Hoe warm is het daar?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, is al een tijdje geleden dat ik een race niet in een café heb gekeken maar vandaag voel ik me te lui en is het te warm om nu richting dorp te gaan.
Ik ook niet.quote:
Ik blijf maar aan dit fragment denken:quote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
quote:
Gatverjakkesquote:
Niet met mijn fysieke staatquote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, hier binnen bij de ventilator is het prima te doen
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Oké we kunnen ook ongezellig samen F1 kijken, als het zo moet.
Nou nou nou, gun anderen hun pleziertje!quote:Op zondag 12 juni 2022 14:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in
Tijd dat Max met pensioen gaat.
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.quote:
2015, Het jaar van Trijntje en het jaar dat ik verliefd werd op het songfestivalquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
Ja dat bedoel ik. Dat werd gezegd op dat radiofragment maar dat was dus al een paar ronden daarvoor opgenomen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |