quote:Rellende boeren breken door afzetting politie bij huis minister Van der Wal
Boeren zijn dinsdagavond bij het huis van minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof) door een afzetting van de politie gebroken. Dat bevestigt een woordvoerder van de minister.
Ze duwden een politieauto opzij zodat tractoren de straat in konden rijden. Van der Wal is niet thuis, vertelt de woordvoerder. Het is de tweede dag op rij dat boeren bij het woonhuis van de minister verschijnen vanwege de stikstofplannen van het kabinet.
Bij de actie zijn "duidelijk grenzen overschreden", stelt de politie op Twitter. "Een politieauto is vernield en er is een giertank geleegd. De situatie was dreigend en onacceptabel, ook richting hulpverleners."
Maandag plaatste de politie nog een bewakingspost bij het huis van de minister. Ruim twee weken geleden werd voor het eerst bij het huis van de bewindsvrouw betoogd. Dat gebeurde nadat zij haar stikstofplannen had gepresenteerd.
Volgens de NOS zou een groep relschoppers ook vuurwerk hebben afgestoken bij het huis. Het gezin van de minister is wel thuis.
Premier Mark Rutte gaf dinsdag nog een verklaring af waarin hij stelde dat de agressieve acties van de boeren "onacceptabel" zijn.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ter-van-der-wal.html
Wat is er zo traditioneel aan gigantische lappendekens Engels raaigras, praktisch volledig geautomatiseerde megastallen waar koeien zichzelf melken, en het importeren van scheepsladingen krachtvoer uit Zuid-Amerika omdat diezelfde koeien dusdanig ver doorgefokt zijn dat ze zonder omvallen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eeuwenlange boeren traditie klaren we ook wel even. Wir schaffen das.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Er zitten echt geen schattige melkmeisjes meer op krukjes.
Get your facts straight: er is/wordt gemeten. En los daarvan: de problemen van overmatige stikstofdepositie zijn ook zonder te meten eenvoudig waar te nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Diezelfde "wetenschap" die ons "stikstofprobleem" definieert aan de hand van foute modellen in plaats van concrete metingen.
Iets met meten is weten ofzo.
Dat iets een traditie is betekent niet dat men zich moet gedragen als in Orvelte.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er zo traditioneel aan praktisch volledig geautomatiseerde megastallen waar koeien zichzelf melken en het importeren van scheepsladingen krachtvoer uit Zuid-Amerika omdat diezelfde koeien dusdanig ver doorgefokt zijn dat ze zonder omvallen?
Ohja overal bramen en brandnetels. Toch?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Get your facts straight: er is/wordt gemeten. En los daarvan: de problemen van overmatige stikstofdepositie zijn ook zonder te meten eenvoudig waar te nemen.
Je draait het om: de afgelopen decennia zijn er juist in vergaderruimtes papieren oplossingen verzonnen voor een reëel probleem.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind stikstof ook een papieren probleem verzonnen in vergaderruimtes
Die mensen ageren tegen dat "papieren probleem" omdat hun toekomst, huis en haard op het spel staat?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind stikstof ook een papieren probleem verzonnen in vergaderruimtes, maar wat heeft dat te maken met al die idioten die al dagen Nederland op stelten zetten?
Zoiets kun je niet modelleren. Dat is vaker aangedragen vanuit "de wetenschap".quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Get your facts straight: er is/wordt gemeten. En los daarvan: de problemen van overmatige stikstofdepositie zijn ook zonder te meten eenvoudig waar te nemen.
En nu gaat die traditie weer veranderen. Prima toch? Wat is je argument?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat iets een traditie is betekent niet dat men zich moet gedragen als in Orvelte.
Fietsen is Oudhollands gebruik ook met de introductie van de e-bike..
Omdat je dit niet concreet kunt meten, want het is afhankelijk van de wind.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Diezelfde "wetenschap" die ons "stikstofprobleem" definieert aan de hand van foute modellen in plaats van concrete metingen.
Iets met meten is weten ofzo.
Er is nou eenmaal gekozen voor """"natuur""""diversiteit, zo werkt een democratie. En er is echt geen enkel excuus voor wat al die idioten aan het doen zijn, wat mij betreft zijn zij de eerste die van hun land af moeten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die mensen ageren tegen dat "papieren probleem" omdat hun toekomst, huis en haard op het spel staat?
Depositie wordt ook gemeten:quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je dit niet concreet kunt meten, want het is afhankelijk van de wind.
De uitstoot wordt gemeten, de afstoot op locatie wordt aan de hand van modellen gedaan.
Er zijn redelijk wat mensen actief die het niet zo "prima toch" vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En nu gaat die traditie weer veranderen. Prima toch? Wat is je argument?
In tegenstelling tot die wetenschap die je er steeds bij haalt kom jij met geen enkele onderbouwing. Je kan niet alleen maar "het klopt niet" roepen en dat niet onderbouwen en dan hopen dat je gelijk hebt. Want dat "gelijk" is dan dus letterlijk gebaseerd op ... niets.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zoiets kun je niet modelleren. Dat is vaker aangedragen vanuit "de wetenschap".
Dat is niet gekozen. Dat is federale regelgeving (EU)quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal gekozen voor """"natuur""""diversiteit, zo werkt een democratie. En er is echt geen enkel excuus voor wat al die idioten aan het doen zijn, wat mij betreft zijn zij de eerste die van hun land af moeten.
Maar jij weet niet te verwoorden waarom jij één van die mensen bent. Iets met traditie, of zoquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat mensen actief die het niet zo "prima toch" vinden.
Heb je mijn tuin gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohja overal bramen en brandnetels. Toch?
Er zijn ook idioten die niet in het gat in de ozonlaag geloven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn redelijk wat mensen actief die het niet zo "prima toch" vinden.
Dat is toch echt niet waar. Alle schade verhalen op de juiste mensen lukt idd niet altijd, maar genoeg figuren krijgen te maken met behoorlijke financiële consequenties. Zo maar een voorbeeldje dat ik binnen 1 sec vond:quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:24 schreef RipCity het volgende:
Politie probeert schade boerenacties te verhalen op relschoppers
De korpsleiding wil de kosten van de veroorzaakte schade die gemaakt zijn bij de boerenprotesten proberen te verhalen op de boeren. Dat zegt nationaal commandant van de politie Willem Woelders over de strafbare feiten die dinsdag werden gepleegd door relschoppers tijdens verschillende boerenacties, onder meer bij het huis van stikstofminister Christianne van der Wal. "Het kan niet zo zijn dat je dit soort feiten in Nederland pleegt en daarmee wegkomt."
Woelders noemt de openbare geweldpleging "zeer zorgelijk en zeer ongewenst". Bovendien kost het de samenleving een hoop geld als er tijdens protestacties door actievoerders mest wordt gestort of politievoertuigen worden vernield, benadrukt de politiechef. De boeren die deze strafbare feiten met hun trekkers begaan, zijn volgens de politiechef mogelijk niet meer voor hun voertuigen verzekerd. "Op dit moment verkennen wij de mogelijkheden om de schade te verhalen. Als het om strafbare feiten gaat, riskeren boeren hun polisvoorwaarden te schenden waardoor verzekeringsmaatschappijen niet langer vergoeden."
Hahahaahah. Dit horen we echt bij elk protest: en na 3 maanden het bericht dat het toch niet lukt en dat er nog 0 boetes echt geïncasseerd zijn.
Erg mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb je mijn tuin gezien?![]()
Dit is maar één deel.
[ afbeelding ]
En Nederland is daarmee ingestemd en Nederland koos ervoor om het te doen zoals het gedaan is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is niet gekozen. Dat is federale regelgeving (EU)
We kunnen het weer niet accuraat voorspellen, voorsorteren op idiote vakantiedrukte, een veronderstelde pandemie onder controle houden, een toeslagenaffaire met flair afdoen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:26 schreef recursief het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die wetenschap die je er steeds bij haalt kom jij met geen enkele onderbouwing. Je kan niet alleen maar "het klopt niet" roepen en dat niet onderbouwen en dan hopen dat je gelijk hebt. Want dat "gelijk" is dan dus letterlijk gebaseerd op ... niets.
Dan is het toch helemaal bezopen om daar conclusies aan te verbinden?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat je dit niet concreet kunt meten, want het is afhankelijk van de wind.
De uitstoot wordt gemeten, de afstoot op locatie wordt aan de hand van modellen gedaan.
En die modelletjes benaderen de (gemeten!) werkelijkheid toch behoorlijk. Uw punt was...?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We kunnen het weer niet accuraat voorspellen, voorsorteren op idiote vakantiedrukte, een veronderstelde pandemie onder controle houden, een toeslagenaffaire met flair afdoen.
Maar de exacte stikstofdepositie op de vierkante meter, per koe, per dagdeel? No problemo. Rollen we ff een modelletje voor uit.
Misschien kun jij nog even wat peilingzetels voor ons bij elkaar optellen? Heb er de afgelopen nacht bijna niet van kunnen slapen uit nieuwsgierigheidquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
We kunnen het weer niet accuraat voorspellen, voorsorteren op idiote vakantiedrukte, een veronderstelde pandemie onder controle houden, een toeslagenaffaire met flair afdoen.
Maar de exacte stikstofdepositie op de vierkante meter, per koe, per dagdeel? No problemo. Rollen we ff een modelletje voor uit.
Hahahaha hahahaha.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In andere demonstraties in het buitenland worden er wel eens speciale geluidsboxen gebruikt. Dat betekent rennen alsof je leven er vanaf hangt, anders gaan je trommelvliezen eraan.quote:
Misschien de voedselrijke toplaag een keer omploegen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb je mijn tuin gezien?![]()
Dit is maar één deel.
[ afbeelding ]
Wat hebben die bovenste dingen er mee te maken?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bizar.quote:
Waar komt die voedselrijke toplaag vandaan? Of denk je dat Candaasje elke dag in de tuin poept?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien de voedselrijke toplaag een keer omploegen?
Niet in je eigen moestuin kleienquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar komt die voedselrijke toplaag vandaan? Of denk je dat Candaasje elke dag in de tuin poept?
Ik heb geen trekker, (misschien kan ik er eentje lenen, ze stonden deze week voor mijn deur) dus moet die bramen eerst nog te lijf voordat ik dat een beetje kan doen. En ze vechten terugquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien de voedselrijke toplaag een keer omploegen?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet in je eigen moestuin kleien
Daar heb ik het niet over. Ik stel de werkzaamheden voor die staatsbosbeheer ook jaarlijks uitvoert op de voedselarme bodem van o.a. heide.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar komt die voedselrijke toplaag vandaan? Of denk je dat Candaasje elke dag in de tuin poept?
Hoewel ik je punt begrijp is het wel een beetje een kut vergelijkingquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef speknek het volgende:
Moet je je voorstellen als honderden Marokkanen oproepen met zware machines een politiebureau aan te vallen.
Maar geef ze blond haar en een spraakgebr..koddig accent en de politie probeert escalatie te voorkomen.
Hoeven niet eens Marokkanen te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef speknek het volgende:
Moet je je voorstellen als honderden Marokkanen oproepen met zware machines een politiebureau aan te vallen.
Maar geef ze blond haar en een spraakgebr..koddig accent en de politie probeert escalatie te voorkomen.
Prima dat volkswijk niveau.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Hahahaha hahahaha.
Als je ergens geen verstand van hebt, verdiep je er dan in. Heb je daar geen zinin, meng je dan niet in een discussie.
Maar serieus, nog niet een begin van een idee hoe de wetenschap in elkaar zit. Of hoe de stikstofmodellen zijn gemaakt, maar wel weten dat het niet klopt "want het weer wordt ook vaak fout voorspelt".
Jezus fucking Christ wat een volkswijk niveau.
Kan gewoon met bijvoorbeeld een schoffel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb geen trekker, (misschien kan ik er eentje lenen, ze stonden deze week voor mijn deur) dus moet die bramen eerst nog te lijf voordat ik dat een beetje kan doen. En ze vechten terug
Dat zou bijzonder goed kunnen, de basis daarvoor is er trouwens al (de Bergboerenregeling) en die zou fors uitgebreid kunnen worden. Maar daar staan de trekkertokkies dan weer niet voor te protesteren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Je hebt ook boeren die met hulp van Europese subsidies zich richten op natuurbeheer. Dat zou de toekomst kunnen zijn, als je ervan kan leven.
Oh want bij Marokkanen gaat de politie met scherp schieten?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef speknek het volgende:
Wel eens bij een klimaatdemonstratie geweest? Gebeurt nooit wat, maar reken maar dat er tien busjes ME en een aantal politiepaarden paraat staat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:37 schreef speknek het volgende:
Precies, want Europese subsidie voor melkverkoop kun je geen goed woord voor over hebben. Maar bramenstruikjes wegschoffelen kan dan wel weer prima gesubsidieerd wordenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:42 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder goed kunnen, de basis daarvoor is er trouwens al (de Bergboerenregeling) en die zou fors uitgebreid kunnen worden. Maar daar staan de trekkertokkies dan weer niet voor te protesteren.
Ik zet het bier wel voor je klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kan gewoon met bijvoorbeeld een schoffel.
Ze zijn er gek genoeg voor.quote:
Die bedoelde ik juist specifiek. Maanden later kwam er bericht dat er nog bijna 0 geïnd was en dat ze ook niet meer verwachten iets te krijgen. Zie bericht dit jaar ook over rellen. Van die 80k is ook niks binnengekomen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat is toch echt niet waar. Alle schade verhalen op de juiste mensen lukt idd niet altijd, maar genoeg figuren krijgen te maken met behoorlijke financiële consequenties. Zo maar een voorbeeldje dat ik binnen 1 sec vond:
https://www.omroepbrabant(...)eindhoven-80000-euro
Daar zou ik het inderdaad wel voor kunnen voordoenquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zet het bier wel voor je klaar.
We wachten nog steeds idd... jammer...quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien kun jij nog even wat peilingzetels voor ons bij elkaar optellen? Heb er de afgelopen nacht bijna niet van kunnen slapen uit nieuwsgierigheid
Bizar dat ze ook maar het lef hebben om aan zoiets te denken.quote:
Bier staat koudquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat een gekkigheid in mijn dorp.
Tsja, als je alles perfect moet meten om conclusies er aan te verbinden was de mensheid nu al uitgestorven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan is het toch helemaal bezopen om daar conclusies aan te verbinden?
Een shovel..quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:42 schreef StephanL het volgende:
[ afbeelding ]Shovel in Apeldoorn![]()
Van de nos site geplukt.
Laten we hopen dat ze zo dom zijn om het politiebureau te bestormen.quote:
Vanmiddag gezien toen het geplaatst werd hierquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Een shovel..![]()
Ken je de Piersonrellen in Nijmegen nog?
Haha wat een schijterds.quote:
Die heb ik even gemist.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vanmiddag gezien toen het geplaatst werd hier![]()
Dit slaat echt nergens op. Nu is de politie diegene die de boel blokkeertquote:
Mijn gedachtequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op. Nu is de politie diegene die de boel blokkeert![]()
Gekkigheid in Apeldoorn.
Ik weet niet hoe nuttig het is om een weg te blokkeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:58 schreef ACT-F het volgende:
Eigenlijk wel slim van de boeren. Onder het mom van bevrijdingsactie is nu de politie de boel voor ze aan het blokkeren![]()
[ twitter ]
Vind het zelf wel fijn om een redelijk fundament te hebben voordat je drastisch ingrijpt op een situatie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, als je alles perfect moet meten om conclusies er aan te verbinden was de mensheid nu al uitgestorven.
Nee, jij zal het met je eigen nattevingerwerk beter weten dan wetenschappersquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind het zelf wel fijn om een redelijk fundament te hebben voordat je drastisch ingrijpt op een situatie.
Dat nattevingerwerk van dit kabinet levert tot dusver alleen ellende af.
Maar goed, "wetenschappelijk" Nederland zal het beter weten.
Ik vind het altijd wel leuk om te zienquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Terugdrijven in hun hok. Meer is het niet.
[wappiemodus] Pelisie is aan het provoceren [/wappiemodus]quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:58 schreef ACT-F het volgende:
Eigenlijk wel slim van de boeren. Onder het mom van bevrijdingsactie is nu de politie de boel voor ze aan het blokkeren![]()
[ twitter ]
Dat gespartel ja. Wordt saai op den duur.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien
Het heeft vrij weinig met wetenschap te maken. Anders ga je meten i.p.v. modelleren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, jij zal het met je eigen nattevingerwerk beter weten dan wetenschappers
Bestorming van de Bastille Kees.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Wat willen de boeren in Apeldoorn doen? Iemand een samenvatting?
Boeren bevrijden die zijn opgepaktquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:07 schreef Starhopper het volgende:
Wat willen de boeren in Apeldoorn doen? Iemand een samenvatting?
Onzin. Is je ook al uitgelegd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het heeft vrij weinig met wetenschap te maken. Anders ga je meten i.p.v. modelleren.
Hopeloos naief om dat 'nattevingerwerk' te noemen. Overigens wordt er al veel langer geroepen dat er ingegrepen moet worden, die nalatigheid loopt nu al 10 jaar. Toevallig zat Rutte er toen ook al!quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind het zelf wel fijn om een redelijk fundament te hebben voordat je drastisch ingrijpt op een situatie.
Dat nattevingerwerk van dit kabinet levert tot dusver alleen ellende af.
Maar goed, "wetenschappelijk" Nederland zal het beter weten.
10 jaar? Zeg maar gerust 40 - 50quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopeloos naief om dat 'nattevingerwerk' te noemen. Overigens wordt er al veel langer geroepen dat er ingegrepen moet worden, die nalatigheid loopt nu al 10 jaar. Toevallig zat Rutte er toen ook al!
Archimedes was ook een nietszeggend figuur geweest als hij die 'uitleg' hier voldoende had gevonden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onzin. Is je ook al uitgelegd.
Precies, geen grotere lul dan Wilders...oh wacht die is er wel, Baudet. Een goede tweede dan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.trouw.nl/nieu(...)bij-rellen~bf9914f0/
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopeloos naief om dat 'nattevingerwerk' te noemen. Overigens wordt er al veel langer geroepen dat er ingegrepen moet worden, die nalatigheid loopt nu al 10 jaar. Toevallig zat Rutte er toen ook al!
Ik denk dat de politie serieus met scherp mag schieten. Hopelijk snappen de boeren dat ook met hun boerenverstand die weer naar boven zal drijven, en gaan ze weer lekker terug.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:08 schreef Drekkoning het volgende:
Ben niet bekend met de geweldsinstructies, maar zodra een politiebureau bestormd wordt dan is het toch gewoon een kwestie van gericht schieten?
Lijkt me niet bevorderlijk voor de algehele sfeer
Ja, de pinguïn expert. We kennen het verhaal nu wel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Dat zegt bijvoorbeeld Han Lindeboom. "Wetenschapper" van dienst.
Het is de politie die te serieus reageertquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:12 schreef probeer het volgende:
Hoe denken ze dat dat gaat lopen dan? Dat ze serieus fysiek dat complex in geraken om die lui te bevrijden? Of willen ze het met hun superieure verbale overtuigingskracht die agenten zo ver krijgen hun boer-broeders los te laten?
Maar goed, de politie zal wel weer als een natte vaatdoek handelen, dus dan mogen we morgen lezen over schade in Apeldoorn rondom het politiebureau, zonder enige arrestaties. Ze gaan weer gewoon wegkomen met deze terreur.
Het zijn niet de meest snuggeren, dus ik ga voor optie 1.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:12 schreef probeer het volgende:
Hoe denken ze dat dat gaat lopen dan? Dat ze serieus fysiek dat complex in geraken om die lui te bevrijden? Of willen ze met hun superieure verbale overtuigingskracht die agenten zo ver krijgen hun boer-broeders los te laten?
Maar goed, de politie zal wel weer als een natte vaatdoek handelen, dus dan mogen we morgen lezen over schade in Apeldoorn rondom het politiebureau, zonder enige arrestaties. Ze gaan weer gewoon wegkomen met deze terreur.
Ah natuurlijk. De 'credibility-troefkaart'quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, de pinguïn expert. We kennen het verhaal nu wel.
I see what u did therequote:Op woensdag 29 juni 2022 20:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
We have a winner:quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zou bijna denken dat de boeren alle politie op locatie A probeert te krijgen en dat ze straks op locatie B iets gaan uitvreten.
Jij speelt die troefkaart constant, je hebt geen enkel vertrouwen in alle wetenschappers die hier al decennia mee bezig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah natuurlijk. De 'credibility-troefkaart'
Uiteindelijk vervalt het altijd in dat niveau bij het doorsnee stemvee.
Wat is je onderbouwing?quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar wat zijn inhoudelijke kritiek is op de methodologie in plaats van de "ze kenne het weer ook niet voorspelle!!"-afleidingsmanoeuvre.quote:
Wel jammer van die herrie die de smakelozen muziek noemen.quote:
Weet niet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:28 schreef OmniRocket het volgende:
Er gaat echt niets gebeuren, zo dom zijn de boeren toch niet... toch?
Een paar boeren is in Hold Em wel altijd een lastige hand om te spelen.quote:
Wetenschap is geen religie. Kap daar eens mee.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij speelt die troefkaart constant, je hebt geen enkel vertrouwen in alle wetenschappers die hier al decennia mee bezig zijn.
Maar als er dan een wetenschapper aansluit bij jouw mening, dan is dat de verlosser.
Dat is wappie-tactiek. Bij de corona crisis was het niet anders. Dan weer een apotheker, dan weer een fysiotherapeut of een dierenarts die al 15 jaar met pensioen was, als ze ook maar iets met de gezondheidszorg te maken hadden en een mening die aansloot bij de wappies dan waren het ineens deskundigen.
Religie is geen wetenschap.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wetenschap is geen religie. Kap daar eens mee.
Als je handig bent met After Effects dan is er nog wel iets te redden aan die stream.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:33 schreef StephanL het volgende:
Livestream uit Apeldoorn![]()
https://www.facebook.com/(...)deos/784624429478878
Nee, je maakt van "wetenschap" religie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Religie is geen wetenschap.
Je draait de zaak om.
Ik las alleen twitter berichten daarover en idd ik kwam ook tot drie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde Karolain daarstraks bij RTL claimen dat ze een mail had gekregen dat al 3 boeren deze week zelfmoord hebben gepleegd. Is dat te verifiëren?
Ik heb een mail gekregen dat die 3 boeren nog leven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde Karolain daarstraks bij RTL claimen dat ze een mail had gekregen dat al 3 boeren deze week zelfmoord hebben gepleegd. Is dat te verifiëren?
quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Boeren bevrijden die zijn opgepakt
Het geeft maar eens goed weer dat er tegen het gekochte consensus niet veel valt in te brengen. Als het niet strookt kun je altijd de wappiekaart trekken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Jij speelt die troefkaart constant, je hebt geen enkel vertrouwen in alle wetenschappers die hier al decennia mee bezig zijn.
Maar als er dan een wetenschapper aansluit bij jouw mening, dan is dat de verlosser.
Dat is wappie-tactiek. Bij de corona crisis was het niet anders. Dan weer een apotheker, dan weer een fysiotherapeut of een dierenarts die al 15 jaar met pensioen was, als ze ook maar iets met de gezondheidszorg te maken hadden en een mening die aansloot bij de wappies dan waren het ineens deskundigen.
Misschien kan @inslagenreuring even tellen om uitsluitsel te gevenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb een mail gekregen dat die 3 boeren nog leven.
Leuke running gag. Kan ik oprecht waarderen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien kan @:inslagenreuring even tellen om uitsluitsel te geven
Hang jij maar eens 5 jaar boven een mestkelder,ga je echt niet slimmer van wordenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:28 schreef OmniRocket het volgende:
Bloedgevaarlijk, lijkt gestuurd, maar wie weet is de mens zelf wel enorm gevoelig voor group think.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het geeft maar eens goed weer dat er tegen het gekochte consensus niet veel valt in te brengen. Als het niet strookt kun je altijd de wappiekaart trekken.
Goed opgevoed pik.
Onzin. Je valt me nu aan op het respecteren van wetenschap.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, je maakt van "wetenschap" religie.
Dat is een hardnekkige maatschappelijke beweging die we nu zien.
Dankzij "de wetenschap" hebben we nu ook emissie-arme stallen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onzin. Je valt me nu aan op het respecteren van wetenschap.
Dankzij wetenschap hebben we internet, computers, TV, radio, satellieten en Fruitella.
Het constante getwijfel aan de wetenschap door te schermen met "valse profeten" is een religie.
Je bent toch ook een wappie? Je ontkent corona, je ontkent stikstof, je bent pro-Putin. Een beter voorbeeld kan ik zelf bijna niet bedenken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het geeft maar eens goed weer dat er tegen het gekochte consensus niet veel valt in te brengen. Als het niet strookt kun je altijd de wappiekaart trekken.
Goed opgevoed pik.
Het fokt elkaar op. Vreemde dynamiek.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bloedgevaarlijk, lijkt gestuurd, maar wie weet is de mens zelf wel enorm gevoelig voor group think.
Er zijn er nog minimaal vier openquote:Op woensdag 29 juni 2022 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou buurten als de afrit dicht is?
Er is ook niks mis met wetenschap. Alles mis met "wetenschap" misbruiken als religie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Onzin. Je valt me nu aan op het respecteren van wetenschap.
Dankzij wetenschap hebben we internet, computers, TV, radio, satellieten en Fruitella.
Het constante getwijfel aan de wetenschap door te schermen met "valse profeten" is een religie.
Mooi dat jullie elkaar in dit topic hebben gevondenquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het fokt elkaar op. Vreemde dynamiek.
Ongekend sterke argumenten worden hier gepresenteerdquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:35 schreef ludovico het volgende:
Feit is dat de wereld een stuk minder zwart wit is dan de religieuzen onder ons "wetenschap" interpreteren.
Er is ze iets wijsgemaakt maar inhoudelijk weten ze niks.
Het zijn geen ondeugdelijke rekenmodellen. Dat is een frame van de FvD/BBB roeptoeters om twijfel te zaaien.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dankzij "de wetenschap" hebben we nu ook emissie-arme stallen.
Ohja en ondeugdelijke rekenmodellen om boeren weg te pesten.
Ik mag geen 3e rijk zeggen in dit topic maar die polarisatie kennen we van de geschiedenis en was niet fraai.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het fokt elkaar op. Vreemde dynamiek.
Geen corona gehad, iets genuanceerder over het Oekraïneconflict. En ondertussen hoor ik hier dat ik overwoekerd ben met bramen en brandnetels terwijl die hier in het buitengebied amper groeien tussen alle grazende koeien.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent toch ook een wappie? Je ontkent corona, je ontkent stikstof, je bent pro-Putin. Een beter voorbeeld kan ik zelf bijna niet bedenken.
Omdat die vergelijking nergens op slaat natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik mag geen 3e rijk zeggen in dit topic maar die polarisatie kennen we van de geschiedenis en was niet fraai.
Het is toch minimaal een botte bijl.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Het zijn geen ondeugdelijke rekenmodellen. Dat is een frame van de FvD/BBB roeptoeters om twijfel te zaaien.
Het Engels raaigras hoeft dan ook niet beschermd te worden en is niet waar het probleem zit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
En ondertussen hoor ik hier dat ik overwoekerd ben met bramen en brandnetels terwijl die hier in het buitengebied amper groeien tussen alle grazende koeien.
Ik ben er als de dood voor en zie de wereld hard tegen liberale vrijheden / grondrechten in werken en polariseren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die vergelijking nergens op slaat natuurlijk.
Volgens mij is de politiek er al aardig uit hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met wetenschap. Alles mis met "wetenschap" misbruiken als religie.
Er is geen DE wetenschap, de wereld is niet zwart wit en wetenschappelijke bevindingen moeten worden afgewogen. Wat niet de taak is voor wetenschappers maar voor de politiek.
Wat exact deugt er niet? Welke parameters zou jij anders stellen als jij een model op moest stellen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dankzij "de wetenschap" hebben we nu ook emissie-arme stallen.
Ohja en ondeugdelijke rekenmodellen om boeren weg te pesten.
Wat is er niet religieus aan dit dan? De overtuiging en sterkte van je waarheidsbeeld is zwaar gelovig.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bent toch ook een wappie? Je ontkent corona, je ontkent stikstof, je bent pro-Putin. Een beter voorbeeld kan ik zelf bijna niet bedenken.
Het beleid van de staat is geweldadig jegens boeren en gaat in tegen een grondrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Volgens mij is de politiek er al aardig uit hoor.
Het is alleen een bepaalde groep die toch nog meent dat politiek met geweld bedreven wordt...
Ik zou bij iedere casus een meting willen. Geen AERIUS berekening op voorhand.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat exact deugt er niet? Welke parameters zou jij anders stellen als jij een model op moest stellen?
Het is nu klaar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is er niet religieus aan dit dan? De overtuiging en sterkte van je waarheidsbeeld is zwaar gelovig.
En zou je je dan ook bij dat resultaat neerleggen als dat overeen komt met de modellen van nu (of zelfs een nog grotere reductie zou betekenen)?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zou bij iedere casus een meting willen. Geen AERIUS berekening op voorhand.
Er zijn tal van metingen gedaan waarop model is gebaseerd. Wat jij wil is niet haalbaar. Je kunt niet alles iedere dag gaan meten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[
/img] Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het beleid van de staat is geweldadig jegens boeren en gaat in tegen een grondrecht.
De boeren zijn overgeleverd aan de wolven.
Ja elk individueel stikstofatoom van koe tot bodem volgen. Geniaal planquote:Op woensdag 29 juni 2022 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stikstof uitstoot van Vlieland met uitstoot 0 moet 95% naar beneden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat exact deugt er niet? Welke parameters zou jij anders stellen als jij een model op moest stellen?
Onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zijn tal van metingen gedaan waarop model is gebaseerd. Wat jij wil is niet haalbaar. Je kunt niet alles iedere dag gaan meten.
Het is 1 van de onrechtvaardige factoren. Net als de veel te lage norm. Maar het zou zeker al helpen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En zou je je dan ook bij dat resultaat neerleggen als dat overeen komt met de modellen van nu (of zelfs een nog grotere reductie zou betekenen)?
Dat je nog op hem reageert.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet gehinderd wordt door kennis van zaken. Lekker debatteren is dat altijd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja elk individueel stikstofatoom van koe tot bodem volgen. Geniaal plan.
De metingen bevestigen de resultaten van de modellen. Op basis waarvan twijfel je daaraan?
Als je het hebt over economische wetenschappen klopt dit. Die zijn relatief vaak multi-interpretabel gok in? Bij de meer exactere wetenschappen op gebieden als fysica, chemie, etc. is het vaker wel zwart-wit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met wetenschap. Alles mis met "wetenschap" misbruiken als religie.
Er is geen DE wetenschap, de wereld is niet zwart wit en wetenschappelijke bevindingen moeten worden afgewogen. Wat niet de taak is voor wetenschappers maar voor de politiek.
Maar religieuzen die "wetenschap" framen als de ultieme waarheid op basis van 0 kennis zijn ondertussen een gevaar aan het worden voor de echte wetenschap.
Tsja, je kunt het wel als onzin afdoen maar het is geen onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin.
Bedrijven dienen een nul-metingrapport in en ieder jaar monitoren middels nieuw onderzoek.
Net zoals inrichtingen nu al doen met akoestiek, lozing op water, bodemonderzoek, luchtonderzoek et cetera.
Het is gewoon onwil van de overheid. Dit modelletje komt beter uit.
Nou, op deze site was men snel met antifa neer te zetten als terroristische organisatie, volgens mij hebben die nog geen vastzittende maten bevrijdt, toch? Tijd dat FDF e.d. het stempel 'terroristen' meekrijgt.quote:
Aldus diegene die structureel geen enkel inhoudelijk argument, of feitelijke onderbouwing, weet in te brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet gehinderd wordt door kennis van zaken. Lekker debatteren is dat altijd.
Dat model zou depositie stikstof moeten inhouden, maar de NL natuur is gemaakt. Er moet echt nog een complete kosten baten analyse gehouden worden en gekeken worden naar alternatieven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En zou je je dan ook bij dat resultaat neerleggen als dat overeen komt met de modellen van nu (of zelfs een nog grotere reductie zou betekenen)?
Hoe voelt dat nou, dat een overgrote meerderheid het constant met je oneens is? Wat doet dat met je, wanneer je keer op keer op keer compleet genegeerd wordt, en er juist gebeurt waar jij zo pertinent tegen bent?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik merk dat je niet gehinderd wordt door kennis van zaken. Lekker debatteren is dat altijd.
Hoorde gisteren al zoiets in de "wandelgangen".quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik verwacht grootschalige en langdurige blokkades bij distributiecentra van supermarkten.
Ik zou iig een paar extra blikken soep inslaan en wat extra brood in de vriezer proppen, want zonder aanvoer zijn supermarkten in 2 tot 3 dagen leeg(en als mensen gaan hamsteren, zijn ze in een ochtend leeg...)
Thank me later.
Nee, want het is een keuze met gevolgen om iets te doen met die stikstof depositie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je het hebt over economische wetenschappen klopt dit. Die zijn relatief vaak multi-interpretabel gok in? Bij de meer exactere wetenschappen op gebieden als fysica, chemie, etc. is het vaker wel zwart-wit.
Ah, die. Waarvan al duidelijk gezegd is dat het niet letterlijk 95% voor dat gebied is, maar dat 'de kaart' op algemene uitgangspunten is gebaseerd, waarbij maatwerk toegepast moet worden op dit soort gebieden waar de vervuiling vooral komt van zaken als scheepvaart er omheen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stikstof uitstoot van Vlieland met uitstoot 0 moet 95% naar beneden.
Bijzondere uitkomst. De parameter ruis is blijkbaar zwaar genoeg om de doelstellingen nooit te kunnen halen.
Ja, gisteren te slap, nu te serieus, het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is de politie die te serieus reageert![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Nou zeg je het toch. En dus ben je af.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik mag geen 3e rijk zeggen in dit topic
Dat denk je omdat de media achter je standpunten staat. Je ziet de propaganda niet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat een overgrote meerderheid het constant met je oneens is? Wat doet dat met je, wanneer je keer op keer op keer compleet genegeerd wordt, en er juist gebeurt waar jij zo pertinent tegen bent?
Het is een soort Pavlov reactie van een bepaalde groep mensen. Brexit, Trump, Corona, klimaat, milieu, Oekraïne.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat een overgrote meerderheid het constant met je oneens is? Wat doet dat met je, wanneer je keer op keer op keer compleet genegeerd wordt, en er juist gebeurt waar jij zo pertinent tegen bent?
Wie heeft het over jodenvervolging?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Nou zeg je het toch. En dus ben je af.
Als je ook maar hint op een parallel tussen de Jodenvervolging en de stokstofproblematiek ben je wat mij betreft geen knip voor de neus waard.
Niets. Net zoals er ook niets 'inheems' is al het grootste gedeelte van onze 'natuur'.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is er zo traditioneel aan gigantische lappendekens Engels raaigras, praktisch volledig geautomatiseerde megastallen waar koeien zichzelf melken, en het importeren van scheepsladingen krachtvoer uit Zuid-Amerika omdat diezelfde koeien dusdanig ver doorgefokt zijn dat ze zonder omvallen?
Nou begin dan niet te zeiken over het derde Rijk lulhannes.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie heeft het over jodenvervolging?
Je mag die discussie alleen gaan voeren denk.
Jij probeert parallellen met het derde rijk te trekken vriend, met je bullshit over grondrechten en verdachtmakingen van de reguliere politiekquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wie heeft het over jodenvervolging?
Je mag die discussie alleen gaan voeren denk.
Als de ruis daar zo groot is, en je de kennis hebt dat stikstof uitstoot na x meter niet te herleiden valt naar een specifieke boerderij, ga je toch denken hoe groot het aandeel is van de ruis. En hoeveel van de boer. En hoe doelmatig we dan bezig en haalbaar we bezig zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, die. Waarvan al duidelijk gezegd is dat het niet letterlijk 95% voor dat gebied is, maar dat 'de kaart' op algemene uitgangspunten is gebaseerd, waarbij maatwerk toegepast moet worden op dit soort gebieden waar de vervuiling vooral komt van zaken als scheepvaart er omheen.
Is dat het ja? Energie putten uit de vermeende troost dat jij als een van de weinigen wél de waarheid ziet? Is dat waarom je keer op keer bij legio onderwerpen je kont zo achterlijk tegen de krib in gooit? Voedt het je superioriteits-waan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat denk je omdat de media achter je standpunten staat. Je ziet de propaganda niet.
En propaganda werkt maar echt er zijn een hele hoop mensen die er wel doorheen prikken.
Nou, daar staan ze dan:quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, gisteren te slap, nu te serieus, het is ook nooit goed.
Dat betekent niet dat het geen ecologische waarde heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niets. Net zoals er ook niets 'inheems' is al het grootste gedeelte van onze 'natuur'.
Omdat biodiversiteit en een gezonde leefomgeving in het belang van iedereen is. En, op de lange termijn, juist óók van de agrarische sector.quote:Dus waarom zou landbouw moeten wijken voor de 'biodiversiteit'?
Grondrechten zijn geen bullshit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:02 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jij probeert parallellen met het derde rijk te trekken vriend, met je bullshit over grondrechten en verdachtmakingen van de reguliere politiek
Het dreigen op zich is al strafbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:28 schreef OmniRocket het volgende:
Jawel. Maar het blijft vrij subjectief wat nu gedegen 'biodiversiteit' is. Wanneer is het divers genoeg?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het geen ecologische waarde heeft.
[..]
Omdat biodiversiteit en een gezonde leefomgeving in het belang van iedereen is. En, op de lange termijn, juist óók van de agrarische sector.
Dat bullshit gaat dan ook over jouw mening wat er met de grondrechten gebeurd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grondrechten zijn geen bullshit.
En de reguliere politiek gaat over grenzen waar ze dat niet moeten doen.
Gaan ze nou hun eigen productielijnen dwars zittenquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef trein2000 het volgende:
Distributiecentrum geblokkeerd?
Ik blijf het posten maar: het wordt steeds gekker.
Maar huilen dat je (in deze context) niks mag zeggen over het derde rijk (terwijl je het wel gewoon zegt) is wel bullshit. En onnodig. En wat mij betreft over grenzen heen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef trein2000 het volgende:
Als het boeren zijn die exporteren nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze nou hun eigen productielijnen dwars zitten
Ja, dat vroeg ik bij de grensblokkades ook al.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het leger sturen. Die kunnen 'pangpang' roepen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja.
En als ze dat bij voldoende distributiecentra doen, zijn de supermarkten in 2 dagen leeg.
Als mensen gaan hamsteren zijn ze in een ochtend leeg.
Ik val in herhaling maar dat is wel een mogelijk scenario, al mag je hopen dat er dan wel stevig ingegrepen gaat worden.
"Wel boeren, geen eten" zou dan de slagzin worden.
Oh dan komen ze al dichterbij hier.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:09 schreef ACT-F het volgende:
De boeren staan een afslag verderop:
[ twitter ]
[ twitter ]
Tijd voor traangas, spuitwagens en politie te paard.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh dan komen ze al dichterbij hier.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar huilen dat je (in deze context) niks mag zeggen over het derde rijk (terwijl je het wel gewoon zegt) is wel bullshit. En onnodig. En wat mij betreft over grenzen heen.Ik zie geen garanties waarom wij niet in een dystopische nieuwe wereld zouden kunnen rollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gemak waarmee grondrechten afgewogen worden zie ik als indicatie daarvoor.
Straks krijg je een social credit score met een CO2 tax op individueel niveau waarbij de bank precies bijhoudt wat je koopt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Ik wandel er naar toe, ik zie je zo welquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh dan komen ze al dichterbij hier.
quote:
In het kader van deze discussie: wat stikstofdepositie betreft zijn daarvoor voor verschillende biotopen drempelwaarden vastgesteld.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel. Maar het blijft vrij subjectief wat nu gedegen 'biodiversiteit' is. Wanneer is het divers genoeg?
Dat wordt niet gemakkelijk afgewogen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie geen garanties waarom wij niet in een dystopische nieuwe wereld zouden kunnen rollen.
Straks krijg je een social credit score met een CO2 tax op individueel niveau waarbij de bank precies bijhoudt wat je koopt.
En hun afzetmarkt, door eerder vandaag (een stukje van) de landsgrens te blokkeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
we gaan de hele economie in de afgrond storten voor een paar kevertjesquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het kader van deze discussie: wat stikstofdepositie betreft zijn daarvoor voor verschillende biotopen drempelwaarden vastgesteld.
Die nog steeds subjectief zijn. Kijk, ik heb niet echt een mening omtrent dit onderwerp. Omdat ik beide kanten begrijp. Maar wat ik wel weet is dat je zowel met 'muhhh landbouw' als 'muhhh biodiversiteit' weinig bereikt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In het kader van deze discussie: wat stikstofdepositie betreft zijn daarvoor voor verschillende biotopen drempelwaarden vastgesteld.
De onderbouwing is niet extreem overtuigend dat dit asap moet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat wordt niet gemakkelijk afgewogen.
Het is niet zo dat een besluit per definitie niet legitiem is omdat het niet de door jou gewenste uitkomst heeft...
Ik verafschuw Wilders en goddank heeft hij me geblokkeerd op Twitter, maar hierin geef ik hem toch gelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 20:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar ligt waarschijnlijk de waarheid. Of in ieder een waarheid waar de samenleving meer mee kan leven dan dit extremisme.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die nog steeds subjectief zijn. Kijk, ik heb niet echt een mening omtrent dit onderwerp. Omdat ik beide kanten begrijp. Maar wat ik wel weet is dat je zowel met 'muhhh landbouw' als 'muhhh biodiversiteit' weinig bereikt.
Ja, er is teveel vee. Maar zo slecht gaat het ook weer niet met onze aangeplante natuur, hoor.
Word je zelf niet moe van al die psychotische praat?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zie geen garanties waarom wij niet in een dystopische nieuwe wereld zouden kunnen rollen.
Straks krijg je een social credit score met een CO2 tax op individueel niveau waarbij de bank precies bijhoudt wat je koopt.
Mensen willen graag hun mening ergens in vast bijtellen. Nuance, twijfel vinden ze eng.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou daar ligt waarschijnlijk de waarheid. Of in ieder een waarheid waar de samenleving meer mee kan leven dan dit extremisme.
Kom we gaan gezellig op de fiets naar de rellen kijken.quote:
Die samenleving lijkt hier gezien het stemgedrag prima mee te kunnen leven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou daar ligt waarschijnlijk de waarheid. Of in ieder een waarheid waar de samenleving meer mee kan leven dan dit extremisme.
Ik zat te googelen naar de kritische depositie waarde en toen kwam ik deze artikel tegen. Deze boer zal zich nu ook wel gepiepeld voelen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
https://www.omgevingsweb.(...)niet-heilig-volgens/quote:Een veehouder vreest dat de ontwikkeling van het habitattype stroomdalgrasland in een nabijgelegen uiterwaard (in het kader van het project Zomerbedverlaging Beneden-IJssel) in de toekomst de exploitatiemogelijkheden van zijn veehouderij zal beperken. Hij vecht daarom de omgevingsvergunning aan die de, voor het project benodigde, afwijking van het bestemmingsplan mogelijk maakt. De veehouder stelt dat het bevoegd gezag niet kan veronderstellen dat ontwikkeling van het stroomdalgrasland mogelijk is zonder in de toekomst aanvullende maatregelen te treffen om de depositie te verminderen. Dit omdat stroomdalgrasland een stikstofgevoelig habitattype is en de achtergronddepositie in de uiterwaard tot 2030 boven de KDW zal blijven. De veehouder vreest dat het verminderen van zijn emissierechten wel eens onderdeel van dergelijke maatregelen zou kunnen worden.
Het bevoegd gezag stelt zich op zijn beurt op het standpunt dat de ontwikkeling van stroomdalgrasland op basis van het huidige project wel degelijk mogelijk is, ondanks de KDW-overschrijding.
De Afdeling onderschrijft het argument van het bevoegd gezag. Een achtergronddepositie die de KDW blijvend overschrijdt is niet een op zich zelf staande reden om aan te nemen dat stroomdalgrasland zich niet kan ontwikkelen. Andere factoren zijn mede bepalend.
Dit is een artikel uit 2007 toen er Marokkanen aan het rellen waren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:14 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik verafschuw Wilders en goddank heeft hij me geblokkeerd op Twitter, maar hierin geef ik hem toch gelijk.
Hoe denkt zijn collega Baudet er eigenlijk over? Laat me raden: die vindt het prima wat er nu gebeurt, net als de complotmarmot Gideon.
Dit geloof ik eerlijk gezegd wel.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:13 schreef koemleit het volgende:
Caroline met goeie teksten op 4.
Gelukkig is ze wel redelijk verstandig nu.
Dadelijk zal de onzin en verdraaiing van feiten wel komen.
-edit. En inderdaad de onzin komt er alweer uit.
- 3 boeren in de omgeving zelfmoord gepleegd wegens maatregelen.
- ze zorgen voor ons voedsel (ja en voor de rest van de wereld zowat)
- rare vlekken kaartjes.
Mensen van kleur bestaan niet, want alles is zwart of wit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom zijn er geen boeren van kleur?Groetjes Sylvana.
Ze had een mail gekregen van iemand die dat had gezegd, ik geloof er geen reet van.quote:
Dit is diep.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mensen van kleur bestaan niet, want alles is zwart of wit.
Omdat gekleurde mensen niet werken, groetjes Geertquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Nogal kansloos om zelfmoord te plegen, nog voordat de plannen nader zijn uitgewerkt en duidelijk is wat de gevolgen zijn voor je bedrijf.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:13 schreef koemleit het volgende:
Caroline met goeie teksten op 4.
Gelukkig is ze wel redelijk verstandig nu.
Dadelijk zal de onzin en verdraaiing van feiten wel komen.
-edit. En inderdaad de onzin komt er alweer uit.
- 3 boeren in de omgeving zelfmoord gepleegd wegens maatregelen.
- ze zorgen voor ons voedsel (ja en voor de rest van de wereld zowat)
- rare vlekken kaartjes.
Nou nee, die drempelwaarde is de hoeveelheid stikstof die een intact ecosysteem gedurende een langere periode kan verdragen zonder dat er significant schade optreedt aan de structuur of het functioneren van dat ecosysteem. Daar ligt gewoon gedegen onderzoek aan ten grondslag.quote:
Dat is nogal afhankelijk van naar welk gebied je kijkt.quote:Kijk, ik heb niet echt een mening omtrent dit onderwerp. Omdat ik beide kanten begrijp. Maar wat ik wel weet is dat je zowel met 'muhhh landbouw' als 'muhhh biodiversiteit' weinig bereikt.
Ja, er is teveel vee. Maar zo slecht gaat het ook weer niet met onze aangeplante natuur, hoor.
je moet maar wanhopig zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal kansloos om zelfmoord te plegen, nog voordat de plannen nader zijn uitgewerkt en duidelijk is wat de gevolgen zijn voor je bedrijf.
1: Je kunt wel 'nou, nee' zeggen, maar alleen al het woord 'significant' is subjectief. En dan moet je ook nog eens hard maken waarom eventueel schade aan het functioneren van het ecosysteem per definitie erg zou zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou nee, die drempelwaarde is de hoeveelheid stikstof die een intact ecosysteem gedurende een langere periode kan verdragen zonder dat er significant schade optreedt aan de structuur of het functioneren van dat ecosysteem. Daar ligt gewoon gedegen onderzoek aan ten grondslag.
[..]
Dat is nogal afhankelijk van naar welk gebied je kijkt.
Nou, die zijn dus nog een behoorlijk eind verwijderd van het politiebureau waar ze hun maten willen bevrijdenquote:
Ik snap echt niet dat de hele TK niet leegstroomt wanneer die wappie begint te praten. Hoe ligt men daar niet constant in een deuk?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:14 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik verafschuw Wilders en goddank heeft hij me geblokkeerd op Twitter, maar hierin geef ik hem toch gelijk.
Hoe denkt zijn collega Baudet er eigenlijk over? Laat me raden: die vindt het prima wat er nu gebeurt, net als de complotmarmot Gideon.
Jouw gemiauw over grondrechten is bullshit. Jouw gejammer over “de grondwet “ en andere gefantaseerde onzin.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar het is nogal voorbarig. Beetje vreemd om zelfmoord te plegen zonder dat je weet wat de plannen voor jou betekenen.quote:
Dat gebeurt sowieso wel hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:28 schreef TornadoDK het volgende:
Gewoon onteigenen die handel kunnen er weer wat huizen worden gebouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist zéér oplossingsgericht.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogal kansloos om zelfmoord te plegen, nog voordat de plannen nader zijn uitgewerkt en duidelijk is wat de gevolgen zijn voor je bedrijf.
Je denkt echt dat de boer zelfmoord heeft gepleegd vanwege die 'plannen'?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar het is nogal voorbarig. Beetje vreemd om zelfmoord te plegen zonder dat je weet wat de plannen voor jou betekenen.
Scheelt vadertje staat inderdaad weer de nodige knaken.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scheelt vadertje staat inderdaad weer de nodige knaken.
Geen idee. Ik ga af op wat mevrouw Van der Plas zou hebben gezegd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je denkt echt dat de boer zelfmoord heeft gepleegd vanwege die 'plannen'?
En de buurman-boer hoeft nu minder te krimpen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Scheelt vadertje staat inderdaad weer de nodige knaken.
Ik geloof wel dat zij dat gezegd heeft en ik geloof ook wel dat ze een mail gehad heeft.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga af op wat mevrouw Van der Plas zou hebben gezegd.
Jawel, die Marokkaan van de npo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt gewoon gebruikt voor de landbouw-agenda. Ook boeren kunnen mentaal in de shit zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga af op wat mevrouw Van der Plas zou hebben gezegd.
Ja eh ...quote:
Voor jou en mij wellicht ridiculisering; bij een hoop anderen heeft dat rendementsdenken al zo ver het brein aangevreten dat men het daadwerkelijk vooral als financiële meevaller zal zien; maar goed, dat geldt ook voor elke bejaarde die 'eindelijk eens dood gaat'. In deze discussie zou dat helemaal mooi zijn natuurlijk: belang van leefbaarheid, natuur, leven, later, gezondheid, leefbaar, leven...quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja eh ...
Als er daadwerkelijk 3 boeren zelfmoord gepleegd hebben omdat ze het zó erg aangaat, deze komende maatregelen, dan is dat natuurlijk diep triest en zeer spijtig voor alle betrokkenen.
Maar fuck zeg ... Een populist die een mailtje van iemand krijgt waarin dat beweerd wordt, en dat moeten we dan maar voor waarheid aannemen?
Nope, dan ridiculiseer ik de boel.
Net zoals met Thierry's vriendin en de allochtonen in de trein. Of welke andere 'hearsay' een politicus bezigt om de massa emotioneel te manipuleren.
Weet niet of je op de hoogte bent van de peilingen..quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die samenleving lijkt hier gezien het stemgedrag prima mee te kunnen leven.
Of hebben die soms fout gestemd en moeten de resultaten in het vervolg eerst ter goedkeuring voorgelegd worden aan jou?
@inslagenreuring wel!quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Weet niet of je op de hoogte bent van de peilingen..
De grondwet is gefantaseerd? Grondwetten zijn bullshit?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jouw gemiauw over grondrechten is bullshit. Jouw gejammer over “de grondwet “ en andere gefantaseerde onzin.
Niemand in de politiek gaat over grenzen, wat wordt besloten past gewoon binnen wetgeving die al decennia of eeuwen bestaat. Er gaat geen boer tot armoede worden gebracht, er gaat geen boer zonder alleszins redelijke vergoeding onteigend worden. Net zoals al decennia mensen onteigend worden voor maatschappelijke belangen.
Meh, volgens mij weten we ook wel dat dat niet voor Koos opgaat. Ondanks zijn D66-voorkeur (meen ik?) heeft die toch nog aardig wat sociaaldemocratisch bloed door zijn aderen stromen, niet dan? Ik had persoonlijk iig niet het idee dat hij die post oprecht zo meende. Dan had ik er waarschijnlijk ook niet op gereageerd door er in mee te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor jou en mij wellicht ridiculisering; bij een hoop anderen heeft dat rendementsdenken al zo ver het brein aangevreten dat men het daadwerkelijk vooral als financiële meevaller zal zien; maar goed, dat geldt ook voor elke bejaarde die 'eindelijk eens dood gaat'.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Boeren naar Den Haag met de tractor" van 30-09-2019 t/m 29-06-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 1028 Zolderkamer
02 0700 Starhopper
03 0679 ACT-F
04 0430 michaelmoore
05 0396 AchJa
06 0343 StephanL
07 0307 VoMy
08 0286 trein2000
08 0286 Tocadisco
10 0270 EinarBoe
11 0250 ludovico
12 0239 Nielsch
13 0235 Hexagon
14 0217 Isdatzo
15 0205 Airbus89
16 0204 bitterbal
17 0187 TheFreshPrince
18 0169 Poepz0r
19 0168 Drekkoning
20 0164 EttovanBelgie
21 0148 Chia
22 0145 Red_85
23 0139 Zipportal
24 0123 Nober
25 0120 ootjekatootje
26 0118 Momo
27 0116 Bosbeetle
28 0115 Houtenbeen
29 0113 Speekselklier
29 0113 MC-M
31 0111 Captain_Jack_Sparrow
32 0109 Bensel
33 0098 Elan
34 0096 Frozen-assassin
35 0090 Oscar.
36 0088 Whiskers2009
36 0088 Xa1pt
38 0087 Scrummie2.0
39 0086 Ludachrist
40 0080 Tijger_m
41 0077 LXIV
41 0077 Leandra
43 0075 inslagenreuring
44 0074 Antaris
45 0073 mosrednA
45 0073 TweedeKlum
47 0071 gniffie
47 0071 PzKpfw
47 0071 MadJackthePirate
47 0071 Raw85
51 0070 MexicanobakkerIk moet iets beter mijn best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustig maar, druktemaker. Was gewoon een gebbetje tussen mij en probeer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor jou en mij wellicht ridiculisering; bij een hoop anderen heeft dat rendementsdenken al zo ver het brein aangevreten dat men het daadwerkelijk vooral als financiële meevaller zal zien; maar goed, dat geldt ook voor elke bejaarde die 'eindelijk eens dood gaat'. In deze discussie zou dat helemaal mooi zijn natuurlijk: belang van leefbaarheid, natuur, leven, later, gezondheid, leefbaar, leven...
Misschien was het wel een boer zoekt vrouw deelnemer die op zoek was naar een erfgenaamquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, druktemaker. Was gewoon een gebbetje tussen mij en probeer.
Bovendien levert het geen besparing op, want een dode boer heeft hoe dan ook erfgenamen die uitgekocht moeten worden.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat het ja? Energie putten uit de vermeende troost dat jij als een van de weinigen wél de waarheid ziet? Is dat waarom je keer op keer bij legio onderwerpen je kont zo achterlijk tegen de krib in gooit? Voedt het je superioriteits-waan?
Euhm mijn levenswereld wordt ook aangevallen op dit moment, in Apeldoorn. Hij heet de rechtsstaat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Man man wat een voer voor discussie weer.
Kijk gewoon die boeren protesten eens aan en laat ze hun handel beschermen zonder te oordelen en uit je vel te springen.
Als jouw hele leefswereld wordt afgepakt door pennelikkers op pennelikkers rapporten, dan ga je ook verdedigen.
Laat ze.
De criteria daarvoor zijn gebaseerd op een brede internationaal-wetenschappelijke consensus. Je kan ook over iets als het vierde getal achter de komma van de zwaartekrachtversnelling gaan discussiëren, maar dat betekent niet dat de zwaartekrachtversnelling maar een subjectief getalletje is.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Je kunt wel 'nou, nee' zeggen, maar alleen al het woord 'significant' is subjectief.
Doelpalen.quote:En dan moet je ook nog eens hard maken waarom eventueel schade aan het functioneren van het ecosysteem per definitie erg zou zijn.
2: Het is altijd afhankelijk van van alles.
Klopt. Ze doen maar. Eveneens welke andere club die hard wil roepen dat ze het ergens niet mee eens zijn. Ik wens ze oprecht veel sterkte.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Man man wat een voer voor discussie weer.
Kijk gewoon die boeren protesten eens aan en laat ze hun handel beschermen zonder te oordelen en uit je vel te springen.
Als jouw hele leefswereld wordt afgepakt door pennelikkers op pennelikkers rapporten, dan ga je ook verdedigen.
Laat ze.
Mietjes.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:46 schreef Spockjuh_ het volgende:
De boeren hier in apeldoorn zuid rijden inmiddels onder begeleiding van een politie armada apeldoorn weer uit
Nee je dag is verpest niet je hele levenswereld.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm mijn levenswereld wordt ook aangevallen op dit moment, in Apeldoorn. Hij heet de rechtsstaat.
Een bevrijdingsactie
Kan, even volkomen offtopic, trouwens prima omdat die niet over de hele planeet constant isquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De criteria daarvoor zijn gebaseerd op een brede internationaal-wetenschappelijke consensus. Je kan ook over iets als het vierde getal achter de komma van de zwaartekrachtversnelling gaan discussiëren, maar dat betekent niet dat de zwaartekrachtversnelling maar een subjectief getalletje is.
Ik ontken niet dat er een zekere bandbreedte zit in wat men als een acceptabele kritische depositiewaarde zou kunnen hanteren voordat er significante schade aan het functioneren van een ecosysteem optreedt, maar het is echt niet het nattevingerwerk wat jij hier wil doen voorkomen.
[..]
Doelpalen.
Lezen is best lastig hè?quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
De grondwet is gefantaseerd? Grondwetten zijn bullshit?
Och gut.
Er zit zelfs een Amerikaanse politieauto tussenquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat een gezellige lichtjes parade op de woensdagavond![]()
Dat vind ik nou zo’n mieterig gedrag. Je mag protesteren maar helemaal niemand mag last hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar wanneer ze dat op een manier doen die door wetgeving verboden is, treedt de politie op..
Ik zag hem. Mis alleen de zwaailichtenquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zit zelfs een Amerikaanse politieauto tussen
[ twitter ]
Nou, alle boeren lekker met elkaar vechten in een afgelegen weiland. Succesquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je dag is verpest niet je hele levenswereld.
Dat is nu het probleem, we zijn allemaal watjes geworden.
Als ze echt jouw hele wereld afpakken wil jij ook met gelijkgestemden vechten en wil je wat bijval.
Laat ze.
Maakt het nog niet subjectiefquote:Op woensdag 29 juni 2022 22:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kan, even volkomen offtopic, trouwens prima omdat die niet over de hele planeet constant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |