Arm veulen tochquote:
In deze sport kan alles op een duizendste het verschil maken, dus dan denk ik dat ze enigszins tevreden zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
De RB18 is 7kg afgevallen. Zal mogelijk een honderdste gaan uitmaken?
https://www.gpblog.com/nl(...)rijd-nu-aangaan.html
Is een prima tijd....om te slapen. Gewoon om 1030 kijken.quote:
Lol 10kg 0,1s?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
Honderdste = 0,01quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Dat zou betekenen dat ze met volle tank 1,4s langzamer zouden gaan.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar een duistere tijd dat ik tot 2 uur 's nachts zat te F5'en en het seizoen 3 maanden werd uitgesteld
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
10kg voor 0.2 seconden. Dat licht aardig in de buurt bij wat RN365 op 02 april in een artikel noemde (8 kgs voor 0.2s).quote:Coronel denkt dat de afgevallen RB18 direct voor een verschil kan zorgen in Melbourne. In de wagens waar Coronel in rijdt staat een verschil van 10 kilo gelijk aan één tiende, maar hij denkt dat het in de Formule 1 het dubbele is.
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...
[..]
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...
Krijgen ze straks weer zeik met de FIA dat ze zelfs RB/Ferrari op een rondje zetten.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel het scheelt is vooral afhankelijk van het aantal langzame bochten omdat er eerder geremd moet worden en er meer geaccelereerd moet worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
10kg voor 0.2 seconden. Dat licht aardig in de buurt bij wat RN365 op 02 april in een artikel noemde (8 kgs voor 0.2s).
0.2 seconde is 'veel'. Dat kan inderdaad net het verschil maken tussen achter of voor de Ferrari's rijden.
Dan zit Mercedes ruim onder het minimumgewicht, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Is de F1tv-app een beetje spoilervrij als je het terug wilt kijken?
Zeker. Als je inlogt, kun je nergens zien wat bv de uitslag van de race of de quali is. Zelfs als je push-berichten aanzet, krijg je nooit een bericht waarin een uitslag vermeld wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Of een willekeurig ander tijdstip waar @Nattekat nog woester van wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
jammer dat de kwali niet ook om 7 uur is
Race ronde 1 is duidelijk meer dan 1,4 langzamer dan de laatste rondequote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Nee, het dubbele. De schatting is dat 10 kilo een verschil maakt van twee tienden.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Lekker rustig ontbijtje, douchen, stukje op de MTB als het droog is en door met voetbal.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou iig nog wat aan onze dag zondag. Als die race afgelopen is is het nog vroeg
Lekker croissantjes eten tijdens de race hahaquote:Op donderdag 7 april 2022 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lekker rustig ontbijtje, douchen, stukje op de MTB als het droog is en door met voetbal.
Dan zijn ze niet meer vers, de winkel is pas 10 uur open zondag.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker croissantjes eten tijdens de race haha
[..]
Weinig bakkers dus die dingen nog zelf makenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet meer vers, de winkel is pas 10 uur open zondag.
Van de bakker is wel het lekkerst inderdaad. Wel een goed overigens, bevroren croissantjes halen bij de bakker.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weinig bakkers dus die dingen nog zelf makenalthans hier in het dorp niet iig. Maar kan ze er wel bevroren krijgen en zelf afbakken
Ja wij doen dat best regelmatig. Bevalt primaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Van de bakker is wel het lekkerst inderdaad. Wel een goed overigens, bevroren croissantjes halen bij de bakker.
Kun je nagaan hoe het voelde om aan de gate van het circuit te staan die dag.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar een duistere tijd dat ik tot 2 uur 's nachts zat te F5'en en het seizoen 3 maanden werd uitgesteld
quote:
Veel fijner kijken dan Max vs Mercedes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 05:38 schreef Johannes788 het volgende:
Weekendje leclerc vs max weer incoming
Zou een leuke naam zijn, genoeg vrouwen die Corona heten.quote:
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.quote:
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.
Dat waarderen wij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....
Nu moet ik helaas wel echt opstaan voor werk
Niet alleen Max, maar ook de autoquote:
Met een baan die voor 80% uit DRS-zones bestaat is het niet zo gek om daar vooral op in te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:59 schreef XL het volgende:
Ferrari weer brutaal veel sneller door de bochten, Red Bull gokt dus weer op de DRS… zou natuurlijk kunnen met 4 zones
quote:
Daar zijn VT's voor om te testen of het werkt of nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe updates lijken nog niet echt te werken
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijdenquote:
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5Kquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijden
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euroquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5K
Post eens een voor en na ergens als ze klaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euro
Maar ja, ik ga het ook niet zelf doen en nu heb ik er wat aan voor de zomer
Ferrari is daar echt loeisnel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Starflyer het volgende:
Max nu wel goed door de laatste sector. Verliest er nog wel tijd.
gelukkig maar dat zij het goed doen, zou verdomde saai zijn als het alleen Red Bull bovenin is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:40 schreef DeeBee het volgende:
Maar ik last hier gister dat Ferrari amper potentieel meer had.
Ferrari heeft de zaakjes ziek goed voor elkaar. Wederom direct snel, mrt beide rijders op een nieuwe baan.
Ferrari WDC CONFIRMED.
Stroll is on a roll!quote:
Hij had een minuut moeten wachten. Regel 26.7 zegt dat je van 15 minuten voor een sessie tot 5 minuten na een practice sessie niet op de baan mag komen met uitzondering van marshalls, coureurs in de auto of te voet (met toestemming van een marshall), etc.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
FIA denkt dat het nog 1 april is
Tja, Lewis kiest er zelf voor om bling bling te dragen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ted viesmad over de sieradenregel dat meest geldt voor Lewis
Een regel die al bestond voordat Lewis de F1 in kwam en nu eindelijk een keer gehandhaafd wordtquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ted viesmad over de sieradenregel dat meest geldt voor Lewis
Van mij mag Lewis het dragen, maar dan moet hij ook aan de regel houden dat hij ze af moet doen tijdens racesessies.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, Lewis kiest er zelf voor om bling bling te dragen.
Mercedes wou een andere race director. Nu wordt er strenger gehandhaafd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een regel die al bestond voordat Lewis de F1 in kwam en nu een keer gehandhaafd wordt
Net als alle andere sporters ter wereld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag Lewis het dragen, maar dan moet hij ook aan de regel houden dat hij ze af moet doen tijdens racesessies.
Dat bedoel ik ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van mij mag Lewis het dragen, maar dan moet hij ook aan de regel houden dat hij ze af moet doen tijdens racesessies.
Sowieso, tof om te zienquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:01 schreef Tijn het volgende:
Alpine lijkt ook best ok dit jaar, valt niet tegen!
Het is maar 2 weekenden in het jaarquote:
Het hele idee dat het een kwestie is van 'even het probleempje eruit halen' lijkt me ook een schromelijke onderschatting van de situatie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef theclansman het volgende:
mercedes ongeveer 1,5 seconden per rondje langzamer tijdens de race sim. probleem is er nog niet uit dus.
Dit gaat nog wel een paar races duren. Die strijden niet meer mee voorlopig voor de titel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef theclansman het volgende:
mercedes ongeveer 1,5 seconden per rondje langzamer tijdens de race sim. probleem is er nog niet uit dus.
Dat blijkt, ja. Het feit dat ze het tijdens pre-season testing opmerkten, maar het tijdens het eerste raceweekend nog niet hadden opgelost was natuurlijk al een veeg teken. Maar inmiddels zijn we toch alweer een tijdje verder en er lijkt maar weinig progressie te zijn om dit probleem op te lossen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee dat het een kwestie is van 'even het probleempje eruit halen' lijkt me ook een schromelijke onderschatting van de situatie.
die low downforce achtervleugel was nog niet op tijd klaar maar inderdaad zal ook dat maar een deel van hun problemen oplossenquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele idee dat het een kwestie is van 'even het probleempje eruit halen' lijkt me ook een schromelijke onderschatting van de situatie.
Raar verhaal.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
Is toch 4% van alle zondagen per jaar....quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is maar 2 weekenden in het jaar
Dat lost alleen een deel van de drag problemen op. De porpoising wordt daarmee niet opgelost. Daarvoor is waarschijnlijk een aanpassing aan de vloer nodig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
die low downforce achtervleugel was nog niet op tijd klaar maar inderdaad zal ook dat maar een deel van hun problemen oplossen
Met 300km/h+ over de baan scheuren, maar met een tantoe pet over het circuit mag dan weer niet, tsssquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:49 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
FIA denkt dat het nog 1 april is
en het lijkt er toch op dat in biofuel Petronas niet zo goed is als Shell en Essoquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lost alleen een deel van de drag problemen op. De porpoising wordt daarmee niet opgelost. Daarvoor is waarschijnlijk een aanpassing aan de vloer nodig.
Ja redelijk vind ik: de teksten vanuit de Formula 1-app (dat is de app met de cijfertjes) in je balk zijn zelfs redelijk neutraal.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet als de kans bestaat dat er nog iemand met 300 km/h langs komt scheuren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:45 schreef DjVero het volgende:
[..]
Met 300km/h+ over de baan scheuren, maar met een tantoe pet over het circuit mag dan weer niet, tsss
Ook dat, ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het lijkt er toch op dat in biofuel Petronas niet zo goed is als Shell en Esso
Ik verwacht wel wat van Sainz ook dit weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt weer een weekendje Max tegen leclerc
Prima, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt weer een weekendje Max tegen leclerc
Denk niet dat die Max en Charles kan bijhouden. En stel het lukt hem wel dan hoop ik dat Sergio ze ook bij kan houdenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat van Sainz ook dit weekend
Ik heb er ook geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima, toch?
Plaats 10 geeft ook een punt, wees gerust
ik heb het idee dat hij toch wat dichterbij komt op racepace, kwalificatie is hij nog niet op het niveau van die andere 2quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat die Max en Charles kan bijhouden. En stel het lukt hem wel dan hoop ik dat Sergio ze ook bij kan houden
gaat hij 2026 halen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik lach mij trouwens dood om Bottas, die rijd in een Alfa gewoon beide Mercedessen naar huis, wat zal die een lol hebben in die auto met een switch naar een Audi fabrieksteam in het vooruitzicht ook nog eens keer.
Op basis waarvanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me serieus af of die Ferrari wel helemaal legaal is.
Hij trekt wel weer (net als met de fuelflow dingetje) heel snel uit de bochtenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me serieus af of die Ferrari wel helemaal legaal is.
Ja, dat is een vraag, inderdaad maar momenteel is de situatie dat "life doesnt suck for Valtteri"quote:
Ik snap echt helemaal niks van die vent. Vier jaar lang compleet zoekgereden worden in die Mercedes en nu lijkt 'ie helemaal op te leven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik lach mij trouwens dood om Bottas, die rijd in een Alfa gewoon beide Mercedessen naar huis, wat zal die een lol hebben in die auto met een switch naar een Audi fabrieksteam in het vooruitzicht ook nog eens keer.
Het lijkt zelfs alsof ze achteruit gegaan zijn. Of dat Ferrari en RBR gewoon lekker bezig zijn geweest met het vinden van meer performance.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef theclansman het volgende:
Alleen kan dat niet meer, want de brandstofpomp met sensoren is tegenwoordig een standaardonderdeel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij trekt wel weer (net als met de fuelflow dingetje) heel snel uit de bochten
Ik bedoel natuurlijk niet dat ze die truc gebruiken, dat zou nogal suf zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen kan dat niet meer, want de brandstofpomp met sensoren is tegenwoordig een standaardonderdeel.
Ik denk dat hij opleeft omdat hij meer vrijheid heeft en niet hoeft te vrezen voor een "Valtteri, this is James" call want ik kan mij voorstellen dat die situaties iets met je doen als rijder.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van die vent. Vier jaar lang compleet zoekgereden worden in die Mercedes en nu lijkt 'ie helemaal op te leven.
in normale omstandigheden maak je een seconde aan het begin van het seizoen nooit meer goed, het is dat het Mercedes is maar ieder ander team hadden we al afgeschreven voor dit seizoenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt zelfs alsof ze achteruit gegaan zijn. Of dat Ferrari en RBR gewoon lekker bezig zijn geweest met het vinden van meer performance.
Wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik snap echt helemaal niks van die vent. Vier jaar lang compleet zoekgereden worden in die Mercedes en nu lijkt 'ie helemaal op te leven.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan?
Vijf jaar lang reed hij tegen de beste coureur ooit en nu tegen een rookie
Het gaat niet om zijn teamgenoot, het gaat om hemzelf. Elk jaar riep hij wel heel stoer dat x jaar zíjn jaar zou worden, maar al na twee races leek hij meteen weer geknakt te zijn. Dat zie ik nu niet. Eigenlijk gewoon vijf jaar (?) in het putje gegooid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas is nooit geknakt natuurlijk. Hij is gewoon niet opgewassen tegen de grootste coureur, simple as that.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:21 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het gaat niet om zijn teamgenoot, het gaat om hemzelf. Elk jaar riep hij wel heel stoer dat x jaar zíjn jaar zou worden, maar al na twee races leek hij meteen weer geknakt te zijn. Dat zie ik nu niet. Eigenlijk gewoon vijf jaar (?) in het putje gegooid.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas is nooit geknakt natuurlijk. Hij is gewoon niet opgewassen tegen de grootste coureur, simple as that.
5 WCC’s en 10 overwinningen gepakt. Dat zijn gewoon goede statistieken
Is nu wel weer genoeg, je komt met je hoofd zijn mond uit zo diep zit je erin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bottas is nooit geknakt natuurlijk. Hij is gewoon niet opgewassen tegen de grootste coureur, simple as that.
5 WCC’s en 10 overwinningen gepakt. Dat zijn gewoon goede statistieken
Zoals bij RedBullquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:26 schreef Monolith het volgende:
De druk bij een topteam is nou eenmaal ook vele malen groter. Er zijn genoeg coureurs die in het middenveld leuke dingen laten zien, maar bij een topteam bezwijken onder de druk.
Kan je nooit weten of Mazepin dat had gehaald.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mazepin had dat aantal ook wel kunnen pakken
10 overwinningen in zo'n 100 races is gewoon zeer matig, ook tegen de "grootste" (subjectief) coureur
Rosberg versloeg hem met geluk terwijl die elke seconde van zijn leven op racen richtte, en Lewis gewoon relaxed zoals altijd ook op andere dingen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nu wel weer genoeg, je komt met je hoofd zijn mond uit zo diep zit je erin.
Dat Bottas niet hem opgewassen was zegt niet zo heel veel omdat Bottas niet zo goed is, maar dit ben je al vergeten?
[ afbeelding ]
1. eensquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nooit weten of Mazepin dat had gehaald.
Een nee 10 overwinningen kan nooit matig zijn. Vind ik dan
doet er allemaal niet toe, je bent nooit de beste ooit als je door je teammaat bent verslagenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rosberg versloeg hem met geluk terwijl die elke seconde van zijn leven op racen richtte, en Lewis gewoon relaxed zoals altijd ook op andere dingen.
Bottas is zeker wel een goede driver hoor.
En tegen wie moest Bottas opboksen? Juist, tegen Lewis. En dat is geen makkie kan ik je zeggen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
1. eens
2. zeer zeker wel; zeker in de vijf jaar lang beste auto van het veld; zo'n 20 races per jaar, hea, vergeet dat niet.Winstpercentage van 10%, nee, knap hoor!
Maar goed, hij lijkt bij Alfa die matige statistieken weer enigszins recht te trekken.
Volgens Russell welquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En tegen wie moest Bottas opboksen? Juist, tegen Lewis. En dat is geen makkie kan ik je zeggen.
Ja omdat het jou niet goed uitkomt neequote:
Omdat hij nu niemand naast zich heeft die veel beter is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Selectief quoten...en dat als mod! Goed bezig, hoor. Hij had er namelijk nog wat achter gezegd, hea...quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat het jou niet goed uitkomt nee
Omdat ik daar niet op reageer. Ik wilde alleen reageren op het eerste gedeelte, is niet verbodenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Selectief quoten...en dat als mod! Goed bezig, hoor. Hij had er namelijk nog wat achter gezegd, hea...
Dan nog slaat je selectieve quote cq. grap nergens op, want hij is nou eenmaal verslagen door een middelmatige coureur in de persoon van Rosberg; geluk of niet. En dat is dus niet omdat dat meneer Tarado goed uitkomt....quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet op reageer. Ik wilde alleen reageren op het eerste gedeelte, is niet verboden
Gssly heeft zelf verteld in een artikel dat hij toen een hele andere mindset had. Dat hij niet serieus genoeg was. Dat is na de dood van zijn vriend Antoine Hubert drastisch veranderd en sindsdien is hij een stuk beter geworden. Dat laat hij ook zien bij Alpha Tauri.quote:
Volgens mij reed hij nooit tegen de beste coureur ooit. Nooit. Hij was wel teammaat van Hamilton die hij, soms tegen wil en dank, ondersteunde.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die rijd niet meer in een auto die generfd word op order van Toto om te voorkomen dat HAM z'n befaamde moodswings heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Rosberg mocht ook winnen van de teamleiding, Bottas niet. "Valterri, this is James", weet je nog?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rosberg versloeg hem met geluk terwijl die elke seconde van zijn leven op racen richtte, en Lewis gewoon relaxed zoals altijd ook op andere dingen.
Bottas is zeker wel een goede driver hoor.
Een wereldkampioen is nooit matig. En blijkbaar negeer jij ook de kanttekening die ik maak bij zijn wereldkampioenschap.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:45 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dan nog slaat je selectieve quote cq. grap nergens op, want hij is nou eenmaal verslagen door een middelmatige coureur in de persoon van Rosberg; geluk of niet. En dat is dus niet omdat dat meneer Tarado goed uitkomt....
Ja omdat Bottas een tweede rijder was, dus Bottas had vaker kunnen winnen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg mocht ook winnen van de teamleiding, Bottas niet. "Valterri, this is James", weet je nog?
Dus is je argument dat hij tegen Hamilton reed onzin. Hij reed samen met Hamilton als #2 in het team.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat Bottas een tweede rijder was, dus Bottas had vaker kunnen winnen.
"Geluk of niet"...zei ik juist omdat jij over geluk begon. Zonder geluk vaart niemand wel. Dat Rosberg iedere seconde wijdde aan het kampioenschap zegt verder niets, behalve dat het een slap excuus is. Dan ligt dat toch echt eerder aan Hamilton.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een wereldkampioen is nooit matig. En blijkbaar negeer jij ook de kanttekening die ik maak bij zijn wereldkampioenschap.
Omdat Bottas toen al nauwelijks meer kans maakte op de titel in tegenstelling tot Rosberg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg mocht ook winnen van de teamleiding, Bottas niet. "Valterri, this is James", weet je nog?
Niet helemaal vergelijkbaar omdat Rosberg en Hamilton tegen elkaar voor het kampioenschap streden. Bottas werd elk seizoen na een paar races al op een straatlengte afstand gereden en Hamilton in gevecht was met een derden (die uitspraak was het toch tussen Hamilton en Vettel voor het kampioenschap?)quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg mocht racen tegen Hamilton en mijn gedachte is dat Bottas die kans nooit echt gehad heeft en puur een #2 was ondanks dat Wolff altijd de pretentie had dat dit niet zo was.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:54 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Niet helemaal vergelijkbaar omdat Rosberg en Hamilton tegen elkaar voor het kampioenschap streden en Bottas na een paar races al op een straatlengte afstand was gereden en Hamilton in gevecht was met Vettel (was toen toch?)
Bottas kreeg nooit een afwijkende strategie en Hamilton was nagenoeg altijd de onbetwiste nummer 1 van het team. Dus dat een Verstappen in een mindere auto meer races dan Bottas wint, zegt minder over de kwaliteiten van Bottas dan waar het in het eerste instantie op lijkt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat Bottas toen al nauwelijks meer kans maakte op de titel in tegenstelling tot Rosberg.
Zekfs Verstappen heeft vaker gewonnen in een minder goede auto. Als Bottas echt zo goed was had hij daar wel voor moeten zitten als Hamilton het een keer liet afweten.
Hij kon in het begin van het seizoen altijd wel een paar races winnen, zoals in 2019 en 20. Probleem was dat hij dat niet vol kon houden en terugzakte, waardoor hij de ondersteunende rol moest gaan vervullen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg mocht racen tegen Hamilton en mijn gedachte is dat Bottas die kans nooit echt gehad heeft en puur een #2 was ondanks dat Wolff altijd de pretentie had dat dit niet zo was.
Het ging dubbelop.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rosberg mocht racen tegen Hamilton en mijn gedachte is dat Bottas die kans nooit echt gehad heeft en puur een #2 was ondanks dat Wolff altijd de pretentie had dat dit niet zo was.
Zelfs met dezelfde strategie als Hamilton had hij voor Verstappen moeten blijven in de Mercedes. En als Hamilton dan een keer faalde kon hij profiteren. Dat gebeurde echter niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Bottas kreeg nooit een afwijkende strategie en Hamilton was nagenoeg altijd de onbetwiste nummer 1 van het team. Dus dat een Verstappen in een mindere auto meer races dan Bottas wint, zegt minder over de kwaliteiten van Bottas dan waar het in het eerste instantie op lijkt.
Falen van Hamilton kwam eigenlijk weinig tot nooit voor. Die enkele kans pakte hij soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs met dezelfde strategie als Hamilton had hij voor Verstappen moeten blijven in de Mercedes. En als Hamilton dan een keer faalde kon hij profiteren. Dat gebeurde echter niet.
Hoezo? Hij doet toch wat hij altijd doet? Goed rijden in VT en Q en dan in de race achter de auto's voor hem aan rijden?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:47 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
Anyways, ik kan mij zo voorstellen dat Bottas veel plezier in zijn werk heeft momenteel
Als we 2020 negeren dan was Mercedes niet altijd de beste auto en de strategie was er op gebouwd dat Hamilton kon maximaliseren. Ik vind echt dat je veel te hard bent voor de tweede coureur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zelfs met dezelfde strategie als Hamilton had hij voor Verstappen moeten blijven in de Mercedes. En als Hamilton dan een keer faalde kon hij profiteren. Dat gebeurde echter niet.
Ja, dat dus. Bottas was altijd al best snel. Hij heeft hartstikke vaak pole position gehad. Maar vervolgens in de race gaat-ie zelden overtuigend vooruit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoezo? Hij doet toch wat hij altijd doet? Goed rijden in VT en Q en dan in de race achter de auto's voor hem aan rijden?
Hij zal wat minder druk voelen nu, maar hij is ook de eerste rijder in het team en de auto presteert boven verwachting goed.
Toen Bottas bij Williams zat kwalificeerde hij goed, maar dan in een race kakt hij in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Bottas was altijd al best snel. Hij heeft hartstikke vaak pole position gehad. Maar vervolgens in de race gaat-ie zelden overtuigend vooruit.
Het porpoising van de Ferrari is de reden waarom ik niet geloof dat bij Mercedes porpoising het grootste probleem is.quote:
Ze zijn veel langzamer dan Ferrari, dus dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het porpoising van de Ferrari is de reden waarom ik niet geloof dat bij Mercedes porpoising het grootste probleem is.
Het is een probleem, maar er is veel meer mis bij Mercedes.
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimandequote:
https://www.fia.com/sites(...)eding%20car%2055.pdfquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimande
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimande
nu ga ik zeker niet LIVE kijken, wat een corruptiequote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.
Ik snap het ook niet hoor want HAM reed wel degelijk behoorlijk in de weg. Stroll heb ik niet gezien. Maar misschien komt het omdat Tsunoda als hij zich moet verdedigen niet de handigste dingen zegt? Hij komt me niet over als iemand met vreselijk goede diplomatieke vaardigheden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.
Wat een flauwekul weer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel is 5000 euro armer geworden
Hamilton ging bij nader inzien toch op volle snelheid, de auto is gewoon te langzaamquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De regels worden tegenwoordig (terecht) wat stricter gehandhaafd.quote:
Bij zowel Stroll als Hamilton was er volgens het decision document sprake van meerdere auto's die in de weg reden en bij Tsunoda niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Reprimande was op zijn plaats geweest voor Vettel.
Hij reed tegen Michael Schumacher?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een mooie actie wasquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Een reprimande voor @:ChevyCaprice lijkt mij op zijn plaats.
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een mooie actie was
Dat kan toch ook niet gezond zijn als je dat hoofd zietquote:
Daar kom je wel opvallend makkelijk mee weg inderdaad.quote:
Stroll kon er volgens mij ook weinig aan doen. Hij ging duidelijk opzij, maar in een krappe bocht rij je dan alsnog in de weg. En hij kon niet even wat sneller rijden om die bocht vrij te houden, aangezien er verkeer voor 'm zat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij zowel Stroll als Hamilton was er volgens het decision document sprake van meerdere auto's die in de weg reden en bij Tsunoda niet.
Ik zou zeggen, straf dan alle auto's die in de weg rijden, maar nee, dan kom je er dus mee weg.
ja hoor, jij komt met sprookjes, ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat het jou niet goed uitkomt nee
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Nog meer mensen die zondagochtend in de kroeg gaan kijken?
Is het niet live in de Ziggo Dome?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat de kinderen blijven slapen tot aan de finish. Lekker in bed kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Daar zitten allerlei meet instrumenten inquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waarom ze bij Perez een tuinhek op zijn auto hebben gemonteerd?
[ afbeelding ]
Dan kan hij de deur dichtgooien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had beter een paar minuten kunnen wachten, dan was er niets aan de hand geweestquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.
Top dank je wel!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar zitten allerlei meet instrumenten in
https://racingnews365.nl/(...)ests-voor-dienen/amp
Luchtdruk meten zodat de aero getoetst kan wordenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kent hij niet het hele regelboek uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had beter een paar minuten kunnen wachten, dan was er niets aan de hand geweest
ook wel terecht. Had hij de helm maar goed op moeten doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.
RB houdt na de race een BBQ en dit was een oefening om te kijken hoe lang het duurt voordat het vlees klaar kan zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat er geen scooterrijders in de sidepods komen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Verstappen gooit daar aardappels tegenaan omdat ze vanavond friet willen eten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'El Chapo' gaas, van een nieuwe Mexicaanse sponsorquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Patat zal je bedoelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstappen gooit daar aardappels tegenaan omdat ze vanavond friet willen eten.
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef DjVero het volgende:
Of een paar nakkies erin en het nachtje maar meteen doorhalen. Jammer dat ik alleen geen 20 meer ben
Zal wel afzien worden met het wekkertje om 6:45 op een zondagmorgen. Lang geleden
Dat is toch pas boven de 80?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.
Op mijn 18e kon ik met gemak tot 10:30 aan één stuk door slapen, dat lukt me nu echt niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is toch pas boven de 80?
Nee hoor, begint al bij 30-40quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is toch pas boven de 80?
Hmmm, merk er weinig van.quote:
Ik ben 28 en kan dit bevestigen, het wordt steeds ergerquote:
Opgeruimd staat netjes.quote:
wat frituur je dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verstappen is van onder de rivieren. Dat heet friet.
Erpelsquote:
Ik nader de 50 en heb nergens last van.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en kan dit bevestigen, het wordt steeds erger
Die weet ik! Patat!quote:
Alle auto's met Mercedes motoren zijn langzaam. Porpoising is idd niet hun grootste probleem. Het grootste probleem is is dat ze de motor nauwelijks verder kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn veel langzamer dan Ferrari, dus dat klopt.
De motor zou anderhalf tiende schelen, maar voor de rest hebben alle Mercedes-team de plank misgeslagenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alle auto's met Mercedes motoren zijn langzaam. Porpoising is idd niet hun grootste probleem. Het grootste probleem is is dat ze de motor nauwelijks verder kunnen ontwikkelen.
Maar nog zo consistent als altijdquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regels worden tegenwoordig (terecht) wat stricter gehandhaafd.
RB doet gewoon mee voor de pole en ze hebben de beste auto voor de race.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:08 schreef _UserName_ het volgende:
Straks op het werk de kwali kijken, hoop dat RB de auto nog wat op orde krijgt, ziet er niet fantastisch uit.
Ik betwijfel het, al zit Perez er wel goed bij maar Alonso en Norris zijn naast Ferrari ook sterk dit weekend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 06:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
RB doet gewoon mee voor de pole en ze hebben de beste auto voor de race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |