----------------------------------------------quote:Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’
Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?
Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.
Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.
Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”
Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.
Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”
En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”
Kijkers verontwaardigd
Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.
Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”
https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/
Volgens mij drinkt Derksen geen alcoholquote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef laforest het volgende:
Johan Derksen is een viespeuk.
Half rechts FOK! dweept altijd met die snorrige alcoholist.
Ja. En alsof het verkrachten van een bewusteloze vrouw gelijk staat aan kattenkwaad ofzo.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valtquote:Op woensdag 27 april 2022 11:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. En alsof het verkrachten van een bewusteloze vrouw gelijk staat aan kattenkwaad ofzo.
En het was een andere tijd!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
Ook zo'n dooddoener inderdaadquote:
Nog meer zooi van tv afquote:Op woensdag 27 april 2022 11:34 schreef KroketBroodje het volgende:
Hahaha dit soort uitspraken helpen wel weer bij de kijkcijfers
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Dit is verkrachting ja. Als je het lichaam binnen dringt, met wat dan ook, dan is het verkrachting. Dat kan dus ook een voorwerp zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Nou, nu nog even afwachten of mevrouw 50 jaar na dato nog aangifte wil doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is verkrachting ja. Als je het lichaam binnen dringt, met wat dan ook, dan is het verkrachting. Dat kan dus ook een voorwerp zijn.
"Bij verkrachting is sprake van seksueel binnendringen."
https://www.om.nl/onderwe(...)ting-seksueel-geweld
Toen was verkrachting normaal ja?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Ik hoop het!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, nu nog even afwachten of mevrouw 50 jaar na dato nog aangifte wil doen.
nee het is geen verkrachting volgens je eigen bron.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is verkrachting ja. Als je het lichaam binnen dringt, met wat dan ook, dan is het verkrachting. Dat kan dus ook een voorwerp zijn.
"Bij verkrachting is sprake van seksueel binnendringen."
https://www.om.nl/onderwe(...)ting-seksueel-geweld
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoonquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Kan me niet voorstellen dat dat soort fratsen “toen” werden geaccepteerdquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoon
Dit is verjaard. Toen kon dat nogquote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoon
In die tijd had ik ook weinig sex en kans op sex. Maar liever dat nog dan iets proberen op een bewusteloze vrouw.quote:
Gelukkig heeft Johan het ook niet toegegeven live op teevee. OH, wacht.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Hahahah juistquote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Really? Is allang verjaard man... mocht het überhaupt wat zijn...quote:Op woensdag 27 april 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk kan het OM hier nog wat mee.
Je onder laten kotsen is fijn...quote:En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder.
Derksen is geheelonthouder. Verder een uiterst merkwaardig verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef laforest het volgende:
Johan Derksen is een viespeuk.
Half rechts FOK! dweept altijd met die snorrige alcoholist.
Ernstige delicten verjaren nietquote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Really? Is allang verjaard man... mocht het überhaupt wat zijn...
Tja, wat maakt een penetratie dan seksueel of niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Cafépraat you know?!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, en er dan met elkaar nog smakelijk om lachen ook.
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ernstige delicten verjaren niet
#LOCKHIMUP!!
Jammer.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.
Nou dat verhaal lijkt toch ook om alcohol te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Moet hij weten
[..]
Volgens mij drinkt Derksen geen alcohol
Ach hou toch op ventquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef Bocaj het volgende:
V a n d a a g - I n s i d e = Voor al uw gecancelde humor....
Ze laten met elkaar in ieder geval goed zien waarom de tijdgeest is veranderd. Vroeger kwamen ze er misschien mee weg om het weg te lachen en af te doen als een kwajongensstreek, maar tegenwoordig worden aanranding en verkrachting gelukkig serieuzer genomen. Ik moet daarbij ook denken aan die zaak van die militairen in Schaarsbergen (bron). Gewoon een geintje volgens de daders, aanranding volgens de rechter.quote:
Zou ik ook zijn als ik zulke nare dingen deed.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Derksen is geheelonthouder. Verder een uiterst merkwaardig verhaal natuurlijk.
Eind jaren 60, begin 70 waren écht andere tijden!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:51 schreef Fok-it het volgende:
Meneer geeft hier gewoon een strafbaar feit toe maar als je hier niet om lacht ben je een linkse woke canceldeuger?
Heb je een linkje naar de zaak van de jongens met frikandel?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Tja, wat maakt een penetratie dan seksueel of niet?
En wat neem je als beginpunt?
Is penetratie van de vagina in beginsel niet-seksueel tot een seksueel aspect is aangetoond? Of juist andersom?
En gaat het dan om de intentie van de dader of de ervaring van het slachtoffer?
Zou die juffrouw zich 's ochtends niet verkracht hebben gevoeld toen ze die kaars aantrof?
Er zijn wat jaren terug wel wat jongens met een frikandel op dit onderscheid vrijgesproken.
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad logischer.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.quote:
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:56 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, nog steeds genoeg kijkers die deze kansloze pauper TV helemaal geweldig vinden.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...quote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze hem vanuit Talpa niet van de buis halen, zeker na alles wat daar is gebeurd.
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Die leeft misschien niet eens meer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...
Jochem Lökkenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:58 schreef Idisrom het volgende:
Wie was in die tijd keeper van SC Veendam?
Google krijgt het nu er druk mee.
Oh ik dacht je het over de 'huidige' Johan Derksen hadquote:Op woensdag 27 april 2022 11:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou dat verhaal lijkt toch ook om alcohol te gaan.
Nu niet meer, toen wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:29 schreef Enchanter het volgende:
Volgens mij drinkt Derksen geen alcohol
Nee, dat hoeft helemaal niet. Hij beseft gewoon totaal niet wat wel en niet kan, dat lukt hem al jaren niet overigens maar nu is hij te ver gegaan. Niemand gaat dit zien als een kattekwaad-verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Gestopt nadat hij richting stevig alcoholisme ging.quote:
Eens, behalve dat ik geen idee had of hij toentertijd al enigszins een machtspositie had. Maar je toont je sowieso wel onaantastbaar als je zulke dingen flikt natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Even op google gezocht en Nederland lijkt een uitzondering te zijn. Veel landen zien het ook als verkrachting als er geen geweld of dwang is.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Dat dacht ik eerst ook. Ik vond Derksen best oké. Maar jemig...quote:
Ach want je kent me ook zo goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting zonder blijk te geven van enig inlevingsvermogen in ge gevoelens van het slachtoffer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja precies, als een soort kwajongensstreek. Boy will be boys.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
En dat iedereen met hem meelacht. Genee lijkt het wel door te hebben dat het te ver gaat en probeert Derksen nog te redden door iets te zeggen over wederzijdse instemming omdat ze allemaal hadden gedronken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting.
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Rechtbank:quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de zaak van de jongens met frikandel?
Wat als de frikandel een dildo was, zou de uitspraak dan hetzelfde zijn? "Het is niet seksueel hoor, ik heb hem er voor de grap in gestopt"![]()
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef Nober het volgende:
Hahahaha.
Nou vlug voorgedrukte aangiftes doen deugers.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kan me weinig interesseren eigenlijk, sinds het niet meer specifiek over voetbal gaat kijk ik niet meer, dus ik zou het niet missen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaad
Zij begon met het kotsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?
Je hoeft echt geen deuger te zijn om dit gedrag te veroordelen.
..... Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Wel aan een bekentenis van de dader op nationale TV. Maarja, verjaring.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?
Want?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.
Ja, nogal ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men vergeet nog weleens dat ook de man dronken was in dit soort verhalen.
Maar alleen de man word verantwoordelijk gehouden.
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
De dronken man blijkbaar wel?
Maar goed andere discussie wellicht.
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
Omdat je hier regelmatig overkomt als iemand zonder enige empathie en met waardeloze moraliteit.quote:
Goed voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.
Kaars is NIET aangestoken!quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.
Zoals met dat gezeik rondom Akwasi of zo? Dat vond ik alleen maar amusant. Ook toen hebben allerlei aasgieren uit alle macht geprobeerd hem van de buis te krijgen, en nu komen ze weer onder hun stenen vandaan gekropen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.
Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
En los van wat er toen is gebeurd, kan hij nú het boetekleed aantrekken. In plaats daarvan doen ze met z'n allen alsof het niet zo erg was. Lekkere boodschap ook voor de jonge kijkers. De ouwe apologeten verander je toch niet meer, dus wat mij betreft kunnen we die wel opgeven.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.
Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
Dat is jouw perceptie, en ik ken ken jou verder niet dus ik doe daar niks mee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat je hier regelmatig overkomt als iemand zonder enige empathie en met waardeloze moraliteit.
Ik vind het wel verkrachting van het smerigste soort.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dronken mensen doen vaak dingen in dronken toestand die ze nuchter wel willen doen maar niet durfen.
Daarnaast is dronken zijn geen excuus om alles maar te mogen
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Jezus wat een domme post. Als een dronken vrouw seks heeft met een dronken man is dat gewoon wederzijds. Objecten in iemand zijn geslachtsdeel stoppen wanneer buiten bewustzijn niet.
Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijden zijn echt heel erg veranderd wat dit soort dingen betreft. Waarschijnlijk konden die vrouwen er zelf achteraf ook nog best om lachen. Ze nemen hun ook niet voor niks mee naar huis. Hij had hier gewoon beter zijn mond over dicht kunnen houden nu.
Dat is net zo erg.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:18 schreef SpecialK het volgende:
Waren mensen hier even verontwaardigd als hij bij een man een kaars in de kont had gestoken tijdens bewusteloosheid?
want laten we eerlijk zijn, dat is vandaag de dag nog een goeien ontgroeningz grapnjen.
Of is mannelijk leed grappig en vrouwelijk leed ernstig?
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest
Die hij er zelf voor de grap ingestopt heeft. Wat is je punt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ryan Dunn had een volledige dinkytoy in zijn anus.
jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?quote:
Er is dan iets dat de man actief doet (zijn penis in de vrouw steken) wat de vrouw passief ondergaat.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Vind ik redelijk bizar.
Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestoptquote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.
Zowel hoor dat kan prima. Dat heet vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Ik kan alleen voor mijzelf spreken. Ik vind beide walgelijk en onacceptabel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
jij gelooft daadwerkelijk dat dat exact deze ophef zou veroorzaken?
Dat wordt gewoon afgedaan als "dudebro verhaaltje #329" lachen, ogen rollen en move on.
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:24 schreef Bocaj het volgende:
Als ik alle klagers hier in een politieke hoek mag drukken dan kom ik aan VOLT & D66...
Nou, daar weten ze er ook wel raad mee!
Waarschijnlijk zagen die het niet als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja vrouwen konden vroeger nog lachen om dit soort zaken...Verkrachting is nooit grappig geweest
Is heel wat anders...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.
Dat was dan ook een buitenlander.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef -XOR- het volgende:
NWS / Webdesigner krijgt 40 maanden cel voor verkrachting stagiares
Hier waren de reacties van 'het rechtse kamp' toch wat anders.
Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!quote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?
Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 27 april 2022 12:26 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom toch altijd zo obsessief bezig zijn met de politieke voorkeuren van mensen, helemaal bij onderwerpen die totaal niet over politiek gaan?
Ja als je dit walgelijk vind moet je wel een moraalridder zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb er altijd politieke gedachten bij... Moraalridders!
Ja, fijn zo'n tijd waarin dit allemaal nog kon. Jezus christus.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.
Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een ophef over niks. Voor de zoveelste keer deze maand ben ik blij dat ik ben opgegroeid/jong was in de jaren 80 en niet nu.
Nee, stop hiermee, dit is niet normaal en Johan is niet je vriend die je koste wat het kost moet verdedigen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.
Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarschijnlijk namen die vrouwen hun gewoon mee naar huis voor sex. Maar dat ging niet meer omdat ze bewusteloos waren. Zij stopten er voor de grap een kaars in. Soit. De vrouwen werden de volgende dag wakker en het eersten wat ze zeiden was "oeh, ik drink nooit meer". En de volgende avond stonden ze weer in de kroeg. Zonder trauma.
Nog nooit. Ik dacht trouwens dat die in hun vagina was gegaan. Daar ook niet hoor. Maar ik ken wel soortgelijke verhalen van anderen uit die tijd. Allemaal niet zo spannend toen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoe vaak ben jij in die jaren s'ochtends wakker geworden met een kaars in je aars?
Daar ben ik het zeker mee eens. Maar het is sowieso wel een programma met erg laag niveau en vreemde humor vaak.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.
Verder niks. Dat was het.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij was er kennelijk bij. Vertel, wat gebeurde er nog meer?
Ah joh mannen onder elkaar, is toch lachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, en er dan met elkaar nog smakelijk om lachen ook.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
Nog geen reeks, het gaat weer mis. @:zipportal
Heerlijke tijd was dat inderdaad dat je bewusteloze vrouwen nog gewoon mocht bewerken met een kaars.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Blijf het wat anders vinden...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Beide gevallen vrijwillig dronken geworden, beide gevallen in slaap gevallen en niet in staat om nee te zeggen, beide gevallen penetratie.
De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee het was ook niet grappig geweest als ze een kaars in de anus van een bewusteloze man hadden gestopt
Missen we niets aan.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Vandaag Inside in de ban gedaan.
en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De vraag was niet of je het grappig zou vinden of niet. Wel machtig interessant dat je de doelpalen zo automatisch verschuift in je antwoord.
De vraag is jij, of men, dezelfde ophef zou veroorzaken als het om een man ging.
Het antwoord is gewoon keihard nee. Geef maar gewoon toe dan zijn we klaar.
Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.
Dat vooral. Dat het gebeurd is, is natuurlijk niet fraai, maar het is iets dat jaren geleden is gebeurd. Maar hoe hij het vertelt als leuke anecdote onder het mom van 'iedereen heeft wel eens domme dingen gedaan in z'n jeugd' plus het infantiele gelach van kleuter Vd Gijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef capricia het volgende:
Goedemiddag zeg.
Wat een bizar verhaal om zo op tv te vertellen. Ben compleet flabbergasted.. dat weglachen ook.
Echt hoor ... Dat je dit serieus vraagt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
voor jou geldt mijn vraag dus het hardst denk ik.
ik ben niks aan het goedpraten, debiel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.
Want al die medewerkers zijn net zo schuldig? Als je het op de persoon speelt, dan kan ik me dat voorstellen, maar Derksen maakt dat programma niet in zijn eentje.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Vandaag Inside in de ban gedaan.
Precies. Als men jou in de jaren 80 verkracht had, had je gewoon meegelachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en met leren bedoel je het goed praten van verkrachting? Het is niet erg om hypocriet te zijn. Dat zijn we allemaal over dingen. het punt is het te kunnen herkennen en er van te leren.
Leer eens.
Zoek professionele hulp.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Boeiend. Het zijn schijnheilige klootzakken. Johan wilde Vandaag Inside.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Want al die medewerkers zijn net zo schuldig? Als je het op de persoon speelt, dan kan ik me dat voorstellen, maar Derksen maakt dat programma niet in zijn eentje.
Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.![]()
Als er echt verkracht was (penetratie met een penis tegen iemands wil), dan was het uiteraard een heel ander verhaal.
Verkrachting kan alleen met een penis?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, het probleem zit er denk ik al in dat sommigen een kaars er in steken hetzelfde vinden als verkrachten. Spannend sexleven zullen die hebben.![]()
Als er echt verkracht was (penetratie met een penis tegen iemands wil), dan was het uiteraard een heel ander verhaal.
Dit soort dingen gebeuren jaarlijks bij mannen tijdens ontgroening of andere bijeenkomsten.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Echt hoor ... Dat je dit serieus vraagt.
Ja, natuurlijk is dat leed ook ernstig.
Maar he, hartstikke goed van je hoor, die "ja maar en mannen dan?!" huilie.
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Precies. Als men jou in de jaren 80 verkracht had, had je gewoon meegelachen.
Nee joh, Johan probeert juist het gedrag van Johnny de Mol goed te praten hier.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:34 schreef Hathor het volgende:
Ik begin een opzetje te vermoeden, het kan bijna niet anders dan dat Derksen had kunnen weten wat dit zou veroorzaken, dit had je van mijlenver kunnen zien aankomen. Gewoon stoppen en leuke dingen voor jezelf gaan doen is geen optie want contractbreuk, dus dan blaas je zo de boel maar op.
Dat zijn nogal uiteenlopende voorbeelden.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ben super relaxed, nul psychische problemen. Maar is moeilijk uit te leggen mensen die zijn opgegroeid in de huidige regel/bescherming/zeikmaatschappij.quote:
Dit is precies wat er mis is met jouw generatie en de generaties ervoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is allemaal niet OK. En ik reageer altijd fel en afkeurend op nieuws over verkrachtingen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren jaarlijks bij mannen tijdens ontgroening of andere bijeenkomsten.
you don't give a shit.
dus dan is de vraag.. is het allemaal ok of is het allemaal niet ok.
en als het allemaal niet ok is, waar was jij toen dat gebeurde? Niet ophef aan het maken zoals je dat nu doet.
Dus hypocriet als de neten
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima. Opzet, ik blijf erbij, hij saboteert de boel bewust.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Johan probeert juist het gedrag van Johnny de Mol goed te praten hier.
Tja, als je dubbel vuistneuken gelijk ziet aan een kaars ergens in steken, dan houdt het voor mij ook op. Over intelligentie gesproken. Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jou niet meer reageren, vindt dat altijd zo triest mensen die een discussie niet begrijpen/kunnen winnen en dan maar beginnen over intelligentie etc. beginnen. Over vrouwonvriendelijk gesproken...quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.
Volgens de wet wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef probeer het volgende:
Jou tegen je wil dubbel vuistneuken is dus geen verkrachting in jouw ogen? Ok dan. Tot zover jouw intelligentie.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Dit is precies wat er mis is met jouw generatie en de generaties ervoor.
Dat denk ik niet. Volgens mij leeft die man gewoon in een hele andere wereld.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima.
Jij bent toch echt degene die het alleen verkrachting noemt als er penetratie met een penis plaatsvindt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Tja, als je dubbel vuistneuken gelijk ziet aan een kaars ergens in steken, dan houdt het voor mij ook op. Over intelligentie gesproken. Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jouw niet meer reageren, vindt dat altijd zo triest mensen die een discussie niet begrijpen/kunnen beginnen en dan maar beginnen over intelligentie etc. beginnen. Over vrouwonvriendelijk gesproken...
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Met mijn IQ is overigens niks mis. Maar ik ga op jouw niet meer reageren,
Met dank aan TS... @Starhopperquote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit topic volgen is velen malen interessanter dan koningsdag. Er is een goed moment voor gekozen
ja inderdaad. Dit topic heeft de troll sirenes laten loeien in Nederlandquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen.
Ben VI fan maar hier zakt mijn broek vanaf
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er is een goed moment voor gekozen![]()
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Tja wel heel dom van Derksen om dit verhaal in 2022 nog naar buiten te brengen. Dit soort dingen gebeurden vroeger nog veel meer dan nu maar als ik die generatie was zou ik het heel snel in de doofpot stoppen want de woke-brigade gaat hier mee afrekenen.
sorry, ik zal het niet meer doenquote:
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachtingquote:Op woensdag 27 april 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar hier is geen sprake van verkrachting.
Precies, je doet niet zomaar een dergelijke bekentenis. Als je verwacht dat je met zo'n biecht weg komt, dan ben je wel erg naïef. En dat is derksen allerminst.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja en dat veroorzaakt dus een shitstorm, dat weet Johan prima. Opzet, ik blijf erbij, hij saboteert de boel bewust.
echt niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.
Om Sjonnie de Mol te 'steunen', op zijn eigen zieke manier. Geldwolfje denkt alleen maar aan zijn centjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik ook totaal niet waarom Derksen zo debiel is dit in geuren en kleuren te vertellen op nationale tv.
No pun intended?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Ook in 1971?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachting
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Binnendringen met een object is volgens de wet ook gewoon verkrachting
Onderschat het aftakelingsproces vanaf je 70e niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies, je doet niet zomaar een dergelijke bekentenis. Als je verwacht dat je met zo'n biecht weg komt, dan ben je wel erg naïef. En dat is derksen allerminst.
De man weet als geen ander hoe je met een rake opmerking de publiciteit haalt.
Dan moet je uitkijken bij dat afzakken dat je niet in de buurt van Johan staat die stopt er dan zomaar een kaars in. En dat is dan volgens de fokdeskundigen geen verkrachting blijkbaar.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:47 schreef roos94 het volgende:
Hoe relevant is dat? Age of consent lag toentertijd ook vele malen lager maar als Derksen daar een verhaal over had opgestoken had je waarschijnlijk staan steigerenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe was de wet in het jaar toen?
Een totaal uit zijn verband getrokken begripquote:
Neem aan dat het hier om vagina/anus gaat. Mond weet ik zo niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?
Wat is er mis met vanavond?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Morgen wordt een TOPUITZENDING... 4 miljoen kijkers!
Vanavond is er ook een uitzending.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Bocaj het volgende:
Morgen wordt een TOPUITZENDING... 4 miljoen kijkers!
Nee, gaat alleen om anus, vagina, mondquote:Op woensdag 27 april 2022 12:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Even heel plat, dus een vinger in de oor is verkrachting?
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is er mis met vanavond?
Foutje... bedankt!quote:
Idd, dit was vroeger net zo hard niet normaal als dat het nu is. En net als vroeger heb je nu ook bepaalde groepen waar dit gedrag wel als normaal gezien wordt. Het verschil met vroeger is dat wanneer je het nu trots op tv vertelt het de volgende dag bij iedereen bekend is en dus ook bij iedereen die het geen normal gedrag vindt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met vroeger of woke te maken, verkrachting was en is altijd strafbaar geweest en niet normaal. het verschil is dat het nu naar buiten komt.
Jij zou dat niet framen als verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is allemaal niet OK. En ik reageer altijd fel en afkeurend op nieuws over verkrachtingen.
Waarom hecht je er zoveel waarde aan om dit frame te spinnen waarin men pas verontwaardigd mag zijn over vrouwelijke verkrachting zolang men in dezelfde adem toevoegt dat het ook bij mannelijke slachtoffers heel erg is?
Je moet het er niet op tv over hebben, zeker niet in een ""populair"" programma.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In wat voor een land zijn we beland, dat je geeneens meer een grote kaars in de kut van een bewusteloze dronken vrouw mag stoppen.
Hoogmoed komt voor de valquote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vrij ranzig overigens hoe mensen daar in de jaren 70 mee omgingen maar ik kan me wel voorstellen dat vrouwen destijds niet naar praatclubjes en traumatherapie gingen maar gewoon weer verder zijn gegaan met hun leven.
Verder snap ik echt totaal niet waarom Derksen dit deelt. Onbegrijpelijk.
Het zoontje van de baas redden.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vrij ranzig overigens hoe mensen daar in de jaren 70 mee omgingen maar ik kan me wel voorstellen dat vrouwen destijds niet naar praatclubjes en traumatherapie gingen maar gewoon weer verder zijn gegaan met hun leven.
Verder snap ik echt totaal niet waarom Derksen dit deelt. Onbegrijpelijk.
Gijp heeft ook al 50 keer het randje opgezocht waarbij ik me ook altijd afvraag wanneer we de eerste aangiftes kunnen verwachten.quote:
Genee probeerde nog wat. Doodsbang natuurlijk dat het ladyshave verhaal opgepakt wordt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Verbaas mij ook dat niemand in de studio WTF man zegt en het maar een stoer verhaaltje is waarom gelachen wordt.
Fokking hell.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.
Zit een vrij grote ruimte tussen geen strafbare feiten en genocide.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fokking hell.
Dit is geen genocide. Dus waar maken we ons weer druk om.
Jij bent vrouw toch? Jij zou er echt om kunnen lachen als je met een kaars in je kut wakker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijden zijn echt heel erg veranderd wat dit soort dingen betreft. Waarschijnlijk konden die vrouwen er zelf achteraf ook nog best om lachen. Ze nemen hun ook niet voor niks mee naar huis. Hij had hier gewoon beter zijn mond over dicht kunnen houden nu.
Dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren, hij snijd zichzelf alleen maar in de vingers.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij het doen dan? Door te bagatelliseren?
Hoop simpel volk natuurlijk wat daar zit. En diegenen die wel wtf denken zitten waarschijnlijk ook niet op een tv-confrontatie met hem te wachtenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Verbaas mij ook dat niemand in de studio WTF man zegt en het maar een stoer verhaaltje is waarom gelachen wordt.
De wet was toen anders?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Dat was ook toen verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe was de wet in het jaar toen?
Man man man ....quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens ik zag die man van de 'Smaakpolitie' er ook zitten in het publiek... werd verder niet herkend!
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Die heeft écht alles gedaan wat god verboden heeft in het verleden! (voetballertje hè...)quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gijp heeft ook al 50 keer het randje opgezocht
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij zou dat niet framen als verkrachting.
Ja, jij zou het onsmakelijk vinden... misschien zelfs afkeurend reageren.
Maar het registreert bij jou niet als verkrachting.
En dat is het punt wat mensen hier proberen te maken. Als het bij mannen slechts een onsmakelijke domme grap is, waarom is het bij vrouwen meteen verkrachting en moeten de fakkels aangestoken worden.
OF het is allemaal fakkels en hooivork OF het is allemaal nen dudebro grappen.. highfives en soms je lullo (of trutto) in de zeik nemen dat hij/zij ooit wakker werd met een kaars in het gaatje (weet je nog in 1973 toen we bla bla.bla) .. hi ha ho jolijt alom, etc...
Kies 1.... niet beiden.
Wet is niet hetzelfde als normen.quote:
Helene vind ik een prima tegenwicht in deze discussie, zeker toen het over de wat mij betreft overtrokken zaak Overmars ging.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.
Verjaringstermijn in getuime tijd verstreken. Van dat andere gaat dat niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zit een vrij grote ruimte tussen geen strafbare feiten en genocide.
Dit is geen verkrachting, mits dit het hele verhaal is. Geen sprake van dwang.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat was ook toen verkrachting.
https://wetten.overheid.n(...)wijzigingenoverzicht
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grap waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.
Nee, maar het zou mij niet overkomen om zoveel te drinken dat ik er bewusteloos van wordt. Nooit overkomen ook. Maar ik herinner me uit die tijd wel soortgelijke anekdotes van anderen. Ook bij mannen trouwens. En het is zeker over de rand. Daarom ook niet zo slim van hem om het op tv te vertellen. Maar de ophef er over is ook weer overdreven en om hem nu ineens als Ted Bundy weg te zetten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij bent vrouw toch? Jij zou er echt om kunnen lachen als je met een kaars in je kut wakker wordt?
Ik vind dit ook echt wel over de rand.
Ze is geen tegenwicht, ze praat altijd met iedereen mee aan tafel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Helene vind ik een prima tegenwicht in deze discussie, zeker toen het over de wat mij betreft overtrokken zaak Overmars ging.
Maar elke zaak heeft zijn eigen verhaal en dit vind ik wel echt 10 keer zo erg.
Ze moet zich toch op één of andere manier staande houden in die mannenwereld. Dan maar schaapachtig meelachen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.
Hoe kom je erbij dat er zo gereageerd gaat worden? Denk dat de meeste juist zullen erkennen dat seksueel misbruik onder mannen te weinig aan het licht komt of er badinerend over wordt gedaanquote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grqp waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...
Dan heb ik hey recht op je eerstgeborene? of wat doen we?
Dan mag je heel trots je morele superioriteit mbt dit onderwerp verkondigen, en zal ik die erkennen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grap waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...
Dan heb ik het recht op je eerstgeborene? of wat doen we?
Boeiend...die is toch al binnen..quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat soort fratsen “toen” werden geaccepteerd
Nee dit kan niet!
Wordt dit dan de ondergang van Derksen?
Een kaars in je kut (ja, dat is verkrachting) net zo smering vinden als een baby 3x verkrachten.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het wel verkrachting van het smerigste soort.
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:07 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Een kaars in je kut (ja, dat is verkrachting) net zo smering vinden als een baby 3x verkrachten.
Nee, dit was geen verkrachting 'van het smerigste soort'. Eigenlijk wel 'minimale verkrachting', zeker als er een beetje op de kaars gespuugd is.
Wat is volgens jou verkrachting van het iets minder smerige soort?
Dat is ook vrij dom van die vrouwen maar blijft staan dat ik het wel echt een kwalijke daad vind om een vrouw zo voor gek te zetten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, maar het zou mij niet overkomen om zoveel te drinken dat ik er bewusteloos van wordt. Nooit overkomen ook. Maar ik herinner me uit die tijd wel soortgelijke anekdotes van anderen. Ook bij mannen trouwens. En het is zeker over de rand. Daarom ook niet zo slim van hem om het op tv te vertellen. Maar de ophef er over is ook weer overdreven en om hem nu ineens als Ted Bundy weg te zetten.
Wat een gek inderdaad, heb ook zat uitgehaald maar geen kaars in de kudt van een bewusteloze vrouw geduwdquote:
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er zo gereageerd gaat worden? Denk dat de meeste juist zullen erkennen dat seksueel misbruik onder mannen te weinig aan het licht komt of er badinerend over wordt gedaan
Soort perpetuum mobilequote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Alle talkshows gaan het hierover hebben.
En terecht.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Ook bij een man zou ik het ook verkrachting noemen. Ben ik die 1%? Denk het toch echt niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.
Misschien niet door iedereen maar door 99% van de mensen die nu activistisch overkomen omdat het om een vrouw gaat.
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat deze kaars-in-gat actie als smakeloze grap wordt gezien voor mannen en als verkrachting voor vrouwen.
Misschien niet door iedereen maar door 99% van de mensen die nu activistisch overkomen omdat het om een vrouw gaat.
En het punt is dus dat als je vindt dat het bij mannen een domme smerige grap is dan kan je erkennen dat er mensen zijn die het voor vrouwen ook slechts een domme smerige grap vinden.
Hoe het verhaal ook uitspeelt.. die verbolgen mensen verliezen deze discussie en zouden dus bij zichzelf te rade moeten gaan.
Maar waarom als ik het bij mannen een grap vindt en bij vrouwen verkrachting moet ik het dan voor iedereen een grap vinden en niet voor iedereen verkrachting. Want dat is wat jij zegt, dat als je een verschil ziet bij mannen (grap) en bij vrouwen (verkrachting) we het allemaal een grap (volgens jou) moeten vinden en niet verkrachting?quote:En het punt is dus dat als je vindt dat het bij mannen een domme smerige grap is dan kan je erkennen dat er mensen zijn die het voor vrouwen ook slechts een domme smerige grap vinden.
Wat is dat met die Ladyshave? Heb ik iets gemist of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Genee probeerde nog wat. Doodsbang natuurlijk dat het ladyshave verhaal opgepakt wordt.
Schijnt continue vreemd te gaan en een ladyshave in zijn auto te hebben voor dat doeleind.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is dat met die Ladyshave? Heb ik iets gemist of zo?
Voor de dames in zijn auto toch? Even die poes scheren, hij wil geen haarquote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Ontzettend nare zure man is het altijd
Roddelpraat, heeft hier helemaal niks mee te maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens? Die mensonterende Juice-kanalen?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schijnt continue vreemd te gaan
Dat zouden meer mensen moeten doen idd.quote:
Nou ja volgens Schouten die bevriend met hem was.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens? Die mensonterende Juice-kanalen?
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.quote:
Vast ja, maar de echte trieste stakkers zijn de mensen die dagelijks tv kijken en dan inschakelen op jinek en wat er allemaal wel niet aan praatprogramma's zijn. De hele dag meningen kijken, dat mensen er niet horendol van worden...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:10 schreef superniger het volgende:
Waarom zou dat niet mogenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.
Dat mag hij ook, hij heeft z'n straf uitgezeten, en dan mag je gewoon weer wat jij en ik ook mogen.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel erg simplistisch volgens die redenatie zou ook een (als ik het even in het extreme trek) een Volkert van der G. een programma mogen krijgen op tv, onder de mom van 'dan kijk je toch niet' als je het niet bevalt.
Omdat je sommige mensen geen platform moet willen geven en 'we' dat als maatschappij onderling prima kunnen bepalen.quote:
Verkrachting verjaart inmiddels ook niet meer...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Verjaringstermijn in getuime tijd verstreken. Van dat andere gaat dat niet.
Dan kan hij al 10 jaar en hij zegt ook al 10 jaar dat hij er nu echt mee stopt maar blijkbaar is meer geld toch wel lekker.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Marsenal het volgende:
Straks wordt ie lekker ontslagen en kan hij eindelijk weer thuis op z'n geld zitten en plaatjes opzetten.
Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat mag hij ook, hij heeft z'n straf uitgezeten, en dan mag je gewoon weer wat jij en ik ook mogen.
Zo sta ik er wel in. Ze mogen die Volkert rustig een programma op tv laten hosten, dan staat het mij vrij om er wel of niet naar te kijken. Als ik me mateloos aan iemand irriteer, waarom zou ik er dan elke dag op tv naar gaan zitten kijken? Wat is dat voor bizarre vorm van zelfkastijding?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus als het slachtoffer het verhaal herkent en nu aangifte doet, dan is er gewoon een zaak? Met bekentenis op tv nota bene.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verkrachting verjaart inmiddels ook niet meer...
Blijkbaar wel ja, dat hij niet moe wordt van zichzelf is wel opmerkelijkquote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kan hij al 10 jaar en hij zegt ook al 10 jaar dat hij er nu echt mee stopt maar blijkbaar is meer geld toch wel lekker.
Dat is natuurlijk wat anders. Maar als Volkert een programma maakt gaan mensen uit nieuwsgierigheid heus wel kijken dus het cancellen zal niet via de kijkcijfers gaanquote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.
Dat was het al toen ze stopten met voetbal analiseren. In het begin probeerde ik het nog wel te volgen, maar het is gewoon niet leuk meer, gewoon het zoveelste programma met mensen met een meningkje. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog net zoveel kijkers trekken als toen het nog een voetbaltalkshow was.quote:
Wat boeit het dat die binnen is? Ik heb het over het fenomeen Derksen op de Nederlandse tv.quote:
Ze hebben ook ooit Holleeder een programma laten doen, en dat zegt mij dat het met die maatstaven in Nederland allemaal wel mee valt.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als 'maatschappij' hebben wij ook maatstaven naast de wettelijke en kunnen wij dus gewoon mensen cancellen zoals bijv. een Marco B. of Ali B. en een Volkert.
Nummer 16 in de dag top 25... 1,1 miljoen!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:31 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog net zoveel kijkers trekken als toen het nog een voetbaltalkshow was.
Maar hoeveel keken er toen het nog puur en alleen over voetbal ging?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nummer 16 in de dag top 25... 1,1 miljoen!
Jaja, zal wel weer.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Talpa Network noemt uitspraken Derksen ernstige zaak: "We gaan in gesprek met Johan"
https://www.nu.nl/media/6(...)sprek-met-johan.html
Helaas niet. Het gebeurde in een tijd dat het wel verjaarde. En strikt juridisch gezien kwalificeert het niet als verkrachting zoals @trein2000 ook al opmerktequote:Op woensdag 27 april 2022 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als het slachtoffer het verhaal herkent en nu aangifte doet, dan is er gewoon een zaak? Met bekentenis op tv nota bene.
Dat vraag ik me nog meer af bij Gijp.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:33 schreef Montov het volgende:
Dit verklaart een hoop van zijn goedpraten richting andere situaties van seksueel geweld. Je vraagt je af wat hij nog meer heeft gedaan in die tijd waarin sommige dingen 'normaal' waren.
Tijden zijn wellicht veranderd maar die verandering komt niet door Derksen en zijn houding. Het zal wel weer die woke beweging zijn geweest waardoor nu niets meer mag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |