Omdat het een geweldig talent is, ik had hem het graag zien maken bij ons. Maarja, het is niet anders. Gelukkig zitten we er niet aan vast.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maanden
Hij werd bedreigd toch? Maar is er daarna niets meer naar buiten gebracht?quote:
tot nu toe 2 roddels gehoord maar meer dan dat zijn het ook niet:quote:Op maandag 25 juli 2022 11:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij werd bedreigd toch? Maar is er daarna niets meer naar buiten gebracht?
Bijzonder wel dat hij dan naar het buitenland is vertrokken. Misschien voelt hij zich daar veiliger als de dreiging serieus is.
Dat het weer ontspoort is lijkt me een voorbarige conclusie, maar hij heeft uiteraard de schijn wel flink tegen met zijn verleden.
Uiteindelijk heeft hij gewoon belangrijke jaren van zijn carrière verneukt. Die twee leuke potjes tegen amateurs die hij gespeeld heeft zeggen niet zoveel.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Omdat het een geweldig talent is, ik had hem het graag zien maken bij ons. Maarja, het is niet anders. Gelukkig zitten we er niet aan vast.
Beide klinken aannemelijk. Mogelijk een combinatie van die twee. Vrouwtje gekocht van een drugsbaas en niet volledig afbetaald.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
tot nu toe 2 roddels gehoord maar meer dan dat zijn het ook niet:
Hij schijnt een schuld niet (volledig) te hebben afgelost.
Hij heeft een vrouwtje afgepakt van een zware jongen.
moet het weer over jou gaan?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorige week werd ik hier nog compleet afgemaakt toen ik zei dat het niets meer zou worden.
dat heb je nog niet, dus kan jezelf de moeite besparenquote:Op maandag 25 juli 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen even mijn gelijk halen.
Ga gewoon weg johquote:Op maandag 25 juli 2022 12:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen even mijn gelijk halen.
Je bent dit hele topic al aan het janken over covid en nu meen je weer dat dit het pietje puk topic is. Ga ergens anders heen wil jequote:
Neefje van Matarazzi?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax schijnt bezig te zijn met een jonge Uruguayaanse slager, Matturro. Internazionale schijnt ook in de running te zijn.
Bron?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax schijnt bezig te zijn met een jonge Uruguayaanse slager, Matturro. Internazionale schijnt ook in de running te zijn.
Gianluca Di Marzio via Hamstelaar (Gianluca heeft het enkel over een Nederlandse club, maar gezien de locatie kan dat haast niet anders dan Ajax zijn).quote:
ik meen dat het in hoofdletters zonder kanquote:Op maandag 25 juli 2022 15:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Geen Portugese letters op het shirtDeze kan naar het parodie-topic.
quote:Op maandag 25 juli 2022 11:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beide klinken aannemelijk. Mogelijk een combinatie van die twee. Vrouwtje gekocht van een drugsbaas en niet volledig afbetaald.
Zo rolt de Mocro-mafia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |