quote:Op zondag 12 juni 2022 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Een broodje pulled chicken is ook leven, ter aanvulling op de TT.
Jij ook!quote:Op zondag 12 juni 2022 13:21 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kijk geen F1, ben half een boek aan het lezen en ga straks sporten. Veel plezier
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Oké we kunnen ook ongezellig samen F1 kijken, als het zo moet.
Waar ben je nou?quote:
Jammer wel, zo zonder gevechtquote:Op zondag 12 juni 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Leclerc eruit. Nou dan de race gewoon rustig uitrijden voor RB.
Ongezelligquote:
Mwa, is al een tijdje geleden dat ik een race niet in een café heb gekeken maar vandaag voel ik me te lui en is het te warm om nu richting dorp te gaan.quote:
Da’s dan ook weer zoquote:Op zondag 12 juni 2022 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc en Verstappen nu allebei 2x een Dnf. Dus dat is nu weer gelijk.
Maar voor de race was een gevecht tussen beide wel leuker geweest.quote:
Hoe warm is het daar?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, is al een tijdje geleden dat ik een race niet in een café heb gekeken maar vandaag voel ik me te lui en is het te warm om nu richting dorp te gaan.
Ik ook niet.quote:
Ik blijf maar aan dit fragment denken:quote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
quote:
Gatverjakkesquote:
Niet met mijn fysieke staatquote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, hier binnen bij de ventilator is het prima te doen
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Oké we kunnen ook ongezellig samen F1 kijken, als het zo moet.
Nou nou nou, gun anderen hun pleziertje!quote:Op zondag 12 juni 2022 14:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in
Tijd dat Max met pensioen gaat.
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.quote:
2015, Het jaar van Trijntje en het jaar dat ik verliefd werd op het songfestivalquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
Ja dat bedoel ik. Dat werd gezegd op dat radiofragment maar dat was dus al een paar ronden daarvoor opgenomen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.
Ben vandaag ook niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou, gun anderen hun pleziertje!
Da's niet zo mooi (maar niet de schuld van Max, denk ik).quote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben vandaag ook niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.
Ze kwamen er gelukkig zelf achter dat ze niet goed hadden gerekendquote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat werd gezegd op dat radiofragment maar dat was dus al een paar ronden daarvoor opgenomen.
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waar dat vandaan komtquote:Op zondag 12 juni 2022 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi (maar niet de schuld van Max, denk ik).
Fysiek of mentaal?
Dat zal dan niet aan de Nederlandse inzending hebben gelegenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2015, Het jaar van Trijntje en het jaar dat ik verliefd werd op het songfestival
Is het warm daar?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waardat vandaan komt
Ik geef de schuld aan Italie, Zweden, Estland, Australie, Israel, Belgie, Slovenie en nog een paar andere landen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal dan niet aan de Nederlandse inzending hebben gelegen![]()
Ja, deze is heerlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan dit fragment denken:
Bij mij kwam het in 2016 denk ik door een combinatie van dat ik Douwe Bob sowieso al een toffe muzikant vond, de hoge kwaliteit in de organisatie van Zweden en inzending-wise Midnight Goldquote:Op zondag 12 juni 2022 14:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan Italie, Zweden, Estland, Australie, Israel, Belgie, Slovenie en nog een paar andere landen.
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertosquote:
Wie?quote:
Tim van Rijthoven, de praktisch onbekende held die vandaag tegen Medvedev speelt in de finale van het tennistoernooi in Rosmalenquote:
Ja, maar dat is hij altijd welquote:Op zondag 12 juni 2022 14:51 schreef Arizona het volgende:
@:georgem is jouw zoon nu ook in zo'n superrelaxte vrolijke staat? Mijn dochter blijft maar goedgehumeurd
Heeft-ie iemand’s leven gered?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim van Rijthoven, de praktisch onbekende held die vandaag tegen Medvedev speelt in de finale van het tennistoernooi in Rosmalen
Nou dat heeft ook een flink nadeel want het is hier veel luchtvochtiger dan in het binnenland.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertos![]()
Hier verwachten ze eind van de week ook weer 30 graden.
30 GRADEN?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertos![]()
Hier verwachten ze eind van de week ook weer 30 graden.
Is mij ook te warm hoor. Ik zit dan lekker binnen bij de aircoquote:Op zondag 12 juni 2022 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
30 GRADEN?
Daar kan ik dus niet goed tegen![]()
Nu ken ik Gerda's die dat natuurlijk heerlijk vinden maar ik krijg het er alleen maar benauwd van
Maar je hebt wel een zeebries tochquote:Op zondag 12 juni 2022 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat heeft ook een flink nadeel want het is hier veel luchtvochtiger dan in het binnenland.
Die lijkt er inderdaad niet veel vertrouwen meer in te hebbenquote:
Vervelend van zijn astma-aanvalquote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hij altijd wel![]()
Hij had een astma aanval de afgelopen week. Gelukkig gaat dat nu weer beter.
Leuk feestje gehad?
Leuke nieuwe sportheld, al heb je in tennis nogal veel one hit wonders dus we gaan het zien. Dit is wel een jongen met wat meer uitstraling dan die Botic van de Zandschulp (de naam alleen al).quote:
Mijn zoon is niet zo van de feestjes (van wie zou hij dat hebbenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend van zijn astma-aanvalHeeft hij daar vaak last van?
Wij hebben leuke feestjes gehad, maar nu wel klaar mee![]()
Jullie het al gevierd?
Ik wil hem wel als m’n schoonzoon. Wat een skatjequote:
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Mijn achterburen hebben het gehele oeuvre van Jeroen van der Boom aan staan op een boxje, och och wat leuk
Dat moet toch binnen 10 minuten klaar zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Mijn achterburen hebben het gehele oeuvre van Jeroen van der Boom aan staan op een boxje, och och wat leuk
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?
Ik weet serieus geen ander liedje van JvdB![]()
Nou ja. Dit dusquote:Op zondag 12 juni 2022 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?
Ik weet serieus geen ander liedje van JvdB![]()
Brrrrrrquote:Op zondag 12 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leen
Die ken ik nog, verder niet denk ik maar ik kan wel zijn stem herkennen.
Sowieso de achterburen zijn nogal fan van dat soort muziek. Mijn achterbuurjongen die is ook vaak buiten aan het sporten en dan staat er ook van die piratenmuziek op. Hoe dan?
Migraine misschien?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waar dat vandaan komt
Dat soort toch ook helemaal niet lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leen
Die ken ik nog, verder niet denk ik maar ik kan wel zijn stem herkennen.
Sowieso de achterburen zijn nogal fan van dat soort muziek. Mijn achterbuurjongen die is ook vaak buiten aan het sporten en dan staat er ook van die piratenmuziek op. Hoe dan?
Daar word je vast heel blij van.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Nee, daar snap ik ook helemaal niks van. Hóe is dat goede sportmuziek in hemelsnaam?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat soort toch ook helemaal niet lekkerNaast dat het (mi) verschrikkelijke muziek is.
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzoquote:Op zondag 12 juni 2022 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, daar snap ik ook helemaal niks van. Hóe is dat goede sportmuziek in hemelsnaam?
Dat is goeie muziekquote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzo
Het is inmiddels al weer over. Ik heb denk ik te weinig gedronkenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Migraine misschien?
Beterschap in ieder geval!
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzo
Hatariquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?
I'M van Michael Ben David.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?
En daar wil ik al helemaal nooit meer iets over of van horen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
I'M van Michael Ben David.
Nee geintje, ik doe vaak work-outs waar al muziek bij zit
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog Moustache met de grond gelijk zitten maken in het 2014-samenkijken topic![]()
Dat mag nog steeds hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daar wil ik al helemaal nooit meer iets over of van horen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Welkom in de ESF-SC
De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David en/of Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige Talkshow M. Start de SC!
Shum heeft mijn sportlijst gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon zwemmen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of ik de sportschool wel zie zitten
quote:
Sportschool is echt minder eng dan dat ik dacht. Mensen zijn teveel met zichzelf bezig, iedereen heeft bijna muziek in/op de oren. Sinds kort doe ik van die groepsleden en zelfs daar was ik eigenlijk te druk met mezelf staande te houden om in de spiegel te kijken hoe het er uit zag.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of ik de sportschool wel zie zitten
Shum inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gevonden.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Shum inderdaad.
This is My Life van IJsland
Fuego
Shady Lady
You are the only one
Echo van Frankrijk
Boyana
Adrenalina
Er was ooit een eurodancetopic in ESF, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Shum & adrenlina zijn ook goede sportnummersquote:Op zondag 12 juni 2022 18:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Shum inderdaad.
This is My Life van IJsland
Fuego
Shady Lady
You are the only one
Echo van Frankrijk
Boyana
Adrenalina
Er was ooit een eurodancetopic in ESF, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 18:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Sportschool is echt minder eng dan dat ik dacht. Mensen zijn teveel met zichzelf bezig, iedereen heeft bijna muziek in/op de oren. Sinds kort doe ik van die groepsleden en zelfs daar was ik eigenlijk te druk met mezelf staande te houden om in de spiegel te kijken hoe het er uit zag.
Bij de loopband gaat het niet om tempo, maar om de helling. Hoe steiler de helling, hoe meer je beenspieren gaat trainen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin in
Je kan altijd een eerste keer met iemand van de sportschool zelf een aantal apparaten langsgaan om te kijken of je de oefening goed uitvoert of met het bepalen van wat een goede weerstand is. Dat scheelt ik het voorkomen van blessures, dus eventuele tips zijn echt goed bedoeld.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik bijv. op de loopband sta dat mensen of trainers naar mijn toe komen en mijn tips gaan geven hoe ik het beter kan doen. Daar heb ik helemaal geen zin in
Ik sport bij Basic Fit en daar lopen niet eens trainers rondquote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fijne oefening vind ik dat inderdaad. Ik ren nooit op de loopband, veel te engquote:Op zondag 12 juni 2022 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de loopband gaat het niet om tempo, maar om de helling. Hoe steiler de helling, hoe meer je beenspieren gaat trainen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:20 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet morgen weer naar werk:Oh lastig is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Met of zonder ananas?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eens met de TT
Leef er ook meteen naar, ligt een mooie pizza voor me.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik sport bij Basic Fit en daar lopen niet eens trainers rond. En wat @:meridiaan ook zegt, iedereen is alleen maar met zichzelf of met zijn sportmaatje bezig.
[..]
Fijne oefening vind ik dat inderdaad. Ik ren nooit op de loopband, veel te engmaar ik wandel wel een helling op.
[..]
Oh lastig is dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zonder, ik had geen ananas in huis.quote:
Wat had je voor toppings?quote:Op zondag 12 juni 2022 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zonder, ik had geen ananas in huis.
Paprika, tomaat (saus en vers), spicy salami, broccoli, olijven en dan veel champignons en kaas.quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 12 juni 2022 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Paprika, tomaat (saus en vers), spicy salami, broccoli, olijven en dan veel champignons en kaas.
Ik heb het geluk gehad dat ik hem nog heb zien optredenquote:Op zondag 12 juni 2022 22:17 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop dat ik André ooit nog een keer live mag zien.
Ik nu dus ook en ik vond het geweldigquote:Op zondag 12 juni 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb het geluk gehad dat ik hem nog heb zien optreden![]()
Ik vond het ook echt een heerrrrlijke uitzending, ik was bang voor een tegenvallende, want die van vorige week vond ik dus niet zo leuk. Maar de eerste van dit seizoen blijft de beste, die was ook echt goed met Herman Finkers en Brigitte Kaandorp en die Angela de Jong verwijzingen steeds. En de Kalush Orchestra parodie natuurlijk.quote:
Dus die andere personages zijn ook voor publiek opgenomen? Wat tof!quote:Op zondag 12 juni 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
Maar het voelde wel heel exclusief, André van Duin zo dicht voor je neus omdat je door de productie bij binnenkomst op de voorste rij bent geplaatstEn die vier verschillende personages tijdens het lied, die heeft ie gewoon allemaal in één take gedaan. Legend
Wat leuk! Geniet ervanquote:Op maandag 13 juni 2022 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een hele gezellige avond.We hebben veel gepraat en elkaar beter leren kennen. We willen allebei elkaar nog verder leren kennen. Dus we zullen nog vaker wat gaan afspreken. En hoe het dan verder gaat lopen, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Ik was toch te laat!quote:Op zondag 12 juni 2022 12:47 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Amenra heeft wel toffe dingen![]()
Veel plezier, hopelijk kun je genieten
Slapen doe je maar in je eigen tijdquote:
Ik dacht dat er nog niemand was, dus dat het nog wel even kon.quote:Op maandag 13 juni 2022 07:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slapen doe je maar in je eigen tijdNiet in de tijd van de SC hè.
Wat leukquote:Op maandag 13 juni 2022 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een hele gezellige avond.We hebben veel gepraat en elkaar beter leren kennen. We willen allebei elkaar nog verder leren kennen. Dus we zullen nog vaker wat gaan afspreken. En hoe het dan verder gaat lopen, dat zal de toekomst moeten uitwijzen.
Ik ben al bijna een uur aan het werk aanwezig.quote:
Lekker vroeg welquote:Op maandag 13 juni 2022 07:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een uur aan het werk aanwezig.
Ik heb ook al besloten dat ik om 16 uur stop vandaag.quote:
Ik vind het zo leuk voor jequote:Op maandag 13 juni 2022 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat leuk. Lekker genieten en kijken wat past en wat niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is toch helemaal niet de eerste maandag van de maand?quote:Op maandag 13 juni 2022 09:18 schreef molloot200 het volgende:
Om 12 uur vanmiddag wordt er trouwens weer een NL Alert verstuurdDat is best wel een herrie dus hier alvast een post zodat je jezelf erop voor kan bereiden
https://nos.nl/artikel/24(...)testbericht-nl-alertquote:Op maandag 13 juni 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is toch helemaal niet de eerste maandag van de maand?
Wat verwarrend.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)testbericht-nl-alert
Nee, het is het halfjaarlijkse testbericht. Die is blijkbaar niet op de eerste maandag van de maand, hahaha.
Vorige week maandag was het 2de pinksterdag dag en ze doen het nooit op zulke dagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)testbericht-nl-alert
Nee, het is het halfjaarlijkse testbericht. Die is blijkbaar niet op de eerste maandag van de maand, hahaha.
Ah, ergens wel logisch ja.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vorige week maandag was het 2de pinksterdag dag en ze doen het nooit op zulke dagen.
Ah vandaar. Maar toch blijft het verwarrend.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Vorige week maandag was het 2de pinksterdag dag en ze doen het nooit op zulke dagen.
Het voelt heel laat, omdat het ook al de dertiende isquote:Op maandag 13 juni 2022 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar toch blijft het verwarrend.
Ook dat inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het voelt heel laat, omdat het ook al de dertiende is
Die had ik dankzij SHO goedquote:Op maandag 13 juni 2022 09:43 schreef molloot200 het volgende:
Oh, en iemand vroeg bij welke vraag voor de alwetende ik af was gevallen tijdens de uitzending. Het antwoord daarop is de vraag over de naaktfoto's van Rob Kamphues. Dat is nou niet echt een onderwerp waar ik in thuis ben![]()
Nee, die worden gewoon ingestart. En dat gaat ook weleens fout qua timingquote:Op maandag 13 juni 2022 10:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Die had ik dankzij SHO goed
Hoe doen ze het nu trouwens met die video interviews? Dat is geen live verbinding neem ik aan.
Nee, dat gaat waarschijnlijk een lastige combi worden, vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:49 schreef Strani het volgende:
@:Luctor.et.Emergo weet je eigenlijk al hoe je Badmintonmeisje qua tijd gaat combineren met je verantwoordelijkheden hier op FOK!
Oei. Dat is dan wel jammer voor Badmintonmeisje en jouquote:Op maandag 13 juni 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat gaat waarschijnlijk een lastige combi worden, vrees ik.
Is dat zo ja?quote:Op maandag 13 juni 2022 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Badmintonmeisje combineren met voldoende nachtrust is ook al een dingetje.
I see you're a wild one.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Badmintonmeisje combineren met voldoende nachtrust is ook al een dingetje.
Late reactie, maar blijft geniaalquote:Op zondag 12 juni 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan dit fragment denken:
Bizar hoe die journalist verontwaardigd is, de backfire is verdiend. Iedereen zou zelf moeten mogen bepalen hoe, waar en wanneer hij of zij over zijn geaardheid en/of relatie praat.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
Heeft iemand gelezen over de Australische media en het outen van Rebel Wilson? Echt schandalig.
Het waren twee fantastische dagen.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei. Dat is dan wel jammer voor Badmintonmeisje en jouMaar het is wat het is hè.
Ik kan eventueel het slechtnieuwsgesprek met Badmintonmeisje voeren, als je dat liever niet zelf doet.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische dagen.
Het was dat ik zei dat het bijna middernacht was, dus dat ik maar eens op huis aan moest gaan, anders wie weet hoe laat het dan geworden was.quote:
Precies dit, die hele reactie van die vent was "How can I make this about me" in de ultieme vormquote:Op maandag 13 juni 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bizar hoe die journalist verontwaardigd is, de backfire is verdiend. Iedereen zou zelf moeten mogen bepalen hoe, waar en wanneer hij of zij over zijn geaardheid en/of relatie praat.
Bedankt voor het aanbod, ik neem het in beraad.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eventueel het slechtnieuwsgesprek met Badmintonmeisje voeren, als je dat liever niet zelf doet.
Wel leukquote:Op maandag 13 juni 2022 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was dat ik zei dat het bijna middernacht was, dus dat ik maar eens op huis aan moest gaan, anders wie weet hoe laat het dan geworden was.
Hij is zelf het probleem, en hoe mooi zou het toch zijn als hij dat zelf ook zou beseffen.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies dit, die hele reactie van die vent was "How can I make this about me" in de ultieme vorm
Ik gaf vanmorgen al aan dat het wellicht beter is om op een vrijdag of zaterdag af te spreken.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel leukNou, wie weet hoe laat het de volgende keer wordt dan
Smoothquote:Op maandag 13 juni 2022 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gaf vanmorgen al aan dat het wellicht beter is om op een vrijdag of zaterdag af te spreken.
quote:
quote:Dan is het wel beter te overzien![]()
Ja, inclusief die knipoog.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Inclusief die knipoog ja?
Nou dit is helemaal in de tas als ik het zo zie!
Nee, dat is nog niet ter sprake gekomen. Ze houdt wel van kattenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice
Weet ze al van je diepe liefde voor het Songfestival?
En haar dan zeker jouw vurige Spaanse omhelzing als troost aanbiedenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eventueel het slechtnieuwsgesprek met Badmintonmeisje voeren, als je dat liever niet zelf doet.
Laten we Straan z'n kwaliteiten nou niet groter maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
En haar dan zeker jouw vurige Spaanse omhelzing als troost aanbieden![]()
Leave badmintonmeisje alone!
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik een beetje ongemakkelijk vond, was toen ik wegging. Ik deed mijn schoenen aan en daarna mijn jas en zij stond in de deuropening, beetje geleund tegen de deurpost. Eigenlijk wilde ik haar wel omhelzen, maar ik vond haar daar niet genoeg voor open staan. Dus toen maar alleen doei gezegd en weggegaan.![]()
Inderdaad, bovenstaande beschrijving van onhandigheid klinkt heel herkenbaar voor mijquote:Op maandag 13 juni 2022 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laten we Straan z'n kwaliteiten nou niet groter maken dan ze zijn.
Maar ik heb geen idee of zij het ook ongemakkelijk vond. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten peilen.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, bovenstaande beschrijving van onhandigheid klinkt heel herkenbaar voor mij
Maar dat vlaggetje ziet die andere toch niet?quote:Op maandag 13 juni 2022 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben zo niet in mijn hum vandaagstaat er in de mailbox een mail gemarkeerd met vlaggetje en dan wordt je gemaild of je al hebt geantwoord
![]()
Dus doe mijn best maar kalm te blijven, maar ik me echt te ergeren
In een gedeelte mailbox toch wel? Zie ook vlaggetjes die ik zelf niet heb neergezet.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat vlaggetje ziet die andere toch niet?
En rustig blijven ademhalen. Het is pas maandagochtend.
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkequote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik een beetje ongemakkelijk vond, was toen ik wegging. Ik deed mijn schoenen aan en daarna mijn jas en zij stond in de deuropening, beetje geleund tegen de deurpost. Eigenlijk wilde ik haar wel omhelzen, maar ik vond haar daar niet genoeg voor open staan. Dus toen maar alleen doei gezegd en weggegaan.![]()
Die reactie vervolgens van die kerel. Helemaal van het padje.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
Heeft iemand gelezen over de Australische media en het outen van Rebel Wilson? Echt schandalig.
Gewoon gelijktrekken. Dat heeft hij maar te accepteren.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkeIk weet nooit wat ik moet doen en/of gepast is.
En helemaal als er iemand (mee)komt die je eigenlijk niet zo goed kent. Zeker gezien ik in gemengde vriendengroepen zit met zowel man als vrouw. Als dan een vriendin van me haar nieuwe vriend meeneemt, dan weet ik dus ten eerste niet of ik die vriendin een knuffel moet geven als ik dat normaal wel doe, en dan daarna wat ik met dat nieuwe aanhangsel moetDat is de lastigste constructie voor afscheid die ik zo kan bedenken
Waar ik woon heb je ook nog dat elk land z'n eigen manieren heeft dus als ik een Noor of een Brit of een Spanjaard tegenkom moet ik altijd weer nadenken over hoeveel zoenen en zo. Dus meestal doe ik maar iets. En als ik iemand echt mag dan doe ik altijd maar één zoen en dan knuffel ik ze gewoon stevig genoeg zodat ze niet naar de andere kant kunnen bewegen voor een tweede zoen. Dat voorkomt onbedoelde zoenen op de mondquote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkeIk weet nooit wat ik moet doen en/of gepast is.
En helemaal als er iemand (mee)komt die je eigenlijk niet zo goed kent. Zeker gezien ik in gemengde vriendengroepen zit met zowel man als vrouw. Als dan een vriendin van me haar nieuwe vriend meeneemt, dan weet ik dus ten eerste niet of ik die vriendin een knuffel moet geven als ik dat normaal wel doe, en dan daarna wat ik met dat nieuwe aanhangsel moetDat is de lastigste constructie voor afscheid die ik zo kan bedenken
Oh, het ging om een gedeelde mailbox. Dat had ik niet door.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een gedeelte mailbox toch wel? Zie ook vlaggetjes die ik zelf niet heb neergezet.
Doe mijn best, heb gewoon niet zo’n beste dag dus alles isvandaag
Ik lees dit dus net 20 seconden te laatquote:Op maandag 13 juni 2022 09:18 schreef molloot200 het volgende:
Om 12 uur vanmiddag wordt er trouwens weer een NL Alert verstuurdDat is best wel een herrie dus hier alvast een post zodat je jezelf erop voor kan bereiden
Ja, dat is wel een lastige inderdaad. Als je iedereen een knuffel geeft bij het afscheid, dan moet je die nieuwe ook meenemen. Maar wanneer je het niet bij iedereen doet, dan is het sowieso al een lastige natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je daar ervaring mee hebt.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik woon heb je ook nog dat elk land z'n eigen manieren heeft dus als ik een Noor of een Brit of een Spanjaard tegenkom moet ik altijd weer nadenken over hoeveel zoenen en zo. Dus meestal doe ik maar iets. En als ik iemand echt mag dan doe ik altijd maar één zoen en dan knuffel ik ze gewoon stevig genoeg zodat ze niet naar de andere kant kunnen bewegen voor een tweede zoen. Dat voorkomt onbedoelde zoenen op de mond
Dat had ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
M'n twee phones maakten geen geluid, wel het bericht ontvangen.
Ik had het gelezen en schrok nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2022 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees dit dus net 20 seconden te laat
Hier geen geluid bij de iPhone, de Samsung daarentegenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
M'n twee phones maakten geen geluid, wel het bericht ontvangen.
Hey TheVulturequote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en schrok nog steeds
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".quote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je daar ervaring mee hebt.
Leuk feitje voor jou dan; in Spanje is het BOE het Boletin Oficial del Estado, waarin de regering officieel wetsveranderingen aankondigt. Nou, krijg je er zo gratis bij op de vroege maandagmiddag!quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik had m’n telefoon op stil gezet want ik schrik al als ik het woord BOE lees.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijnquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hey TheVulture
Hoe was je BKS?
Ik heb een beetje spierpijn.
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijn
Nick Cave was echt magisch, en ik was niet eens een groot fan vantevoren. Een van mijn mooiste concert-ervaringen ooit
Hoe is het jou bevallen?
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.
Ik heb al sinds ik terug ben een liedje van The Strokes in mijn hoofd wat ze niet gespeeld hebben
Het culinaire aanbod viel me wel een beetje tegen. Veel keuze, maar het was allemaal maar matig.
Over een paar weken lachen jullie hier samen omquote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon. De goedkoopste hamburger was 10 euro en een broodje worst 8,90. Een echt gerecht kost meestal rond 13 euro, daar heb je dan nog de beste waarde van, al zijn die porties ook niet heul groot.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet worden
Dat zei ik altijd over horrorfilms: als er ‘boe’ op het filmhoesje staat schrik ik alquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon.
Dit is helaas herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Snel uitgeven voordat het op is.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
Over geld gesproken, ik heb afgelopen week flink wat geld teruggekregen van m'n energieleverancier.
Wij zijn op vakantie geweest in Denemarken. Daar heb je nog meer budget voor nodigquote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.quote:
Dat laatste is, buiten de prijzen dan, altijd wel goed geregeld op de grotere festivals: vaak een enorme diversiteit aan (foodtrucks en) eten en drinken., met veel vega(n).quote:Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.
Er was wel veel aanbod van vegetarisch en vegan, maar daar heb ik dit keer niet veel gebruik van gemaakt
Je escaleert weer, Cee! Trek je troepen terug van de patat/frietgrens of anders grijpen we inquote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.![]()
Kan mij voorstellen dat je toch slikt als je het dan uitgeeft, ook al weet je van tevoren dat het komtquote:Op maandag 13 juni 2022 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij zijn op vakantie geweest in Denemarken. Daar heb je nog meer budget voor nodigik heb de hele vakantie zin gehad in een ijsje maar kreeg mezelf niet zover om (soms meer dan) ¤5 uit te geven. Verder een leuke vakantie maar denk niet dat ik heel snel nog een keer zou gaan. Mijn portemonnee komt letterlijk als beurs terug
(overigens wel op voorbereid voor we weggingen maar het is toch elke keer weer slikken)
Gooi sancties op me ik stop niet!quote:Op maandag 13 juni 2022 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je escaleert weer, Cee! Trek je troepen terug van de patat/frietgrens of anders grijpen we in
Is het al tijd om je naam te veranderen in Ceeski (of Ceeskova)?quote:Op maandag 13 juni 2022 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Gooi sancties op me ik stop niet!
(Zorgelijk is wel dat autocorrect bij mij van ‘niet’
steeds ‘njet’ wil maken.)
Oké, we pakken eerst je beste vrienden en zakelijke contacten aan.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Gooi sancties op me ik stop niet!
(Zorgelijk is wel dat autocorrect bij mij van ‘niet’
steeds ‘njet’ wil maken.)
Zijn we echt verbaasd?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:44 schreef Fred_B het volgende:
Goed, dat was de SC. Vermoord door een Spanjaard met een onduidelijk motief.
quote:Op maandag 13 juni 2022 17:44 schreef Fred_B het volgende:
Mijn relatieve afwezigheid was dan ook om deze aanval zorgvuldig voor te bereidenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:44 schreef Fred_B het volgende:
ijskoud wat ie doetquote:
Ai ai ai, daar is vast ook niet snel een vervangende datum voor gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Het Stones concert gaat niet door. Mick Jagger heeft Corona
WAAROM ZOU JE DAT DOENquote:
Het is ook echt vanavond! Oei, dan zijn veel mensen al voor niets naar Amsterdam gegaan.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Wut.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ze waren zelfs als bezig met de soundcheck toen het besluit werd genomen.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook echt vanavond! Oei, dan zijn veel mensen al voor niets naar Amsterdam gegaan.
Ja. Er waren al mensen binnenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is ook echt vanavond! Oei, dan zijn veel mensen al voor niets naar Amsterdam gegaan.
Het is net alsof ik tegen een muur praat .quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij is afgevoerd ook gewoonquote:Op maandag 13 juni 2022 18:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze waren zelfs als bezig met de soundcheck toen het besluit werd genomen.
[ twitter ]
Doe tenminste alsof.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is net alsof ik tegen een muur praat .
Doe ten minste alsofquote:Op maandag 13 juni 2022 18:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het is net alsof ik tegen een muur praat .
Zo danquote:
20 minuten geleden.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo dan
Eens kijken hoe snel mensen gaan roepen dat dit ook bij The Great Reset hoort![]()
quote:Wat een waanzin
Als hij geen symptomen heeft gewoon optreden
Dat gebeurt ook gewoon als iemand influenza heeft
Zo wordt het verteld in dat filmpje maar ik vraag me af of het echt zo ernstig is, of dat ze gewoon hebben gezegd “Mick je ziet er uit als een vaatdoek en je test heeft twee streepjes, stap dit karretje in en we rijden je de Arena uit”. Ook dat is afvoeren.quote:
De wappies duiken ook overal weer op en ik ben er ook nu alweer klaar mee.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo dan
Eens kijken hoe snel mensen gaan roepen dat dit ook bij The Great Reset hoort![]()
Ik vind het wel grappig dat je hier zo open bent, vraag me af hoe dat gaat zijn mocht er eventueel gezoend en meer gaan wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben niet voor niks een nummer dat Start me Up heet.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zo dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja, maar ‘afvoeren’ klinkt zo heftig. Is natuurlijk gezegd in the heat of the moment.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo wordt het verteld in dat filmpje maar ik vraag me af of het echt zo ernstig is, of dat ze gewoon hebben gezegd “Mick je ziet er uit als een vaatdoek en je test heeft twee streepjes, stap dit karretje in en we rijden je de Arena uit”. Ook dat is afvoeren.
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:38 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Hoeveel details verwacht je dan te krijgen?quote:Op maandag 13 juni 2022 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je hier zo open bent, vraag me af hoe dat gaat zijn mocht er eventueel gezoend en meer gaan worden
Ook dat willen wij wetenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je hier zo open bent, vraag me af hoe dat gaat zijn mocht er eventueel gezoend en meer gaan worden
Ja, ik ook. Zo bizar ook de gedachtegang die ze hebben.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De wappies duiken ook overal weer op en ik ben er ook nu alweer klaar mee.
Geen enkele. Waar jij zelf oké mee bentquote:Op maandag 13 juni 2022 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel details verwacht je dan te krijgen?
Dat is echt een duur grapje aan het wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens Boulevard zelf mensen uit NY speciaal naar Nederland gevlogen voor het concert
Boulie boks!quote:Op maandag 13 juni 2022 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een stel uit New York zou vanavond naar de rolling stones show in Nederland gaan
Boulie > Shownieuwsquote:
Ik zou dat soort dingen in deze tijd nog niet echt durven te wagen, ook al kan er in ‘normale’ tijden ook van alles gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:41 schreef AgnesGru het volgende:
Volgens Boulevard zelf mensen uit NY speciaal naar Nederland gevlogen voor het concert
Ala ESF 2021quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen in deze tijd nog niet echt durven te wagen, ook al kan er in ‘normale’ tijden ook van alles gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |