Daar wordt nog steeds actief reclame voor gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja he? Het zijn geen pindadonutchips, maar tochHet is wel een nieuw recept dat ik succesvol tot een einde heb gebracht
![]()
Vanavond vegakipshoarma!
De rest heeft één hap genomen van hun zebraburger en gaf het meteen daarna op. Ik heb met smaak mijn eigen zebraburger gegeten en daarna twee van de drie die verstoten warenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lust de rest het niet of heeft de rest het gewoon nog niet geprobeerd?
Omdat je de enige bent die dat ooit gehad heeft, of..quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Over culinaire avonturen: ik ben er laatst achter gekomen dat ik als enige in de directe familie zebra lust
Geef het nog een half jaar, daarna zal het wel definitief geflopt zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar wordt nog steeds actief reclame voor gemaakt.
Ik had voor iedereen een burger mee! Ze hebben de kans gehad en geproefd, alleen het beviel duidelijk nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Omdat je de enige bent die dat ooit gehad heeft, of..
Wel een goede kanshebber voor slechtste chips ooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Geef het nog een half jaar, daarna zal het wel definitief geflopt zijn
Die mensen hebben duidelijk gewoon geen smaak.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had voor iedereen een burger mee! Ze hebben de kans gehad en geproefd, alleen het beviel duidelijk niet
In Thailand heb ik chips gehad die gemaakt waren van vis of andere zeedieren, en dat wist ik nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Wel een goede kanshebber voor slechtste chips ooit.
Een beetje vergelijkbaar met kroepoek? Dat is toch ook gemaakt van garnalen of zo?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:36 schreef H_T het volgende:
[..]
In Thailand heb ik chips gehad die gemaakt waren van vis of andere zeedieren, en dat wist ik nietDat was ook een flinke smaaktegenvaller
Qua textuur een beetje, maar dan met VEEL MEER vissmaak. Echt merkbaar vis, veel meer dan bij kroepoekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met kroepoek? Dat is toch ook gemaakt van garnalen of zo?
Zoiets?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua textuur een beetje, maar dan met VEEL MEER vissmaak. Echt merkbaar vis, veel meer dan bij kroepoek
Ja ik denk hetquote:
Ik ben wel een zalm liefhebber, maar ik weet niet of ik dit ga waarderen..quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik denk hetGelukkig is het al even geleden
Leek het net zoveel op paardenburger als ik denk dat het zou moeten doen, of was het wel duidelijk meer wildig?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:32 schreef H_T het volgende:
[..]
De rest heeft één hap genomen van hun zebraburger en gaf het meteen daarna op. Ik heb met smaak mijn eigen zebraburger gegeten en daarna twee van de drie die verstoten waren
Het was niet dusdanig lekker dat ik nu stad en land af ga zoeken voor meer zebraburgers. Gewone hamburgers zijn minstens zo lekker en een stuk makkelijker te verkrijgen
Er zat wel een wildsmaakje aan, en ik heb niet genoeg paardenburgers gegeten om daar zeker een eerlijk vergelijk voor te kunnen geven maar ik denk dat het wel daar naar smaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Leek het net zoveel op paardenburger als ik denk dat het zou moeten doen, of was het wel duidelijk meer wildig?
Het mag zeker, maar ik ben niet boos of teleurgesteld als het niet gebeurtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord?
Ik heb geen filmpje gezien, maar als het hoort bij dat wederom klassieke en prachtige NWS topic dan heb ik al gegeten en gedronken, zeg maar. Gisteravond even in rond gebladerd, werd ik niet blij van.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Is het hier nog nodig om dat filmpje van het studentencorps van Amsterdam te bespreken? Zo ja, zal ik dan weer mijn onvrede uitspreken over het bestaan van studentenverenigingen met ontgroeningen an sich of hebben jullie dat inmiddels wel vaak genoeg gehoord?
Wordt er best nieuwsgierig van.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zat wel een wildsmaakje aan, en ik heb niet genoeg paardenburgers gegeten om daar zeker een eerlijk vergelijk voor te kunnen geven maar ik denk dat het wel daar naar smaakt
De nieuwe lichting VVD-ers en FVD-ers krijgt vast weer een stevige dosis misogynie aangeleerd. Zit ik 'n beetje in de richting?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:47 schreef molloot200 het volgende:
Je zit zeker in de richting. Over dat vrouwen sperma-emmers zouden zijn, en dat "vrouwen niks en niks meer zijn dan een hoer".quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De nieuwe lichting VVD-ers en FVD-ers krijgt vast weer een stevige dosis misogynie aangeleerd. Zit ik 'n beetje in de richting?
Welkom terugquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:11 schreef Arizona het volgende:
Wij hebben weer voet gezet op Nederlandse bodem en wachten nu op onze koffers. Er zijn nog 3 vliegtuigen voor ons![]()
Eindhoven de gekste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |