SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ben blij dat Ajax nu wel zijn verantwoording neemt.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:59 schreef franske19 het volgende:
Wat een onzin weer. Gaan we nu echt weer draconische maatregelen nemen voor een virus wat gewoon blijft en nauwelijks meer impact heeft.![]()
voor 3 spelers een wedstrijd afgelasten vind ik wel wat overdreven als je er met 30 man bent tenzij het de keepers zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Ajax nu wel zijn verantwoording neemt.![]()
het snelle teugvliegen zal toch met de verwachting te maken hebben dat er meer positieve tests aan kunnen komen, dan kan je maar beter vast in Amsterdam zijn![]()
Iemand met een snotneus
Ajax: CANCEL ALLES ER IS EEN RAMP GAANDE!!! MENSEN KUNNEN EEN LOOPNEUS KRIJGEN!!11!!'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987![]()
was het maar zo makkelijk, dat je die besmette spelers moet achterlaten zegt al genoegquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand met een snotneus
Ajax: CANCEL ALLES ER IS EEN RAMP GAANDE!!! MENSEN KUNNEN EEN LOOPNEUS KRIJGEN!!11!!![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand met een snotneus
Ajax: CANCEL ALLES ER IS EEN RAMP GAANDE!!! MENSEN KUNNEN EEN LOOPNEUS KRIJGEN!!11!!![]()
![]()
Dan heb je in Amsterdam doorgaans wel een groot probleemquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand met een snotneus
Ajax: CANCEL ALLES ER IS EEN RAMP GAANDE!!! MENSEN KUNNEN EEN LOOPNEUS KRIJGEN!!11!!VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het is weekendquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand met een snotneus
![]()
Het gaat er ook om dat ze anderen kunnen besmetten die daardoor niet kunnen spelen. Of ze nou een loopneus hebben of niet, positief getest is niet spelen. Van mij mag het testen er wel af hoor, maar het is nou eenmaal nog de realiteit dat er getest wordt dus dan is de keuze om niet te spelen de juiste.![]()
Nou mootje zien we de komende maanden niet terug. Betwijfel ook of die zich aan z’n ‘thuis schemaatje’ zal houden.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Mootje is zich prima aan het vermaken in zijn RS6.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:36 schreef RipCity het volgende:
Nou mootje zien we de komende maanden niet terug. Betwijfel ook of die zich aan z’n ‘thuis schemaatje’ zal houden.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:23 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Iemand met een snotneus
Ajax: CANCEL ALLES ER IS EEN RAMP GAANDE!!! MENSEN KUNNEN EEN LOOPNEUS KRIJGEN!!11!!__!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je bron is je dikke duim?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:36 schreef RipCity het volgende:
Nou mootje zien we de komende maanden niet terug. Betwijfel ook of die zich aan z’n ‘thuis schemaatje’ zal houden.![]()
Jij vind schreuder positief overkomen? https://www.ad.nl/nederla(...)ct-met-hem~a480f177/quote:
Die gaat echt niet binnen paar weken terugkeren. Met z’n vage bedreigingen. Handig om je vriend z’n vriendin te nemen ja.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij vind schreuder positief overkomen? https://www.ad.nl/nederla(...)ct-met-hem~a480f177/
Die gaat echt niet binnen paar weken terugkeren. Met z’n vage bedreigingen. Handig om je vriend z’n vriendin te nemen ja.
[ link | afbeelding ]![]()
Ik vind wel iets van de mensen die zich hier mee bezighouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij vind schreuder positief overkomen? https://www.ad.nl/nederla(...)ct-met-hem~a480f177/
Mensen die dit soort shit uitzoeken zouden echt meegenomen moeten worden in een zuivering.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft lekker. Ben al dat geroddel over hem meer dan zat. Het is maar een jochie die op jonge leeftijd zijn vader is verloren en daarna wat fouten heeft gemaakt. Vind die obsessie vanuit de media en wat alles met hem zo treurig, gaan we er ook nog juice channels bij pakken. Als het mentaal al niet goed zit helpt het niet bepaald als miljoenen mensen hun mening over je hebben.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Met pijn en moeite derde![]()
Watskeburtquote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:36 schreef RipCity het volgende:
[quote]Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ link | afbeelding
Zo! Mo heeft niet minder dan 10 mensen ontvolgd. Bedankt voor dit grote nieuws, Sherlock 🕵️![]()
bedankt Yvonnequote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
![]()
Zitten jullie ook in het spionnenleger van Yvon? #dtvJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ze zijn zo dom geweest om mensen te testen, dat is er aan de handquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:48 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er nou aan de hand is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja want ze doen het voor de lolquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn zo dom geweest om mensen te testen, dat is er aan de hand.
![]()
![]()
En zelfs al zou het alleen een griepje zijn. Dan wil je nog steeds niet dat straks heel je club een griepje tegelijk heeftquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik ben een beetje 'corona is maar een griepje' moe.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je hele club daarna een halfjaar immuun is zie ik geen probleem. Neem aan dat de klachten minimaal zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En zelfs al zou het alleen een griepje zijn. Dan wil je nog steeds niet dat straks heel je club een griepje tegelijk heeft![]()
Ja. Want zo werkt griep..quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
ls je hele club daarna een halfjaar immuun is zie ik geen probleemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alleen is dat niet, deze variant kan je met gemak meerdere keren in korte tijd krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je hele club daarna een halfjaar immuun is zie ik geen probleem. Neem aan dat de klachten minimaal zijn.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dus dan zou vaccineren dus niet helpen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen is dat niet, deze variant kan je met gemak meerdere keren in korte tijd krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dus dan zou vaccineren dus niet helpen?
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Dat antwoord is niet zo makkelijk. Per type virus is de effectiviteit van een vaccinatie ten opzichte van het doormaken van een besmetting anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieuze vraag, dus graag een antwoord.
Dat geldt voor verschillende soorten griep, maar inmiddels is ook bekend dat dat geldt voor verschillende vormen van Corona. Zelfs als een vaccinatie specifiek voor een variant is gemaakt kan het zo zijn dat het doormaken van een besmetting beter beschermt. Maar meestal is dat niet, bij de meeste virussen beschermt een gericht vaccin beter dan een doorgemaakte besmetting.
Nog los van het feit dat een vaccinatie er ook voor zorgt dat de eerste besmetting met de variant ook milder verloopt. Minder kans op long-covid ook.![]()
Verminderd de kans op. En als je besmet bent is de kans stuk minder groot om ernstig ziek te worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Serieuze vraag, dus graag een antwoord.
Betekent dus niet dat het je 100% beschermt. Vraag me alleen af wat je de afgelopen 2 jaar gedaan hebt dat dit nog steeds niet duidelijk is
Exact dit. Niet testen, dan heb je het ook niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn zo dom geweest om mensen te testen, dat is er aan de hand.
![]()
De huidige variant stelt echt geen reet meer voor dus voor die griepvergelijking hoef je echt geen wappie te zijn. Vroeger annuleerden we ook geen wedstrijden omdat er een paar spelers griep hadden. Echt zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verminderd de kans op. En als je besmet bent is de kans stuk minder groot om ernstig ziek te worden.
Betekent dus niet dat het je 100% beschermt. Vraag me alleen af wat je de afgelopen 2 jaar gedaan hebt dat dit nog steeds niet duidelijk is![]()
De afgelopen twee jaar hebben we toch geen variant gehad die je meerdere keren binnen korte tijd kunt krijgen?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verminderd de kans op. En als je besmet bent is de kans stuk minder groot om ernstig ziek te worden.
Betekent dus niet dat het je 100% beschermt. Vraag me alleen af wat je de afgelopen 2 jaar gedaan hebt dat dit nog steeds niet duidelijk is
Wat ik heb begrepen bij de eerdere varianten is dat vaccinatie en besmetting je een tijdje beschermt.![]()
Ik heb het woord wappie nooit genoemd. Maar of het nou corona. normale griep apenpokken of wat dan ook is. Je wilt niet dat iedereen tegelijk ziek is.. Is toch niet heel moeilijk om te begrijpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De huidige variant stelt echt geen reet meer voor dus voor die griepvergelijking hoef je echt geen wappie te zijn. Vroeger annuleerden we ook geen wedstrijden omdat er een paar spelers griep hadden. Echt zwaar overdreven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bedankt voor je antwoordquote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat antwoord is niet zo makkelijk. Per type virus is de effectiviteit van een vaccinatie ten opzichte van het doormaken van een besmetting anders.
Dat geldt voor verschillende soorten griep, maar inmiddels is ook bekend dat dat geldt voor verschillende vormen van Corona. Zelfs als een vaccinatie specifiek voor een variant is gemaakt kan het zo zijn dat het doormaken van een besmetting beter beschermt. Maar meestal is dat niet, bij de meeste virussen beschermt een gericht vaccin beter dan een doorgemaakte besmetting.
Nog los van het feit dat een vaccinatie er ook voor zorgt dat de eerste besmetting met de variant ook milder verloopt. Minder kans op long-covid ook.![]()
![]()
Zelfs al zou letterlijk iedere speler het krijgen (iets wat nog nooit is voorgekomen) dan nog zou de helft waarschijnlijk niet eens symptomen hebben. Dus ik zou zeggen: Laat maar gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb het woord wappie nooit genoemd. Maar of het nou corona. normale griep apenpokken of wat dan ook is. Je wilt niet dat iedereen tegelijk ziek is.. Is toch niet heel moeilijk om te begrijpen.![]()
En de andere helft dus welquote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zelfs al zou letterlijk iedere speler het krijgen (iets wat nog nooit is voorgekomen) dan nog zou de helft waarschijnlijk niet eens symptomen hebben. Dus ik zou zeggen: Laat maar gaan.Ga je lekker je wedstrijden spelen met 50% van je spelers fit.
Ja wat rampzalig zou dat zijn in een oefenpotje.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En de andere helft dus welGa je lekker je wedstrijden spelen met 50% van je spelers fit.
![]()
Stop hier maar meequote:Op zaterdag 23 juli 2022 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wat rampzalig zou dat zijn in een oefenpotje.![]()
Nog steeds of alweer?quote:Op zaterdag 23 juli 2022 15:47 schreef TornadoDK het volgende:
Zijn mensen nog steeds bezig met corona
Het gaat allemaal weer los na de zomer.![]()
Als je iedereen bij één keer niesen zich laten testen , zullen de cijfers niet zakken.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog steeds of alweer?
Het gaat allemaal weer los na de zomer.
Wel makkelijk , kan je je baas weer bellen dat je niet kan komen omdat je Corona hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
bij de big 4 maak je dat assessment gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2022 19:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je iedereen bij één keer niesen zich laten testen , zullen de cijfers niet zakken.
Wel makkelijk , kan je je baas weer bellen dat je niet kan komen omdat je Corona hebt.
corona of nietgraag op anoniem![]()
Zo heel langzamerhand maar richting de JC schaal dan....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Het gaat niet los. We doen alsof het los gaat door te testen. Er is weinig meer aan de hand.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 18:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog steeds of alweer?
Het gaat allemaal weer los na de zomer.![]()
Ahh dus niet meer testen is de oplossing? Gewoon geen zwangerschapstest doen, ben je ook niet meer zwanger, beetje dat niveau?quote:Op zondag 24 juli 2022 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het gaat niet los. We doen alsof het los gaat door te testen. Er is weinig meer aan de hand.
Lekker weer over voetbal praten. Hopelijk schopt dit niet de voorbereiding voor de jc schaal in de war.![]()
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:06 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ahh dus niet meer testen is de oplossing? Gewoon geen zwangerschapstest doen, ben je ook niet meer zwanger, beetje dat niveau?
Lekker weer over voetbal praten. Hopelijk schopt dit niet de voorbereiding voor de jc schaal in de war.![]()
quote:Op zondag 24 juli 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.Het is niet meer dan een neusverkoudheid voor de meeste mensenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.
[ Bericht 0% gewijzigd door Enchanter op 24-07-2022 09:25:59 (Het is vroeg) ]Ik ben inmiddels overleden![]()
Bok gewoon op met dit geneuzel gastquote:Op zondag 24 juli 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.![]()
we kunnen er van alles over zeggen maar zolang je voor sportwedstrijden nog negatieve tests moet overleggen kan je niet anders dan besmettingen wel serieus nemen![]()
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat je je echt wel een stuk beroerder voelt dan gewoon een loopneusje.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bok gewoon op met dit geneuzel gast
Ik meld me vrijwel nooit ziek op werk, maar vanwege corona toch een week thuis gezeten![]()
Dit iddquote:Op zondag 24 juli 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
we kunnen er van alles over zeggen maar zolang je voor sportwedstrijden nog negatieve tests moet overleggen kan je niet anders dan besmettingen wel serieus nemen![]()
Oh, ik was twee dagen een beetje verkouden en schor.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat je je echt wel een stuk beroerder voelt dan gewoon een loopneusje.
Ik meld me vrijwel nooit ziek op werk, maar vanwege corona toch een week thuis gezetenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mietjequote:Op zondag 24 juli 2022 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat je je echt wel een stuk beroerder voelt dan gewoon een loopneusje.
Ik meld me vrijwel nooit ziek op werk, maar vanwege corona toch een week thuis gezeten![]()
Voor iedereen kan het anders uitpakken, dat maakt het net wat lastiger.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik was twee dagen een beetje verkouden en schor.![]()
In jouw geval een stevige griep dus.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik meld me vrijwel nooit ziek op werk, maar vanwege corona toch een week thuis gezeten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2022 10:35:13 ]![]()
Daarmee zeg je dus eigenlijk: Ook al is testen voor Omikron totale bullshit, puur omdat overheden nog debiele maatregelen nemen moet je het serieus nemen?quote:Op zondag 24 juli 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
we kunnen er van alles over zeggen maar zolang je voor sportwedstrijden nog negatieve tests moet overleggen kan je niet anders dan besmettingen wel serieus nemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2022 10:37:56 ]![]()
Kun je in fifa 22 ook mondkapjes dragen? #dtvquote:Op zondag 24 juli 2022 09:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bok gewoon op met dit geneuzel gastJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Anders een idee om die discussie lekker in COR te laten?
Dinsdag tegen Shaktar, hopelijk gaat die nog wel door![]()
Daar komt het wel op neer, Ajax is gisteren ook meteen teruggevlogen omdat de kans dat er nog 5 of meer positief testen best aanwezig is, die zou je dan ook achter moeten laten dus dan is het beter als je vast in Amsterdam bent.quote:Op zondag 24 juli 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus eigenlijk: Ook al is testen voor Omikron totale bullshit, puur omdat overheden nog debiele maatregelen nemen moet je het serieus nemen?
Die "Portugal" oplossing kan natuurlijk niet meer, want dan krijg je weer de moraalridders op je dak.![]()
Uiteraard, maar daarom zouden clubs/bonden gewoon met overkoepelende organen om tafel moeten om daar eens mee op te houden. Wellicht doen ze dat ook wel al achter de schermen.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
Ja ik heb het ook twee keer gehad en niet doodziek geweest maar het lijkt mij vooral logisch dat je met meerdere covid gevallen niet wil gaan voetballenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we meteen met de sterkste 11 spelen zodat het geen traditionele verliespartij wordtquote:Op zondag 24 juli 2022 08:35 schreef manny het volgende:
Zo heel langzamerhand maar richting de JC schaal dan....![]()
Kan er niet echt wakker van liggen en ik zou van hun zelfs begrijpen als ze met een half 2e elftal komen of iig veel wisselen na de rust, CL halen lijkt me toch iets belangrijker.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we meteen met de sterkste 11 spelen zodat het geen traditionele verliespartij wordt![]()
En als je griep hebt. blijf je thuis en ga je niet voetballenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.Dus of het nou corona is of een andere griep doet er weinig toe. Maar dat gedeelte wil je maar niet snappen en kom je steeds weer aan met ja maar omikron is maar een griepje
Ja hou er nou maar over op of neem die discussie lekker ergens anders mee naartoequote:Op zondag 24 juli 2022 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En als je griep hebt. blijf je thuis en ga je niet voetballenDus of het nou corona is of een andere griep doet er weinig toe. Maar dat gedeelte wil je maar niet snappen en kom je steeds weer aan met ja maar omikron is maar een griepje
![]()
Verdomme wat baal ik van Mo.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maandenquote:![]()
![]()
Wtf die discussie over corona
Laten we vanavond bidden voor Mo, dat hij als een vliegend kebab broodje van start gaat dit seizoen.Hallo![]()
Die is er inmiddels al twee weken niet meer bij toch? Denk niet dat je daar de komende tijd iets van hoeft te verwachten, als hij überhaupt weer aan gaat sluiten.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf die discussie over corona
Laten we vanavond bidden voor Mo, dat hij als een vliegend kebab broodje van start gaat dit seizoen.![]()
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is er inmiddels al twee weken niet meer bij toch? Denk niet dat je daar de komende tijd iets van hoeft te verwachten, als hij überhaupt weer aan gaat sluiten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
nou ja topvorm, hij was fit maar belangrijk deel van de voorbereiding gemist dus die zit er niet zo 1, 2, 3 weer bij hoorquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.![]()
Uh ja, conditie is echt zo weg als je stopt met trainen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Paderborn weet nog steeds niet waar ze het zoeken moetenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
Tegen wat amateursquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.![]()
Conditie misschien niet, wedstrijdritme is vaak wel een dingquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat is er precies aan de hand met hem?quote:Op zondag 24 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maanden![]()
Dat weet niemandquote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met hem?![]()
Best een amusant woordgrapje in het Ajaxtopic.quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Schijnt in Marbella te zitten.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met hem?
Wel sneu voor zo'n jongen. Hopelijk lukt het hem nog iets moois van zijn carrière te maken.![]()
Vooralsnog een roddel hoop ik, maar als er straks idd een foto van een weer iets te zware meneer Mo in de Kebabzaak in Marbella voorbij komt ben ik toch een tikkie teleurgesteld.quote:Op maandag 25 juli 2022 06:59 schreef chailatte het volgende:
[..]
Schijnt in Marbella te zitten.
Wel sneu voor zo'n jongen. Hopelijk lukt het hem nog iets moois van zijn carrière te maken.
Ja: het was / is een risico, maar het leek toch even de goede kant op te gaan. En was wel echt leuk geweest hem weer aan het voetballen te krijgen.proberen is de eerste stap naar falen
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paderborn weet nog steeds niet waar ze het zoeken moetenBlijft wel opvallend dat Mo'tje hier een soort knuffelbeertje is geworden. Dit zag je natuurlijk al lang aankomen. Gelukkig wel voor Oranje gekozen!
![]()
![]()
Dat weet niemandquote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met hem?![]()
Ook echt gewoon meteen nadat de pers eindelijk weer met hem mocht praten (en ze weer over z'n vader begonnen). Hopelijk heeft het daar niets mee te maken.quote:Op maandag 25 juli 2022 07:56 schreef manny het volgende:
[..]
Vooralsnog een roddel hoop ik, maar als er straks idd een foto van een weer iets te zware meneer Mo in de Kebabzaak in Marbella voorbij komt ben ik toch een tikkie teleurgesteld.
Ja: het was / is een risico, maar het leek toch even de goede kant op te gaan. En was wel echt leuk geweest hem weer aan het voetballen te krijgen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Omdat het een geweldig talent is, ik had hem het graag zien maken bij ons. Maarja, het is niet anders. Gelukkig zitten we er niet aan vast.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maandenOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Hij werd bedreigd toch? Maar is er daarna niets meer naar buiten gebracht?quote:
Bijzonder wel dat hij dan naar het buitenland is vertrokken. Misschien voelt hij zich daar veiliger als de dreiging serieus is.
Dat het weer ontspoord is lijkt me een voorbarige conclusie, maar hij heeft uiteraard de schijn wel flink tegen met zijn verleden.![]()
![]()
QT ging juist weg omdat hij op het middenveld wilde spelen dus deze zou ik wel raar vinden.Uitvinder van de biersmiley.![]()
We hebben voor dit seizoen wel genoeg terug gehaald.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
tot nu toe 2 roddels gehoord maar meer dan dat zijn het ook niet:quote:Op maandag 25 juli 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij werd bedreigd toch? Maar is er daarna niets meer naar buiten gebracht?
Bijzonder wel dat hij dan naar het buitenland is vertrokken. Misschien voelt hij zich daar veiliger als de dreiging serieus is.
Dat het weer ontspoort is lijkt me een voorbarige conclusie, maar hij heeft uiteraard de schijn wel flink tegen met zijn verleden.
Hij schijnt een schuld niet (volledig) te hebben afgelost.
Hij heeft een vrouwtje afgepakt van een zware jongen.![]()
Hij heeft inderdaad de schijn erg tegen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Uiteindelijk heeft hij gewoon belangrijke jaren van zijn carrière verneukt. Die twee leuke potjes tegen amateurs die hij gespeeld heeft zeggen niet zoveel.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat het een geweldig talent is, ik had hem het graag zien maken bij ons. Maarja, het is niet anders. Gelukkig zitten we er niet aan vast.![]()
Beide klinken aannemelijk. Mogelijk een combinatie van die twee. Vrouwtje gekocht van een drugsbaas en niet volledig afbetaald.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
tot nu toe 2 roddels gehoord maar meer dan dat zijn het ook niet:
Hij heeft een vrouwtje afgepakt van een zware jongen.
Zo rolt de Mocro-mafia.![]()
moet het weer over jou gaan?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorige week werd ik hier nog compleet afgemaakt toen ik zei dat het niets meer zou worden.![]()
dat heb je nog niet, dus kan jezelf de moeite besparenquote:Op maandag 25 juli 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen even mijn gelijk halen.![]()
Ga gewoon weg johquote:Op maandag 25 juli 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen even mijn gelijk halen.![]()
Je bent dit hele topic al aan het janken over covid en nu meen je weer dat dit het pietje puk topic is. Ga ergens anders heen wil jequote:![]()
Ajax schijnt bezig te zijn met een jonge Uruguayaanse slager, Matturro. Internazionale schijnt ook in de running te zijn.![]()
Neefje van Matarazzi?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax schijnt bezig te zijn met een jonge Uruguayaanse slager, Matturro. Internazionale schijnt ook in de running te zijn.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Bron?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax schijnt bezig te zijn met een jonge Uruguayaanse slager, Matturro. Internazionale schijnt ook in de running te zijn.![]()
Gianluca Di Marzio via Hamstelaar (Gianluca heeft het enkel over een Nederlandse club, maar gezien de locatie kan dat haast niet anders dan Ajax zijn).quote:![]()
ik meen dat het in hoofdletters zonder kanquote:Op maandag 25 juli 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen Portugese letters op het shirtDeze kan naar het parodie-topic.
![]()
quote:Op maandag 25 juli 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beide klinken aannemelijk. Mogelijk een combinatie van die twee. Vrouwtje gekocht van een drugsbaas en niet volledig afbetaald.
Zo rolt de Mocro-mafia.![]()
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Nóg zwaarder dan mo zelf?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
tot nu toe 2 roddels gehoord maar meer dan dat zijn het ook niet:
Hij heeft een vrouwtje afgepakt van een zware jongen.![]()
Wie waren het dan eigenlijk?quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Jij hebt ook de schijn tegen.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorige week werd ik hier nog compleet afgemaakt toen ik zei dat het niets meer zou worden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Opstelling: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Álvarez, Berghuis, Klaassen; Bergwijn, Antony; Tadic
Dit lijkt voorlopig de basis voor Schreuder te worden met Taylor, Brobbey, Bassey en Kudus als nrs 12-15.
Hopelijk komt Taylor uiteindelijk in de basis voor Klaassen (of Berghuis), want zo is het voetballend wel heel matig op het middenveld.![]()
Nee, helaas.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij gewoon belangrijke jaren van zijn carrière verneukt. Die twee leuke potjes tegen amateurs die hij gespeeld heeft zeggen niet zoveel.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Pasveer mag zich inderdaad gaan klaarmaken voor heel veel lange ballen vanwege het middenveld.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Pasveer; Rensch, Timber, Blind, Wijndal; Álvarez, Berghuis, Klaassen; Bergwijn, Antony; Tadic
Dit lijkt voorlopig de basis voor Schreuder te worden met Taylor, Brobbey, Bassey en Kudus als nrs 12-15.
Hopelijk komt Taylor uiteindelijk in de basis voor Klaassen (of Berghuis), want zo is het voetballend wel heel matig op het middenveld.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eens.quote:
Benieuwd of Bassey er uiteindelijk in komt, Blind kan nog wel eens kind van de rekening worden.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Een oefenwedstrijd van Ajax in de Arena. Voelt als Amsterdam Tournament
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Restverdediging is Bosziaansproberen is de eerste stap naar falen
wanneer kwam de nieuwe rechtsback?
Soort Zlatan het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb genoeg gezien,die Portugees kan er niks van!
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Die gozer speelt zijn eerste twee ballen gewoon terug, Albert Mantingh: "Je kan duidelijk merken dat deze jongen zich echt wil laten zien!"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb genoeg gezien,die Portugees kan er niks van!Oh.![]()
Wat een slechte interviewer
Deze pipo was er ook bij dames hockey, die vraagt tot het ongemakkelijke door met tig vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:01 schreef Enawh het volgende:
Wat een rare interview was dit zeg met Brobbey..![]()
Je begint bijna te verlangen naar vd Goot als je dat bijdehante kakkertje bezig ziet.RED ONS HENNIEGOD![]()
De teksten van Schreuder zelf zijn wel erg fijn. Straight op de inhoud en geen Gio-achtig gebraak.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Erg hè ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Je begint bijna te verlangen naar vd Goot als je dat bijdehante kakkertje bezig ziet.
Voetbal blijft voetbal. Dat is ook het mooie aan voetbal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
De teksten van Schreuder zelf zijn wel erg fijn. Straight op de inhoud en geen Gio-achtig gebraak.Oh.![]()
Ze moeten gewoon die dochter van Linda de Mol alle interviews laten doen, prima chick om te zien, komt goed uit dr woorden.
Verder was het niet zo veel bijzonders, maar Rensch moet echt zo snel mogelijk naar RKC ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat zei hij niet, hij zei dat Mazraoui ook een middenvelder was die back is geworden, of die Fitz-Jim dat kan weet ik niet maar een voetballer daar neerzetten lijkt me altijd nog beter dan Klaiberquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Schreuder ziet in Fitz-Jim optie voor rechtsachter: 'Mazraoui was dat vroeger ook'
Schreuderact![]()
Is hij dan tweebenig? Ik dacht namelijk dat ie links wasquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zei hij niet, hij zei dat Mazraoui ook een middenvelder was die back is geworden, of die Fitz-Jim dat kan weet ik niet maar een voetballer daar neerzetten lijkt me altijd nog beter dan Klaiber
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Net als de meeste vrouwen geen idee wat het sterkste been nou precies isquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is hij dan tweebenig? Ik dacht namelijk dat ie links wasVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zag er goed uit idd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bergwijn gaan we veel plezier van hebbenproberen is de eerste stap naar falen
veel opties voorin, af en toe wel iets teveel gebrei maar dat heeft ook wel met scherpte te makenquote:![]()
Ja want Mazraoui had het lichaam van een bodybuilder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:45 schreef Scorpie het volgende:
Fitz-Jim is toch geen verdediger met dat 12-jarige-ielige-lichaampje van hem.Oh.![]()
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan, voor 8.5 mio. Ajax was in de race.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
max. 10 miljoen + een doorverkooppercentage, snap dat Ajax dat niet gaat doen voor een speler die ze eigenlijk te licht bevonden hadden en het hele positieverhaal is er dan ook nog.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan, voor 8.5 mio. Ajax was in de race.![]()
gelukkig speelt de betere Timber bij Ajaxquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan, voor 8.5 mio. Ajax was in de race.![]()
Eensch met bovenstaande 2 reacties.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ajax was nooit concreet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Werkelijk nooit gehoord dat Ajax serieuze interesse had voor Quinten Timber...quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@fetX) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.![]()
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.![]()
Waarbij de serieuze bronnen melden dat het pas zou spelen bij een vertrek van Alvarez maar goed, ik had hem graag (terug) zien komen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.![]()
Ik ook, nu moeten we het Timber & Timber topic met Feyenoorders gaan delen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarbij de serieuze bronnen melden dat het pas zou spelen bij een vertrek van Alvarez maar goed, ik had hem graag (terug) zien komen.![]()
Verkoop die van ons dan maar aan United hoor, dan zitten zij er mee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, nu moeten we het Timber & Timber topic met Feyenoorders gaan delen.![]()
Maak je niet druk, ik gok dat we net als bij wedstrijdtopics niet uit ons eigen topic te halen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkoop die van ons dan maar aan United hoor, dan zitten zij er mee.![]()
Als Ajax nog een rechtsback koopt, wie zou het zijn?
Kan 1 2 3 niet direct wat leuks opnoemen..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Kan 1 2 3 niet direct wat leuks opnoemen..Oh.![]()
Heeft Tagliafico niet een neefje?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.proberen is de eerste stap naar falen
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:39 schreef manny het volgende:
[..]
Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?![]()
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.
Maar goed, als er interesse was (als achtervang voor een andere speler die vertrekt wellicht) dan zal er een reden zijn dat we hem hebben laten lopen. Prima.proberen is de eerste stap naar falen
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:45 schreef manny het volgende:
[..]
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.
Maar goed, als er interesse was (als achtervang voor een andere speler die vertrekt wellicht) dan zal er een reden zijn dat we hem hebben laten lopen. Prima.![]()
Ook prima dan toch. En voor hem ook wel lekker om zeker te zijn van een basis-plek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.proberen is de eerste stap naar falen
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
een wonder eigenlijk dat Jurriën er nog is, denk dat dit toch een beetje aan Van Gaal te danken is![]()
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijvenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.![]()
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijven![]()
dat weet je nooit maar Blind bij Van Gaal ging ook best goed, dan is het afwachten hoe je erop staat als de trainer vertrektquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.![]()
Is die overgestapt naar ziggy?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten gewoon die dochter van Linda de Mol alle interviews laten doen, prima chick om te zien, komt goed uit dr woorden.
Verder was het niet zo veel bijzonders, maar Rensch moet echt zo snel mogelijk naar RKC ofzo.
![]()
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen. @El-Stinhoquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2022 13:59:43 ]![]()
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen en tweet tevens ook op een verschrikkelijke cringemanier. DM'de me drie jaar terug eens dat ik in het Engels zou moeten tweeten om meer followers te krijgen. Het lachwekkendste was wel hoe hij drie jaar geleden als een soort Barça-fanboy de meute achter zich probeerde krijgen door eindeloze De Ligt/De Jong-updates te geven, terwijl hij uiteindelijk als Real Madrid-fanboy werd ontmaskerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen. @:el-stinho
Kansloos figuur.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen en tweet tevens ook op een verschrikkelijke cringemanier. DM'de me drie jaar terug eens dat ik in het Engels zou moeten tweeten om meer followers te krijgen. Het lachwekkendste was wel hoe hij drie jaar geleden als een soort Barça-fanboy de meute achter zich probeerde krijgen door eindeloze De Ligt/De Jong-updates te geven, terwijl hij uiteindelijk als Real Madrid-fanboy werd ontmaskerd.
Kansloos figuur.
Wat heerlijk dit. Volledig mee eens.![]()
Een slagerquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.![]()
Daramy speelt ook vrij aardig maar ik blijf dat een ontzettende blaffen blaffen niet bijten speler vinden met weinig rendement en dat zie ik ook niet snel veranderen.![]()
Waar zou die "moeten" spelen vind hem op de plek van Gravenberch te ligt en op 10 heeft hij Berghuis voor zichquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Zou zonde zijn als Kudus in deze vorm op het bankje moet, die speelt echt goed.![]()
https://twitter.com/ManYooDan/status/1552266983294603264quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit. Volledig mee eens.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nah op rechtsback mag wel iets meer voetbal staan wat mij betreftquote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Op 10 en Berghuis op 8. Of andersom, ik zie het wel zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zou die "moeten" spelen vind hem op de plek van Gravenberch te ligt en op 10 heeft hij Berghuis voor zich![]()
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Conceicao bevalt me wel tot nu toe. Fitz-Jim, Kudus en Taylor ook weer prima.
Magallán zo te zien wat minder![]()
Dat contract moeten ze gewoon verscheuren ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761
Magallán zo te zien wat minder![]()
Kudus was een beest gisteren. Hij wordt onze redding straks als ons middenveld met Alvarez, Klaassen en Berghuis verrassend genoeg () veel te stroef loopt.
![]()
plus nu Tadic en Bergwijn voor hem, die moeten ze gewoon verhurenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Daramy speelt ook vrij aardig maar ik blijf dat een ontzettende blaffen blaffen niet bijten speler vinden met weinig rendement en dat zie ik ook niet snel veranderen.![]()
Kan zeker in de eredivisie wel maar CL zou ik dat niet doenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 10 en Berghuis op 8. Of andersom, ik zie het wel zitten.![]()
goeie speler maar begrijp ook wel dat Schreuder wat meer een hangende spits in hem ziet dan echt een middenvelderquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Kudus was een beest gisteren. Hij wordt onze redding straks als ons middenveld met Alvarez, Klaassen en Berghuis verrassend genoeg () veel te stroef loopt.
![]()
Ja, ik denk ook dat Schreuder twijfelt of Kudus tactisch sterk genoeg is om op het middenveld te spelen. Dus ook het meeverdedigende gedeelte. Kudus zit er wel echt lekker in in de voorbereiding. Echt een beest ja, en heel erg aanwezig. Hoop dat hij veel minuten mag maken dit seizoen, en zichzelf echt kan laten zien. Was zo zuur dat hij die ernstige blessure in het eerste CL duel tegen LIverpool opliep 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler maar begrijp ook wel dat Schreuder wat meer een hangende spits in hem ziet dan echt een middenvelder![]()
Zo'n gifje kan je van elke voetballer wel makenquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761
Magallán zo te zien wat minder
Neemt niet weg dat die jongen niets bij Ajax te zoeken heeft. Maar met een riant salaris kan ik wel begrijpen dat 'ie nog even een jaartje blijft hangen..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Goed ventje. Fans van andere clubs gaan zich hier wel weer aan ergeren, hij lag wel erg vaak vanmiddag (en erg overdreven).quote:![]()
Nicoquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut, met hem en Nico zijn toch wel twee van mijn favoriete spelers weg helaas![]()
![]()
Je ergert je er niet aan als iemand dat van je eigen club doet? Dat is op zijn minst bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed ventje. Fans van andere clubs gaan zich hier wel weer aan ergeren, hij lag wel erg vaak vanmiddag (en erg overdreven).VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat zeg ik toch niet. Maar dan bedek je wel meer (ik althans) met de mantel der liefde. Maar de momenten van vorig seizoen heb ik me ook wel over uitgelaten ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ergert je er niet aan als iemand dat van je eigen club doet? Dat is op zijn minst bijzonder
Jij zal Feyenoord spelers ongetwijfeld ook net zo kritisch behandelen als die van Ajax.![]()
![]()
Feyenoord heeft ik zou haast zeggen helaas geen klootzakken meerquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar dan bedek je wel meer (ik althans) met de mantel der liefde. Maar de momenten van vorig seizoen heb ik me ook wel over uitgelaten ja.
Jij zal Feyenoord spelers ongetwijfeld ook net zo kritisch behandelen als die van Ajax.![]()
Tijd dat er wat Mexicaantjes ofzo komen dusVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Til stond nog vaker bij de scheids dan Frenkie de Jong. Maar die is weg, dus hoog tijd voor die Oeroegajaanse slagert ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ik zou haast zeggen helaas geen klootzakken meer
Tijd dat er wat Mexicaantjes ofzo komen dus
Maar het is toch niet zo raar dat een Tadic bij Ajax ontzettend populair is terwijl de tegenstanders er een pleurhekel aan hebben?
(even los van mijn eigen mening, ik ben niet zo'n Tadicfan)![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vandersonquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Kan 1 2 3 niet direct wat leuks opnoemen..
Alleen wellicht niet meer haalbaar voor Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til stond nog vaker bij de scheids dan Frenkie de Jong. Maar die is weg, dus hoog tijd voor die Oeroegajaanse slagert ja.
Maar het is toch niet zo raar dat een Tadic bij Ajax ontzettend populair is terwijl de tegenstanders er een pleurhekel aan hebben?
(even los van mijn eigen mening, ik ben niet zo'n Tadicfan)
Maar eigenlijk heb ik dat ook wel weer liever dan een Ajaxteam vol gasten waar je eigenlijk niet echt een hekel aan kan hebben. Beetje dat EL finale team bijvoorbeeld en de jaren daarvoorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee joh, die tilde Antony over de lijn weer het veld in en ligt zelf constant jankend op de grond bij een lichte aanraking, met zijn gebaartjes. Toen hij die pingel maakte tegen PSV was het ook ietwat bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.
Maar eigenlijk heb ik dat ook wel weer liever dan een Ajaxteam vol gasten waar je eigenlijk niet echt een hekel aan kan hebben. Beetje dat EL finale team bijvoorbeeld en de jaren daarvoor![]()
Misschien omdat ik van nature een hekel heb aan Portugees sprekend volk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, die tilde Antony over de lijn weer het veld in en ligt zelf constant jankend op de grond bij een lichte aanraking, met zijn gebaartjes.
Mannen dan, de vrouwen zijn doorgaans prima te doen.
Volgens Krabbenlul is Tadic buiten het veld een extreem aardige jongen trouwensVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik haat Tadic tot dat hij er een bal in schiet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.
Maar eigenlijk heb ik dat ook wel weer liever dan een Ajaxteam vol gasten waar je eigenlijk niet echt een hekel aan kan hebben. Beetje dat EL finale team bijvoorbeeld en de jaren daarvoor
Groot fan van User Wotte![]()
haten op Tadic als Ajaciedquote:Op donderdag 28 juli 2022 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat Tadic tot dat hij er een bal in schiet.![]()
![]()
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)quote:Oh.![]()
geweldige speler en leider, blijft voor mij het symbool van de wederopstanding naar een hoger niveau, toneelspel zowel binnen als buiten het veld kan af en toe wel wat minder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)
Al vond ik dat tegen Feyenoord bijvoorbeeld juist wel weer lachen omdat ze er zo ziek van waren nadat ze zelf een minuut of 85 niets anders deden dan vertragen.![]()
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
geweldige speler en leider, blijft voor mij het symbool van de wederopstanding naar een hoger niveau, toneelspel zowel binnen als buiten het veld kan af en toe wel wat minder.
Al vond ik dat tegen Feyenoord bijvoorbeeld juist wel weer lachen omdat ze er zo ziek van waren nadat ze zelf een minuut of 85 niets anders deden dan vertragen.
Gewoon blijven voetballen (ook al is dat waarschijnlijk niet sluw en "de wedstrijd over de streep trekken")Oh.![]()
ik hou er ook niet zo van al is het wel zo dat Getafe daar vanaf minuut 1 mee begon zoals veel tegenstanders van Ajax, ben ook voor zuivere speeltijd van 30-35 minuten per helft, zijn we van dat gezeik afquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.
Gewoon blijven voetballen (ook al is dat waarschijnlijk niet sluw en "de wedstrijd over de streep trekken")![]()
Er is nog wel een gebied tussen "gewoon blijven voetballen", tijdrekken / tempo eruit halen en puur theater. Dat laatste is dodelijk vermoeiend, volledig met je eens.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.
Gewoon blijven voetballen (ook al is dat waarschijnlijk niet sluw en "de wedstrijd over de streep trekken")
Er in meegaan terwijl je er al voor gewaarschuwd bent is trouwens nog vermoeiender, en dat deed Ajax helaas wel.proberen is de eerste stap naar falen
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:10 schreef dimmak het volgende:
Tadic
Beste aankoop sinds Jari Litmanen.
Tadic, Blind en Klaassen zullen binnen redelijk korte termijn een reserverol of rotatierol moeten gaan accepteren anders gaat het mis.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat het eerst maar zo ver zijn. Tot op heden nog de meest waardevolle Ajacied in de zin van goals en assists. Als ik hem was zou ik stoppen met een godenstatus dus misschien wel aan het eind van dit seizoen (dan 34 jaar) en anders volgend seizoen wanneer zijn contract ook afloopt. Tussenjaartje en zich opwerken als trainer bij Ajax.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.
Blind is wel rijp voor een stapje terug, maar ik ben bang dat hij dat zelf niet zo ziet.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Tadic is ook niet altijd in vorm hoor, en ETH (in dit topic geen vies woordquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laat het eerst maar zo ver zijn. Tot op heden nog de meest waardevolle Ajacied in de zin van goals en assists. Als ik hem was zou ik stoppen met een godenstatus dus misschien wel aan het eind van dit seizoen (dan 34 jaar) en anders volgend seizoen wanneer zijn contract ook afloopt. Tussenjaartje en zich opwerken als trainer bij Ajax.) wisselde hem nooit wat bij mij wel eens tot frustraties leidde. Ben benieuwd hoe hij reageert als hij wel eens gewisseld gaat worden en ben benieuwd of Schreuder dat uberhaupt gaat doen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee klopt, maar niet iedereen kan elke wedstrijd in bloedvorm zijn. Zijn stats van vorig seizoen liegen er wederom niet om. Wel ben ik het met je eens dat hij dit seizoen vaker gewisseld mag worden als het wat minder gaat. Maar het hele wisselbeleid van Ten Hag was wel wat op aan te merken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tadic is ook niet altijd in vorm hoor, en ETH (in dit topic geen vies woord) wisselde hem nooit wat bij mij wel eens tot frustraties leidde. Ben benieuwd hoe hij reageert als hij wel eens gewisseld gaat worden en ben benieuwd of Schreuder dat uberhaupt gaat doen.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
die warming up voor de wedstrijdquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)
Groot fan van User Wotte![]()
Klaassen was dat natuurlijk al, Blind brengt nog wel dermate veel in opbouw aanval dat ik me afvraag of het wel zonder hem kan, alleen tegen ploegen die een snelle rechtsbuiten hebben kan het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.
Tadic, Blind en Klaassen zullen binnen redelijk korte termijn een reserverol of rotatierol moeten gaan accepteren anders gaat het mis.
En Tadic, met zulke statistieken als hij kan overleggen kan je hem toch moeilijk op de bank zetten, dat kan pas als het ook echt minder wordt en niet omdat mensen denken dat het minder wordt.![]()
Waarom kritisch zijn op Tadic, een speler die al ruim 3 jaar elk seizoen veel scoort, assisten levert, nooit verzaakt of geblesseerd is en er altijd staat?
Voor mij is hij inderdaad symbool voor het nieuwe beleid van Ajax, is lekker arrogant op zijn tijd, weet wat er gevraagd wordt in topwedstrijden en haalt kampioen schalen binnen. Zo lang mogelijk binnen houden die vent. Tot nu toe zit er volgens mij nog geen zichtbare slijtage op.![]()
Die berghuis krijgt overal wel complimenten voor z’n spel op de Gravenberch positie trouwens. Das mooi.proberen is de eerste stap naar falen
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:36 schreef manny het volgende:
Die berghuis krijgt overal wel complimenten voor z’n spel op de Gravenberch positie trouwens. Das mooi.![]()
We must pak jullie allemaal de moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Tadic![]()
Pak schaal. Pak beker. Pak alles.![]()
Leuk geprobeerd GGMM maar deze keer weinig likes voor de poging.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.![]()
![]()
Kijk jij wel eens voetbal of lul je maar wat?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.![]()
Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens voetbal of lul je maar wat?![]()
vooral voor de tegenstander heel soms voor ons idd, maar ik irriteer me er zelf niet aan. Haten is dan weer een ander niveau natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)![]()
En dan klopt het wat je stelt? Berghuis heeft gewoon een prima seizoen gedraaid, het is natuurlijk wel een stap hè van veruit de beste zijn naar in dienst van moeten spelen, maar hij heeft zich goed aangepast.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ok en nu? Genoeg matige spelers die met die schaal hebben gestaan.
[ afbeelding ]![]()
Welke wedstrijd tegen betere clubs vond je hem matig op de plek van Gravenberch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd tegen betere clubs vond je hem matig op de plek van Gravenberch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Je kijkt dus niet goed dat je het bevestigdquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.![]()
Ik vind 7 toch een prima aantal.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd GGMM maar deze keer weinig likes voor de poging.
Dit houden we erin![]()
![]()
Godver.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind 7 toch een prima aantal.
Dit houden we erin![]()
![]()
Dan ligt je standaard niet hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan klopt het wat je stelt? Berghuis heeft gewoon een prima seizoen gedraaid, het is natuurlijk wel een stap hè van veruit de beste zijn naar in dienst van moeten spelen, maar hij heeft zich goed aangepast.![]()
Volgens mij heb jij kalknagels.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan ligt je standaard niet hoog.![]()
Hoezo heb ik nou weer kalknagels? Ik heb toch gewoon doodnormale nagels?quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij kalknagels.![]()
![]()
Klinkt als iets dat iemand met kalknagels zou zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik nou weer kalknagels? Ik heb toch gewoon doodnormale nagels?![]()
13 inmiddels. Ik vond het een leuke post.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind 7 toch een prima aantal.
Dit houden we erin![]()
wat had ie dan moeten doen volgens jou? Waarom heeft ie een matig jaar gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ergens de standaard hoog ligt is het bij Ajax en zijn supporters. Je hebt er gewoon geen verstand van.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2 meter genot
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Er wordt wel heel gewillig met geld gestrooid hier…Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Liever dat dan 200 miljoen op de bank hebben staan maar wel te moeten kijken naar Sana en Van der Hoorn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel heel gewillig met geld gestrooid hier…Oh.![]()
lag jouw standaard maar wat hoger, wat een randdebiel ben je ook, anyway ik heb die die ster niet voor niets gehaald dus je gaat weer in de blok, weer genoeg geduld gehadquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
if you got it, flaunt itquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel heel gewillig met geld gestrooid hier…![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever dat dan 200 miljoen op de bank hebben staan maar wel te moeten kijken naar Sana en Van der Hoorn.![]()
Bijna dicht
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: