abonnement Unibet Coolblue
pi_204553140
D66 blijkt toch niet helemaal de vrouwvriendelijke partij waar je als ambitieuze vrouw moet zijn.

Op een blog komt nu het volgende verhaal naar boven;

"Niet alleen de klacht over Frans van Drimmelen is bij D66 destijds blijven liggen. Ook andere klachten van grensoverschrijdend gedrag liggen nog steeds onaangeroerd bij het bestuur van de partij. Slachtoffers die tevergeefs wachten op daadkrachtig handelen van het bestuur van de partij.

Vanmorgen heb ik mij gemeld bij de politie om aangifte te doen tegen Alexander Pechtold. Alexander heeft mij, acht jaren geleden, verkracht. Zoals veel andere vrouwen die werkzaam waren binnen de politiek.

En dan sta je onmachtig.

Ja, de melding hiervan binnen het bestuur, is genegeerd en wordt nog steeds genegeerd. Ik ben inmiddels geen lid meer van de partij. En de zojuist oprichtte commissie voor integriteit behandelt alleen kwesties van leden. Niet van ex-leden. En ook niet van niet-leden over een D66-lid. Die beperkingen zorgen er al voor dat ik als ex-lid geen gehoor meer zal krijgen bij het bestuur. Ondanks dat ik, toen ik er voor het eerst melding van maakt, nog lid was.

Het is zijn woord tegen mijn woord. De politie vroeg of ik iemand in vertrouwen heb genomen. Een sporenonderzoek kan niet meer plaats vinden. Als ik aangeef dat ik de afgelopen jaren EMDR heb gevolgd (een therapie tegen traumatische ervaringen) om dit trauma te verwerken, wordt dit door de politie als ‘helaas’ weggeschoven. EMDR schijnt het geheugen namelijk ook aan te tasten. Dat ik EMDR moest volgen vanwege deze traumatische gebeurtenis, geldt in ons rechtssysteem dus niet als bewijs. Sterker nog: het volgen van deze therapie kan ertoe leiden dat advocaten mijn herinneringen aan de gebeurtenis nu als ‘gekleurd’ zien.

Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen. Of net als de, twintig jaar jongere huidige vriendin, Anna-Sophia Posthumus als woordvoerder binnen een ministerie kan gaan werken.

Ik weet dat meerdere vrouwen het bed hebben gedeeld met zijn woordvoerders Daan en Roy, de zogenaamde ‘Pechtold-boys’. En dat de Pechtold-boys met Alexander Pechtold een lijst bij hielden met vrouwen die ze ‘hebben gehad’. Met daarbij een nummering van hoe goed ze in bed waren.

Ik weet dat ik het spuugzat ben dat deze vrouwonvriendelijke cultuur weg kan blijven kijken. Dat Pechtold het bestuur en zijn vrienden kan blijven manipuleren. Als een David tegen Goliath wil ik mijn geloof in een rechtvaardige samenleving vasthouden. Maar dat kan ik niet alleen. Daarom wil ik een oproep doen aan alle vrouwen die zich in mij herkennen. Deel je verhaal. Ontsluier de wegkijk cultuur. En laten we samen Goliath recht in zijn ogen aankijken. Dit. Kan. Niet."

https://davidtegengoliath(...)d-tegen-goliath-d66/
pi_204553284
Een onbevestigde blog.

Ja, zo kan ik ook wel paar blogs posten.
pi_204553323
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:16 schreef laforest het volgende:
Een onbevestigde blog.

Ja, zo kan ik ook wel paar blogs posten.
De casus van Drimmelen kwam ook via een onbevestigd blog de kast uit.
pi_204553382
Wat een zeurpiet je probeert je een weg omhoog te neuken en als dat niet lukt is het verkrachting.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204553508
quote:
Het is zijn woord tegen mijn woord.
Dit is het cruciale punt. Kennelijk is er geen ander bewijs dan haar eigen verklaring. Dat betekent niet dat het niet waar kan zijn, maar wel dat er nu niks meer aan gedaan kan worden. Niet door de politie en niet door de partij.

Het enige wat misschien bereikt kan worden, is dat vrouwen die eenzelfde soort ervaring met hem hebben, zich nu ook durven melden. Voor zover die vrouwen er inderdaad zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 12:32:27 ]
  woensdag 27 april 2022 @ 12:33:38 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204553530
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_204553574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit is het cruciale punt. Kennelijk is er geen ander bewijs dan haar eigen verklaring. Dat betekent niet dat het niet waar kan zijn, maar wel dat er nu niks meer aan gedaan kan worden. Niet door de politie en niet door de partij.

Het enige wat misschien bereikt kan worden, is dat vrouwen die eenzelfde soort ervaring met hem hebben, zich nu ook durven melden. Voor zover die vrouwen er inderdaad zijn.
D66 met de nieuwe commissie voor integriteit heeft helemaal geen intentie om deze casus aan te nemen want;

"Ja, de melding hiervan binnen het bestuur, is genegeerd en wordt nog steeds genegeerd. Ik ben inmiddels geen lid meer van de partij. En de zojuist oprichtte commissie voor integriteit behandelt alleen kwesties van leden. Niet van ex-leden. En ook niet van niet-leden over een D66-lid. Die beperkingen zorgen er al voor dat ik als ex-lid geen gehoor meer zal krijgen bij het bestuur. Ondanks dat ik, toen ik er voor het eerst melding van maakt, nog lid was."
pi_204553587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef LXIV het volgende:
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
Ik vlieg wel veel, maar dan kan ik toch nog steeds een goede D66'er zijn? :{
pi_204553594
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef LXIV het volgende:
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
De grootste schurken zitten vooraan in de kerk.
pi_204553595
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
D66 met de nieuwe commissie voor integriteit heeft helemaal geen intentie om deze casus aan te nemen want;

"Ja, de melding hiervan binnen het bestuur, is genegeerd en wordt nog steeds genegeerd. Ik ben inmiddels geen lid meer van de partij. En de zojuist oprichtte commissie voor integriteit behandelt alleen kwesties van leden. Niet van ex-leden. En ook niet van niet-leden over een D66-lid. Die beperkingen zorgen er al voor dat ik als ex-lid geen gehoor meer zal krijgen bij het bestuur. Ondanks dat ik, toen ik er voor het eerst melding van maakt, nog lid was."
Geen idee waarom je mij quote. Je reactie heeft niets met mijn post te maken.
pi_204553619
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Geen idee waarom je mij quote. Je reactie heeft niets met mijn post te maken.
Venwege deze opmerking; "maar wel dat er nu niks meer aan gedaan kan worden. Niet door de politie en niet door de partij."

De partij kan wel degelijk iets doen. Namelijk de melding in behandeling nemen en eens gaan babbelen met Pechtold over deze kwestie en zijn lijken in de kast in het algemeen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2022 @ 12:39:41 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204553640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef laforest het volgende:

[..]
Ik vlieg wel veel, maar dan kan ik toch nog steeds een goede D66'er zijn? :{
Dat maakt je een uitstekende D66'er. Zelf in luxe leven terwijl je het de minder gelukkige mensen totaal onmogelijk maakt om een leuk leven te leven.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_204553652
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Venwege deze opmerking; "maar wel dat er nu niks meer aan gedaan kan worden. Niet door de politie en niet door de partij."

De partij kan wel degelijk iets doen. Namelijk de melding in behandeling nemen en eens gaan babbelen met Pechtold over deze kwestie en zijn lijken in de kast in het algemeen.
En dan? Dan is het geen kwestie meer van haar woord tegen zijn woord of zo?
  User die overal opduikt 2022 woensdag 27 april 2022 @ 12:42:58 #14
186611 Haags
pi_204553692
Hopelijk pleurt die hele partij in elkaar.
Zonder wrijving geen glans
pi_204553707
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef LXIV het volgende:
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
D666-ers vinden vooral dat het gepeupel meer belasting dient te betalen, zodat de D666 elite lekker decadent voor cosmopolitische selfievakanties naar Thailand kan blijven vliegen op kosten van de belastingbetaler. Moderne Marie Antoinettes, meer zijn het niet.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204553715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
En dan? Dan is het geen kwestie meer van haar woord tegen zijn woord of zo?
Dan is het een kwestie van registreren en als er meerdere verhalen komen van andere vrouwen dan kan men conclusies trekken.
Die commissie is er niet voor strafrechtelijk onderzoek, daarvoor is idd de politie en die kan hier helaas niets meer mee denk ik.
  woensdag 27 april 2022 @ 12:45:25 #17
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204553735
Verkrachting is toch tegen je zin? Als je er mee instemt in de hoop op een leuk(er) baantje in de politiek ben je toch gewoon een hoer die zich omhoog probeert te neuken? :{

Wat overigens ook wel weer genoeg over die partij zegt natuurlijk :') .

Negeer ik even gemakshalve de andere verachtelijke gedragingen die genoemd worden zoals bangalijstjes bij houden, machtsmisbruik om zo dames in je bed te lokken etc. Maar verkrachting is het m.i. Dan niet.
  woensdag 27 april 2022 @ 12:46:27 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_204553754
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
D666-ers vinden vooral dat het gepeupel meer belasting dient te betalen, zodat de D666 elite lekker decadent voor cosmopolitische selfievakanties naar Thailand kan blijven vliegen op kosten van de belastingbetaler. Moderne Marie Antoinettes, meer zijn het niet.
Eens. En daarom vindt iedereen ze zo irritant.
Een linkse quinoa-hippie is dat niet en een typische VVD’er ook niet. Maar precies dat deugen 66 icm zelf doen wat Se anderen verbieden maakt ze onuitstaanbaar.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_204553773
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef bleiblei het volgende:
Verkrachting is toch tegen je zin? Als je er mee instemt in de hoop op een leuk(er) baantje in de politiek ben je toch gewoon een hoer die zich omhoog probeert te neuken? :{

Wat overigens ook wel weer genoeg over die partij zegt natuurlijk :') .
Zo zou je het kunnen vertalen. Dan is er echter wel sprake van een transactie waarbij Pechtold zijn aandeel van die transactie niet geleverd heeft.

Het zegt echter heel veel over de partij dat vrouwen menen zich omhoog te moeten neuken om een kans te maken en dat de mannen van D66 hier gretig gebruik van maken. Het is een perverse en verziekte cultuur.
pi_204553783
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dan is het een kwestie van registreren en als er meerdere verhalen komen van andere vrouwen dan kan men conclusies trekken.
Die commissie is er niet voor strafrechtelijk onderzoek, daarvoor is idd de politie en die kan hier helaas niets meer mee denk ik.
Ze heeft haar klacht bij D66 ingediend, dus die staat al geregistreerd. Dat vindt ze kennelijk niet genoeg.
pi_204553812
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ze heeft haar klacht bij D66 ingediend, dus die staat al geregistreerd. Dat vindt ze kennelijk niet genoeg.
Nope, die klacht wordt gedeponeerd in het ronde archief aangezien; "de zojuist oprichtte commissie voor integriteit behandelt alleen kwesties van leden" en zij haar lidmaatschap logischerwijs reeds heeft opgezegd.

Waarschijnlijk een bewuste actie van het bestuur om zo de meeste meldingen niet in behandeling te hoeven nemen. Kan je wat mooier weer spelen in je rapportages.
pi_204553857
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef bleiblei het volgende:
Verkrachting is toch tegen je zin? Als je er mee instemt in de hoop op een leuk(er) baantje in de politiek ben je toch gewoon een hoer die zich omhoog probeert te neuken? :{
Dat ligt wel iets genuanceerder. Verkrachting hoeft in ieder geval niet per definitie gepaard te gaan met geweld of zo. Het kan ook zo zijn dat de psychologische druk dusdanig was, dat een slachtoffer zich gedwongen voelde om in te stemmen met seks.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 12:56:09 ]
pi_204553883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nope, die klacht wordt gedeponeerd in het ronde archief aangezien; "de zojuist oprichtte commissie voor integriteit behandelt alleen kwesties van leden" en zij haar lidmaatschap logischerwijs reeds heeft opgezegd.

Waarschijnlijk een bewuste actie van het bestuur om zo de meeste meldingen niet in behandeling te hoeven nemen. Kan je wat mooier weer spelen in je rapportages.
Ze heeft haar verhaal gedaan toen ze nog wel lid was. Er is alleen niks mee gedaan. Waarschijnlijk omdat er niks mee gedaan kán worden. Het is haar woord tegen het zijne.

Die regel over D66-leden vind ik overigens wel raar. In dit geval denk ik echter dat het weinig uitmaakt. Ook als ze nu nog wel lid geweest was, is er feitelijk niks om op te kunnen acteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 12:57:32 ]
pi_204553928
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ze heeft haar verhaal gedaan toen ze nog wel lid was. Er is alleen niks mee gedaan. Waarschijnlijk omdat er niks mee gedaan kán worden. Het is haar woord tegen het zijne.
Nonsens natuurlijk. Je kan alsnog gesprekken voeren, een onderzoek ingelasten enzovoort. De partij is geen recherche en hoeft dat ook niet te zijn. D66 koos er consequent voor om de andere kant op te kijken bij meldingen van grensoverschrijdend gedrag en dit mandaat van de nieuwe commissie geeft wel aan dat er helemaal niets veranderd is en gaat veranderen binnen D66.
pi_204554027
Mevrouw moet hiermee naar de politie en een aangifte doen.

Het lijkt er wel op dat er een cultuur was bij D66 om dit soort dingen onder de tafel te schuiven. Daar mogen de eerdere besturen en ook Pechtold wel op aangekeken worden. Recent was er een artikel dat de leiderschapsstijl van Pechtold en Kaag zo verschillend was. Kaag bemoeit zich niet of nauwelijks met zaken waar het bestuur over gaat en Pechold bemoeide zich juist met alles. Maar veel bemoeienis kan natuurlijk ook toe hebben geleid dat er een hoop lijken in de kast zijn beland. Pechtold lijkt mij niet iemand die openbare onderzoeken zou laten uitvoeren naar misstanden binnen de partij, daarvoor is hij politiek te sluw. Het zal allemaal met handje klap geregeld zijn.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:05:35 #26
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204554047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef LXIV het volgende:
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
Beetje zoals links lullen en rechts zakken vullen
pi_204554121
Het moet onderzocht worden maar zonder bewijs wordt dat niets.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204554171
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
D666-ers vinden vooral dat het gepeupel meer belasting dient te betalen, zodat de D666 elite lekker decadent voor cosmopolitische selfievakanties naar Thailand kan blijven vliegen op kosten van de belastingbetaler. Moderne Marie Antoinettes, meer zijn het niet.
Het is D66.
pi_204554183
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat maakt je een uitstekende D66'er. Zelf in luxe leven terwijl je het de minder gelukkige mensen totaal onmogelijk maakt om een leuk leven te leven.
Okay. ^O^
pi_204554200
Van Drimmelen, Smeets, Pechtold...

Nieuw leiderschap.
pi_204554248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:04 schreef Jojoke het volgende:
Mevrouw moet hiermee naar de politie en een aangifte doen.

Het lijkt er wel op dat er een cultuur was bij D66 om dit soort dingen onder de tafel te schuiven. Daar mogen de eerdere besturen en ook Pechtold wel op aangekeken worden. Recent was er een artikel dat de leiderschapsstijl van Pechtold en Kaag zo verschillend was. Kaag bemoeit zich niet of nauwelijks met zaken waar het bestuur over gaat en Pechold bemoeide zich juist met alles. Maar veel bemoeienis kan natuurlijk ook toe hebben geleid dat er een hoop lijken in de kast zijn beland. Pechtold lijkt mij niet iemand die openbare onderzoeken zou laten uitvoeren naar misstanden binnen de partij, daarvoor is hij politiek te sluw. Het zal allemaal met handje klap geregeld zijn.
Kaag doet het daarom dus ook een stuk beter en is de toekomst voor D66.
pi_204554285
quote:
18s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef DarkwingDuck het volgende:
Het is zijn woord tegen mijn woord. De politie vroeg of ik iemand in vertrouwen heb genomen. Een sporenonderzoek kan niet meer plaats vinden. Als ik aangeef dat ik de afgelopen jaren EMDR heb gevolgd (een therapie tegen traumatische ervaringen) om dit trauma te verwerken, wordt dit door de politie als ‘helaas’ weggeschoven. EMDR schijnt het geheugen namelijk ook aan te tasten. Dat ik EMDR moest volgen vanwege deze traumatische gebeurtenis, geldt in ons rechtssysteem dus niet als bewijs. Sterker nog: het volgen van deze therapie kan ertoe leiden dat advocaten mijn herinneringen aan de gebeurtenis nu als ‘gekleurd’ zien.
dat klopt zeker, aangezien dat ook meermaals gebleken is, en wetenschappelijk aangetoond, dat er een gerede kans is dat later 'hervonden herrineringen' onder therapeutische omstandigheden (en zeker bv EMDR therapie kan dat sterk opwekken) ook een groot risico in zich bergen dat ze later 'samengesteld' kunnen zijn of niet werkelijk de waarheid ontspreken.

Daarom is het heel goed dat de persoon bij aangifte gevraagd is naar andere bevestigingen dat deze idd voorheen al gesproken had over een mogeijk misbruik en er dus andere 'bewijzen' zijn...
als het bewijs 'enkel' een later, na therapie hervonden 'herinnering' is, is de kans erg klein dat een rechter zoiets als bewijs accepteert, en je enkel op basis daarvan kunt vervolgen.

en terecht, toen dat vroeger niet gedaan werd gingen er ook mensen naar later bleek volledig onterecht in de cel wegens zulke 'hervonden herinneringen' waarbij een slachtoffer die zeker aan een bepaald trauma leidde opeens een zware beschuldiging kon gaan uitten.

De therapie zelf is zeer zeker goed, maar vooral voor jezelf om een trauma te leren te verwerken en je eigen omgang ermee beter te maken... maar de kans dat je er later een 'betere' ervaring voor terugkrijgt van wat exact gebeurt is en je dat dan kunt gebruiken bij vervolging is niet zo eenvoudig.
Er is een zeer reele kans dat die herinneringen die een aan een trauma leidend persoon later opbouwt niet de dadwerkelijke herinnering vormen, maar vooral een verwerking ervan zijn.


Overigens, volgens het eigen verhaal van deze vrouw _heeft_ ze ook melding gedaan bij het bestuur zelf... dus lijkt dat wél een prima basis voor haar aangifte en zou ze daar juist achteraan kunnen gaan, maar uit haar verhaal haal ik eigenlijk dat ze dat weer niet doet, dat vind ik wel een beetje vreemd.
Als er ook maar iets van klopt lijkt me dat er hele goede grond is dit tot op de bodem uit te zoeken, maar ergens krijg ik bij dit verhaal eerder het idee dat misschien dat niet de reden is dat die anonieme blog geschreven is

[ Bericht 5% gewijzigd door RM-rf op 27-04-2022 13:29:02 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 27 april 2022 @ 13:39:44 #33
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204554407
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat ligt wel iets genuanceerder. Verkrachting hoeft in ieder geval niet per definitie gepaard te gaan met geweld of zo. Het kan ook zo zijn dat de psychologische druk dusdanig was, dat een slachtoffer zich gedwongen voelde om in te stemmen met seks.
Klopt, maar ook dan is het tegen je zin. Al heb je wel gelijk en wordt het dan een dun grijs lijntje tussen omhoog neuken (initiatief ligt bij de dame) vs. Psychologische dwang (initiatief ligt bij Pechtold vergezeld met het verhaaltje, jij gaat met mij in bed want anders maak je geen kans om verder te groeien binnen de organisatie).

Maar... waar het bij Weinstein obvious was (neuk met mij anders maak je geen kans meer in de industrie), voelt het als je die blog leest alsof het in dit geval aan de andere kant van het randje ligt. Al is dat natuurlijk iets wat gevalideerd moet worden.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:42:37 #34
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204554434
Pechtold blijft natuurlijk een vies mannetje. Daar twijfel ik niet aan ;) .
pi_204554630
Je eerst proberen omhoog te neuken en daar later spijt van hebben als blijkt dat het allemaal niet zo geholpen heeft. Tja.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204554764
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:02 schreef Pedroso het volgende:
Je eerst proberen omhoog te neuken en daar later spijt van hebben als blijkt dat het allemaal niet zo geholpen heeft. Tja.
Precies. Gewoon weer een zwakke poging het sterke D66 onderuit proberen te halen.
pi_204554773
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:15 schreef laforest het volgende:

[..]
Precies. Gewoon weer een zwakke poging het sterke D66 onderuit proberen te halen.
Nou, zo sterk zijn ze de laatste tijd niet meer.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204554801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:16 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Nou, zo sterk zijn ze de laatste tijd niet meer.
Volgens mij nog toch 24 zetels. Alleen VVD heeft meer. Behoorlijk sterk dus. :)
pi_204554850
Heel D66 zit vol met seksuele roofdieren.
pi_204554875
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:20 schreef laforest het volgende:

[..]
Volgens mij nog toch 24 zetels. Alleen VVD heeft meer. Behoorlijk sterk dus. :)
:') _O-
pi_204554893
quote:
Er zijn inderdaad niet snel weer verkiezingen. Joh. Dat is wat voor jou telt dus?
pi_204554906
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Er zijn inderdaad niet snel weer verkiezingen. Joh. Dat is wat voor jou telt dus?
Het is het enige wat telt. Wettelijk.
pi_204555216
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:34 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Er zijn inderdaad niet snel weer verkiezingen. Joh. Dat is wat voor jou telt dus?
Nieuw leiderschap enzo. Zijn partij mag zwijnen en vrouwen als neukvlees misbruiken zolang het maar geen verlies oplevert bij de verkiezingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 15:24:57 ]
pi_204555523
pi_204555606
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:42 schreef bleiblei het volgende:
Pechtold blijft natuurlijk een vies mannetje. Daar twijfel ik niet aan ;) .
Ik ook niet en de neuken voor een verkiesbare plek is ook verachtelijk maar net als het een bepaald type man is die zulke voorstellen doen is er ook een bepaald type wat er op ingaat dat zijn vaak mensen die de makkelijke weg kiezen. Wat mij ontzettend irriteert is het verkrachting noemen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204555642
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:48 schreef Het_Bokje het volgende:
Wel goed dat D66 nu Kaag heeft. Daar wil niemand mee neuken. Veiliger voor de Partijtop en leden. :D

Je zou maar ex-lid zijn van D66... Klachten? Jammer joh! Je bent geen lid. Vroeger rare D66-dingen meegemaakt? Doe we helemaal niets meer mee!

Deugceptie66
Gaan die ex-leden toch naar de politie? Of willen alleen een paar minuten fame? :')
pi_204555710
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:07 schreef laforest het volgende:

[..]
Gaan die ex-leden toch naar de politie? Of willen alleen een paar minuten fame? :')
Dat kunnen ze doen. Dat kunnen D66 leden ook doen.
Vind je het zelf ook niet enigszins discutabel dat de pas opgerichte D66 commissie voor integriteit enkel klachten van leden in ontvangst neemt?
pi_204555783
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:07 schreef laforest het volgende:

[..]
Gaan die ex-leden toch naar de politie? Of willen alleen een paar minuten fame? :')
Ik zal niet ontkennen dat iemand die jaren geleden dr benen heeft opengedaan een beetje laat is met huilen. Benen wijd=geen spijt.

Maar het huidige dagelijkse D66 bestuur laat wel e.e.a. liggen. Ik heb het hierbij NIET over Kaag, want ik begrijp wel dat zij een wat aparte positie in moeten nemen in deze 'casussen' :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204555854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:16 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat kunnen ze doen. Dat kunnen D66 leden ook doen.
Vind je het zelf ook niet enigszins discutabel dat de pas opgerichte D66 commissie voor integriteit enkel klachten van leden in ontvangst neemt?
Nee. Dat is voor leden. Buiten de partij kun je naar de politie
pi_204555860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:24 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Ik zal niet ontkennen dat iemand die jaren geleden dr benen heeft opengedaan een beetje laat is met huilen. Benen wijd=geen spijt.

Maar het huidige dagelijkse D66 bestuur laat wel e.e.a. liggen. Ik heb het hierbij NIET over Kaag, want ik begrijp wel dat zij een wat aparte positie in moeten nemen in deze 'casussen' :D
Deze casus is dan ook wel duidelijk iets wat tot niets gaat leiden.
pi_204555908
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:30 schreef laforest het volgende:

[..]
Nee. Dat is voor leden. Buiten de partij kun je naar de politie
Typisch D66. Vrij verwerpelijk gedrag.
pi_204555952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:35 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Typisch D66. Vrij verwerpelijk gedrag.
Dat een intern instrument alleen maar intern wordt gebruikt? Wat is daar verwerpelijk aan?
Of gaat het erom om weer even op D66 af te geven?
pi_204556042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:31 schreef laforest het volgende:

[..]
Deze casus is dan ook wel duidelijk iets wat tot niets gaat leiden.
Je snapt het sarcasme mbt 'casus' oprecht niet?
  woensdag 27 april 2022 @ 16:54:53 #55
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_204556072
quote:
Ik weet dat meerdere vrouwen het bed in zijn gelokt door de heer Pechtold. Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden. Zo werd mij dit door hem toegezegd. Dat hij wel een goed woordje voor mij kan doen en ik op een verkiesbare plek zou komen. Of net als de, twintig jaar jongere huidige vriendin, Anna-Sophia Posthumus als woordvoerder binnen een ministerie kan gaan werken.
Pechtold is altijd al een lul geweest, maar hier ben je als vrouw zelf 100% verantwoordelijk voor.

jezelf verhoeren is een keuze.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 27-04-2022 18:58:27 ]
pi_204556077
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:40 schreef laforest het volgende:

[..]
Dat een intern instrument alleen maar intern wordt gebruikt? Wat is daar verwerpelijk aan?
Of gaat het erom om weer even op D66 af te geven?
Dat er door D66 een commissie voor integriteit wordt ingesteld met bewust een zeer beperkte opdracht zodat er mooi weer gespeeld kan worden. Net zoals Winnie Sorgdrager en haar team bewust op een zijspoor was gezet door het D66 bestuur. Dat het (zoveelste opeenvolgende) D66 bestuur gewoon ontzettend fout bezig is. Enkel met het imago van de partij ipv oprecht begaan met slachtoffers. Dat vieze D66 mannetjes naïve vrouwen voorliegen en misbruiken.

'Plekje in hel voor vrouwen die elkaar niet steunen' aldus Kaag. Vrouwen die na deze maand nog lid zijn van deze club van vieze macht misbruikende mannen kunnen daar eens over na gaan denken. Misschien moet jij je ook maar eens afvragen of je moreel gezien nog wel lid kan blijven van deze discutabele club.

Wat mij betreft doet de Rijksrecherche een inval bij het hoofdkantoor om alle administratie in beslag te nemen en zelf een onderzoek te starten naar het misbruik binnen deze partij.
pi_204556093
quote:
5s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:51 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je snapt het sarcasme mbt 'casus' oprecht niet?
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?
pi_204556110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat er door D66 een commissie voor integriteit wordt ingesteld met bewust een zeer beperkte opdracht zodat er mooi weer gespeeld kan worden. Net zoals Winnie Sorgdrager en haar team bewust op een zijspoor was gezet door het D66 bestuur. Dat het (zoveelste opeenvolgende) D66 bestuur gewoon ontzettend fout bezig is. Enkel met het imago van de partij ipv oprecht begaan met slachtoffers. Dat vieze D66 mannetjes naïve vrouwen voorliegen en misbruiken.

'Plekje in hel voor vrouwen die elkaar niet steunen' aldus Kaag. Vrouwen die na deze maand nog lid zijn van deze club van vieze macht misbruikende mannen kunnen daar eens over na gaan denken. Misschien moet jij je ook maar eens afvragen of je moreel gezien nog wel lid kan blijven van deze discutabele club.

Wat mij betreft doet de Rijksrecherche een inval bij het hoofdkantoor om alle administratie in beslag te nemen en zelf een onderzoek te starten naar het misbruik binnen deze partij.
Als er een reden was voor de Rijksrecherche dat te doen, dan hadden ze dat ook wel gedaan. :)
pi_204556112
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:57 schreef laforest het volgende:

[..]
Jij hebt zeker nooit gestudeerd?
Je snapt het gewoon écht niet :') _O-

Op zich niet verbazingwekkend. Ken meerdere D66-stemmers die zo redeneren.
pi_204556139
Abortuskoning Pechtold.
Gelukkig doet hij het goed als directeur bij het CBR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204556152
Pure laster dit topic als je het mij vraagt. Een anonieme blog die iedereen de wereld in kan hebben geslingerd. Bewijs het eerst maar 'ns.
pi_204556169
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef Makrelis het volgende:
Pure laster dit topic als je het mij vraagt. Een anonieme blog die iedereen de wereld in kan hebben geslingerd. Bewijs het eerst maar 'ns.
Dit ook ja. Ik ga er vanuit dat Pechtold vast wel ergens zn piemeltje in geprikt heeft, maar dit kan iedereen opschrijven. En dan jaaaaaaren later huilen? Wut?

TL:DR wijven willen geneukt worden, u vraagt wij draaien!

"Nee'!" of "Doe ff normaal idioot'' is al lastig zat. Nu snap ik waarom voor iedere magazijnfunctie ook HBO gevraagd wordt :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204556218
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:59 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Je snapt het gewoon écht niet :') _O-

Op zich niet verbazingwekkend. Ken meerdere D66-stemmers die zo redeneren.
Omdat Kaag ook wel eens over een casus spreekt? Nou zeg, lollig! :{
pi_204556231
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef Makrelis het volgende:
Pure laster dit topic als je het mij vraagt. Een anonieme blog die iedereen de wereld in kan hebben geslingerd. Bewijs het eerst maar 'ns.
Precies.
  woensdag 27 april 2022 @ 17:15:11 #65
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204556237
Heerlijk dat deze goody 2 shoes partij zo door de mand valt
Genot
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 27 april 2022 @ 17:26:10 #66
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_204556321
Past goed bij Johan Derksen
pi_204556517
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:13 schreef laforest het volgende:

[..]
Omdat Kaag ook wel eens over een casus spreekt? Nou zeg, lollig! :{
Het is geen 'casus', maar een persoon. Van vlees en bloed. Tevens slachtoffer in dit geval. Snap je het verschil?? :{
pi_204556580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef Makrelis het volgende:
Pure laster dit topic als je het mij vraagt. Een anonieme blog die iedereen de wereld in kan hebben geslingerd. Bewijs het eerst maar 'ns.
Net zoals de borrels van Remkes zeg maar.
Jammer voor kereltje Pechtold maar alles wat naar d66 ruikt onder vuur nemen is altijd +1.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_204556752
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 17:44 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het is geen 'casus', maar een persoon. Van vlees en bloed. Tevens slachtoffer in dit geval. Snap je het verschil?? :{
Het is een casus en in deze casus gaat het om een individu, ofwel persoon.
Ja, en? Maak je punt.
pi_204556806
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:04 schreef laforest het volgende:

[..]
Het is een casus en in deze casus gaat het om een individu, ofwel persoon.
Ja, en? Maak je punt.
Kees van Amstel verwoord het wel aardig; Ontmenselijken.

pi_204556866
Zoals vaker genoemd lees ik hier vooral het verhaal van een domme chick die hoopte op promotie door haar benen te spreiden. Dat heeft dus exact niets te maken met verkrachting. Als dit nog een staartje krijgt hoop ik dat de vrouw in kwestie de volle laag krijgt zodat de echte verkrachtingszaken niet op de achtergrond raken door dit soort slachtoffer-drang.
Conscience do cost.
pi_204556889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:16 schreef ems. het volgende:
Zoals vaker genoemd lees ik hier vooral het verhaal van een domme chick die hoopte op promotie door haar benen te spreiden.
Zoals vaker genoemd lees ik hier vooral het verhaal van een politicus met macht die veelvuldig buiten de deur neukt met vrouwen wie hij van alles belooft maar na het lozen van zijn kwakje zijn deel van de transactie niet nakomt.
Oplichting, machtsmisbruik of list en bedrog zou je het ook kunnen noemen.
Wat we iig op kunnen maken is dat de cultuur binnen D66 pervers ziek was en waarschijnlijk nog steeds is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 18:23:46 ]
pi_204556919
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:04 schreef laforest het volgende:

[..]
Het is een casus en in deze casus gaat het om een individu, ofwel persoon.
Ja, en? Maak je punt.
De speechschrijvers van Kaag hebben bewust gekozen voor het woord casus, in pogingen om 1) het slachtoffer te ontmenselijken en 2) te doen alsof dit los staat van de partijcultuur.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204556931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:09 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kees van Amstel verwoord het wel aardig; Ontmenselijken.

Ja, mooi stukje van iemand die een hekel aan VVD en D66 heeft. Stemmingmakerij noemt men dat ook wel. Kaag heeft het juist zéér professioneel afgehandeld. De rest is niet aan haar als partijleider. En, ze heeft ook excuses aangeboden. Ik vind dat afdoende, en vandaar dat ze nog steeds mijn volste vertrouwen geniet. In mijn optiek had ze het niet beter kunnen doen.
Omdat een bepaald deel van deze samenleving niet gewend is aan haar taalgebruik houdt niet in dat zij iets fout heeft gedaan. Het geeft meer aan over hen die klagen, dan over Kaag.
  woensdag 27 april 2022 @ 18:26:45 #75
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204556951
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:19 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zoals vaker genoemd lees ik hier vooral het verhaal van een politicus met macht die veelvuldig buiten de deur neukt met vrouwen wie hij van alles belooft maar na het lozen van zijn kwakje zijn deel van de transactie niet nakomt.
Oplichting of list en bedrog zou je het ook kunnen noemen.
Vooralsnog zijn dat dus vooral sensationele verhalen. Tenzij er contracten met 2 handtekeningen getoond worden waarin Pechtold geslachtsgemeenschap ruilt voor promotie is het allemaal hearsay. Zeker in het stuk in de TS waarin de vrouw in kwestie zichzelf eigenlijk al snitched door aan te geven dat ze het alleen al doet voor de promotie.

Neemt verder niet weg dat Pechtold een viespeuk is of was. Maar dat is alsnog heel wat anders dan verkrachting.
quote:
Wat we iig op kunnen maken is dat de cultuur binnen D66 pervers ziek was en waarschijnlijk nog steeds is.
Allicht, maar niet aan de hand van dit blogje van iemand die duidelijk tamelijk zwakbegaafd is, iig.
Conscience do cost.
pi_204556958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:23 schreef probeer het volgende:

[..]
De speechschrijvers van Kaag hebben bewust gekozen voor het woord casus, in pogingen om 1) het slachtoffer te ontmenselijken en 2) te doen alsof dit los staat van de partijcultuur.
Staat het ook.
pi_204556959
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef laforest het volgende:

[..]
Ja, mooi stukje van iemand die een hekel aan VVD en D66 heeft. Stemmingmakerij noemt men dat ook wel. Kaag heeft het juist zéér professioneel afgehandeld. De rest is niet aan haar als partijleider. En, ze heeft ook excuses aangeboden. Ik vind dat afdoende, en vandaar dat ze nog steeds mijn volste vertrouwen geniet. In mijn optiek had ze het niet beter kunnen doen.
Omdat een bepaald deel van deze samenleving niet gewend is aan haar taalgebruik houdt niet in dat zij iets fout heeft gedaan. Het geeft meer aan over hen die klagen, dan over Kaag.
Lol. Kaag ben jij dat?
pi_204556964
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef laforest het volgende:

[..]
Ja, mooi stukje van iemand die een hekel aan VVD en D66 heeft. enzovoort enzovoort
Ik mis je inhoudelijke antwoord. Komt dat nog of blijft het bij dit stukje proza?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 18:29:47 ]
pi_204556978
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef laforest het volgende:

[..]
Ja, mooi stukje van iemand die een hekel aan VVD en D66 heeft. Stemmingmakerij noemt men dat ook wel. Kaag heeft het juist zéér professioneel afgehandeld. De rest is niet aan haar als partijleider. En, ze heeft ook excuses aangeboden. Ik vind dat afdoende, en vandaar dat ze nog steeds mijn volste vertrouwen geniet. In mijn optiek had ze het niet beter kunnen doen.
Omdat een bepaald deel van deze samenleving niet gewend is aan haar taalgebruik houdt niet in dat zij iets fout heeft gedaan. Het geeft meer aan over hen die klagen, dan over Kaag.
Het zou Kaag en D66 wel helpen als ze dergelijke 'casussen' wat menselijker aanpakt of in ieder geval menselijkheid aanleert. Hoeft niet hoor, het mag ook aan de hele wereld liggen behalve aan Kaag/D66. Mijn zegen heb je. Alleen dan niet janken dat ze en D66 in zijn geheel zo onder vuur ligt.

Gelukkig pas over een aantal jaar weer verkiezingen hè. Paar hypocriete filmpjes en optredens erbij en hupsakee. Het doel heiligt immers de middelen.
pi_204556983
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:26 schreef AchJa het volgende:
Kaag heeft wat???
Kaag is afgegaan als een gieter en heeft al haar geloofwaardigheid verloren bij die persconferentie van die bewuste donderdag op 21 april. Maar wellicht heeft Sjoerd Sjoerdsma speciaal voor D66 leden een bewerkte versie gemaakt waarop het lijkt alsof Kaag het juist zeer professioneel heeft afgehandeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 18:33:08 ]
pi_204556990
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:23 schreef probeer het volgende:

[..]
De speechschrijvers van Kaag hebben bewust gekozen voor het woord casus, in pogingen om 1) het slachtoffer te ontmenselijken en 2) te doen alsof dit los staat van de partijcultuur.
Dan zijn ze nog dommer en wereldvreemder dan ik voor mogelijk hield. Mijn hemel :') _O-
pi_204557018
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het zou Kaag en D66 wel helpen als ze dergelijke 'casussen' wat menselijker aanpakt of in ieder geval menselijkheid aanleert. Hoeft niet hoor, het mag ook aan de hele wereld liggen behalve aan Kaag/D66. Mijn zegen heb je. Alleen dan niet janken dat ze en D66 in zijn geheel zo onder vuur ligt.

Gelukkig pas over een aantal jaar weer verkiezingen hè. Paar hypocriete filmpjes en optredens erbij en hupsakee. Het doel heiligt immers de middelen.
Ik vind zo'n lasterstukje wel reden om te klagen.

Klopt, om dit moment 24 zetels en in de regering. All good. Vergeet ook niet wie de meeste voorkeurstemmen kregen tijdens de verkiezingen. Juist, Rutte en Kaag. Kaag zal Rutte nog een keer voorbij gaan. :)
pi_204557041
Het is heel simpel: als dit waar is, komen er nog veel meer verhalen. En dan is het geen verkrachting, maar wel machtsmisbruik en dus gewoon schandalig. En als het partijbestuur er eerder van wist is het dubbel schandalig dat die dit hebben toegedekt. En ja, dan zou een politieonderzoek naar hoe het er binnen de partij aan toe ging ook wel op zijn plaats zijn. Maar ik zou wel eerst afwachten of er nog meer verhalen komen, de basis van 1 vrouw met een blog is wat smal.

Nog steeds vind ik het vrij weinig met Kaag te maken hebben, trouwens. Er van uitgaande dat ze er niet van wist.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204557063
Het is flink hommeles daar, gaat dit net als bij TVOH zorgen voor nog veel meer verhalen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204557078
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:27 schreef laforest het volgende:

[..]
Staat het ook.
Dat jij dat als fervent D66-er vindt, sterkt de rest van ons juist in onze mening dat het officieus intern beleid is bij D66 om dit soort zaken onder het tapijt te schuiven.

Het goede antwoord is 'stilzitten en geschoren worden'. En daarna flink inzetten op verbetering.

Niet ontkennen en bagatelliseren.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204557091
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:38 schreef Hanca het volgende:
Het is heel simpel: als dit waar is, komen er nog veel meer verhalen. En dan is het geen verkrachting, maar wel machtsmisbruik en dus gewoon schandalig. En als het partijbestuur er eerder van wist is het dubbel schandalig dat die dit hebben toegedekt. En ja, dan zou een politieonderzoek naar hoe het er binnen de partij aan toe ging ook wel op zijn plaats zijn. Maar ik zou wel eerst afwachten of er nog meer verhalen komen, de basis van 1 vrouw met een blog is wat smal.

Nog steeds vind ik het vrij weinig met Kaag te maken hebben, trouwens. Er van uitgaande dat ze er niet van wist.
Heeft ook niks met Kaag te maken, maar ja, zo rolt de D66 Bash Brigade hier.
pi_204557092
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:32 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Dan zijn ze nog dommer en wereldvreemder dan ik voor mogelijk hield. Mijn hemel :') _O-
Ow absoluut. Het hele land prikte er doorheen.

Sowieso, als Kaag nou juist één ding moet doen in haar speeches, is het meer menselijkheid tonen. Komt ze wellicht eens wat minder kil en wereldvreemd over.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204557098
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:38 schreef Hanca het volgende:
Het is heel simpel: als dit waar is, komen er nog veel meer verhalen. En dan is het geen verkrachting, maar wel machtsmisbruik en dus gewoon schandalig. En als het partijbestuur er eerder van wist is het dubbel schandalig dat die dit hebben toegedekt. En ja, dan zou een politieonderzoek naar hoe het er binnen de partij aan toe ging ook wel op zijn plaats zijn. Maar ik zou wel eerst afwachten of er nog meer verhalen komen, de basis van 1 vrouw met een blog is wat smal.

Nog steeds vind ik het vrij weinig met Kaag te maken hebben, trouwens. Er van uitgaande dat ze er niet van wist.
Dat denk ik ook. Deksel is er van af nu bij D66.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 18:47:13 #90
408813 crew  trein2000
pi_204557128
Dit topic gaat over Pechtold en de partij D66, niet over Kaag.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 18:50:38 #91
408813 crew  trein2000
pi_204557158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Deksel is er van af nu bij D66.
We hebben ook die vrouw uit Meppel al gehad met z’n buitenechtelijke kind. Dit is niet nieuw, vandaar dat ik er ook wel enige geloofwaardigheid aan hecht.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204557164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]Dit topic gaat over Pechtold en de partij D66, niet over Kaag. [/modbreak]
Kaag staat immers los van d66
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 18:51:49 #93
408813 crew  trein2000
pi_204557170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Kaag staat immers los van d66
Wel van deze kwestie.
Haar rol in z’n algemeenheid kan in andere topics besproken worden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204557186
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wel van deze kwestie.
Haar rol in z’n algemeenheid kan in andere topics besproken worden.
Haar rol in de partij en hoe de partij dit soort dingen afhandelt zijn imo met elkaar verbonden. Zeker na dr optreden vorige week.
pi_204557192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:47 schreef trein2000 het volgende:
[modbreak]Dit topic gaat over Pechtold en de partij D66, niet over Kaag. [/modbreak]
Dat het niet over de persoon Kaag mag gaan, ok. Al ben je dan ook al wel heel strak aan het modereren.

Maar hoe de leider van D66 zich uitspreekt over seksuele misdragingen binnen de partij, is toch hartstikke relevant wanneer er nieuws naar buiten komt over vermeende seksuele misdragingen binnen de partij?

Kom op zeg.

Alsof we het niet over de uitspraken van Van der Sar mogen hebben over het gedrag van Overmars. :')

Alsof we in het Derksen topic, Genee niet mogen noemen.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 18:56:23 #96
408813 crew  trein2000
pi_204557212
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat het niet over de persoon Kaag mag gaan, ok. Al ben je dan ook al wel heel strak aan het modereren.

Maar hoe de leider van D66 zich uitspreekt over seksuele misdragingen binnen de partij, is toch hartstikke relevant wanneer er nieuws naar buiten komt over vermeende seksuele misdragingen binnen de partij?

Kom op zeg.
Als ze zich uitspreekt prima, als het relevant is ook prima.
Maar dat aan de haren overal bij slepen hoeft niet zo nodig, daar zijn andere topics voor. Deze gaat over Pechtold.

Maar we zullen uiteraard met tact en verstand modereren ;)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204557227
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Deksel is er van af nu bij D66.
Ik hoop dat dit (en eerdere misbruik zaken elders) ervoor zorgt dat de deksel er nu flink afgaat door de gehele samenleving heen. Ook bij andere partijen en organisaties als het daar heeft plaatsgevonden.
pi_204557254
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Als ze zich uitspreekt prima, als het relevant is ook prima.
Maar dat aan de haren overal bij slepen hoeft niet zo nodig, daar zijn andere topics voor. Deze gaat over Pechtold.

Maar we zullen uiteraard met tact en verstand modereren ;)
Maar zoals je schrijft: Dit topic gaat over Pechtold en de partij D66, niet over Kaag.

Dus ook over d66.
Nou schijnt ze nogal van belang te zijn binnen de partij.
Vrijheid om t dus ook over haar te hebben lijkt me nogal op zn plaats.
pi_204557278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:57 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik hoop dat dit (en eerdere misbruik zaken elders) ervoor zorgt dat de deksel er nu flink afgaat door de gehele samenleving heen. Ook bij andere partijen en organisaties als het daar heeft plaatsgevonden.
Dat hoop ik ook, maar ik vrees dat dat niet gaat gebeuren. Niemand gooit de beerput vrijwillig open.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 19:02:16 #100
408813 crew  trein2000
pi_204557283
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:59 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Maar zoals je schrijft: Dit topic gaat over Pechtold en de partij D66, niet over Kaag.

Dus ook over d66.
Nou schijnt ze nogal van belang te zijn binnen de partij.
Vrijheid om t dus ook over haar te hebben lijkt me nogal op zn plaats.
Deze hele kwestie speelt alleen lang voordat zij in beeld kwam. Maar goed, dit is afgestemde beslissing van de moderatie dus zo gaan we het wel doen.

Maar je kunt er van op aan dat we echt wel de ruimte geven die nodig is.
En verder kunnen we dit eventueel bespreken in POL Fb, niet hier.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:03:21 #101
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
We hebben ook die vrouw uit Meppel al gehad met z’n buitenechtelijke kind. Dit is niet nieuw, vandaar dat ik er ook wel enige geloofwaardigheid aan hecht.
Maar kreeg die een partij functie aangeboden?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:04:40 #102
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557311
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Haar rol in de partij en hoe de partij dit soort dingen afhandelt zijn imo met elkaar verbonden. Zeker na dr optreden vorige week.
Er valt niks af te handelen zolang het niets meer is dan een anoniem blog waarvan niemand iets kan verifieren en dit is geen zaak voor een minister of zelfs de fractieleider maar voor de partijvoorzitter cq bestuur. Doe even normaal, joh.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204557315
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef trein2000 het volgende:

[..]
We hebben ook die vrouw uit Meppel al gehad met z’n buitenechtelijke kind. Dit is niet nieuw, vandaar dat ik er ook wel enige geloofwaardigheid aan hecht.
Dat Pechtold nogal los om ging met seksuele contacten was inderdaad wel bekend. Maar dat is wat anders dan vrouwen door middel van jouw machtspositie je bed in lokken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204557321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Deze hele kwestie speelt alleen lang voordat zij in beeld kwam. Maar goed, dit is afgestemde beslissing van de moderatie dus zo gaan we het wel doen.

Maar je kunt er van op aan dat we echt wel de ruimte geven die nodig is.
En verder kunnen we dit eventueel bespreken in POL Fb, niet hier.
Als topicstarter heb ik dit topic in het forumonderdeel Nieuws en Achtergronden geplaatst. Waarom is het verplaatst naar politiek?
Het gaat hier niet over politieke zaken. Het gaat over misbruik binnen een politieke partij, dat is wat anders. Gaarne topic weer verplaatsen naar Nieuws en achtergronden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2022 19:07:05 ]
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:05:57 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat Pechtold nogal los om ging met seksuele contacten was inderdaad wel bekend. Maar dat is wat anders dan vrouwen door middel van jouw machtspositie je bed in lokken.
Ja, en als dat op feiten berust dan moet hij geroyeerd worden.

Er lopen hier wel een aantal hele rare mensen rond, trouwens, iemand dusdanig afbranden op basis van een anoniem blog en dan ook nog eens claimen dat een partij pervers is op die basis? Dan zit er wel een schroefje los, denk ik dan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 19:07:16 #106
408813 crew  trein2000
pi_204557344
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar kreeg die een partij functie aangeboden?
Niet dat ik weet, maar ze had wel een functie binnen de partij (lijsttrekker in Meppel), ambities binnen de partij en ze hebben mekaar ook via de partij ontmoet. Daar speelde die machtsdynamiek zeker ook wel doorheen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:09:49 #107
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557373
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, maar ze had wel een functie binnen de partij (lijsttrekker in Meppel), ambities binnen de partij en ze hebben mekaar ook via de partij ontmoet. Daar speelde die machtsdynamiek zeker ook wel doorheen.
Ja, dat zou kunnen en dan zou er een patroon kunnen zijn. Dan moet dat maar uitgezocht worden, ik weet niet of het juridisch strafbaar is maar zo ja dan aangifte doen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204557387
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er valt niks af te handelen zolang het niets meer is dan een anoniem blog waarvan niemand iets kan verifieren en dit is geen zaak voor een minister of zelfs de fractieleider maar voor de partijvoorzitter cq bestuur. Doe even normaal, joh.
De partijcultuur. Dit is niet een enkele blog die op zichzelf staat.

Doe normaal had een gepaste reactie geweest op kaag dr optreden een week terug.
pi_204557430
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat zou kunnen en dan zou er een patroon kunnen zijn. Dan moet dat maar uitgezocht worden, ik weet niet of het juridisch strafbaar is maar zo ja dan aangifte doen.
Seksuele handelingen met een machtsverschil kunnen strafbaar zijn, maar dat is moeilijk aantonen. Bij die Anne Lok uit Meppel speelt dat niet: die stond gewoon vrolijk met Pechtold samen in de krant toen ze een relatie hadden, gaf ook interviews. Daar was gewoon sprake van een gelijkwaardige relatie, alleen zou Pechtold haar hebben laten zitten met een kind dat hij niet erkent.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:15:12 #110
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Elbosia het volgende:

[..]
De partijcultuur. Dit is niet een enkele blog die op zichzelf staat.

Doe normaal had een gepaste reactie geweest op kaag dr optreden een week terug.
Dat was normaal op basis van de feiten en de gebeurtenissen. Een flink aantal mensen neemt echter alleen kennis van zaken die ze willen horen en niet wat er gebeurt is en wie de verantwoording had voor dergelijke zaken.

En Pechtolds gedrag, al dan niet ok, heeft niets met de partijcultuur te maken maar alles met de persoon Pechtold.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204557456
Ik ben vooral als er meer verhalen opduiken ook wel benieuwd naar de rol van het (toenmalige) bestuur: wat wisten die, wat deden die. Als die er van wisten en niks deden speelt het wel echt in de partij.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204557478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat was normaal op basis van de feiten en de gebeurtenissen. Een flink aantal mensen neemt echter alleen kennis van zaken die ze willen horen en niet wat er gebeurt is en wie de verantwoording had voor dergelijke zaken.

En Pechtolds gedrag, al dan niet ok, heeft niets met de partijcultuur te maken.
Nee. Dat vind jij normaal. Niet dat is normaal.
Geloof dat je de algemene mening, ook onder politieke commentatoren, daarop kunt nalezen.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:19:36 #113
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:18 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Nee. Dat vind jij normaal. Niet dat is normaal.
Geloof dat je de algemene mening, ook onder politieke commentatoren, daarop kunt nalezen.
Oh, de algemene mening. Ja, nee, die heeft altijd gelijk. Ik kan ook een politiek commentaar voor je aangeven wat een hele andere insteek heeft, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 19:22:29 #114
408813 crew  trein2000
pi_204557524
Het is overigens wel interessant om te zien dat de mensen die normaal zo pleiten voor geloof het slachtoffer en dat soort dingen nu zo voorzichtig zijn.

En andersom dat de lui uit de rechtse hoek die normaal zo terughoudend zijn en van cancelen spreken en weet ik het wat hier als hyena’s bovenop zijn gedoken. GeenStijl incluis.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204557540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Als topicstarter heb ik dit topic in het forumonderdeel Nieuws en Achtergronden geplaatst. Waarom is het verplaatst naar politiek?
Het gaat hier niet over politieke zaken. Het gaat over misbruik binnen een politieke partij, dat is wat anders. Gaarne topic weer verplaatsen naar Nieuws en achtergronden.
Mee eens.
In NWS een topic over Alexander "loop-je-lul-achterna" Pechtold kan prima maar met politiek heeft het weinig te maken.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_204557544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, de algemene mening. Ja, nee, die heeft altijd gelijk. Ik kan ook een politiek commentaar voor je aangeven wat een hele andere insteek heeft, overigens.
Nee niet altijd gelijk. Wel handig als de meeste politieke commetatoren dr optreden als onhandig beschouwen.
Sowieso handig om dat als leidraad te beschouwen binnen een discussie en niet een eigen opvatting als maatgevend te beschouwen.

Oh ja ik zei niet een enkel politiek commentaar. Verschuilen achter een enkel is immers simpel en makkelijk.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:27:49 #117
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557580
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:22 schreef trein2000 het volgende:
Het is overigens wel interessant om te zien dat de mensen die normaal zo pleiten voor geloof het slachtoffer en dat soort dingen nu zo voorzichtig zijn.

En andersom dat de lui uit de rechtse hoek die normaal zo terughoudend zijn en van cancelen spreken en weet ik het wat hier als hyena’s bovenop zijn gedoken. GeenStijl incluis.
Ik ben altijd heel terughoudend over dit soort zaken, klakkeloos aannemen dat iets waar is zonder enige onderbouwing vind ik geen pas geven, wel dat zoiets aanleiding moet zijn voor onderzoek naar de toedracht. Iets wat in het verleden helaas te vaak niet eens gedaan werd.

Maar wat jij signaleert is natuurlijk gewoon de hypocrtie van de gemiddelde aanhanger van welke ideologie dan ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 27 april 2022 @ 19:29:36 #118
408813 crew  trein2000
pi_204557607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik ben altijd heel terughoudend over dit soort zaken, klakkeloos aannemen dat iets waar is zonder enige onderbouwing vind ik geen pas geven, wel dat zoiets aanleiding moet zijn voor onderzoek naar de toedracht. Iets wat in het verleden helaas te vaak niet eens gedaan werd.

Maar wat jij signaleert is natuurlijk gewoon de hypocrtie van de gemiddelde aanhanger van welke ideologie dan ook.
Ik ben er ook altijd kritisch op als er anoniem dit soort aantijgingen gedaan worden. Je kunt je er niet tegen verdedigen en je bent voor het leven besmeurd, wat er ook uit onderzoek komt.

Neemt op geen enkele manier weg dat als dit waar is dat zeer ernstig is. Alleen de handelswijze van GS viel me nogal op…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204557688
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:24 schreef quo_ het volgende:

[..]
Mee eens.
In NWS een topic over Alexander "loop-je-lul-achterna" Pechtold kan prima maar met politiek heeft het weinig te maken.
Het heeft niks met Kaag te maken, maar natuurlijk wel met de partij D66 en dat heeft gewoon politieke gevolgen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 19:46:25 #120
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204557780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik ben er ook altijd kritisch op als er anoniem dit soort aantijgingen gedaan worden. Je kunt je er niet tegen verdedigen en je bent voor het leven besmeurd, wat er ook uit onderzoek komt.

Neemt op geen enkele manier weg dat als dit waar is dat zeer ernstig is. Alleen de handelswijze van GS viel me nogal op…
Heh, dan heb jij een veel hogere dunk van GS dan ik :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204558679
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:29 schreef trein2000 het volgende:

Alleen de handelswijze van GS viel me nogal op…
Of ze echt onafhanelijk zijn weet ik niet maar in elk geval meer dan de rest van de nederlandse media.

Zo ongeveer alle dagbladen zijn in buitenlandse handen bij één bedrijf terecht gekomen.
De commerciele radio en tv doet wel gewichtig over hun belangrijke taak in medialand maar laten hun oren volledig hangen naar de commercie ofwel hun adverteerders.
En de positie van de staatsomroep in Hilversum is al lang helder, volledig aan de leiband van woke en links nederland.

Uiteraard doen de media uit drie bovengenoemde groepen erg uit de hoogte als het over GS gaat.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_204562605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik ben er ook altijd kritisch op als er anoniem dit soort aantijgingen gedaan worden. Je kunt je er niet tegen verdedigen en je bent voor het leven besmeurd, wat er ook uit onderzoek komt.

Neemt op geen enkele manier weg dat als dit waar is dat zeer ernstig is. Alleen de handelswijze van GS viel me nogal op…
Pechtold heeft natuurlijk wel de schijn tegen met een hele lijst van schandalen met vrouwen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204562647
Het valt sowieso op dat alle berichtgeving over deze zaak van 1 kant van het spectrum komt: dagelijksestandaard, GS, nieuwnieuws, trendnieuws. Het is puur het ver-rechtse deel van de media dat er op duikt. Geen enkele echt serieuze media, zelfs bij de Telegraaf kan ik niks vinden. Dat maakt mij ook huiverig om iets van dit verhaal te geloven.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204562672
Dat was bij de casus van Drimmelen ook het geval. De serieuzere media hobbelt er wel achteraan zoals zo vaak. Overigens is het ook langsgekomen op NPO Radio 1, dat stukje radio is meegenomen in het GeenStijl artikeltje.
  donderdag 28 april 2022 @ 11:06:01 #125
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_204563009
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:10 schreef raptorix het volgende:

[..]
Pechtold heeft natuurlijk wel de schijn tegen met een hele lijst van schandalen met vrouwen casussen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_204563042
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:17 schreef Hanca het volgende:
Het valt sowieso op dat alle berichtgeving over deze zaak van 1 kant van het spectrum komt: dagelijksestandaard, GS, nieuwnieuws, trendnieuws. Het is puur het ver-rechtse deel van de media dat er op duikt. Geen enkele echt serieuze media, zelfs bij de Telegraaf kan ik niks vinden. Dat maakt mij ook huiverig om iets van dit verhaal te geloven.
in 20222 nog steeds roepen dat GS rechts is :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204563399
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
in 20222 nog steeds roepen dat GS rechts is :') :') :')
Ehm, ja? Dat zijn ze ook?

Maar sowieso is het minder betrouwbare media, dat vind ik ook van linkse vergelijkbare websites. Pure ophefzoekers, geen echte journalisten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204563781
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ehm, ja? Dat zijn ze ook?

Maar sowieso is het minder betrouwbare media, dat vind ik ook van linkse vergelijkbare websites. Pure ophefzoekers, geen echte journalisten.
GS heeft altijd de linker en rechterkant aangepakt, en nee het zijn geen journalisten, moet dat?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204563831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
GS heeft altijd de linker en rechterkant aangepakt, en nee het zijn geen journalisten, moet dat?
Om betrouwbare media te zijn? Ja, daar heb je journalisten voor nodig.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204563905
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:36 schreef Hanca het volgende:

[..]
Om betrouwbare media te zijn? Ja, daar heb je journalisten voor nodig.
En die maken maar al te vaak gebruik van scoops van GS.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204566442
Het is heel simpel. Iedereen weet dat er binnen D66 al jaren een cultuur van omhoog neuken heerst en vrijwel iedereen weet ook dat Pechtold een vies mannetje is die met heel veel vrouwen seks heeft gehad.

Het is alleen jammer dat het begrip 'verkrachting' tegenwoordig niets meer betekent. Door de woke-ideologie komt al dat gelul over machtsstructuren enzo hierbij om de hoek kijken maar hier is gewoon sprake van een vrouw die zich omhoog wilde neuken en zich hier achteraf voor schaamt. Heb weinig met dit soort slachtoffers.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 28 april 2022 @ 20:13:28 #132
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_204568279
Toen P. stopte als politicus heeft het mij verbaast dat hij nog met enige regelmaat werd uitgenodigd en leuke baantjes kreeg. Zijn vertrek was niet geheel vrijwillig, de druk was inmiddels wel toegenomen. Dat de Scheveningse neukhut door P. als privékwestie werd omschreven begrijp ik wel, het was zéér, zéér privé. Waarom steekt niemand binnen D66 zijn vinger op om deze geilneef tot de orde te roepen?

P. heeft 'De Achterkant van het Gelijk' gepresenteerd. We lezen het volgende: Discussieleider Alexander Pechtold ondervraagt zijn gasten op indringende wijze over de grenzen van de ethiek binnen hun vakgebied of beroepsgroep. Door fictieve situaties voor te leggen worden zij gedwongen de grenzen van het toelaatbare aan te geven. :') :r :W
Zeer stabiel genie.
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 20:49:07 #133
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204568695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef Donaldson het volgende:
Toen P. stopte als politicus heeft het mij verbaast dat hij nog met enige regelmaat werd uitgenodigd en leuke baantjes kreeg. Zijn vertrek was niet geheel vrijwillig, de druk was inmiddels wel toegenomen. Dat de Scheveningse neukhut door P. als privékwestie werd omschreven begrijp ik wel, het was zéér, zéér privé. Waarom steekt niemand binnen D66 zijn vinger op om deze geilneef tot de orde te roepen?

P. heeft 'De Achterkant van het Gelijk' gepresenteerd. We lezen het volgende: Discussieleider Alexander Pechtold ondervraagt zijn gasten op indringende wijze over de grenzen van de ethiek binnen hun vakgebied of beroepsgroep. Door fictieve situaties voor te leggen worden zij gedwongen de grenzen van het toelaatbare aan te geven. :') :r :W
Wat heeft een politieke partij te maken met het prive leven van een voormalige D66 leider die geen functie in de partij meer bekleed? Wat een raar idee. Als Pechtold een geilneef was of is dan is dat prima, who cares, zolang er geen dwang of illegale zaken gebeuren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204570477
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat heeft een politieke partij te maken met het prive leven van een voormalige D66 leider die geen functie in de partij meer bekleed? Wat een raar idee. Als Pechtold een geilneef was of is dan is dat prima, who cares, zolang er geen dwang of illegale zaken gebeuren.
Maar er worden in dat blog toch wel een aantal dingen genoemd die wel ernstig zijn als ze waar zijn. En Pechtold wordt nog steeds genoemd voor vanalles, zoals vorig jaar nog voor de nieuwe voorzitter van de NPO (goed dat ze daar voor iemand anders zijn gegaan, trouwens. Een voormalig toppoliticus lijkt me op die functie een heel slecht idee). Volgens mij is hij nu ook ergens aan het formeren, maar dat is natuurlijk niet zo spannend. Maar doen alsof Pechtold niks meer is in de partij, is natuurlijk ook niet waar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 28 april 2022 @ 23:00:55 #135
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_204571688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat heeft een politieke partij te maken met het prive leven van een voormalige D66 leider die geen functie in de partij meer bekleed? Wat een raar idee. Als Pechtold een geilneef was of is dan is dat prima, who cares, zolang er geen dwang of illegale zaken gebeuren.
D66 is nog steeds de partij van president P.
Zeer stabiel genie.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 00:41:34 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204572592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:00 schreef Donaldson het volgende:

[..]
D66 is nog steeds de partij van president P.
Ja. Maar het feit dat hij seks had met meerdere vrouwen en zoals jij het noemt een geilneef was is geen zaak voor een partij. Als er dwang of iets anders aan de hand geweest is dan moet D66 hem royeren.

Maar zolang dat op geen enkele wijze onderbouwd is met klachten en getuigenverklaringen lijkt mij dat niet aan de orde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204576397
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 00:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja. Maar het feit dat hij seks had met meerdere vrouwen en zoals jij het noemt een geilneef was is geen zaak voor een partij. Als er dwang of iets anders aan de hand geweest is dan moet D66 hem royeren.

Maar zolang dat op geen enkele wijze onderbouwd is met klachten en getuigenverklaringen lijkt mij dat niet aan de orde.
Juist.
pi_204577898
Nu Derksen terecht het veld ruimt is het een mooi moment voor Pechtold om dat voorbeeld te volgen en de eer aan zichzelf te houden.
pi_204578240
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nu Derksen terecht het veld ruimt is het een mooi moment voor Pechtold om dat voorbeeld te volgen en de eer aan zichzelf te houden.
Omdat?
pi_204578269
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:08 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Omdat?
#metoo
pi_204578296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
#metoo
Oh? Welk bewijs is daarvoor?
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 15:14:27 #142
236264 crew  capricia
pi_204578304
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:44 schreef DarkwingDuck het volgende:
Nu Derksen terecht het veld ruimt is het een mooi moment voor Pechtold om dat voorbeeld te volgen en de eer aan zichzelf te houden.
Jij bent echt van het cancellen van de mensen die je niet mag, hè. :{

In dat Derksen topic begon je ook al over het cancellen van Pechtold en anderen. Ik sta daar echt van te kijken.
Definitely not CIA
pi_204578352
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Jij bent echt van het cancellen van de mensen die je niet mag, hè. :{

In dat Derksen topic begon je ook al over het cancellen van Pechtold en anderen. Ik sta daar echt van te kijken.
Derksen mocht ik wel. Maar hij is duidelijk te ver gegaan om nog langer een rol in het publieke domein te hebben. Evengoed voor Pechtold.
pi_204578576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef LXIV het volgende:
D66 is wel de partij voor hypocriete mensen. De D66’er die ik ken zijn to valig ook diegenen die het meeste vliegen. Heel belerend en ostentatief deugen, maar ondertussen zelf al het gedeugde aan de laars lappen.
D66 is zo wild aan het vingerwapperen dat ze de eigen vingers steeds vaker in de eigen ogen krijgen.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 18:47:53 #145
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204580644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Derksen mocht ik wel. Maar hij is duidelijk te ver gegaan om nog langer een rol in het publieke domein te hebben. Evengoed voor Pechtold.
Ondanks het feit dat er geen enkel bewijs is of meer dan een blogpost van een persoon die verklaard mentale problemen te hebben? Waarvan niemand de ideniteit kent?

Dat is ronduit belachelijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204580697
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ondanks het feit dat er geen enkel bewijs is of meer dan een blogpost van een persoon die verklaard mentale problemen te hebben? Waarvan niemand de ideniteit kent?

Dat is ronduit belachelijk.
Lol, alsof dit blog de enige bagger is van Pechtold die naar boven is komen drijven.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 18:54:54 #147
236264 crew  capricia
pi_204580705
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Lol, alsof dit blog de enige bagger is van Pechtold die naar boven is komen drijven.
D66 is de duivel, toch?
Definitely not CIA
pi_204580745
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:54 schreef capricia het volgende:

[..]
D66 is de duivel, toch?
De duivel zit in eerste instantie in ieder mens zelf. Verder begrijp ik je opmerking niet helemaal.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 19:01:23 #149
236264 crew  capricia
pi_204580781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 18:58 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
De duivel zit in eerste instantie in ieder mens zelf. Verder begrijp ik je opmerking niet helemaal.
Dan zal ik die opmerking vaker maken. Opdat je hem wel begrijpt.
Definitely not CIA
pi_204580790
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Dan zal ik die opmerking vaker maken. Opdat je hem wel begrijpt.
Leg hem maar gewoon uit. Daar hebben we allemaal wat aan.
pi_204580799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Derksen mocht ik wel. Maar hij is duidelijk te ver gegaan om nog langer een rol in het publieke domein te hebben. Evengoed voor Pechtold.
Je vergelijkt iemand die al lachend een verhaal over verkrachting vertelt (of het nu waar is of niet, hij vond het blijkbaar een leuk verhaal) met iemand over wie in een anoniem blog wordt gemeld dat hij voordelen gaf aan vrouwen die vrijwillig bij hem in bed doken?

Want een verkrachting gaat het in het geval Pechtold niet over, wel over machtsmisbruik. Als het waar is.

Daarbij: Pechtold is toch al uit het publieke domein verdwenen? Hij is nu directeur van het CBR, niet echt een heel publieke functie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 19:03:39 #152
236264 crew  capricia
pi_204580800
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:02 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Leg hem maar gewoon uit. Daar hebben we allemaal wat aan.
Dat je D66 nogal als het kwaad van de wereld afschildert. Een kruistocht gevoel heb ik erbij.
Definitely not CIA
pi_204580828
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat je D66 nogal als het kwaad van de wereld afschildert. Een kruistocht gevoel heb ik erbij.
Dat laat ik bij jou.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 19:32:52 #154
236264 crew  capricia
pi_204581096
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat laat ik bij jou.
Je hebt zelf niet het gevoel een crusade tegen D66 en Kaag in het bijzonder te voeren?

[ Bericht 13% gewijzigd door capricia op 29-04-2022 19:38:24 ]
Definitely not CIA
pi_204581173
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Je hebt zelf niet het gevoel een crusade tegen D66 en Kaag in het bijzonder te voeren?
Een kruistocht zelfs. Lol. Ik ben kritisch op politieke partijen vooral diegene die de macht hebben. En heb wat tegen politici die in mijn ogen onbetrouwbaar zijn of op andere wijze negatief opvallen.

Wel lachwekkend dat D66 hier in POL altijd zo in bescherming wordt genomen. Had ik hetzelfde topic over bijvoorbeeld Graus geopend dan hadden de meeste die nu bezwaar maken gewoon meegedaan.
pi_204581205
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Je hebt zelf niet het gevoel een crusade tegen D66 en Kaag in het bijzonder te voeren?
Dat lijkt me evident.
pi_204581252
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:32 schreef capricia het volgende:

[..]
Je hebt zelf niet het gevoel een crusade tegen D66 en Kaag in het bijzonder te voeren?
Ik heb dat gevoel in ieder geval wel.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 20:07:04 #158
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204581349
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een kruistocht zelfs. Lol. Ik ben kritisch op politieke partijen vooral diegene die de macht hebben. En heb wat tegen politici die in mijn ogen onbetrouwbaar zijn of op andere wijze negatief opvallen.

Wel lachwekkend dat D66 hier in POL altijd zo in bescherming wordt genomen. Had ik hetzelfde topic over bijvoorbeeld Graus geopend dan hadden de meeste die nu bezwaar maken gewoon meegedaan.
Ah, Graus, weten we het nog? Daar was wel een slachtoffer wat met naam en toenaam bekend was en die aangifte deed. En ook toen werd er gezegd dat als er bewijs zou zijn dit gevolgen zou moeten hebben. Alleen niemand verwachtte gevolgen bij de PVV en dat klopt altijd.

Strafrechterlijke veroordelingen zijn geen probleem bij de PVV, nooit anders geweest overigens maar daar horen we jou niet over, bij D66 moet iemand opgehangen worden zonder bewijs. Totaal geen verschil tussen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 20:11:09 #159
236264 crew  capricia
pi_204581379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een kruistocht zelfs. Lol. Ik ben kritisch op politieke partijen vooral diegene die de macht hebben. En heb wat tegen politici die in mijn ogen onbetrouwbaar zijn of op andere wijze negatief opvallen.

Ik ben geen D66 stemmer. Maar zelfs mij valt het op.
Geen probleem verders. Maar had gedacht dat je er zelf ook wel bewust van zou zijn.

Ik heb zelf dan ook niets met een Pechtold figuur. Voor de goede orde.
Definitely not CIA
pi_204581424
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik ben geen D66 stemmer. Maar zelfs mij valt het op.
Geen probleem verders. Maar had gedacht dat je er zelf ook wel bewust van zou zijn.

Ik heb zelf dan ook niets met een Pechtold figuur. Voor de goede orde.
Ik ben wel actief D66 en krijg steeds van alles naar mijn hoofd. :{
  Moderator vrijdag 29 april 2022 @ 20:16:54 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204581435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:15 schreef laforest het volgende:

[..]
Ik ben wel actief D66 en krijg steeds van alles naar mijn hoofd. :{
Daar wordt op gemodereerd als dat nodig is. Gewoon een TR zetten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204582402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een kruistocht zelfs. Lol. Ik ben kritisch op politieke partijen vooral diegene die de macht hebben. En heb wat tegen politici die in mijn ogen onbetrouwbaar zijn of op andere wijze negatief opvallen.

Wel lachwekkend dat D66 hier in POL altijd zo in bescherming wordt genomen. Had ik hetzelfde topic over bijvoorbeeld Graus geopend dan hadden de meeste die nu bezwaar maken gewoon meegedaan.
Je bent al tijden bezig met een hetze tegen D66. Waarbij de waarheid ondergeschikt is aan het besmeuren van die partij. Want waarom zou je een smeuïge roddel kapot fact-checken, toch?
  vrijdag 29 april 2022 @ 21:57:25 #163
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204582462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:15 schreef laforest het volgende:

[..]
Ik ben wel actief D66 en krijg steeds van alles naar mijn hoofd. :{
Dat ligt aan je persoonlijkheid.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204582543
D66 is een ranzige partij, en Pechtold vertrouw ik voor geen meter. Neemt niet weg dat een onverifieerbare blog een bron is van niets. De dame in kwestie moet hier aangifte van doen.
pi_204582621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef Hanca het volgende:

[..]
Je vergelijkt iemand die al lachend een verhaal over verkrachting vertelt (of het nu waar is of niet, hij vond het blijkbaar een leuk verhaal) met iemand over wie in een anoniem blog wordt gemeld dat hij voordelen gaf aan vrouwen die vrijwillig bij hem in bed doken?

Want een verkrachting gaat het in het geval Pechtold niet over, wel over machtsmisbruik. Als het waar is.

Daarbij: Pechtold is toch al uit het publieke domein verdwenen? Hij is nu directeur van het CBR, niet echt een heel publieke functie.
Dat is een bril die je kunt opzetten. Je kunt ook stellen: als Derksen het allemaal verzon, dan is wat Pechtold heeft gedaan erger (mocht het waar zijn).
pi_204582682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat is een bril die je kunt opzetten. Je kunt ook stellen: als Derksen het allemaal verzon, dan is wat Pechtold heeft gedaan erger (mocht het waar zijn).
Lachen om verkrachtingen op nationale tv en zo alle vrouwen die ooit verkracht zijn nog eens een klap in hun gezicht geven... lijkt mij erger dan wat die vrouw in dat blog zegt wat haar is overkomen (vrijwillig bij Pechtold in bed kruipen in de hoop op een zetel). Neemt niet weg dat als het waar is wat er in het blog staat, er wel veel aan de hand was bij D66.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 29 april 2022 @ 22:15:36 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204588307
Wat leuk zo’n trouwe share fans. Het motiveert erg om misstanden binnen de Nederlandse politiek aan te blijven kaarten. Ook als het D66 betreft.
pi_204588310
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 april 2022 22:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
Lachen om verkrachtingen op nationale tv en zo alle vrouwen die ooit verkracht zijn nog eens een klap in hun gezicht geven... lijkt mij erger dan wat die vrouw in dat blog zegt wat haar is overkomen (vrijwillig bij Pechtold in bed kruipen in de hoop op een zetel). Neemt niet weg dat als het waar is wat er in het blog staat, er wel veel aan de hand was bij D66.
Dus je vindt lachen erger dan daadwerkelijk machtsmisbruik?

Bijzonder.
pi_204588334
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 20:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ah, Graus, weten we het nog? Daar was wel een slachtoffer wat met naam en toenaam bekend was en die aangifte deed. En ook toen werd er gezegd dat als er bewijs zou zijn dit gevolgen zou moeten hebben. Alleen niemand verwachtte gevolgen bij de PVV en dat klopt altijd.

Strafrechterlijke veroordelingen zijn geen probleem bij de PVV, nooit anders geweest overigens maar daar horen we jou niet over, bij D66 moet iemand opgehangen worden zonder bewijs. Totaal geen verschil tussen.
Nog bedankt btw voor het precies aantonen wat ik bedoelde.
pi_204589980
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat leuk zo’n trouwe share fans. Het motiveert erg om misstanden binnen de Nederlandse politiek aan te blijven kaarten. Ook als het D66 betreft.
Daar is heel FOK! jou dan ook buitengewoon erkentelijk voor. Zelfs D66 vergeet je niet mee te nemen in je immer kritische blik. Nogmaals dank.
pi_204590018
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:13 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat leuk zo’n trouwe share fans. Het motiveert erg om misstanden binnen de Nederlandse politiek aan te blijven kaarten. Ook als het D66 betreft.
Ik ben blij dat er hier nog enige kritische noot omtrent d66 is ga zo door hoor, zolang dat nog kan uiteraard! Hatseflats.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:10:55 #173
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204591837
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:16 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Nog bedankt btw voor het precies aantonen wat ik bedoelde.
Dan heb je het punt blijkbaar niet begrepen, dat kan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204592263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan heb je het punt blijkbaar niet begrepen, dat kan.
Ik heb het prima begrepen. 😀
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 22:20:16 #175
269689 crew  Viv
pi_204592813
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef bleiblei het volgende:
Verkrachting is toch tegen je zin? Als je er mee instemt in de hoop op een leuk(er) baantje in de politiek ben je toch gewoon een hoer die zich omhoog probeert te neuken? :{

Wat overigens ook wel weer genoeg over die partij zegt natuurlijk :') .

Negeer ik even gemakshalve de andere verachtelijke gedragingen die genoemd worden zoals bangalijstjes bij houden, machtsmisbruik om zo dames in je bed te lokken etc. Maar verkrachting is het m.i. Dan niet.
Dat ze er eigenlijk geen zin in had om Pechtold te doen (maar het toch maar deed omdat hij haar gouden bergen beloofde) maakt het nog geen verkrachting inderdaad.

Dit dus:

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef vipergts het volgende:
Wat een zeurpiet je probeert je een weg omhoog te neuken en als dat niet lukt is het verkrachting.
pi_204593021
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat ze er eigenlijk geen zin in had om Pechtold te doen (maar het toch maar deed omdat hij haar gouden bergen beloofde) maakt het nog geen verkrachting inderdaad.

Dit dus:
[..]

Een beetje als studente met je docent neuken omdat hij vooraf je een hoog cijfer heeft beloofd. Maar dan toch geen voldoende krijgen voor je tentamen en dan achteraf klagen. Had ze maar gewoon moeten studeren en zich niet omhoog proberen te neuken. Toch?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 22:33:28 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 1 mei 2022 @ 00:21:06 #177
269689 crew  Viv
pi_204594508
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een beetje als studente met je docent neuken omdat hij vooraf je een hoog cijfer heeft beloofd. Maar dan toch geen voldoende krijgen voor je tentamen en dan achteraf klagen. Had ze maar gewoon moeten studeren en zich niet omhoog proberen te neuken. Toch?
Ja, in dat geval is er ook geen sprake van verkrachting. Ik vind het zeer kwalijk richting daadwerkelijke verkrachtingsslachtoffers dat zulke tuthola's hun escapades verkrachting durven te noemen. :X
pi_204594868
D66 is typisch zo'n partij waarin men graag andere beschuldigd van alles wat vies, voos en #MeToo is, maar zodra deze zaken D66 zelf bereiken dempt men maar al te graag doofpot put.
  Moderator zondag 1 mei 2022 @ 12:56:22 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204597095
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:11 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
D66 is typisch zo'n partij waarin men graag andere beschuldigd van alles wat vies, voos en #MeToo is, maar zodra deze zaken D66 zelf bereiken dempt men maar al te graag doofpot put.
Je weet wat een doofpot dempen betekent? 8)7
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204601404
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je weet wat een doofpot dempen betekent? 8)7
Als het kalf uit de sloot is dempt men de doofpot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2022 19:48:05 ]
pi_204601716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Viv het volgende:

[..]
Dat ze er eigenlijk geen zin in had om Pechtold te doen (maar het toch maar deed omdat hij haar gouden bergen beloofde) maakt het nog geen verkrachting inderdaad.

Dit dus:
[..]

Wat mij vooral stoort is dat ze er 2x een slaatje uitprobeert te slaan. Dat je je een weg omhoog neukt moet jezelf weten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 1 mei 2022 @ 20:25:27 #182
16715 Mylene
*schatje*
pi_204601731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:49 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Voor haar privéleven zijn de consequenties mogelijk nog ingrijpender. Dit voorjaar blijkt Lok zwanger te zijn. Anne vertelt onder druk te zijn gezet door Pechtold om een keuze te maken die ze niet wilde. ,,De impact van mijn relatie met Alexander is immens groot. Onbevangen en vrij, zo voelde ik me als mens. In relaties is vertrouwen cruciaal. Alexander kende mijn grootste angst. Dat is dat ik de zorg voor mijn kinderen niet zou kunnen opbrengen. Toen ik deze zomer door de omstandigheden onder grote druk stond, forceerde Alexander mij tot het maken van een ingrijpende keuze die geheel tegen mijn gevoel in druiste. Vervolgens zag Alexander de relatie toch niet zitten. Sindsdien neemt hij geen contact meer op.’’
Dit is het ‘eerste, enige en laatste interview’ van Anne Lok: ‘Alles was stuk toen Alexander verdween’

Walgelijke vent.

Wat Marleen Weener bij Jinek vertelde vond ik ook choquerend.

quote:
„Ik was vier jaar politiek assistent en had een etentje met prominenten”, vertelt Weener aan tafel bij Jinek. „Een aantal mensen waren behoorlijk dronken en de fractievoorzitter klom op tafel met een biertje om aan iedereen persoonlijk te speechen.” Niet heel vreemd na een paar borrels, zou je denken, maar de uitspraak van Schampers die daarna volgde, is iets wat Weener nooit meer zal vergeten. „Hij zei over mij dat ik de lengte van de lul van iemand anders wel zou weten.”

Weener was in shock toen deze uitspraak over de eettafel galmde. „Ik werd helemaal stil, keek om mij heen en dacht: ‘Wat doe ik hier?’”

Weener met tranen bij Jinek
Ze stond direct op, pakte haar jas en liep weg. „Ik moest echt heel hard huilen.” Medelijden van collega’s kreeg ze niet. Ze voelde zich eenzaam en er was niemand van de partij die haar bijstond. „Niemand van die afgelopen vier jaar deed iets”, vertelt ze met tranen in haar ogen bij Jinek.
bron

Echt nasty deze partij.
pi_204602958
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:25 schreef Mylene het volgende:

Echt nasty deze partij.
Dat vind ik al tientallen jaren het geval maar dan vooral door de manier waarop de in de politiek staan.
Maar als ze kopje onder gaan door randverschijnselen is het mij ook prima.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  zondag 1 mei 2022 @ 22:08:23 #184
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204603271
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je weet wat een doofpot dempen betekent? 8)7
Ja, niks.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 2 mei 2022 @ 00:13:56 #185
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_204604110
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een beetje als studente met je docent neuken omdat hij vooraf je een hoog cijfer heeft beloofd. Maar dan toch geen voldoende krijgen voor je tentamen en dan achteraf klagen. Had ze maar gewoon moeten studeren en zich niet omhoog proberen te neuken. Toch?
Het verschil is dat het neuken van een leerling strafbaar is (als de docent in overheidsdienst en dus ambtenaar is)

Artikel 249
1Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
2Met dezelfde straf wordt gestraft:
1de ambtenaar die ontucht pleegt met een persoon aan zijn gezag onderworpen of aan zijn waakzaamheid toevertrouwd of aanbevolen;
2de bestuurder, arts, onderwijzer, beambte, opzichter of bediende in een gevangenis, rijksinrichting voor kinderbescherming, weeshuis, ziekenhuis, of instelling van weldadigheid, die ontucht pleegt met een persoon daarin opgenomen;
3degene die, werkzaam in de gezondheidszorg of maatschappelijke zorg, ontucht pleegt met iemand die zich als patiënt of cliënt aan zijn hulp of zorg heeft toevertrouwd.
Non possumus non loqui
  maandag 2 mei 2022 @ 00:41:36 #186
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204604212
Waarom hoor ik hier niks over bij Jinek/Beau/Humberto/Op1?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 00:58:01 #187
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204604279
Interessant verhaal in de NRC:

quote:
Een dag voor het artikel over grensoverschrijdend gedrag binnen D66 in de Volkskrant verscheen, op zaterdag 16 april, stelde de rechtbank Amsterdam dat een dergelijke publicatie onrechtmatig zou zijn. Na enkele aanpassingen besloot de Volkskrant het stuk te publiceren.

De vooraanstaande partijadviseur Frans van Drimmelen had een kort geding aangespannen om te voorkomen dat de Volkskrant beschuldigingen over hem zou publiceren, waaronder machtsmisbruik en seksuele intimidatie. De voorzieningenrechter deed op vrijdag 15 april eerst een mondelinge uitspraak en gaf daarin Van Drimmelen inhoudelijk gelijk. Het uitgewerkte vonnis verscheen afgelopen vrijdag.

In de ogen van de advocaat van Van Drimmelen, Jurian van Groenendaal, is de Volkskrant met de publicatie „op alle punten tegen het vonnis ingegaan”. Hij vindt de gedane aanpassingen in de definitieve versie niet voldoende en zegt dat zijn cliënt zich nu beraadt op nadere juridische stappen. Van Drimmelen voelde zich kort na publicatie van het artikel „genoodzaakt” om zich met onmiddellijke ingang terug te trekken bij zijn Haagse lobbykantoor.

Geheime bijlage
Het artikel in de Volkskrant had als belangrijkste nieuws dat de top van D66 een geheime bijlage uit een integriteitsrapport van onderzoeksbureau BING uit 2021 over onder meer klachten tegen Frans van Drimmelen bewust had achtergehouden. Uit die geheime conclusies bleek volgens de Volkskrant dat Van Drimmelen zich „wel degelijk” schuldig had gemaakt aan „grensoverschrijdende gedragingen” jegens een voormalig medewerker van het partijbureau van D66.

Uit de uitspraak blijkt dat de rechter grote kritiek heeft op de wijze waarop de Volkskrant het onderzoek naar de gedragingen van Van Drimmelen heeft gedaan. Zo heeft de krant „niet aannemelijk” kunnen maken dat bureau BING in de vertrouwelijke bijlage uit maart 2021 „tot een diametraal andere conclusie” was gekomen dan het openbare rapport dat drie weken eerder was verschenen. In het openbare deel stond dat er „geen situaties van seksuele intimidatie en machtsmisbruik” rond Van Drimmelen zijn gebleken. De suggestie dat de partijtop de geheime bijlage had „achtergehouden”, is volgens de rechtbank eveneens „ongegrond”.

De kortgedingrechter is van oordeel dat de Volkskrant bij de ,,uitdrukkelijke" beschuldiging van ,,grensoverschrijdend gedragingen" door Van Drimmelen ten onrechte de indruk wekt dat het om een (seksuele) #MeToo-affaire gaat.

In een begeleidend nieuwsbericht bij het Volkskrant-artikel vermeldde de krant niet de nederlaag bij de voorzieningenrechter een dag eerder. Wel schreef de krant dat Van Drimmelen ,,vergeefs heeft getracht via een kort geding de publicatie van de Volkskrant tegen te houden".
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-drimmelen-a4119114


Als dit bericht van de NRC waar is dan ben ik diep teleurgesteld in de Volkskrant.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204604752
Fijn dat de Volkskrant alsnog het nieuws met wat aanpassingen heeft gebracht. Ik hoop dat ze de geheime bijlage ook openbaar maken.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2022 07:58:48 ]
pi_204604787
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
Interessant verhaal in de NRC:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-drimmelen-a4119114


Als dit bericht van de NRC waar is dan ben ik diep teleurgesteld in de Volkskrant.
Zo zeg, hier is De Volkskrant dan flink uitgegleden. Alleen al die laatste opmerking, dan heeft Van Drimmelen het dus niet vergeefs geprobeerd, maar heeft De Volkskrant zich niks van de rechter aangetrokken. Juist het feit dat er een vertrouwelijke bijlage bestond was het ergste dat zij hebben gemeld, maar enig bewijs daarvan hebben ze dus niet aan de rechter kunnen laten zien.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204604793
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:57 schreef DarkwingDuck het volgende:
Fijn dat de Volkskrant alsnog het nieuws met wat aanpassingen heeft gebracht. Ik hoop dat ze de geheime bijlage ook openbaar maken.
Jij denkt niet dat als ze die hadden, ze die wel aan de rechter hadden laten zien?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204604795
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij denkt niet dat als ze die hadden, ze die wel aan de rechter hadden laten zien?
Die overweging is aan de Volkskrant.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:14:18 #192
16715 Mylene
*schatje*
pi_204604825
Wel het gehele artikel plaatsen.

quote:
Adjunct-hoofdredacteur Marije Randewijk laat in een reactie weten dat de Volkskrant op die vrijdagmiddag 15 april inderdaad een paar aanpassingen aan het concept-artikel heeft gedaan, „waardoor we tot publicatie konden overgaan”.

Na lezing van het uitgebreide vonnis van vrijdag zegt Randewijk nog altijd voor „100 procent” achter de conclusies uit het artikel over Van Drimmelen te staan. „Het ging ons om het grensoverschrijdend gedrag van hem, dat niet duidelijk in het openbare BING-rapport had gestaan, maar wel in de later verschenen geheime bijlage.” Dat had de rechter ook kunnen weten, zegt ze, „want we hebben die bijlage in vertrouwen ter inzage aangeboden. Daar was bij de zitting geen tijd voor.”

De Volkskrant zegt tegen de uitspraak van de kortgedingrechter in hoger beroep te zullen gaan.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-drimmelen-a4119114
pi_204604958
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:14 schreef Mylene het volgende:
Wel het gehele artikel plaatsen.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-drimmelen-a4119114
Die latere toevoeging maakt het verhaal inderdaad weer anders...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 2 mei 2022 @ 20:04:37 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_204610580
quote:
Volkskrant wil onbeperkt schrijven over Van Drimmelen en gaat in beroep

De Volkskrant gaat in beroep tegen een vonnis van de rechter dat berichtgeving over het grensoverschrijdende gedrag van voormalig D66-lid Frans van Drimmelen beperkt.

Met een zogenoemd turbospoedappèl wil de hoofdredactie van de krant ervoor zorgen dat ze alsnog beschuldigingen van machtsmisbruik en seksuele intimidatie mag publiceren.

Op 16 april bracht de Volkskrant naar buiten dat de D66-partijtop al een jaar conclusies uit een vertrouwelijk rapport van onderzoeksbureau Bing achterhoudt. Hierin staat dat Van Drimmelen zich schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdende gedragingen.

Voor de publicatie van het artikel spande Van Drimmelen een kort geding aan. Door een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam op 15 april paste de krant een aantal zaken in het artikel aan.

Citaten uit privéberichten zijn geschrapt en de krant maakte beschuldigingen van machtsmisbruik en seksuele intimidatie niet bekend. "De conclusie uit het vertrouwelijk deel dat er sprake was van grensoverschrijdend gedrag is getrokken door Bing", meldt de Volkskrant.

De Volkskrant is het niet eens met het vonnis en gaat nu alsnog in hoger beroep, dat zal dienen op 16 mei. Door de tijdsdruk heeft de rechter de vertrouwelijke bijlage niet in kunnen zien, stelt het dagblad.

Ook heeft de rechter geen rekening kunnen houden met de ontwikkelingen die na 15 april volgden, zoals de reacties van Van Drimmelen, zijn slachtoffer en de top van D66. Bovendien vindt de krant het niet terecht dat de rechter een beperking heeft gelegd op het gebruiken van "bepaalde feiten en woorden", ongeacht de context of de feitelijke onderbouwing.

Van Drimmelen was na de publicatie van de Volkskrant ook een kort geding begonnen om rectificatie te eisen. Dit kort geding heeft hij weer ingetrokken, voordat de rechter uitspraak kon doen.
bron

Misschien een niet D66 rechter haar oordeel laten uitspreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gooit die beerput eens helemaal open ja. De partij D66 stinkt aan alle kanten. Ooit dacht ik dat het nette keurige partij was, tot klootzak Pechtold en nu weer die ijskast van een Kaag en haar capriolen. Ook het verhaal van Marleen Weener, geen enkel steun van de partij.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 20:06:06 #195
236264 crew  capricia
pi_204610590
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:04 schreef Mylene het volgende:

[..]
bron

Misschien een niet D66 rechter haar oordeel laten uitspreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gooit die beerput eens helemaal open ja. De partij D66 stinkt aan alle kanten. Ooit dacht ik dat het nette keurige partij was, tot klootzak Pechtold en nu weer die ijskast van een Kaag en haar capriolen. Ook het verhaal van Marleen Weener, geen enkel steun van de partij.
Gooi maar eens open. Ja. Nu blijft het etteren en zweren.
Definitely not CIA
  maandag 2 mei 2022 @ 20:08:42 #196
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204610609
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:11 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
D66 is typisch zo'n partij waarin men graag andere beschuldigd van alles wat vies, voos en #MeToo is, maar zodra deze zaken D66 zelf bereiken dempt men maar al te graag doofpot put.
Dat is met het klimaatgebeuren al net zo
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 20:29:27 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204610787
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:08 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dat is met het klimaatgebeuren al net zo
Leg eens uit?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204635463
Schijnbaar was er gisteren een artikel in de Story. Vandaag een korte weergave op GeenStijl.

https://www.geenstijl.nl/5164893/allemaal-incidenten/

Het bestaan van een bangalijst in de partijtop is bevestigd door een tweede persoon.

De schrijfster van het anonieme blog is overigens een voormalig D66 raadslid zo blijkt.
  donderdag 5 mei 2022 @ 15:13:49 #199
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_204635484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
Schijnbaar was er gisteren een artikel in de Story. Vandaag een korte weergave op GeenStijl.

https://www.geenstijl.nl/5164893/allemaal-incidenten/

Het bestaan van een bangalijst in de partijtop is bevestigd door een tweede persoon.

De schrijfster van het anonieme blog is overigens een voormalig D66 raadslid zo blijkt.
Hahaha, typisch.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_204635688
Die vrouwen zijn dus niet verkracht, maar wilden zich omhoog neuken:

quote:
Ze geloofden wellicht dat een seksuele relatie hen meer perspectief op een carrière zou bieden
pi_204635705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:47 schreef Halcon het volgende:
Die vrouwen zijn dus niet verkracht, maar wilden zich omhoog neuken:
[..]

Dat was al bekend. Pechtold heeft zijn deel van de transactie echter schijnbaar nooit geleverd.
pi_204635729
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
Schijnbaar was er gisteren een artikel in de Story.
Nou, als zelfs de onderzoekjournalisten van de Story dit melden, dan is er inderdaad geen twijfel meer mogelijk.
pi_204635817
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nou, als zelfs de onderzoekjournalisten van de Story dit melden, dan is er inderdaad geen twijfel meer mogelijk.
Zij hebben er iig tijd in gestoken, hebben de schrijfster weten te achterhalen en meerdere ingewijden gesproken. Kwaliteitsmedia had het schijnbaar drukker met andere zaken. Fijn dat ze er tijd en moeite ingestoken hebben. Opdat de deksel van de beerput steeds een stukje verder open getrokken wordt.
pi_204635864
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:10 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Zij hebben er iig tijd in gestoken, hebben de schrijfster weten te achterhalen en meerdere ingewijden gesproken. Kwaliteitsmedia had het schijnbaar drukker met andere zaken. Fijn dat ze er tijd en moeite ingestoken hebben. Opdat de deksel van de beerput steeds een stukje verder open getrokken wordt.
Natuurlijk. Alles is immers meegenomen om de hetze tegen D66 te voeden. Als we daarvoor godbetert de Story moeten opvoeren als bron, dan doen we dat gewoon. Het is beter dan niks. Toch?
pi_204635883
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Natuurlijk. Alles is immers meegenomen om de hetze tegen D66 te voeden. Als we daarvoor godbetert de Story moeten opvoeren als bron, dan doen we dat gewoon. Het is beter dan niks. Toch?
Want de waarheid boven tafel krijgen en de cultuur van misbruik binnen een partij doorbreken is natuurlijk een hetze. Klinkt als FvD aanhang als ze weer eens Baudet verdedigen als die domme dingen heeft gezegd of gedaan en de media dat onderzoeken of benoemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2022 16:19:16 ]
pi_204635894
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:15 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Natuurlijk. Alles is immers meegenomen om de hetze tegen D66 te voeden. Als we daarvoor godbetert de Story moeten opvoeren als bron, dan doen we dat gewoon. Het is beter dan niks. Toch?
Dit.
pi_204635902
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nou, als zelfs de onderzoekjournalisten van de Story dit melden, dan is er inderdaad geen twijfel meer mogelijk.
En moet het ook wel zéér ernstig zijn. :Y
pi_204635903
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:18 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Want de waarheid boven tafel krijgen en de cultuur van misbruik binnen een partij doorbreken is natuurlijk een hetze. Klinkt als FvD aanhang als ze weer eens Baudet verdedigen als die domme dingen heeft gezegd of gedaan en de media dat onderzoeken of benoemen.
Dit vind ik ook slim van je: focussen op een bepaald woordje in plaats van de inhoud van de post. Zo leid je heel handig de aandacht af van het eigenlijke punt, zonder dat men het doorheeft.
pi_204635920
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:22 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dit vind ik ook slim van je: focussen op een bepaald woordje in plaats van de inhoud van de post. Zo leid je heel handig de aandacht af van het eigenlijke punt, zonder dat men het doorheeft.
De inhoudt van je bijdrage is dat je het niet leuk vindt dat D66 negatief in het nieuws komt. Dat is reeds bekend en doen we niets mee.
pi_204635956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
De inhoudt van je bijdrage is dat je het niet leuk vindt dat D66 negatief in het nieuws komt. Dat is reeds bekend en doen we niets mee.
De inhoudt?

Ik snap steeds beter waarom je geen bezwaar hebt tegen de Story als baken van betrouwbare, serieuze onderzoeksjournalistiek.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2022 16:27:29 ]
pi_204635995
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De inhoudt?

Ik snap steeds beter waarom je geen bezwaar ziet tegen de Story als baken van betrouwbare, serieuze onderzoeksjournalistiek.
Ik er geen bezwaar tegen als Story, een schoolkrant, een lokaal huis aan huis blad of wat mij betreft de zwerver op de hoek, spreekt met een vermeend slachtoffer en daarnaast ook meerdere bronnen raadpleegt om het verhaal te staven en daarover een artikel schrijft. Maar ik begrijp heel goed dat het voor D66 aanhang een onwelgevallig schrijven is en de makkelijkste manier om daarmee om te gaan en het in de kiem te smoren de boodschappen (Story in dit geval) in diskrediet te brengen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2022 16:34:04 ]
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 16:32:08 #212
236264 crew  capricia
pi_204636004
De Story ja. :') _O-
Definitely not CIA
pi_204636047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:31 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik er geen bezwaar tegen als Story, een schoolkrant, een lokaal huis aan huis blad of wat mij betreft de zwerver op de hoek, spreekt met een vermeend slachtoffer en daarnaast ook meerdere bronnen raadpleegt om het verhaal te staven en daarover een artikel schrijft. Maar ik begrijp heel goed dat het voor D66 aanhang een onwelgevallig schrijven is en de makkelijkste manier om daarmee om te gaan en het in de kiem te smoren de boodschappen (Story in dit geval) in diskrediet te brengen.
Ja, dat is wat ik al zei: elke bron, hoe discutabel ook, is welkom om de hetze tegen D66 te voeden.
pi_204636059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat is wat ik al zei: elke bron, hoe discutabel ook, is welkom om de hetze tegen D66 te voeden.
Ik zie je inhoudelijke weerlegging voor hetgeen Story schrijft (en dat is niet zo veel als ik het zo hoor) graag tegemoet.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 16:52:19 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204636175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik zie je inhoudelijke weerlegging voor hetgeen Story schrijft (en dat is niet zo veel als ik het zo hoor) graag tegemoet.
Ok, dit is de weerlegging. Story is een roddelblad wat geen feiten produceert maar slechts pretendeert meningen op te schrijven en die dan zo draait dat het feiten lijken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:02 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_204636202
Weekblad Story kwam ook als eerste met het verhaal van Anne Lok en Pechtold. Toen was er ook niets van waar. Totdat de vrouw in kwestie zelf ook haar verhaal in de pers, niet meer anoniem. Misschien moet het deze keer ook maar weer gebeuren.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 16:56:34 #217
236264 crew  capricia
pi_204636208
Eerst een anoniem blogje. Nu de Story.
Niveautje wel. :D
Definitely not CIA
pi_204636266
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, dit is de weerlegging. Story is een roddelblad wat geen feiten produceert maar slechts pretendeert meningen op te schrijven en die dan zo draait dat het feiten lijken.
-Story claimt met de schrijfster van het anonieme blog gesproken te hebben. Waarom denk je dat dit niet waar is?
-De schrijfster zegt dat ze een voormalig D66 raadslid is. Waarom denk je dat Story deze claim niet goed heeft kunnen checken?
-Story geeft aan dat een tweede (dus naast de schrijfster van het blog) voormalig D66 lid ook het bestaan aangeeft van een banga lijst in de D66 partijtop. Welk bewijs heb jij dat dit niet overeenkomstig de waarheid is en dat dus twee oud D66 leden hierover liegen?
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 17:03:27 #219
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204636282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
-Story claimt met de schrijfster van het anonieme blog gesproken te hebben. Waarom denk je dat dit niet waar is?
-De schrijfster zegt dat ze een voormalig D66 raadslid is. Waarom denk je dat Story deze claim niet goed heeft kunnen checken?
-Story geeft aan dat een tweede (dus naast de schrijfster van het blog) voormalig D66 lid ook het bestaan aangeeft van een banga lijst in de D66 partijtop. Welk bewijs heb jij dat dit niet overeenkomstig de waarheid is en dat dus twee oud D66 leden hierover liegen?
- Story claimt
- Story claimt.

Story bewijst niets, toont geen documenten etc. Leef je uit verder maar als je hier Story als een betrouwbare bron aan gaat lopen voeren dan lach ik je hard uit. Kom gewoon met een serieus journalistiek verhaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204636289
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:56 schreef Mylene het volgende:
Weekblad Story kwam ook als eerste met het verhaal van Anne Lok en Pechtold. Toen was er ook niets van waar. Totdat de vrouw in kwestie zelf ook haar verhaal in de pers, niet meer anoniem. Misschien moet het deze keer ook maar weer gebeuren.
Maar dan moet het artikel wel door NRC geschreven worden anders geloofd de D66 aanhang het niet. Sterker nog, sommigen zitten bij de casus van Drimmelen nog steeds in de ontken modus. :D
pi_204636320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
- Story claimt
- Story claimt.

Story bewijst niets, toont geen documenten etc. Leef je uit verder maar als je hier Story als een betrouwbare bron aan gaat lopen voeren dan lach ik je hard uit. Kom gewoon met een serieus journalistiek verhaal.
Ik wist niet dat jij de Story in huis had. Ik niet iig, dus ik kan enkel afgaan op hetgeen Geenstijl erover schrijft.
Maar lach gerust hoor, uiteindelijk zal de waarheid wel weer boven tafel komen net zoals bij de casus van Drimmelen. Ik neem aan dat je daar nog steeds hard over aan het lachen bent ten koste van de slachtoffers binnen je partij.
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 17:24:28 #222
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204636449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik wist niet dat jij de Story in huis had. Ik niet iig, dus ik kan enkel afgaan op hetgeen Geenstijl erover schrijft.
Maar lach gerust hoor, uiteindelijk zal de waarheid wel weer boven tafel komen net zoals bij de casus van Drimmelen. Ik neem aan dat je daar nog steeds hard over aan het lachen bent ten koste van de slachtoffers binnen je partij.
Mijn partij? In tegenstelling tot jou ben ik niet verbonden aan een partij en ook nooit geweest. Dus kap maar weer met die insinuaties.

Verder kan ik een heel boek schrijven over wat jij niet over mij weet, het kan mij ook verdomd weinig interesseren waar jij wel of geen geloof in hebt, als jij wil geloven wat er pp GS of in de Story staat dan doe je dat maar lekker, mijn mening is dat normale mensen en partijen geen sancties gaan verbinden aan vage verhalen op GS of in roddelbladen.

Als er wat bewezen is of onderzocht is en er blijkt iets aan de hand dan neem je maatregelen. Dat is een normale manier van handelen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204636574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn partij?
Ja, als D66 stemmer jouw partij.
quote:
In tegenstelling tot jou ben ik niet verbonden aan een partij en ook nooit geweest. Dus kap maar weer met die insinuaties.
Het CDA heb ik inmiddels al bijna weer een jaartje achter mij gelaten. En ja toen ik nog lid was en daarna heb jij je vaak genoeg schuldig gemaakt aan insinuaties.
quote:
Verder kan ik een heel boek schrijven over wat jij niet over mij weet,
Nee dank je vriendelijk.
quote:
het kan mij ook verdomd weinig interesseren waar jij wel of geen geloof in hebt,
Mooi. Geen enkele reden dus om zo emotioneel te reageren.
quote:
als jij wil geloven wat er pp GS of in de Story staat dan doe je dat maar lekker, mijn mening is dat normale mensen en partijen geen sancties gaan verbinden aan vage verhalen op GS of in roddelbladen.
Waarmee je aangeeft mij geen normaal mens te vinden. Waarvan akte. "Dus kap maar weer met die insinuaties."
Bovendien heeft GeenStijl menig maal voor de serieuzere media uitgelopen met onthullingen. Zoals een andere user al aangaf kwam Story ook met het verhaal Anne Lok en Pechtold.
quote:
Als er wat bewezen is of onderzocht is en er blijkt iets aan de hand dan neem je maatregelen. Dat is een normale manier van handelen.
Als het zo uitkomt wel ja. Als morgen in de Privé staat dat Dion Graus een vrouw heeft aangerand dan loop je er mee weg.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2022 17:44:22 ]
pi_204636614
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 16:38 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik zie je inhoudelijke weerlegging voor hetgeen Story schrijft (en dat is niet zo veel als ik het zo hoor) graag tegemoet.
Dat is precies het punt; tegen roddels uit anonieme bronnen kun je je onmogelijk verweren.

- Prima dat je een voorbeeld wil geven maar dit is iets te veel op de man gericht, dat kan je vast beter -

[ Bericht 6% gewijzigd door Tijger_m op 05-05-2022 20:00:56 ]
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 19:48:47 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204637758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 17:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

Waarmee je aangeeft mij geen normaal mens te vinden. Waarvan akte. "Dus kap maar weer met die insinuaties."
Bovendien heeft GeenStijl menig maal voor de serieuzere media uitgelopen met onthullingen. Zoals een andere user al aangaf kwam Story ook met het verhaal Anne Lok en Pechtold.
Je leest niet goed. Ik stelde dat normale mensen daar geen sancties aan verbinden. Jij bent niet in staat Pechtold sancties op te leggen vziw.

Dus nogmaals, gewoon kappen met de insinuaties dat ik lid ben van of spreek names een politieke partij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:06:50 #226
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204637982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:51 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat was al bekend. Pechtold heeft zijn deel van de transactie echter schijnbaar nooit geleverd.
Peggold ouwe flessentrekkert!
We have always been at war with Eastasia.
pi_204637994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 20:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Peggold ouwe flessentrekkert!
Ik zeg niets meer totdat de mainstream media het oppikt. :X
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 13 mei 2022 @ 19:36:41 #228
408813 crew  trein2000
pi_204736347
En het volgende incident staat al weer in de krant… https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220513

Ruzie in de EP fractie, partijbestuur wou dat tot zondag niet in de media hebben…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204736454
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef trein2000 het volgende:
En het volgende incident staat al weer in de krant… https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220513

Ruzie in de EP fractie, partijbestuur wou dat tot zondag niet in de media hebben…
Is dat dan ook een reden dat het partijbestuur zondag journalisten de deur wijst? Ik kan het artikel helaas niet lezen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:49:06 #230
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204736482
Nieuw elan
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:52:00 #231
16715 Mylene
*schatje*
pi_204736514
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:46 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Is dat dan ook een reden dat het partijbestuur zondag journalisten de deur wijst? Ik kan het artikel helaas niet lezen.
In een incognito-venster openen van je browser.
pi_204736567
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:52 schreef Mylene het volgende:

[..]
In een incognito-venster openen van je browser.
Thx. Gelezen. Zo te lezen is er wel meer mis in die EP fractie.
pi_204739122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:36 schreef trein2000 het volgende:
En het volgende incident staat al weer in de krant… https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220513

Ruzie in de EP fractie, partijbestuur wou dat tot zondag niet in de media hebben…
Waarom tot zondag niet?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 13 mei 2022 @ 23:59:02 #234
408813 crew  trein2000
pi_204739328
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waarom tot zondag niet?
Dan heeft D66 een bijeenkomst over de me-too kwesties…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204739344
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 23:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dan heeft D66 een bijeenkomst over de me-too kwesties…
Ahhhhhh. :{


Lekker shady dat ze dit daar weer overheen willen tillen, zegt wel een hoop.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204740719
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ahhhhhh. :{

Lekker shady dat ze dit daar weer overheen willen tillen, zegt wel een hoop.
Ik denk dat de bedoeling was om zondag de leden in te lichten over oa deze casus en tot die tijd de pers buiten de deur te houden en de casus verborgen. Dat is niet gelukt. Dan kan je net zo goed zondag wel journalisten toelaten lijkt mij.
pi_204793367
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:04 schreef Mylene het volgende:

[..]
bron

Misschien een niet D66 rechter haar oordeel laten uitspreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gooit die beerput eens helemaal open ja. De partij D66 stinkt aan alle kanten. Ooit dacht ik dat het nette keurige partij was, tot klootzak Pechtold en nu weer die ijskast van een Kaag en haar capriolen. Ook het verhaal van Marleen Weener, geen enkel steun van de partij.
De Volkskrant mag volledig publiceren. Fijn.

twitter
pi_204793872
Zou Pechtold blij zijn dat v Drimmelen het grensoverschrijdende stokje had overgenomen? Of was dat slechts tijdelijk?

En v Drimmelen is dr mee gekapt... Hoe moet het nu met aanstormend talent in D(oofpot)66?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  zaterdag 4 juni 2022 @ 20:51:59 #239
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_204963625
Nieuwe problemen voor D66 met een klokkenluider en verhouding van Shula Rijxman met de secretaris-generaal van OCW die de klokkenluider juist in bescherming had moeten nemen. Geen best begin voor de kersverse wethouder Rijxman.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 4 juni 2022 @ 20:54:47 #240
408813 crew  trein2000
pi_204963664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:51 schreef Smegma. het volgende:
Nieuwe problemen voor D66 met een klokkenluider en verhouding van Shula Rijxman met de secretaris-generaal van OCW die de klokkenluider juist in bescherming had moeten nemen. Geen best begin voor de kersverse wethouder Rijxman.
Ik mis even wat Rijxman hier precies aan kan doen? Die wist als het goed is van niets, dit is een probleem van OCW…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 10 juni 2022 @ 11:52:25 #241
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_205012029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik mis even wat Rijxman hier precies aan kan doen? Die wist als het goed is van niets, dit is een probleem van OCW…
Een integriteitsprobleem. Rijxman was niet transparant.

https://bnr.nl/nieuws/med(...)rijd-met-gedragscode

https://www.at5.nl/artike(...)rijd-met-gedragscode
  zaterdag 18 juni 2022 @ 17:01:18 #242
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_205083330
NRC: D66-leden stemmen voor nieuw onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag

In het artikel kunnen we het volgende lezen: Een motie om te onderzoeken wat Pechtolds rol was in de kwestie-Van Drimmelen, evenals die van voormalig senaats-fractievoorzitter Thom de Graaf, werd nipt afgewezen. In Den Bosch stemden 108 D66’ers tegen, en 94 voor.

Waarom worden Pechtold en de Graaf vrijgesteld van onderzoek? Wat als zij sleutelfiguren blijken te zijn die een bedreiging vormen voor de 'sociale veiligheid' binnen D66?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 6 juli 2022 @ 22:27:18 #243
408813 crew  trein2000
pi_205262033
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 20:51 schreef Smegma. het volgende:
Nieuwe problemen voor D66 met een klokkenluider en verhouding van Shula Rijxman met de secretaris-generaal van OCW die de klokkenluider juist in bescherming had moeten nemen. Geen best begin voor de kersverse wethouder Rijxman.
twitter

Exit Rijxman lijkt me, al weet je het in de republiek Amsterdam maar nooit. Je kunt niet een beetje integer zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  donderdag 7 juli 2022 @ 07:59:58 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205263279
Nu ben ik bepaald geen fan van Shula Rijxman, maar als we willen dat bestuurders de menselijke maat niet uit het oog verliezen moet er ook niet van ze verlangd worden dat ze iedere keer vreemdgaan in drievoud geaccordeerd vastleggen.

Transparantie zit hem erin dat je gewobde strukken niet naar eigen goeddunken compleet weglakt, niet in het vastleggen wie met wie wat in privetijd doet.
We have always been at war with Eastasia.
pi_205263376
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:47 schreef Halcon het volgende:
Die vrouwen zijn dus niet verkracht, maar wilden zich omhoog neuken:
[..]

Lees dit nu pas. Maar wel echt triest dat mensen hier jaren na dato nog mee komen zeg. En dan toch de schijn van verkrachting ermee wekken. :') Pechtold was nogal een lul die alles neukt(e) wat voorbij kwam maar dat was bij de "slachtoffers" natuurlijk ook heus wel bekend.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_205277527
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Lees dit nu pas. Maar wel echt triest dat mensen hier jaren na dato nog mee komen zeg. En dan toch de schijn van verkrachting ermee wekken. :') Pechtold was nogal een lul die alles neukt(e) wat voorbij kwam maar dat was bij de "slachtoffers" natuurlijk ook heus wel bekend.
Ja.

Als men het beoogde doel er niet mee bereikt, dan vindt men het achteraf misbruik, verkrachting, aanranding en weet ik wat al niet meer.

Heel erg sneu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')