Het porpoising van de Ferrari is de reden waarom ik niet geloof dat bij Mercedes porpoising het grootste probleem is.quote:
Ze zijn veel langzamer dan Ferrari, dus dat klopt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het porpoising van de Ferrari is de reden waarom ik niet geloof dat bij Mercedes porpoising het grootste probleem is.
Het is een probleem, maar er is veel meer mis bij Mercedes.
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimandequote:
https://www.fia.com/sites(...)eding%20car%2055.pdfquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimande
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nou heb ik de beelden helaas niet gezien, maar wat was het verschil tussen Tsunoda aan de ene kant en Lewis en Stroll aan de andere kant. Oftewel, waarom kreeg Tsunoda wel een reprimande
nu ga ik zeker niet LIVE kijken, wat een corruptiequote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.
Ik snap het ook niet hoor want HAM reed wel degelijk behoorlijk in de weg. Stroll heb ik niet gezien. Maar misschien komt het omdat Tsunoda als hij zich moet verdedigen niet de handigste dingen zegt? Hij komt me niet over als iemand met vreselijk goede diplomatieke vaardigheden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsunoda krijgt al een straf voor het zich op de baan bevinden, Hamilton komt overal mee weg en Stroll koopt stewards om, dus dit had niet anders kunnen lopen.
Wat een flauwekul weer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Vettel is 5000 euro armer geworden
Hamilton ging bij nader inzien toch op volle snelheid, de auto is gewoon te langzaamquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De regels worden tegenwoordig (terecht) wat stricter gehandhaafd.quote:
Bij zowel Stroll als Hamilton was er volgens het decision document sprake van meerdere auto's die in de weg reden en bij Tsunoda niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Want?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Reprimande was op zijn plaats geweest voor Vettel.
Hij reed tegen Michael Schumacher?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan?
Vijf jaar lang reed hij tegen de beste coureur ooit en nu tegen een rookie
Omdat het gewoon een mooie actie wasquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
Een reprimande voor @:ChevyCaprice lijkt mij op zijn plaats.
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een mooie actie was
Dat kan toch ook niet gezond zijn als je dat hoofd zietquote:
Stroll kon er volgens mij ook weinig aan doen. Hij ging duidelijk opzij, maar in een krappe bocht rij je dan alsnog in de weg. En hij kon niet even wat sneller rijden om die bocht vrij te houden, aangezien er verkeer voor 'm zat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij zowel Stroll als Hamilton was er volgens het decision document sprake van meerdere auto's die in de weg reden en bij Tsunoda niet.
Ik zou zeggen, straf dan alle auto's die in de weg rijden, maar nee, dan kom je er dus mee weg.
ja hoor, jij komt met sprookjes, ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat het jou niet goed uitkomt nee
Ik niet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Nog meer mensen die zondagochtend in de kroeg gaan kijken?
Is het niet live in de Ziggo Dome?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat de kinderen blijven slapen tot aan de finish. Lekker in bed kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
Daar zitten allerlei meet instrumenten inquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
Iemand een idee waarom ze bij Perez een tuinhek op zijn auto hebben gemonteerd?
[ afbeelding ]
Dan kan hij de deur dichtgooien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij had beter een paar minuten kunnen wachten, dan was er niets aan de hand geweestquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.
Top dank je wel!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar zitten allerlei meet instrumenten in
https://racingnews365.nl/(...)ests-voor-dienen/amp
Luchtdruk meten zodat de aero getoetst kan wordenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kent hij niet het hele regelboek uit zijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had beter een paar minuten kunnen wachten, dan was er niets aan de hand geweest
ook wel terecht. Had hij de helm maar goed op moeten doenquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan kan hij toch beter een fine krijgen. Een reprimande kan in de toekomst nog vervelende consequenties hebben. Nu is hij met 5000 dollar klaar.
RB houdt na de race een BBQ en dit was een oefening om te kijken hoe lang het duurt voordat het vlees klaar kan zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Zodat er geen scooterrijders in de sidepods komen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Verstappen gooit daar aardappels tegenaan omdat ze vanavond friet willen eten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is 'El Chapo' gaas, van een nieuwe Mexicaanse sponsorquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:04 schreef Posergoth6667 het volgende:
[ afbeelding ]
Patat zal je bedoelenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verstappen gooit daar aardappels tegenaan omdat ze vanavond friet willen eten.
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef DjVero het volgende:
Of een paar nakkies erin en het nachtje maar meteen doorhalen. Jammer dat ik alleen geen 20 meer ben
Zal wel afzien worden met het wekkertje om 6:45 op een zondagmorgen. Lang geleden
Dat is toch pas boven de 80?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als je geen 20 meer bent is het juist makkelijker om vroeg wakker te worden, je wordt juist te vroeg wakker . In elk geval zo werkt het bij veel volwassenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |