quote:
Ik kon ook nog helemaal niet in dit deel posten want dat werd tien seconden later pas geopend. Mijn doorhetslotje is dus verantwoordquote:
Als jij dat wil geloven, dan ga ik je niet stoppen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kon ook nog helemaal niet in dit deel posten want dat werd tien seconden later pas geopend. Mijn doorhetslotje is dus verantwoord![]()
Nice!quote:Op zondag 15 mei 2022 13:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als jij dat wil geloven, dan ga ik je niet stoppen.
Songfestival-trein? CHISINAU NAAR BOEKAREST!quote:Op zondag 15 mei 2022 13:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens echt kapot. Niet omdat ik slecht heb geslapen (sliep pas om 6.00 uur ofzo) maar omdat we sinds november al op de Songfestival-trein zitten en nu bestemming bereikt hebben. Ik ben wel blij dat we nu een rustpauze hebben
Pauze?! Dat kennen we hier niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben trouwens echt kapot. Niet omdat ik slecht heb geslapen (sliep pas om 6.00 uur ofzo) maar omdat we sinds november al op de Songfestival-trein zitten en nu bestemming bereikt hebben. Ik ben wel blij dat we nu een rustpauze hebben
Gewoon lekker gaan speculeren over al het geweldige van Eurovision 2023.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Post Eurovision Depression klinkt ook weer zo depressief.
quote:Op zondag 15 mei 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Songfestival-trein? CHISINAU NAAR BOEKAREST!
Benieuwd wanneer bekend gaat worden welke artiesten het waren.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:25 schreef NailQueen het volgende:
Oja nog even leuk nieuws: Subwoolfer komt naar het grote songfestivalfeest in November!
Verder komen er nog andere 2022-acts. Die worden later bekend gemaakt
En waar....quote:Op zondag 15 mei 2022 13:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon lekker gaan speculeren over al het geweldige van Eurovision 2023.
Dat kan die de rest van de maand gewoon inhalenquote:Op zondag 15 mei 2022 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je staat nog steeds dik tweede, maar een zekere @:Redefine is niet te houden deze maand.
Je bent op tijd met taggen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
@:Moira Over 7 maanden begint de Albanese voorronde!
Oh dan begint WIDM ook alweer bijnaquote:Op zondag 15 mei 2022 13:32 schreef Cyan9 het volgende:
@:Moira Over 7 maanden begint de Albanese voorronde!
Ja, verwacht je nog problemen berg op of een lekke band onderweg?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan die de rest van de maand gewoon inhalen
Het optreden was ook gewoon niet zo specatulair. Ik zei tegen mijn ouders dat ze in Amsterdam veel beter waren. En toen waren er problemen met het geluid.quote:Op zondag 15 mei 2022 02:42 schreef Nexum het volgende:
Iemand moet mij toch nog even uitleggen hoe Frankrijk zo ongelofelijk hard heeft geflopt met de televote. Jury begrijp ik maar… ZES punten maar van de televote??
Die was geheel in lijn met jouw gevolgtrekkingquote:Op zondag 15 mei 2022 12:10 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Lol, deze gevolgtrekking slaat helemaal nergens op.
De mooiste tijd van het jaar!quote:Op zondag 15 mei 2022 02:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen dat ondanks de winnaar van vanavond niet m'n persoonlijke favoriet was (en ik niet uitkijk naar de discussies/opmerkingen over politiek en zo), ik me deze week enorm vermaakt heb. Er gaat niks boven ESF week!
Ik heb mijn etappezeges al binnen. Dus ik ga gewoon in de bus zittenquote:Op zondag 15 mei 2022 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, verwacht je nog problemen berg op of een lekke band onderweg?
Ja! Ik keek echt naar hun optreden uit maar het was wat pijnlijkquote:Op zondag 15 mei 2022 13:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het optreden was ook gewoon niet zo specatulair. Ik zei tegen mijn ouders dat ze Amsterdam veel beter waren. En toen waren er problemen met het geluid.
Sorry maar dan ga ik voor de Switch Song in 2019.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:38 schreef Moira het volgende:
[ afbeelding ]
De medley zelf vond ik denk ik ook de beste intervalact sinds Mans en Petra's Love Love Peace Peace![]()
Echt?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sorry maar dan ga ik voor de Switch Song in 2019.
Dat is nog makkelijker ook.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb mijn etappezeges al binnen. Dus ik ga gewoon in de bus zitten
Dat vond ik echt zo cringy.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sorry maar dan ga ik voor de Switch Song in 2019.
Daaromquote:
Ja Jan zei ook dat dat moment dat die jury+televotes tellen/noemen begint pas het échte stressmoment is voor de presentatoren, omdat je vanaf daar moet improviseren met die 40 landen die inbellen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
Laura had dus een lage bloeddruk. Wat dan door de spanning van de afgelopen zes maanden kwam. Dat is wel te begrijpen en logisch.
Waarbij ik dan juist denk dat het beter plannen je heel erg kan helpen. Dan is het nog steeds enorm stressvol. Maar als bijna alles vast ligt en je weet wanneer je wat moet doen, dan is dat toch net even wat minder stressen dan alles en beetje op zijn beloop te laten.
eens.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:44 schreef Moira het volgende:
Achteraf denk ik trouwens toch dat het misschien beter was geweest als Oekraïne niet mee had gedaan dit jaar (als ze Kalush bijv. geen toestemming hadden gegeven het land te verlaten).
Ja dat vond ik wel een mooie en goede opmerking van Jan. Op zich vind ik dat toch wel al de meest nuttige dingen die Jan zei, de vergelijkingen met vorig jaar.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja Jan zei ook dat dat moment dat die jury+televotes tellen/noemen begint pas het échte stressmoment is voor de presentatoren, omdat je vanaf daar moet improviseren met die 40 landen die inbellen.
Kan me ergens wel voorstellen dat als dat al een ding is (dat je soms last hebt van lage bloeddruk bij stress) dat dat dan op dat moment wel boven komt ja
Ja dat was het enige leuke aan Jan in het commentatorhok dit jaarquote:Op zondag 15 mei 2022 13:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel een mooie en goede opmerking van Jan. Op zich vind ik dat toch wel al de meest nuttige dingen die Jan zei, de vergelijkingen met vorig jaar.
Het is die zin wel knap van alle presentatoren van al die jaren. En al helemaal van Petra Mede in het jaar dat ze het alleen deed
Verder vond ik Jan bijzonder cynisch dit jaar, en dat staat hem niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat was het enige leuke aan Jan in het commentatorhok dit jaarDattie wat ervaring vanuit de presentators op het podium kon delen
Ik werd zo gelukkig toen Barbara Schöneberger weer de punten aankondigdequote:
Ik vond dat niet per se anders dan andere jaren en het heeft hem nooit gestaanquote:Op zondag 15 mei 2022 13:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Verder vond ik Jan bijzonder cynisch dit jaar, en dat staat hem niet.
Sommige tradities moeten gewoon behouden blijven.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik werd zo gelukkig toen Barbara Schöneberger weer de punten aankondigdeGeen idee waarom, maar ik werd er erg vrolijk van
Zeker! Bij het songfestival zie je elke keer nieuwe gezichten en dan is het fijn als je ook nog wat ziet wat je kent.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sommige tradities moeten gewoon behouden blijven.
Ik vond het wel enigszins jammer dat ze niet op een afgeladen plein in Hamburg stond. Al is dat natuurlijk wel een beetje te begrijpen.
Rusland mag wmb de komende 25 jaar op de blaren zitten.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:52 schreef Moira het volgende:
Ik hoop trouwens ook, dat mocht het in 2023 toch gewoon in Oekraïne gehouden kunnen worden omdat de oorlog hopelijk gauw voorbij is, dat Rusland dan ook gewoon in 2023 in Oekraïne weer mee mag doen. En ze dat dus niet voor zichzelf verneuken maar we gewoon weer elkaars artiesten en muziek kunnen mogen waarderen
Dat ze zo hoog geëindigd zijn?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 13:52 schreef Moira het volgende:
Ik hoop trouwens ook, dat mocht het in 2023 toch gewoon in Oekraïne gehouden kunnen worden omdat de oorlog hopelijk gauw voorbij is, dat Rusland dan ook gewoon in 2023 in Oekraïne weer mee mag doen. En ze dat dus niet voor zichzelf verneuken maar we gewoon weer elkaars artiesten en muziek kunnen mogen waarderen
Enorm spontaan en kwam totaal niet gerepeteerd over, die actquote:
Ik heb nog nooit zoiets vrijblijvends gezien in m'n leven.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Enorm spontaan en kwam totaal niet gerepeteerd over, die act
Een mens mag hopenquote:Op zondag 15 mei 2022 14:03 schreef Em31 het volgende:
[..]natuurlijk gebeurt dat niet, dat gaat nog jaren duren.
Is altijd wel lastig te vinden of terug te kijken die uitzending, misschien dat de man met de regenjas nog langskomt.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot de voting online staat met Brits commentaar.
Zodra Poetin weg is, en dan ook echt weg. Of gewoon Rusland uit de EBU, dan zijn we er sowieso van af.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Rusland mag wmb de komende 25 jaar op de blaren zitten.
In the end toch zeker wel ja! Ik heb echt lang getwijfeld tussen zowel Spanje, Oekraïne als de VK. Dat het mijn top 3 was en bleef was op een gegeven moment wel duidelijk maar die volgorde niet joh. Uiteindelijk heb ik 'm goed voorspeld voor het topic, maar persoonlijk kwam na de finale toch de VK voor mij op 1 over Spanje. Had voor de finale nog Spanje misschien net iets boven de VK gezet qua winnaarsoptreden, maar in de finale jamde ik echt kneiterhad met Sam mee! En Chanel had juist iets betere optredens gehad eerder in de weekquote:Op zondag 15 mei 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Wie was jullie winnaar? Voor mij was dat toch Sam Ryder. Net als vorig jaar bij Barbara Pravi had ik het gevoel dat ik naar de winnaar zat te kijken. Echt wauw!![]()
Hahaha ja! Bij ons interview in Amsterdam was hij ook superaardig. En nu weten we eindelijk dat ons journalistieke onderzoek naar de tattoo klopte.quote:
Kwaliteitsjournalistiek!quote:Op zondag 15 mei 2022 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja! Bij ons interview in Amsterdam was hij ook superaardig. En nu weten we eindelijk dat ons journalistieke onderzoek naar de tattoo klopte.
Russische tv riep gisteravond om een nucleaire bom op het volgende Songfestival en dit schijnt de reactie te zijn op de speech na de winstquote:
Ik had ook winnaarvibes bij UK. Gisteravond wel voor het eerstquote:Op zondag 15 mei 2022 14:09 schreef NailQueen het volgende:
Wie was jullie winnaar? Voor mij was dat toch Sam Ryder. Net als vorig jaar bij Barbara Pravi had ik het gevoel dat ik naar de winnaar zat te kijken. Echt wauw!![]()
Ik ga straks de optredens nog een keer bekijken en kom dan met een officiele top 10. Maar Chanel staat zeker in de top 3. Dat optreden was gewoon beter dan Eleni Foreiraquote:Op zondag 15 mei 2022 14:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ook winnaarvibes bij UK. Gisteravond wel voor het eerst![]()
Daarvoor dacht ik dat Spanje zou gaan winnen.
(Ik laat dus Oekraine even helemaal buiten beschouwing)
Na er nog even een nachtje over geslapen te hebben:
Met stip te hoog geëindigd vind ik Italië en te laag Frankrijk.
Griekenland, Portugal, Italië en Servië zijn in mijn ogen niet terecht boven S10 geëindigd.
Wel jammer dat ESF er nu weer opzit en helaas met de verwachte anticlimax. Hopelijk volgend jaar weer beter
Ja. Daarvoor mag die blijven. Af en toe zoiets tussendoor en dan voor de rest hem vervangenquote:Op zondag 15 mei 2022 13:48 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat was het enige leuke aan Jan in het commentatorhok dit jaarDattie wat ervaring vanuit de presentators op het podium kon delen
eerst iets van huizen enzo bouwen.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
Ik vond Zelensky ook wel erg positief, met het ESF volgend jaar houden in Marioepol. Volgens mij hebben ze daar wel meer en belangrijker dingen op te bouwen dan een ESF podium.
Goedemiddag trouwens allemaal!
Misschien overthrowen ze al die mongols gewoonquote:Op zondag 15 mei 2022 14:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Russische tv riep gisteravond om een nucleaire bom op het volgende Songfestival en dit schijnt de reactie te zijn op de speech na de winst
[ twitter ]
Er moet dus wel een wereldwonder gebeuren
Ja. Maar dat niet als enige. Alleen als het (bijna) volledig pais en vree is tussen de twee landen dan kan het. Maar als er nog enige animositeit is, dan moeten ze het echt niet daar doen. Het zal voor Putin en co als de grootste provocatie voelen als ze dit in zijn achtertuin doen.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:06 schreef Arizona het volgende:
Ik vond Zelensky ook wel erg positief, met het ESF volgend jaar houden in Marioepol. Volgens mij hebben ze daar wel meer en belangrijker dingen op te bouwen dan een ESF podium.
Goedemiddag trouwens allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze niet hebben gewonnen.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat ze zo hoog geëindigd zijn?
Ja, dat vond ik ook wel jammer eerlijk gezegd.![]()
Volgens velen ietsie te sleazyquote:Op zondag 15 mei 2022 14:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat ze niet hebben gewonnen.
Alles klopte gewoon:
-Catchy liedje
-Mooie zangeres en dansers.
-Leuke outfits.
Eens met het deel dat Oekraïne beter buiten mededinging had meegedaan, op eigen initiatief.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:44 schreef Moira het volgende:
Achteraf denk ik trouwens toch dat het misschien beter was geweest als Oekraïne niet mee had gedaan dit jaar (als ze Kalush bijv. geen toestemming hadden gegeven het land te verlaten).
Want wat winnen ze hier nou eigenlijk mee? In hun thuisland zal het niet groots verwelkomd worden want die hebben wel belangrijkere dingen aan hun kop, financieel kunnen ze er geen kosten aan kwijt noch winsten uit halen, en ondanks dat het nummer objectief gewoon top 3-waardig was (en ook dus winkans had zonder sympathyvotes) blijft er voor eeuwig een smet op dit jaar en deze winst omdat er écht onrealistisch veel op ze is gestemd en mensen die het nummer niks vonden dat net zo kut vinden als ik Jamila vond.
Ik vind het desalniettemin alsnog een terechte winst hoor, maar het had gewoon uit zo veel hoeken gezeik gescheeld als de optie er niet eens was om op Oekraïne te stemmen dit jaar
Dit. Vond ze best tof hoor, maar minder dan Go-a vorig jaar. En die eindigden IMHO veel te laagquote:Op zondag 15 mei 2022 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens met het deel dat Oekraïne beter buiten mededinging had meegedaan, op eigen initiatief.
Voor de rest niet eens dat dit een winnend lied was op zichzelf, zonder de omstandigheden was dit gewoon ergens tussen plek 7-12 beland.
Voor mij zal dit lied altijd een politieke zege blijven, het speelveld was niet gelijkwaardig voor de rest.
quote:
Vond het nummer ook absoluut minder dan Go_A vorig jaarquote:Op zondag 15 mei 2022 15:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit. Vond ze best tof hoor, maar minder dan Go-a vorig jaar. En die eindigden IMHO veel te laag
Op zich wel interessant hoe je dan dus ook Europabreed ziet hoe die misinformatie-fuik z'n ding doetquote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
en daartegenover Spaanse fans die de Oekraïners betichten nazi’s te zijn
Goede post. Vanaf het moment dat Putin Oekraïne binnenviel was het eigenlijk al beslist. Dat het nog even spannend leek te worden in aanloop naar de finale is eerder wensdenken hier in de ESF-bubbel geweest, gezien de bizarre uitslag van de televoting is de zege van Oekraïne geen moment in gevaar geweest.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens met het deel dat Oekraïne beter buiten mededinging had meegedaan, op eigen initiatief.
Voor de rest niet eens dat dit een winnend lied was op zichzelf, zonder de omstandigheden was dit gewoon ergens tussen plek 7-12 beland.
Voor mij zal dit lied altijd een politieke zege blijven, het speelveld was niet gelijkwaardig voor de rest.
Dan kan je wel slecht tegen je verlies, hoor.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
Online allemaal blije Britse fans en daartegenover Spaanse fans die de Oekraïners betichten nazi’s te zijn
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
Online allemaal blije Britse fans en daartegenover Spaanse fans die de Oekraïners betichten nazi’s te zijn
Ja allemaal dat soort dingenquote:
Ik ga er een beetje vanuit dat dat soort ideeën ook wel op genoeg tegenstand mogen rekenen van de lokale bevolking dat dat nooit tot de brainstormfase zal komenquote:Op zondag 15 mei 2022 15:24 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik merk trouwens dat ik erg slecht ga op dat idee van Zelensky om het ESF in Mariupol te hosten. Die politieke win is 1, maar als ze het nu een jaar lang gaan uitbuiten dan denk ik dat het snel gedaan is met de goodwill.
Alleen daarom hoop ik al dat het niet in Spanje gehouden wordt, kan me niet voorstellen dat het gezellig is om midden in zo’n bende met toxic ‘fans’ feest te vieren.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
Zouden die toxic fans wel van hun zolderkamer durven te komen?quote:Op zondag 15 mei 2022 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat het niet in Spanje gehouden wordt, kan me niet voorstellen dat het gezellig is om midden in zo’n bende met toxic ‘fans’ feest te vieren.
Ik heb over de winst van Oekraïne de eerste "Dit hoort allemaal bij het complot voor de Great Reset" ook al voorbij zien komenquote:Op zondag 15 mei 2022 15:17 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb over de winst van Oekraïne de eerste "Dit hoort allemaal bij het complot voor de Great Reset" ook al voorbij zien komen
Ik kan mij niet voorstellen dat ze het hebben uitgezonden, dus volgend jaar meedoen is sowieso uitgesloten.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra Poetin weg is, en dan ook echt weg. Of gewoon Rusland uit de EBU, dan zijn we er sowieso van af.
Gebeuren er dit jaar überhaupt dingen die geen voer zijn voor de conspiracy piposquote:Op zondag 15 mei 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb over de winst van Oekraïne de eerste "Dit hoort allemaal bij het complot voor de Great Reset" ook al voorbij zien komen
Duncan, Maneskin? Die hadden geen goed verhaal. Gewoon een goed nummer en een goede (nou ja in het geval van Duncan een voldoendequote:Op zondag 15 mei 2022 15:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Goede post. Vanaf het moment dat Putin Oekraïne binnenviel was het eigenlijk al beslist. Dat het nog even spannend leek te worden in aanloop naar de finale is eerder wensdenken hier in de ESF-bubbel geweest, gezien de bizarre uitslag van de televoting is de zege van Oekraïne geen moment in gevaar geweest.
En de tweede politieke win van Oekraïne inmiddels. Ik zei het vanmiddag ook al in het Spanje-topic, maar inmiddels is het voor m’n gevoel bijna niet meer mogelijk om het ESF te winnen zonder statement of zielig verhaal. We hebben Conchita gehad, Jamala, Toy en nu deze. De lol gaat er een beetje af zo, imo.
Rusland zal er langer over doen dan Oekraïne om er bovenop te komenquote:Op zondag 15 mei 2022 15:42 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat ze het hebben uitgezonden, dus volgend jaar meedoen is sowieso uitgesloten.
Daarnaast denk ik dat we ze idd jaren niet meer gaan zien
Die wel. Zelmerlow had ook geen statement. Maar ik zei ook “bijna niet mogelijk”.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Duncan, Maneskin? Die hadden geen goed verhaal. Gewoon een goed nummer en een goede (nou ja in het geval van Duncan een voldoende) act
Het is niet officieel bekendgemaakt en ik betwijfel of dat gaat gebeuren, maar ik denk dat de twee wolven gewoon dansers zijn en DJ Astronaut Ben Adams van de Noors/Britse boyband A1. Er wordt ook nog een andere naam genoemd (weet even niet meer wie) maar ik weet niet of dat dan misschien toch een van de twee wolven is, of gewoon een van de schrijvers.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:33 schreef Dave het volgende:
Al bekend wie er in de wolvenpakken zaten? Of wilde Ed Sheeran dat niet meer bekend maken na de televote?
Mwah, Conchita was gewoon goed. Als ik alle liedjes alleen zou luisteren en niks zou kijken zou ik dat nummer ook hoog hebben gezet. Hoger dan TCL, denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die wel. Zelmerlow had ook geen statement. Maar ik zei ook “bijna niet mogelijk”.
Dat TCL verloor van een vent in een jurk, velen hebben daar nog steeds de tyfus over in en ergens is dat ook wel een beetje terecht.
Heb net hun liedje (show) van gisteravond nog eens teruggekeken. Twee keer.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:51 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat ze niet hebben gewonnen.
Alles klopte gewoon:
-Catchy liedje
-Mooie zangeres en dansers.
-Leuke outfits.
Ik ook inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ylvis zou kunnen ook. Kende die act niet maar als ik hun oudere clips en songs op YT kijk zou het goed kunnen. Ironische songs vaak, met een knipoog. Vaak ook verkleed in malle (dieren)pakken. Woordgrappen ook. Net als Subwoolfer.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is niet officieel bekendgemaakt en ik betwijfel of dat gaat gebeuren, maar ik denk dat de twee wolven gewoon dansers zijn en DJ Astronaut Ben Adams van de Noors/Britse boyband A1. Er wordt ook nog een andere naam genoemd (weet even niet meer wie) maar ik weet niet of dat dan misschien toch een van de twee wolven is, of gewoon een van de schrijvers.
Het was ook geen slecht nummer, maar toch denk ik niet dat het zonder die poppenkast eromheen en die hysterische act van Conchita gewoon zou hebben. Want dat is wel wat het was: een act, een typetje.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, Conchita was gewoon goed. Als ik alle liedjes alleen zou luisteren en niks zou kijken zou ik dat nummer ook hoog hebben gezet. Hoger dan TCL, denk ik.
Zo erg is het bij @Strani nou ook weer niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 15:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen daarom hoop ik al dat het niet in Spanje gehouden wordt, kan me niet voorstellen dat het gezellig is om midden in zo’n bende met toxic ‘fans’ feest te vieren.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik gok dat Zwitserland aan het eind ook vergeten wordt. Die zit precies tussen het geweld van Finland, Frankrijk en Noorwegen.
Zin in, in België meestal toch wel een toffe afleveringquote:Op zondag 15 mei 2022 16:15 schreef Moira het volgende:
Oh het is wel een beetje gek schakelen naar De Mol trouwens, zou bijna vergeten dat vanavond de molacties zijn
Het liedje is dan ook een Jennifer Lopez-afdankertje. Zij kreeg het eerder aangeboden.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:02 schreef Salina het volgende:
Was inderdaad toch wel een erg gelikte, professionele show van Spanje. Lichtshow, dans.
Liedje blijf ik matig vinden, beetje Jennifer Lopez/Shakira-kloon
Ja lekker veel ruimte voor omdat de ontknoping al is geweestquote:Op zondag 15 mei 2022 16:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zin in, in België meestal toch wel een toffe aflevering
Veel mensen dachten ook meteen aan Ylvis maar het is echt 100% Ben Adams, hij was steeds afwezig op insta tijdens promotie, heeft al een paar ‘easter eggs’ in zijn posts achtergelaten die verwijzen naar Subwoolfer. En als je video’s van hem kijkt dan hoor je exact dezelfde stem.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Ylvis zou kunnen ook. Kende die act niet maar als ik hun oudere clips en songs op YT kijk zou het goed kunnen. Ironische songs vaak, met een knipoog. Vaak ook verkleed in malle (dieren)pakken. Woordgrappen ook. Net als Subwoolfer.
Schijnbaar toch best populair als je het aantal views ziet.
Denk je nu uiteindelijk dat er maar één zanger bij Subwoolfer zit? Hmmmmquote:Op zondag 15 mei 2022 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel mensen dachten ook meteen aan Ylvis maar het is echt 100% Ben Adams, hij was steeds afwezig op insta tijdens promotie, heeft al een paar ‘easter eggs’ in zijn posts achtergelaten die verwijzen naar Subwoolfer. En als je video’s van hem kijkt dan hoor je exact dezelfde stem.
Ik hoor ook altijd maar 1 stem.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Denk je nu uiteindelijk dat er maar één zanger bij Subwoolfer zit? Hmmmm
Ja? Ik had het idee dat ik ze uiteindelijk toch wel van elkaar kon onderscheiden (maar misschien haalt m'n brein trucjes uit, ook omdat je eerst de ene kin en daarna de andere kin zag bewegen)quote:
Ok. Ik ken Ben Adams niet net zoals ik Ylvis niet echt ken(de). Je kunt dus zo gelijk hebben.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel mensen dachten ook meteen aan Ylvis maar het is echt 100% Ben Adams, hij was steeds afwezig op insta tijdens promotie, heeft al een paar ‘easter eggs’ in zijn posts achtergelaten die verwijzen naar Subwoolfer. En als je video’s van hem kijkt dan hoor je exact dezelfde stem.
Qftquote:Op zondag 15 mei 2022 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik jaarlijks op 1/1 nog steeds wel, feestdagen voorbij, oliebollen, vuurwerk, Top 2000. En dan de 3 saaie koude maanden voor de boegquote:Op zondag 15 mei 2022 17:10 schreef Spablauw214 het volgende:
Altijd weer zo’n leeg gevoel op de day after. Alle adrenaline weg. Ik voel me net een klein kind dat met oud en nieuw in slaap valt nadat het vuurwerk is afgestoken
Ik heb vandaag nauwelijks iets zinnigs gedaan en ben ook moequote:
Enige dat ik gedaan heb is wat gamen en gekleurd en giro gekeken.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nauwelijks iets zinnigs gedaan en ben ook moe
Ik ook, ik kan slecht tegen een afwijking van mijn standaard ritme.quote:
Granted, die delen gingen ook heel snel doordat de liveshow toen wasquote:Op zondag 15 mei 2022 17:40 schreef Meke het volgende:
33(!!) SC-delen niet gepost, m'n eigen geboortetopic gemist. Wat een week
Och ja, goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten. Dat het maar een leukere aflevering is dan vorige week. Toen zag je af en toe alle kandidaten in een hoekje weggestopt zitten. Die zaten er toen voor spek en bonen bij, vandaag gaan we ze wel horen.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:15 schreef Moira het volgende:
Oh het is wel een beetje gek schakelen naar De Mol trouwens, zou bijna vergeten dat vanavond de molacties zijn
Kleuren?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Enige dat ik gedaan heb is wat gamen en gekleurd en giro gekeken.
Ja daar ging ik ook wel vanuitquote:Op zondag 15 mei 2022 17:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Granted, die delen gingen ook heel snel doordat de liveshow toen wasMijn geboortejaar heeft maar een half uurtje overleefd
Ik had niet eens dat mijn geboortetopic was voorbij gekomenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:40 schreef Meke het volgende:
Ga je wel wat lekkers smikkelen?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eten kon pas over een uur komen, dubbel woest en hangry.
Ik miste je al!quote:Op zondag 15 mei 2022 17:40 schreef Meke het volgende:
Ja psies, vandaag is daar gelukkig alle tijd voor zonder live-gedoequote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Och ja, goed dat je het zegt, ik was het alweer vergeten. Dat het maar een leukere aflevering is dan vorige week. Toen zag je af en toe alle kandidaten in een hoekje weggestopt zitten. Die zaten er toen voor spek en bonen bij, vandaag gaan we ze wel horen.
Zekerquote:Op zondag 15 mei 2022 17:42 schreef Guanabana het volgende:
Maar omg, sorry, ik had er niet eens bij stilgestaan dat je er helemaal niet was afgelopen dagen![]()
![]()
Ben je nog wel ESF-fan of wat is dit?
Kipsaté met patat #viesdik (zit wel een 'frisse salade' bij, wat waarschijnlijk wat verlepte blaadjes sla zijn).quote:
Mijn collega woensdag: "Ik heb gisteren de finale gekeken"quote:Op zondag 15 mei 2022 16:15 schreef Moira het volgende:
Dat is wel lekkerquote:Op zondag 15 mei 2022 17:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kipsaté met patat #viesdik (zit wel een 'frisse salade' bij, wat waarschijnlijk wat verlepte blaadjes sla zijn).
En wie was je favo?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
ZekerIk heb het ook braaf gekeken en alle podcasts geluisterd
Maar ik was ZO DRUK met vanalles
![]()
En heb een rare gedachtekronkel in m'n hoofd waardoor ik bodemdrift heb en niet wil gaan lezen als ik niet alles kan bijlezen![]()
En dat is HEEL INGEWIKKELD in Eurovisieweek heb ik gemerkt
quote:
Nou, dat ga ik zeker niet kijken.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Joling gaat weer even vertellen hoe het zit.
Ik heb Simyo en via Simyo kon het nietquote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
Hebben mensen hier die per SMS gestemd hebben eigenlijk een bevestiging gekregen?
Ja maar duurde wel 20 minuten ofzoquote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
Hebben mensen hier die per SMS gestemd hebben eigenlijk een bevestiging gekregen?
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
Ah dat wordt ergeren aan Gerard Joling vanavondquote:Op zondag 15 mei 2022 17:49 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Expert Joling gaat weer even vertellen hoe het zit.
Maar daar was ik ook al een beetje verliefd opquote:
Weet je waar we besteld hebben dan?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef H_T het volgende:
@:Guanabana in plaats van een paar verlepte blaadjes kan je ook nog een klein sausbakje coleslaw krijgen. Zou je dat liever hebben?
Wat stomquote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb Simyo en via Simyo kon het niet______
Ja ik dacht ik meld het even! Ik ben wel vergeten te zwaaien naar de afslagquote:Op zondag 15 mei 2022 17:49 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ja je was ook weer langs m'n huis gereden zag ik al
Sommige welquote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik meld het even! Ik ben wel vergeten te zwaaien naar de afslagDie lagen op de terugweg niet in de nummervolgorde die ik dacht
Werkelijk waar geen flauw idee. Ik ben gewoon zelf al meer dan eens teleurgesteld door coleslawquote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet je waar we besteld hebben dan? [ afbeelding ]
Volgende week waag ik een nieuwe pogingquote:
Oh haha, ik dacht dat je bedoelde 'neem dan coleslaw in plaats van sla!'quote:Op zondag 15 mei 2022 17:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Werkelijk waar geen flauw idee. Ik ben gewoon zelf al meer dan eens teleurgesteld door coleslaw
Naja, bij mij is er ook iets fout gegaan. Ik heb op Australië gestemd en kreeg een smsje terug: "Uw stem op Hugo de Jonge staat genoteerd". Erg jammer.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:52 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]![]()
Dan boycot ik het Songfestival vanaf nu, met mijn stemmen had de uitslag er HEEL anders uitgezien
Nog beter Hugo de Jonge dan die jankbuil van Australië.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, bij mij is er ook iets fout gegaan. Ik heb op Australië gestemd en kreeg een smsje terug: "Uw stem op Hugo de Jonge staat genoteerd". Erg jammer.
Gefeliciteerdquote:
Zo verwarrendquote:Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn collega woensdag: "Ik heb gisteren de finale gekeken"
Ik: "Dat was nog niet de finale, dat was de eerste halve finale"
Hij: "![]()
"
Ik: "![]()
"
Hij: "Ik heb het over De Mol"![]()
Nee johquote:Op zondag 15 mei 2022 17:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht dat je bedoelde 'neem dan coleslaw in plaats van sla!'
Graagquote:Op zondag 15 mei 2022 17:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgende week waag ik een nieuwe pogingIk weet alleen nog niet precies wanneer. Zal ik je op de hoogte houden?
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, bij mij is er ook iets fout gegaan. Ik heb op Australië gestemd en kreeg een smsje terug: "Uw stem op Hugo de Jonge staat genoteerd". Erg jammer.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog beter Hugo de Jonge dan die jankbuil van Australië.
Sorry, this is the hangry talking.
Jaquote:
Ja van allemaal, en ook relatief vlot als ik zo in het topic las (Vodafone)quote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
Weet niet wie ik erger vond, Azerbaijan of Australië. Nee jawel, Australië. Gelukkig waren demense thuis het met me eens.quote:
Vaak welquote:Op zondag 15 mei 2022 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Graag![]()
Reed jij nou over de A4? Ik fiets daar altijd onderdoor ter hoogte van Siemens dus als we het HEEL goed timen kunnen we zelfs live zwaaien
Hier is bestellen op zondag ook altijd kut. Waar je ook bestelt, je moet zeker een uur wachten.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog beter Hugo de Jonge dan die jankbuil van Australië.
Sorry, this is the hangry talking.
Ik vind Azerbaijan ergerquote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet wie ik erger vond, Azerbaijan of Australië. Nee jawel, Australië. Gelukkig waren demense thuis het met me eens.
O ik vond Azerbaijan live juist veel beter dan op Spotifyquote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet niet wie ik erger vond, Azerbaijan of Australië. Nee jawel, Australië. Gelukkig waren demense thuis het met me eens.
Ik was het behoorlijk oneens met m'n zus op de familie-app. Noorwegen vonden we allebei leuk en Polen allebei ruk en voor de rest verschilde het echt enorm. Zij vond Azerbeidzjan een heel goed lied, ik helemaal niet. We waren het wel weer eens dat Australië voor ons niet had gehoevenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond Zwitserland net zo belabberd als Azerbaijan en Australië.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jup!quote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
Jouw zus kijkt tenminste, de mijne was op een of ander feest. Prioriteiten.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was het behoorlijk oneens met m'n zus op de familie-app. Noorwegen vonden we allebei leuk en Polen allebei ruk en voor de rest verschilde het echt enorm. Zij vond Azerbeidzjan een heel goed lied, ik helemaal niet. We waren het wel weer eens dat Australië voor ons niet had gehoeven
Vond Zwitserland iets beter te pruimen, want niet allemaal zo HARD en DRAMATISCH en SCHREEUWEN.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond Zwitserland net zo belabberd als Azerbaijan en Australië.
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jouw zus kijkt tenminste, de mijne was op een of ander feest. Prioriteiten.
Als het even kan wel, en ook al jarenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik héb niet eens een zusquote:Op zondag 15 mei 2022 18:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ging kapot op zijn armgebaren. Een vliegtuig nadoen terwijl je over Airplanes zingt. Hou op met mequote:Op zondag 15 mei 2022 18:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond Zwitserland iets beter te pruimen, want niet allemaal zo HARD en DRAMATISCH en SCHREEUWEN.
Dat haalt het nog niet bij het (voor mij) ergste moment van alle inzendingen:quote:Op zondag 15 mei 2022 18:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ging kapot op zijn armgebaren. Een vliegtuig nadoen terwijl je over Airplanes zingt. Hou op met me
Dat was inderdaad de wel de allerergste choreografiequote:Op zondag 15 mei 2022 18:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat haalt het nog niet bij het (voor mij) ergste moment van alle inzendingen:
Dat tegelijk een pasje maken en in de camera kijken van IJsland.
Wát een luilak, niet eens geboren wordenquote:
De regenjas is er.quote:Op zondag 15 mei 2022 14:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is altijd wel lastig te vinden of terug te kijken die uitzending, misschien dat de man met de regenjas nog langskomt.
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef Meke het volgende:
Bij mij zijn er ook geen kosten berekend voor de SMSjes, dus mijn stemmen hebben niet meegeteld
Dan was Sam in het beste geval zes punten dichterbij gekropen dus had niet echt verschil gemaaktquote:
Restecp als ze dat doetquote:Op zondag 15 mei 2022 18:28 schreef Em31 het volgende:
@:Meke is het gewoon aan het doen he, alles teruglezen.
Ja anders had ik toch net zo goed mee kunnen posten.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:28 schreef Em31 het volgende:
Ik zou de SC geloof ik al veel vindenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anders had ik toch net zo goed mee kunnen posten.
De live en rehearsaltopics skip ik hoor, dat wordt me teveel
Wat stom! Heb je KPN toevallig? Daar kwamen de sms’jes niet echt door, ik ben op een gegeven moment maar gaan bellen.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:17 schreef Meke het volgende:
Bij mij zijn er ook geen kosten berekend voor de SMSjes, dus mijn stemmen hebben niet meegeteld
Ik kreeg net een like op een post van dinsdagquote:Op zondag 15 mei 2022 18:28 schreef Em31 het volgende:
Ja ik weet niet of ik het van tijdens de show allemaal gedetailleerd terug ga lezen hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou de SC geloof ik al veel vindenrespect, of zoals @:H_T zou zeggen, restecp
Nee, Tele2!quote:Op zondag 15 mei 2022 18:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat stom! Heb je KPN toevallig? Daar kwamen de sms’jes niet echt door, ik ben op een gegeven moment maar gaan bellen.
33 delen SC zijn ook nog bijna 10.000 posts, dus ik kan het je niet kwalijk nemen dat je de livetopics overslaatquote:Op zondag 15 mei 2022 18:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja anders had ik toch net zo goed mee kunnen posten.
De live en rehearsaltopics skip ik hoor, dat wordt me teveel
Via de app stemmen of gewoon een sms sturen is toch hetzelfde uiteindelijk ?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, Tele2!
Zie dat ik vorig jaar via de app stemde, had ik nu ook beter kunnen doen
Ja en dan ook nog alle andere topics in andere foraquote:Op zondag 15 mei 2022 18:44 schreef H_T het volgende:
[..]
33 delen SC zijn ook nog bijna 10.000 posts, dus ik kan het je niet kwalijk nemen dat je de livetopics overslaat
Ja nou blijkbaar nietquote:Op zondag 15 mei 2022 18:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Via de app stemmen of gewoon een sms sturen is toch hetzelfde uiteindelijk ?
Ah daarmee is ook de vraag "En wat vonden jullie er nou zélf van" beantwoordquote:
Yep.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:50 schreef Meke het volgende:
quote:
Het was gênant, ik ramde gewoon 17 keer achter elkaar op die stem-knop en liet Sam niet eens uitpraten in z’n filmpje.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het twijfelen hoe ver ik zou gaanMaar dacht; ik wacht even de bevestiging af voordat het straks wel allemaal afgeschreven wordt en dan niet meetelt
Je kunt weer lachenquote:
Ik heb ook op Sam gestemdquote:Op zondag 15 mei 2022 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was gênant, ik ramde gewoon 17 keer achter elkaar op die stem-knop en liet Sam niet eens uitpraten in z’n filmpje.![]()
En daarna idem 3x voor Stefan.
Is wel zen he! Ik kleur soms in zo’n kleurboek voor volwassenen.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja met potlood. Kleuren op nummer.
Jaquote:
Ja idd. Dat heb ik ook.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is wel zen he! Ik kleur soms in zo’n kleurboek voor volwassenen.
Het is inderdaad warm vandaag. Wij hebben vanmorgen even gewandeld, 4,5 km in het bos. Man wat had ik een spijt dat ik niet een flesje water had meegenomen. Bij zo'n kleine afstand nemen we normaal nooit drinken mee, maar ik had na 3 km al serieuze dorstquote:Op zondag 15 mei 2022 18:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja
Ben nu #viesdik, maar het is te warm om naar buiten te gaan om te wandelenMisschien als het bijna zonsondergang is.
Die van mij is wel zonder nummertjes, ik moet zelf nadenken over de kleurenquote:
Bij mij is maar 1 stem doorgekomen. Dus die was of op Sam (dat waren er veel), of op mevrouw Servië (dat waren maar twee stemmen).quote:Op zondag 15 mei 2022 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ook op Sam gestemd![]()
Nouja niet dus, maar de intentie was er
Volgens niet officieel bevestigde berichten zou ook IJsland het wel willen overnemen.quote:
Ik ook, mandala'squote:Op zondag 15 mei 2022 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is wel zen he! Ik kleur soms in zo’n kleurboek voor volwassenen.
Ik liet ze ook niet uitpraten. Misschien dat het daardoor langer duurde voor de bevestigingen kwamen.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was gênant, ik ramde gewoon 17 keer achter elkaar op die stem-knop en liet Sam niet eens uitpraten in z’n filmpje.![]()
En daarna idem 3x voor Stefan.
Ja eerste posts waren gewoon niet zo leukquote:Op zondag 15 mei 2022 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Ah, nu stromen de Meke-likes binnen, vond het al lang duren.
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik zou dat alleen leuk vinden aanvoelen als IJsland daadwerkelijk gewonnen heeft. Geldt eigenlijk voor alle landen die zich nu misschien aanbieden, met uitzondering van UK, want dat lijkt me gewoon de enige logische keuze.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens niet officieel bevestigde berichten zou ook IJsland het wel willen overnemen.
Dat lijkt mij serieus echt zo mooi worden.
quote:Op zondag 15 mei 2022 19:04 schreef heywoodu het volgende:
De Oekraïnse minister van cultuur heeft zich publiekelijk verontschuldigd richting vrienden Polen en Litouwen voor het feit dat de Oekraïnse jury hen géén 12 en 10 punten gaf. Maar gaf aan dat de televote (12 + 10) liet zien wat het echte Oekraïnse gevoel richting die twee is.
Dit toont aan wat er zo vaak mis is met het Songfestival, helaas
Of je postte niet, maar dat is minder leuk om te zeggenquote:
De Oekraïnse minister van cultuur heeft zich publiekelijk verontschuldigd richting vrienden Polen en Litouwen voor het feit dat de Oekraïnse jury hen géén 12 en 10 punten gaf. Maar gaf aan dat de televote (12 + 10) liet zien wat het echte Oekraïnse gevoel richting die twee is.
Ja IJsland lijkt me logistiek onmogelijkquote:Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar ik zou dat alleen leuk vinden aanvoelen als IJsland daadwerkelijk gewonnen heeft. Geldt eigenlijk voor alle landen die zich nu misschien aanbieden, met uitzondering van UK, want dat lijkt me gewoon de enige logische keuze.
Paaaaprika kan ik door de vingers zien, maar puuzel?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef Meke het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op een discussie van dinsdag: ik zeg ook paaaprika en puuzel
En taaaapas
Ja die ben ik me ook aan het afleren, taapas is al wel een beetje uit m'n repertoirequote:Op zondag 15 mei 2022 19:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Paaaaprika kan ik door de vingers zien, maar puuzel?
Waarom wij nog geen excuses van België hebben is mij een raadsel!quote:Op zondag 15 mei 2022 19:04 schreef heywoodu het volgende:
Het zit in de voornaam.quote:
Taapas heb ik nooit gezegdquote:Op zondag 15 mei 2022 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die ben ik me ook aan het afleren, taapas is al wel een beetje uit m'n repertoire![]()
Toch een kleine Twentse erfenis denk ik
En onze grootste handelspartner.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom wij nog geen excuses van België hebben is mij een raadsel!
Ráárquote:
Klopt. Was alleen niet zo leukquote:Op zondag 15 mei 2022 18:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Redefine daar wel eens geweest toch? Leuk!
Was het zo erg?quote:Op zondag 15 mei 2022 19:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Was alleen niet zo leuk
Maar het zal al schelen of @:Meke wel goed weer heeft.
Jaren geleden geweest. In de winter, stervenskoud, -17 ofzo. Geen aanraderquote:Op zondag 15 mei 2022 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het zo erg?![]()
Is ook niet echt een stad waar je vaak over hoort als citytripWel nog aanraders?
Vanwaar de keuze voor Helsinki? Je hoort het inderdaad niet tot nauwelijksquote:Op zondag 15 mei 2022 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het zo erg?![]()
Is ook niet echt een stad waar je vaak over hoort als citytripWel nog aanraders?
Leuk! Is dat voor je vrijwilligerswerk?quote:
Ik vond het toen een vrij saaie stad. Maar dat kwam deels door het weer.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het zo erg?![]()
Daarbuiten is wel genoeg te doen. Vooral omdat er toch tig eilandjes zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaren geleden geweest. In de winter, stervenskoud, -17 ofzo. Geen aanrader
Maar ik vond het op zich wel de moeite. We deden het als onderdeel van een langere trip Vilnius en dan naar boven naar Helsinki. Zou niet per se terug hoeven, maar wel leuk om eens geweest te zijn. We zijn met een boot naar zo’n eilandje in de buurt gevaren en zijn nog een dag naar Porvoo geweest, zo’n stadje met houten huisjes, dat was wel grappig. Oja en alles is 3x zo duur als hier. Wellicht heb je er iets aan
Thanksquote:Op zondag 15 mei 2022 19:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jaren geleden geweest. In de winter, stervenskoud, -17 ofzo. Geen aanrader
Maar ik vond het op zich wel de moeite. We deden het als onderdeel van een langere trip Vilnius en dan naar boven naar Helsinki. Zou niet per se terug hoeven, maar wel leuk om eens geweest te zijn. We zijn met een boot naar zo’n eilandje in de buurt gevaren en zijn nog een dag naar Porvoo geweest, zo’n stadje met houten huisjes, dat was wel grappig. Oja en alles is 3x zo duur als hier. Wellicht heb je er iets aan
Ik heb ze allebei. Nu met nummertjes bezig waarbij ik beroemde gebouwen moet kleuren. Maar ik heb ook Mandala's zonder nummertjes.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die van mij is wel zonder nummertjes, ik moet zelf nadenken over de kleuren
quote:Op zondag 15 mei 2022 19:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanwaar de keuze voor Helsinki? Je hoort het inderdaad niet tot nauwelijks
Nee een vriendin van mij woont in Finlandquote:
Yes, wij deden dezelfde route. 10 jaar terug ofzo. Toen was je nog een cowboy als je naar Riga of Budapest ging dat is nu ook wel andersquote:Op zondag 15 mei 2022 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarbuiten is wel genoeg te doen. Vooral omdat er toch tig eilandjes zijn.
Ik deed het zelf toen ik vanuit Vilnius, Riga en Tallinn. Denk ook wel dat Helsinki daarom wat tegenviel. Die andere steden zijn zo mooi, sfeervol, oud en viool historie. Dat een moderne drukke stad daarna al snel tegenvalt.
Ik denk dat er een bijvoeglijk naamwoord in je eerste zin ontbreektquote:Op zondag 15 mei 2022 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond het toen een vrij stad. Maar dat kwam deels door het weer.
Wel nog genoeg mooie plekken en ook veel moderne architectuur.
Aanraders zijn het Senatorpliein met de dom. De haven en Planti, klein stadspark je.
En er is genoeg te shoppen. Al moet je dan wel een vermogen meenemen
Je zou altijd nog op en neer kunnen naar Tallinn met de ferry. Kost nog steeds wel wat tijd, maar dan heb je altijd nog een extra optie.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]
ThanksJa ik hoor meer goede verhalen over de natuur
Ik ga ook maar kort, donderdag tot zondag
Ja maar dat is een beetje zonde van de tijd denk ik, ik ben er maar twee volle dagenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je zou altijd nog op en neer kunnen naar Tallinn met de ferry. Kost nog steeds wel wat tijd, maar dan heb je altijd nog een extra optie.
Saaie ontbrak inderdaad nogquote:Op zondag 15 mei 2022 19:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat er een bijvoeglijk naamwoord in je eerste zin ontbreekt![]()
En extra geld incalculeren staat bij deze genoteerdNet als je andere tips
Twee volle dagen is in Helsinki vrij veelquote:Op zondag 15 mei 2022 19:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is een beetje zonde van de tijd denk ik, ik ben er maar twee volle dagen![]()
Ja nu is dat inderdaad wel anders. Al zijn er nog heel veel mensen die raar opkijken als je zegt dat je naar Krakau gaat (die valt wel in hetzelfde rijtje).quote:Op zondag 15 mei 2022 19:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Yes, wij deden dezelfde route. 10 jaar terug ofzo. Toen was je nog een cowboy als je naar Riga of Budapest ging dat is nu ook wel anders
Nouja ik ben met een vriendin die ik voor het laatst in 2018 (quote:Op zondag 15 mei 2022 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Twee volle dagen is in Helsinki vrij veel
Ja dat scheelt wel. Vooral ook omdat die waarschijnlijk ook nog wel aparte plekken weet ondanks dat ze er dan niet woontquote:Op zondag 15 mei 2022 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik ben met een vriendin die ik voor het laatst in 2018 () heb gezien dus we hebben wel wat bij te praten
Preciesquote:Op zondag 15 mei 2022 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel. Vooral ook omdat die waarschijnlijk ook nog wel aparte plekken weet ondanks dat ze er dan niet woont
Komt morgen welquote:
Mañana.quote:
Terwijl zondag er zo geschikt voor lijkt. Volgende week dan nog maar eens proberen?quote:
Goed plan, maar dan zijn we al bezet door de ontknoping van de Serie A. Week erop maar doen dan?quote:Op zondag 15 mei 2022 20:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Terwijl zondag er zo geschikt voor lijkt. Volgende week dan nog maar eens proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |