Ik vind dat het podium van nu toch erg aan 1999 doet denken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
De shows van voor 1999 zijn niet te vergeleken met die van nu.
quote:
Die gephotoshopte artiesten totaal uit verhouding op zo’n gebouw gevouwenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Moira het volgende:
Ik pies toch echt steeds nog in m'n broek bij die postcards hoor![]()
@Strani . Wil hij niet toegeven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:09 schreef Fred_B het volgende:
Voor de variatie is dit toch wel welkom in de finale.
Maar ja, wie stemt erop
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal isquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef summer2bird het volgende:
Maar waarom heeft Roemenië een Spaans lied?
Echt zo slecht 'plat' gemaakt ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die gephotoshopte artiesten totaal uit verhouding op zo’n gebouw gevouwen
Roemeens en Spaans, één pot natquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef summer2bird het volgende:
Maar waarom heeft Roemenië een Spaans lied?
Oh damnquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal is![]()
Beetje zoals die Spaanse gast die in z'n huisje een feestje hieldquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
Heerlijk dit![]()
Breekt geen potten op het ESC, maar is wel zo blij
Roemenen in Spanje/Barcelona is niet zo’n leuke rubriek inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
Ik stuur alleen bedreigingen naar Roemenië vanavond.
Wie van jullie is Cornald?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Dave het volgende:
Cornald leest het over de gekrompen shirts ook mee
Terecht punt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Roemenen in Spanje/Barcelona is niet zo’n leuke rubriek inderdaad.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Tbh dacht ik eerst dat het gewoon Roemeens was omdat dat ook een Romaanse taal is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |