abonnement Unibet Coolblue
pi_205045419


Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205045420
Trump's Attorney General Bill Barr over Trump:

quote:
In a clip from his videotaped deposition, Barr recalled a Dec. 14, 2020 meeting with Trump in which the then-president presented him with a report on purported fraud perpetrated with the help of Dominion voting machines.

“I sat there flipping through the report and looking through it, and, to be frank, it looked very amateurish to me,” Barr recalled, later adding: “And I was demoralized because, oh, boy, if he believes this stuff, he has lost contact — he’s become detached from reality if he really believes this stuff.”

“And on the other hand,” Barr added, “you know, when I went into this and would tell him how crazy some of these allegations were, there was never an indication of interest in what the actual facts were.”


That same day, Barr resigned from the Trump administration, a decision which took effect nine days later.

NYP
Trump's campaignlawyer Alex Cannon en Barr's opvolger als acting Attorney General Richard Donoghue over Trump:

twitter

twitter


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2022 05:01:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205045424
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205045549
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 04:31 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Hihi daar maak je een goed punt, maar het is meer van toepassing op de Blauwen en hun geloof in dat, bijvoorbeeld, iedereen een vrouw kan zijn.

Ik dacht, ik gooi de obligate 'nee, kijk naar links'-post er maar even in voor ons Howard is ingelogd voor zijn shift, dan neem ik hem wat werk uit handen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205045563
quote:
Iedereen die tijdens die rellen opgepakt zou worden met een vuurwapen krijgt minimaal 5 jaar, je mag geen wapen dragen in DC als hij niet in DC is geregistreerd, en het aantal stemmers op Trump uit DC zelf kun je nog geen schuurtje mee vullen.

Maar dat zal je wel niet snappen. :P

Hint: vandaar de afgeslepen vlaggenstokken en hooivorken.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:31:39 #6
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205046685
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 07:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hihi daar maak je een goed punt, maar het is meer van toepassing op de Blauwen en hun geloof in dat, bijvoorbeeld, iedereen een vrouw kan zijn.

Ik dacht, ik gooi de obligate 'nee, kijk naar links'-post er maar even in voor ons Howard is ingelogd voor zijn shift, dan neem ik hem wat werk uit handen.
Hihi, dat is hartstikke aardig van je, want vanochtend iets na zeven was ik bezig in de gym. Uitstekend dat je daarom mijn afwezigheid hier probeert op te vangen. Maar welk punt maakt ze nu eigenlijk dan? Ik zie voornamelijk een twitterdump zonder verdere uitleg, zoals meestal het geval is bij de posts van @Kijkertje.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205046857
Als we dan toch kritisch kijken welk zinnig punt wordt dan elke ochtend gemaakt met nutteloze opmerkingen over blauwen en linkse msm media. :D
pi_205046963
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 10:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, dat is hartstikke aardig van je, want vanochtend iets na zeven was ik bezig in de gym.
Ik ben oprecht jaloers, met mijn werk, vriendin werk en dan nog die kleine hier is 2 uur per dag in de gym beesten helaas verleden tijd.
  Moderator dinsdag 14 juni 2022 @ 12:05:19 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205047332
Ontopic aub. De SC is een paar straatjes verder :)
A child is born with no state of mind.
pi_205047907


Mijn ULTRA MAGA Koning spreekt wederom 100% waarheid.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205048866
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 13:33 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn ULTRA MAGA Koning spreekt wederom 100% waarheid.
Je vergeet de overige 11 pagina's :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205048946
Pak (US Attorney Atlanta Georgia door Trump benoemd) over de 'fraude'-claims die ze onderzocht hebben:

twitter

Pak nam ontslag nadat hij gehoord had dat Trump hem ging ontslaan omdat hij niet meewerkte aan de Big Lie.

twitter

quote:
Mr. Pak testified that top department officials had made clear that Mr. Trump intended to fire him over his refusal to say that the results in Georgia had been undermined by voter fraud, the person said. Resigning would pre-empt a public dismissal.

He also described work done by state officials and the F.B.I. to vet Mr. Trump's claims of voter fraud, and said they had not found evidence to support those allegations.


[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2022 16:19:04 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049014
Valt nogal tegen, de oogst van het Soviet-style showproces.

Geen verrassing uiteraard. Het patroon was al duidelijk van alle eerdere showprocessen. De impeachments, russia hoax et cetera, et cetera.
pi_205049046
twitter

twitter

Trump's claims: 'I heard on television' :')

'Willful blindness' is een manier voor aanklagers om 'corrupt intent' aan te tonen :7

twitter

"If you close your eyes to the high probability that a fact exists you can't use that to evade responsibility." - Barbara McQuade

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2022 16:53:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049239
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:07 schreef Kijkertje het volgende:
Pak (US Attorney Atlanta Georgia door Trump benoemd) over de 'fraude'-claims die ze onderzocht hebben:

[ twitter ]
Pak nam ontslag nadat hij gehoord had dat Trump hem ging ontslaan omdat hij niet meewerkte aan de Big Lie.

[ twitter ]
[..]

lol.

'And the allegations by Mr.Guilani are false' haha, no surprises there then.

The man is fuckin crook.
The FBI should have properly interviewed Mr.Guillani after the 9/11 bullshit, not that it would've made much difference.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205049271
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:53 schreef Tingo het volgende:

[..]
lol.

'And the allegations by Mr.Guilani are false' haha, no surprises there then.

The man is fuckin crook.
The FBI should have properly interviewed Mr.Guillani after the 9/11 bullshit, not that it would've made much difference.
De dronkelap waar Trump wel naar luisterde :Y

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049284
Prof Tribe:

twitter

Maar valt toch tegen :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049308
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 16:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De dronkelap waar Trump wel naar luisterde :Y

[ twitter ]
haha,
In the great American Politics TV Pantomime Show.
Keep on tuning in for the next exciting episode folks.
Why or how anybody still takes any of it seriously is quite beyond me.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205049323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
haha,
In the great American Politics TV Pantomime Show.
Keep on tuning in for the next exciting episode folks.
Why or how anybody still takes any of it seriously is quite beyond me.
Inhoudelijk verder niks te melden zeker? Hoe verrassend!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049352
Reminder: de onzin die de president van de VS zijn volgelingen voorschotelde:

twitter

Willful blindness, hebben users hier ook vaak last van :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205049387
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:11 schreef Kijkertje het volgende:
Reminder: de onzin die de president van de VS zijn volgelingen voorschotelde:

[ twitter ]
January 6 hearings over opgezette neppe bullshit.
TV drama als realiteit gepresenteerd.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205049413
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Inhoudelijk verder niks te melden zeker? Hoe verrassend!
Oh sorry hoor, jij gelooft toch alles van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205049448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:16 schreef Tingo het volgende:

[..]
January 6 hearings over opgezette neppe bullshit.
TV drama als realiteit gepresenteerd.
Wat is er neppe bullshit aan wat de mensen onder ede verklaard hebben en getoond wordt?
pi_205049451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:19 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh sorry hoor, jij gelooft toch alles van.
Geloof is een passed woord.
pi_205049525
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat is er neppe bullshit aan wat de mensen onder ede verklaard hebben en getoond wordt?
Onder ede verklaard doesn't mean a fckin thing if the whole thing was a set-up in the first place and of course if the price is right or careers,reputations and highly paid jobs are on the line.

Lying under oath is nothing new.

In reality, nobody would have got anywhere near such a highly secured building.

Knock!knock!
Who's there?
It's a bunch of redneck trumpeteers dressed in furs and bullhorns.
Oh ok I'll just go and get the keys and let you in.

Ja hoor....maar ja. als je denkt dat dat 'storming of Capitol Hill' allemaal waar is....moet je zelf weten natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 juni 2022 @ 17:58:03 #26
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205049589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 11:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben oprecht jaloers, met mijn werk, vriendin werk en dan nog die kleine hier is 2 uur per dag in de gym beesten helaas verleden tijd.
Ik heb geen partner en geen kinderen, dat scheelt. En mijn gym zit om de hoek. Maar twee uur ga ik zeker niet te keer, ruim half uur is genoeg. Het is of dat of een paar kilometer hardlopen, heerlijk begin van de dag altijd. Ik snap gewoon niet hoe sommige mensen niet van sporten houden.
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Inhoudelijk verder niks te melden zeker? Hoe verrassend!
Hihi, maar daar ontbreekt het bij jou toch ook geregeld aan? Wat je hier meestal doet is een aantal tweets plaatsen aangevuld met een smiley of een oneliner. En als er dan vervolgens vragen over die geplaatste komen reageer je vaak niet meer. Dus vanuit dat oogpunt is het dan een beetje raar dat je nu anderen een gebrek aan inhoud verwijt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205049967
Hier de City Commisioner Al Schmidt van Philadelphia. Hij en zijn familie werden bedreigd nav Trump's tweets nadat hij niet eens 8 van de geclaimde 8000 overledenen kon vinden die gestemd zouden hebben volgens Trump.

En RNC Counsel Benjamin Ginsberg die vertelt dat een analyse van de verkiezingsuitslagen uitwees dat er geen sprake was van een nipte overwinning voor Biden (itt de verkiezingen van 2000), hij had gewoon duidelijk gewonnen met een overtuigende marge.

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2022 18:55:30 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 14 juni 2022 @ 20:10:45 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205050708
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 14 juni 2022 @ 20:47:49 #29
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205051172
Wat een leuk non-argument. Ik blijf die obsessie met het minimumloon niet begrijpen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205051216
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een leuk non-argument. Ik blijf die obsessie met het minimumloon niet begrijpen.
De inflatie is nog niet hoog genoeg voor de Great Reset, dus Links doet hun best dat te versnellen.
pi_205051834
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205052447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 17:41 schreef Tingo het volgende:

[..]
Onder ede verklaard doesn't mean a fckin thing if the whole thing was a set-up in the first place and of course if the price is right or careers,reputations and highly paid jobs are on the line.

Lying under oath is nothing new.

In reality, nobody would have got anywhere near such a highly secured building.

Knock!knock!
Who's there?
It's a bunch of redneck trumpeteers dressed in furs and bullhorns.
Oh ok I'll just go and get the keys and let you in.

Ja hoor....maar ja. als je denkt dat dat 'storming of Capitol Hill' allemaal waar is....moet je zelf weten natuurlijk.
Wat was een set-up? Ivanka die onder ede getuigde of Bill Barr of waar doel je op? Het is me niet duidelijk.
pi_205052464
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 20:47 schreef HowardRoark het volgende:
Wat een leuk non-argument. Ik blijf die obsessie met het minimumloon niet begrijpen.
Maar Thune gaf een non-argument of wat bedoel je?
  dinsdag 14 juni 2022 @ 22:34:46 #34
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205053217
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Maar Thune gaf een non-argument of wat bedoel je?
Nee, het artikel (dat trouwens van vorig jaar is) betreft een non-argument. Thune zei dat hij op 1 dollar begon en zich door de jaren heen op 17-jarige leeftijd naar 6 dollar wist op te werken. En dan hebben we het over 1978 in een kleine stad in South Dakota. En wat men vervolgens doet is enkel die 6 dollar pakken en kijken wat die tegenwoordig waard is. En deze berekening is gebaseerd op een landelijk gemiddelde van vorig jaar januari. Maar wat zou dit nu precies moeten aantonen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205053563
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het artikel (dat trouwens van vorig jaar is) betreft een non-argument. Thune zei dat hij op 1 dollar begon en zich door de jaren heen op 17-jarige leeftijd naar 6 dollar wist op te werken. En dan hebben we het over 1978 in een kleine stad in South Dakota. En wat men vervolgens doet is enkel die 6 dollar pakken en kijken wat die tegenwoordig waard is. En deze berekening is gebaseerd op een landelijk gemiddelde van vorig jaar januari. Maar wat zou dit nu precies moeten aantonen?
Nou, Thune koppelde dat aan het minimumloon. Destijds konden ze hem 6 dollar betalen en dus zou $15 nu belachelijk zijn, omdat dat bedrijven ten gronde zou richten. Wat hij destijds verdiende is echter bijna volstrekt irrelevant voor het vraagstuk en dus een non-argument, vind je niet?

Het omrekenen met inflatie maakt zijn tweet echter nog bizarder en ronduit lachwekkend.

Verder, voor wat het aan moet tonen is het theguyver die van mening is dat Thune hierom een pannenkoek is. Nu denk ik niet dat hij wilde aantonen dat Thune een gebakken stuk bloem, ei, melk en zout is, waar het inderdaad een non-argument voor zou zijn, maar dat deze man zich nogal dom uit liet. Daar moet ik hem gelijk in geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 14-06-2022 23:21:05 ]
pi_205054390
Nog wat pannenkoeken:

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter


[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 15-06-2022 02:02:41 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 juni 2022 @ 10:45:57 #37
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205055807
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 22:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, Thune koppelde dat aan het minimumloon. Destijds konden ze hem 6 dollar betalen en dus zou $15 nu belachelijk zijn, omdat dat bedrijven ten gronde zou richten. Wat hij destijds verdiende is echter bijna volstrekt irrelevant voor het vraagstuk en dus een non-argument, vind je niet?

Het omrekenen met inflatie maakt zijn tweet echter nog bizarder en ronduit lachwekkend.

Verder, voor wat het aan moet tonen is het theguyver die van mening is dat Thune hierom een pannenkoek is. Nu denk ik niet dat hij wilde aantonen dat Thune een gebakken stuk bloem, ei, melk en zout is, waar het inderdaad een non-argument voor zou zijn, maar dat deze man zich nogal dom uit liet. Daar moet ik hem gelijk in geven.
Dat ben ik met je eens. Maar het is toch ook niet relevant om uit te rekenen wat die $6 dollar, ooit verdiend in een klein plaatsje in South Dakota, nu (gecorrigeerd voor inflatie) op een landelijk gemiddelde waard zou zijn?
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 01:33 schreef Kijkertje het volgende:
Nog wat pannenkoeken:

[ twitter ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
Hihi, maar dit is dan toch een ad hominem volgens jouw eigen spelregels? ..
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je kent de 'shooting the messenger'-fallacy niet :? Dat is een ad hominem :Y

Het is een drogreden om schrijvers van artikelen aan te vallen als je de inhoud/ de argumenten zelf niet kan weerleggen :{w
Het is natuurlijk ook lastig met zo'n dubbele standaard. Zelf lekker mensen willen kunnen bespotten en ridiculiseren, maar van andere users alleen maar nette en inhoudelijke reacties verwachten. Misschien moet je zelf eens het goede voorbeeld geven. En dus in plaats van enkel te reageren met 'nog wat pannenkoeken' ook aangeven wáárom je het niet eens bent wat er hier wordt gezegd ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205057823
twitter

Ook Musk ziet president DeSantis al zitten, blijkbaar stemde hij ook al op Mayra Flores een Republikein die in Texas een blauwe district wist te winnen. Ik voorspel dan ook een rode golf de komende jaren met hopelijk DeSantis als president.
pi_205057860
twitter

Lol soms is het leuk en eigenlijk ook wel een beetje triest om oude tweets van Biden terug te zien. De gewone man had blijkbaar een betere kijk op de gevolgen van Bidens beleid dan Biden en zijn hele team.
pi_205057923
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Maar het is toch ook niet relevant om uit te rekenen wat die $6 dollar, ooit verdiend in een klein plaatsje in South Dakota, nu (gecorrigeerd voor inflatie) op een landelijk gemiddelde waard zou zijn?
[..]
Hihi, maar dit is dan toch een ad hominem volgens jouw eigen spelregels? ..
[..]
Het is natuurlijk ook lastig met zo'n dubbele standaard. Zelf lekker mensen willen kunnen bespotten en ridiculiseren, maar van andere users alleen maar nette en inhoudelijke reacties verwachten. Misschien moet je zelf eens het goede voorbeeld geven. En dus in plaats van enkel te reageren met 'nog wat pannenkoeken' ook aangeven wáárom je het niet eens bent wat er hier wordt gezegd ..
Moeilijk he?! Je begrijpt blijkbaar nog steeds het gebruik van de ad hominem drogreden niet. Die gaat natuurlijk niet op als het om meningen gaat (op zich al een ad hominem) en niet om (verifieerbare) feiten :{w

Dat Pelosi zou hopen dat Kavanaugh vermoord wordt en geweld daarmee zou aanmoedigen omdat de bill een week vertraging had is duidelijk een mening. Prima hoor maar mijn mening is dat je dan een pannenkoek bent als je dat denkt. Komt nog eens bij dat ik onder de spoiler de reden post waarom er een week vertraging in dat voorstel was en dat was een hele goede reden: de Democraten wilden dat ook de clerks beschermd worden en niet alleen de rechters. Die ontvangen nl ook bedreigingen en uiteraard deden de Republikeinen daar moeilijk over wat een week vertraging opleverde.

Idem dito Claudia Tenney. Het is haar mening dat er selectief woorden en artikelen worden gebruikt om mensen verdacht te maken en gaat zelf niet in op de inhoud ervan. Zij is dus degene die gebruik maakt van een ad hominem en dan ben je in mijn ogen een pannenkoek (= een mening).

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 15-06-2022 16:28:26 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205057957
Verifieerbare feiten _O_
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205057969
quote:
8s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:00 schreef Ali_boo het volgende:
Verifieerbare feiten _O_
Precies de reden waarom er bij de hearings selectief woorden en artikelen gebruikt worden. Die zijn nl verifieerbaar :D

Zo werkt het in rechtszaken ook om iets te bewijzen :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:22:55 #43
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205058041
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Moeilijk he?! Je begrijpt blijkbaar nog steeds het gebruik van de ad hominem drogreden niet. Die gaat natuurlijk niet op als het om meningen gaat en niet om (verifieerbare) feiten :{w

Dat Pelosi zou hopen dat Kavanaugh vermoord wordt en geweld daarmee geweld aanmoedigt omdat de bill een week vertraging had is duidelijk een mening. Prima hoor maar mijn mening is dat je dan een pannenkoek bent als je dat denkt. Komt nog eens bij dat ik onder de spoiler de reden post waarom er een week vertraging in dat voorstel was en dat was een hele goede reden: de Democraten wilden dat ook de clerks beschermd worden en niet alleen de rechters. Die ontvangen nl ook bedreigingen en uiteraard deden de Republikeinen daar moeilijk over wat een week vertraging opleverde.

Idem dito Claudia Tenney. Het is haar mening dat er selectief woorden en artikelen worden gebruikt om mensen verdacht te maken en gaat zelf niet in op de inhoud ervan. Zij is dus degene die gebruik maakt van een ad hominem en dan ben je in mijn ogen een pannenkoek (= een mening).
Hmm, dus een ad hominem gaat niet op als het om een mening gaat. Dat is heel erg interessant, want recent had jij nog tweets en filmpje gepost waarin Eric Holder zijn mening gaf over aangelegenheden mbt Trump en 6 januari:
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eric Holder sprak hier gisteren over met Lawrence O'Donnell:

[ twitter ]

Eric Holder (een institutionalist) is van gedachten veranderd over het aanklagen van Trump:

[ twitter ]
Waar @QuidProJoe op reageerde:
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Zijn dat woorden van Eric "Fast and Furious" Holder?
En dat was volgens jou óók een ad hominem:
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En hup ad hominem! De inhoud is alweer te moeilijk?

[ afbeelding ]
Hihi, arme Kijker ook, je draait jezelf compleet scheel met al die dubbele standaarden en het uitzetten van spelregels die vervolgens op selectieve wijze enkel van toepassing zijn als het jou welgevallig is. Zo hypocriet, zo Links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205058052
Voor de Linkse Kerk is confirmation bias genoeg verificatie. Of wanneer de Autoriteit het zegt, uiteraard. Het gaat er immers om dat er wordt geclaimd dat het geverifieerd is, en niet dat het daadwerkelijk zo is. Een beetje zoals de Linkse Kerk de omschrijvingen als "falsely", "debunked" of "without evidence" gebruikt.

Je zou er maar in trappen.
pi_205058099
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dus een ad hominem gaat niet op als het om een mening gaat. Dat is heel erg interessant, want recent had jij nog tweets en filmpje gepost waarin Eric Holder zijn mening gaf over aangelegenheden mbt Trump en 6 januari:
[..]
Waar @:QuidProJoe op reageerde:
[..]
En dat was volgens jou óók een ad hominem:
[..]
Hihi, arme Kijker ook, je draait jezelf compleet scheel met al die dubbele standaarden en het uitzetten van spelregels die vervolgens op selectieve wijze enkel van toepassing zijn als het jou welgevallig is. Zo hypocriet, zo Links.
Eric Holder baseert zijn oordeel wel op de (verifieerbare) feiten/ de inhoud :?

Je weet wel! Dat wat als bewijs in een rechtszaak wordt gezien :D

QPJ daarentegen beweert dat je zijn oordeel eenvoudig kunt afserveren omdat hij 'Fast and furious'-Holder is en dat is een ad hominem als hij niet ingaat op de inhoud :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2022 00:00:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205058113
Ik zie een enorme overeenkomst tussen "verifieerbare feiten" en "social justice".
pi_205058163
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:36 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zie een enorme overeenkomst tussen "verifieerbare feiten" en "social justice".
Lastig he die verifieerbare feiten. Ze zitten steeds maar in de weg bij je eigen wereldbeeld. Trump heeft daar ook last van. Willful blindness/ignorence heet dat in juridische termen.

Heb je nu al eens wat bewijs voor die 'grootschalige fraude' dat verifieerbaar is? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:47:11 #48
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205058176
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eric Holder baseert zijn oordeel wel op de (verifieerbare) feiten/ de inhoud :?

Je weet wel dat wat als bewijs in een rechtszaak wordt gezien :D
Ah, deze mening, waarvan hier een voorbeeld: ..
quote:
"Would you do it?" host Margaret Brennan asked of a decision to indict Trump.

"Well, I think there's going to be sufficient factual information," Holder said. "And I think that there's going to be sufficient proof of intent. And then the question becomes, what's the impact of such an indictment?"

"I'm an institutionalist. My initial thought was not to indict the former president out of concern of how divisive it would be. But given what we have learned, I think that he probably has to be held accountable," he said.
.. is dus nu ineens een zogenaamd 'verifieerbaar feit'? Haha, geef het op meid, weinig users hier zul je met dit soort gaslighting overtuigen.
quote:
5s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:34 schreef Kijkertje het volgende:
QPJ daarentegen beweert dat je zijn oordeel eenvoudig kunt afserveren omdat hij 'Fast and furious'-Holder is en dat is een ad hominem als hij niet ingaat op de inhoud :Y
En dat is dus precies hetzelfde wat jij dus vannacht deed, alleen dan via het label 'pannekoeken'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205058191
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lastig he die verifieerbare feiten. Ze zitten steeds maar in de weg bij je eigen wereldbeeld. Trump heeft daar ook last van. Willful blindness/ignorence heet dat in juridische termen.

Heb je nu al eens wat bewijs voor die 'grootschalige fraude' dat verifieerbaar is? :D
"Vreedzaam protest", nog zo eentje. Grappig eigenlijk hoe al die rare combinaties van Links komen.
pi_205058221
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, deze mening, waarvan hier een voorbeeld: ..
[..]
.. is dus nu ineens een verifieerbaar feit. Haha, geef het op meid, weinig users hier zul je met dit soort gaslighting overtuigen.
[..]
En dat is dus precies hetzelfde wat jij dus vannacht deed, alleen dan via het label 'pannekoeken'.
Hij zegt nb 'factual' information? Je valt nu over het feit dat hij in het (korte) interview niet al die feiten ter plekke opsomt die aan de lopende band naar boven komen via getuigenissen en documenten en die gewoon voor iedereen na te lezen zijn? :D

Volg je eik zelf wel wat er aan feiten naar boven is gekomen of vermelden jouw bronnen die niet of zo :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 15 juni 2022 @ 17:02:24 #51
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205058290
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
"Vreedzaam protest", nog zo eentje. Grappig eigenlijk hoe al die rare combinaties van Links komen.
Ze is natuurlijk enkel aan het projecteren hier. Volgens mij was ze ook al meermaals in de bres gesprongen voor een fantasme als 'gender'. Op zulke momenten tellen de daadwerkelijke feiten ineens niet meer voor de progressieve geest. Ik heb het al eerder aangegeven, 'feiten' binnen de Linkse Newspeak wil tegenwoordig niets anders zeggen als 'iets waar ik het mee eens ben', 'iets dat aansluit op mijn gedachtegoed'.
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij zegt nb 'factual' information? Je valt nu over het feit dat hij in het (korte) interview niet al die feiten ter plekke opsomt die aan de lopende band naar boven komen via getuigenissen en documenten en die gewoon voor iedereen na te lezen zijn? :D
Dat woord gebruikt hij inderdaad. Hij denkt namelijk dat er genoeg feitelijke informatie zal zijn, en hij denkt dat er voldoende bewijs van opzet zal zijn. En dan is het de vraag wat de uiteindelijke impact van zo'n aanklacht zal zijn. En hij vindt zelf dat Trump verantwoordelijk moet worden gehouden.

Conclusie: dit is een mening, geen feit. Het benadrukt wederom dat jij niet eens het onderscheidt kunt maken tussen de twee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205058487
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ze is natuurlijk enkel aan het projecteren hier. Volgens mij was ze ook al meermaals in de bres gesprongen voor een fantasme als 'gender'. Op zulke momenten tellen de daadwerkelijke feiten ineens niet meer voor de progressieve geest. Ik heb het al eerder aangegeven, 'feiten' binnen de Linkse Newspeak wil tegenwoordig niets anders zeggen als 'iets waar ik het mee eens ben', 'iets dat aansluit op mijn gedachtegoed'.
[..]
Dat woord gebruikt hij inderdaad. Hij denkt namelijk dat er genoeg feitelijke informatie zal zijn, en hij denkt dat er voldoende bewijs van opzet zal zijn. En dan is het de vraag wat de uiteindelijke impact van zo'n aanklacht zal zijn. En hij vindt zelf dat Trump verantwoordelijk moet worden gehouden.

Conclusie: dit is een mening, geen feit. Het benadrukt wederom dat jij niet eens het onderscheidt kunt maken tussen de twee.
Nee. Holder heeft als aanklager de expertise in huis om te kunnen beoordelen of er een rechtszaak kan worden begonnen op grond van feitelijke informatie die voor iedereen beschikbaar is.

QPJ heeft die expertise niet, kent die feitelijke informatie ook helemaal niet, heeft daar geen tegenargument op en gebruikt een drogreden (fast and furious Holder) om in deze zaak dat oordeel af te serveren.

Zo moeilijk is het niet hoor :{w

Moet nu echt weg :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 15-06-2022 17:36:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205058580
Feitelijke informatie die voor iedereen beschikbaar is. Precies de reden waarom de "feiten" die door Links worden gepropageerd een beperkte houdbaarheid hebben en de gewone mens die zelf degelijk onderzoek doet steeds weer gelijk heeft.
  Moderator woensdag 15 juni 2022 @ 18:50:51 #54
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205059111
Was er al een link naar die documenten en getuigenissen gepost?
A child is born with no state of mind.
pi_205060597


Liz Cheney next!

This is ULTRA MAGA COUNTRY!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205062261
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 18:50 schreef SuperHartje het volgende:
Was er al een link naar die documenten en getuigenissen gepost?
Jazeker legio links al gepost met relevante fragmenten uit de hearings, artikelen erover met afbeeldingen van docs zoals emails, tweets etc ...

En anders zijn hier de twee hearings tot nu toe en links naar het twitteraccount en de website van de J6 Comm.



https://twitter.com/January6thCmte

https://january6th.house.gov/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205062995
Weer een (door Trump benoemde) rechter die de J6 Comm. erkent en als gevolg daarvan besluit dat Bannon's rechtszaak in juli gewoon kan doorgaan waarbij hij terecht staat voor het negeren van een subpoena van de Commissie:

twitter

En weer eentje schuldig verklaard door een (door Trump benoemde) rechter::

twitter

quote:
[..]

U.S. District Judge Trevor N. McFadden found Kevin Seefried, 52, and Hunter Seefried, 24, guilty of the felony obstruction charge, as well as trespassing and related misdemeanor offenses. His verdict came after a two-day bench trial in which U.S. prosecutors and law enforcement witnesses alleged that the men overran police lines and were among the first 15 rioters who broke into the Capitol building.

The group notably pursued U.S. Capitol Police Officer Eugene Goodman toward the main entrance to the Senate chamber, with Kevin Seefried shouting, "Where are the members at? Where are they counting the votes?"

The judge found Hunter Seefried not guilty of destruction of federal property worth less than $1,000 for clearing shards of glass and climbing through a window shattered by the first group of rioters.

On the most serious charge, punishable by a statutory maximum sentence of 20 years, McFadden -- ruling in a bench trial after the two men waived their right to a jury -- found that the Seefrieds had "the requisite intent" to "wrongfully" obstruct lawmakers when they broke into the building, chased police and prompted the evacuation of lawmakers.

"As an initial matter of wrongfulness, things like breaking into a Capitol window, threatening police, and joining a mob that chases an officer through the Capitol are so self-evidently wrong that it requires little further explanation," said McFadden, a 2017 Trump appointee.


[..]


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2022 02:29:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205063060
De grootste verspreiders van misinformatie over de verkiezingen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205063084

Uit draadje met uitleg (en beelden/documenten uiteraard :{w )

twitter

quote:
“There’s no escape Pelosi, Schumer, Nadler. We’re coming for you. …They got it surrounded. …they’re coming in, coming in like white on rice for Pelosi, Nadler, even you, AOC. We’re coming to take you out
Een rondleiding op 5 januari die eerst ontkend werd, daarna was het een rondleiding voor een gezin met kinderen (heel normaal!) en nu blijkt dat Loudermilk mensen rondleidde die ook bij de aanval aanwezig waren en die gangen, trappenhuizen, tunnels en checkpoints etc hebben gefilmd/gefotografeerd. En dat terwijl rondleidingen vanwege COVID helemaal niet toegestaan waren.

Loudermilk heeft zich tot nu toe (ondanks een uitnodiging) nog niet gemeld bij de Commissie om dat te komen uitleggen.

Rep. Sherrill meldde die rondleiding al in de week na de aanval:


Reactie Loudermilk:

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2022 05:13:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205063088
twitter

Met documenten! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205063092
Kijk nog zo'n pannenkoek die de commissie aanvalt zonder op de inhoud in te gaan met argumenten die ondersteund worden door (verifieerbare) feiten en dus zelf een ad hominem gebruikt:

twitter

Ja natuurlijk zijn er geen dissents als ze stelselmatig weigeren te getuigen :')

Waarom zou dat zijn? O-)

En welke waarheid? Trump's eigen officials die wel willen getuigen liegen allemaal onder ede en de documenten die overgedragen zijn, zijn niet echt of zo :?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2022 05:33:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 08:57:46 #62
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205063663
Misschien een idee om de links van de beste bronnen in de volgende OP te plaatsen.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 16 juni 2022 @ 09:27:21 #63
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_205063812
Dank je @Kijkertje
A child is born with no state of mind.
pi_205063862
quote:
81s.gif Op donderdag 16 juni 2022 04:35 schreef Kijkertje het volgende:
Kijk nog zo'n pannenkoek die de commissie aanvalt zonder op de inhoud in te gaan met argumenten die ondersteund worden door (verifieerbare) feiten en dus zelf een ad hominem gebruikt:

[ twitter ]
Ja natuurlijk zijn er geen dissents als ze stelselmatig weigeren te getuigen :')

Waarom zou dat zijn? O-)

En welke waarheid? Trump's eigen officials die wel willen getuigen liegen allemaal onder ede en de documenten die overgedragen zijn, zijn niet echt of zo :?

Waarom is dit filmpje maar 13 seconden? Dat geeft natuurlijk een behoorlijk selectief beeld van zo'n interview. Ik blijf het ook opvallend vinden dat je geregeld komt aanzetten met dit soort dingen nadat je een tijdje terug nog had gezegd dat je geen fan bent van 'geknipte filmpjes' of 'geknipte fragmenten'. Of geldt hier ook weer de dubbele standaard dat dit wél is toegestaan als het binnen het gewenste narratief valt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205063911
En terwijl de Democraten uit wanhoop de kiezer proberen af te leiden door allerlei narratieven mbt '6 january' te herkauwen. Gaat het electoraal gezien niet zo goed voor ze op regionaal niveau. Weer een county dat rood keurt. Het is me ook wat met die Latinix'en (hihi) ze zijn schijnbaar niet zo'n van de Blauwen. Hartstikke begrijpelijk natuurlijk.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205064539
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
En terwijl de Democraten uit wanhoop de kiezer proberen af te leiden door allerlei narratieven mbt '6 january' te herkauwen. Gaat het electoraal gezien niet zo goed voor ze op regionaal niveau. Weer een county dat rood keurt. Het is me ook wat met die Latinix'en (hihi) ze zijn schijnbaar niet zo'n van de Blauwen. Hartstikke begrijpelijk natuurlijk.

[ twitter ]
[ twitter ]
Denk dat 90% Amerikanen niet eens weten wat er heeft plaatsgevonden op jan 6 of interesseert het.

Wat ze wel weten is dat die seniele oude engnek van een Biden binnen een jaar de economie heeft weten te slopen.

[ Bericht 9% gewijzigd door epicbeardman op 16-06-2022 11:36:16 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_205066435
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 09:46 schreef HowardRoark het volgende:
En terwijl de Democraten uit wanhoop de kiezer proberen af te leiden door allerlei narratieven mbt '6 january' te herkauwen. Gaat het electoraal gezien niet zo goed voor ze op regionaal niveau. Weer een county dat rood keurt. Het is me ook wat met die Latinix'en (hihi) ze zijn schijnbaar niet zo'n van de Blauwen. Hartstikke begrijpelijk natuurlijk.

[ twitter ]
[ twitter ]
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 11:20 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Denk dat 90% Amerikanen niet eens weten wat er heeft plaatsgevonden op jan 6 of interesseert het.

Wat ze wel weten is dat die seniele oude engnek van een Biden binnen een jaar de economie heeft weten te slopen.
Het wil er bij de blauwen niet in dat 6 januari totaal irrelevant is voor het leeuwendeel van de Amerikaanse bevolking die het nu zwaar hebben dankzij het “geweldige” beleid van Biden.
De 6 januari hearings zijn de laatste stuiptrekkingen van de democratische macht.
pi_205066505
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[..]
Het wil er bij de blauwen niet in dat 6 januari totaal irrelevant is voor het leeuwendeel van de Amerikaanse bevolking die het nu zwaar hebben dankzij het “geweldige” beleid van Biden.
De 6 januari hearings zijn de laatste stuiptrekkingen van de democratische macht.
Het is net alsof je Der Untergang aan het kijken bent.
pi_205066514
Maar BNW is toch juist om allerlei complottheorieen gezellig te kunnen bepreken :?

Vreemd dat er dan zo weinig belangstelling is voor J6 :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066530
REVEALED: 17 anti-abortion centers have been FIREBOMBED since last month's leaked Supreme Court draft as video shows moment office of pro-life Washington GOP is torched

Altijd leuk, zo'n Linkse terreurcampagne. Ik vraag me af wanneer het "are we the baddies"-moment voor hen komt. En aangezien niets in de Linkse wereld organisch is, wie zou er achter zitten?
pi_205066542
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is net alsof je Der Untergang aan het kijken bent.
Lmao, treffende vergelijking.
pi_205066550
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:19 schreef Kijkertje het volgende:
Maar BNW is toch juist om allerlei complottheorieen gezellig te kunnen bepreken :?

Vreemd dat er dan zo weinig belangstelling is voor J6 :D
Het is nogal een opzichtige manier om de aandacht van het falen van de Democraten weg te houden.
pi_205066565
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is nogal een opzichtige manier om de aandacht van het falen van de Democraten weg te houden.
Ah complottheorieen zijn alleen interessant als het de aandacht op het falen van de Democraten vestigt en niet op het falen van de Republikeinen. Duidelijk :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066609
Dan is er vast ook geen belangstelling voor de verklaring en de getuigenis die Luttig vandaag gaat afleggen voor de J6 Comm.?

twitter

quote:
"It is breathtaking that these arguments even were conceived, let alone entertained by the President of the United States at that perilous moment in history," Luttig wrote. "Had the Vice President of the United States obeyed the President of the United States, America would immediately have been plunged into what would have been tantamount to a revolution within a paralyzing constitutional crisis."
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066616
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah complottheorieen zijn alleen interessant als het de aandacht op het falen van de Democraten vestigt en niet op het falen van de Republikeinen. Duidelijk :D
Het falen van types Kinzinger en Cheney wordt hier ook behandeld.

Maar goed, dat komt omdat rationele mensen niet aan de tribale stammenstrijd doen.
pi_205066659
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah complottheorieen zijn alleen interessant als het de aandacht op het falen van de Democraten vestigt en niet op het falen van de Republikeinen. Duidelijk :D
Ik vind het gewoon niet zo interessant, 6 januari is niets meer dan een uit de hand gelopen rel. Vervelend dat het is gebeurt maar meer zie ik er echt niet in.
pi_205066676
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon niet zo interessant, 6 januari is niets meer dan een uit de hand gelopen rel. Vervelend dat het is gebeurt maar meer zie ik er echt niet in.
Dat toont wel aan hoe weinig inzicht je hebt in het gevaar dat Trump vormt voor de Democratie als bestuursvorm en de gevolgen die het heeft gehad in het vertrouwen in democratische verkiezingen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066682
Wat 6 januari wel duidelijk heeft gemaakt is dat verkiezingen zo eerlijk en transparant mogelijk gedaan moeten worden.
Stoppen met die mail in ballots, gewoon een id trekken en het tellen moet gewoon gebeuren in 1 nacht.
Gelukkig zijn er een paar staten die maatregelen hebben genomen om de verkiezingen veiliger te maken.
pi_205066688
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:
Wat 6 januari wel duidelijk heeft gemaakt is dat verkiezingen zo eerlijk en transparant mogelijk gedaan moeten worden.
Stoppen met die mail in ballots, gewoon een id trekken en het tellen moet gewoon gebeuren in 1 nacht.
Gelukkig zijn er een paar staten die maatregelen hebben genomen om de verkiezingen veiliger te maken.
Nee dat heeft het nou juist niet duidelijk gemaakt :N
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066690
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het gewoon niet zo interessant, 6 januari is niets meer dan een uit de hand gelopen rel. Vervelend dat het is gebeurt maar meer zie ik er echt niet in.
En terecht dat je het niet interessant vindt. Het is niets anders dan de eerdere impeachment hoaxes. Nou ja, deze keer is het met nog meer showproces en nog minder weerwoord. Alleen de aan haat verslaafden doet het wat.
  donderdag 16 juni 2022 @ 16:45:08 #81
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205066698
quote:
82s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat toont wel aan hoe weinig inzicht je hebt in het gevaar dat Trump vormt voor de Democratie als bestuursvorm en de gevolgen die het heeft gehad in het vertrouwen in de verkiezingen.
Ja, of hoe enorm jij valt voor overduidelijke, doorzichtiger dan water, afleidingsmanoeuvres in de politiek :').

Halve land staat in de fik door het beleid van de slechtste en minst populaire president ooit, snel hoe kunnen we iets verzinnen om the useful idiots in te zetten!?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205066713
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, of hoe enorm jij valt voor overduidelijke, doorzichtiger dan water, afleidingsmanoeuvres in de politiek :').

Halve land staat in de fik door het beleid van de slechtste en minst populaire president ooit, snel hoe kunnen we iets verzinnen om the useful idiots in te zetten!?
'Snel even verzonnen'? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066720
quote:
82s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat toont wel aan hoe weinig inzicht je hebt in het gevaar dat Trump vormt voor de Democratie als bestuursvorm en de gevolgen die het heeft gehad in het vertrouwen in democratische verkiezingen.
Na 5 jaar niets anders dan een door de media en Democraten opgetuigde haatcampagne, muh Russia, nutteloze impeachments etc etc heb ik niet echt het idee dat het gevaar van Trump komt.
Vind ik dat Trump een 2e termijn moet krijgen? Nee, hoewel ik heb genoten van zijn termijn vind ik wel dat hij beschadigd is met de gebeurtenissen in zijn presidentschap.
Maar al zou DeSantis president worden dan zullen de media/Democraten wederom beginnen met hun vieze spelletjes.
In de afgelopen jaren is een ding heel duidelijk geworden, de Democraten hebben een broertje dood aan waarheidsvinding of democratie, het gaat ze slechts om macht.
  donderdag 16 juni 2022 @ 16:49:48 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205066736
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Snel even 'verzonnen'? :D
Lang genoeg over doorgezeurd als een klein kind dan :').

Er heeft geen hond naar die uitzendingen gekeken, elk newsoutlet etc heeft wekenlang iedereen en zijn moeder kapot gebombardeerd met reclame voor die hoorzittingen.

19 miljoen kijkers :'). Spongbob herhalingen trekken het dubbele :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205066780
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Na 5 jaar niets anders dan een door de media en Democraten opgetuigde haatcampagne, muh Russia, nutteloze impeachments etc etc heb ik niet echt het idee dat het gevaar van Trump komt.
Vind ik dat Trump een 2e termijn moet krijgen? Nee, hoewel ik heb genoten van zijn termijn vind ik wel dat hij beschadigd is met de gebeurtenissen in zijn presidentschap.
Maar al zou DeSantis president worden dan zullen de media/Democraten wederom beginnen met hun vieze spelletjes.
In de afgelopen jaren is een ding heel duidelijk geworden, de Democraten hebben een broertje dood aan waarheidsvinding of democratie, het gaat ze slechts om macht.
Alsof jij geinteresseerd bent in de waarheid als je buzzwoordjes als 'haatcampagne' 'muh Russia' en 'nutteloze impeachments' gebruikt 8)7

Dat Trump en zijn MAGA cronies niets met waarheidsvinding of democratie hebben en alleen maar uit waren op macht interesseert je blijkbaar dan weer helemaal niet :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 16-06-2022 17:01:51 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066828
quote:
81s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Alsof jij geinteresseerd bent in de waarheid als je buzzwoordjes als 'haatcampagne' 'muh Russia' en 'nutteloze impeachments' gebruikt 8)7

Dat Trump niets met waarheidsvinding of democratie heeft en alleen maar uit was op macht interesseert je blijkbaar dan weer helemaal niet :')
pi_205066830
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:44 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
En terecht dat je het niet interessant vindt. Het is niets anders dan de eerdere impeachment hoaxes. Nou ja, deze keer is het met nog meer showproces en nog minder weerwoord. Alleen de aan haat verslaafden doet het wat.
Het is een soort van porno voor de mensen die al een hekel hadden aan Trump.
Het gaat niet om waarheidsvinding, het gaat er om de volgende mogelijke termijn van Trump teniet te doen. Helaas voor de blauwen gaat dat gewoon niet werken, het hele land gaat naar de verdoemenis en hun maken zich druk om 6 januari.
pi_205066839
quote:
81s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Alsof jij geinteresseerd bent in de waarheid als je buzzwoordjes als 'haatcampagne' 'muh Russia' en 'nutteloze impeachments' gebruikt 8)7

Dat Trump en zijn MAGA cronies niets met waarheidsvinding of democratie hebben en alleen maar uit waren op macht interesseert je blijkbaar dan weer helemaal niet :')
Het zijn geen buzzwoordjes, het is de waarheid.
Muh Russia was een grote leugen, de haatcampagne dat behoeft geen verdere uitleg en de impeachments waren behoorlijk nutteloos.
pi_205066856
twitter

Maar de Democraten doen niet aan waarheidsvinding hoor! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205066878
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zijn geen buzzwoordjes, het is de waarheid.
Muh Russia was een grote leugen, de haatcampagne dat behoeft geen verdere uitleg en de impeachments waren behoorlijk nutteloos.
Wel grappig dat mevrouw "verifieerbare feiten" niet van buzzwoordjes houdt.
pi_205066981
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het zijn geen buzzwoordjes, het is de waarheid.
Muh Russia was een grote leugen, de haatcampagne dat behoeft geen verdere uitleg en de impeachments waren behoorlijk nutteloos.
Nou nee integendeel. Putin heeft Trump aan zijn overwinning geholpen. Er was geen haatcampagne, Trump was gewoon de slechtste president ooit en zijn twee impeachments zullen voor altijd vastgelegd zijn in de geschiedenisboeken :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205067009
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lang genoeg over doorgezeurd als een klein kind dan :').

Er heeft geen hond naar die uitzendingen gekeken, elk newsoutlet etc heeft wekenlang iedereen en zijn moeder kapot gebombardeerd met reclame voor die hoorzittingen.

19 miljoen kijkers :'). Spongbob herhalingen trekken het dubbele :').
Dat is toch ook niet meer dan logisch, de papieren werkelijkheid van de media vs de observeerbare werkelijkheid.
pi_205067113
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou nee integendeel. Putin heeft Trump aan zijn overwinning geholpen. Er was geen haatcampagne, Trump was gewoon de slechtste president ooit en zijn twee impeachments zullen voor altijd vastgelegd zijn in de geschiedenisboeken :P
Dat je nu nog steeds gelooft in muh Russia is veelzeggend.
pi_205067125
pi_205067129
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lang genoeg over doorgezeurd als een klein kind dan :').

Er heeft geen hond naar die uitzendingen gekeken, elk newsoutlet etc heeft wekenlang iedereen en zijn moeder kapot gebombardeerd met reclame voor die hoorzittingen.

19 miljoen kijkers :'). Spongbob herhalingen trekken het dubbele :').
19 mln, dan sta je in Amerika in de top 3 best bekeken programma's van het jaar. Waar haal jij je cijfers vandaan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 16 juni 2022 @ 17:44:01 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205067135
En Biden is een slechtere, minder populaire, president dan Trump.

Toch best knap dat je na jaren Trump verketteren met een slechtere puppet op de proppen komt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205067361
Grappig eigenlijk, dat de verkiezingen van buiten oneerlijk kunnen worden beïnvloed maar niet van binnen. #LinkseLogica.
pi_205069063
twitter


Bizar dat een Hannity op deze wijze contact onderhield met het Witte Huis. Dan ben je toch niet geloofwaardig als opiniemaker op een nieuwszender die claimt onafhankelijk te zijn?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205069288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 17:44 schreef HeatWave het volgende:
En Biden is een slechtere, minder populaire, president dan Trump.

Toch best knap dat je na jaren Trump verketteren met een slechtere puppet op de proppen komt :').
Biden is win-win situatie voor demoNcraten om te laten winnen destijds.

Ze kunnen hem gebruiken als scapegoat uiteindelijk, hij heeft eindelijk zijn Presidentschap waarvoor hij eerder zelfs op TV loog over zijn universiteit. Biden heeft nog nooit veel stemmen gehaald bij een President verkiezingen en nu is hij geinstalleerd met 80miljoen "stemmen".

Biden is toch bijna dood, daarom moet de economie nu ook klappen, voor de weg naar the great reset te voltooien. Deze oorlog had in 2016 moeten plaatsvinden onder Hillary. Uitgesteld omdat Trumpgod bij toeval won en ze destijds nog niet fraudeerden.

Biden antwoord via script, de vragen die hij krijgt moet je van te voren aanmelden.. lmfao. Maarja hij heeft zijn familie nog even President "gemaakt" Ze moesten toch iemand kiezen die als een marionet wilde fungeren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 16 juni 2022 @ 21:07:55 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205069419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Bizar dat een Hannity op deze wijze contact onderhield met het Witte Huis. Dan ben je toch niet geloofwaardig als opiniemaker op een nieuwszender die claimt onafhankelijk te zijn?
Claim hij dat dan? Iedereen weet toch dat Fox News niet onafhankelijk is. Het is volgens mij ook vrij duidelijk dat er vanuit het Witte Huis allerlei lijntjes zijn met verscheidene media, en Fox News hoort natuurlijk ook tot dat netwerk. Kayleigh McEnany ging ook direct van een functie bij het Witte Huis naar Fox News en Jen Psaki kwam van CNN en ging naar het Witte Huis en gaat straks aan de slag bij MSNBC.

En je kent toch ook dat jaarlijks White House Correspondents Association dinner wel, waar prominente politici en prominente journalisten gezellig drankjes en hapjes doen. Daadwerkelijke neutraliteit is ver te zoeken in die wereld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205069989
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205070074
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Claim hij dat dan? Iedereen weet toch dat Fox News niet onafhankelijk is. Het is volgens mij ook vrij duidelijk dat er vanuit het Witte Huis allerlei lijntjes zijn met verscheidene media, en Fox News hoort natuurlijk ook tot dat netwerk. Kayleigh McEnany ging ook direct van een functie bij het Witte Huis naar Fox News en Jen Psaki kwam van CNN en ging naar het Witte Huis en gaat straks aan de slag bij MSNBC.

En je kent toch ook dat jaarlijks White House Correspondents Association dinner wel, waar prominente politici en prominente journalisten gezellig drankjes en hapjes doen. Daadwerkelijke neutraliteit is ver te zoeken in die wereld.
Er is nogal een verschil tussen elkaar kennen en de rol van adviseur aannemen. Hannity werkt voor een nieuwszender en becommentarieerd politieke kwesties, die rol moet je helemaal niet willen.

Ik drink ook wel eens bier met wethouders, maar zo'n verstandhouding zou not done zijn. Dan ben ik direct m'n baan kwijt, en terecht.

Maar goed, men heeft zich dusdanig diep ingegraven in deze reeks, dat je het per definitie al niet met mij eens kan zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:19:26 #104
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205070224
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Er is nogal een verschil tussen elkaar kennen en de rol van adviseur aannemen. Hannity werkt voor een nieuwszender en becommentarieerd politieke kwesties, die rol moet je helemaal niet willen.

Ik drink ook wel eens bier met wethouders, maar zo'n verstandhouding zou not done zijn. Dan ben ik direct m'n baan kwijt, en terecht.

Maar goed, men heeft zich dusdanig diep ingegraven in deze reeks, dat je het per definitie al niet met mij eens kan zijn.
Ik heb vooral het idee dat je hier iets nogal probeert op te blazen, waarbij de afkeer jegens de politieke affiliatie ook een grote rol speelt. Er is hier sprake van berichten tussen Hannity en een Republikeinse politicus. Dat Hannity een adviseur van deze politicus zou zijn maak jij er zelf van. Wat het dus voornamelijk aantoont is dat er lijntjes zijn tussen mensen in de media en de politiek, vooral langs politieke lijnen. En dat is natuurlijk niets nieuws.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205070319
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb vooral het idee dat je hier iets nogal probeert op te blazen, waarbij de afkeer jegens de politieke affiliatie ook een grote rol speelt. Er is hier sprake van berichten tussen Hannity en een Republikeinse politicus. Dat Hannity een adviseur van deze politicus zou zijn maak jij er zelf van. Wat het dus voornamelijk aantoont is dat er lijntjes zijn tussen mensen in de media en de politiek, vooral langs politieke lijnen. En dat is natuurlijk niets nieuws.
Hannity adviseert Meadows, schrijft 'we can't lose the...', wat ook weer een heel vreemde woordkeuze is voor iemand die opiniemaker is bij een nieuwszender.

Dat is wat anders dan 'lijntjes' hebben. Die hebben de meeste mediafiguren, maar zij gebruiken die om vragen te stellen en op de hoogte te blijven, niet om mee te denken met de zittende macht.

Het bevreemdt mij dat jij dat normaal lijkt te vinden. Het verklaart wel direct je aversie tegen de pers, maar die is gestoeld op een verkeerd beeld van de relatie tussen bestuurders en het journaille.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 juni 2022 @ 22:44:46 #106
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205070491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Hannity adviseert Meadows, schrijft 'we can't lose the...', wat ook weer een heel vreemde woordkeuze is voor iemand die opiniemaker is bij een nieuwszender.
Het zijn beide conservatieven. Dat is dus ook wat ik net aangaf (langs politieke lijnen). Dat het verder gênant is dat dit soort praktijken zich voordoen ben ik helemaal met je eens.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Het bevreemdt mij dat jij dat normaal lijkt te vinden. Het verklaart wel direct je aversie tegen de pers, maar die is gestoeld op een verkeerd beeld van de relatie tussen bestuurders en het journaille.
Nou, ik heb nergens aangegeven dat dit normaal zou zijn. Ik gaf slechts aan dat de lijntjes tussen de media en de politiek in de VS niet nieuw zijn. Media en politiek is nogal verweven met elkaar. De politieke voorkeuren van outlets zijn natuurlijk ook behoorlijk duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205070496
Het ging alle lijntjes te buiten. Het is al heel lang bekend dat Hannity (Fox News) een enorme invloed had:

twitter

twitter

Het was niet voor niets dat Trump een groot deel van de dag Fox News keek, hij had zelf totaal geen visie.

'Executive time' heette dat :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205070579
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zijn beide conservatieven. Dat is dus ook wat ik net aangaf (langs politieke lijnen). Dat het verder gênant is dat dit soort praktijken zich voordoen ben ik helemaal met je eens.
[..]
Nou, ik heb nergens aangegeven dat dit normaal zou zijn. Ik gaf slechts aan dat de lijntjes tussen de media en de politiek in de VS niet nieuw zijn. Media en politiek is nogal verweven met elkaar. De politieke voorkeuren van outlets zijn natuurlijk ook behoorlijk duidelijk.
En nogmaals, korte lijntjes of 'verweven zijn' is heel wat anders dan de relatie die naar voren komt uit de berichtjes van Hannity.

Voor alle duidelijkheid: als blijkt dat de NYT of WaPo op zo'n manier communiceert met het Witte Huis zou ik dat nog vele malen erger vinden. Dan zou mijn vertrouwen in een klap weg zijn.

Mijn collega kreeg eerder dit jaar een prijs omdat hij zich vastbeet in een dossier en werd uitgekotst door het college en de voltallige ambtenarij. Zo hoor je als media om te gaan met de zittende macht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205070925
Trump's plotter in crime wilde een pardon :')

twitter

Consciousness of guilt :Y

twitter

Meer dan 100 x the Fifth! :lijstje:

Only the mob pleads the fifth - Donald J. Trump

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2022 03:09:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 00:07:42 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_205070992

quote:
Rep. Pete Aguilar, D-Calif., said on June 16 that a court filing indicated that an informant from the Proud Boys, a far-right extremist group, would have killed former Vice President Mike Pence during the Jan. 6 Capitol attack, if given the chance.

The informant “said that anyone they got their hands on they would've killed, including [House Speaker] Nancy Pelosi.”

As Pence was being evacuated, he and his entourage came within 40 feet of the rioters, Aguilar said.
Greg Jacob, Pence’s lawyer, said he was unaware at the time at how close rioters were to the vice president during the Capitol attack.

“I could hear the rioters in the building while we moved, but I do not think I was aware that they were as close as that,” Jacob said.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 01:38:59 #111
323401 Kijkertje
met filter
pi_205071208
Yup, Trump gooide ook nog even olie op het vuur en bracht Pence daarmee in gevaar:

twitter

twitter

Hij heeft niet één keer naar het welzijn van Pence geinformeerd, ook niet na de aanval :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2022 04:25:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 02:57:34 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_205071270
Trump's Big Lie Top Tien! :lijstje:

twitter

quote:
1) The false claim of a 'stolen' election

2) The false claim that Trump had won on Election Night

3) A false claim about fraudulent totals in Philadelphia

4) A false claim about absentee ballots in Pennsylvania

5) A false claim about a truckload of ballots being driven from New York to Pennsylvania

6) False claims about Dominion voting technology

7) A false claim about Dominion machines in Michigan

8) A false claim about non-citizens voting in Arizona

9) The false story about election workers in Georgia

10) The false claim that "2000 Mules" proves the election was rigged
En zijn volgvolk trapt er nog steeds in :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2022 04:27:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 04:36:26 #113
323401 Kijkertje
met filter
pi_205071292
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 04:46:12 #114
323401 Kijkertje
met filter
pi_205071298
En de Hunter Biden hearings worden nu al aangekondigd.

twitter

Worden vast hearings waar het MAGA-volk wel belangstelling voor heeft. Prioriteiten! :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205071339
Het wil nog niet echt vlotten met de confirmation bias hearings.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 06:57:03 #116
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205071391
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's Big Lie Top Tien! :lijstje:

[ twitter ]
[..]
En zijn volgvolk trapt er nog steeds in :')
TRUMP SUPPORTERS BE LIKE.... HE DIDN'T SAY THAT. AND IF HE DID, HE DIDN'T MEAN THAT. AND IF HE DID, YOU DIDN'T UNDERSTAND IT. AND IF YOU DID, IT'S NOT A BIG DEAL. AND IF IT IS, OTHERS HAVE SAID WORSE.

Quick change the subject.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205071506
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 06:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Het wil nog niet echt vlotten met de confirmation bias hearings.
In welk opzicht?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 17 juni 2022 @ 09:36:52 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205072170
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En nogmaals, korte lijntjes of 'verweven zijn' is heel wat anders dan de relatie die naar voren komt uit de berichtjes van Hannity.

Voor alle duidelijkheid: als blijkt dat de NYT of WaPo op zo'n manier communiceert met het Witte Huis zou ik dat nog vele malen erger vinden. Dan zou mijn vertrouwen in een klap weg zijn.

Mijn collega kreeg eerder dit jaar een prijs omdat hij zich vastbeet in een dossier en werd uitgekotst door het college en de voltallige ambtenarij. Zo hoor je als media om te gaan met de zittende macht.
Dat is opvallend, jij als journalist zou toch moeten weten hoe groot zulke omroepen/outlets zijn, die hebben echt duizenden medewerkers. Daarom betwijfel ik of dit daadwerkelijk het geval zou zijn. Of heb je nu ook heel CNN afgeschreven na de het gebeuren met de Cuomo's en Jeff Zucker?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205072368
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opvallend, jij als journalist zou toch moeten weten hoe groot zulke omroepen/outlets zijn, die hebben echt duizenden medewerkers. Daarom betwijfel ik of dit daadwerkelijk het geval zou zijn. Of heb je nu ook heel CNN afgeschreven na de het gebeuren met de Cuomo's en Jeff Zucker?
Ik kijk en lees geen CNN en beschouw CNN ook niet als een kwaliteitsmedium.

Als journalist weet ik inderdaad hoe nieuwsmedia en hun medewerkers behoren te functioneren - daar heb ik al meerdere voorbeelden van gegeven. De rol die Hannity zichzelf aanmeet is in dat licht niet passend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205072451
twitter
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:10:47 #121
323401 Kijkertje
met filter
pi_205075076
twitter

"Maybe our supporters have the right idea," Mr. Trump was quoted as saying. Mr. Pence, he added, "deserves it."

In eigen kringen begonnen in 2017 al de discussies of mss niet het 25e amendement toegepast moest worden op Trump. Totaal ongeschikt als president:

twitter

Maar het was allemaal te wijten aan de haatcampagne van de Lefties hoor! Man man man hoe blind kan je zijn :{w

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2022 16:26:32 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 17 juni 2022 @ 23:15:36 #122
323401 Kijkertje
met filter
pi_205079328
Nog zo'n Republikeinse kandidaat voor het Congres :X

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079332
twitter

Waar zijn de Democraten mee bezig, waarom toch die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen tegen kleine kinderen?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 23:31:57 #124
323401 Kijkertje
met filter
pi_205079450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Waar zijn de Democraten mee bezig, waarom toch die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen tegen kleine kinderen?
Mss omdat het Pride Month is? Omdat het dan de bedoeling is dat er aandacht aan besteed wordt? Omdat er nog heel veel vooroordelen zijn onder het conservatieve bekrompen volk tov de LGBTQ-gemeenschap?

twitter


[ Bericht 31% gewijzigd door Kijkertje op 17-06-2022 23:37:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079513
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Mss omdat het Pride Month is? Omdat het dan de bedoeling is dat er aandacht aan besteed wordt? Omdat er nog heel veel vooroordelen zijn onder het conservatieve bekrompen volk tov de LGBTQ-gemeenschap?

[ twitter ]
Er is een heel verschil tussen het accepteren van de LGBTQX%*+= gemeenschap en kleine kinderen bloot te stellen aan dragqueens.
De overgrote meerderheid van de mensen is het met mij eens. Dan rest nog steeds de vraag, waarom die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen aan kleine kinderen?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 23:45:59 #126
323401 Kijkertje
met filter
pi_205079521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is een heel verschil tussen het accepteren van de LGBTQX%*+= gemeenschap en kleine kinderen bloot te stellen aan dragqueens.
De overgrote meerderheid van de mensen is het met mij eens. Dan rest nog steeds de vraag, waarom die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen aan kleine kinderen?
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.

Vanwaar die aversie van jou tegen drag story tellers?

Ach laat ook maar. Helemaal geen zin in de zoveelste discussie hierover. Ik ken de argumenten nu wel :W

Wees er gewoon blij mee, dan wordt er in New York de volgende keer vast een Republikein gekozen die dat dan weer kan verbieden? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.

twitter

Triest figuur wel :')

Maar ja het werkt dan ook als een tierelier bij het MAGA-volk:

twitter

Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is? :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2022 05:19:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079849
Ook best wel triest:

twitter

twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2022 04:46:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079880
Nog meer trieste figuren:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079901
Zo triest dat het weer grappig wordt. Lijkt wel satire! :D

Carlson: Colbert producers committed INSURRECTION at the US Capitol!

twitter

Ik denk dat Stephen Colbert hier wel wat mee kan _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2022 05:51:22 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205079910
twitter

lekkere familie
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 18 juni 2022 @ 10:59:12 #131
485843 crew  Jippie
pi_205081017
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer trieste figuren:

[ twitter ]
[ twitter ]
Vitriool ook echt :o
pi_205081341
quote:
82s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Ook best wel triest:

[ twitter ]
[ twitter ]
Het is inderdaad triest dat er 49 staten zijn die de wetenschap negeren en experimentele vaccins inkopen voor kleine kinderen die nauwelijks tot geen risico lopen op ernstige ziekte vanwege covid.

Bovendien word er weer eens stevig gelogen, DeSantis heeft niemand verboden vaccins in te kopen, de staat koopt alleen geen vaccins in en met goede reden.

twitter
pi_205081399
Ik heb medelijden met de Linksen, de globaal-socialisten. Vooral zij die zo veel op twitter rond hangen, of die zo veel in de geautoriseerde bronnen hangen. Dat ze niet doorhebben dat alles wat ze tot zich nemen onwaar is. Dat ze denken dat een beroep op autoriteit en confirmation bias daadwerkelijk de fysieke en observeerbare realiteit bepalen.

Ik kan het niet eens dom noemen, want een kwalitatieve indicatie van intelligentie vereist enige vorm van bewustzijn, en dat lijkt helaas te ontbreken.
pi_205081402
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.

Vanwaar die aversie van jou tegen drag story tellers?

Ach laat ook maar. Helemaal geen zin in de zoveelste discussie hierover. Ik ken de argumenten nu wel :W

Wees er gewoon blij mee, dan wordt er in New York de volgende keer vast een Republikein gekozen die dat dan weer kan verbieden? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.

[ twitter ]
Triest figuur wel :')

Maar ja het werkt dan ook als een tierelier bij het MAGA-volk:

[ twitter ]
Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is? :D
Chris Rufo heeft gelijk, het woordje “trans stripper” dekt de lading beter en legt de focus inderdaad meer op het seksuele aspect.
Ik ben maar wat blij dat rechts de tactieken van links tegen links zelf gebruikt.
Het herdefiniëren van woorden etc is bijzonder effectief om ophef te veroorzaken. En het is broodnodig, je kan alleen ter strijde trekken als de spelregels voor een ieder gelijk zijn en dat is dus precies wat er nu gebeurt.
Hulde aan Chris Rufo die dit begrijpt en er daadwerkelijk ook iets mee doet.
pi_205081414
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer trieste figuren:

[ twitter ]
[ twitter ]
Patriot front, is dat niet dat clubje dat door een hoop mensen op rechts hoogstwaarschijnlijk terecht werd aangemerkt als een stelletje agenten?
  zaterdag 18 juni 2022 @ 15:08:59 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205082460
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.

Vanwaar die aversie van jou tegen drag story tellers?

Ach laat ook maar. Helemaal geen zin in de zoveelste discussie hierover. Ik ken de argumenten nu wel :W
Je kunt de argumenten niet weerleggen bedoel je? Dat is natuurlijk iets heel anders. @Chivaz heeft hier natuurlijk helemaal gelijk. Erg veel mensen zijn geen voorstander van dit soort bizarre dingen als 'drag shows' voor te schotelen aan kinderen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat jij dit wel oké lijkt te vinden ..
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.
'Onderbuikgevoelig' volk .. dat is een interessante nieuwe term. Kun je die ook definiëren?
quote:
81s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.

[ twitter ]
Triest figuur wel :')

Maar ja het werkt dan ook als een tierelier bij het MAGA-volk:

[ twitter ]
Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is? :D
Kun je ook uitleggen wat je hier precies 'triest' aan zou zijn? Rufo is een fantastische journalist. Maar ik kan mij goed voorstellen dat in jouw wereld, waar radicaal woke progressief gedachtegoed de norm is, de zaken die hij belicht niet echt in goede aarde vallen. Immers roept het een weerstand op tegen het progressieve radicalisme. Rufo vormt daarmee een vervelend obstakel voor Amerikaans Links. Het enige wat men dan rest is hem te demoniseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205083563
twitter


Lmao
pi_205089571
twitter
pi_205089572
twitter
  zondag 19 juni 2022 @ 09:53:25 #140
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205090150
Dat zal wel even schrikken zijn geweest voor de Blauwen en hun aanhang. Het blijft fascinerend om te zien dat een overduidelijke demente, 80-jarige man nu het kopstuk is van hun partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205090251
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 09:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zal wel even schrikken zijn geweest voor de Blauwen en hun aanhang. Het blijft fascinerend om te zien dat een overduidelijke demente, 80-jarige man nu het kopstuk is van hun partij.
Nog triester voor de Blauwen is het feit dat ze geen alternatief hebben. Daar lopen geen types rond als President Trump, of en DeSantis, of een Rand Paul.
pi_205090264
Aan de andere kant heb je geen goede politici nodig wanneer je de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis hebt.
  zondag 19 juni 2022 @ 10:25:38 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205090314
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nog triester voor de Blauwen is het feit dat ze geen alternatief hebben. Daar lopen geen types rond als President Trump, of en DeSantis, of een Rand Paul.
Het liefst zouden ze iemand als AOC naar voren schuiven. Maar dat zal niet één, twee, drie goed gaan vallen bij de Amerikaanse burger. Wellicht dat Bernie het nog een poging gaat geven in 2024, ik sluit het zeker niet uit. Al is het natuurlijk nu ook alweer duidelijk dat de hele strategie zal worden 'Don't vote for the other guy! Bad, racist, homophobe, transphobe, white supremacy, 6 january :'( :'(' ... Wat natuurlijk veelzeggend is. Dit is het enige wat de Democraten nog te bieden hebben tegenwoordig, het is echt een grap van een politieke partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205090392
Dit was een bewuste actie van Biden om ons allemaal een belangrijke levensles te leren :Y

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205090415
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:42 schreef Ali_boo het volgende:
Dit was een bewuste actie van Biden om ons allemaal een belangrijke levensles te leren :Y

[ afbeelding ]
Lol, is dit serieus een artikel?
  zondag 19 juni 2022 @ 13:27:23 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205091577
Dat denk ik niet. Maar aan de andere kant moet je van dit soort teksten niet gek staan te kijken. Het MSM Establishment doet er álles aan om hun favoriete politieke partij te steunen. Het maakt niet uit in welke mate men hier de lezer moet voorliegen en de realiteit verdraaien. Biden is niet dement, inflatie komt door Poetin, hogere prijzen zijn eigenlijk goed, Oekraïne heeft prioriteit boven Amerika zelf, oh en doe voor altijd je mondmasker maar voor en laat je 2-jarige koter inenten voor Covid-19 en vervolgens hun geslacht kiezen.

Trust the science Establishment!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205092269
Van Februari,2021:

Everything Wrong With The Capitol Shooting In 21 Minutes Or Less

https://www.bitchute.com/video/DYlb92zMkj41/

Ik had deze voor het eerste vandaag gekeken.
Narratie misschien een beetje irritant is, maar wel de moeite waard om te kijken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 19 juni 2022 @ 22:13:18 #148
323401 Kijkertje
met filter
pi_205097561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Chris Rufo heeft gelijk, het woordje “trans stripper” dekt de lading beter en legt de focus inderdaad meer op het seksuele aspect.
Ik ben maar wat blij dat rechts de tactieken van links tegen links zelf gebruikt.
Het herdefiniëren van woorden etc is bijzonder effectief om ophef te veroorzaken. En het is broodnodig, je kan alleen ter strijde trekken als de spelregels voor een ieder gelijk zijn en dat is dus precies wat er nu gebeurt.
Hulde aan Chris Rufo die dit begrijpt en er daadwerkelijk ook iets mee doet.
Dat dekt de lading helemaal niet beter tenzij je doelbewust drag queens die (bij de leeftijd passende) voorleesuurtjes voor kinderen verzorgen probeert te linken aan de strippende drag queens wiens optredens op volwassenen gericht zijn en dat is wat Rufo doet.

Prima hoor als je zelf zo'n bekrompen mentaliteit hebt op het gebied van seks dat je overal iets seksueels achter zoekt, dat is je eigen probleem maar ik zou niet weten waarom je die mentaliteit aan anderen zou willen opleggen. Persoonlijke VRIJHEID! vond je toch zo belangrijk?

Wonderlijk ook dat jouw fanatieke kruistocht zich vnl op deze minderheidsgroep richt. Je zou toch zeggen dat je wat betreft misdragingen ruime keus hebt onder Republikeinen zelf:

twitter

Daar heb ik je nog nooit over gehoord? Mogen Republikeinen wel voorlezen :?

Nog zo'n hypocriete MAGA-volgeling :')

twitter

twitter

Snel terug naar Hunter Biden! :{w

twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 19-06-2022 23:04:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 00:04:55 #149
323401 Kijkertje
met filter
pi_205098489
Nog een reden om transgenders te veroordelen :')

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 00:18:44 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_205098546
twitter

Aantonen dat hij itt Biden nooit van een fiets zou vallen door een toeclip zit er idd niet in. Zonder toeclips lukt het hem al niet heb ik zo'n vermoeden :+

twitter

Zijn volgvolk geld aftroggelen is hij wel een ster in :Y

twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 20-06-2022 00:54:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 01:00:44 #151
323401 Kijkertje
met filter
pi_205098649
twitter

twitter

Tja gun reforms is natuurlijk niet waar de NRA voor betaald heeft:



Bovendien wil je het MAGA-stemvolk niet tegen je krijgen:

twitter


[ Bericht 62% gewijzigd door Kijkertje op 20-06-2022 02:48:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 01:22:59 #152
323401 Kijkertje
met filter
pi_205098686
Ben benieuwd of de interesse voor de hearings er groter van wordt. Het DOJ heeft er iig wel belangstelling voor :7

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 20-06-2022 01:44:33 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 02:25:15 #153
323401 Kijkertje
met filter
pi_205098731
Getuigen bij de volgende hearing:

twitter

twitter


[ Bericht 58% gewijzigd door Kijkertje op 20-06-2022 05:49:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205098822
Nu hebben ze President Trump echt hoor. Deze keer is het anders!
  maandag 20 juni 2022 @ 06:58:43 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205098883
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 06:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Nu hebben ze President Trump echt hoor. Deze keer is het anders!
Nee Trump komt er gewoon mee weg, althans hij zal niet rechterlijk vervolgd worden.
Tenzij er echt wat opzienbarend aan licht komt maar dat verwacht ik niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205099921
Iets doen maar er mee weg komen? Zoals de acties van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis?
pi_205100227
twitter

De progressief linkse Utopia’s Noorwegen en Zweden zijn net als DeSantis tegen het injecteren van kleine kinderen met een experimenteel vaccin. Ik ben benieuwd wat progressief Amerika daar van vind gezien de vijandige reacties richting de beste gouverneur van de VS.
  maandag 20 juni 2022 @ 10:57:51 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205100289
quote:
81s.gif Op zondag 19 juni 2022 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat dekt de lading helemaal niet beter tenzij je doelbewust drag queens die (bij de leeftijd passende) voorleesuurtjes voor kinderen verzorgen probeert te linken aan de strippende drag queens wiens optredens op volwassenen gericht zijn en dat is wat Rufo doet.

Prima hoor als je zelf zo'n bekrompen mentaliteit hebt op het gebied van seks dat je overal iets seksueels achter zoekt, dat is je eigen probleem maar ik zou niet weten waarom je die mentaliteit aan anderen zou willen opleggen. Persoonlijke VRIJHEID! vond je toch zo belangrijk?

Wonderlijk ook dat jouw fanatieke kruistocht zich vnl op deze minderheidsgroep richt.
Minderheidsgroep? En persoonlijke vrijheid is inderdaad belangrijk, maar dit wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen als iemand dat wil. In tegenstelling tot wat sommige progressieven vaak tegenwoordig vaak denken, zijn er nog objectieve normen en waarden, iets dat tot voor kort normaal was in de Westerse wereld. Je gaat jonge kinderen, soms nog kleuters, niet indoctrineren en groomen met allerlei bizarre theorieën over seksualiteit, geslacht of ras. En je schotelt ze ook geen drag queen shows voor. Iets waar de overheid (!) in New York trouwens tonnen voor betaald.

Want inderdaad, drag shows zijn inderdaad inherent seksueel, dat geeft bijvoorbeeld deze drag queen performer ook toe. Arme vrouw, je bent door alle Amerikaanse MSM-bronnen, waar woke fanatisme de norm is, zo geradicaliseerd dat je het gewoon niet meer ziet en daadwerkelijk denkt dat drag queen shows voor kleine kinderen normaal is en helemaal niet seksueel. En het probleem ligt dan zogenaamd bij degenen die hier geen voorstander van zijn.
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Iets doen maar er mee weg komen? Zoals de acties van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis?
Of de BLM-rellen, tientallen doden, duizenden gewonden, miljarden aan schade, gepromoot door Blauwe politici en slechts enkele mensen opgepakt en veelal binnen 24 uur weer vrijgelaten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 20 juni 2022 @ 10:58:19 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205100291
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Iets doen maar er mee weg komen? Zoals de acties van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis?
Nee hoor daar kwam men niet mee weg, daar zijn 60 rechtzaken om geweest..
En door gebrek aan bewijs kwam men niet ver.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205103077
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:
objectieve normen en waarden
Lol.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205103624
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nee hoor daar kwam men niet mee weg, daar zijn 60 rechtzaken om geweest..
En door gebrek aan bewijs kwam men niet ver.
In hoeveel van die 60 zaken kwam men niet ver door een gebrek aan bewijs?
pi_205103783
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
In hoeveel van die 60 zaken kwam men niet ver door een gebrek aan bewijs?
Deze discussie zijn we eerder aangegaan, maar toen wist je het antwoord op deze vraag zelf ook niet. Heb je inmiddels wat meer info?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205103807
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Deze discussie zijn we eerder aangegaan, maar toen wist je het antwoord op deze vraag zelf ook niet. Heb je inmiddels wat meer info?
Rare deflectie. Tenzij je uiteraard al weet dat mijn vraag terecht is, en bewijs niet het probleem was.
pi_205104011
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Rare deflectie. Tenzij je uiteraard al weet dat mijn vraag terecht is, en bewijs niet het probleem was.
Hoezo deflectie? Dit was exact dezelfde vraag als vorige keer, en toen kon je ook niet vertellen hoeveel zaken er vanwege andere redenen dan gebrek aan bewijs, zoals geen standing, uit zijn gegooid. Heb je nu wel een antwoord op je eigen vraag, of kan ik gewoon '3' zeggen en is de kous daarmee af?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 20 juni 2022 @ 19:52:57 #165
323401 Kijkertje
met filter
pi_205104637
Want als een rechtszaak wordt afgewezen op grond van 'no standing' wil dat zeggen dat er wel bewijs was maar daar is niet naar gekeken? :D

Nee natuurlijk niet. Dat betekent alleen maar dat degenen die wel standing hebben geen rechtszaak begonnen zijn blijkbaar omdat ze ook wel inzagen dat het bogus fraudeclaims waren anders hadden ze dat wel gedaan. En ja waarom zou een rechtbank zich daar dan alsnog in moeten verdiepen? Het is alsof je namens je buurman aangifte doet omdat deze opgelicht zou zijn terwijl de buurman zelf de onderliggende 'bewijzen' daarvoor ongegrond vindt :D

En nu hebben Trump's eigen experts onder ede allemaal verklaard dat ze alle claims onderzocht hebben (soms met hulp van de FBI), dat er desalniettemin geen enkel bewijs voor (grootschalige) verkiezingsfraude geconstateerd is en dat ze Trump daar meermalen over geinformeerd hebben. Bovendien wisten ze uit ervaring dat de marge tussen Trump en Biden in de swing states dermate groot was ('NOT CLOSE' zoals in 2000 Bush v Gore), dat het verschil nooit meer goed gemaakt kan worden met frauduleuze stemmen maar dat wilde Trump natuurlijk helemaal niet horen (willful ignorence), bleef zijn goedgelovige volgvolk voorliegen met dezelfde al onderzochte bogus claims en verdiende daar ook nog eens miljoenen mee :')

Komt nog bij dat andere Republikeinen op dezelfde stembiljetten over het algemeen wel wonnen, alleen Trump deed het zelf (met meer stemmen dan in 2016) slechter dan Biden die zoals we weten vooral heel veel anti-Trump stemmen kreeg. Kortom de informatie van de 'MSM' daarover blijkt achteraf weer spot on te zijn :{w

twitter


[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 21-06-2022 02:56:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 20 juni 2022 @ 23:42:23 #166
323401 Kijkertje
met filter
pi_205107101
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205107248
pi_205107279
pi_205107289
  dinsdag 21 juni 2022 @ 00:41:28 #170
323401 Kijkertje
met filter
pi_205107348
Dit soort berichten blijven maar gepost worden:

Biden houdt steeds meer mensen aan/neemt heel veel drugs in beslag bij de grens! :(

Schande! _O-

twitter

twitter


[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 21-06-2022 02:59:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205107361
  dinsdag 21 juni 2022 @ 01:05:02 #172
323401 Kijkertje
met filter
pi_205107385
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 21-06-2022 04:31:24 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 juni 2022 @ 01:30:22 #173
323401 Kijkertje
met filter
pi_205107435
En in Missouri vindt Eric Greitens (kandidaat Senaat) het blijkbaar een goed idee om op RINO-jacht te gaan:

twitter

twitter

twitter

twitter

Totaal gestoord die MAGA-kandidaten 8)7

Reactie 'RINO' Kinzinger:

twitter

Over de bedreigingen die hijzelf ontving van het MAGA-volk (wo de executie van 5-maanden oude baby):

twitter

Dus naast Democratische politici, verkiezingsmedewerkers waarvan er eentje gaat getuigen voor de J6-hearing van vandaag:

twitter

... leden van schoolbesturen, voorlezende drag queens, deelnemers aan Pride evenementen worden nu ook RINO's bedreigd. En Fauci niet te vergeten natuurlijk :{w

[ Bericht 24% gewijzigd door Kijkertje op 21-06-2022 05:38:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 juni 2022 @ 02:29:29 #174
323401 Kijkertje
met filter
pi_205107471
De grootste hypocriet van allemaal want je moet natuurlijk wel je presidentskansen zo groot mogelijk houden:

twitter

twitter


[ Bericht 71% gewijzigd door Kijkertje op 21-06-2022 05:45:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 21 juni 2022 @ 09:58:41 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205108308
quote:
83s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 01:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Haha, die man is zo'n vermoeiende nicht. Het is natuurlijk een beetje vreemd om homoseksualiteit op die manier te omschrijven, niet voor niets vond dat hele voorstel ook geen doorgang. Maar dit heeft verder niks te maken met 'neo-fascisme'. Het blijft opvallend dat voor de radicaal progressieve geest alles wat buiten het eigen politieke gedachtegoed valt al snel wordt gelabeld als 'fascisme' of een ander pejoratief. Het benadrukt weer het onvermogen van deze mensen om op een andere manier ongewenste ideeën of standpunten onderuit te halen.
quote:
86s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
En in Missouri vindt Eric Greitens (kandidaat Senaat) het blijkbaar een goed idee om op RINO-jacht te gaan:

[ twitter ]
[ twitter ]
Ron identificeert zich dus al openlijk als onderdeel van de Blauwen. Opmerkelijk, hij was immers toch een Republikein? Zogenaamd dan natuurlijk. Ik zie hem nog wel een 'far-left' kandidaat gaan steunen in aanloop naar 2024. Arme man, totaal geradicaliseerd ook. Het is schrikbarend wat de MSM-fuik met een mens kan dan.

En dat promo filmpje van die Democratische kandidaat in Missouri is nogal gebrekkig. Het gaat alleen over de andere kandidaat wat dan schijnbaar nogal een mafketel is, maar voor welke politiek beleid hij staat wordt niet duidelijk.
quote:
86s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
... leden van schoolbesturen, voorlezende drag queens, deelnemers aan Pride evenementen worden nu ook RINO's bedreigd. En Fauci niet te vergeten natuurlijk :{w
Bij deze claim mist nog een bron.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205108716
Toch een hoog "dat hep op twitter gestaan!!"-gehalte.
pi_205109156
quote:
88s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het artikel deels gelezen en het is eerder een lofzang voor DeSantis.
Fascinerende en zeer intelligente man met een enorme drive, focus en discipline.
Kortom presidentieel materiaal.
pi_205115835
pi_205116759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 23:26 schreef koosbasterd het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meme so nice, post it twice.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 juni 2022 @ 06:05:24 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205125452
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2022 10:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Aan de andere kant heb je geen goede politici nodig wanneer je de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis hebt.

Ze hadden een aantal theorieën.
Een theorie is geen bewijs.

Oef de USB stickrolletje pepermunt komt ook even aan bod :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205128983
twitter

Maar het was een uit de hand gelopen relletje hoor en echt helemaal niemand heeft interesse in de hearings!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 23 juni 2022 @ 15:54:58 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205129132
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar het was een uit de hand gelopen relletje hoor en echt helemaal niemand heeft interesse in de hearings!
Wat hoop je nu eigenlijk dat het resultaat gaat zijn van de hearings? Oprechte vraag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 23 juni 2022 @ 15:57:24 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205129148
Hihi, ondertussen in het Capitool van Wisconsin. Moeten we dit nu ook als een opstand gaan uitleggen? Het zal wel niet, want aangezien dit links en progressieve activisten betreft zal het wel als iets positiefs worden gezien.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205129326
Grappig eigenlijk, dat er geen verkiezingsfraude was omdat geen veroordelingen enz, maar dat er in diezelfde tijdspanne wel een "poging tot staatsgreep" of een "couppoging" was ondanks het ontbreken van bewijs en veroordelingen.

#LinkseLogica
pi_205130546
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 16:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig eigenlijk, dat er geen verkiezingsfraude was omdat geen veroordelingen enz, maar dat er in diezelfde tijdspanne wel een "poging tot staatsgreep" of een "couppoging" was ondanks het ontbreken van bewijs en veroordelingen.

#LinkseLogica
Er zijn toch echt mensen veroordeeld voor een poging tot een staatsgreep, dus ik ben bang dat ik je hier toch even op moet challengen grote vriend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 juni 2022 @ 19:41:20 #186
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205130682
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Er zijn toch echt mensen veroordeeld voor een poging tot een staatsgreep, dus ik ben bang dat ik je hier toch even op moet challengen grote vriend.
Welke mensen betreft dit dan? Ik heb voornamelijk aanklachten gezien zoals verboden wapenbezit, wanordelijk gedrag, betreden van verboden terrein of mishandeling van een agent. De langste straf betreft ook 'maar' vijf jaar dacht ik. Voor een daadwerkelijke poging tot een staatsgreep zou dat wel langer zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205130748
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke mensen betreft dit dan? Ik heb voornamelijk aanklachten gezien zoals verboden wapenbezit, wanordelijk gedrag, betreden van verboden terrein of mishandeling van een agent. De langste straf betreft ook 'maar' vijf jaar dacht ik. Voor een daadwerkelijke poging tot een staatsgreep zou dat wel langer zijn.
Een elftal oathkeepers worden hiervoor aangeklaagd, een tweetal heeft inmiddels schuld hieraan bekend en worden er dus voor veroordeeld.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205130768
Volgens mij heeft HowardRoark iemand betrapt op een #LinkseLeugen
pi_205130780
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:49 schreef QuidProJoe het volgende:
Volgens mij heeft HowardRoark iemand betrapt op een #LinkseLeugen
https://www.justice.gov/o(...)m_source=govdelivery

Je mag de aanklacht zelf nalezen als je dat graag wilt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205130806
Hihi, daar gaan de doelpalen ook nog eens.
pi_205130827
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, daar gaan de doelpalen ook nog eens.
Je zult iets specifieker moeten zijn als ik je moet begrijpen. Ik neem aan dat je hier bedoelt dat ze nog niet veroordeeld zijn, en dat ik dus twee posts geleden keihard aan het liegen was, maar dat is dus maar mijn aanname. Klopt dat een beetje, of doel je op iets anders?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 23 juni 2022 @ 21:43:59 #192
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205131983
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juni 2022 19:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Een elftal oathkeepers worden hiervoor aangeklaagd, een tweetal heeft inmiddels schuld hieraan bekend en worden er dus voor veroordeeld.
Bij geen enkele van deze aanklachten staat dat de verdachten zijn aangeklaagd vanwege een staatsgreep. Naast mogelijke aanklachten die ik al in mijn vorige post had genoemd wordt hier ook gesproken over de 'verhindering van een officiële procedure' en 'opruiende samenzwering'.

Ook in de verdere tekst wordt nergens gesproken over een 'attempt to overthrow the government' of een 'coup d'état' dan wel 'coup'. Dus nee, dit betreft geen aanklachten mbt een staatsgreep.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205132268
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2022 15:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar het was een uit de hand gelopen relletje hoor en echt helemaal niemand heeft interesse in de hearings!
Bollocks.
Het was gewoon een domme opgezette theatrical stuk.
Trump weet het ook wel goed,hij is ook een toneelspeler.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205132678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:16 schreef Tingo het volgende:

[..]
Bollocks.
Het was gewoon een domme opgezette theatrical stuk.
Trump weet het ook wel goed,hij is ook een toneelspeler.
Waarom worden er dan mensen veroordeeld voor dat toneelstukje en waarom voeren deze mensen niet aan dat ze toneel aan het spelen waren?
pi_205132861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Waarom worden er dan mensen veroordeeld voor dat toneelstukje en waarom voeren deze mensen niet aan dat ze toneel aan het spelen waren?
Geen idee....

Van Februari,2021:

Everything Wrong With The Capitol Shooting In 21 Minutes Or Less

https://www.bitchute.com/video/DYlb92zMkj41/

Als mensen dat hele 'Capitol Coup' gedoe gelooft moeten ze zelf weten natuurlijk.
Boeit me niet erg veel. I lost any trust and/or faith I had left in world politics a year or so after 9/11.
Ik snap niet waarom mensen kunnen over zulke poppenkasten(regeringen blijven discusseren.
Trump de TV show host,billionaire celeb en dan Biden een of ander senile old bastard who can't even string a few sentences together. En mensen neemt deze gasten serieus? Nou sorry hoor, ik niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205132932
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:09 schreef Tingo het volgende:

[..]
Geen idee....

Van Februari,2021:

Everything Wrong With The Capitol Shooting In 21 Minutes Or Less

https://www.bitchute.com/video/DYlb92zMkj41/

Als mensen dat hele 'Capitol Coup' gedoe gelooft moeten ze zelf weten natuurlijk.
Boeit me niet erg veel. I lost any trust and/or faith I had left in world politics a year or so after 9/11.
Ik snap niet waarom mensen kunnen over zulke poppenkasten(regeringen blijven discusseren.
Trump de TV show host,billionaire celeb en dan Biden een of ander senile old bastard who can't even string a few sentences together. En mensen neemt deze gasten serieus? Nou sorry hoor, ik niet.
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.

Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
pi_205132993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
Is ook prima zo hoor. Ik geef wat info hier.
If you want to carry on believing and then wasting your time discussing a load of fake bullshit moet je zelf weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205133030
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:23 schreef Tingo het volgende:

[..]
Is ook prima zo hoor. Ik geef wat info hier.
If you want to carry on believing and then wasting your time discussing a load of fake bullshit moet je zelf weten.
Ik heb hier nog wat meer waar je op kunt reageren als je zin hebt:

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.

Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.

Voor wat het waard was: Ik had mijn post wat aangepast in de tijd die het duurde voordat je reageerde. Dat was ook ettelijke minuten voordat je reageerde, dus ik weet niet goed wat daar gebeurde.
pi_205133266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.

Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
Ik kijk/lees ook niet veel van de ontzettende saaie 'twitteren' van beide partijen. Ik snap ook niet waarom mensen de 'twits' serieus kunnen nemen.
Kan je beter de 20 minuten nemen om naar de video te kijken.

Ouwewetse 'twit' : a silly or foolish person.

Anybody who takes people such as Trump, Biden enz. seriously, is a twit.
Is goed zo man.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205133889
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2022 21:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bij geen enkele van deze aanklachten staat dat de verdachten zijn aangeklaagd vanwege een staatsgreep. Naast mogelijke aanklachten die ik al in mijn vorige post had genoemd wordt hier ook gesproken over de 'verhindering van een officiële procedure' en 'opruiende samenzwering'.

Ook in de verdere tekst wordt nergens gesproken over een 'attempt to overthrow the government' of een 'coup d'état' dan wel 'coup'. Dus nee, dit betreft geen aanklachten mbt een staatsgreep.
De regering omverwerpen lijkt me ook een beetje een onzinnig doel voor deze jongens; die wilden namelijk juist dat de macht niet werd overgedragen naar een nieuwe regering. Ze waren er om de gebruikelijke 'peaceful transition of power' tegen te houden.

Daarmee probeerden ze uiteraard de macht in het land te behouden voor Trump, wiens macht werd overgedragen, en was het derhalve een staatsgreep. Daarom ook dat ze ze vervolgen onder dit wetsartikel, waarvan de tekst wel heel expliciet melding maakt dat dit artikel ook ziet op mensen die pogen de regering omver te werpen, en niet b.v. onder een artikel als "conspiracy to commit offense or to defraud United States".
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 10:15:38 #201
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205134620
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 08:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De regering omverwerpen lijkt me ook een beetje een onzinnig doel voor deze jongens; die wilden namelijk juist dat de macht niet werd overgedragen naar een nieuwe regering. Ze waren er om de gebruikelijke 'peaceful transition of power' tegen te houden.

Daarmee probeerden ze uiteraard de macht in het land te behouden voor Trump, wiens macht werd overgedragen, en was het derhalve een staatsgreep. Daarom ook dat ze ze vervolgen onder dit wetsartikel, waarvan de tekst wel heel expliciet melding maakt dat dit artikel ook ziet op mensen die pogen de regering omver te werpen, en niet b.v. onder een artikel als "conspiracy to commit offense or to defraud United States".
In de hele tekst staat nergens iets over ''peaceful transition of power'. Ik moet vanuit dat oogpunt ook de conclusie trekken dat deze discussie je nog niet echt goed af lijkt te gaan. Je maakt de claim dat mensen zijn aanklaagt vanwege een staatsgreep maar nergens in de aanklachten staat hier iets over, en ook in de bijgevoegde tekst niet. En dat is begrijpelijk, juridisch gezien is dit argument ook niet te maken want er was natuurlijk helemaal geen sprake van een staatsgreep. Maar omdat jij het zelf vindt dat er wél sprake was een staatsgreep heb je dat er maar even van gemaakt.

Hihi, zo Links weer, zo Blauw ook. Het past bij hoe de progressieve geest tegenwoordig de wereld bekijkt: subjectiviteit boven objectiviteit. 'Als ik het vind, dan is het zo'. Dat leidt dan tot zaken als het idee dat mensen op basis van hun eigen belevingswereld hun geslacht kunnen bepalen of ergens racisme of homofobie zien waar daar totaal geen sprake van is. Immers zij voelen het zo, zij beleven het zo, dus is het zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205134769
twitter


Hihi, dat er daadwerkelijk mensen zijn die denken dat 81 miljoen Amerikanen op die man hebben gestemd.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 11:07:06 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205135131
Hmm, vreemd dat ze dus niet wil bevestigen dat het legitiem zou zijn. Ik hoop in elk geval snel op een uitspraak, en het zou natuurlijk fantastisch zijn als Roe v. Wade inderdaad wordt omgedraaid. Woedende progressieven door het hele land die zich weer zullen laten gaan. Zoals we ze kennen: heetgebakerd, hysterisch en klaar voor wat agressie, vandalisme en pyromanie.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205135684
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, vreemd dat ze dus niet wil bevestigen dat het legitiem zou zijn. Ik hoop in elk geval snel op een uitspraak, en het zou natuurlijk fantastisch zijn als Roe v. Wade inderdaad wordt omgedraaid. Woedende progressieven door het hele land die zich weer zullen laten gaan. Zoals we ze kennen: heetgebakerd, hysterisch en klaar voor wat agressie, vandalisme en pyromanie.

[ twitter ]
Zodra ze het bevestigt dan krijgt ze de radicalen over haar heen. De Biden administratie weet dat dus willen ze liever niet roepen dat ze zich zullen neerleggen bij het besluit.
Bovendien hopen ze uiteraard dat het abortus kwestie mensen beweegt om naar de stembus te gaan.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 13:19:36 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205136253
Dat zal inderdaad zeker allemaal meespelen. De Democraten moeten immers wat, meer dan dit en het hele '6 January' narratief hebben ze niet. Al verwacht ik trouwens de komende maanden nog wel ergens een MSM psy-op. Misschien weer een uitgelekt filmpje of zo van een confrontatie tussen een zwarte burger een agent, net twee of drie maanden voor de verkiezingen. Het zou wel weer typerend zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205137959
Roe v Wade is van tafel, ik verwacht her en der wel wat rellen.
pi_205137968
twitter
pi_205138000
Wel een Chad-move van SCOTUS, om op twee opeenvolgende dagen slechts nieuws voor de Blauwen naar buiten te brengen.

Voelt toch wel als ULTRA MAGA.
pi_205138210
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een Chad-move van SCOTUS, om op twee opeenvolgende dagen slechts nieuws voor de Blauwen naar buiten te brengen.

Voelt toch wel als ULTRA MAGA.
Ik maak mij wel een beetje zorgen om de veiligheid van de rechters. Laatst was er al een moordaanslag op Kavanaugh verijdeld, ik verwacht de komende weken meer van dat soort terroristisch gedrag.
pi_205138303
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik maak mij wel een beetje zorgen om de veiligheid van de rechters. Laatst was er al een moordaanslag op Kavanaugh verijdeld, ik verwacht de komende weken meer van dat soort terroristisch gedrag.
Ik hoop maar dat de FBI te druk bezig is met razzias jegens politieke tegenstanders in plaats van het groomen van Linksterroristen.
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:29:02 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205139808
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 13:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zal inderdaad zeker allemaal meespelen. De Democraten moeten immers wat, meer dan dit en het hele '6 January' narratief hebben ze niet. Al verwacht ik trouwens de komende maanden nog wel ergens een MSM psy-op. Misschien weer een uitgelekt filmpje of zo van een confrontatie tussen een zwarte burger een agent, net twee of drie maanden voor de verkiezingen. Het zou wel weer typerend zijn.
Ik kan niet wachten, ben wel vaker teleurgesteld met dit soort voorspellingen, maar ik blijf hoopvol.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 19:40:05 #212
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205139920
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Wel een Chad-move van SCOTUS, om op twee opeenvolgende dagen slechts nieuws voor de Blauwen naar buiten te brengen.

Voelt toch wel als ULTRA MAGA.
Dit is natuurlijk fantastisch. En wat zullen de Blauwen en veel van de radicaal progressieve aanhang woest zijn. Alles is natuurlijk nu geoorloofd. Ik ben dus wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren qua demonstraties rellen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 16:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik maak mij wel een beetje zorgen om de veiligheid van de rechters. Laatst was er al een moordaanslag op Kavanaugh verijdeld, ik verwacht de komende weken meer van dat soort terroristisch gedrag.
Dit kun je inderdaad verwachten van Amerikaans Links. Krijsend en snikkend zullen de straten opgaan, met hun blauw-roze haar, regenboog vlaggen en opgespelde buttons met pronouns. Hihi, wat zijn het toch ook een bijzondere mensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:14:51 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205140323
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 19:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk fantastisch. En wat zullen de Blauwen en veel van de radicaal progressieve aanhang woest zijn. Alles is natuurlijk nu geoorloofd. Ik ben dus wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren qua demonstraties rellen.
[..]
Dit kun je inderdaad verwachten van Amerikaans Links. Krijsend en snikkend zullen de straten opgaan, met hun blauw-roze haar, regenboog vlaggen en opgespelde buttons met pronouns. Hihi, wat zijn het toch ook een bijzondere mensen.
Beelden hier van..
Want als 50% van de VS dus schijnbaar zo zijn dan zijn er beelden van in overvloed
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 20:32:56 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205140493
Hihi:



Deze mensen lijken veel vrolijker:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:18:42 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205141057
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi:

[ afbeelding ]

Deze mensen lijken veel vrolijker:

[ afbeelding ]
Haar is niet blauw of roze.
En ik zie geen regenboog vlaggen.
Dus...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:31:26 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205141219
Dat heb je goed gezien. Mijn post was dan ook niet in reactie op jou.

Ondertussen is AOC gearriveerd om met haar aanhang mee te schreeuwen. Ze hebben een duidelijke boodschap. Nou, als dat geen rellen meer worden weet ik het ook niet meer, hihi. En ook zijn er beelden van de eerste tranen bij de Blauw-stemmende progressieven.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 24 juni 2022 @ 21:47:29 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205141374
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
Dat heb je goed gezien. Mijn post was dan ook niet in reactie op jou.

Ondertussen is AOC gearriveerd om met haar aanhang mee te schreeuwen. Ze hebben een duidelijke boodschap. Nou, als dat geen rellen meer worden weet ik het ook niet meer, hihi. En ook zijn er beelden van de eerste tranen bij de Blauw-stemmende progressieven.

[ twitter ]
[ twitter ]
Wat is hier mis mee?
Ze breken niks af, ziet er uit als een vreedzaam protest..
Beelden van dat ze het lokale overheidsgebouw bestormen?

Ik wacht rustig je nieuws af ik ben benieuwd..
Ik verwacht op zijn minst dat dit keiharde rellen worden..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 juni 2022 @ 22:26:28 #218
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205141776
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 21:31 schreef HowardRoark het volgende:
Dat heb je goed gezien. Mijn post was dan ook niet in reactie op jou.

Ondertussen is AOC gearriveerd om met haar aanhang mee te schreeuwen. Ze hebben een duidelijke boodschap. Nou, als dat geen rellen meer worden weet ik het ook niet meer, hihi. En ook zijn er beelden van de eerste tranen bij de Blauw-stemmende progressieven.

[ twitter ]
[ twitter ]
In totaal staan daar wat, 50 mensen te protesteren?

Ook laakbaar dat Biden het juridisch proces van politiek commentaar voorziet.

En ik ben dan voor abortus
pi_205142212
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:26 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
In totaal staan daar wat, 50 mensen te protesteren?

Ook laakbaar dat Biden het juridisch proces van politiek commentaar voorziet.

En ik ben dan voor abortus
De SC geeft aan dat een werdere uitspraak van het hooggerechtshof wat een verbod op een hoop abortussen verbood niet meer geldt. Dan moet het dus via wetgeving geregeld worden, en politici maken die wetten, en de bevolking stemt op die politici. Lijkt me geheel vanzelfsprekend dat Biden dit zegt. Waarom vind je dat laakbaar?

[ Bericht 11% gewijzigd door SnertMetChoco op 24-06-2022 23:07:55 ]
  vrijdag 24 juni 2022 @ 23:27:20 #220
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205142617
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 22:54 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De SC geeft aan dat een werdere uitspraak van het hooggerechtshof wat een verbod op een hoop abortussen verbood niet meer geldt. Dan moet het dus via wetgeving geregeld worden, en politici maken die wetten, en de bevolking stemt op die politici. Lijkt me geheel vanzelfsprekend dat Biden dit zegt. Waarom vind je dat laakbaar?
Oke daar heb je een punt. Om toekomstige zaken goed te regelen is nu de politiek aan zet. En die wordt door Biden aangevoerd
pi_205143769
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 23:27 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Oke daar heb je een punt. Om toekomstige zaken goed te regelen is nu de politiek aan zet. En die wordt door Biden aangevoerd
:')
pi_205143900
twitter
pi_205144037
Hihi, na twee overwinningen voor MAGA, duikt er iemand op na lange tijd stil te zijn geweest:


Slechte tijden voor Links.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 08:23:05 #224
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205144138
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 02:01 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
:')
Bedankt voor je bijdrage
  zaterdag 25 juni 2022 @ 08:24:11 #225
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205144143
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 07:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, na twee overwinningen voor MAGA, duikt er iemand op na lange tijd stil te zijn geweest:
[ afbeelding ]

Slechte tijden voor Links.
Dat mensen die q onzin geloven is echt potsierlijk
pi_205144689
Tot nu toe is het geheel tegen mijn verwachtingen in qua protesten nog redelijk mild gebleven. Kan het zijn dat er een hoop mensen niet mee gaan in de hysterie van de media?
Als dat het geval is dan is er vooruitgang geboekt in de VS. Ik juich ieder geval nog niet te vroeg maar ik ben blij dat men in tegenstelling tot “the summer of love” zich tot nu toe wel gedragen als volwassen mensen.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:43:14 #227
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205145873
Het zal de komende weken nog wel onrustig blijven. We weten allemaal als sommige Blauwe stemmers hun zin niet krijgen, berg je dan maar. De samenleving zal en moet zo worden ingericht als zij willen, anders wordt het rellen. Zo kennen we de radicaal Links en progressieve geest weer.

Mocht het dan ook nu weer ontsporen hoop ik ook dat dat volk ongenadig hard wordt aangepakt. Veeg de straten maar rustig schoon en zet als die relschoppers stuk voor stuk achter te tralies. Kunnen ze daar verder gaan zitten snikken over hoe oneerlijk het is dat er straks in sommige staten het leven van ongeboren kinderen wordt beschermd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 25 juni 2022 @ 12:48:00 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205145911
Daar zijn ze alweer, de 'black bloc' individuen. Amerikaanse vlag verbranden, heel normaal allemaal ...

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205146338
twitter

Aldus een “journalist” die oproept tot geweld.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:55:44 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205146382








twitter


Zie hier de vredelievende, altijd geweld veroordelende dems O+.

Nou is dit voor mij een lastige kwestie, ik ben in prncipe pro choice, maar de beslissing voor minder landelijke overheidsinvloed zal ik altijd toejuichen.

En sja, oneerlijk, kinderachtig en niet correct, maar het is wel genieten van deze meltdown van dezelfde groep mensen die eerst op de barricades gingen om een prik verplicht te maken en nu niets anders dan "my body my choice" kunnen uitbraken :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205146395
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ twitter ]

Zie hier de vredelievende, altijd geweld veroordelende dems O+.

Nou is dit voor mij een lastige kwestie, ik ben in prncipe pro choice, maar de beslissing voor minder landelijke overheidsinvloed zal ik altijd toejuichen.

En sja, oneerlijk, kinderachtig en niet correct, maar het is wel genieten van deze meltdown van dezelfde groep mensen die eerst op de barricades gingen om een prik verplicht te maken en nu niets anders dan "my body my choice" kunnen uitbraken :').
De ironie van “my body my choice” is mij zeker niet ontgaan.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 13:59:25 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205146400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De ironie van “my body my choice” is mij zeker niet ontgaan.
En het constant roeptoeteren dat J6 zo erg was, maar rechters ombrengen, steden affikken, dat is allemaal prima als JIJ het ergens mee oneens bent uiteraard :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205146412
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Aldus een “journalist” die oproept tot geweld.
Ik dacht dat hij projecteerde.

Nouja, kan natuurlijk allebei.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 14:19:17 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205146484
Hihi, zie dat individu op het einde van deze video dan ook. Abortus? Als ik haar was zou ik beginnen bij een loopband en wat SlimFast shakes.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:23:32 #235
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205146823
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 07:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, na twee overwinningen voor MAGA, duikt er iemand op na lange tijd stil te zijn geweest:
[ afbeelding ]

Slechte tijden voor Links.
Is jfk Jr al gearriveerd?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:24:10 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205146825
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In de hele tekst staat nergens iets over ''peaceful transition of power'. Ik moet vanuit dat oogpunt ook de conclusie trekken dat deze discussie je nog niet echt goed af lijkt te gaan. Je maakt de claim dat mensen zijn aanklaagt vanwege een staatsgreep maar nergens in de aanklachten staat hier iets over, en ook in de bijgevoegde tekst niet. En dat is begrijpelijk, juridisch gezien is dit argument ook niet te maken want er was natuurlijk helemaal geen sprake van een staatsgreep. Maar omdat jij het zelf vindt dat er wél sprake was een staatsgreep heb je dat er maar even van gemaakt.

Hihi, zo Links weer, zo Blauw ook. Het past bij hoe de progressieve geest tegenwoordig de wereld bekijkt: subjectiviteit boven objectiviteit. 'Als ik het vind, dan is het zo'. Dat leidt dan tot zaken als het idee dat mensen op basis van hun eigen belevingswereld hun geslacht kunnen bepalen of ergens racisme of homofobie zien waar daar totaal geen sprake van is. Immers zij voelen het zo, zij beleven het zo, dus is het zo.
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 25 juni 2022 @ 15:46:26 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205146899
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?
Tot op heden lijkt het nog rustig, we zullen zien hoe het weekend verder gaat verlopen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205146911
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is jfk Jr al gearriveerd?
trust the plan!!
pi_205146916
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, zie dat individu op het einde van deze video dan ook. Abortus? Als ik haar was zou ik beginnen bij een loopband en wat SlimFast shakes.

[ twitter ]
twitter
pi_205147059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?
twitter
  zaterdag 25 juni 2022 @ 16:45:24 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205147210
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ twitter ]
Zelfde locatie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205147229
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 15:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Is jfk Jr al gearriveerd?
Heeft Q daarover gepost? Of trap je weer in een BlueAnon psy-op?
pi_205147262
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Heeft Q daarover gepost? Of trap je weer in een BlueAnon psy-op?
Jij bent een Q-believer?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_205147275
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij bent een Q-believer?
Ik heb geen idee wat dat is.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 16:53:30 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205147277
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Heeft Q daarover gepost? Of trap je weer in een BlueAnon psy-op?
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..

Ik heb het toen hier meermaals gepost.

https://www.washingtonpos(...)qanon-jfk-jr-dallas/

Q is gewoon een internet troll en een goeie ook nog :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205147298
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..

Ik heb het toen hier meermaals gepost.

https://www.washingtonpos(...)qanon-jfk-jr-dallas/

Q is gewoon een internet troll en een goeie ook nog :D
Kun je een referentie geven naar die post van Q?

Voorlopig zie ik alleen de BlueAnon psy-op waar je in lijkt te trappen.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 17:08:13 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205147403
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Kun je een referentie geven naar die post van Q?

Voorlopig zie ik alleen de BlueAnon psy-op waar je in lijkt te trappen.
Oh jah tuurlijk joh :D

BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal #6 - The saga continues...

Enjoy lezen topic ryan3 :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205147432
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh jah tuurlijk joh :D

BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal #6 - The saga continues...

Enjoy lezen topic ryan3 :)
Nee, maak je eigen argument eens. En een referentie naar de post van Q. Ze zijn allemaal genummerd dus zo veel werk hoef je niet te doen.

Tenzij je in een BlueAnon psy-op bent getrapt. Hihi.
pi_205147473
Wat is "Qanon" trouwens? Ik heb van "Q" gehoord, en van "anons", maar "Qanon", dat klinkt toch echt als de BlueAnon psy-op.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 17:35:28 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205147625
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, maak je eigen argument eens. En een referentie naar de post van Q. Ze zijn allemaal genummerd dus zo veel werk hoef je niet te doen.

Tenzij je in een BlueAnon psy-op bent getrapt. Hihi.
Hele q-anon bullshit geloof ik geen fuck van, wat ik wel geloof is dat mensen in de VS achterlijk genoeg zijn om er in te trappen en daar op de terugkeer van jfk Jr staan te wachten.
Maakt niet uit of die q-anon of iemand anders het was die het hen verteld heeft maar die domme lui staan er serieus op te wachten.

Want er zijn in de VS genoeg mensen met verstand van een kipnugget.

Ja er zijn er te veel en dat maakt de VS de VS.

En waarom zul je denken dat dit is, misinformatie op het internet te veel en te veel waardoor men gewoon gen fatsoenlijk besef heeft meer van realiteit.

En dan zijn er lui die alles ergens anders op schuiven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205147639
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hele q-anon bullshit geloof ik geen fuck van, wat ik wel geloof is dat mensen in de VS achterlijk genoeg zijn om er in te trappen en daar op de terugkeer van jfk Jr staan te wachten.
Maakt niet uit of die q-anon of iemand anders het was die het hen verteld heeft maar die domme lui staan er serieus op te wachten.

Want er zijn in de VS genoeg mensen met verstand van een kipnugget.

Ja er zijn er te veel en dat maakt de VS de VS.

En waarom zul je denken dat dit is, misinformatie op het internet te veel en te veel waardoor men gewoon gen fatsoenlijk besef heeft meer van realiteit.

En dan zijn er lui die alles ergens anders op schuiven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:53 schreef theguyver het volgende:
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..
Ik wacht nog steeds.

Of geef toe dat je in een BlueAnon psy-op bent getrapt.

Wat betreft dat stuk over misinformatie op het net, daar lijk je toch te projecteren.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:07:02 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205147925
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 17:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Ik wacht nog steeds.

Of geef toe dat je in een BlueAnon psy-op bent getrapt.

Wat betreft dat stuk over misinformatie op het net, daar lijk je toch te projecteren.
Je wacht op de link die ik ga posten die op 4chan stond gepost waardoor honderden mensen stonden te wachten op de wederopstanding van jfk Jr?
Omdat je nu gelooft dat dit niet die befaamde q anon was maar iemand anders?

Weet je wat ik doe het anders want ik zit niet op 4chan en ik volg dat q-anon bullshit niet.

Dus ik laat de mensen die er stonden zelf maar aan het woord.

Enjoy :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205147940
Waarom lukt het jou toch niet om naar die post van Q te linken?
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:23:01 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205148057
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom lukt het jou toch niet om naar die post van Q te linken?
Omdat ik niet op 4chan ziten q-anon niet volg.
Lezen is moeilijk he, daarom link ik je naar topic wat er over gaan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205148296
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Omdat ik niet op 4chan ziten q-anon niet volg.
Lezen is moeilijk he, daarom link ik je naar topic wat er over gaan.
Jeetje, heb je zelf dat topic gelezen dat je eerder hebt gelinkt? Je hoeft helemaal niet op 4chan (of 8kun) te zitten om de posts te kunnen lezen.

En je volgt Qanon, de BlueAnone psy-op, wel. Je volgt Q niet, dat is wat anders.

Maar gaan we dan geen JFK Jr post van Q van jou zien? Want er zijn posts waar JFK Jr wordt genoemd.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:51:09 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205148335
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 18:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Jeetje, heb je zelf dat topic gelezen dat je eerder hebt gelinkt? Je hoeft helemaal niet op 4chan (of 8kun) te zitten om de posts te kunnen lezen.

En je volgt Qanon, de BlueAnone psy-op, wel. Je volgt Q niet, dat is wat anders.

Maar gaan we dan geen JFK Jr post van Q van jou zien? Want er zijn posts waar JFK Jr wordt genoemd.
Oh sinds wanneer?

Wie zijn die mensen die daar staan?
Zijn dat geen Trump supporters dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 25 juni 2022 @ 18:58:23 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205148396
Dus een fake bericht op een website door linksen is gepost zodat debielen daar heen gaan om te wachten op JFK Jr?

Of het zijn linksen die daar staan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205148487
Misschien zijn het dezelfde mensen die achter Patriot Front staan.

Maar ik zal je helpen, want jij lijkt jouw informatie vooral uit bronnen haalt die zeggen dat X zegt dat Y zegt dat Z zo heeft gezegd. Dus, laten we naar de echte bron gaan:

https://qalerts.app/ Alsjeblieft, gebruik vooral de zoekfunctie voor je eigen gemak. Waar heeft Q gepost dat JFK Jr zou verschijnen? Het hoeft niet eens om Dallas te gaan. Zo gul ben ik ook weer.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 20:59:48 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205149354
Wat is dat toch met Linksen en het bezetten van snelwegen? Dat zagen we tijdens de BLM-rellen twee jaar terug ook al. Met natuurlijk alle gevolgen van dien ...

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 25 juni 2022 @ 21:18:33 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205149532
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 19:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Misschien zijn het dezelfde mensen die achter Patriot Front staan.

Maar ik zal je helpen, want jij lijkt jouw informatie vooral uit bronnen haalt die zeggen dat X zegt dat Y zegt dat Z zo heeft gezegd. Dus, laten we naar de echte bron gaan:

https://qalerts.app/ Alsjeblieft, gebruik vooral de zoekfunctie voor je eigen gemak. Waar heeft Q gepost dat JFK Jr zou verschijnen? Het hoeft niet eens om Dallas te gaan. Zo gul ben ik ook weer.
En jou bron is de echte q?
De echte echte Q?
Q zat toch op 4chan?
En nu heeft die ineens een app..
Of er zijn meerde Q's en als je bekend bent met 4chan waar ik vanuit ga dat het originele bericht op stond weet je dat iets zoeken in die jaren 90 site nogal lastig is..

Maar goed, het is en zijn. Trumporters die er staan, tenzij je mij kan aantonen dat ze op Biden hebben gestemd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205149723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 21:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
En jou bron is de echte q?
De echte echte Q?
Q zat toch op 4chan?
En nu heeft die ineens een app..
Of er zijn meerde Q's en als je bekend bent met 4chan waar ik vanuit ga dat het originele bericht op stond weet je dat iets zoeken in die jaren 90 site nogal lastig is..

Maar goed, het is en zijn. Trumporters die er staan, tenzij je mij kan aantonen dat ze op Biden hebben gestemd.
Jeetje. Naast dat je niet aan kan tonen dat Q heeft gepost dat JFK Jr zou verschijnen, kan je ook al niet aantonen dat de BlueAnon psy-oppers Trumpsupporters zijn.

Ik zou iets minder MSM consumeren als ik jou was.
  zaterdag 25 juni 2022 @ 21:59:58 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205150000
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 21:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Jeetje. Naast dat je niet aan kan tonen dat Q heeft gepost dat JFK Jr zou verschijnen, kan je ook al niet aantonen dat de BlueAnon psy-oppers Trumpsupporters zijn.

Ik zou iets minder MSM consumeren als ik jou was.
Ik zit op BNW al 15 jaar ,is dit ook nws?

Simpel mijn beste hoe weet jij dat die gast in die app van je de echte Q is en wie zijn dan die lui op the grassy knoll?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205151486
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 21:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik zit op BNW al 15 jaar ,is dit ook nws?
15 Jaar op BNW, en voor je beeldvorming volledig afhankelijk zijn van MSM?

Raar.
quote:
Simpel mijn beste hoe weet jij dat die gast in die app van je de echte Q is en wie zijn dan die lui op the grassy knoll?
Je hebt die link niet geklikt he? Verder lijk je ook totaal geen idee te hebben over Q en doe je een hoop moeite om niet naar het bronmateriaal te gaan. Wel een matige houding van meneer 15 jaar BNW.
  zondag 26 juni 2022 @ 10:15:34 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205152123
Ik dacht eigenlijk dat dit fake was, maar blijkbaar dus niet, erg bizar zulke kinderlijke aanwijzingen:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juni 2022 @ 10:19:04 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205152154
Dit is een soort van cult of zo joh, wat een vreemde mensen dit:

twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 9% gewijzigd door HowardRoark op 26-06-2022 10:32:35 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205152239
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dit fake was, maar blijkbaar dus niet, erg bizar zulke kinderlijke aanwijzingen:

[ twitter ]
Hihi, bij President Trump werd "25th Amendment!1!1!!!!" geschREEuwd.
  zondag 26 juni 2022 @ 10:39:38 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205152265
Ook dit is natuurlijk weer veelzeggend voor Amerikaans Links, de zogenaamde strijders voor 'racial justice' ...

twitter


twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juni 2022 @ 10:43:17 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205152285
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2022 06:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
15 Jaar op BNW, en voor je beeldvorming volledig afhankelijk zijn van MSM?

Raar.
[..]
Je hebt die link niet geklikt he? Verder lijk je ook totaal geen idee te hebben over Q en doe je een hoop moeite om niet naar het bronmateriaal te gaan. Wel een matige houding van meneer 15 jaar BNW.
Eh jawel hoor heb stukje gelezen.
Maar q boeit me niet zoveel.

Maar mooi hoe jij weet te verdraaien dat het geen q aanhangers waren daar in Dallas..

En leuke is niemand weet wie de persoon is en iedereen kan zich voordoen.
Heb je daar wel eens over nagedacht?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205152363
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh jawel hoor heb stukje gelezen.
Maar q boeit me niet zoveel.

Maar mooi hoe jij weet te verdraaien dat het geen q aanhangers waren daar in Dallas..

En leuke is niemand weet wie de persoon is en iedereen kan zich voordoen.
Heb je daar wel eens over nagedacht?
Hihi, Q boeit mij ook niet zo veel hoor. Ik wil alleen onderbouwing zien van jouw post:

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2022 16:53 schreef theguyver het volgende:
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..
Dat jij vervolgens allemaal BlueAnon nonsens post is geen onderbouwing voor jouw claim. Vervolgens heb ik je voorzien van materiaal waar je zeer gemakkelijk jouw claim mee zou kunnen onderbouwen. En dan verschuif je op klassiek Linkse wijze de doelpalen.

Kan je me anders even uitleggen wat je met "En leuke is niemand weet wie de persoon is en iedereen kan zich voordoen" bedoelt? Je lijkt er immers over te hebben nagedacht. Met jouw kennis van zaken, uiteraard van de geautoriseerde bronnen, moet dat een peuleschil zijn.
pi_205152379
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:39 schreef HowardRoark het volgende:
Ook dit is natuurlijk weer veelzeggend voor Amerikaans Links, de zogenaamde strijders voor 'racial justice' ...

[ twitter ]

[ twitter ]
Hihi, het is wachten tot Links pleit voor een herinvoering van slavernij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 juni 2022 @ 11:09:02 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205152433
Inderdaad. Je hebt in de VS tegenwoordig de 'Blauwe Plantage'. Deze teert op MSM psy-ops en loze overheidsbeloftes die nooit worden nagekomen. Alles om de gekleurde burger maar Democratisch te laten stemmen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juni 2022 @ 11:56:24 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205152800
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:57 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, Q boeit mij ook niet zo veel hoor. Ik wil alleen onderbouwing zien van jouw post:
[..]
Dat jij vervolgens allemaal BlueAnon nonsens post is geen onderbouwing voor jouw claim. Vervolgens heb ik je voorzien van materiaal waar je zeer gemakkelijk jouw claim mee zou kunnen onderbouwen. En dan verschuif je op klassiek Linkse wijze de doelpalen.

Kan je me anders even uitleggen wat je met "En leuke is niemand weet wie de persoon is en iedereen kan zich voordoen" bedoelt? Je lijkt er immers over te hebben nagedacht. Met jouw kennis van zaken, uiteraard van de geautoriseerde bronnen, moet dat een peuleschil zijn.
Onderbouwing van mijn post OKI domme Amerikanen gaan de straat op wachten op een overleden persoon die samen met Trump het land gaan leiden omdat iemand dit gezegd heeft op het internet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205153178
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 11:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Onderbouwing van mijn post OKI domme Amerikanen gaan de straat op wachten op een overleden persoon die samen met Trump het land gaan leiden omdat iemand dit gezegd heeft op het internet.
Hihi, nu zijn de doelpalen zelfs dermate verschoven dat Q er niet eens meer bij wordt gehaald.

Interessant om te zien hoe, met alle mogelijke keuzes die een mens kan maken in de wereld wanneer ze zijn betrapt op onwaarheiden, onjuistheden of leugens, Links altijd voor "double down" kiest.
  zondag 26 juni 2022 @ 12:57:30 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205153320
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, nu zijn de doelpalen zelfs dermate verschoven dat Q er niet eens meer bij wordt gehaald.

Interessant om te zien hoe, met alle mogelijke keuzes die een mens kan maken in de wereld wanneer ze zijn betrapt op onwaarheiden, onjuistheden of leugens, Links altijd voor "double down" kiest.
Doelpalen verschoven?
Wie is Q wat is zijn naam irl?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205153331
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Doelpalen verschoven?
Wie is Q wat is zijn naam irl?
Dat doet er toch niet toe wanneer je zegt dat "Q" iets heeft gepost?

#LinkseLogica

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 26-06-2022 13:08:22 ]
  zondag 26 juni 2022 @ 15:22:45 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205154377
Hihi, het blijft altijd leuk hoe Woke Links de doelpalen verschuift afgaande op wat hen het beste past ..

Woke Links: Mannen moeten niet voor vrouwen spreken als het om abortus gaat.
Woke Links: Don't use gendered language, use inclusive language.

Ook Woke Links: Mannen (dus het gebruik van 'gendered language') moeten wél voor vrouwen spreken, zolang ze maar pro-choice zijn.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205154387
  zondag 26 juni 2022 @ 15:26:44 #278
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205154403
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 15:22 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, het blijft altijd leuk hoe Woke Links de doelpalen verschuift afgaande op wat hen het beste past ..

Woke Links: Mannen moeten niet voor vrouwen spreken als het om abortus gaat.
Woke Links: Don't use gendered language, use inclusive language.

Ook Woke Links: Mannen (dus het gebruik van 'gendered language') moeten wél voor vrouwen spreken, zolang ze maar pro-choice zijn.

[ twitter ]
Daar nog aan toevoegend: Ik ben trouwens ook wel benieuwd waar ze het over heeft mbt 'You can get through in rooms others can’t. Your power matters.'. Dat zal wel weer een soort van woke complottheorie zijn dat zogenaamd mannen 'alle macht' hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juni 2022 @ 20:31:26 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205157144
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 12:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat doet er toch niet toe wanneer je zegt dat "Q" iets heeft gepost?

#LinkseLogica
Eh jawel, want iedereen kan doen dat die q is, die app waar jij me naar linkte kan gewoon totaal ander persoon zijn..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205157290
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh jawel, want iedereen kan doen dat die q is, die app waar jij me naar linkte kan gewoon totaal ander persoon zijn..
Hihihi, je blijft het een app noemen. Wederom een indicatie dat je niet eens hebt gekeken. Logisch uiteraard, want naar bronmateriaal gaan is heiligschennis in de Linkse Kerk.

Maar mocht je toch eens een kijkje nemen, wellicht valt je dan iets op in al die posts van Q. Iets dat Q Q maakt. Durf buiten de MSM te stappen. Durf, in BNW, BNW te doen.
  zondag 26 juni 2022 @ 20:56:15 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205157296
quote:
14s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihihi, je blijft het een app noemen. Wederom een indicatie dat je niet eens hebt gekeken. Logisch uiteraard, want naar bronmateriaal gaan is heiligschennis in de Linkse Kerk.

Maar mocht je toch eens een kijkje nemen, wellicht valt je dan iets op in al die posts van Q. Iets dat Q Q maakt. Durf buiten de MSM te stappen. Durf, in BNW, BNW te doen.
Keal ik heb je topic al gestuurd wat er over gaat.
Waar staat die?

En op welke partij heb ik gestemd?

En kijk even in mijn post geschiedenis wil je.
Kijk ook even naar de topics hier die ik gestart heb of een reboot heb gegeven voor je conclusies trekt aub.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 26-06-2022 21:10:06 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205158943
Vermoeiend hoor. Maar het is leuk geweest. Hier iets wat Q daadwerkelijk heeft gepost over JFK Jr, niet iets dat de MSM heeft gezegd dat X heeft gezegd dat Y heeft gezegd.



Spijtig dat je als iemand die al 15 jaar BNW bezoekt, zo onkundig bent in het vergaren van correcte informatie.
pi_205159003
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2022 10:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is een soort van cult of zo joh, wat een vreemde mensen dit:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
  maandag 27 juni 2022 @ 10:10:30 #284
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205159927
Probeer dit nu eens allemaal te onderbouwen, want het is weer een hele vage, nietszeggende post ...
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
Welke bizarre regels heb je het hier over?
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
Er wordt niets op het uiterlijk gegooid en wordt slechts geconstateerd dat hier sprake is van cult-gedrag.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
Wie zou er boos zijn dan?
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
Wat is hier precies doorzichtig en effectief?
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus omdat er wat vreedzame mensen protesteren tegen de bizarre regels in de VS moet het maar op het uiterlijk en hun uitdossing gegooid worden om de conservatieven toch maar boos te laten blijven. Erg doorzichtig maar effectief voor de geïndoctrineerde conservatieven die graag alles normaal willen zien.
Welke 'geïndoctrineerde conservatieven' heb je het over? En wat bedoel je met 'alles normaal willen zien' .. ?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 juni 2022 @ 13:34:56 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205161446
Hihi, ik dacht dat de Democraten zo'n ruimdenkende partij betrof waar dissent welkom was.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205164641
Wat zouden ze hiermee bedoelen?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205164717
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zouden ze hiermee bedoelen?

[ twitter ]
De pharmaceutische industrie wil haar stamcellen terug.
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 19:40:43 #288
236264 crew  capricia
pi_205164771
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Wat zouden ze hiermee bedoelen?

[ twitter ]
Ik heb begrepen dat binnen het jodendom het leven begint bij de geboorte, en niet daarvoor. Pas na de geboorte heeft het kind een ziel.
Geen idee of alle joden dat vinden, vast niet.

Men heeft nu de indruk dat christelijke waarden en normen hun opgelegd worden. Dus in strijd met de godsdienstvrijheid.
Zoiets.
Definitely not CIA
pi_205164791
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat binnen het jodendom het leven begint bij de geboorte, en niet daarvoor. Pas na de geboorte heeft het kind een ziel.
Geen idee of alle joden dat vinden, vast niet.

Men heeft nu de indruk dat christelijke waarden en normen hun opgelegd worden. Dus in strijd met de godsdienstvrijheid.
Zoiets.
Of ze willen minder smerige goyim.
  maandag 27 juni 2022 @ 19:43:49 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205164803
White life? Dat is toch wel behoorlijk creepy ...

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator maandag 27 juni 2022 @ 19:45:26 #291
236264 crew  capricia
pi_205164822
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:43 schreef HowardRoark het volgende:
White life? Dat is toch wel behoorlijk creepy ...

[ twitter ]
Gewoon een freudiaanse verspreking, toch?
Definitely not CIA
  maandag 27 juni 2022 @ 19:50:09 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205164887
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2022 19:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Gewoon een freudiaanse verspreking, toch?
Ik zou niet eens weten waarvan het een verspreking zou kunnen zijn. Dit klinkt alsof het gemeend is, ze praat ook vrij langzaam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 27 juni 2022 @ 19:56:17 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205164947
Het lijkt toch wel of ze zichzelf corrigeert hoor, maar pin me er niet op vast. Anders is het uiteraard een heel dubieuze uitspraak.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205166744
twitter


Gezellige lui, die Republikeinen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:27:03 #295
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205172503
Redelijk weinig activiteit hier de afgelopen dagen, ook weinig nachtelijke posts meer, opvallend om te zien. De progressieven zijn blijkbaar na maanden proberen tegen de stroom in te gaan uiteindelijk toch afgedropen. Opzoek naar andere subfora, waar men het eigen fantasierijke gedachtegoed kan verspreiden en met hand en tand verdedigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:35:05 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205172561
Ook opvallend:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 28 juni 2022 @ 18:40:59 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205172618
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2022 06:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Vermoeiend hoor. Maar het is leuk geweest. Hier iets wat Q daadwerkelijk heeft gepost over JFK Jr, niet iets dat de MSM heeft gezegd dat X heeft gezegd dat Y heeft gezegd.

[ afbeelding ]

Spijtig dat je als iemand die al 15 jaar BNW bezoekt, zo onkundig bent in het vergaren van correcte informatie.
Een persoon die zichzelf "Q Clearance Patriot" noemde verscheen voor het eerst op het subforum /pol/ van 4chan toen hij op 28 oktober 2017 berichten plaatste in een thread met de titel "Calm Before the Storm"

https://mashable.com/arti(...)-theory-returns-8kun

Dus de echte Q heeft pas geleden weer voor het eerst in lange tijd weer gepost, dus.. zoals ik al zei er zijn er dus meer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205172656
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2022 20:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Keal ik heb je topic al gestuurd wat er over gaat.
Waar staat die?

En op welke partij heb ik gestemd?

En kijk even in mijn post geschiedenis wil je.
Kijk ook even naar de topics hier die ik gestart heb of een reboot heb gegeven voor je conclusies trekt aub.

I'd rather stick red hot needles in my eyes.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_205172856
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Een persoon die zichzelf "Q Clearance Patriot" noemde verscheen voor het eerst op het subforum /pol/ van 4chan toen hij op 28 oktober 2017 berichten plaatste in een thread met de titel "Calm Before the Storm"

https://mashable.com/arti(...)-theory-returns-8kun

Dus de echte Q heeft pas geleden weer voor het eerst in lange tijd weer gepost, dus.. zoals ik al zei er zijn er dus meer.
Hihi, en weer kun je het niet zonder Linkse tussenpersoon.

Ben je eigenlijk wel in staat een eigen mening te vormen?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:10:31 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205172937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 18:45 schreef Tingo het volgende:

[..]
I'd rather stick red hot needles in my eyes.
Ga je gang, ik vroeg het ook niet aan jou..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 28 juni 2022 @ 19:11:13 #301
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205172941
En dicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')