Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:39 schreef manny het volgende:
[..]
Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:45 schreef manny het volgende:
[..]
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.
Maar goed, als er interesse was (als achtervang voor een andere speler die vertrekt wellicht) dan zal er een reden zijn dat we hem hebben laten lopen. Prima.
Ook prima dan toch. En voor hem ook wel lekker om zeker te zijn van een basis-plek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
een wonder eigenlijk dat Jurri๋n er nog is, denk dat dit toch een beetje aan Van Gaal te danken is
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijvenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijven
dat weet je nooit maar Blind bij Van Gaal ging ook best goed, dan is het afwachten hoe je erop staat als de trainer vertrektquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.
Is die overgestapt naar ziggy?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:32 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten gewoon die dochter van Linda de Mol alle interviews laten doen, prima chick om te zien, komt goed uit dr woorden.
Verder was het niet zo veel bijzonders, maar Rensch moet echt zo snel mogelijk naar RKC ofzo.
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen. @El-Stinhoquote:
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen en tweet tevens ook op een verschrikkelijke cringemanier. DM'de me drie jaar terug eens dat ik in het Engels zou moeten tweeten om meer followers te krijgen. Het lachwekkendste was wel hoe hij drie jaar geleden als een soort Bar็a-fanboy de meute achter zich probeerde krijgen door eindeloze De Ligt/De Jong-updates te geven, terwijl hij uiteindelijk als Real Madrid-fanboy werd ontmaskerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:59 schreef Bolasie het volgende:
[..]
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen. @:el-stinho
quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
TheEuropeanLad is een nare ziekte met louter kopies van andere bronnen en tweet tevens ook op een verschrikkelijke cringemanier. DM'de me drie jaar terug eens dat ik in het Engels zou moeten tweeten om meer followers te krijgen. Het lachwekkendste was wel hoe hij drie jaar geleden als een soort Bar็a-fanboy de meute achter zich probeerde krijgen door eindeloze De Ligt/De Jong-updates te geven, terwijl hij uiteindelijk als Real Madrid-fanboy werd ontmaskerd.
Kansloos figuur.
Een slagerquote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.
Waar zou die "moeten" spelen vind hem op de plek van Gravenberch te ligt en op 10 heeft hij Berghuis voor zichquote:Op woensdag 27 juli 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
Zou zonde zijn als Kudus in deze vorm op het bankje moet, die speelt echt goed.
https://twitter.com/ManYooDan/status/1552266983294603264quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat heerlijk dit. Volledig mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |