 22:14:15 #128
39237 crew  H_T
2733
pi_205458098
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Geef het na de vakanties nog een kans. Dan heb je ook wat gesprekstof.
Dit lijkt mij een goed idee :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:19:03 #129
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458150
Songfestivalvraag bij De Slimste Mens *G*
  maandag 25 juli 2022 @ 22:21:52 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205458177
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Songfestivalvraag bij De Slimste Mens *G*
Gisteren toch ook al? Of was dat bij die all-star versie?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205458184
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Songfestivalvraag bij De Slimste Mens *G*
Makkelijk of een moeilijke?

Wat voor de kandidaten moeilijk is, is voor ons een eitje :P
  maandag 25 juli 2022 @ 22:22:35 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205458185
quote:
11s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al tweede ESF-liedje op de radio vandaag. :o
Spaceman en Snap?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:23:46 #133
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205458198
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:22 schreef Redefine het volgende:

[..]
Spaceman en Snap?
Twee Nederlandstalige. Eerst Vrede en later nog De eerste keer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:23:55 #134
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458202
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Makkelijk of een moeilijke?

Wat voor de kandidaten moeilijk is, is voor ons een eitje :P
Dit was bij het Collectief Geheugen. Een filmpje van het optreden van S10 tijdens het Songfestival. Mag jij raden wat de vijf woorden waren :P
  maandag 25 juli 2022 @ 22:27:13 #135
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205458234
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Twee Nederlandstalige. Eerst Vrede en later nog De eerste keer.
Ah zo :) Snap hoor je vrij veel en Space Man hoorde ik van de week nog in de supermarkt en ook wel eerder gehoord. Dus dacht dat die het waren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:30:45 #136
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458259
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ah zo :) Snap hoor je vrij veel en Space Man hoorde ik van de week nog in de supermarkt en ook wel eerder gehoord. Dus dacht dat die het waren.
Ik vind het toch wel een goede trend dat Songfestivalliedjes tegenwoordig gemakkelijk opgepikt kunnen worden door de radiostations, ook als ze niet winnen (of van de Nederlandse deelnemer zijn) ^O^
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 22:36:36 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_205458290
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit was bij het Collectief Geheugen. Een filmpje van het optreden van S10 tijdens het Songfestival. Mag jij raden wat de vijf woorden waren :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205458315
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:23 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit was bij het Collectief Geheugen. Een filmpje van het optreden van S10 tijdens het Songfestival. Mag jij raden wat de vijf woorden waren :P
Uit mijn hoofd:

- S10
- De Diepte
- Oekraïne (wint)
- Turijn
- 11de of volgend jaar niet in Oekraïne vanwege oorlog

En vervolgens doet Maarten van Rossum de mededeling dat het ESF maar eens verboden moet worden.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:40:34 #139
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205458328
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik vind het toch wel een goede trend dat Songfestivalliedjes tegenwoordig gemakkelijk opgepikt kunnen worden door de radiostations, ook als ze niet winnen (of van de Nederlandse deelnemer zijn) ^O^
Zeker :) En ook wel terecht. Natuurlijk zijn niet alle, zelfs goede, liedjes geschikt voor een breed radiopubliek. Maar elk zijn er wel twee tot vijf liedjes die gewoon zo op de radio mee zouden kunnen. Mooi dat het nu eindelijk ook een beetje gaat lopen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:40:47 #140
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458330
Nog niet eens in de buurt :D De Diepte was bijvoorbeeld geen woord want dat werd al gezongen. Meestal als een antwoord letterlijk gezegd of gezongen wordt, zit dat er niet bij.

De juiste antwoorden waren:
- S10
- Songfestival
- Elfde
- Stien den Hollander
- Psychische problemen
pi_205458336
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Twee Nederlandstalige. Eerst Vrede en later nog De eerste keer.
Je luisterde naar 100%NL?
  maandag 25 juli 2022 @ 22:41:49 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205458345
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Uit mijn hoofd:

- S10
- De Diepte
- Oekraïne (wint)
- Turijn
- 11de of volgend jaar niet in Oekraïne vanwege oorlog

En vervolgens doet Maarten van Rossum de mededeling dat het ESF maar eens verboden moet worden.
Dat laatste viel wel te verwachten. Die kraakt alles af wat meer dan tien mensen leuk vinden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_205458360
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Nog niet eens in de buurt :D De Diepte was bijvoorbeeld geen woord want dat werd al gezongen. Meestal als een antwoord letterlijk gezegd of gezongen wordt, zit dat er niet bij.

De juiste antwoorden waren:
- S10
- Songfestival
- Elfde
- Stien den Hollander
- Psychische problemen
Wauw serieus? :?

Dat songfestival een antwoord was vond ik weer voor hand liggend :')
  maandag 25 juli 2022 @ 22:45:54 #144
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458382
En dat Maarten gelijk begon te klagen was inderdaad waar :D
pi_205458394
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
En dat Maarten gelijk begon te klagen was inderdaad waar :D
We zijn wel wat gewend van die brombeer :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 22:48:54 #146
39237 crew  H_T
2733
pi_205458410
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:45 schreef molloot200 het volgende:
En dat Maarten gelijk begon te klagen was inderdaad waar :D
Haten op het Songfestival is sowieso een populaire hobby helaas :{
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 25 juli 2022 @ 22:50:40 #147
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:48 schreef H_T het volgende:

[..]
Haten op het Songfestival is sowieso een populaire hobby helaas :{
Steeds minder toch. Constateer ik. Met name onder leeftijdsgenootjes valt het reuze mee.

Maar jullie zitten natuurlijk net in een andere generatie :P
pi_205458446
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:30 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik vind het toch wel een goede trend dat Songfestivalliedjes tegenwoordig gemakkelijk opgepikt kunnen worden door de radiostations, ook als ze niet winnen (of van de Nederlandse deelnemer zijn) ^O^
Space man zie ik geleidelijk afdwalen maar Snap is daarvoor in de plaats gekomen.

Van mij mag We Are Domi ook wel opgepikt worden. Maar aangezien het niet gemaakt is door de (radiogeliefde) David Guetta zie ik dat niet gebeuren :P
  maandag 25 juli 2022 @ 23:00:10 #149
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458508
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Space man zie ik geleidelijk afdwalen maar Snap is daarvoor in de plaats gekomen.

Van mij mag We Are Domi ook wel opgepikt worden. Maar aangezien het niet gemaakt is door de (radiogeliefde) David Guetta zie ik dat niet gebeuren :P
Lights Off is op dit moment het enige nummer van dit seizoen wat ik regelmatig zelf nog op zet eigenlijk :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 23:03:28 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_205458534
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Lights Off is op dit moment het enige nummer van dit seizoen wat ik regelmatig zelf nog op zet eigenlijk :D
Op mijn Youtube komt Moldavië het vaakst langs *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 25 juli 2022 @ 23:05:52 #151
39237 crew  H_T
2733
pi_205458552
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:50 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Steeds minder toch. Constateer ik. Met name onder leeftijdsgenootjes valt het reuze mee.

Maar jullie zitten natuurlijk net in een andere generatie :P
Ik heb meer contact met oudere mannen dan met jouw leeftijdsgenoten over het algemeen. Die vinden dingen al snel stom als ze er niet stoer over kunnen doen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205458591
Ik luister de afgelopen tijd weer best veel naar Brividi. En vandaag had ik Halo in mijn hoofd.
  maandag 25 juli 2022 @ 23:11:17 #153
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458601
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:03 schreef H_T het volgende:

[..]
Op mijn Youtube komt Moldavië het vaakst langs *O*
Ook leuk :D
  maandag 25 juli 2022 @ 23:13:35 #154
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205458611
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:05 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb meer contact met oudere mannen dan met jouw leeftijdsgenoten over het algemeen. Die vinden dingen al snel stom als ze er niet stoer over kunnen doen
Ik denk dat, sinds mijn leeftijdsgenoten al langer ESF in het tijdperk van Anouk etc. volgen, dan het tijdperk van Sieneke en De Toppers, dat het beeld wat jongeren over het ESF hebben toch best positief is. Ook dingen als Maneskin hebben daar wel positief aan bijgedragen denk ik :Y

En bijzonder genoeg: Go_A komt vaak ook voorbij als een opvallende inzending! En dan in de positieve zin van het woord.
  maandag 25 juli 2022 @ 23:38:49 #155
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205458766
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nu alweer de laatste dag? Ik heb het idee dat je er net bent. :o
Ja, dat gevoel heb ik ook :D , een week is zo om.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205458812
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:13 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik denk dat, sinds mijn leeftijdsgenoten al langer ESF in het tijdperk van Anouk etc. volgen, dan het tijdperk van Sieneke en De Toppers, dat het beeld wat jongeren over het ESF hebben toch best positief is. Ook dingen als Maneskin hebben daar wel positief aan bijgedragen denk ik :Y

En bijzonder genoeg: Go_A komt vaak ook voorbij als een opvallende inzending! En dan in de positieve zin van het woord.
Toevallig had ik het van het weekend over Go_A omdat ze in september in Arnhem spelen. Mijn gesprekspartner kende het nummer nog van het Songfestival vorig jaar, vond ik toch knap van m :s)
  dinsdag 26 juli 2022 @ 06:56:19 #157
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205459205
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Je luisterde naar 100%NL?
Zou goed kunnen dat die op kantoor op staat inderdaad. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 06:56:48 #158
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205459206
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:38 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook :D , een week is zo om.
Een week is veel te kort.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 07:06:52 #159
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205459218
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:38 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, dat gevoel heb ik ook :D , een week is zo om.
En eigenlijk te kort he :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 07:07:21 #160
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205459219
Goedemorgen :O :W
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 07:41:06 #161
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205459285
Goedemorgen :O :W :z

Ik had wel goed geslapen vannacht, maar toen ik wakker werd vanmorgen, had ik nog niet het idee dat ik geslapen had. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 08:48:24 #162
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205459535
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 07:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En eigenlijk te kort he :D
Ja, had nog wel een paar dagen langer willen blijven.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 juli 2022 @ 08:49:28 #163
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205459544
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, had nog wel een paar dagen langer willen blijven.
Het is vast wel mogelijk om je vlucht te 'missen'. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:23:35 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205459719
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:04 schreef Arizona het volgende:
Is @:guanabana niet de dag na jou jarig @:usagi414 ? Weet je dat zo?
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:07 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Ik durf nu niets meer met zekerheid te zeggen. Maar volgens mij wel.
Even een klein tripje terug in de tijd gemaakt, gelukkig is dat redelijk makkelijk met de technologie van vandaag. :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:04 schreef usagi414 het volgende:
Het is middernacht geweest dus ik mag de TT doorgeven aan @:Guanabana

Gefeliciteerd @:Guanabana

[ afbeelding ]

En je hebt mooi verjaardagsweer.
[..]

quote:
14s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Thanks Usagi en wat een toepasselijk plaatje, ben afgelopen weken weer alle Harry Potters aan het lezen, alsof je het weet :o

En jij ook nog gefeliciteerd!
Lijkt er wel op dus. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:24:01 #165
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205459722
Dus gefeliciteerd @Guanabana *G*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:25:11 #166
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205459727
Gefeliciteerd @Guanabana *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 09:40:51 #167
39237 crew  H_T
2733
pi_205459807
Gefeliciteerd @Guanabana ! Wat heb je een heerlijk verjaardagsweer dit jaar O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 09:59:01 #168
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205459946
Wat een hoop jarigen :o Juli is een goede maand *O* Hoera voor Guana!
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:10:32 #169
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205460025
Lieve @Guanabana van harte gefeliciteerd! :*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:10:58 #170
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205460030
Wij wachten op de transferbus ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 10:11:45 #171
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205460036
Gefeliciteerd @Guanabana, ik heb er een toepasselijke TT van gemaakt :)
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:19:22 #172
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205460089
Gefeliciteerd @Guanabana *O*
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 10:35:17 #173
375570 crew  Cyan9
pi_205460205
Gefeliciteerd @Guanabana *O*
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:48:33 #174
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205460323
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 09:40 schreef H_T het volgende:
Gefeliciteerd @:Guanabana ! Wat heb je een heerlijk verjaardagsweer dit jaar O+
Jaa *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
Gefeliciteerd @:Guanabana, ik heb er een toepasselijke TT van gemaakt :)
:D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:50:41 #175
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_205460345
Gefeliciteerd Guanabana!! *O* *O* *O* heb een hele mooie dag!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:53:41 #176
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460376
Werk is af, mailbox is leeg.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 10:55:38 #177
39237 crew  H_T
2733
pi_205460391
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werk is af, mailbox is leeg.
Gefeliciteerd, je hebt je baan uitgespeeld! Tijd om ontslag te nemen en met pensioen te gaan!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 10:57:38 #178
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460406
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:55 schreef H_T het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, je hebt je baan uitgespeeld! Tijd om ontslag te nemen en met pensioen te gaan!
*O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205460416
Gefeliciteerd @Guanabana *O*
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:07:28 #180
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205460467
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Werk is af, mailbox is leeg.
Ja, ik heb ook wel eens per ongeluk op 'Delete all' geklikt, dat wil niet altijd zeggen dat het werk ook echt af is.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:08:25 #181
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460473
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, ik heb ook wel eens per ongeluk op 'Delete all' geklikt, dat wil niet altijd zeggen dat het werk ook echt af is.
:D

Oh, werkt dat niet zo? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_205460481
https://nos.nl/artikel/24(...)-maar-verdiende-meer
Ze zijn er nog trots op ook :r

quote:
Unilever verkocht afgelopen half jaar minder producten, maar verdiende meer. Door de prijzen zelf te verhogen had de Londense levensmiddelengigant weinig last van de inflatie.

"Unilever heeft een half jaar neergezet dat voortbouwt op ons momentum van 2021, ondanks de uitdagingen van hoge inflatie en lagere mondiale groei", zegt Unilevertopman Alan Jope.
pi_205460500
Gefeliciteerd @Guanabana *O* Lekker veel jarigen hier in deze paar weken :P
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:13:43 #184
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460515
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:09 schreef zorro28 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-maar-verdiende-meer
Ze zijn er nog trots op ook :r
[..]

Dit doet het goed bij de aandeelhouders. Die kunnen weer erg tevreden zijn en de topman kan een bonus tegemoet zien.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 11:25:49 #185
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_205460633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Jaa *O*
[..]
:D
Proficiat! 🥳🥳🥳
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter dinsdag 26 juli 2022 @ 11:30:57 #186
87554 Cee
Welluk?
pi_205460682
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 10:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Jaa *O*
[..]
:D
GUAAN

Gefeliciteerd *O*
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:38:10 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460756
Aangemeld voor de Vuelta Holanda.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:38:21 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205460759
@Guanabana gefeliciteerd *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:43:12 #189
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205460810
Alweer een jarige? :o Ook @Guanabana gefeliciteerd! *G*
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 11:52:41 #190
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205460892
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangemeld voor de Vuelta Holanda.
Als vrijwilliger bij de start? Of is dat een toerrit?
  dinsdag 26 juli 2022 @ 11:55:29 #191
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205460916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Als vrijwilliger bij de start? Of is dat een toerrit?
Vanuit mijn werk kan ik virtueel meedoen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 12:26:34 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_205461249
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vanuit mijn werk kan ik virtueel meedoen.
Ik begrijp er nog steeds geen hol van
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 12:31:40 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205461291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 12:26 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik begrijp er nog steeds geen hol van
De Vuelta start dit jaar in Nederland. En vanuit mijn bedrijf zijn we daar ook aanwezig en kunnen de medewerkers zelf ook op de fiets gaan om virtueel tegen elkaar (collega's) te strijden.

Meer weet ik er ook nog niet van.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 13:06:43 #194
39237 crew  H_T
2733
pi_205461574
Gisteren had ik soep over en dat was best prettig net bij de lunch :9 Groentesoep op basis van kippenbouillon gaat prima ^O^ Voor het vergelijk wil ik het ook nog wel een keer met runderbouillon proberen, alleen niet deze week :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:18:52 #195
375570 crew  Cyan9
pi_205462156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
Gisteren had ik soep over en dat was best prettig net bij de lunch :9 Groentesoep op basis van kippenbouillon gaat prima ^O^ Voor het vergelijk wil ik het ook nog wel een keer met runderbouillon proberen, alleen niet deze week :P
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 14:20:45 #196
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205462174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
Gisteren had ik soep over en dat was best prettig net bij de lunch :9 Groentesoep op basis van kippenbouillon gaat prima ^O^ Voor het vergelijk wil ik het ook nog wel een keer met runderbouillon proberen, alleen niet deze week :P
Ik kijk uit naar je uitgebreide verslag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:25:03 #197
39237 crew  H_T
2733
pi_205462209
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd. :P
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar toch :) Het is wel een nieuw recept dat ik succesvol tot een einde heb gebracht 8-)

Vanavond vegakipshoarma!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 14:27:29 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205462222
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:25 schreef H_T het volgende:

[..]
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar toch :) Het is wel een nieuw recept dat ik succesvol tot een einde heb gebracht 8-)

Vanavond vegakipshoarma!
:?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:29:20 #199
39237 crew  H_T
2733
pi_205462232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd. :P
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lust
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 14:30:48 #200
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205462239
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lust
Lust de rest het niet of heeft de rest het gewoon nog niet geprobeerd?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:32:22 #201
375570 crew  Cyan9
pi_205462246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:25 schreef H_T het volgende:

[..]
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar toch :) Het is wel een nieuw recept dat ik succesvol tot een einde heb gebracht 8-)

Vanavond vegakipshoarma!
Daar wordt nog steeds actief reclame voor gemaakt. ;(
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:32:46 #202
39237 crew  H_T
2733
pi_205462249
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Lust de rest het niet of heeft de rest het gewoon nog niet geprobeerd?
De rest heeft één hap genomen van hun zebraburger en gaf het meteen daarna op. Ik heb met smaak mijn eigen zebraburger gegeten en daarna twee van de drie die verstoten waren ;(

Het was niet dusdanig lekker dat ik nu stad en land af ga zoeken voor meer zebraburgers. Gewone hamburgers zijn minstens zo lekker en een stuk makkelijker te verkrijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:32:58 #203
375570 crew  Cyan9
pi_205462252
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lust
Omdat je de enige bent die dat ooit gehad heeft, of..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:33:11 #204
39237 crew  H_T
2733
pi_205462255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Daar wordt nog steeds actief reclame voor gemaakt. ;(
Geef het nog een half jaar, daarna zal het wel definitief geflopt zijn :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:33:58 #205
39237 crew  H_T
2733
pi_205462261
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Omdat je de enige bent die dat ooit gehad heeft, of..
Ik had voor iedereen een burger mee! Ze hebben de kans gehad en geproefd, alleen het beviel duidelijk niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:34:09 #206
375570 crew  Cyan9
pi_205462265
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Geef het nog een half jaar, daarna zal het wel definitief geflopt zijn :P
Wel een goede kanshebber voor slechtste chips ooit. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:34:36 #207
375570 crew  Cyan9
pi_205462269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:33 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik had voor iedereen een burger mee! Ze hebben de kans gehad en geproefd, alleen het beviel duidelijk niet
Die mensen hebben duidelijk gewoon geen smaak.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:36:17 #208
39237 crew  H_T
2733
pi_205462282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Wel een goede kanshebber voor slechtste chips ooit. :D
In Thailand heb ik chips gehad die gemaakt waren van vis of andere zeedieren, en dat wist ik niet ;( Dat was ook een flinke smaaktegenvaller
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:41:43 #209
375570 crew  Cyan9
pi_205462319
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:36 schreef H_T het volgende:

[..]
In Thailand heb ik chips gehad die gemaakt waren van vis of andere zeedieren, en dat wist ik niet ;( Dat was ook een flinke smaaktegenvaller
Een beetje vergelijkbaar met kroepoek? Dat is toch ook gemaakt van garnalen of zo?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:44:32 #210
39237 crew  H_T
2733
pi_205462334
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Een beetje vergelijkbaar met kroepoek? Dat is toch ook gemaakt van garnalen of zo?
Qua textuur een beetje, maar dan met VEEL MEER vissmaak. Echt merkbaar vis, veel meer dan bij kroepoek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:46:15 #211
375570 crew  Cyan9
pi_205462347
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:44 schreef H_T het volgende:

[..]
Qua textuur een beetje, maar dan met VEEL MEER vissmaak. Echt merkbaar vis, veel meer dan bij kroepoek
Zoiets?

Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 14:48:15 #212
39237 crew  H_T
2733
pi_205462369
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:46 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Zoiets?

[ afbeelding ]
Ja ik denk het :Y Gelukkig is het al even geleden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 14:49:49 #213
375570 crew  Cyan9
pi_205462379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:48 schreef H_T het volgende:

[..]
Ja ik denk het :Y Gelukkig is het al even geleden
Ik ben wel een zalm liefhebber, maar ik weet niet of ik dit ga waarderen..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 15:05:42 #214
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205462518
Zondag stuurde een collega een foto van een positieve zelftest. Vandaag een andere collega.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 15:08:34 #215
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205462548
Tijd voor vakantie.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 15:47:39 #216
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205462883
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:10:44 #217
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205463098
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef H_T het volgende:

[..]
De rest heeft één hap genomen van hun zebraburger en gaf het meteen daarna op. Ik heb met smaak mijn eigen zebraburger gegeten en daarna twee van de drie die verstoten waren ;(

Het was niet dusdanig lekker dat ik nu stad en land af ga zoeken voor meer zebraburgers. Gewone hamburgers zijn minstens zo lekker en een stuk makkelijker te verkrijgen
Leek het net zoveel op paardenburger als ik denk dat het zou moeten doen, of was het wel duidelijk meer wildig?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 16:16:03 #218
39237 crew  H_T
2733
pi_205463135
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Leek het net zoveel op paardenburger als ik denk dat het zou moeten doen, of was het wel duidelijk meer wildig?
Er zat wel een wildsmaakje aan, en ik heb niet genoeg paardenburgers gegeten om daar zeker een eerlijk vergelijk voor te kunnen geven maar ik denk dat het wel daar naar smaakt :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 16:16:43 #219
39237 crew  H_T
2733
pi_205463145
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
Het mag zeker, maar ik ben niet boos of teleurgesteld als het niet gebeurt :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:16:49 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205463147
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
Ik heb geen filmpje gezien, maar als het hoort bij dat wederom klassieke en prachtige NWS topic dan heb ik al gegeten en gedronken, zeg maar. Gisteravond even in rond gebladerd, werd ik niet blij van.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 16:19:36 #221
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205463165
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:16 schreef H_T het volgende:

[..]
Er zat wel een wildsmaakje aan, en ik heb niet genoeg paardenburgers gegeten om daar zeker een eerlijk vergelijk voor te kunnen geven maar ik denk dat het wel daar naar smaakt :Y
Wordt er best nieuwsgierig van. :9
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_205463353
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
De nieuwe lichting VVD-ers en FVD-ers krijgt vast weer een stevige dosis misogynie aangeleerd. Zit ik 'n beetje in de richting?
  dinsdag 26 juli 2022 @ 17:46:57 #223
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205463839
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 16:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
De nieuwe lichting VVD-ers en FVD-ers krijgt vast weer een stevige dosis misogynie aangeleerd. Zit ik 'n beetje in de richting?
Je zit zeker in de richting. Over dat vrouwen sperma-emmers zouden zijn, en dat "vrouwen niks en niks meer zijn dan een hoer".

:r

En dan ben ik nog niet eens een vrouw, en ik word er al helemaal misselijk van, van dat soort uitspraken.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:11:19 #224
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464051
Wij hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem en wachten nu op onze koffers. Er zijn nog 3 vliegtuigen voor ons :s)
Eindhoven de gekste ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 18:13:14 #225
39237 crew  H_T
2733
pi_205464068
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem en wachten nu op onze koffers. Er zijn nog 3 vliegtuigen voor ons :s)
Eindhoven de gekste ;(
Welkom terug *O* ! Is daar niet een cocktailbar waar je even kan wachten? O-)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:13:59 #226
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464074
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:13 schreef H_T het volgende:

[..]
Welkom terug *O* ! Is daar niet een cocktailbar waar je even kan wachten? O-)
Je kunt hier niet eens cola kopen ;(
Je kunt niet weg uit de aankomsthal.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 18:14:51 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_205464079
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Je kunt hier niet eens cola kopen ;(
Je kunt niet weg uit de aankomsthal.
Stom :( Al is het ergens ook wel logisch. Ze gaan er niet vanuit dat mensen langer dan nodig in de aankomsthal van Eindhoven Airport willen blijven, en ik denk dat ze daar gelijk in hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:15:56 #228
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205464090
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem en wachten nu op onze koffers. Er zijn nog 3 vliegtuigen voor ons :s)
Eindhoven de gekste ;(
Welkom terug in ons mooie land.

Soort van. Ik vind ons land niet per sé heel mooi maar goed :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 18:17:03 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_205464099
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Welkom terug in ons mooie land.

Soort van. Ik vind ons land niet per sé heel mooi maar goed :P
Delen zijn wel okay :) Bij mijn ritjes naar Nijmegen en Lichtenvoorde heb ik wel mooie landschappen gezien en kreeg ik zelfs een beetje vakantiegevoel op de Veluwe O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:21:08 #230
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:14 schreef H_T het volgende:

[..]
Stom :( Al is het ergens ook wel logisch. Ze gaan er niet vanuit dat mensen langer dan nodig in de aankomsthal van Eindhoven Airport willen blijven, en ik denk dat ze daar gelijk in hebben
Update: er zijn nog 0 (nul) koffers op de band. Ook niet van de eerdere vluchten.

Kudos voor de luchthaven van Tenerife, daar liep alles supersnel. Vorige week de bagage, en vanmorgen het inchecken en de security.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:21:55 #231
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Welkom terug in ons mooie land.

Soort van. Ik vind ons land niet per sé heel mooi maar goed :P
Het is wel heel groen O+
We vlogen over Spanje en dat was schrikbarend dor :'(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 18:22:06 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_205464131
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:

[..]
Update: er zijn nog 0 (nul) koffers op de band. Ook niet van de eerdere vluchten.

Kudos voor de luchthaven van Tenerife, daar liep alles supersnel. Vorige week de bagage, en vanmorgen het inchecken en de security.
Typisch Nederland, alles moet daar rustig, rustig
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:24:58 #233
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464158
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:22 schreef H_T het volgende:

[..]
Typisch Nederland, alles moet daar rustig, rustig
Ja echt :o
Zul je zien dat het morgen, morgen wordt :'(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:27:24 #234
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205464179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:24 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja echt :o
Zul je zien dat het morgen, morgen wordt :'(
En dan ook nog een flinke rit terug naar huis. Je bent bijna de hele dag aan het reizen geweest.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 18:29:23 #235
446930 crew  ESF1Gamer
pi_205464191
:W
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:46:27 #236
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205464305
verse ananas :9
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 18:50:13 #237
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205464351
We zitten al in de auto! Onze koffers kwamen al voor die van de andere vluchten en de logistieke toppers op Tenerife hebben geregeld dat onze 3 koffers bij de eerste 15 zaten die op de band kwamen *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:27 schreef usagi414 het volgende:

[..]
En dan ook nog een flinke rit terug naar huis. Je bent bijna de hele dag aan het reizen geweest.
Jup. Maar Tenerife was het waard O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205464369
Gefeliciteerd nog usagi! *O*

Gefeliciteerd Guanabana *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_205464390
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:00 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Lights Off is op dit moment het enige nummer van dit seizoen wat ik regelmatig zelf nog op zet eigenlijk :D
Ik zet alleen Systur en Lights Off nog wel eens op. Soms Hold Me Closer als ik daarvoor in de stemming ben.

Ik geef toe dat ik de tweede halve finale nog wel eens opzet. En echt niet alleen voor die ene intervalact van 2015. Echt waar, jullie moeten me geloven :7
pi_205464415
Is er alweer een verjaardag? Wat een feestweek! :D

Gefeliciteerd @Guanabana *O*
pi_205464447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
Meer dan walgelijk maar het verbaasd me ook niet dat dat soort uitspraken van zo'n bekakte arrogante corps komt.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 18:59:47 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_205464466
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef Arizona het volgende:
We zitten al in de auto! Onze koffers kwamen al voor die van de andere vluchten en de logistieke toppers op Tenerife hebben geregeld dat onze 3 koffers bij de eerste 15 zaten die op de band kwamen *O*
[..]
Jup. Maar Tenerife was het waard O+
Goed nieuws *O* Wel thuis!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205464912
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef Arizona het volgende:
We zitten al in de auto! Onze koffers kwamen al voor die van de andere vluchten en de logistieke toppers op Tenerife hebben geregeld dat onze 3 koffers bij de eerste 15 zaten die op de band kwamen *O*
[..]
Jup. Maar Tenerife was het waard O+
Welkom thuis!

Wij amuseren ons al bijna een week in een bijzonder warm Zuid-Tirol :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_205464928
En gefeliciteerd Guana!
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 19:57:49 #245
375570 crew  Cyan9
pi_205465068
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:13 schreef Arizona het volgende:

[..]
Je kunt hier niet eens cola kopen ;(
Je kunt niet weg uit de aankomsthal.
Je had wat daiquiries mee moeten smokkelen in je handbagage. ;)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:03:38 #246
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205465122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord? :+
Ik gooi met liefde m'n weerwoord terug hoor O+

Over studentenverenigingen (inclusief ontgroening) dan, niet over die walgelijke uitschotten van het filmpje :r
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:06:41 #247
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205465147
OMG GUAAANAAA alleen voor jou accepteer ik dit kutweer middenin de zomer O+ Ik zat er op de fiets nog aan te denken dat ik hoopte dat het je verjaardag was vandaag, dan had het nog ergens zin _O- _O-

Gefeliciteeeerd :* O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:06:59 #248
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205465151
Gefeliciteerd @Guanabana *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:19:25 #249
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205465263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik gooi met liefde m'n weerwoord terug hoor O+

Over studentenverenigingen (inclusief ontgroening) dan, niet over die walgelijke uitschotten van het filmpje :r
Zat jij toen bij de Amsterdamse studentenvereniging of heb ik het nu verkeerd in m’n hoofd zitten?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 20:22:59 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_205465298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
OMG GUAAANAAA alleen voor jou accepteer ik dit kutweer middenin de zomer O+ Ik zat er op de fiets nog aan te denken dat ik hoopte dat het je verjaardag was vandaag, dan had het nog ergens zin _O- _O-

Gefeliciteeeerd :* O+
Kutweer? :wtf: Heerlijk juist!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:25:12 #251
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205465325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Zat jij toen bij de Amsterdamse studentenvereniging of heb ik het nu verkeerd in m’n hoofd zitten?
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:26:26 #252
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205465340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:53 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik zet alleen Systur en Lights Off nog wel eens op. Soms Hold Me Closer als ik daarvoor in de stemming ben.

Ik geef toe dat ik de tweede halve finale nog wel eens opzet. En echt niet alleen voor die ene intervalact van 2015. Echt waar, jullie moeten me geloven :7
Die semi was ook best vermakelijk :Y
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:27:15 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_205465350
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:25 schreef usagi414 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik was niet uit op ruzie op de een of andere manier hoor :D
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:27:24 #254
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205465354
Van Domselaar in de studio *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:35:11 #255
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_205465436
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:27 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ik was niet uit op ruzie op de een of andere manier hoor :D
Maar ik ben wel benieuwd naar @Meke haar reactie.

Amsterdam en het corps past zo niet bij haar.

Dit is dan meer Meke

Een praatje, wodka-jus en een potje Scrabble.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:40:18 #256
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205465514
Van harte @Guanabana *O*

Alsnog van harte @usagi414 *O* :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 20:56:45 #257
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205465749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef H_T het volgende:

[..]
Kutweer? :wtf: Heerlijk juist!
Ruim 50 km gefietst. Heerlijk! O+
En het is bijna augustus, dan koelt het ‘s-avonds weer wat meer af O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:00:27 #258
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205465798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Zat jij toen bij de Amsterdamse studentenvereniging of heb ik het nu verkeerd in m’n hoofd zitten?
Nee, geen Amsterdamse :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:00:59 #259
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205465808
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef H_T het volgende:

[..]
Kutweer? :wtf: Heerlijk juist!
Nou een béétje zon mag toch wel in de zomer ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:01:39 #260
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205465816
Ik vond het zelf wat koud vandaag. :') Ik overwoog om mijn raam dicht te doen. Uiteindelijk niet gedaan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:01:56 #261
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205465817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:35 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Maar ik ben wel benieuwd naar @:Meke haar reactie.

Amsterdam en het corps past zo niet bij haar.

Dit is dan meer Meke

Een praatje, wodka-jus en een potje Scrabble.
Nee zeker niet, die mag je afschijven :P Nog vier opties over
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:04:30 #262
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205465847
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou een béétje zon mag toch wel in de zomer ;(
We hebben hier genoeg zon gehad :{w
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:04:59 #263
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205465852
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond het zelf wat koud vandaag. :') Ik overwoog om mijn raam dicht te doen. Uiteindelijk niet gedaan.
:o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:15:30 #264
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205465977
Net weer een stuk van De Slimste Mens gekeken. Altijd wel leuk. Maar vind eigenlijk de finale nog de minst leuke ronde :P

Dus nu maar overgeschakeld naar Engeland - Zweden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 21:17:04 #265
39237 crew  H_T
2733
pi_205465994
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef Meke het volgende:

[..]
Nou een béétje zon mag toch wel in de zomer ;(
Ik ben net weer een beetje gestold na eerder deze week weer gesmolten te zijn!

Wel zon, maar een paar graden kouder dan?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:18:21 #266
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205466007
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef Meke het volgende:
OMG GUAAANAAA alleen voor jou accepteer ik dit kutweer middenin de zomer O+ Ik zat er op de fiets nog aan te denken dat ik hoopte dat het je verjaardag was vandaag, dan had het nog ergens zin _O- _O-

Gefeliciteeeerd :* O+
Omg wat lief O+ *;

We waren uit eten, en we zaten buiten. Halverwege zijn we naar binnen verkast omdat het wat frisjes werd. :D En dat op deze datum. Genot. ;)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:19:09 #267
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466020
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:17 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik ben net weer een beetje gestold na eerder deze week weer gesmolten te zijn!

Wel zon, maar een paar graden kouder dan?
Nóg kouder dan vandaag?! Dat komt in oktober wel weer als het aan mij ligt vandaag :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:19:44 #268
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466030
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Omg wat lief O+ *;

We waren uit eten, en we zaten buiten. Halverwege zijn we naar binnen verkast omdat het wat frisjes werd. :D En dat op deze datum. Genot. ;)
:D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:22:19 #269
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_205466068
Van O+e gefeliciteerd @Guanabana! *G* *O* *G*
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 26 juli 2022 @ 21:23:03 #270
39237 crew  H_T
2733
pi_205466077
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:19 schreef Meke het volgende:

[..]
Nóg kouder dan vandaag?! Dat komt in oktober wel weer als het aan mij ligt vandaag :P
Nee niet per se kouder dan vandaag, maar 23 in plaats van 28!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:26:58 #271
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466139
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Omg wat lief O+ *;

We waren uit eten, en we zaten buiten. Halverwege zijn we naar binnen verkast omdat het wat frisjes werd. :D En dat op deze datum. Genot. ;)
Vannacht 8grGENOT *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:28:00 #272
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205466158
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Vannacht 8grGENOT *O*
IK GA VANNACHT BUITEN WANDELEN MET WINTERJAS AAN GENOT. *O*

;)
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:29:45 #273
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466191
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:28 schreef Guanabana het volgende:

[..]
IK GA VANNACHT BUITEN WANDELEN MET WINTERJAS AAN GENOT. *O*

;)
:D O+

IK ZONDER WINTERJAS GENOT *O*

:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205466198
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 18:21 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het is wel heel groen O+
We vlogen over Spanje en dat was schrikbarend dor :'(
Ik vind het gras in de omgeving helemaal niet meer zo groen na al die hitte! Maar goed, in vergelijking met Spanje is het wel mooi groen :D
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:30:45 #275
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Omg wat lief O+ *;

We waren uit eten, en we zaten buiten. Halverwege zijn we naar binnen verkast omdat het wat frisjes werd. :D En dat op deze datum. Genot. ;)
Wat heb je eigenlijk gekregen van mr Guanabana?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205466230
Gefeliciteerd @Guanabana, het klinkt alsof je een mooie dag gehad hebt :D
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:34:12 #277
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466269
Goal.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:35:19 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466292
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:34 schreef GeorgeM het volgende:
Goal.
Ik hoorde al zoiets uit de woonkamer komen, ja. Maar alleen niet voor wie. Maar ik denk Engeland, want ik had het idee dat ik gejuich van de tribunes hoorde komen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:36:20 #279
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466315
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik vind het gras in de omgeving helemaal niet meer zo groen na al die hitte! Maar goed, in vergelijking met Spanje is het wel mooi groen :D
Ik maak me best veel zorgen over de hoge temperaturen ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:36:34 #280
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205466322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:17 schreef H_T het volgende:
Ik ben net weer een beetje gestold
:D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:36:40 #281
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466324
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:36 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik maak me best veel zorgen over de hoge temperaturen ;(
Heb jij ook hittestress? ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:37:24 #282
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466334
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik hoorde al zoiets uit de woonkamer komen, ja. Maar alleen niet voor wie. Maar ik denk Engeland, want ik had het idee dat ik gejuich van de tribunes hoorde komen.
Yes.
Ik gun het Wiegman eigenlijk niet. Erg hè? :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:37:36 #283
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef H_T het volgende:

[..]
Nee niet per se kouder dan vandaag, maar 23 in plaats van 28!
Ja daar kan ik mee leven :P Met zonnetje en briesje en NOOIT regen O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:37:37 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205466341
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Wat heb je eigenlijk gekregen van mr Guanabana?
Het etentje en mijn proefrijles die ik over 2 weken heb :o :o :X
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:38:04 #285
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466347
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Yes.
Ik gun het Wiegman eigenlijk niet. Erg hè? :@
Dat heb ik ook. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:38:50 #286
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Heb jij ook hittestress? ;(
Buiten dat ik de hitte haat en eigenlijk alles boven de 20gr, maak ik me zorgen om de wereldwijd oplopende gemiddelde temperaturen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:38:53 #287
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466362
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het etentje en mijn proefrijles die ik over 2 weken heb :o :o :X
Wat goed en spannend en aahhh!!

Jij hebt vast ook Spangas gekeken, Fay daaruit heeft een boekje geschreven :P : https://www.blossombooks.(...)jn-rijangst-af-kwam/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:39:24 #288
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Het etentje en mijn proefrijles die ik over 2 weken heb :o :o :X
Wat goeeeeed *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:39:35 #289
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205466375
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Meke het volgende:

[..]
Wat goed en spannend en aahhh!!

Jij hebt vast ook Spangas gekeken, Fay daaruit heeft een boekje geschreven :P : https://www.blossombooks.(...)jn-rijangst-af-kwam/
Nee Spangas is na mijn tijd, zo oud ben ik al he ;(

En ja, ik zie nog steeds niet voor me dat het wat gaat worden :P Ik hou er rekening mee dat het een paar lessen worden en ik daarna denk van, ja fuck dit. :') :D
Koel en donker bewaren
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:40:12 #290
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466379
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Buiten dat ik de hitte haat en eigenlijk alles boven de 20gr, maak ik me zorgen om de wereldwijd oplopende gemiddelde temperaturen.
Ik kan slecht tegen warmte wanneer het boven de 25 graden is. En daar maak me dan al dagen ervoor druk om. En de oplopende gemiddelde temperaturen stemmen bij ook zorgen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:41:52 #291
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:37 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja daar kan ik mee leven :P Met zonnetje en briesje en NOOIT regen O+
Nee dit kan niet :o
REGEN IS ZO FIJN O+
Behalve op de fiets :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205466410
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:36 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ik maak me best veel zorgen over de hoge temperaturen ;(
Ja, dat begrijp ik. Dat doe ik ook wel een beetje. Het wordt toch steeds weer een beetje warmer, lijkt het.



Je doet er weinig aan, dus kan je het maar het best ondergaan met een ijsje erbij :P
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:42:30 #293
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Nee Spangas is na mijn tijd, zo oud ben ik al he ;(

En ja, ik zie nog steeds niet voor me dat het wat gaat worden :P Ik hou er rekening mee dat het een paar lessen worden en ik daarna denk van, ja fuck dit. :') :D
Neem een pakket, dan moet je wel door :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:42:36 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466420
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nee dit kan niet :o
REGEN IS ZO FIJN O+
Behalve op de fiets :X
Ben jij een plantje?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:43:25 #295
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik kan slecht tegen warmte wanneer het boven de 25 graden is. En daar maak me dan al dagen ervoor druk om. En de oplopende gemiddelde temperaturen stemmen bij ook zorgen.
Ik ook, dan ga ik echt panikeren :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:44:33 #296
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466454
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ben jij een plantje?
:o
Ik ben al 1.83. Liever niet nóg groter :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:45:40 #297
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_205466476
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:42 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, dat begrijp ik. Dat doe ik ook wel een beetje. Het wordt toch steeds weer een beetje warmer, lijkt het.

[ afbeelding ]

Je doet er weinig aan, dus kan je het maar het best ondergaan met een ijsje erbij :P
Teveel kcal :P :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:46:12 #298
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:39 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Nee Spangas is na mijn tijd, zo oud ben ik al he ;(

En ja, ik zie nog steeds niet voor me dat het wat gaat worden :P Ik hou er rekening mee dat het een paar lessen worden en ik daarna denk van, ja fuck dit. :') :D
Ja misschien ook wel van na de mijne trouwens officieel _O-

Nouja dan heb je het in elk geval geprobeerd toch, en als je het dan over een tijdje weer wilt weet je al iets beter wat je kunt verwachten :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:46:19 #299
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466492
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:44 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
:o
Ik ben al 1.83. Liever niet nóg groter :P
:o Dan ben je flink gegroeid. Je hebt te veel regen gehad. :Y :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:46:33 #300
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205466496
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Nee dit kan niet :o
REGEN IS ZO FIJN O+
Behalve op de fiets :X
Ik dóé al concessies Sjors!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  dinsdag 26 juli 2022 @ 21:46:44 #301
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205466497
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:45 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Teveel kcal :P :D
Een perenijsje heeft dat niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')