Ik hoop het!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, nu nog even afwachten of mevrouw 50 jaar na dato nog aangifte wil doen.
nee het is geen verkrachting volgens je eigen bron.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is verkrachting ja. Als je het lichaam binnen dringt, met wat dan ook, dan is het verkrachting. Dat kan dus ook een voorwerp zijn.
"Bij verkrachting is sprake van seksueel binnendringen."
https://www.om.nl/onderwe(...)ting-seksueel-geweld
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoonquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Kan me niet voorstellen dat dat soort fratsen “toen” werden geaccepteerdquote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoon
Dit is verjaard. Toen kon dat nogquote:Op woensdag 27 april 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ernstige misdrijven verjaren niet, en als dit inderdaad als verkrachting wordt gezien en er wordt aangifte gedaan hangt Derksen gewoon
In die tijd had ik ook weinig sex en kans op sex. Maar liever dat nog dan iets proberen op een bewusteloze vrouw.quote:
Gelukkig heeft Johan het ook niet toegegeven live op teevee. OH, wacht.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Hahahah juistquote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Really? Is allang verjaard man... mocht het überhaupt wat zijn...quote:Op woensdag 27 april 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk kan het OM hier nog wat mee.
Je onder laten kotsen is fijn...quote:En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder.
Derksen is geheelonthouder. Verder een uiterst merkwaardig verhaal natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef laforest het volgende:
Johan Derksen is een viespeuk.
Half rechts FOK! dweept altijd met die snorrige alcoholist.
Ernstige delicten verjaren nietquote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Really? Is allang verjaard man... mocht het überhaupt wat zijn...
Tja, wat maakt een penetratie dan seksueel of niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Cafépraat you know?!quote:Op woensdag 27 april 2022 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
Fucking hell, en er dan met elkaar nog smakelijk om lachen ook.
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ernstige delicten verjaren niet
#LOCKHIMUP!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |