Er is nogal een verschil tussen elkaar kennen en de rol van adviseur aannemen. Hannity werkt voor een nieuwszender en becommentarieerd politieke kwesties, die rol moet je helemaal niet willen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:07 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Claim hij dat dan? Iedereen weet toch dat Fox News niet onafhankelijk is. Het is volgens mij ook vrij duidelijk dat er vanuit het Witte Huis allerlei lijntjes zijn met verscheidene media, en Fox News hoort natuurlijk ook tot dat netwerk. Kayleigh McEnany ging ook direct van een functie bij het Witte Huis naar Fox News en Jen Psaki kwam van CNN en ging naar het Witte Huis en gaat straks aan de slag bij MSNBC.
En je kent toch ook dat jaarlijks White House Correspondents Association dinner wel, waar prominente politici en prominente journalisten gezellig drankjes en hapjes doen. Daadwerkelijke neutraliteit is ver te zoeken in die wereld.
Ik heb vooral het idee dat je hier iets nogal probeert op te blazen, waarbij de afkeer jegens de politieke affiliatie ook een grote rol speelt. Er is hier sprake van berichten tussen Hannity en een Republikeinse politicus. Dat Hannity een adviseur van deze politicus zou zijn maak jij er zelf van. Wat het dus voornamelijk aantoont is dat er lijntjes zijn tussen mensen in de media en de politiek, vooral langs politieke lijnen. En dat is natuurlijk niets nieuws.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen elkaar kennen en de rol van adviseur aannemen. Hannity werkt voor een nieuwszender en becommentarieerd politieke kwesties, die rol moet je helemaal niet willen.
Ik drink ook wel eens bier met wethouders, maar zo'n verstandhouding zou not done zijn. Dan ben ik direct m'n baan kwijt, en terecht.
Maar goed, men heeft zich dusdanig diep ingegraven in deze reeks, dat je het per definitie al niet met mij eens kan zijn.
Hannity adviseert Meadows, schrijft 'we can't lose the...', wat ook weer een heel vreemde woordkeuze is voor iemand die opiniemaker is bij een nieuwszender.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat je hier iets nogal probeert op te blazen, waarbij de afkeer jegens de politieke affiliatie ook een grote rol speelt. Er is hier sprake van berichten tussen Hannity en een Republikeinse politicus. Dat Hannity een adviseur van deze politicus zou zijn maak jij er zelf van. Wat het dus voornamelijk aantoont is dat er lijntjes zijn tussen mensen in de media en de politiek, vooral langs politieke lijnen. En dat is natuurlijk niets nieuws.
Het zijn beide conservatieven. Dat is dus ook wat ik net aangaf (langs politieke lijnen). Dat het verder gênant is dat dit soort praktijken zich voordoen ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hannity adviseert Meadows, schrijft 'we can't lose the...', wat ook weer een heel vreemde woordkeuze is voor iemand die opiniemaker is bij een nieuwszender.
Nou, ik heb nergens aangegeven dat dit normaal zou zijn. Ik gaf slechts aan dat de lijntjes tussen de media en de politiek in de VS niet nieuw zijn. Media en politiek is nogal verweven met elkaar. De politieke voorkeuren van outlets zijn natuurlijk ook behoorlijk duidelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
Het bevreemdt mij dat jij dat normaal lijkt te vinden. Het verklaart wel direct je aversie tegen de pers, maar die is gestoeld op een verkeerd beeld van de relatie tussen bestuurders en het journaille.
En nogmaals, korte lijntjes of 'verweven zijn' is heel wat anders dan de relatie die naar voren komt uit de berichtjes van Hannity.quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zijn beide conservatieven. Dat is dus ook wat ik net aangaf (langs politieke lijnen). Dat het verder gênant is dat dit soort praktijken zich voordoen ben ik helemaal met je eens.
[..]
Nou, ik heb nergens aangegeven dat dit normaal zou zijn. Ik gaf slechts aan dat de lijntjes tussen de media en de politiek in de VS niet nieuw zijn. Media en politiek is nogal verweven met elkaar. De politieke voorkeuren van outlets zijn natuurlijk ook behoorlijk duidelijk.
quote:Rep. Pete Aguilar, D-Calif., said on June 16 that a court filing indicated that an informant from the Proud Boys, a far-right extremist group, would have killed former Vice President Mike Pence during the Jan. 6 Capitol attack, if given the chance.
The informant “said that anyone they got their hands on they would've killed, including [House Speaker] Nancy Pelosi.”
As Pence was being evacuated, he and his entourage came within 40 feet of the rioters, Aguilar said.
Greg Jacob, Pence’s lawyer, said he was unaware at the time at how close rioters were to the vice president during the Capitol attack.
“I could hear the rioters in the building while we moved, but I do not think I was aware that they were as close as that,” Jacob said.
En zijn volgvolk trapt er nog steeds inquote:1) The false claim of a 'stolen' election
2) The false claim that Trump had won on Election Night
3) A false claim about fraudulent totals in Philadelphia
4) A false claim about absentee ballots in Pennsylvania
5) A false claim about a truckload of ballots being driven from New York to Pennsylvania
6) False claims about Dominion voting technology
7) A false claim about Dominion machines in Michigan
8) A false claim about non-citizens voting in Arizona
9) The false story about election workers in Georgia
10) The false claim that "2000 Mules" proves the election was rigged
TRUMP SUPPORTERS BE LIKE.... HE DIDN'T SAY THAT. AND IF HE DID, HE DIDN'T MEAN THAT. AND IF HE DID, YOU DIDN'T UNDERSTAND IT. AND IF YOU DID, IT'S NOT A BIG DEAL. AND IF IT IS, OTHERS HAVE SAID WORSE.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 02:57 schreef Kijkertje het volgende:
Trump's Big Lie Top Tien!![]()
[ twitter ]
[..]
En zijn volgvolk trapt er nog steeds in![]()
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 06:12 schreef QuidProJoe het volgende:
Het wil nog niet echt vlotten met de confirmation bias hearings.
Dat is opvallend, jij als journalist zou toch moeten weten hoe groot zulke omroepen/outlets zijn, die hebben echt duizenden medewerkers. Daarom betwijfel ik of dit daadwerkelijk het geval zou zijn. Of heb je nu ook heel CNN afgeschreven na de het gebeuren met de Cuomo's en Jeff Zucker?quote:Op donderdag 16 juni 2022 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En nogmaals, korte lijntjes of 'verweven zijn' is heel wat anders dan de relatie die naar voren komt uit de berichtjes van Hannity.
Voor alle duidelijkheid: als blijkt dat de NYT of WaPo op zo'n manier communiceert met het Witte Huis zou ik dat nog vele malen erger vinden. Dan zou mijn vertrouwen in een klap weg zijn.
Mijn collega kreeg eerder dit jaar een prijs omdat hij zich vastbeet in een dossier en werd uitgekotst door het college en de voltallige ambtenarij. Zo hoor je als media om te gaan met de zittende macht.
Ik kijk en lees geen CNN en beschouw CNN ook niet als een kwaliteitsmedium.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is opvallend, jij als journalist zou toch moeten weten hoe groot zulke omroepen/outlets zijn, die hebben echt duizenden medewerkers. Daarom betwijfel ik of dit daadwerkelijk het geval zou zijn. Of heb je nu ook heel CNN afgeschreven na de het gebeuren met de Cuomo's en Jeff Zucker?
Mss omdat het Pride Month is? Omdat het dan de bedoeling is dat er aandacht aan besteed wordt? Omdat er nog heel veel vooroordelen zijn onder het conservatieve bekrompen volk tov de LGBTQ-gemeenschap?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:16 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Waar zijn de Democraten mee bezig, waarom toch die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen tegen kleine kinderen?
Er is een heel verschil tussen het accepteren van de LGBTQX%*+= gemeenschap en kleine kinderen bloot te stellen aan dragqueens.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mss omdat het Pride Month is? Omdat het dan de bedoeling is dat er aandacht aan besteed wordt? Omdat er nog heel veel vooroordelen zijn onder het conservatieve bekrompen volk tov de LGBTQ-gemeenschap?
[ twitter ]
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussen het accepteren van de LGBTQX%*+= gemeenschap en kleine kinderen bloot te stellen aan dragqueens.
De overgrote meerderheid van de mensen is het met mij eens. Dan rest nog steeds de vraag, waarom die focus op dragqueens die verhaaltjes vertellen aan kleine kinderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.
Triest figuur wel![]()
Maar ja het werkt dan ook als een tierelier bij het MAGA-volk:
Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is?
[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 18-06-2022 05:19:36 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Vitriool ook echtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer trieste figuren:
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is inderdaad triest dat er 49 staten zijn die de wetenschap negeren en experimentele vaccins inkopen voor kleine kinderen die nauwelijks tot geen risico lopen op ernstige ziekte vanwege covid.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 02:36 schreef Kijkertje het volgende:
Ook best wel triest:
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.
Vanwaar die aversie van jou tegen drag story tellers?
Ach laat ook maar. Helemaal geen zin in de zoveelste discussie hierover. Ik ken de argumenten nu wel![]()
Wees er gewoon blij mee, dan wordt er in New York de volgende keer vast een Republikein gekozen die dat dan weer kan verbieden?
Chris Rufo heeft gelijk, het woordje “trans stripper” dekt de lading beter en legt de focus inderdaad meer op het seksuele aspect.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.
[ twitter ]
Triest figuur wel![]()
[ twitter ]
Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is?![]()
Ik ben maar wat blij dat rechts de tactieken van links tegen links zelf gebruikt.
Het herdefiniëren van woorden etc is bijzonder effectief om ophef te veroorzaken. En het is broodnodig, je kan alleen ter strijde trekken als de spelregels voor een ieder gelijk zijn en dat is dus precies wat er nu gebeurt.
Hulde aan Chris Rufo die dit begrijpt en er daadwerkelijk ook iets mee doet.
Patriot front, is dat niet dat clubje dat door een hoop mensen op rechts hoogstwaarschijnlijk terecht werd aangemerkt als een stelletje agenten?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
Nog meer trieste figuren:
[ twitter ]
[ twitter ]
Je kunt de argumenten niet weerleggen bedoel je? Dat is natuurlijk iets heel anders. @Chivaz heeft hier natuurlijk helemaal gelijk. Erg veel mensen zijn geen voorstander van dit soort bizarre dingen als 'drag shows' voor te schotelen aan kinderen. Misschien moet je je afvragen hoe het komt dat jij dit wel oké lijkt te vinden ..quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Onder Republikeinen ongetwijfeld. Ik denk dat het in New York wat anders ligt.
Vanwaar die aversie van jou tegen drag story tellers?
Ach laat ook maar. Helemaal geen zin in de zoveelste discussie hierover. Ik ken de argumenten nu wel![]()
'Onderbuikgevoelig' volk .. dat is een interessante nieuwe term. Kun je die ook definiëren?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.
Kun je ook uitleggen wat je hier precies 'triest' aan zou zijn? Rufo is een fantastische journalist. Maar ik kan mij goed voorstellen dat in jouw wereld, waar radicaal woke progressief gedachtegoed de norm is, de zaken die hij belicht niet echt in goede aarde vallen. Immers roept het een weerstand op tegen het progressieve radicalisme. Rufo vormt daarmee een vervelend obstakel voor Amerikaans Links. Het enige wat men dan rest is hem te demoniseren.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 23:45 schreef Kijkertje het volgende:
Volgens Rufo (de man die met succes het woedende MAGA-volk tegen het zgn CRT-onderwijs heeft gemobiliseerd) kan je trouwens beter 'trans stripper' gaan gebruiken als buzzwoordje. Dat helpt vast om nog meer onderbuikgevoelig volk te activeren want dat klinkt een stuk seksueler.
[ twitter ]
Triest figuur wel![]()
[ twitter ]
Hoeveel docenten zijn er intussen opgepakt wegens 'transgender onderwijs' nadat het verboden is?![]()
Nog triester voor de Blauwen is het feit dat ze geen alternatief hebben. Daar lopen geen types rond als President Trump, of en DeSantis, of een Rand Paul.quote:Op zondag 19 juni 2022 09:53 schreef HowardRoark het volgende:
Dat zal wel even schrikken zijn geweest voor de Blauwen en hun aanhang. Het blijft fascinerend om te zien dat een overduidelijke demente, 80-jarige man nu het kopstuk is van hun partij.
Het liefst zouden ze iemand als AOC naar voren schuiven. Maar dat zal niet één, twee, drie goed gaan vallen bij de Amerikaanse burger. Wellicht dat Bernie het nog een poging gaat geven in 2024, ik sluit het zeker niet uit. Al is het natuurlijk nu ook alweer duidelijk dat de hele strategie zal worden 'Don't vote for the other guy! Bad, racist, homophobe, transphobe, white supremacy, 6 januaryquote:Op zondag 19 juni 2022 10:12 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nog triester voor de Blauwen is het feit dat ze geen alternatief hebben. Daar lopen geen types rond als President Trump, of en DeSantis, of een Rand Paul.
Lol, is dit serieus een artikel?quote:Op zondag 19 juni 2022 10:42 schreef Ali_boo het volgende:
Dit was een bewuste actie van Biden om ons allemaal een belangrijke levensles te leren![]()
[ afbeelding ]
Dat dekt de lading helemaal niet beter tenzij je doelbewust drag queens die (bij de leeftijd passende) voorleesuurtjes voor kinderen verzorgen probeert te linken aan de strippende drag queens wiens optredens op volwassenen gericht zijn en dat is wat Rufo doet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Chris Rufo heeft gelijk, het woordje “trans stripper” dekt de lading beter en legt de focus inderdaad meer op het seksuele aspect.
Ik ben maar wat blij dat rechts de tactieken van links tegen links zelf gebruikt.
Het herdefiniëren van woorden etc is bijzonder effectief om ophef te veroorzaken. En het is broodnodig, je kan alleen ter strijde trekken als de spelregels voor een ieder gelijk zijn en dat is dus precies wat er nu gebeurt.
Hulde aan Chris Rufo die dit begrijpt en er daadwerkelijk ook iets mee doet.
Nee Trump komt er gewoon mee weg, althans hij zal niet rechterlijk vervolgd worden.quote:Op maandag 20 juni 2022 06:17 schreef QuidProJoe het volgende:
Nu hebben ze President Trump echt hoor. Deze keer is het anders!
Minderheidsgroep? En persoonlijke vrijheid is inderdaad belangrijk, maar dit wil niet zeggen dat alles maar moet kunnen als iemand dat wil. In tegenstelling tot wat sommige progressieven vaak tegenwoordig vaak denken, zijn er nog objectieve normen en waarden, iets dat tot voor kort normaal was in de Westerse wereld. Je gaat jonge kinderen, soms nog kleuters, niet indoctrineren en groomen met allerlei bizarre theorieën over seksualiteit, geslacht of ras. En je schotelt ze ook geen drag queen shows voor. Iets waar de overheid (!) in New York trouwens tonnen voor betaald.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat dekt de lading helemaal niet beter tenzij je doelbewust drag queens die (bij de leeftijd passende) voorleesuurtjes voor kinderen verzorgen probeert te linken aan de strippende drag queens wiens optredens op volwassenen gericht zijn en dat is wat Rufo doet.
Prima hoor als je zelf zo'n bekrompen mentaliteit hebt op het gebied van seks dat je overal iets seksueels achter zoekt, dat is je eigen probleem maar ik zou niet weten waarom je die mentaliteit aan anderen zou willen opleggen. Persoonlijke VRIJHEID! vond je toch zo belangrijk?
Wonderlijk ook dat jouw fanatieke kruistocht zich vnl op deze minderheidsgroep richt.
Of de BLM-rellen, tientallen doden, duizenden gewonden, miljarden aan schade, gepromoot door Blauwe politici en slechts enkele mensen opgepakt en veelal binnen 24 uur weer vrijgelaten.quote:Op maandag 20 juni 2022 10:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Iets doen maar er mee weg komen? Zoals de acties van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis?
Nee hoor daar kwam men niet mee weg, daar zijn 60 rechtzaken om geweest..quote:Op maandag 20 juni 2022 10:01 schreef QuidProJoe het volgende:
Iets doen maar er mee weg komen? Zoals de acties van de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis?
In hoeveel van die 60 zaken kwam men niet ver door een gebrek aan bewijs?quote:Op maandag 20 juni 2022 10:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hoor daar kwam men niet mee weg, daar zijn 60 rechtzaken om geweest..
En door gebrek aan bewijs kwam men niet ver.
Deze discussie zijn we eerder aangegaan, maar toen wist je het antwoord op deze vraag zelf ook niet. Heb je inmiddels wat meer info?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
In hoeveel van die 60 zaken kwam men niet ver door een gebrek aan bewijs?
Rare deflectie. Tenzij je uiteraard al weet dat mijn vraag terecht is, en bewijs niet het probleem was.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Deze discussie zijn we eerder aangegaan, maar toen wist je het antwoord op deze vraag zelf ook niet. Heb je inmiddels wat meer info?
Hoezo deflectie? Dit was exact dezelfde vraag als vorige keer, en toen kon je ook niet vertellen hoeveel zaken er vanwege andere redenen dan gebrek aan bewijs, zoals geen standing, uit zijn gegooid. Heb je nu wel een antwoord op je eigen vraag, of kan ik gewoon '3' zeggen en is de kous daarmee af?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:34 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Rare deflectie. Tenzij je uiteraard al weet dat mijn vraag terecht is, en bewijs niet het probleem was.
Haha, die man is zo'n vermoeiende nicht. Het is natuurlijk een beetje vreemd om homoseksualiteit op die manier te omschrijven, niet voor niets vond dat hele voorstel ook geen doorgang. Maar dit heeft verder niks te maken met 'neo-fascisme'. Het blijft opvallend dat voor de radicaal progressieve geest alles wat buiten het eigen politieke gedachtegoed valt al snel wordt gelabeld als 'fascisme' of een ander pejoratief. Het benadrukt weer het onvermogen van deze mensen om op een andere manier ongewenste ideeën of standpunten onderuit te halen.quote:
Ron identificeert zich dus al openlijk als onderdeel van de Blauwen. Opmerkelijk, hij was immers toch een Republikein? Zogenaamd dan natuurlijk. Ik zie hem nog wel een 'far-left' kandidaat gaan steunen in aanloop naar 2024. Arme man, totaal geradicaliseerd ook. Het is schrikbarend wat de MSM-fuik met een mens kan dan.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
En in Missouri vindt Eric Greitens (kandidaat Senaat) het blijkbaar een goed idee om op RINO-jacht te gaan:
[ twitter ]
[ twitter ]
Bij deze claim mist nog een bron.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
... leden van schoolbesturen, voorlezende drag queens, deelnemers aan Pride evenementen worden nu ook RINO's bedreigd. En Fauci niet te vergeten natuurlijk![]()
Ik heb het artikel deels gelezen en het is eerder een lofzang voor DeSantis.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 10:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Aan de andere kant heb je geen goede politici nodig wanneer je de meest omvangrijke en inclusieve stemfraudeorganisatie in de Amerikaanse geschiedenis hebt.
Wat hoop je nu eigenlijk dat het resultaat gaat zijn van de hearings? Oprechte vraag.quote:Op donderdag 23 juni 2022 15:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar het was een uit de hand gelopen relletje hoor en echt helemaal niemand heeft interesse in de hearings!
Er zijn toch echt mensen veroordeeld voor een poging tot een staatsgreep, dus ik ben bang dat ik je hier toch even op moet challengen grote vriend.quote:Op donderdag 23 juni 2022 16:23 schreef QuidProJoe het volgende:
Grappig eigenlijk, dat er geen verkiezingsfraude was omdat geen veroordelingen enz, maar dat er in diezelfde tijdspanne wel een "poging tot staatsgreep" of een "couppoging" was ondanks het ontbreken van bewijs en veroordelingen.
#LinkseLogica
Welke mensen betreft dit dan? Ik heb voornamelijk aanklachten gezien zoals verboden wapenbezit, wanordelijk gedrag, betreden van verboden terrein of mishandeling van een agent. De langste straf betreft ook 'maar' vijf jaar dacht ik. Voor een daadwerkelijke poging tot een staatsgreep zou dat wel langer zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Er zijn toch echt mensen veroordeeld voor een poging tot een staatsgreep, dus ik ben bang dat ik je hier toch even op moet challengen grote vriend.
Een elftal oathkeepers worden hiervoor aangeklaagd, een tweetal heeft inmiddels schuld hieraan bekend en worden er dus voor veroordeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke mensen betreft dit dan? Ik heb voornamelijk aanklachten gezien zoals verboden wapenbezit, wanordelijk gedrag, betreden van verboden terrein of mishandeling van een agent. De langste straf betreft ook 'maar' vijf jaar dacht ik. Voor een daadwerkelijke poging tot een staatsgreep zou dat wel langer zijn.
https://www.justice.gov/o(...)m_source=govdeliveryquote:Op donderdag 23 juni 2022 19:49 schreef QuidProJoe het volgende:
Volgens mij heeft HowardRoark iemand betrapt op een #LinkseLeugen
Je zult iets specifieker moeten zijn als ik je moet begrijpen. Ik neem aan dat je hier bedoelt dat ze nog niet veroordeeld zijn, en dat ik dus twee posts geleden keihard aan het liegen was, maar dat is dus maar mijn aanname. Klopt dat een beetje, of doel je op iets anders?quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:52 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, daar gaan de doelpalen ook nog eens.
Bij geen enkele van deze aanklachten staat dat de verdachten zijn aangeklaagd vanwege een staatsgreep. Naast mogelijke aanklachten die ik al in mijn vorige post had genoemd wordt hier ook gesproken over de 'verhindering van een officiële procedure' en 'opruiende samenzwering'.quote:Op donderdag 23 juni 2022 19:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een elftal oathkeepers worden hiervoor aangeklaagd, een tweetal heeft inmiddels schuld hieraan bekend en worden er dus voor veroordeeld.
Bollocks.quote:Op donderdag 23 juni 2022 15:32 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar het was een uit de hand gelopen relletje hoor en echt helemaal niemand heeft interesse in de hearings!
Waarom worden er dan mensen veroordeeld voor dat toneelstukje en waarom voeren deze mensen niet aan dat ze toneel aan het spelen waren?quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:16 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bollocks.
Het was gewoon een domme opgezette theatrical stuk.
Trump weet het ook wel goed,hij is ook een toneelspeler.
Geen idee....quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom worden er dan mensen veroordeeld voor dat toneelstukje en waarom voeren deze mensen niet aan dat ze toneel aan het spelen waren?
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen idee....
Van Februari,2021:
Everything Wrong With The Capitol Shooting In 21 Minutes Or Less
https://www.bitchute.com/video/DYlb92zMkj41/
Als mensen dat hele 'Capitol Coup' gedoe gelooft moeten ze zelf weten natuurlijk.
Boeit me niet erg veel. I lost any trust and/or faith I had left in world politics a year or so after 9/11.
Ik snap niet waarom mensen kunnen over zulke poppenkasten(regeringen blijven discusseren.
Trump de TV show host,billionaire celeb en dan Biden een of ander senile old bastard who can't even string a few sentences together. En mensen neemt deze gasten serieus? Nou sorry hoor, ik niet.
Is ook prima zo hoor. Ik geef wat info hier.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
Ik heb hier nog wat meer waar je op kunt reageren als je zin hebt:quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is ook prima zo hoor. Ik geef wat info hier.
If you want to carry on believing and then wasting your time discussing a load of fake bullshit moet je zelf weten.
Voor wat het waard was: Ik had mijn post wat aangepast in de tijd die het duurde voordat je reageerde. Dat was ook ettelijke minuten voordat je reageerde, dus ik weet niet goed wat daar gebeurde.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.
Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
Ik kijk/lees ook niet veel van de ontzettende saaie 'twitteren' van beide partijen. Ik snap ook niet waarom mensen de 'twits' serieus kunnen nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpjes kijken als je het zelf niet uit kunt leggen en het een of andere vage bron is. Niet dat ik niet wil kijken, maar ik heb er de tijd gewoon niet voor en ga dan argumenteren tegen argumenten die jij misschien helemaal niet maakt ... niet echt productief vaak dus.
Maar goed, je beweert dus dat het een toneelstukje is en als ik je vraag waarom mensen dan niet claimen toneel gespeeld te hebben voor de rechter weet je het niet. Sta je open voor het idee dat deze mensen geen toneel speelden en het daarom ook niet aanvoeren? Het zou immers zoveel meer vragen oproepen.
De regering omverwerpen lijkt me ook een beetje een onzinnig doel voor deze jongens; die wilden namelijk juist dat de macht niet werd overgedragen naar een nieuwe regering. Ze waren er om de gebruikelijke 'peaceful transition of power' tegen te houden.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij geen enkele van deze aanklachten staat dat de verdachten zijn aangeklaagd vanwege een staatsgreep. Naast mogelijke aanklachten die ik al in mijn vorige post had genoemd wordt hier ook gesproken over de 'verhindering van een officiële procedure' en 'opruiende samenzwering'.
Ook in de verdere tekst wordt nergens gesproken over een 'attempt to overthrow the government' of een 'coup d'état' dan wel 'coup'. Dus nee, dit betreft geen aanklachten mbt een staatsgreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |