Op mijn 18e kon ik met gemak tot 10:30 aan één stuk door slapen, dat lukt me nu echt niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is toch pas boven de 80?
Nee hoor, begint al bij 30-40quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is toch pas boven de 80?
Hmmm, merk er weinig van.quote:
Ik ben 28 en kan dit bevestigen, het wordt steeds ergerquote:
Opgeruimd staat netjes.quote:
wat frituur je dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Verstappen is van onder de rivieren. Dat heet friet.
Erpelsquote:
Ik nader de 50 en heb nergens last van.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 28 en kan dit bevestigen, het wordt steeds erger
Die weet ik! Patat!quote:
Alle auto's met Mercedes motoren zijn langzaam. Porpoising is idd niet hun grootste probleem. Het grootste probleem is is dat ze de motor nauwelijks verder kunnen ontwikkelen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn veel langzamer dan Ferrari, dus dat klopt.
De motor zou anderhalf tiende schelen, maar voor de rest hebben alle Mercedes-team de plank misgeslagenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Alle auto's met Mercedes motoren zijn langzaam. Porpoising is idd niet hun grootste probleem. Het grootste probleem is is dat ze de motor nauwelijks verder kunnen ontwikkelen.
Maar nog zo consistent als altijdquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De regels worden tegenwoordig (terecht) wat stricter gehandhaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |