Smoothquote:Op maandag 13 juni 2022 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gaf vanmorgen al aan dat het wellicht beter is om op een vrijdag of zaterdag af te spreken.
quote:
quote:Dan is het wel beter te overzien![]()
Ja, inclusief die knipoog.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Inclusief die knipoog ja?
Nou dit is helemaal in de tas als ik het zo zie!
Nee, dat is nog niet ter sprake gekomen. Ze houdt wel van kattenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice
Weet ze al van je diepe liefde voor het Songfestival?
En haar dan zeker jouw vurige Spaanse omhelzing als troost aanbiedenquote:Op maandag 13 juni 2022 11:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan eventueel het slechtnieuwsgesprek met Badmintonmeisje voeren, als je dat liever niet zelf doet.
Laten we Straan z'n kwaliteiten nou niet groter maken dan ze zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
En haar dan zeker jouw vurige Spaanse omhelzing als troost aanbieden![]()
Leave badmintonmeisje alone!
quote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik een beetje ongemakkelijk vond, was toen ik wegging. Ik deed mijn schoenen aan en daarna mijn jas en zij stond in de deuropening, beetje geleund tegen de deurpost. Eigenlijk wilde ik haar wel omhelzen, maar ik vond haar daar niet genoeg voor open staan. Dus toen maar alleen doei gezegd en weggegaan.![]()
Inderdaad, bovenstaande beschrijving van onhandigheid klinkt heel herkenbaar voor mijquote:Op maandag 13 juni 2022 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laten we Straan z'n kwaliteiten nou niet groter maken dan ze zijn.
Maar ik heb geen idee of zij het ook ongemakkelijk vond. Ik zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten peilen.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:29 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, bovenstaande beschrijving van onhandigheid klinkt heel herkenbaar voor mij
Maar dat vlaggetje ziet die andere toch niet?quote:Op maandag 13 juni 2022 11:34 schreef AgnesGru het volgende:
Ik ben zo niet in mijn hum vandaagstaat er in de mailbox een mail gemarkeerd met vlaggetje en dan wordt je gemaild of je al hebt geantwoord
![]()
Dus doe mijn best maar kalm te blijven, maar ik me echt te ergeren
In een gedeelte mailbox toch wel? Zie ook vlaggetjes die ik zelf niet heb neergezet.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat vlaggetje ziet die andere toch niet?
En rustig blijven ademhalen. Het is pas maandagochtend.
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkequote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Enige wat ik een beetje ongemakkelijk vond, was toen ik wegging. Ik deed mijn schoenen aan en daarna mijn jas en zij stond in de deuropening, beetje geleund tegen de deurpost. Eigenlijk wilde ik haar wel omhelzen, maar ik vond haar daar niet genoeg voor open staan. Dus toen maar alleen doei gezegd en weggegaan.![]()
Die reactie vervolgens van die kerel. Helemaal van het padje.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:03 schreef Meridiaan het volgende:
Heeft iemand gelezen over de Australische media en het outen van Rebel Wilson? Echt schandalig.
Gewoon gelijktrekken. Dat heeft hij maar te accepteren.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkeIk weet nooit wat ik moet doen en/of gepast is.
En helemaal als er iemand (mee)komt die je eigenlijk niet zo goed kent. Zeker gezien ik in gemengde vriendengroepen zit met zowel man als vrouw. Als dan een vriendin van me haar nieuwe vriend meeneemt, dan weet ik dus ten eerste niet of ik die vriendin een knuffel moet geven als ik dat normaal wel doe, en dan daarna wat ik met dat nieuwe aanhangsel moetDat is de lastigste constructie voor afscheid die ik zo kan bedenken
Waar ik woon heb je ook nog dat elk land z'n eigen manieren heeft dus als ik een Noor of een Brit of een Spanjaard tegenkom moet ik altijd weer nadenken over hoeveel zoenen en zo. Dus meestal doe ik maar iets. En als ik iemand echt mag dan doe ik altijd maar één zoen en dan knuffel ik ze gewoon stevig genoeg zodat ze niet naar de andere kant kunnen bewegen voor een tweede zoen. Dat voorkomt onbedoelde zoenen op de mondquote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke situatie dan ook, met vrienden, familie of op zo'n soort afspraakje, vind ik het afscheid/weggaan altijd het meest ongemakkelijkeIk weet nooit wat ik moet doen en/of gepast is.
En helemaal als er iemand (mee)komt die je eigenlijk niet zo goed kent. Zeker gezien ik in gemengde vriendengroepen zit met zowel man als vrouw. Als dan een vriendin van me haar nieuwe vriend meeneemt, dan weet ik dus ten eerste niet of ik die vriendin een knuffel moet geven als ik dat normaal wel doe, en dan daarna wat ik met dat nieuwe aanhangsel moetDat is de lastigste constructie voor afscheid die ik zo kan bedenken
Oh, het ging om een gedeelde mailbox. Dat had ik niet door.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een gedeelte mailbox toch wel? Zie ook vlaggetjes die ik zelf niet heb neergezet.
Doe mijn best, heb gewoon niet zo’n beste dag dus alles isvandaag
Ik lees dit dus net 20 seconden te laatquote:Op maandag 13 juni 2022 09:18 schreef molloot200 het volgende:
Om 12 uur vanmiddag wordt er trouwens weer een NL Alert verstuurdDat is best wel een herrie dus hier alvast een post zodat je jezelf erop voor kan bereiden
Ja, dat is wel een lastige inderdaad. Als je iedereen een knuffel geeft bij het afscheid, dan moet je die nieuwe ook meenemen. Maar wanneer je het niet bij iedereen doet, dan is het sowieso al een lastige natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je daar ervaring mee hebt.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ik woon heb je ook nog dat elk land z'n eigen manieren heeft dus als ik een Noor of een Brit of een Spanjaard tegenkom moet ik altijd weer nadenken over hoeveel zoenen en zo. Dus meestal doe ik maar iets. En als ik iemand echt mag dan doe ik altijd maar één zoen en dan knuffel ik ze gewoon stevig genoeg zodat ze niet naar de andere kant kunnen bewegen voor een tweede zoen. Dat voorkomt onbedoelde zoenen op de mond
Dat had ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
M'n twee phones maakten geen geluid, wel het bericht ontvangen.
Ik had het gelezen en schrok nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2022 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik lees dit dus net 20 seconden te laat
Hier geen geluid bij de iPhone, de Samsung daarentegenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
M'n twee phones maakten geen geluid, wel het bericht ontvangen.
Hey TheVulturequote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had het gelezen en schrok nog steeds
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".quote:Op maandag 13 juni 2022 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je daar ervaring mee hebt.
Leuk feitje voor jou dan; in Spanje is het BOE het Boletin Oficial del Estado, waarin de regering officieel wetsveranderingen aankondigt. Nou, krijg je er zo gratis bij op de vroege maandagmiddag!quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Ik had m’n telefoon op stil gezet want ik schrik al als ik het woord BOE lees.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Maar toen het laatst gebeurde maakte ik er gewoon een grap van; "rustig, het is nog vroeg op de avond".
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijnquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hey TheVulture
Hoe was je BKS?
Ik heb een beetje spierpijn.
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey, ja was prima! Hier ook volle bak spierpijn
Nick Cave was echt magisch, en ik was niet eens een groot fan vantevoren. Een van mijn mooiste concert-ervaringen ooit
Hoe is het jou bevallen?
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nick Cave was zonder twijfel het hoogtepunt van het festival. Op 2 en 3 staan Beach House en Boy Pablo, denk ik.
Ik heb al sinds ik terug ben een liedje van The Strokes in mijn hoofd wat ze niet gespeeld hebben
Het culinaire aanbod viel me wel een beetje tegen. Veel keuze, maar het was allemaal maar matig.
Over een paar weken lachen jullie hier samen omquote:Op maandag 13 juni 2022 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon. De goedkoopste hamburger was 10 euro en een broodje worst 8,90. Een echt gerecht kost meestal rond 13 euro, daar heb je dan nog de beste waarde van, al zijn die porties ook niet heul groot.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb me qua eten echt een beetje ingehouden dit jaar en mezelf twee momentjes per dag gegund. Die prijzen zijn echt niet meer normaal maar ze weten dat er toch gegeten moet worden
Dat zei ik altijd over horrorfilms: als er ‘boe’ op het filmhoesje staat schrik ik alquote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
6,40 voor een grote patat met saus en dan krijg je gewoon een portie patat voor 1 persoon.
Dit is helaas herkenbaar.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:06 schreef Cee het volgende:
Snel uitgeven voordat het op is.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:36 schreef Cyan9 het volgende:
Over geld gesproken, ik heb afgelopen week flink wat geld teruggekregen van m'n energieleverancier.
Wij zijn op vakantie geweest in Denemarken. Daar heb je nog meer budget voor nodigquote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:53 schreef Meridiaan het volgende:
Mijn hemel die prijzen![]()
Ik snap wel dat mensen hun festivalbudget zien als hun vakantiebudget en vice versa.
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.quote:
Dat laatste is, buiten de prijzen dan, altijd wel goed geregeld op de grotere festivals: vaak een enorme diversiteit aan (foodtrucks en) eten en drinken., met veel vega(n).quote:Op maandag 13 juni 2022 13:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat viel me ook wel een beetje tegen. Het enige wat me positief opviel, was de prijs van de cider. Die was amper verhoogd ten opzichte van 5 jaar terug.
Er was wel veel aanbod van vegetarisch en vegan, maar daar heb ik dit keer niet veel gebruik van gemaakt
Je escaleert weer, Cee! Trek je troepen terug van de patat/frietgrens of anders grijpen we inquote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dan ook de gepaste straf door het patat te noemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |