Zag er goed uit idd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bergwijn gaan we veel plezier van hebben
veel opties voorin, af en toe wel iets teveel gebrei maar dat heeft ook wel met scherpte te makenquote:
Ja want Mazraoui had het lichaam van een bodybuilder.quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:45 schreef Scorpie het volgende:
Fitz-Jim is toch geen verdediger met dat 12-jarige-ielige-lichaampje van hem.
max. 10 miljoen + een doorverkooppercentage, snap dat Ajax dat niet gaat doen voor een speler die ze eigenlijk te licht bevonden hadden en het hele positieverhaal is er dan ook nog.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Quinten Timber lijkt naar Feyenoord te gaan, voor 8.5 mio. Ajax was in de race.
gelukkig speelt de betere Timber bij Ajaxquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Ajax was nooit concreet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Werkelijk nooit gehoord dat Ajax serieuze interesse had voor Quinten Timber...quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:36 schreef Black-Death het volgende:
Je bent een goed mens.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.
Waarbij de serieuze bronnen melden dat het pas zou spelen bij een vertrek van Alvarez maar goed, ik had hem graag (terug) zien komen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Nu we afgetroefd zijn (@:fetx) natuurlijk een beetje kinderachtig om te doen alsof we geen interesse hadden. Dat is meerdere malen langs gekomen.
Ik ook, nu moeten we het Timber & Timber topic met Feyenoorders gaan delen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarbij de serieuze bronnen melden dat het pas zou spelen bij een vertrek van Alvarez maar goed, ik had hem graag (terug) zien komen.
Verkoop die van ons dan maar aan United hoor, dan zitten zij er mee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, nu moeten we het Timber & Timber topic met Feyenoorders gaan delen.
Maak je niet druk, ik gok dat we net als bij wedstrijdtopics niet uit ons eigen topic te halen zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verkoop die van ons dan maar aan United hoor, dan zitten zij er mee.
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef Black-Death het volgende:
Als Ajax nog een rechtsback koopt, wie zou het zijn?
Kan 1 2 3 niet direct wat leuks opnoemen..
Heeft Tagliafico niet een neefje?quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop op een Zuid-Amerikaanse parel.
Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 09:54 schreef GGMM het volgende:
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:39 schreef manny het volgende:
[..]
Wie is "we" ?, is dat Ajax of mensen op FOK! die wat namen noemen als mogelijke aanwinsten ?
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk, dat weet je zelf ook wel.
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:45 schreef manny het volgende:
[..]
Nou nee. Dan zou ik het niet vragen.
Maar goed, als er interesse was (als achtervang voor een andere speler die vertrekt wellicht) dan zal er een reden zijn dat we hem hebben laten lopen. Prima.
Ook prima dan toch. En voor hem ook wel lekker om zeker te zijn van een basis-plek.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wilde hem blijkbaar vooral als RB in eerste instantie en dat zag hij niet zitten.
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:
een wonder eigenlijk dat Jurriën er nog is, denk dat dit toch een beetje aan Van Gaal te danken is
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijvenquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verstandige gast ook en hij heeft vast gezien hoe het onder andere bij Donny en Bergwijn ging in de prem.
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
onder Ten Hag had ik het wel gedurfd, is toch wat anders maar blij dat hij heeft besloten nog een seizoen te blijven
dat weet je nooit maar Blind bij Van Gaal ging ook best goed, dan is het afwachten hoe je erop staat als de trainer vertrektquote:Op woensdag 27 juli 2022 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als ten Hag tegenvalt bij United ligt die er ook zo uit en wat dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |