Eigenlijk vond ik de eerste halve finale nog leuker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Guanabana het volgende:
Wel beetje matige avond. Ook qua tussenstukjes e.d.
Het voelt wel al alsof we al uren bezig zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
Ik denk dat we pas na middernacht klaar zijn
Na elke 6 nummers breakquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:05 schreef Meridiaan het volgende:
En dan hier een break trouwens, terwijl zowel Roemenië als Estland geen props hebben
Dit zal dan wel de officiële reclamebreak zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:05 schreef Meridiaan het volgende:
En dan hier een break trouwens, terwijl zowel Roemenië als Estland geen props hebben
Juichende Italiaanse voetbalsupporters. Oud filmpje denk ik.quote:
Voor mij Servië, Georgië, San Marino en Ierlandquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
1. Estland
2. Georgië
3. Estland
Rest niet memorabel genoeg voor mij
Dat is niet de hele avond aangehouden, dus daar had Twan wel wat in kunnen schuiven om de vaart er in te houden. miquote:
Meestal heb je alleen twee keer deze break voor de reclame. En een verdwaalde na een act waar ze het podium flink moeten ontruimen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef sportfreak het volgende:
Normaal zijn er toch nooit zoveel tussenstukjes?
Meestal maar 1 of 2 toch in een halve finale?
De Italianen doen hun best om het nog slechter te doen dan Bakoe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Spablauw214 het volgende:
Slechte presentatie in jaren. Wat een domme ellende.
Na hun laatste kwalificatiewedstrijd viel er weinig te juichen jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Juichende Italiaanse voetbalsupporters. Oud filmpje denk ik.
Wat dacht je van 1991quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Italianen hun best om het nog slechter te doen dan Bakoe.
Van mij ookquote:
En @Strani zit vol kattenkwaad.quote:
Leuken grapquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
Hierna gaat die gelijk door naar Pamplona. Copyright @:Fred_B
De shows van voor 1999 zijn niet te vergeleken met die van nu.quote:
@Strani en Serviëquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Strani, stem jij maar met Spanje voor Roemenië vanavond
Ik betrap mezelf erop dat ik zelfs nog liever Conchita heb dan zit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Italianen hun best om het nog slechter te doen dan Bakoe.
Ja lachte zeker je ballen uit je Brooke.quote:
Je kan beter afvragen wat nietquote:
Ik vind dat het podium van nu toch erg aan 1999 doet denken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De shows van voor 1999 zijn niet te vergeleken met die van nu.
quote:
Die gephotoshopte artiesten totaal uit verhouding op zo’n gebouw gevouwenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Moira het volgende:
Ik pies toch echt steeds nog in m'n broek bij die postcards hoor![]()
@Strani . Wil hij niet toegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor de variatie is dit toch wel welkom in de finale.
Maar ja, wie stemt erop
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal isquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef summer2bird het volgende:
Maar waarom heeft Roemenië een Spaans lied?
Echt zo slecht 'plat' gemaakt ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die gephotoshopte artiesten totaal uit verhouding op zo’n gebouw gevouwen
Roemeens en Spaans, één pot natquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef summer2bird het volgende:
Oh damnquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal is![]()
Beetje zoals die Spaanse gast die in z'n huisje een feestje hieldquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijk dit![]()
Breekt geen potten op het ESC, maar is wel zo blij
Roemenen in Spanje/Barcelona is niet zo’n leuke rubriek inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik stuur alleen bedreigingen naar Roemenië vanavond.
Wie van jullie is Cornald?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Dave het volgende:
Cornald leest het over de gekrompen shirts ook mee
Terecht punt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roemenen in Spanje/Barcelona is niet zo’n leuke rubriek inderdaad.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal is![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik stuur alleen bedreigingen naar Roemenië vanavond.
Is al eerder gedaan, met Mandinga.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef summer2bird het volgende:
Voor de gevatte opmerkingen moet die ook hier zijn he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Dave het volgende:
Cornald leest het over de gekrompen shirts ook mee
Volgens mij komt dat nogquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:
Gelukkig, niet die epilpetische videoeffecten van de repetities.
Alleen geen al te beste Engelse uitspraak.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Arizona het volgende:
Ik vind de zon bij dit optreden heel storend.
Goede zanger wel
Wacht watquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh damn![]()
Wist niet dat Spaans een romaanse taal was
Nu welquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:
Hij is toch opgegroeid in de VS?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen geen al te beste Engelse uitspraak.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Redefine het volgende:
Na een lek podium nu ook al een lek dak.
Aan het beeld te zien kreeg de cameraman een aanval dit keerquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef Andromache het volgende:
[edit] te vroeg gejuicht
Ben net van mijn migraine afquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:13 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk geen grand mals na dit optreden.
Dat zeg niet zoveel.quote:
...quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh damn![]()
Wist niet dat Spaans een romaanse taal was
Zou jij ook doen als ze je in de regen buiten lieten staan.quote:
Gisteren deden ze het ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Dave het volgende:
Hoort ie omver te worden gelopen door de dansers?
Ah, fijn dat ik niet de enige ben die het zag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Dave het volgende:
Hoort ie omver te worden gelopen door de dansers?
Het kwam bij mij ook net niet voldoende over.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Hij kan zingen hoor. Maar hij mist charisma.
goed punt!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als ze je in de regen buiten lieten staan.
Dan zal het wel zo horenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Gisteren deden ze het ook.
Misschien mogen ze hem niet.
Mijn winnaar is het ook niet meer. Mijn top-40 is volledig overhoop.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Ja, Polen gaat uiteraard goed scoren. Maar onderste helft Top 10 is echt de max.
Denk ik ook. Vooral ook omdat het geen land is wat standaard wat punten meekrijgt, ondanks de diaspora.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Ja, Polen gaat uiteraard goed scoren. Maar onderste helft Top 10 is echt de max.
Ik denk dat je daar wel een beetje gelijk in hebt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind deze wel goed, maar ben geloof ik een van de weinigen.
Het kwam als clip beter tot zijn recht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar wel een beetje gelijk in hebt.
*Hoofdquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze heeft wel echt zo’n Joegoslavenkop he
Wel slim, drinken pakken zodat je veel kunt plassen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
Plassen, drinken pakken, dat soort dingen.
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isquote:
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Die had ze ook eerst niet, maar na de technische problemen van eerder vanavond wilden ze het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Is zij ook iemand die 'inademend' ja zegt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isDat kan ik tegenwoordig goed negeren, dus bij Montenegro viel het me ook niet op.
Same, maar dan op de bankquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Ah een eclips dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.
Pats boemquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Toen ik deze van België voor het eerst hoorde, vond ik wel dat het op Justin Timberlake!
Buiten die misser in het begin wel ja.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ze ook eerst niet, maar na de technische problemen van eerder vanavond wilden ze het zekere voor het onzekere nemen.
Die gaat gewoon door in dit veld hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Guanabana het volgende:
Beetje bang voor de trainwreck-staging van Cornelia
Om zijn zakken te rollen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
Waarom hield de danser 'm vast bij die Michael Jacksonmove? Waarom doe je 'm dan
Ja dat wel, maar wil voor haar dat het goed gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door in dit veld hoor.
Een clean sheet is niet altijd mogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten die misser in het begin wel ja.
Het gaat nergens heenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Zeker een van de beste zangers van dit jaar. Maar er mist iets. Het optreden is niet af.
Ik zeg niet dat het een slimme zakkenroller is he.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een clean sheet is niet altijd mogelijk.
Misschien kan Ibra nog wat goals scoren tegen de Belg.quote:
Die klonk beter dan ditquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:24 schreef Aadrianus het volgende:
Ik doe zo mijn best, maar ik snap echt de hype voor Cornelia niet.
Met de organisatie van dit jaar viel het niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik dacht dat het greenscreen niet werkte maar het hoort erbij
Eens. Vooral erg apart dat een liedje als dit bij de top 3 acts zitten die ongeschikt zijn voor mensen met epilepsie.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:26 schreef Meridiaan het volgende:
Die stem is de charme van het lied vind ik.
Dat vuurwerk niet
En dan krijg je daarna Tsjechië er nog even overheen voor de genadeklapquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Vooral erg apart dat een liedje als dit bij de top 3 acts zitten die ongeschikt zijn voor mensen met epilepsie.
Sowieso lijkt mij het beter voor mensen met epilepsie om het festival alleen te luisteren en niet te kijkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En dan krijg je daarna Tsjechië er nog even overheen voor de genadeklap
Voor mij nu ook. Geen epilepsie, krijg hier wel snel hoofdpijn vanquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij het beter voor mensen met epilepsie om het festival alleen te luisteren en niet te kijken
Een van de beste goalies ooitquote:
Vandaar de audioseats in de zaalquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij het beter voor mensen met epilepsie om het festival alleen te luisteren en niet te kijken
Ze mocht niet meer föhnen, bang dat er dan weer technische problemen zouden komenquote:
Zoals elk jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
Zou blij zijn als we erdoor zijn. Man wat een bevalling
Bij de BBC krijg je dan elke keer zo'n waarschuwing in beeldquote:
Zeker weer Feyenoord supporters.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Dave het volgende:
Die exploderende Romeinse beelden is wraak voor de zon die niet werkt?
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
JA HOOR! HOW CAN I MAKE THIS ABOUT ME! ZIE JE!
Gemistquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Guanabana het volgende:
JA HOOR! HOW CAN I MAKE THIS ABOUT ME! ZIE JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |