Wel slim, drinken pakken zodat je veel kunt plassen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
Plassen, drinken pakken, dat soort dingen.
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isquote:
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Die had ze ook eerst niet, maar na de technische problemen van eerder vanavond wilden ze het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Is zij ook iemand die 'inademend' ja zegt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isDat kan ik tegenwoordig goed negeren, dus bij Montenegro viel het me ook niet op.
Same, maar dan op de bankquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Ah een eclips dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |