en het lijkt er toch op dat in biofuel Petronas niet zo goed is als Shell en Essoquote:Op vrijdag 8 april 2022 09:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lost alleen een deel van de drag problemen op. De porpoising wordt daarmee niet opgelost. Daarvoor is waarschijnlijk een aanpassing aan de vloer nodig.
Ja redelijk vind ik: de teksten vanuit de Formula 1-app (dat is de app met de cijfertjes) in je balk zijn zelfs redelijk neutraal.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:36 schreef Vijf_voor het volgende:
Is de F1tv-app een beetje spoilervrij als je het terug wilt kijken?
Niet als de kans bestaat dat er nog iemand met 300 km/h langs komt scheuren.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:45 schreef DjVero het volgende:
[..]
Met 300km/h+ over de baan scheuren, maar met een tantoe pet over het circuit mag dan weer niet, tsss
Ook dat, ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het lijkt er toch op dat in biofuel Petronas niet zo goed is als Shell en Esso
Ik verwacht wel wat van Sainz ook dit weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt weer een weekendje Max tegen leclerc
Prima, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit wordt weer een weekendje Max tegen leclerc
Denk niet dat die Max en Charles kan bijhouden. En stel het lukt hem wel dan hoop ik dat Sergio ze ook bij kan houdenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht wel wat van Sainz ook dit weekend
Ik heb er ook geen probleem mee hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima, toch?
Plaats 10 geeft ook een punt, wees gerust
ik heb het idee dat hij toch wat dichterbij komt op racepace, kwalificatie is hij nog niet op het niveau van die andere 2quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk niet dat die Max en Charles kan bijhouden. En stel het lukt hem wel dan hoop ik dat Sergio ze ook bij kan houden
gaat hij 2026 halen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ik lach mij trouwens dood om Bottas, die rijd in een Alfa gewoon beide Mercedessen naar huis, wat zal die een lol hebben in die auto met een switch naar een Audi fabrieksteam in het vooruitzicht ook nog eens keer.
Op basis waarvanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me serieus af of die Ferrari wel helemaal legaal is.
Hij trekt wel weer (net als met de fuelflow dingetje) heel snel uit de bochtenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:28 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me serieus af of die Ferrari wel helemaal legaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |