Op 10 en Berghuis op 8. Of andersom, ik zie het wel zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zou die "moeten" spelen vind hem op de plek van Gravenberch te ligt en op 10 heeft hij Berghuis voor zich
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761quote:Op woensdag 27 juli 2022 15:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Conceicao bevalt me wel tot nu toe. Fitz-Jim, Kudus en Taylor ook weer prima.
Dat contract moeten ze gewoon verscheuren ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761
Magallán zo te zien wat minder
plus nu Tadic en Bergwijn voor hem, die moeten ze gewoon verhurenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
Daramy speelt ook vrij aardig maar ik blijf dat een ontzettende blaffen blaffen niet bijten speler vinden met weinig rendement en dat zie ik ook niet snel veranderen.
Kan zeker in de eredivisie wel maar CL zou ik dat niet doenquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 10 en Berghuis op 8. Of andersom, ik zie het wel zitten.
goeie speler maar begrijp ook wel dat Schreuder wat meer een hangende spits in hem ziet dan echt een middenvelderquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:17 schreef PicoMMP het volgende:
Kudus was een beest gisteren. Hij wordt onze redding straks als ons middenveld met Alvarez, Klaassen en Berghuis verrassend genoeg () veel te stroef loopt.
Ja, ik denk ook dat Schreuder twijfelt of Kudus tactisch sterk genoeg is om op het middenveld te spelen. Dus ook het meeverdedigende gedeelte. Kudus zit er wel echt lekker in in de voorbereiding. Echt een beest ja, en heel erg aanwezig. Hoop dat hij veel minuten mag maken dit seizoen, en zichzelf echt kan laten zien. Was zo zuur dat hij die ernstige blessure in het eerste CL duel tegen LIverpool opliep 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler maar begrijp ook wel dat Schreuder wat meer een hangende spits in hem ziet dan echt een middenvelder
Zo'n gifje kan je van elke voetballer wel makenquote:Op woensdag 27 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/derossemagier/status/1552279133455093761
Magallán zo te zien wat minder
Goed ventje. Fans van andere clubs gaan zich hier wel weer aan ergeren, hij lag wel erg vaak vanmiddag (en erg overdreven).quote:
Nicoquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Absoluut, met hem en Nico zijn toch wel twee van mijn favoriete spelers weg helaas
Je ergert je er niet aan als iemand dat van je eigen club doet? Dat is op zijn minst bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed ventje. Fans van andere clubs gaan zich hier wel weer aan ergeren, hij lag wel erg vaak vanmiddag (en erg overdreven).
Dat zeg ik toch niet. Maar dan bedek je wel meer (ik althans) met de mantel der liefde. Maar de momenten van vorig seizoen heb ik me ook wel over uitgelaten ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je ergert je er niet aan als iemand dat van je eigen club doet? Dat is op zijn minst bijzonder
Feyenoord heeft ik zou haast zeggen helaas geen klootzakken meerquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Maar dan bedek je wel meer (ik althans) met de mantel der liefde. Maar de momenten van vorig seizoen heb ik me ook wel over uitgelaten ja.
Jij zal Feyenoord spelers ongetwijfeld ook net zo kritisch behandelen als die van Ajax.![]()
Til stond nog vaker bij de scheids dan Frenkie de Jong. Maar die is weg, dus hoog tijd voor die Oeroegajaanse slagert ja.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ik zou haast zeggen helaas geen klootzakken meer
Tijd dat er wat Mexicaantjes ofzo komen dus
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vandersonquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax nog een rechtsback koopt, wie zou het zijn?
Kan 1 2 3 niet direct wat leuks opnoemen..
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Til stond nog vaker bij de scheids dan Frenkie de Jong. Maar die is weg, dus hoog tijd voor die Oeroegajaanse slagert ja.
Maar het is toch niet zo raar dat een Tadic bij Ajax ontzettend populair is terwijl de tegenstanders er een pleurhekel aan hebben?
(even los van mijn eigen mening, ik ben niet zo'n Tadicfan)
Nee joh, die tilde Antony over de lijn weer het veld in en ligt zelf constant jankend op de grond bij een lichte aanraking, met zijn gebaartjes. Toen hij die pingel maakte tegen PSV was het ook ietwat bijzonder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.
Maar eigenlijk heb ik dat ook wel weer liever dan een Ajaxteam vol gasten waar je eigenlijk niet echt een hekel aan kan hebben. Beetje dat EL finale team bijvoorbeeld en de jaren daarvoor
Misschien omdat ik van nature een hekel heb aan Portugees sprekend volk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, die tilde Antony over de lijn weer het veld in en ligt zelf constant jankend op de grond bij een lichte aanraking, met zijn gebaartjes.
Ik haat Tadic tot dat hij er een bal in schiet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Tadic is een ontzettende Dirk maar eigenlijk valt het in het veld meestal wel mee toch? Je moet er alleen niet teveel van in je team hebben, wat dat betreft sloeg het bij Ajax vorig seizoen wel aardig door denk ik qua spelbederf en janken.
Maar eigenlijk heb ik dat ook wel weer liever dan een Ajaxteam vol gasten waar je eigenlijk niet echt een hekel aan kan hebben. Beetje dat EL finale team bijvoorbeeld en de jaren daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |