Soort Zlatan het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb genoeg gezien,die Portugees kan er niks van!
Die gozer speelt zijn eerste twee ballen gewoon terug, Albert Mantingh: "Je kan duidelijk merken dat deze jongen zich echt wil laten zien!"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:57 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb genoeg gezien,die Portugees kan er niks van!
Deze pipo was er ook bij dames hockey, die vraagt tot het ongemakkelijke door met tig vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:01 schreef Enawh het volgende:
Wat een rare interview was dit zeg met Brobbey..
Erg hè ?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Je begint bijna te verlangen naar vd Goot als je dat bijdehante kakkertje bezig ziet.
Voetbal blijft voetbal. Dat is ook het mooie aan voetbal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
De teksten van Schreuder zelf zijn wel erg fijn. Straight op de inhoud en geen Gio-achtig gebraak.
dat zei hij niet, hij zei dat Mazraoui ook een middenvelder was die back is geworden, of die Fitz-Jim dat kan weet ik niet maar een voetballer daar neerzetten lijkt me altijd nog beter dan Klaiberquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
Schreuder ziet in Fitz-Jim optie voor rechtsachter: 'Mazraoui was dat vroeger ook'
Schreuderact
Is hij dan tweebenig? Ik dacht namelijk dat ie links wasquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zei hij niet, hij zei dat Mazraoui ook een middenvelder was die back is geworden, of die Fitz-Jim dat kan weet ik niet maar een voetballer daar neerzetten lijkt me altijd nog beter dan Klaiber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |