Nee, daar snap ik ook helemaal niks van. Hóe is dat goede sportmuziek in hemelsnaam?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat soort toch ook helemaal niet lekkerNaast dat het (mi) verschrikkelijke muziek is.
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzoquote:Op zondag 12 juni 2022 16:54 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, daar snap ik ook helemaal niks van. Hóe is dat goede sportmuziek in hemelsnaam?
Dat is goeie muziekquote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzo
Het is inmiddels al weer over. Ik heb denk ik te weinig gedronkenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Migraine misschien?
Beterschap in ieder geval!
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik luister naar happy hardcore tijdens het sporten. Scooter, Paul Elstak enzo
Hatariquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?
I'M van Michael Ben David.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In het verlengde daarvan én ons forum: welk ESF nummer vinden jullie nou lekker om op te sporten?
En daar wil ik al helemaal nooit meer iets over of van horen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
I'M van Michael Ben David.
Nee geintje, ik doe vaak work-outs waar al muziek bij zit
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog Moustache met de grond gelijk zitten maken in het 2014-samenkijken topic![]()
Dat mag nog steeds hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 17:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En daar wil ik al helemaal nooit meer iets over of van horen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Welkom in de ESF-SC
De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David en/of Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige Talkshow M. Start de SC!
Shum heeft mijn sportlijst gehaaldquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon zwemmen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of ik de sportschool wel zie zitten
quote:
Sportschool is echt minder eng dan dat ik dacht. Mensen zijn teveel met zichzelf bezig, iedereen heeft bijna muziek in/op de oren. Sinds kort doe ik van die groepsleden en zelfs daar was ik eigenlijk te druk met mezelf staande te houden om in de spiegel te kijken hoe het er uit zag.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet niet of ik de sportschool wel zie zitten
Shum inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gevonden.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Shum inderdaad.
This is My Life van IJsland
Fuego
Shady Lady
You are the only one
Echo van Frankrijk
Boyana
Adrenalina
Er was ooit een eurodancetopic in ESF, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Shum & adrenlina zijn ook goede sportnummersquote:Op zondag 12 juni 2022 18:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Shum inderdaad.
This is My Life van IJsland
Fuego
Shady Lady
You are the only one
Echo van Frankrijk
Boyana
Adrenalina
Er was ooit een eurodancetopic in ESF, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |