Hier geen geluid bij de iPhone, de Samsung daarentegenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
M'n twee phones maakten geen geluid, wel het bericht ontvangen.
Hey TheVulturequote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en schrok nog steeds
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".quote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je daar ervaring mee hebt.
Leuk feitje voor jou dan; in Spanje is het BOE het Boletin Oficial del Estado, waarin de regering officieel wetsveranderingen aankondigt. Nou, krijg je er zo gratis bij op de vroege maandagmiddag!quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik had m’n telefoon op stil gezet want ik schrik al als ik het woord BOE lees.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijnquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hey TheVulture
Hoe was je BKS?
Ik heb een beetje spierpijn.
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijn
Nick Cave was echt magisch, en ik was niet eens een groot fan vantevoren. Een van mijn mooiste concert-ervaringen ooit
Hoe is het jou bevallen?
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.
Ik heb al sinds ik terug ben een liedje van The Strokes in mijn hoofd wat ze niet gespeeld hebben
Het culinaire aanbod viel me wel een beetje tegen. Veel keuze, maar het was allemaal maar matig.
Over een paar weken lachen jullie hier samen omquote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik een beetje ongemakkelijk vond, was toen ik wegging. Ik deed mijn schoenen aan en daarna mijn jas en zij stond in de deuropening, beetje geleund tegen de deurpost. Eigenlijk wilde ik haar wel omhelzen, maar ik vond haar daar niet genoeg voor open staan. Dus toen maar alleen doei gezegd en weggegaan.![]()
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon. De goedkoopste hamburger was 10 euro en een broodje worst 8,90. Een echt gerecht kost meestal rond 13 euro, daar heb je dan nog de beste waarde van, al zijn die porties ook niet heul groot.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet worden
Dat zei ik altijd over horrorfilms: als er ‘boe’ op het filmhoesje staat schrik ik alquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon.
Dit is helaas herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Snel uitgeven voordat het op is.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
Over geld gesproken, ik heb afgelopen week flink wat geld teruggekregen van m'n energieleverancier.
Wij zijn op vakantie geweest in Denemarken. Daar heb je nog meer budget voor nodigquote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.quote:
Dat laatste is, buiten de prijzen dan, altijd wel goed geregeld op de grotere festivals: vaak een enorme diversiteit aan (foodtrucks en) eten en drinken., met veel vega(n).quote:Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.
Er was wel veel aanbod van vegetarisch en vegan, maar daar heb ik dit keer niet veel gebruik van gemaakt
Je escaleert weer, Cee! Trek je troepen terug van de patat/frietgrens of anders grijpen we inquote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |