Arm veulen tochquote:
In deze sport kan alles op een duizendste het verschil maken, dus dan denk ik dat ze enigszins tevreden zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
De RB18 is 7kg afgevallen. Zal mogelijk een honderdste gaan uitmaken?
https://www.gpblog.com/nl(...)rijd-nu-aangaan.html
Is een prima tijd....om te slapen. Gewoon om 1030 kijken.quote:
Lol 10kg 0,1s?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
Honderdste = 0,01quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Dat zou betekenen dat ze met volle tank 1,4s langzamer zouden gaan.
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar een duistere tijd dat ik tot 2 uur 's nachts zat te F5'en en het seizoen 3 maanden werd uitgesteld
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
10kg voor 0.2 seconden. Dat licht aardig in de buurt bij wat RN365 op 02 april in een artikel noemde (8 kgs voor 0.2s).quote:Coronel denkt dat de afgevallen RB18 direct voor een verschil kan zorgen in Melbourne. In de wagens waar Coronel in rijdt staat een verschil van 10 kilo gelijk aan één tiende, maar hij denkt dat het in de Formule 1 het dubbele is.
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...
[..]
Mercedes gaat nu Lewis vragen z'n ego thuis te laten om hetzelfde te bewerkstelligen...
Krijgen ze straks weer zeik met de FIA dat ze zelfs RB/Ferrari op een rondje zetten.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel het scheelt is vooral afhankelijk van het aantal langzame bochten omdat er eerder geremd moet worden en er meer geaccelereerd moet worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
10kg voor 0.2 seconden. Dat licht aardig in de buurt bij wat RN365 op 02 april in een artikel noemde (8 kgs voor 0.2s).
0.2 seconde is 'veel'. Dat kan inderdaad net het verschil maken tussen achter of voor de Ferrari's rijden.
Dan zit Mercedes ruim onder het minimumgewicht, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Is de F1tv-app een beetje spoilervrij als je het terug wilt kijken?
Zeker. Als je inlogt, kun je nergens zien wat bv de uitslag van de race of de quali is. Zelfs als je push-berichten aanzet, krijg je nooit een bericht waarin een uitslag vermeld wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Is de F1tv-app een beetje spoilervrij als je het terug wilt kijken?
[..]
Of een willekeurig ander tijdstip waar @Nattekat nog woester van wordt.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
jammer dat de kwali niet ook om 7 uur is
Race ronde 1 is duidelijk meer dan 1,4 langzamer dan de laatste rondequote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Nee, het dubbele. De schatting is dat 10 kilo een verschil maakt van twee tienden.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:13 schreef mikieu het volgende:
[..]
Lol 10kg 0,1s?
Lekker rustig ontbijtje, douchen, stukje op de MTB als het droog is en door met voetbal.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nou iig nog wat aan onze dag zondag. Als die race afgelopen is is het nog vroeg
Lekker croissantjes eten tijdens de race hahaquote:Op donderdag 7 april 2022 19:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Lekker rustig ontbijtje, douchen, stukje op de MTB als het droog is en door met voetbal.
Dan zijn ze niet meer vers, de winkel is pas 10 uur open zondag.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker croissantjes eten tijdens de race haha
[..]
Weinig bakkers dus die dingen nog zelf makenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet meer vers, de winkel is pas 10 uur open zondag.
Van de bakker is wel het lekkerst inderdaad. Wel een goed overigens, bevroren croissantjes halen bij de bakker.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weinig bakkers dus die dingen nog zelf makenalthans hier in het dorp niet iig. Maar kan ze er wel bevroren krijgen en zelf afbakken
Ja wij doen dat best regelmatig. Bevalt primaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Van de bakker is wel het lekkerst inderdaad. Wel een goed overigens, bevroren croissantjes halen bij de bakker.
Kun je nagaan hoe het voelde om aan de gate van het circuit te staan die dag.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg flashbacks naar een duistere tijd dat ik tot 2 uur 's nachts zat te F5'en en het seizoen 3 maanden werd uitgesteld
quote:
Veel fijner kijken dan Max vs Mercedes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 05:38 schreef Johannes788 het volgende:
Weekendje leclerc vs max weer incoming
Zou een leuke naam zijn, genoeg vrouwen die Corona heten.quote:
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.quote:
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....quote:Op vrijdag 8 april 2022 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is dan ook dat ik stomtoevallig klokslag 05:00 wakker werd. Denk dat ik in plaats van een biologische, een F1 klok heb.
Dat waarderen wij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ook ja, was het ook niet van plan maar werd wakker en toen maar vanuit bed op m'n tablet gekeken..... en hier ff bij de Fokvriendjes langsgegaan met m'n vlaggetje....
Nu moet ik helaas wel echt opstaan voor werk
Niet alleen Max, maar ook de autoquote:
Met een baan die voor 80% uit DRS-zones bestaat is het niet zo gek om daar vooral op in te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:59 schreef XL het volgende:
Ferrari weer brutaal veel sneller door de bochten, Red Bull gokt dus weer op de DRS… zou natuurlijk kunnen met 4 zones
quote:
Daar zijn VT's voor om te testen of het werkt of nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:19 schreef Starflyer het volgende:
De nieuwe updates lijken nog niet echt te werken
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijdenquote:
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5Kquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik laat m'n tuin doen en die gasten staan ook al vroeg voor de deur, dus dat komt eigenlijk wel goed uit nu met deze sessietijden
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euroquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow mijn tuin wordt binnenkort ook helemaal veranderd/aangelegd door een tuinman. Ik verschoot me wel een beetje van de kosten. Stukje van de tuin van 5 bij 9 of iets, tegels en kunstgras eruit, rondom borders en wat grote plantenbakken erin en een stuk fatsoenlijk kunstgras erin. Dik 5K
Post eens een voor en na ergens als ze klaar zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, same here. Zeven bij zeven, wat tegels, grind en een schutting. Drie dagen werk, vijf en een half duizend euro
Maar ja, ik ga het ook niet zelf doen en nu heb ik er wat aan voor de zomer
Ferrari is daar echt loeisnel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Starflyer het volgende:
Max nu wel goed door de laatste sector. Verliest er nog wel tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |