Voor mij echt het hoogtepunt van dit jaar.quote:
Dan is in de middag de GP van Monaco en ga ik in de avond naar het theater. Hoe zit je de week erop?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed plan, maar dan zijn we al bezet door de ontknoping van de Serie A. Week erop maar doen dan?
Trouwfeest, sorry! Misschien ergens in September?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is in de middag de GP van Monaco en ga ik in de avond naar het theater. Hoe zit je de week erop?
Streching is good is het het liedje van Letland komend jaar!quote:
Misschien kunnen ze wel inspiratie opdoen uit het repertoire van de Koningsspelenliedjes van Kinderen voor Kinderen?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Streching is good is het het liedje van Letland komend jaar!
Oei, dan ga ik drie dagen naar Londen en daar heb ik nog geen exacte data voor staan. Hoe klinkt volgend jaar?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Trouwfeest, sorry! Misschien ergens in September?
Klinkt goed, gaatje in Februari?!quote:Op zondag 15 mei 2022 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik drie dagen naar Londen en daar heb ik nog geen exacte data voor staan. Hoe klinkt volgend jaar?
Op de 29e heb ik nog niets staanquote:
Datum geprikt!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Meke daadwerkelijk alles teruggelezen heeft.
Wij kunnen ditquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde posts waarvan je een like verwacht?
Hij was zo leuk en zo blij met de score van de UKquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.
Of... ze neemt een korte pausiniquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nichtje is vandaag bevallen van hun tweede zoon.
Let's Goquote:
Nog wat tekst ja dat zal bestquote:
Saté was lekker, de salade stelde inderdaad niet zoveel voor, bakje met wat sla, 1 verdwaald schijfje tomaat, en wat komkommer.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:10 schreef H_T het volgende:
Guana hoe was je saté? En hoe was de salade die erbij zat?
Klinkt als een teleurstellende salade uit het boekjequote:Op zondag 15 mei 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Saté was lekker, de salade stelde inderdaad niet zoveel voor, bakje met wat sla, 1 verdwaald schijfje tomaat, en wat komkommer.(Heb niet alles op, want ga geen droge slablaadjes eten
)
Helemaal eens.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Bah, ik heb echt last van de Eurovisieblues, ondanks dat dit maanden in de pijplijn zat heb ik echt een klote gevoel bij die Oekraïnse "zege".
Los van de oorlog die natuurlijk verschrikkelijk is vind ik dat het ESF als populariteitswedstrijd is misbruikt voor een steunbetuiging die ook op andere manieren tot uiting kan komen.
Vind het sneu voor de landen die nu net naast de zege hebben gegrepen zoals de UK, Spanje en Zweden.
Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruiktquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruikt
Ik ben al bij woensdagquote:Op zondag 15 mei 2022 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Meke daadwerkelijk alles teruggelezen heeft.
Dit heb ik nog niet meegekregen geloof ik, wat is er aan de hand?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ook een slecht gevoel bij die grootschalige manipulatie van jurystemmen in 6 landen. Dat probleem lijkt steeds wijder te verspreiden...
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet meegekregen geloof ik, wat is er aan de hand?
De Roemenen ontkennen trouwens alles en zijn nu piswoest. Het laatste woord zal hier nog wel niet over gezegd zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.
Ik lees het inderdaad netquote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.
Dat is wel het risico met beschuldigen van zes landen. Dat er een land bij zit dat onschuldig is of i.i.g. denken dat de EBU geen poot heeft om op te staan qua bewijslast. Dat laatste is denk ik ook wel de reden dat ze de landen niet hebben uitgesloten van de finale. Als ze het dan het juridisch niet 100% waterdicht hadden, zou dat een behoorlijke shitshow worden voor ze.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Roemenen ontkennen trouwens alles en zijn nu piswoest. Het laatste woord zal hier nog wel niet over gezegd zijn.
Ik denk dat de EBU nu wel zoiets heeft dat ze het wel prima vinden als er wat landen met waarschijnlijk toch lage televoting verdwijnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:55 schreef Redefine het volgende:
Ben los van wat de EBU nog gaat doen (waarschijnlijk niks) een van de zes landen hierdoor zal gaan zeggen dat ze volgend jaar niet gaan meedoen. Montenegro zie ik daar wel voor aan.
Ja, en sinds wanneer ligt Israël in Europaquote:Op zondag 15 mei 2022 23:07 schreef Guanabana het volgende:
Is ook amper Europa man, dat korkieland, weg ermee.
De helft zullen ze niet missen nee. Polen is wel een ander verhaal. En ook Roemenië. Beide flink veel inwoners en genoeg diaspora om eventueel te stemmen. Azerbeidzjan heeft dan nog wel wat inwoners en schuift wat zakjes geld rond. Dus die zullen ze ook wel willen behouden.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU nu wel zoiets heeft dat ze het wel prima vinden als er wat landen met waarschijnlijk toch lage televoting verdwijnen.
Ik was eigenlijk serieusquote:Op zondag 15 mei 2022 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en sinds wanneer ligt Israël in Europa
De winnaar van de Roemeense voorronde kreeg dit jaar 3500 stemmen, dus dat tikt ook niet echt aan. En ze sturen ook al tijden weinig waar de rest van Europa de telefoon voor pakt.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De helft zullen ze niet missen nee. Polen is wel een ander verhaal. En ook Roemenië. Beide flink veel inwoners en genoeg diaspora om eventueel te stemmen. Azerbeidzjan heeft dan nog wel wat inwoners en schuift wat zakjes geld rond. Dus die zullen ze ook wel willen behouden.
San Marino, Montenegro en Georgië zal de EBU niet wakker van liggen.
Maar de vraag is in dit geval hoeveel er wordt gestemd in Roemenië tijdens het festival. Op zich kan de lage hoeveelheid stemmen zeggen dat dit dan ook weinig is. Maar het kan ook betekenen dat de Roemenen geen moer geven om het eigen NSF, maar wel om het festival. Zou zomaar kunnen dat er totaal geen vertrouwen is in het eigen NSF, omdat er vaak geklooi was met telefoonlijnen etc.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De winnaar van de Roemeense voorronde kreeg dit jaar 3500 stemmen, dus dat tikt ook niet echt aan. En ze sturen ook al tijden weinig waar de rest van Europa de telefoon voor pakt.
Polen en Azerbeidzjan zijn inderdaad financieel aantrekkelijker waarschijnlijk, zowel meer stemmen als betere inzendingen en grotere betalers voor het lidmaatschap.
Er is echt heel weinig West-Europees dan de drie Kaukasus landen. Enige is dat Israël dichterbij ligt en er meer mensen Engels zullen spreken. Maar cultureel gezien is het de vraag of ze dichterbij staan dan die drie landen.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Israël heeft dan misschien nog een wat meer West-Europees karakter, hoewel zij dan weer regelmatig irritante obnoxious figuren sturen
quote:Geografisch gezien behoort Armenië tot Azië, maar in culturele en historische zin beschouwt het zich als behorend tot Europa en noemt zich (net als Georgië) een Europees land.
178.000 kijkers vorig jaar, dus dat zal het niet zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar de vraag is in dit geval hoeveel er wordt gestemd in Roemenië tijdens het festival. Op zich kan de lage hoeveelheid stemmen zeggen dat dit dan ook weinig is. Maar het kan ook betekenen dat de Roemenen geen moer geven om het eigen NSF, maar wel om het festival. Zou zomaar kunnen dat er totaal geen vertrouwen is in het eigen NSF, omdat er vaak geklooi was met telefoonlijnen etc.
Dat zijn er wel extreem weinig voor een land met bijna 20 miljoen inwonersquote:Op zondag 15 mei 2022 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
178.000 kijkers vorig jaar, dus dat zal het niet zijn.
https://eurovoix.com/2021(...)ondlowest-on-record/
Is ook bekend welke landen?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Roemenie, Montenegro, Azerbaijan (natuurlijk) San Marino, Georgie en Polenquote:
Noem één recent voorbeeldquote:Op zondag 15 mei 2022 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Israël heeft dan misschien nog een wat meer West-Europees karakter, hoewel zij dan weer regelmatig irritante obnoxious figuren sturen
Deed ik alquote:Op zondag 15 mei 2022 23:46 schreef Cee het volgende:
Mogen we er dan ondertussen ook vanuit gaan dat de winst van 2011 gekocht is?
Plus Playing With Fire. Ze hebben af en toe zeker wel interessante/goede inzendingen.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:44 schreef Cee het volgende:
In 2016 had de EBU er ook geen moeite mee om Roemenië een paar weken voor ESF alsnog te diskwalificeren vanwege achterliggende betalingen dus dit kan voor zowel EBU als Roemenië de druppel zijn.
Maar ja, wel jammer dat we dan parels als Yodel It, It’s my life en Hola mi be be be moeten missen.
Ik moet hier mijn naamgenoot gewoon elke keer bij mijn toetsenbord vandaan duwen en jij wil een recent voorbeeldquote:
Daar gingen we denk ik allemaal wel vanuit. Waarbij het los van de omkoping dat jaar ook wel the perfect storm was om te kunnen winnen. Zoveel landen die mee deden om te kunnen winnen en het missen van een echt uitgesproken favoriet.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:46 schreef Cee het volgende:
Ik denk (of hoop) dat de EBU ondertussen ook wel begint te vrezen dat het ‘gedoe’ van sommige landen tot reputatieschade kan leiden als grotere media het oppikken. En dat zijn juist de media die ze nu in het perscentrum proberen te krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:44 schreef Cee het volgende:
In 2016 had de EBU er ook geen moeite mee om Roemenië een paar weken voor ESF alsnog te diskwalificeren vanwege achterliggende betalingen dus dit kan voor zowel EBU als Roemenië de druppel zijn.
Maar ja, wel jammer dat we dan parels als Yodel It, It’s my life en Hola mi be be be moeten missen.
Dat idee heb ik altijd al gehad, al deden ze het toen nog met name door SIM-kaarten op te kopen volgens mij, maar daar zullen ze ook al wel wat jury's gekocht hebben.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:46 schreef Cee het volgende:
Ik heb hier niet echt een slecht gevoel bij moet ik zeggen. We weten al jaren dat dit gebeurt en ik vind het juist wel mooi dat er eindelijk stemlijsten worden teruggetrokken van landen waar ze probeerden te frauderen. Dat heeft wel even geduurd en lijkt me alleen maar een goede zaak. Hoeven ze niet nog een keer te proberen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ook een slecht gevoel bij die grootschalige manipulatie van jurystemmen in 6 landen. Dat probleem lijkt steeds wijder te verspreiden...
Kortom echt benieuwd waar het ESF heen gaat
Daar zeg je watquote:Op maandag 16 mei 2022 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet echt een slecht gevoel bij moet ik zeggen. We weten al jaren dat dit gebeurt en ik vind het juist wel mooi dat er eindelijk stemlijsten worden teruggetrokken van landen waar ze probeerden te frauderen. Dat heeft wel even geduurd en lijkt me alleen maar een goede zaak. Hoeven ze niet nog een keer te proberen.
Ik ben gewoon super verbaasd dat Malta niet bij het lijstje landen hoort wat hiermee in verband is gebracht
In 2010 met Drip Drop werden ook al kosten noch moeite gespaard, alleen pakte die zangeres toen het blijkbaar niet voorverwarmde balletje met de eerste startpositie bij de lotingquote:Op maandag 16 mei 2022 00:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd al gehad, al deden ze het toen nog met name door SIM-kaarten op te kopen volgens mij, maar daar zullen ze ook al wel wat jury's gekocht hebben.
Moet wel bij gezegd worden dat 2011 wel een ideaal jaar was om die fratsen toe te passen, want dat jaar gaat misschien wel als zwakste van de jaren 10 en 20 in de boeken, waarbij grote favorieten op voorhand zoals Frankrijk het totaal lieten afweten live...
Ja, het zijn niet allemaal usual suspects. Polen of Georgië waren mij tenminste nooit zo opgevallen. En Malta zit er dan juist niet bijquote:Op maandag 16 mei 2022 00:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet echt een slecht gevoel bij moet ik zeggen. We weten al jaren dat dit gebeurt en ik vind het juist wel mooi dat er eindelijk stemlijsten worden teruggetrokken van landen waar ze probeerden te frauderen. Dat heeft wel even geduurd en lijkt me alleen maar een goede zaak. Hoeven ze niet nog een keer te proberen.
Ik ben gewoon super verbaasd dat Malta niet bij het lijstje landen hoort wat hiermee in verband is gebracht
Hij had een pijltje in zijn borst zitten?quote:Op maandag 16 mei 2022 01:55 schreef Strani het volgende:
Nou ik heb de halve avond in het ziekenhuis gezeten want m'n Spaanse tegenspeler tijdens het darten kreeg opeens een raar gevoel op de borst dus we vonden het toch wel een goed idee om het even na te laten kijken. Gelukkig uiteindelijk alles gewoon in orde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:05 schreef Yesse het volgende:
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...Ik heb last van mijn ogen, dus nog niet echt zin in deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...Gefeliciteerd! Wij zijn 8 jaar bezig geweest. 1 poging ICSI gehad en direct raak. Kleine meid is 5 maanden inmiddels dus nooit de hoop opgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Polen viel vorig jaar wel op, in de halve finale wisselden San Marino en Polen schaamteloos de twaalf punten uit. En een jury die 12 punten gaat geven voor Rafal met The Ride, is wel echt heel triestquote:Op maandag 16 mei 2022 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het zijn niet allemaal usual suspects. Polen of Georgië waren mij tenminste nooit zo opgevallen. En Malta zit er dan juist niet bij
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...Wauuw, gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.November is een goede maand hoor
![]()
![]()
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Wat fijn!! Wat dat betreft hadden wij nog geluk, het lukt in het begin van het traject met enkel medicatie. Uiteindelijk 2 jaar bezig geweest en ik vond dat al best heftig omdat je toch elke maand ermee bezig bent.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wij zijn 8 jaar bezig geweest. 1 poging ICSI gehad en direct raak. Kleine meid is 5 maanden inmiddels dus nooit de hoop opgeven
Ik maak nog kans mijn verjaardag te moeten delen, eind oktober is namelijk ook een hele goede periodequote:Op maandag 16 mei 2022 09:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wauuw, gefeliciteerd!November is een goede maand hoor
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:11 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat fijn!! Wat dat betreft hadden wij nog geluk, het lukt in het begin van het traject met enkel medicatie. Uiteindelijk 2 jaar bezig geweest en ik vond dat al best heftig omdat je toch elke maand ermee bezig bent.
[..]
Ik maak nog kans mijn verjaardag te moeten delen, eind oktober is namelijk ook een hele goede periode![]()
[..]Ja klopt en het heeft ook effect op jezelf als in stress, relatie etc etc. Hebben wel 40 ritten naar het ziekenhuis moeten maken a 200 km per keer, maar het was het allemaal waard achteraf. Wel direct besloten dat we het bij 1 houden. Wil niet nog een keer die stress, holy shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
200kmquote:Op maandag 16 mei 2022 09:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja klopt en het heeft ook effect op jezelf als in stress, relatie etc etc. Hebben wel 40 ritten naar het ziekenhuis moeten maken a 200 km per keer, maar het was het allemaal waard achteraf. Wel direct besloten dat we het bij 1 houden. Wil niet nog een keer die stress, holy shit
Ja Erasmus liepen wij. 100 heen en 100 terug. Was overigens totaal niet verwacht dat ICSI direct aan zou slaan. We hoorde van de artsen dat de kans dat het direct lukt kleiner is dan 30%. Vrouw had ook medicatie etc etc. Bevalling duurde 15 minutenquote:Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
200kmIk had het geluk dat we op een half uurtje fietsen/kwartiertje in de auto terecht konden. Maar dat is misschien ook omdat ik in de randstad woon
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ik mag mijn werkweek beginnen met een collega die dus iets op mij afschuift met: "KIJK DIT IS WAT WE BEDOELEN, DIT IS DUS NIET GOED GEREGISTREERD!!!!111!!!11!!" en dat ik er vervolgens achter kom dat het wél geregistreerd is. Dus ik heb hem weer even teruggeschoven..quote:Op maandag 16 mei 2022 09:38 schreef Arizona het volgende:
En nee, ook geen zin om te werken. Ben nog moe en heb lichte hoofdpijn. Kalm dagje van maken dus
De fout ligt altijd bij een ander.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik mag mijn werkweek beginnen met een collega die dus iets op mij afschuift met: "KIJK DIT IS WAT WE BEDOELEN, DIT IS DUS NIET GOED GEREGISTREERD!!!!111!!!11!!" en dat ik er vervolgens achter kom dat het wél geregistreerd is. Dus ik heb hem weer even teruggeschoven..Mensen kunnen soms echt niet goed zoeken (overigens had ik hem binnen 2 seconden door gewoon Ctrl+F te doen in de Excelfile) en beschuldigen dan gelijk anderen.
Veel mensen kijken zo naar de wereld inderdaad. Heel vervelend. Maar ook gewoon zelf niet je best doenquote:Op maandag 16 mei 2022 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De fout ligt altijd bij een ander.
Mwah ik denk wel dat de EBU er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk deelnemende landen te hebben. Zo'n systeem met twee halve finales werkt op een bepaald moment ook niet lekker meer als er maar 3, 4 landen per show afvallen.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
De helft zullen ze niet missen nee. Polen is wel een ander verhaal. En ook Roemenië. Beide flink veel inwoners en genoeg diaspora om eventueel te stemmen. Azerbeidzjan heeft dan nog wel wat inwoners en schuift wat zakjes geld rond. Dus die zullen ze ook wel willen behouden.
San Marino, Montenegro en Georgië zal de EBU niet wakker van liggen.
De eerste werkweek na Eurovisie. Wie heeft er ook zoveel zin in? Ik heb nog wel leuk nieuws zo met de start van deze nieuwe week...GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
3 halve finales zou ook wel cool zijnquote:Op maandag 16 mei 2022 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik denk wel dat de EBU er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk deelnemende landen te hebben. Zo'n systeem met twee halve finales werkt op een bepaald moment ook niet lekker meer als er maar 3, 4 landen per show afvallen.
Als je terugvalt naar 35 deelnemende landen bijvoorbeeld heb je nog twee halve finales van 14/15 landen over. Dat hebben we al eerder gehad, maar dat voelt dan toch een beetje muffig....
Of minder deelnemers in de (grote) finale.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik denk wel dat de EBU er alles aan gelegen is om zoveel mogelijk deelnemende landen te hebben. Zo'n systeem met twee halve finales werkt op een bepaald moment ook niet lekker meer als er maar 3, 4 landen per show afvallen.
Als je terugvalt naar 35 deelnemende landen bijvoorbeeld heb je nog twee halve finales van 14/15 landen over. Dat hebben we al eerder gehad, maar dat voelt dan toch een beetje muffig....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |