De ironie van “my body my choice” is mij zeker niet ontgaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Zie hier de vredelievende, altijd geweld veroordelende dems.
Nou is dit voor mij een lastige kwestie, ik ben in prncipe pro choice, maar de beslissing voor minder landelijke overheidsinvloed zal ik altijd toejuichen.
En sja, oneerlijk, kinderachtig en niet correct, maar het is wel genieten van deze meltdown van dezelfde groep mensen die eerst op de barricades gingen om een prik verplicht te maken en nu niets anders dan "my body my choice" kunnen uitbraken.
En het constant roeptoeteren dat J6 zo erg was, maar rechters ombrengen, steden affikken, dat is allemaal prima als JIJ het ergens mee oneens bent uiteraardquote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De ironie van “my body my choice” is mij zeker niet ontgaan.
Ik dacht dat hij projecteerde.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 13:47 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Aldus een “journalist” die oproept tot geweld.
Is jfk Jr al gearriveerd?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:42 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, na twee overwinningen voor MAGA, duikt er iemand op na lange tijd stil te zijn geweest:
[ afbeelding ]
Slechte tijden voor Links.
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?quote:Op vrijdag 24 juni 2022 10:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In de hele tekst staat nergens iets over ''peaceful transition of power'. Ik moet vanuit dat oogpunt ook de conclusie trekken dat deze discussie je nog niet echt goed af lijkt te gaan. Je maakt de claim dat mensen zijn aanklaagt vanwege een staatsgreep maar nergens in de aanklachten staat hier iets over, en ook in de bijgevoegde tekst niet. En dat is begrijpelijk, juridisch gezien is dit argument ook niet te maken want er was natuurlijk helemaal geen sprake van een staatsgreep. Maar omdat jij het zelf vindt dat er wél sprake was een staatsgreep heb je dat er maar even van gemaakt.
Hihi, zo Links weer, zo Blauw ook. Het past bij hoe de progressieve geest tegenwoordig de wereld bekijkt: subjectiviteit boven objectiviteit. 'Als ik het vind, dan is het zo'. Dat leidt dan tot zaken als het idee dat mensen op basis van hun eigen belevingswereld hun geslacht kunnen bepalen of ergens racisme of homofobie zien waar daar totaal geen sprake van is. Immers zij voelen het zo, zij beleven het zo, dus is het zo.
Tot op heden lijkt het nog rustig, we zullen zien hoe het weekend verder gaat verlopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:19 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, zie dat individu op het einde van deze video dan ook. Abortus? Als ik haar was zou ik beginnen bij een loopband en wat SlimFast shakes.
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2022 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ever terugkomend op dat nieuws item van gisteren hebben ze lopen rellen en de boel afbreken?
Jij bent een Q-believer?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Heeft Q daarover gepost? Of trap je weer in een BlueAnon psy-op?
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Heeft Q daarover gepost? Of trap je weer in een BlueAnon psy-op?
Kun je een referentie geven naar die post van Q?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja q heeft er over gepost en begin dit jaar hadden honderden aanhangers weken gewacht in Dallas op de plak waar jfk werd doodgeschoten..
Ik heb het toen hier meermaals gepost.
https://www.washingtonpos(...)qanon-jfk-jr-dallas/
Q is gewoon een internet troll en een goeie ook nog
Oh jah tuurlijk johquote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:55 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Kun je een referentie geven naar die post van Q?
Voorlopig zie ik alleen de BlueAnon psy-op waar je in lijkt te trappen.
Nee, maak je eigen argument eens. En een referentie naar de post van Q. Ze zijn allemaal genummerd dus zo veel werk hoef je niet te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh jah tuurlijk joh
BNW / Qanon en de strijd van Trump tegen de Cabal #6 - The saga continues...
Enjoy lezen topic ryan3
Hele q-anon bullshit geloof ik geen fuck van, wat ik wel geloof is dat mensen in de VS achterlijk genoeg zijn om er in te trappen en daar op de terugkeer van jfk Jr staan te wachten.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 17:11 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Nee, maak je eigen argument eens. En een referentie naar de post van Q. Ze zijn allemaal genummerd dus zo veel werk hoef je niet te doen.
Tenzij je in een BlueAnon psy-op bent getrapt. Hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |