Oh jee, die moeten we dan allemaal doorsturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met deze TT ga je hier heel wat verwarde dagjesmensen krijgen straks, wordt geen langzaam topic meer dan.
Is dit een list om @Strani in de val te lokken? Doen alsof je offline gaat om hem op heterdaad bij het rellen te betrappen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Veel plezier vanavond iedereen, ik ga offline, ik krijg kijkers.
Tegen die tijd is deze hopelijk vol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Met deze TT ga je hier heel wat verwarde dagjesmensen krijgen straks, wordt geen langzaam topic meer dan.
Een half topic multiquoten om ze allemaal in een keer naar een ander topic te sturen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jee, die moeten we dan allemaal doorsturen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is dit een list om @:strani in de val te lokken? Doen alsof je offline gaat om hem op heterdaad bij het rellen te betrappen?
Ik help het je hopen, maar na deze post werk ik er niet meer aan mee.quote:
Waar heb je ze dan ook eigenlijk voor h. Het hele jaar is het hier liever dan een knuffelsessie van de Troetelbeertjes en dan stn we eens met knuppels en scherpe voorwerpen klaar naast een weiland bij Beverwijk en ze hebben allemaal opeens visitequote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:20 schreef Dave het volgende:
Op zich inderdaad wel typisch dat “ineens” alle mods offline gaan.
voorbeschouwing!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:25 schreef Greys het volgende:
Ja deze TT is niet handig ivm verwarring. Ik zou de TT nogal neutraal houden vanavond.
Wat zal ik ervan maken?
Hahaha ja maar die doen we ook in het live topic al, vanaf half negenquote:
aha! alpaca'squote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja maar die doen we ook in het live topic al, vanaf half negen
Deze TT kan beter iets worden als 'Dave heeft geen alpaca' ofzo denk ik.
Iemand vond, 'en nu moet het afgelopen zijn'.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En de hartjes zijn ook opeens weg.
Greys zit mobiel denk ik. Maar ik laat voortaan mijn lotto formulieren invullen door @Cyan9quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja zeg. Hele TT klopt niet. En de hartjes zijn ook opeens weg.
Vanavond gaan we de diepte inquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg me wat de TT moet worden! Dan ga ik even eten halen daarna.
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @Cyan9 dan maar weer oplossen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb de hartjes teruggezet maar die doen het niet zeker? Ik zit mobiel. Wat een bende maak ik er weer van.
*armen in de lucht gooit
Ja, en die heeft net 5 minuten geleden z’n snor gedrukt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @:Cyan9 dan maar weer oplossen.
Oh kakquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hartjes werken niet mobiel. Dat moet @:Cyan9 dan maar weer oplossen.
Die was zo goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:40 schreef Dave het volgende:
Mare of Easttown op hbo max uitgekeken. Ik zoek iets nieuws (voor na zaterdag)
Die zag ik ook langskomen ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die was zo goed.
The Staircase. Alleen zetten ze niet alle aflevering tegelijk online. De eerste 3 staan er nu op.
Over 8 de mijne en ik zat daar dus ook al naar te loeren net.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Dave het volgende:
Over 7 topics is het de beurt aan m’n geboortejaar.
Fijn Dave. Ik had net zo`n goed humeur.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Dave het volgende:
Over 7 topics is het de beurt aan m’n geboortejaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn Dave. Ik had net zo`n goed humeur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ja, slechte timing.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, en die heeft net 5 minuten geleden z’n snor gedrukt.
Dat is een betere verwoordingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |