Gijp heeft ook al 50 keer het randje opgezocht waarbij ik me ook altijd afvraag wanneer we de eerste aangiftes kunnen verwachten.quote:
Genee probeerde nog wat. Doodsbang natuurlijk dat het ladyshave verhaal opgepakt wordt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Verbaas mij ook dat niemand in de studio WTF man zegt en het maar een stoer verhaaltje is waarom gelachen wordt.
Fokking hell.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor 2013 wel. Als hij 22 was is dit al 31 jaar verjaard.
Zit een vrij grote ruimte tussen geen strafbare feiten en genocide.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Fokking hell.
Dit is geen genocide. Dus waar maken we ons weer druk om.
Jij bent vrouw toch? Jij zou er echt om kunnen lachen als je met een kaars in je kut wakker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Tijden zijn echt heel erg veranderd wat dit soort dingen betreft. Waarschijnlijk konden die vrouwen er zelf achteraf ook nog best om lachen. Ze nemen hun ook niet voor niks mee naar huis. Hij had hier gewoon beter zijn mond over dicht kunnen houden nu.
Dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren, hij snijd zichzelf alleen maar in de vingers.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar hoe wil hij het doen dan? Door te bagatelliseren?
Hoop simpel volk natuurlijk wat daar zit. En diegenen die wel wtf denken zitten waarschijnlijk ook niet op een tv-confrontatie met hem te wachtenquote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Verbaas mij ook dat niemand in de studio WTF man zegt en het maar een stoer verhaaltje is waarom gelachen wordt.
De wet was toen anders?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Dat was ook toen verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En hoe was de wet in het jaar toen?
Man man man ....quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens ik zag die man van de 'Smaakpolitie' er ook zitten in het publiek... werd verder niet herkend!
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef Momo het volgende:
Die heeft écht alles gedaan wat god verboden heeft in het verleden! (voetballertje hè...)quote:Op woensdag 27 april 2022 12:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gijp heeft ook al 50 keer het randje opgezocht
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:56 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij zou dat niet framen als verkrachting.
Ja, jij zou het onsmakelijk vinden... misschien zelfs afkeurend reageren.
Maar het registreert bij jou niet als verkrachting.
En dat is het punt wat mensen hier proberen te maken. Als het bij mannen slechts een onsmakelijke domme grap is, waarom is het bij vrouwen meteen verkrachting en moeten de fakkels aangestoken worden.
OF het is allemaal fakkels en hooivork OF het is allemaal nen dudebro grappen.. highfives en soms je lullo (of trutto) in de zeik nemen dat hij/zij ooit wakker werd met een kaars in het gaatje (weet je nog in 1973 toen we bla bla.bla) .. hi ha ho jolijt alom, etc...
Kies 1.... niet beiden.
Wet is niet hetzelfde als normen.quote:
Helene vind ik een prima tegenwicht in deze discussie, zeker toen het over de wat mij betreft overtrokken zaak Overmars ging.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pinkje zit altijd ook stom mee te lachen om alles en 'vrouwen moeten maar niet zo zeuren en tegen een stootje kunnen'. Vermoeiend wijf.
Verjaringstermijn in getuime tijd verstreken. Van dat andere gaat dat niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zit een vrij grote ruimte tussen geen strafbare feiten en genocide.
Dit is geen verkrachting, mits dit het hele verhaal is. Geen sprake van dwang.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat was ook toen verkrachting.
https://wetten.overheid.n(...)wijzigingenoverzicht
Mooi dus als er straks een topic is over een uit de hand gelopen grap waar een man slachtoffer was.. en jouw posts in dat topic zijn lauw en en sarcastisch...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Nope. Ik doe niet mee aan het frame wat je me in de schoenen probeert te schuiven. Is allemaal verkrachting.
Nee, maar het zou mij niet overkomen om zoveel te drinken dat ik er bewusteloos van wordt. Nooit overkomen ook. Maar ik herinner me uit die tijd wel soortgelijke anekdotes van anderen. Ook bij mannen trouwens. En het is zeker over de rand. Daarom ook niet zo slim van hem om het op tv te vertellen. Maar de ophef er over is ook weer overdreven en om hem nu ineens als Ted Bundy weg te zetten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jij bent vrouw toch? Jij zou er echt om kunnen lachen als je met een kaars in je kut wakker wordt?
Ik vind dit ook echt wel over de rand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |