Gefeliciteerd, je hebt je baan uitgespeeld! Tijd om ontslag te nemen en met pensioen te gaan!quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 10:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt je baan uitgespeeld! Tijd om ontslag te nemen en met pensioen te gaan!
Ja, ik heb ook wel eens per ongeluk op 'Delete all' geklikt, dat wil niet altijd zeggen dat het werk ook echt af is.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook wel eens per ongeluk op 'Delete all' geklikt, dat wil niet altijd zeggen dat het werk ook echt af is.
quote:Unilever verkocht afgelopen half jaar minder producten, maar verdiende meer. Door de prijzen zelf te verhogen had de Londense levensmiddelengigant weinig last van de inflatie.
"Unilever heeft een half jaar neergezet dat voortbouwt op ons momentum van 2021, ondanks de uitdagingen van hoge inflatie en lagere mondiale groei", zegt Unilevertopman Alan Jope.
Dit doet het goed bij de aandeelhouders. Die kunnen weer erg tevreden zijn en de topman kan een bonus tegemoet zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:09 schreef zorro28 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-maar-verdiende-meer
Ze zijn er nog trots op ook
[..]
Proficiat! 🥳🥳🥳quote:
Als vrijwilliger bij de start? Of is dat een toerrit?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aangemeld voor de Vuelta Holanda.
Vanuit mijn werk kan ik virtueel meedoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Als vrijwilliger bij de start? Of is dat een toerrit?
Ik begrijp er nog steeds geen hol vanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanuit mijn werk kan ik virtueel meedoen.
De Vuelta start dit jaar in Nederland. En vanuit mijn bedrijf zijn we daar ook aanwezig en kunnen de medewerkers zelf ook op de fiets gaan om virtueel tegen elkaar (collega's) te strijden.quote:
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
Gisteren had ik soep over en dat was best prettig net bij de lunchGroentesoep op basis van kippenbouillon gaat prima
Voor het vergelijk wil ik het ook nog wel een keer met runderbouillon proberen, alleen niet deze week
Ik kijk uit naar je uitgebreide verslag.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:06 schreef H_T het volgende:
Gisteren had ik soep over en dat was best prettig net bij de lunchGroentesoep op basis van kippenbouillon gaat prima
Voor het vergelijk wil ik het ook nog wel een keer met runderbouillon proberen, alleen niet deze week
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar tochquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar tochHet is wel een nieuw recept dat ik succesvol tot een einde heb gebracht
![]()
Vanavond vegakipshoarma!
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lustquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wat een culinaire avonturen maak je ook weer mee de laatste tijd.
Lust de rest het niet of heeft de rest het gewoon nog niet geprobeerd?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |