Oh jee, die moeten we dan allemaal doorsturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met deze TT ga je hier heel wat verwarde dagjesmensen krijgen straks, wordt geen langzaam topic meer dan.
Is dit een list om @Strani in de val te lokken? Doen alsof je offline gaat om hem op heterdaad bij het rellen te betrappen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier vanavond iedereen, ik ga offline, ik krijg kijkers.
Tegen die tijd is deze hopelijk vol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met deze TT ga je hier heel wat verwarde dagjesmensen krijgen straks, wordt geen langzaam topic meer dan.
Een half topic multiquoten om ze allemaal in een keer naar een ander topic te sturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, die moeten we dan allemaal doorsturen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dit een list om @:strani in de val te lokken? Doen alsof je offline gaat om hem op heterdaad bij het rellen te betrappen?
Ik help het je hopen, maar na deze post werk ik er niet meer aan mee.quote:
Waar heb je ze dan ook eigenlijk voor hè. Het hele jaar is het hier liever dan een knuffelsessie van de Troetelbeertjes en dan stáán we eens met knuppels en scherpe voorwerpen klaar naast een weiland bij Beverwijk en ze hebben allemaal opeens visitequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:20 schreef Dave het volgende:
Op zich inderdaad wel typisch dat “ineens” alle mods offline gaan.
voorbeschouwing!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:25 schreef Greys het volgende:
Ja deze TT is niet handig ivm verwarring. Ik zou de TT nogal neutraal houden vanavond.
Wat zal ik ervan maken?
Hahaha ja maar die doen we ook in het live topic al, vanaf half negenquote:
aha! alpaca'squote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja maar die doen we ook in het live topic al, vanaf half negen
Deze TT kan beter iets worden als 'Dave heeft geen alpaca' ofzo denk ik.
Iemand vond, 'en nu moet het afgelopen zijn'.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de hartjes zijn ook opeens weg.
Greys zit mobiel denk ik. Maar ik laat voortaan mijn lotto formulieren invullen door @Cyan9quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja zeg. Hele TT klopt niet. En de hartjes zijn ook opeens weg.
Vanavond gaan we de diepte inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg me wat de TT moet worden! Dan ga ik even eten halen daarna.
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @Cyan9 dan maar weer oplossen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hartjes teruggezet maar die doen het niet zeker? Ik zit mobiel. Wat een bende maak ik er weer van.
*armen in de lucht gooit
Ja, en die heeft net 5 minuten geleden z’n snor gedrukt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @:Cyan9 dan maar weer oplossen.
Oh kakquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @:Cyan9 dan maar weer oplossen.
Die was zo goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:40 schreef Dave het volgende:
Mare of Easttown op hbo max uitgekeken. Ik zoek iets nieuws (voor na zaterdag)
Die zag ik ook langskomen ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die was zo goed.
The Staircase. Alleen zetten ze niet alle aflevering tegelijk online. De eerste 3 staan er nu op.
Over 8 de mijne en ik zat daar dus ook al naar te loeren net.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Dave het volgende:
Over 7 topics is het de beurt aan m’n geboortejaar.
Fijn Dave. Ik had net zo`n goed humeur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Dave het volgende:
Over 7 topics is het de beurt aan m’n geboortejaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn Dave. Ik had net zo`n goed humeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, slechte timing.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en die heeft net 5 minuten geleden z’n snor gedrukt.
Dat is een betere verwoordingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb nog zelfgemaakte cheesecake taart en chipsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef Arizona het volgende:
Ik krijg nu verdorie ook nog een blauw oog door die val op mijn neus![]()
![]()
Maar ik heb zoveel zin in vanavond
We hebben allemaal kneuterige lekkernijen gehaald: appeltaartje, kaasblokjes en cocktailnootjes
Mag ik meedoenquote:
Albert Heijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet sinds dit jaar waar ik de mosterd moet halen.
Heb er ook zin inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef Arizona het volgende:
Ik krijg nu verdorie ook nog een blauw oog door die val op mijn neus![]()
![]()
Maar ik heb zoveel zin in vanavond
We hebben allemaal kneuterige lekkernijen gehaald: appeltaartje, kaasblokjes en cocktailnootjes
Oekraïne leerde ik ook dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik weet sinds dit jaar waar ik de mosterd moet halen.
Mijn collega wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu heeft m'n man wel vliegtickets en hotel in Tirana, maar geen kaartje...
Chips is toch ook prima (Marco)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb er ook zin in![]()
Hebben niet echt iets te eten alleenJa misschien nog wat chips.
Maar goed, we moeten donderdag en zaterdag ook nog#viesdik
Succes met de examenstress van je dochterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Chips is toch ook prima (Marco)
Wij houden het donderdag bescheiden, dochter heeft vrijdag examen
Op bijna 22.000 plekken is 3000 wel vrij weinig voor Feyenoord supporters.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Nu heeft m'n man wel vliegtickets en hotel in Tirana, maar geen kaartje...
quote:
Waarmee kunnen we je helpen ?quote:
Ja en de mensen met gold card gaan voor, daar kom je ook niet tussen. Maar ze gaan met 3 en 1 heeft wel een kaartje. Dus de andere twee gaan daar in de kroeg kijken denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Op bijna 22.000 plekken is 3000 wel vrij weinig voor Feyenoord supporters.
En de rest moet maar zien hoe ze aan kaarten komen.
Jij ook veel plezierquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:00 schreef koffieleuk het volgende:
Geniet ervan allen
Ik ga om 20:30 lekker offline
Ik niet. Heb het zo'n 20 jaar geleden één kwartiel moeten gebruiken, dusquote:
Thunder and lightning exitingquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, zijn we er klaar voor? De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
(Ben je er klaar voor? Kun je dat ook echt zijn?)
De dood of de gladiolen here we goooooo
Peter vind ik ook heel fijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:14 schreef NailQueen het volgende:
Het is misschien vloeken in de kerk maar is er iemand die meekijkt op de zender van Belgie (op èèn)?
Ik ben niet zo fan van het commentaar van Ome Cornald en Jan. Peter van der Veire van Belgie doet het commentaar net wat leuker
Voor mij horen Cornald en Jan er gewoon bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:14 schreef NailQueen het volgende:
Het is misschien vloeken in de kerk maar is er iemand die meekijkt op de zender van Belgie (op èèn)?
Ik ben niet zo fan van het commentaar van Ome Cornald en Jan. Peter van der Veire van Belgie doet het commentaar net wat leuker
Nee, er wordt nog wel een live topic aangemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat er alleen een sc is en geen algemeen topic. Gaat iedereen dan hier reageren? Dat is niet te doen joh
Ga halen danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb geen snacks voor straks in huis.
Wij hebben een appeltaartje, kaasblokjes en borrelnootjes. Zoiets?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik gaan halen?
Waar heb ik zin in?
Daar zeg je wat. Ik trek Cornald vooral niet zo. Dat geratel altijd, wil echt het beste jongetje van de klas zijn met zoveel mogelijk info in een halve minuut.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:14 schreef NailQueen het volgende:
Dat vind ik wat veel voor alleen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben een appeltaartje, kaasblokjes en borrelnootjes. Zoiets?
Het is echt een verschil met Belgie. Peter van der Veire durft teminste grapjes te maken (geen onderbroekenlol als Sander), neemt het festival met een korreltje zout en is niet zo politiek correct als Cornald en Jan. Niets tegen Cornald & Jan hoor, maar als je een beetje wilt lachen zou ik naar de Belgische zender gaan. Daar krijg je geen spijt vanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik trek Cornald vooral niet zo. Dat geratel altijd, wil echt het beste jongetje van de klas zijn met zoveel mogelijk info in een halve minuut.
Haal alle fonteinen van Bernini in ESF maar snel preventief weg want de eerste die ik tegenkom ziet er tien minuten later uit als Manneken Pis na een avondje heroine spuiten achter station Brussel Noord.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haal alle fonteinen van Bernini in ESF maar snel preventief weg want de eerste die ik tegenkom ziet er tien minuten later uit als Manneken Pis na een avondje heroine spuiten achter station Brussel Noord.
Ik ben het zo vaak met ze oneensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Ik trek Cornald vooral niet zo. Dat geratel altijd, wil echt het beste jongetje van de klas zijn met zoveel mogelijk info in een halve minuut.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haal alle fonteinen van Bernini in ESF maar snel preventief weg want de eerste die ik tegenkom ziet er tien minuten later uit als Manneken Pis na een avondje heroine spuiten achter station Brussel Noord.
Een uitlogknop?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik gaan halen?
Waar heb ik zin in?
Ik heb chippiesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik gaan halen?
Waar heb ik zin in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |