Voor mij echt het hoogtepunt van dit jaar.quote:
Dan is in de middag de GP van Monaco en ga ik in de avond naar het theater. Hoe zit je de week erop?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Goed plan, maar dan zijn we al bezet door de ontknoping van de Serie A. Week erop maar doen dan?
Trouwfeest, sorry! Misschien ergens in September?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is in de middag de GP van Monaco en ga ik in de avond naar het theater. Hoe zit je de week erop?
Streching is good is het het liedje van Letland komend jaar!quote:
Misschien kunnen ze wel inspiratie opdoen uit het repertoire van de Koningsspelenliedjes van Kinderen voor Kinderen?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Streching is good is het het liedje van Letland komend jaar!
Oei, dan ga ik drie dagen naar Londen en daar heb ik nog geen exacte data voor staan. Hoe klinkt volgend jaar?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Trouwfeest, sorry! Misschien ergens in September?
Klinkt goed, gaatje in Februari?!quote:Op zondag 15 mei 2022 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik drie dagen naar Londen en daar heb ik nog geen exacte data voor staan. Hoe klinkt volgend jaar?
Op de 29e heb ik nog niets staanquote:
Datum geprikt!quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Meke daadwerkelijk alles teruggelezen heeft.
Wij kunnen ditquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn er bepaalde posts waarvan je een like verwacht?
Hij was zo leuk en zo blij met de score van de UKquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.
Of... ze neemt een korte pausiniquote:Op zondag 15 mei 2022 21:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ze wel begonnen is, maar toen toch tot de conclusie kwam dat het wel heel veel is om terug te lezen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 mei 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nichtje is vandaag bevallen van hun tweede zoon.
Let's Goquote:
Nog wat tekst ja dat zal bestquote:
Saté was lekker, de salade stelde inderdaad niet zoveel voor, bakje met wat sla, 1 verdwaald schijfje tomaat, en wat komkommer.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:10 schreef H_T het volgende:
Guana hoe was je saté? En hoe was de salade die erbij zat?
Klinkt als een teleurstellende salade uit het boekjequote:Op zondag 15 mei 2022 22:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Saté was lekker, de salade stelde inderdaad niet zoveel voor, bakje met wat sla, 1 verdwaald schijfje tomaat, en wat komkommer.(Heb niet alles op, want ga geen droge slablaadjes eten
)
Helemaal eens.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Bah, ik heb echt last van de Eurovisieblues, ondanks dat dit maanden in de pijplijn zat heb ik echt een klote gevoel bij die Oekraïnse "zege".
Los van de oorlog die natuurlijk verschrikkelijk is vind ik dat het ESF als populariteitswedstrijd is misbruikt voor een steunbetuiging die ook op andere manieren tot uiting kan komen.
Vind het sneu voor de landen die nu net naast de zege hebben gegrepen zoals de UK, Spanje en Zweden.
Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruiktquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 22:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie dat ik de verkeerde PI heb gebruikt
Ik ben al bij woensdagquote:Op zondag 15 mei 2022 21:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Meke daadwerkelijk alles teruggelezen heeft.
Dit heb ik nog niet meegekregen geloof ik, wat is er aan de hand?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ook een slecht gevoel bij die grootschalige manipulatie van jurystemmen in 6 landen. Dat probleem lijkt steeds wijder te verspreiden...
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit heb ik nog niet meegekregen geloof ik, wat is er aan de hand?
De Roemenen ontkennen trouwens alles en zijn nu piswoest. Het laatste woord zal hier nog wel niet over gezegd zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.
Ik lees het inderdaad netquote:Op zondag 15 mei 2022 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
6 landen hebben hun juryuitslagen gemanipuleerd en zijn daarom geschrapt uit de tweede halve finale en finale. Er zijn algoritmes gebruikt door de EBU om de stemmen alsnog in te sturen.
Dat is wel het risico met beschuldigen van zes landen. Dat er een land bij zit dat onschuldig is of i.i.g. denken dat de EBU geen poot heeft om op te staan qua bewijslast. Dat laatste is denk ik ook wel de reden dat ze de landen niet hebben uitgesloten van de finale. Als ze het dan het juridisch niet 100% waterdicht hadden, zou dat een behoorlijke shitshow worden voor ze.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De Roemenen ontkennen trouwens alles en zijn nu piswoest. Het laatste woord zal hier nog wel niet over gezegd zijn.
Ik denk dat de EBU nu wel zoiets heeft dat ze het wel prima vinden als er wat landen met waarschijnlijk toch lage televoting verdwijnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:55 schreef Redefine het volgende:
Ben los van wat de EBU nog gaat doen (waarschijnlijk niks) een van de zes landen hierdoor zal gaan zeggen dat ze volgend jaar niet gaan meedoen. Montenegro zie ik daar wel voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |