Veel fijner kijken dan Max vs Mercedes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 05:38 schreef Johannes788 het volgende:
Weekendje leclerc vs max weer incoming
Zou een leuke naam zijn, genoeg vrouwen die Corona heten.quote:
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.quote:
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.
Dat waarderen wij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....
Nu moet ik helaas wel echt opstaan voor werk
Met een baan die voor 80% uit DRS-zones bestaat is het niet zo gek om daar vooral op in te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:59 schreef XL het volgende:
Ferrari weer brutaal veel sneller door de bochten, Red Bull gokt dus weer op de DRS… zou natuurlijk kunnen met 4 zones
quote:
Daar zijn VT's voor om te testen of het werkt of nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe updates lijken nog niet echt te werken
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijdenquote:
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5Kquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijden
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euroquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5K
Post eens een voor en na ergens als ze klaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euro
Maar ja, ik ga het ook niet zelf doen en nu heb ik er wat aan voor de zomer
Ferrari is daar echt loeisnel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Starflyer het volgende:
Max nu wel goed door de laatste sector. Verliest er nog wel tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |