Nee, dat hoeft helemaal niet. Hij beseft gewoon totaal niet wat wel en niet kan, dat lukt hem al jaren niet overigens maar nu is hij te ver gegaan. Niemand gaat dit zien als een kattekwaad-verhaalquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...
Gestopt nadat hij richting stevig alcoholisme ging.quote:
Eens, behalve dat ik geen idee had of hij toentertijd al enigszins een machtspositie had. Maar je toont je sowieso wel onaantastbaar als je zulke dingen flikt natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Kotsmisselijk wordt je ervan, mensen met macht/geld die denken dat dit verwerpelijke gedrag allemaal maar kan of kon. Dat ze er vaak ook mee wegkomen is al helemaal schandalig. Ik hoop dat de bewuste mevrouw nu haar verhaal gaat doen bij de politie. Dit is niet normaal, is ook nooit normaal geweest. Verantwoording voor de rechtbank is op zijn plaats.
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Even op google gezocht en Nederland lijkt een uitzondering te zijn. Veel landen zien het ook als verkrachting als er geen geweld of dwang is.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen verkrachting, want dan moet je dwang/geweld hebben. Dit is seks met een wilsonbekwaam persoon. Staat 8 jaar op.
Dat dacht ik eerst ook. Ik vond Derksen best oké. Maar jemig...quote:
Ach want je kent me ook zo goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting zonder blijk te geven van enig inlevingsvermogen in ge gevoelens van het slachtoffer.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dan moet die kaarsen mevrouw zich eerst gaan melden...
Ja precies, als een soort kwajongensstreek. Boy will be boys.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:27 schreef Fok-it het volgende:
Vooral bijzonder hoe hij het downplayed door te claimen dat iedereen weleens zoiets heeft gedaan
En dat iedereen met hem meelacht. Genee lijkt het wel door te hebben dat het te ver gaat en probeert Derksen nog te redden door iets te zeggen over wederzijdse instemming omdat ze allemaal hadden gedronken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet zozeer om of hij dat bewijsbaar heeft gedaan, maar dat hij lacherig op TV vertelt over een semi-verkrachting.
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Rechtbank:quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de zaak van de jongens met frikandel?
Wat als de frikandel een dildo was, zou de uitspraak dan hetzelfde zijn? "Het is niet seksueel hoor, ik heb hem er voor de grap in gestopt"![]()
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef Nober het volgende:
Hahahaha.
Nou vlug voorgedrukte aangiftes doen deugers.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kan me weinig interesseren eigenlijk, sinds het niet meer specifiek over voetbal gaat kijk ik niet meer, dus ik zou het niet missen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaad
Zij begon met het kotsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?
Je hoeft echt geen deuger te zijn om dit gedrag te veroordelen.
..... Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Wel aan een bekentenis van de dader op nationale TV. Maarja, verjaring.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?
Want?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |