quote:Op zondag 12 juni 2022 13:02 schreef Meridiaan het volgende:
Een broodje pulled chicken is ook leven, ter aanvulling op de TT.
Jij ook!quote:Op zondag 12 juni 2022 13:21 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kijk geen F1, ben half een boek aan het lezen en ga straks sporten. Veel plezier
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Oké we kunnen ook ongezellig samen F1 kijken, als het zo moet.
Waar ben je nou?quote:
Jammer wel, zo zonder gevechtquote:Op zondag 12 juni 2022 13:41 schreef Strani het volgende:
Leclerc eruit. Nou dan de race gewoon rustig uitrijden voor RB.
Ongezelligquote:
Mwa, is al een tijdje geleden dat ik een race niet in een café heb gekeken maar vandaag voel ik me te lui en is het te warm om nu richting dorp te gaan.quote:
Da’s dan ook weer zoquote:Op zondag 12 juni 2022 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leclerc en Verstappen nu allebei 2x een Dnf. Dus dat is nu weer gelijk.
Maar voor de race was een gevecht tussen beide wel leuker geweest.quote:
Hoe warm is het daar?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, is al een tijdje geleden dat ik een race niet in een café heb gekeken maar vandaag voel ik me te lui en is het te warm om nu richting dorp te gaan.
Ik ook niet.quote:
Ik blijf maar aan dit fragment denken:quote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
quote:
Gatverjakkesquote:
Niet met mijn fysieke staatquote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach, hier binnen bij de ventilator is het prima te doen
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op zondag 12 juni 2022 13:18 schreef Strani het volgende:
Oké we kunnen ook ongezellig samen F1 kijken, als het zo moet.
Nou nou nou, gun anderen hun pleziertje!quote:Op zondag 12 juni 2022 14:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in
Tijd dat Max met pensioen gaat.
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.quote:
2015, Het jaar van Trijntje en het jaar dat ik verliefd werd op het songfestivalquote:Op zondag 12 juni 2022 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Ah, topic 2015. Ook wel het jaar van de laatste keer dat we in de halve finale bleven steken
Whaiaiaiaiaiii
Ja dat bedoel ik. Dat werd gezegd op dat radiofragment maar dat was dus al een paar ronden daarvoor opgenomen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze zaten hier te verkondigen dat NOR vijf rondes had om RIC in te halen, dat waren er maar twee.
Ben vandaag ook niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou nou nou, gun anderen hun pleziertje!
Da's niet zo mooi (maar niet de schuld van Max, denk ik).quote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben vandaag ook niet zo heel lekker om eerlijk te zijn.
Ze kwamen er gelukkig zelf achter dat ze niet goed hadden gerekendquote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Dat werd gezegd op dat radiofragment maar dat was dus al een paar ronden daarvoor opgenomen.
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waar dat vandaan komtquote:Op zondag 12 juni 2022 14:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi (maar niet de schuld van Max, denk ik).
Fysiek of mentaal?
Dat zal dan niet aan de Nederlandse inzending hebben gelegenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2015, Het jaar van Trijntje en het jaar dat ik verliefd werd op het songfestival
Is het warm daar?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waardat vandaan komt
Ik geef de schuld aan Italie, Zweden, Estland, Australie, Israel, Belgie, Slovenie en nog een paar andere landen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zal dan niet aan de Nederlandse inzending hebben gelegen![]()
Ja, deze is heerlijkquote:Op zondag 12 juni 2022 14:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan dit fragment denken:
Bij mij kwam het in 2016 denk ik door een combinatie van dat ik Douwe Bob sowieso al een toffe muzikant vond, de hoge kwaliteit in de organisatie van Zweden en inzending-wise Midnight Goldquote:Op zondag 12 juni 2022 14:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan Italie, Zweden, Estland, Australie, Israel, Belgie, Slovenie en nog een paar andere landen.
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertosquote:
Wie?quote:
Tim van Rijthoven, de praktisch onbekende held die vandaag tegen Medvedev speelt in de finale van het tennistoernooi in Rosmalenquote:
Ja, maar dat is hij altijd welquote:Op zondag 12 juni 2022 14:51 schreef Arizona het volgende:
@:georgem is jouw zoon nu ook in zo'n superrelaxte vrolijke staat? Mijn dochter blijft maar goedgehumeurd
Heeft-ie iemand’s leven gered?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tim van Rijthoven, de praktisch onbekende held die vandaag tegen Medvedev speelt in de finale van het tennistoernooi in Rosmalen
Nou dat heeft ook een flink nadeel want het is hier veel luchtvochtiger dan in het binnenland.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertos![]()
Hier verwachten ze eind van de week ook weer 30 graden.
30 GRADEN?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij zult nu wel blij zijn dat je aan zee woont, met die horrorhitte de los muertos![]()
Hier verwachten ze eind van de week ook weer 30 graden.
Is mij ook te warm hoor. Ik zit dan lekker binnen bij de aircoquote:Op zondag 12 juni 2022 15:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
30 GRADEN?
Daar kan ik dus niet goed tegen![]()
Nu ken ik Gerda's die dat natuurlijk heerlijk vinden maar ik krijg het er alleen maar benauwd van
Maar je hebt wel een zeebries tochquote:Op zondag 12 juni 2022 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat heeft ook een flink nadeel want het is hier veel luchtvochtiger dan in het binnenland.
Die lijkt er inderdaad niet veel vertrouwen meer in te hebbenquote:
Vervelend van zijn astma-aanvalquote:Op zondag 12 juni 2022 14:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is hij altijd wel![]()
Hij had een astma aanval de afgelopen week. Gelukkig gaat dat nu weer beter.
Leuk feestje gehad?
Leuke nieuwe sportheld, al heb je in tennis nogal veel one hit wonders dus we gaan het zien. Dit is wel een jongen met wat meer uitstraling dan die Botic van de Zandschulp (de naam alleen al).quote:
Mijn zoon is niet zo van de feestjes (van wie zou hij dat hebbenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vervelend van zijn astma-aanvalHeeft hij daar vaak last van?
Wij hebben leuke feestjes gehad, maar nu wel klaar mee![]()
Jullie het al gevierd?
Ik wil hem wel als m’n schoonzoon. Wat een skatjequote:
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Mijn achterburen hebben het gehele oeuvre van Jeroen van der Boom aan staan op een boxje, och och wat leuk
Dat moet toch binnen 10 minuten klaar zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Mijn achterburen hebben het gehele oeuvre van Jeroen van der Boom aan staan op een boxje, och och wat leuk
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?
Ik weet serieus geen ander liedje van JvdB![]()
Nou ja. Dit dusquote:Op zondag 12 juni 2022 16:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Jij bent zo" staat al de hele middag op repeat?
Ik weet serieus geen ander liedje van JvdB![]()
Brrrrrrquote:Op zondag 12 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leen
Die ken ik nog, verder niet denk ik maar ik kan wel zijn stem herkennen.
Sowieso de achterburen zijn nogal fan van dat soort muziek. Mijn achterbuurjongen die is ook vaak buiten aan het sporten en dan staat er ook van die piratenmuziek op. Hoe dan?
Migraine misschien?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoofdpijn en een beetje misselijk. Geen idee waar dat vandaan komt
Dat soort toch ook helemaal niet lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 16:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Er is maar eeeeeeeeeeeen wereld, eeeeeeeeeeeeeeen wereld en die hebben we te leen
Die ken ik nog, verder niet denk ik maar ik kan wel zijn stem herkennen.
Sowieso de achterburen zijn nogal fan van dat soort muziek. Mijn achterbuurjongen die is ook vaak buiten aan het sporten en dan staat er ook van die piratenmuziek op. Hoe dan?
Daar word je vast heel blij van.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:24 schreef molloot200 het volgende:
Nee, daar snap ik ook helemaal niks van. Hóe is dat goede sportmuziek in hemelsnaam?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:38 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat soort toch ook helemaal niet lekkerNaast dat het (mi) verschrikkelijke muziek is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |