haten op Tadic als Ajaciedquote:Op donderdag 28 juli 2022 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haat Tadic tot dat hij er een bal in schiet.
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)quote:
geweldige speler en leider, blijft voor mij het symbool van de wederopstanding naar een hoger niveau, toneelspel zowel binnen als buiten het veld kan af en toe wel wat minder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
geweldige speler en leider, blijft voor mij het symbool van de wederopstanding naar een hoger niveau, toneelspel zowel binnen als buiten het veld kan af en toe wel wat minder.
Al vond ik dat tegen Feyenoord bijvoorbeeld juist wel weer lachen omdat ze er zo ziek van waren nadat ze zelf een minuut of 85 niets anders deden dan vertragen.
ik hou er ook niet zo van al is het wel zo dat Getafe daar vanaf minuut 1 mee begon zoals veel tegenstanders van Ajax, ben ook voor zuivere speeltijd van 30-35 minuten per helft, zijn we van dat gezeik afquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.
Gewoon blijven voetballen (ook al is dat waarschijnlijk niet sluw en "de wedstrijd over de streep trekken")
Er is nog wel een gebied tussen "gewoon blijven voetballen", tijdrekken / tempo eruit halen en puur theater. Dat laatste is dodelijk vermoeiend, volledig met je eens.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel heel principieel bij dat soort theater, als ik het irritant vind bij een ploeg als Getafe ga ik dat gedrag niet goed praten als Ajax het doet. Net als Onana met zijn tijdrekken, vreselijk vermoeiend.
Gewoon blijven voetballen (ook al is dat waarschijnlijk niet sluw en "de wedstrijd over de streep trekken")
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:10 schreef dimmak het volgende:
Tadic
Beste aankoop sinds Jari Litmanen.
Laat het eerst maar zo ver zijn. Tot op heden nog de meest waardevolle Ajacied in de zin van goals en assists. Als ik hem was zou ik stoppen met een godenstatus dus misschien wel aan het eind van dit seizoen (dan 34 jaar) en anders volgend seizoen wanneer zijn contract ook afloopt. Tussenjaartje en zich opwerken als trainer bij Ajax.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.
Tadic is ook niet altijd in vorm hoor, en ETH (in dit topic geen vies woordquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laat het eerst maar zo ver zijn. Tot op heden nog de meest waardevolle Ajacied in de zin van goals en assists. Als ik hem was zou ik stoppen met een godenstatus dus misschien wel aan het eind van dit seizoen (dan 34 jaar) en anders volgend seizoen wanneer zijn contract ook afloopt. Tussenjaartje en zich opwerken als trainer bij Ajax.
Nee klopt, maar niet iedereen kan elke wedstrijd in bloedvorm zijn. Zijn stats van vorig seizoen liegen er wederom niet om. Wel ben ik het met je eens dat hij dit seizoen vaker gewisseld mag worden als het wat minder gaat. Maar het hele wisselbeleid van Ten Hag was wel wat op aan te merken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Tadic is ook niet altijd in vorm hoor, en ETH (in dit topic geen vies woord) wisselde hem nooit wat bij mij wel eens tot frustraties leidde. Ben benieuwd hoe hij reageert als hij wel eens gewisseld gaat worden en ben benieuwd of Schreuder dat uberhaupt gaat doen.
die warming up voor de wedstrijdquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)
Klaassen was dat natuurlijk al, Blind brengt nog wel dermate veel in opbouw aanval dat ik me afvraag of het wel zonder hem kan, alleen tegen ploegen die een snelle rechtsbuiten hebben kan het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang dat hij straks misschien wel te lang een basisplek wil houden, ook als het straks fysiek echt niet meer kan. Eigenlijk wat met Blind al een tijdje aan de hand is. Hopelijk weet hij wanneer hij een stapje terug moet doen.
Tadic, Blind en Klaassen zullen binnen redelijk korte termijn een reserverol of rotatierol moeten gaan accepteren anders gaat het mis.
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:36 schreef manny het volgende:
Die berghuis krijgt overal wel complimenten voor z’n spel op de Gravenberch positie trouwens. Das mooi.
We must pak jullie allemaal de moeder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:17 schreef PicoMMP het volgende:
Tadic![]()
Pak schaal. Pak beker. Pak alles.
Leuk geprobeerd GGMM maar deze keer weinig likes voor de poging.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.
Kijk jij wel eens voetbal of lul je maar wat?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het moet dit seizoen dan wel gaan gebeuren voor hem want zijn eerste Ajax-seizoen stelde niet veel voor. Leuk tegen de kleintjes op die positie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |