Uiteraard, maar daarom zouden clubs/bonden gewoon met overkoepelende organen om tafel moeten om daar eens mee op te houden. Wellicht doen ze dat ook wel al achter de schermen.quote:Op zondag 24 juli 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
we kunnen er van alles over zeggen maar zolang je voor sportwedstrijden nog negatieve tests moet overleggen kan je niet anders dan besmettingen wel serieus nemen
Ja ik heb het ook twee keer gehad en niet doodziek geweest maar het lijkt mij vooral logisch dat je met meerdere covid gevallen niet wil gaan voetballenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat je je echt wel een stuk beroerder voelt dan gewoon een loopneusje.
Ik meld me vrijwel nooit ziek op werk, maar vanwege corona toch een week thuis gezeten
Ik hoop vooral dat we meteen met de sterkste 11 spelen zodat het geen traditionele verliespartij wordtquote:Op zondag 24 juli 2022 08:35 schreef manny het volgende:
Zo heel langzamerhand maar richting de JC schaal dan....
Kan er niet echt wakker van liggen en ik zou van hun zelfs begrijpen als ze met een half 2e elftal komen of iig veel wisselen na de rust, CL halen lijkt me toch iets belangrijker.quote:Op zondag 24 juli 2022 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat we meteen met de sterkste 11 spelen zodat het geen traditionele verliespartij wordt
En als je griep hebt. blijf je thuis en ga je niet voetballenquote:Op zondag 24 juli 2022 09:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Niet doen alsof Omikron heel boeiend is en het beschouwen als een griepje. Want dat is het inmiddels.
Ja hou er nou maar over op of neem die discussie lekker ergens anders mee naartoequote:Op zondag 24 juli 2022 14:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En als je griep hebt. blijf je thuis en ga je niet voetballenDus of het nou corona is of een andere griep doet er weinig toe. Maar dat gedeelte wil je maar niet snappen en kom je steeds weer aan met ja maar omikron is maar een griepje
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maandenquote:
Die is er inmiddels al twee weken niet meer bij toch? Denk niet dat je daar de komende tijd iets van hoeft te verwachten, als hij überhaupt weer aan gaat sluiten.quote:Op zondag 24 juli 2022 18:53 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf die discussie over corona
Laten we vanavond bidden voor Mo, dat hij als een vliegend kebab broodje van start gaat dit seizoen.
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die is er inmiddels al twee weken niet meer bij toch? Denk niet dat je daar de komende tijd iets van hoeft te verwachten, als hij überhaupt weer aan gaat sluiten.
nou ja topvorm, hij was fit maar belangrijk deel van de voorbereiding gemist dus die zit er niet zo 1, 2, 3 weer bij hoorquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.
Uh ja, conditie is echt zo weg als je stopt met trainen.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor was hij in topvorm, zo snel verlies je je vorm en conditie ook weer niet.
Paderborn weet nog steeds niet waar ze het zoeken moetenquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tegen wat amateursquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Conditie misschien niet, wedstrijdritme is vaak wel een dingquote:Op zondag 24 juli 2022 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met hem?quote:Op zondag 24 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom dit zat er wel aan te komen natuurlijk. Die jonge kan nooit zijn hoofd erbij houden langer dan 3 maanden
Dat weet niemandquote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er precies aan de hand met hem?
Best een amusant woordgrapje in het Ajaxtopic.quote:
Schijnt in Marbella te zitten.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vooralsnog een roddel hoop ik, maar als er straks idd een foto van een weer iets te zware meneer Mo in de Kebabzaak in Marbella voorbij komt ben ik toch een tikkie teleurgesteld.quote:Op maandag 25 juli 2022 06:59 schreef chailatte het volgende:
[..]
Schijnt in Marbella te zitten.
Wel sneu voor zo'n jongen. Hopelijk lukt het hem nog iets moois van zijn carrière te maken.
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Paderborn weet nog steeds niet waar ze het zoeken moeten
Dat weet niemandquote:Op zondag 24 juli 2022 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ook echt gewoon meteen nadat de pers eindelijk weer met hem mocht praten (en ze weer over z'n vader begonnen). Hopelijk heeft het daar niets mee te maken.quote:Op maandag 25 juli 2022 07:56 schreef manny het volgende:
[..]
Vooralsnog een roddel hoop ik, maar als er straks idd een foto van een weer iets te zware meneer Mo in de Kebabzaak in Marbella voorbij komt ben ik toch een tikkie teleurgesteld.
Ja: het was / is een risico, maar het leek toch even de goede kant op te gaan. En was wel echt leuk geweest hem weer aan het voetballen te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |