Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens voetbal of lul je maar wat?
vooral voor de tegenstander heel soms voor ons idd, maar ik irriteer me er zelf niet aan. Haten is dan weer een ander niveau natuurlijkquote:Op donderdag 28 juli 2022 08:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is wel een enorm vermoeiend figuur, maar dat maakt opzich niet heel veel uit aangezien hij een geweldige speler is. Alleen die demagogische teksten en al die acts kan ik helemaal niks mee (ook die aanstellerij in het veld vind ik irritant)
En dan klopt het wat je stelt? Berghuis heeft gewoon een prima seizoen gedraaid, het is natuurlijk wel een stap hè van veruit de beste zijn naar in dienst van moeten spelen, maar hij heeft zich goed aangepast.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ok en nu? Genoeg matige spelers die met die schaal hebben gestaan.
[ afbeelding ]
Welke wedstrijd tegen betere clubs vond je hem matig op de plek van Gravenberch?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke wedstrijd tegen betere clubs vond je hem matig op de plek van Gravenberch?
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:26 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kijkt dus niet goed dat je het bevestigdquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb toch al eerder aangegeven waarom ik dat vond? Statistieken waren weinig bijzonder voor een aanvallende speler in een team dat 140 goals ofzo maakt. Op de plek van Gravenberch was het vooral leuk tegen de Cambuurs van deze wereld. Ik vond het echt geen bijzonder seizoen van Berghuis vorig jaar.
Ik vind 7 toch een prima aantal.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd GGMM maar deze keer weinig likes voor de poging.
Godver.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind 7 toch een prima aantal.
Dit houden we erin
Dan ligt je standaard niet hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan klopt het wat je stelt? Berghuis heeft gewoon een prima seizoen gedraaid, het is natuurlijk wel een stap hè van veruit de beste zijn naar in dienst van moeten spelen, maar hij heeft zich goed aangepast.
Volgens mij heb jij kalknagels.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan ligt je standaard niet hoog.
Hoezo heb ik nou weer kalknagels? Ik heb toch gewoon doodnormale nagels?quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij kalknagels.
Klinkt als iets dat iemand met kalknagels zou zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoezo heb ik nou weer kalknagels? Ik heb toch gewoon doodnormale nagels?
13 inmiddels. Ik vond het een leuke post.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind 7 toch een prima aantal.
Dit houden we erin
wat had ie dan moeten doen volgens jou? Waarom heeft ie een matig jaar gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ergens de standaard hoog ligt is het bij Ajax en zijn supporters. Je hebt er gewoon geen verstand van.quote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Liever dat dan 200 miljoen op de bank hebben staan maar wel te moeten kijken naar Sana en Van der Hoorn.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel heel gewillig met geld gestrooid hier…
lag jouw standaard maar wat hoger, wat een randdebiel ben je ook, anyway ik heb die die ster niet voor niets gehaald dus je gaat weer in de blok, weer genoeg geduld gehadquote:Op donderdag 28 juli 2022 16:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
if you got it, flaunt itquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:01 schreef De_Pel het volgende:
Er wordt wel heel gewillig met geld gestrooid hier…
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever dat dan 200 miljoen op de bank hebben staan maar wel te moeten kijken naar Sana en Van der Hoorn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |