Wel slim, drinken pakken zodat je veel kunt plassen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef Moira het volgende:
Plassen, drinken pakken, dat soort dingen.
Precies.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isquote:
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Die had ze ook eerst niet, maar na de technische problemen van eerder vanavond wilden ze het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Waarom die schotel op dr rug? Hebben ze in Montenegro geen glasvezel ofzo?
Is zij ook iemand die 'inademend' ja zegt?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het lijkt mijn tante wel als ze weer eens verongelijkt isDat kan ik tegenwoordig goed negeren, dus bij Montenegro viel het me ook niet op.
Same, maar dan op de bankquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Yesse het volgende:
Ik lig in bed te kijken en moet nu m’n best doen wakker te blijven. Al is het niet eens zo heel slecht.
Ah een eclips dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef yorrick69 het volgende:
[..]
Om de Zon af en toe tactisch uit beeld te kunne nhouden.
Pats boemquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:20 schreef Hamlapjes het volgende:
Toen ik deze van België voor het eerst hoorde, vond ik wel dat het op Justin Timberlake!
Buiten die misser in het begin wel ja.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ze ook eerst niet, maar na de technische problemen van eerder vanavond wilden ze het zekere voor het onzekere nemen.
Die gaat gewoon door in dit veld hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Guanabana het volgende:
Beetje bang voor de trainwreck-staging van Cornelia
Om zijn zakken te rollen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Meridiaan het volgende:
Waarom hield de danser 'm vast bij die Michael Jacksonmove? Waarom doe je 'm dan
Ja dat wel, maar wil voor haar dat het goed gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door in dit veld hoor.
Een clean sheet is niet altijd mogelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten die misser in het begin wel ja.
Het gaat nergens heenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Zeker een van de beste zangers van dit jaar. Maar er mist iets. Het optreden is niet af.
Ik zeg niet dat het een slimme zakkenroller is he.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een clean sheet is niet altijd mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |