abonnement Unibet Coolblue
pi_204329444
HBO Max is een streamingdienst die je series, films en documentaires biedt van Warner Bros, HBO, Max Originals, DC, Cartoon Network en nog veel meer.

https://www.hbomax.com/nl/nl

quote:
HBO Max is vanaf 8 maart 2022 beschikbaar in Nederland! Je kan je vanaf die dag abonneren op de nieuwe streamingdienst.

HBO Max in Nederland
Nederland heeft er een nieuwe streamingdienst bijgekregen. HBO Max lanceerde 8 maart officieel in ons land en gaat de concurrentie aan met de andere streamingdiensten die we hier al hebben. Denk aan Netflix, Disney Plus, Videoland en Amazon Prime Video.

Wat heeft HBO Max te bieden, wat betaal je ervoor in Nederland en welke series en films kun je kijken?

1. Wat is HBO Max?
Hoewel HBO Max nu pas beschikbaar is in Nederland, bestaat de streamingdienst al langer. In 2020 lanceerde het platform in de Verenigde Staten en later breidde HBO Max ook uit naar Europa. Je kent HBO misschien wel van topseries als Game of Thrones, The Sopranos, The Wire en Euphoria. De dienst is vooral interessant vanwege de exclusieve series en films die je erop vindt. Voorheen kon je het aanbod van HBO kijken via Ziggo.

2. Wat kost HBO Max?
Dat hangt af van welk abonnement je kiest. HBO Max komt in Nederland met een Basic- en Standaard-abonnement. Kies je voor Basic, dan betaal je het minst - maar krijg je ook minder functies. Zo ligt de maximale videokwaliteit op 720p, wat op grote 4K-televisies niet zo scherp oogt. Ook kun je minder films en series voor offline gebruik downloaden, en maar op één apparaat kijken.

Kies je voor het Standaard-abonnement, dan kijk je films en series in full-hd (1080p) of 4K-resolutie. Je kan tot 30 titels voor offline gebruik downloaden en op maximaal drie apparaten tegelijk naar HBO Max kijken. Omdat het prijsverschil tussen Basic en Standaard erg meevalt, is het interessanter om voor het 'beste' abonnement te gaan.

Voor Basic betaal je 5,99 euro, maar als je tussen 8 en 31 maart een abonnement neemt, krijg je 'levenslang' 50 procent korting. Oftewel: je betaalt dan slechts 2,99 euro per maand, waarmee HBO Max bijvoorbeeld even goedkoop is als Amazon Prime Video. Voor het Standaard-abonnement ben je tijdens de kortingsperiode 3,99 euro per maand kwijt, in plaats van 7,99 euro.

De korting vervalt trouwens als je besluit je HBO Max-abonnement stop te zetten. Wil je later weer van de dienst gebruikmaken, dan betaal je de volle pond en geldt de korting niet meer. Het annuleren van HBO Max kan - net als bij andere streamingdiensten - wanneer je maar wil.

3. Wat kan ik op HBO Max zien?
HBO Max verdeelt zijn aanbod in zogeheten 'hubs'. Je kan kijken naar alle exclusieve HBO-series, zoals Game of Thrones, Euphoria, The Sopranos, Friends en The Wire. Daarnaast vind je er de 'HBO Max Originals', oftewel series die specifiek voor de dienst worden gemaakt.

Verder kun je bij HBO Max terecht voor films van Warner Bros. en DC. Voorbeelden hiervan zijn de The Lord of The Rings-films, Godzilla, Harry Potter, The Suicide Squad en nog veel meer. Ook nieuwere films, zoals The Batman, zijn als eerste op de dienst te vinden, vaak al anderhalve maand na hun bioscooprelease.


[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 05-04-2022 09:58:52 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Beste/leukste mod 2022 maandag 4 april 2022 @ 16:17:31 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_204329544
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2022 16:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]
OHNOES EEN TRANSGENDER!!! DAN MOET HET WEL WOKE ZIJN!!!!!!11111

:')
Vind Jules er goed uitzien overigens

Niet stereotype Twitter-transgender die je al snel naar voren haalt als je transgenders wilt bashen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Admin maandag 4 april 2022 @ 16:22:34 #3
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204329604
Zullen we gewoon de series en hun inhoud gaan bespreken (= ontopic) en niet het al dan niet seksueel aantrekkelijke uiterlijk van de cast gaan waarderen (= offtopic)?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204329747
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 16:22 schreef Breuls het volgende:
Zullen we gewoon de series en hun inhoud gaan bespreken (= ontopic) en niet het al dan niet seksueel aantrekkelijke uiterlijk van de cast gaan waarderen (= offtopic)?
Sydney heeft anders behoorlijk wat inhoud...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204333568
Mooie laatste aflevering van Euphoria! Als je door het enigszins makkelijke verhaal heenkijkt zit het toch allemaal ijzersterk in elkaar.
Wat een genot hoe het in elkaar is gezet. Prachtig gemaakt.
Dikke 8.
pi_204336229
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 21:26 schreef Bronson het volgende:
Mooie laatste aflevering van Euphoria! Als je door het enigszins makkelijke verhaal heenkijkt zit het toch allemaal ijzersterk in elkaar.
Wat een genot hoe het in elkaar is gezet. Prachtig gemaakt.
Dikke 8.
ben je blij met de tijd die je bespaart hebt met de 25 fps?

ga je nu aan game of thrones beginnen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204336286
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
ben je blij met de tijd die je bespaart hebt met de 25 fps?

ga je nu aan game of thrones beginnen?
Neen, ik heb namelijk HBO aangeschaft voor kwaliteitsseries. En daar valt GoT zondermeer niet onder.
  dinsdag 5 april 2022 @ 11:45:25 #8
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204337308
meer series beginnen NL subs te krijgen.
pi_204337890
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 21:26 schreef Bronson het volgende:
Mooie laatste aflevering van Euphoria! Als je door het enigszins makkelijke verhaal heenkijkt zit het toch allemaal ijzersterk in elkaar.
Wat een genot hoe het in elkaar is gezet. Prachtig gemaakt.
Dikke 8.
Wel jammer dat ook deze kwaliteitsserie met ultiem budget en uiterste zorg in de productie weer in de laatste fase wordt vernacheld door prutsers op de ondertiteling te zetten.








(De hele zin paste natuurlijk niet in één keer in beeld.)

Echt, HBO...:

pi_204338253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Wel jammer dat ook deze kwaliteitsserie met ultiem budget en uiterste zorg in de productie weer in de laatste fase wordt vernacheld door prutsers op de ondertiteling te zetten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(De hele zin paste natuurlijk niet in één keer in beeld.)

Echt, HBO...:

[ afbeelding ]
Ze zullen die stomme Nederlandse ondertitels wel niet belangrijk vinden.

Die half afgebroken zinnen zie ik trouwens op Netflix ook weleens voorbijkomen. :')
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 13:47:44 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_204338451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Wel jammer dat ook deze kwaliteitsserie met ultiem budget en uiterste zorg in de productie weer in de laatste fase wordt vernacheld door prutsers op de ondertiteling te zetten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(De hele zin paste natuurlijk niet in één keer in beeld.)

Echt, HBO...:

[ afbeelding ]
Wat de neuk _O-

Dat kan echt niet inderdaad :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204338524
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_204338603
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
pi_204338649
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef Solotovski het volgende:
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
:')
  dinsdag 5 april 2022 @ 14:12:11 #15
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204338690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
dat is toch het punt niet. mensen in mijn huishouding kijken graag mee met ondertiteling in hun eigen taal, wat is daar mis mee?

Vorige topic was hier ook al zo'n discussie over. Uiteindelijk is dat een persoonlijke keuze die een ander niet voor iemand hoeft te maken om welke reden dan ook.
pi_204338698
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:12 schreef Gunner het volgende:

[..]
dat is toch het punt niet. mensen in mijn huishouding kijken graag mee met ondertiteling in hun eigen taal, wat is daar mis mee?

Vorige topic was hier ook al zo'n discussie over. Uiteindelijk is dat een persoonlijke keuze die een ander niet voor iemand hoeft te maken om welke reden dan ook.
Ja maar het is toch onwijs stoer om te kunnen zeggen dat je alles wel snapt in het Engels.
Tap tap tap
pi_204338765
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
Omdat we Nederlands zijn misschien?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin dinsdag 5 april 2022 @ 14:23:13 #18
35723 crew  GGMM
pi_204338782
Vanaf nu ga ik wat de neuk ook gebruiken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204338784
Oke jezus doe maar rustig hoor mensen :')

Was toch gewoon een vraag man man
pi_204338802
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef Solotovski het volgende:
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
_O-
pi_204338824
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:24 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
_O-
Heb je Disney+? Moet je die docu City of Angels, City of Death kijken. Die is volgens mij door dezelfde persoon ondertiteld als Paradise Lost. Man man man.
Tap tap tap
pi_204338992
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef Solotovski het volgende:
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
"Fuckin' poison ivy all over me"

Paulie Walnuts
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204339041
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Heb je Disney+? Moet je die docu City of Angels, City of Death kijken. Die is volgens mij door dezelfde persoon ondertiteld als Paradise Lost. Man man man.
Ik zal eens kijken!

Die nieuwe docu's van dit weekend, "Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses" en "Fantastic Beasts: A Natural History" lijken ook weer door Google Translate gehaald. ;(



  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 14:47:41 #24
319979 Fok-it
All is well
pi_204339050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
Ik spreek vrijwel vloeiend Engels maar alsnog lees ik bijna al mijn boeken in het Nederlands. Heeft niet zoveel met kunde te maken als met wat gewoon fijner voor je is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204339058
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ik zal eens kijken!

Die nieuwe docu's van dit weekend, "Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses" en "Fantastic Beasts: A Natural History" lijken ook weer door Google Translate gehaald. ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Fantastische beesten :D
Tap tap tap
pi_204339133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Ik zal eens kijken!

Die nieuwe docu's van dit weekend, "Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses" en "Fantastic Beasts: A Natural History" lijken ook weer door Google Translate gehaald. ;(

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jammer dat Wild Card niet Wilde Kaart is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 5 april 2022 @ 14:55:22 #27
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204339134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
Maar de gemiddelde kijker zit dan weer niet op FOK! en vindt het wellicht gewoon prettiger met Nederlandse ondertiteling, wat doorgaans toch de moedertaal is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204339262
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
Dat zou kunnen, maar dat is natuurlijk geen excuus voor slechte Nederlandse ondertiteling.
Als ze die aanbieden, en mensen abonnementsgeld betalen, moet die gewoon goed zijn.

Persoonlijk vind ik Nederlandse ondertiteling fijner, omdat ik dan meer kan ontspannen; ik hoef niet in m'n hoofd nog alles te vertalen. Als vertaler doe ik dat overdag al lang genoeg. En als er dan een onbekende term in zit, heb je gelijk de vertaling erbij.
Maar hiervoor moet de ondertiteling dan natuurlijk wel goed zijn.

Bedenk ook dat mensen steeds minder fysieke media lezen en des te meer films en series via streamingdiensten kijken. Ondertitels zijn voor velen dus (een van) de meest gelezen teksten. Ook daarom is het belangrijk dat ondertitels goed genoeg zijn, zodat mensen geen fouten gaan overnemen.
Bij schoolboeken wordt er volgens mij wel op toegezien dat ze in zekere mate foutloos zijn, maar in ondertitels kun je tegenwoordig blijkbaar gewoon 'bewerkd', 'leesden' en 'wat de neuk' neerpennen.
pi_204339280
Wat de neuk zeg ik zelf wel, maar zou het nooit in een vertaling gebruiken, en al helemaal niet in ondertiteling.
Tap tap tap
pi_204339370
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 14:02 schreef Funzel het volgende:
Dit is niet bedoeld om mensen de grond in te praten of wat dan ook hoor, maar waarom niet gewoon met Engelse subs kijken dan? Neem aan dat de gemiddelde FOK'ker dat toch prima spreekt?
Ik kan ook prima in het Engels kijken, maar mijn vader bijvoorbeeld niet. Die wil als we iets samen kijken dat met Nederlandse subs doen.
Dat “je kunt toch in het Engels kijken” vind ik zo’n dooddoener. :)
Als ik betaal voor een streamingdienst in Nederland, moet het aanbod op z’n minst de keus bieden tussen Engels en Nederlands.
Het maakt me niet zoveel uit of dat meteen bij de start is of niet, of door technische problemen of wat dan ook, maar ik verwacht gewoon de keus te hebben voor goede Nederlandse subs in de long run.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mandy040986 op 05-04-2022 15:23:01 ]
pi_204339447
Ik heb al zitten kijken of er toevallig een vacature vertaler of zo beschikbaar is, maar helaas :D
pi_204339492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:05 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Dat zou kunnen, maar dat is natuurlijk geen excuus voor slechte Nederlandse ondertiteling.
Als ze die aanbieden, en mensen abonnementsgeld betalen, moet die gewoon goed zijn.

Persoonlijk vind ik Nederlandse ondertiteling fijner, omdat ik dan meer kan ontspannen; ik hoef niet in m'n hoofd nog alles te vertalen. Als vertaler doe ik dat overdag al lang genoeg. En als er dan een onbekende term in zit, heb je gelijk de vertaling erbij.
Maar hiervoor moet de ondertiteling dan natuurlijk wel goed zijn.

Bedenk ook dat mensen steeds minder fysieke media lezen en des te meer films en series via streamingdiensten kijken. Ondertitels zijn voor velen dus (een van) de meest gelezen teksten. Ook daarom is het belangrijk dat ondertitels goed genoeg zijn, zodat mensen geen fouten gaan overnemen.
Bij schoolboeken wordt er volgens mij wel op toegezien dat ze in zekere mate foutloos zijn, maar in ondertitels kun je tegenwoordig blijkbaar gewoon 'bewerkd', 'leesden' en 'wat de neuk' neerpennen.
Ja oké, fair enough. Voor mij is het ook altijd een beetje een manier om gewoon m'n Engels op peil te houden, maar ieder z'n eigen redenen. :P
pi_204339798
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:24 schreef DjVero het volgende:
Ik heb al zitten kijken of er toevallig een vacature vertaler of zo beschikbaar is, maar helaas :D
Misschien hebben ze dat als tolk vertaald.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204340516
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Invisible Pilot - [VS] Miniserie 2022 12 | Documentaire
Een karakterstudie en het verhaal van hoe Gary Betzner, een stille, hardwerkende vader, zijn dood in scène zette, zijn naam veranderde, door de CIA werd gerekruteerd en de klokkenluider werd in de Iran-Contra-affaire rond Reagan.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204345905
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tony Hawk: Until the Wheels Fall Off - [VS] 2022 13 2:03 uur | Documentaire
Deze film, op basis van intieme interviews met Tony Hawk zelf, geeft een alomvattend beeld van het leven van de skateboarder, zijn legendarische carrière en zijn relatie met de sport waarmee hij tientallen jaren synoniem was.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 6 april 2022 @ 10:35:49 #36
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_204346574
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef Solotovski het volgende:
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
Opzich wel een eerlijk scheldwoord als je ergens vast zit in de struiken.
Oh.
  woensdag 6 april 2022 @ 10:37:54 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_204346594
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat de neuk zeg ik zelf wel, maar zou het nooit in een vertaling gebruiken, en al helemaal niet in ondertiteling.
Ik zou het gewoon vertalen als 'drommels'.
Oh.
pi_204346649
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:55 schreef Solotovski het volgende:
Laatst een aflevering van the sopranos, iemand liep door struikgewas heen en zei fuck ofzo, werd vertaald naar 'kanker'
Paulie Walnuts?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Jor_Dii op 06-04-2022 11:57:44 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204347311
Rome blijkt er ook op te staan.

Toen ik nog thuis woonde ooit met mijn ma op lineaire tv die serie gedeeltelijk gezien/begonnen. Nu eindelijk eens af kijken :D
  woensdag 6 april 2022 @ 11:57:26 #40
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204347322
Top.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 6 april 2022 @ 11:57:38 #41
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204347324
Peacemaker af, heerlijke ongein! Simpel van genoten!

Nu door naar Euphoria. Eerste aflevering beviel. Lekker tempo, zeker voor een serie met afleveringen van een uur. Actuele en relevante onderwerpen. Goed in elkaar gezet.
pi_204347327
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 11:57 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zou deze even in een spoiler zetten, wel zo leuk voor mensen die Sopranos nog moeten kijken.
Done, excuus :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 april 2022 @ 14:19:30 #43
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204359284
ben aan Docu begonnen over Tony Hawk. (SkateBoarder)
aanrader, dat je als nakomertje alles kan bereiken in je leven.
pi_204360385
Vandaag zou toch Tokyo Vice komen? Kan hem nog niet vinden.
  Admin donderdag 7 april 2022 @ 16:43:42 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204360769
Komt morgen:
quote:
De Max Original misdaadserie TOKYO VICE, van Endeavor Content en WOWOW, de meest toonaangevende premium betaalzender van Japan, is vanaf vrijdag 8 april a.s. te zien op HBO Max. Op deze dag verschijnen de eerste twee afleveringen, gevolgd door een wekelijkse nieuwe aflevering.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204360902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Wat de neuk zeg ik zelf wel, maar zou het nooit in een vertaling gebruiken, en al helemaal niet in ondertiteling.
Ondertitels vallen me zelden echt op, maar laatst toen 'pussy' vertaald werd met 'pussy' ergerde ik me toch wel weer even aan HBO.
anonieme razernist
pi_204360910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:46 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Wel jammer dat ook deze kwaliteitsserie met ultiem budget en uiterste zorg in de productie weer in de laatste fase wordt vernacheld door prutsers op de ondertiteling te zetten.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
(De hele zin paste natuurlijk niet in één keer in beeld.)

Echt, HBO...:

[ afbeelding ]
Ik vind het echt beschamend slecht.
anonieme razernist
pi_204361280
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One Perfect Shot - [VS] S01 2022 12 | Documentaire
In deze fascinerende documentairereeks nodigt executive producer en filmmaker Ava DuVernay topregisseurs uit om zich te verdiepen in een van hun gedenkwaardigste en meest iconische filmscènes – één frame per keer.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204363876
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef Breuls het volgende:
Komt morgen:
[..]

Bijzonder, in de VS staan de eerste 3 ipv 2 al sinds gisteren/vandaag ipv morgen online.
Nou ja, dat ene dagje kan ik nog wel wachten :P
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 20:37:02 #50
9859 crew  Karina
Woman
pi_204364316
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef Breuls het volgende:
Komt morgen:
[..]

ow die ga ik kijken. houd wel van die Japanse series.

En nog een ander soort klacht over de ondertitels: ik vind het lettertype vervelend :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 april 2022 @ 20:51:18 #51
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204364737
twitter
Wat is dat trouwens voor raars dat als je een episode download je wel alle ondertitels hebt maar streaming niet?

Getest bij TBBT en het klopt idd

[ Bericht 81% gewijzigd door Gunner op 07-04-2022 20:58:28 ]
  Admin donderdag 7 april 2022 @ 21:33:26 #52
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204365716
quote:
Op donderdag 7 april 2022 @ 20:19 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Bijzonder, in de VS staan de eerste 3 ipv 2 al sinds gisteren/vandaag ipv morgen online.
Nou ja, dat ene dagje kan ik nog wel wachten :P
Ik weet niet precies waarom er een dag tussen zit. Bij series die eerst op HBO moeten worden uitgezonden kan ik het nog wel beredeneren, maar hierbij niet. Misschien moet HBO Max US voorrang krijgen op de rest van de wereld, maar dat is natuurlijk maar een aanname.

Het betekent wel dat we dus niet een serie moeten opzoeken op IMDb of Wikipedia om de releasedatum te leren, maar dat we Nederlandse bronnen moeten raadplegen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204366456
HBO Max on Apple TV just got way better — and I tested it
https://www.tomsguide.com/news/hbo-max-new-app-hands-on
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204368156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:43 schreef Breuls het volgende:
Komt morgen:
[..]

Ach, ik las dat boek ooit. Ik dacht dat de titelovereenkomst toeval was.
anonieme razernist
pi_204368516
Winning Time is echt fantastisch, aanrader.
pi_204371079
Tokyo Vice (2022). NL twee afleveringen. Amerika drie op dezelfde dag.

Waar betaal je nog voor?
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:58:05 #57
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204371248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Tokyo Vice (2022). NL twee afleveringen. Amerika drie op dezelfde dag.

Waar betaal je nog voor?
Ze lopen achter met ondertiteling.
De derde moet nog gemaakt worden.
pi_204371332
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Tokyo Vice (2022). NL twee afleveringen. Amerika drie op dezelfde dag.

Waar betaal je nog voor?
Nou dan stop je ermee.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 april 2022 @ 13:29:41 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204371648
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:33 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik weet niet precies waarom er een dag tussen zit. Bij series die eerst op HBO moeten worden uitgezonden kan ik het nog wel beredeneren, maar hierbij niet. Misschien moet HBO Max US voorrang krijgen op de rest van de wereld, maar dat is natuurlijk maar een aanname.

Het betekent wel dat we dus niet een serie moeten opzoeken op IMDb of Wikipedia om de releasedatum te leren, maar dat we Nederlandse bronnen moeten raadplegen.
Gewoon via Episodecalendar, dan krijg je ze in je kalender inclusief een offset van X dagen die je zelf in kunt stellen _O_

Edit: Ok, offset kun je niet helemaal naar eigen keuze instellen zie ik :+

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Admin vrijdag 8 april 2022 @ 13:34:24 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204371718
quote:
Op vrijdag 8 april 2022 @ 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Tokyo Vice (2022). NL twee afleveringen. Amerika drie op dezelfde dag.

Waar betaal je nog voor?
Beetje verwende houding wel, vind je niet?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204371741
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:34 schreef Breuls het volgende:

[..]
Beetje verwende houding wel, vind je niet?
Streamingsdiensten zijn gewoon kut en Nederland komt er ook nog eens bekaaid vanaf. Daarom fysieke media.
pi_204372451
Ik las bij Full Metal Jacket de woorden '(…)cultfilmer Stanley Kubrick' en keek toen eens bij the Shining of ze daar misschien ook zoiets doms hadden geschreven:



Daarom schieten die ondertitels niet op, de vertalers moeten eerst alle titels vertalen.

[ Bericht 8% gewijzigd door NoCigar op 08-04-2022 16:36:23 ]
anonieme razernist
pi_204372556
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik las bij Full Metal Jacket de woorden '(…)cultfilmer Stanley Kubrick' en keek toen eens bij the Shining of ze daar ook zoiets doms hadden geschreven:

[ afbeelding ]

Daarom schieten die ondertitels niet op, de vertalers moeten eerst alle titels vertalen.
:') ________!
pi_204372634
Boooh die Sydney heeft wel tieten zeg.


@RamboDirk @Poepz0r @Breuls
pi_204374117
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokyo Vice - [VS] S01E01-S01E03 2022 16 - Max Originals | Drama, Misdaad, Thriller
Deze misdaadserie, losjes gebaseerd op Jake Adelsteins ervaringen, volgt de jonge Amerikaanse journalist terwijl hij afdaalt in de kleurrijke onderwereld van Tokio, eind jaren 90, waar niets is wat het lijkt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204374517
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:36 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Streamingsdiensten zijn gewoon kut en Nederland komt er ook nog eens bekaaid vanaf. Daarom fysieke media.
Even naar de videotheek vanavond.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 8 april 2022 @ 19:09:52 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_204374965
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Ik las bij Full Metal Jacket de woorden '(…)cultfilmer Stanley Kubrick' en keek toen eens bij the Shining of ze daar misschien ook zoiets doms hadden geschreven:

[ afbeelding ]

Daarom schieten die ondertitels niet op, de vertalers moeten eerst alle titels vertalen.
Hm. In mijn app staat gewoon ‘The Shining’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_204375075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Hm. In mijn app staat gewoon ‘The Shining’.
Heb het via de klantenservice gemeld en het is nu aangepast ^O^
pi_204375107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Heb het via de klantenservice gemeld en het is nu aangepast ^O^
Jammer...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  roze vrijdag 8 april 2022 @ 19:32:23 #70
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204375279
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2022 17:58 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokyo Vice - [VS] S01E01-S01E03 2022 16 - Max Originals | Drama, Misdaad, Thriller
Deze misdaadserie, losjes gebaseerd op Jake Adelsteins ervaringen, volgt de jonge Amerikaanse journalist terwijl hij afdaalt in de kleurrijke onderwereld van Tokio, eind jaren 90, waar niets is wat het lijkt.
Dit lijkt me wel leuk.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 april 2022 @ 21:50:27 #71
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204377047
King Richard gezien. Prima film, maar niet meer dan dat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 8 april 2022 @ 23:42:54 #72
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204378230
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:34 schreef Breuls het volgende:

[..]
Beetje verwende houding wel, vind je niet?
Negeer die ONZ troll gewoon :) komt nooit wat zinnigs uit

Met Flight Attendant begonnen. Best aardig.
  vrijdag 8 april 2022 @ 23:52:12 #73
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_204378309
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 23:42 schreef Gunner het volgende:

Met Flight Attendant begonnen. Best aardig.
Hier ook :Y

En Kaley is altijd :9
stupidity has become as common as common sense was before
pi_204378584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 21:50 schreef borisz het volgende:
King Richard gezien. Prima film, maar niet meer dan dat.
Film komt hard aan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204378894
Weer begonnen met The Wire en na 2 afleveringen kan ik maar een ding concluderen: wat is dit toch een fantastische serie _O_
  Admin zaterdag 9 april 2022 @ 17:26:42 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204384130
De Deense film Jagten van Thomas Vinterberg, met Mads Mikkelsen, is gisteren toegevoegd. Daar kwam ik achter omdat ik die film in de TV-app op Apple TV had gemarkeerd voor in mijn 'volgende'-lijst. Blijkbaar krijg je dan een notificatie als een gekoppelde streamingdienst zo'n titel toevoegt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 9 april 2022 @ 18:54:15 #77
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204384948
Ik wilde aan King Richard beginnen. Na die klap geen Big Will voor mij.
  Forum Admin zaterdag 9 april 2022 @ 18:58:09 #78
35723 crew  GGMM
pi_204384979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik wilde aan King Richard beginnen. Na die klap geen Big Will voor mij.
Dat zal hem leren :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 9 april 2022 @ 19:57:11 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_204385539
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik wilde aan King Richard beginnen. Na die klap geen Big Will voor mij.
Dit is toch altijd wel zo treurig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204385577
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik wilde aan King Richard beginnen. Na die klap geen Big Will voor mij.
Klap in het gezicht dit voor Will.
pi_204386056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2022 18:54 schreef KingRadler het volgende:
Ik wilde aan King Richard beginnen. Na die klap geen Big Will voor mij.
Schijnt enorm saai te zijn en dat was voor de klap .
SOONY
  Admin zondag 10 april 2022 @ 09:01:24 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204390861
Ik heb King Richard in de bioscoop gezien en vond het (en hem) erg goed. Die Oscar is helemaal niet onterecht. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 10 april 2022 @ 09:01:48 #83
319979 Fok-it
All is well
pi_204390868
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2022 09:01 schreef Breuls het volgende:
Ik heb King Richard in de bioscoop gezien en vond het (en hem) erg goed. Die Oscar is helemaal niet onterecht. :)
Eens.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_204391170
Uitstekende film, King Richard. Normaal gezien nooit zo’n fan van Will Smith, maar in deze film vind ik hem echt grandioos.
pi_204402556
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin maandag 11 april 2022 @ 12:03:05 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204402734
quote:
Op maandag 11 april 2022 @ 11:39 schreef Aether het volgende:
[twitter]https://twitter.com/hbomaxnl/status/1513411549305745410[/twitter]
Voor de volledigheid:
quote:
The Batman vanaf 18 april op HBO Max
Het is meer dan een oproep... Het is een waarschuwing.

De Warner Bros. hitfilm THE BATMAN, geregisseerd door Matt Reeves, met in de hoofdrol Robert Pattinson als Gotham City's bekende misdaadbestrijder en zijn alter ego, de teruggetrokken miljardair Bruce Wayne, is vanaf 18 april a.s. te streamen op HBO Max.

-

Twee jaar lang heeft Bruce Wayne (Robert Pattinson) de straten van Gotham City bewaakt als de Batman. Hij is een schrikbeeld voor criminelen geworden en heeft zo de duistere kant van de stad leren kennen. Met slechts een paar trouwe bondgenoten - butler Alfred Pennyworth (Andy Serkis) en inspecteur James Gordon (Jeffrey Wright) - in een stad waar corruptie hoogtij viert, staat de eenzame held voor de gewone burgers symbool voor wraak.

Als een moordenaar het op sadistische wijze gemunt heeft op de elite van Gotham, leidt een spoor van cryptische aanwijzingen 'World's Greatest Detective' naar de onderwereld, waar hij in contact komt met Selina Kyle/Catwoman (Zoë Kravitz), Oswald Cobblepot/de Penguin (Colin Farrell), Carmine Falcone (John Turturro) en Edward Nashton/de Riddler (Paul Dano). Als het bewijs duidelijkere vormen begint aan te nemen, komen de grootse plannen van zijn tegenstander aan het licht. Batman moet nieuwe samenwerkingen aangaan, de dader ontmaskeren en afrekenen met het machtsmisbruik en de corruptie waar Gotham City al zo lang onder lijdt.

De beroemde en beruchte personages uit Gotham worden naast Robert Pattinson (Tenet, The Lighthouse) vertolkt door Zoë Kravitz (Big Little Lies, Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald), Paul Dano (Love & Mercy, 12 Years a Slave), Jeffrey Wright (No Time to Die, Westworld), John Turturro (de Transformers-films, The Plot Against America), Peter Sarsgaard (The Magnificent Seven, Interrogation) als openbaar aanklager Gil Colson, Jayme Lawson (Farewell Amor) als burgemeesterskandidaat Bella Reál, Andy Serkis (de Planet of the Apes-films, Black Panther) en Colin Farrell (The Gentlemen, Fantastic Beasts and Where to Find Them).

Reeves (The Planet of the Apes-franchise) heeft de film geregisseerd naar een scenario van Reeves & Peter Craig, dat gebaseerd is op de personages van DC. Batman is een creatie van Bob Kane en Bill Finger. Dylan Clark (de Planet of the Apes-films) en Reeves hebben de film geproduceerd en Michael E. Uslan, Walter Hamada, Chantal Nong Vo en Simon Emanuel zijn de uitvoerend producenten.

Achter de schermen werd de regisseur bijgestaan door de voor een Oscar genomineerde director of photography Greig Fraser, production designer en editor van Planet of the Apes James Chinlund en William Hoy, editor Tyler Nelson en de met een Oscar onderscheiden kostuumontwerper Jacqueline Durran. De muziek is gecomponeerd door Oscarwinnaar Michael Giacchino.

Warner Bros. Pictures presenteert THE BATMAN, een film van Matt Reeves en een productie van 6th & Idaho/Dylan Clark Productions. De film wordt wereldwijd gedistribueerd door Warner Bros. Pictures en is nu te zien in de bioscoop en vanaf 18 april a.s. te streamen op HBO Max.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 11 april 2022 @ 12:57:40 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_204403288
Nice! Ik bedoel, Sydney Sweeney!

Wel vreemd op maandag, maar goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 11 april 2022 @ 13:25:40 #88
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204403558
Phoenix Rising afgelopen week gezien.

Te-ring wat heftig. Het is meer een soort tweedelig ego-document dan echt een full-blown documentaire. Het vertelt het verhaal van Evan Rachel Wood (Westworld, ook HBO), die op jonge leeftijd in contact kwam met Marilyn Manson en op gruwelijke wijze is misbruikt, mishandeld en gemarteld.

Ze vertelt zelf haar verhaal, aangevuld met beelden en animaties, en we volgen (een deel van) de juridische stappen die ze probeert te zetten. Haar verhaal wordt wel kracht bijgezet door andere exen van Manson/Warner en door de belangrijke getuigenis van een van Mansons inner circle.

Het is een beetje 'she said/he said' en in de echte wereld zijn de mensen echt zwaar verdeeld in Team Wood en Team Manson, maar ik geloof haar verhaal zeer zeker.

Omdat ik zelf een misbruikslachtoffer ben, hakte deze er wel heel hard in, maar het heeft mij -op 53-jarige leeftijd- zowaar ook nog een belangrijk inzicht gegeven waarmee ik nog aan de slag ga, dus dat is wel weer een plus. Maar goed, niet iedereen zal er fysiek ziek van worden en ik vind het een aanrader!


IMDb: 6.8
V.: 8
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 11 april 2022 @ 14:27:18 #89
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204404163
Ik zie op de twitter-klantenservice nog steeds erg veel klachten over het ontbreken van ondertiteling. ze zijn volgens mij gestopt met reageren erop :D

Zoals ik eerder zei; als je de epsiodes download (op tablet) staan ze er wel :?
wat is dat dan voor raars dat bij normaal streamen ze er niet zin? sowieso heb je niets aan die workaround als je op xbox/ps/applte tv kijkt

Verder mis ik ER ook nog steeds.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 april 2022 @ 18:10:24 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204405824
Waarom advertenties met the batman overal terwijl ze die film helemaal niet hebben alleen een trailer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204405914
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom advertenties met the batman overal terwijl ze die film helemaal niet hebben alleen een trailer.
Wellicht omdat ie op maandag 18 april toegevoegd wordt?
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 april 2022 @ 18:31:57 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204405977
Teleurgesteld ik zag vluchtig the batman op hbo max staan ik denk leuk iets te kijken vanavond want positieve recensies gelezen is het de 18e pas.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 11 april 2022 @ 18:56:18 #93
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204406130
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teleurgesteld ik zag vluchtig the batman op hbo max staan ik denk leuk iets te kijken vanavond want positieve recensies gelezen is het de 18e pas.
Pathé (en andere bioscopen) draait ie nog :P
pi_204406343
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204406490
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Teleurgesteld ik zag vluchtig the batman op hbo max staan ik denk leuk iets te kijken vanavond want positieve recensies gelezen is het de 18e pas.
"Pas." :')
Tap tap tap
  maandag 11 april 2022 @ 19:49:27 #96
320538 All-out
super, man
pi_204406711
mensen, ik zeg één ding: SUCCESSION _O_

halleluja wat een teringgoede serie is dat, briljant geacteerd, echt een dikke aanrader
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 11 april 2022 @ 19:49:54 #97
320538 All-out
super, man
pi_204406717
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]
"Pas." :')
ga es aan de slag met subs mevrouwtje, gaat nergens over zo
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  Admin dinsdag 12 april 2022 @ 06:50:17 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204409765
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 12 april 2022 @ 07:43:11 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204409929
quote:
Er worden wel wat dingen door elkaar geflikkerd in deze uitleg, maar voor de leek zal het wel ongeveer kloppen.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 12 april 2022 @ 07:58:23 #100
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204410000
‘Op termijn’. Wat zou dat voor hbo Max inhouden. Zelfde voor de ondertiteling.

(Kan er nog steeds niet over uit dat bij downloads ze wel beschikbaar zijn w/ )
  dinsdag 12 april 2022 @ 09:41:38 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204410667
Phoenix Rising gezien, erg heftig. Haar rol in Westworld lijkt mij dan ook vrij confronterend geweest..
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 12 april 2022 @ 20:43:27 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204417183
Waarom hebben ze de LOTR-trilogie wel, maar dan alleen de korte versies en niet de extended versies?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 12 april 2022 @ 21:01:43 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204417471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Waarom hebben ze de LOTR-trilogie wel, maar dan alleen de korte versies en niet de extended versies?
Geld
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204434402




In de hermontage van de trailer is geknipt, één scéne die ik me kan herinneren van de originele trailer is Alexa die bij een meer staat en keihard "AMEN BABY, WHOO!" roept voordat ze in het meer springt.

De nieuwe afleveringen zijn een vervolg op de volgende Nickelodeon-serie:

Enkele persfoto's:




[ Bericht 26% gewijzigd door Kaatje2658 op 14-04-2022 17:22:27 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  donderdag 14 april 2022 @ 21:47:07 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204438512
quote:
Het zit 'm in de details
We willen niets van je streamingtijd afsnoepen, dus we vallen direct met de deur in huis: vanwege enkele verschuivingen in onze organisatie en ter verduidelijking van verschillende bepalingen, hebben wij onze gebruiksvoorwaarden bijgewerkt. Je hebt 30 dagen tot de wijzigingen ingaan; er verandert niets aan de manier waarop je HBO Max gebruikt, we wilden er gewoon zeker van zijn dat je op de hoogte bent van de laatste details.
Heeft iemand ze gelezen? En mag ik dan een samenvatting?
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 21:54:46 #106
9859 crew  Karina
Woman
pi_204438674
Ik heb geprobeerd het te lezen maar het was teveel tekst :') Geen idee wat hier de bedoeling van is.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204438777
Ik las het intro en vroeg me af waarom ze niet even schrijven wát er precies veranderd is, zodat ik niet alweer alles hoef te lezen :') .
anonieme razernist
  donderdag 14 april 2022 @ 22:05:36 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204438864
Ja, of dat ze met kleuren werken om aan te geven wat er anders is.
pi_204438927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Heeft iemand ze gelezen? En mag ik dan een samenvatting?
Ik heb het nog niet gelezen maar neem aan dat het o.a. gaat over hoe ze gegevens met andere partijen mogen delen.
Er zijn ook wat wijzigingen in de VS over het automatisch verlengen van abonnementen, maar dat zal waarschijnlijk niet gelden voor Europa.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 april 2022 @ 22:32:04 #110
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204439391
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen maar het was teveel tekst :') Geen idee wat hier de bedoeling van is.
Ze stuurden gewoon de hele T&C mee, maar ja, we willen vooral weten wat er anders is dan de vorige versie :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator donderdag 14 april 2022 @ 23:51:52 #111
9859 crew  Karina
Woman
pi_204440535
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 22:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ze stuurden gewoon de hele T&C mee, maar ja, we willen vooral weten wat er anders is dan de vorige versie :+
Ik dacht dat het zou gaan over het samengaan met discovery eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 15 april 2022 @ 05:08:32 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204441100
YouTube heeft ook zo'n vage mail gestuurd over de voorwaarden. Er verandert niets maar hier heb je ze nog eens. Er zal inderdaad in de USA wel iets gewijzigd zijn waardoor bepaalde zaken anders verwoord worden.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 07:00:58 #113
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204441233
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 23:51 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik dacht dat het zou gaan over het samengaan met discovery eigenlijk.
:o

Benieuwd hoe dat met Eurosport gaat. Ik heb nog altijd gewoon de Eurosport Player, ook al wordt inmiddels al twee jaar gezegd dat die weg gaat en alleen Discovery+ blijft. Maar nu verdwijnt Discovery+ dus als eigen ding...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 09:14:45 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_204441937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 07:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
:o

Benieuwd hoe dat met Eurosport gaat. Ik heb nog altijd gewoon de Eurosport Player, ook al wordt inmiddels al twee jaar gezegd dat die weg gaat en alleen Discovery+ blijft. Maar nu verdwijnt Discovery+ dus als eigen ding...
quote:
Warner Bros en Discovery gaan samen. Het bedrijf heet Warner Bros Discovery en één van de grootste dingen die hierdoor staan te gebeuren, dat is het samenvoegen van de streamingdiensten. Kijken we straks naar HBO Discovery Max Plus?

HBO Max en Discovery Plus
We hebben het nog maar net in Nederland: HBO Max. Tegelijkertijd bevat streamingdienst Discovery Plus relatief weinig content die grote getalen aan mensen naar de dienst zullen trekken. Een goede keuze dus om die te zien samenvoegen. Met HBO Max heb je toegang tot geweldige series zoals Friends en Sex and the City, evenals Warner Bros-films zoals Dune en Aquaman. Discovery is wat dat betreft een ietwat vreemde eend in de bijt: je kunt er Eurosport op kijken, een paar TLC-series en docu’s van Discovery. Het heeft tot nu toe in ieder geval nog geen series voortgebracht waar iedereen het bij de koffie-automaat over heeft.

Warner Bros en Discovery gaan samen voor een bedrag van 39 miljard euro. Warner Bros-streamingdienst HBO Max en Discovery Plus zijn beide nog niet heel ‘oud’: HBO Max ging live in mei 2020 (en in maart 2022 in Nederland) en Discovery Plus verscheen maart 2020 (en begin 2021 in Nederland). Inmiddels heeft HBO Max al in een vrij korte tijd 74 miljoen abonnees aan zich weten te binden, terwijl Discovery Plus slechts 22 miljoen abonnees heeft. Gecombineerd komen de streamingdiensten uit op een kleine 100 miljoen abonnees, maar er zal ook veel overlap zijn waardoor het waarschijnlijk iets lager uitvalt. Sowieso veel lager dan Netflix met zijn 221 miljoen abonnees.
Lees hier het hele artikel.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Admin vrijdag 15 april 2022 @ 09:21:22 #115
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204441979
Ja, eh, of gewoon op FOK!. ;)

HBO Max en Discovery+ worden samengevoegd
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 09:21:37 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204441982
quote:
Jammer dat ook daar weinig over Eurosport wordt gezegd, behalve 'dat is nu op Discovery Plus te kijken'. Dat weet ik, het is ook via de Eurosport Player te kijken (dat doe ik immers al jaren), en of dat zo blijft is voor mij meer van belang :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 09:22:23 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_204441994
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Breuls het volgende:
Ja, eh, of gewoon op FOK!. ;)

HBO Max en Discovery+ worden samengevoegd
Ah excuus, ik googelde en dat was de eerste die ik zag ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204442373
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jammer dat ook daar weinig over Eurosport wordt gezegd, behalve 'dat is nu op Discovery Plus te kijken'. Dat weet ik, het is ook via de Eurosport Player te kijken (dat doe ik immers al jaren), en of dat zo blijft is voor mij meer van belang :+
Hoezo?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204442437
Dat tweede seizoen van Euphoria is echt ruk zeg.

Twijfel of ik zal stoppen. Ben ergens halverwege.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 15 april 2022 @ 10:47:02 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204442728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hoezo?
Omdat ik de Eurosport Player al heb en bijzonder fijn vind, het zou nogal irritant zijn als dat wordt geïntegreerd in HBO Max. Laat de Player maar lekker bestaan zoals die nu bestaat, zonder dat je je door series enzo moet navigeren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_204443318
Sweeney is ook leuk in The White Lotus
pi_204443334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:11 schreef Flitskikker het volgende:
Vandaag zou toch Tokyo Vice komen? Kan hem nog niet vinden.
Dit is echt een geweldige serie! 8-)

(ben overigens bij ep5, kijk met engelse ondertiteling)
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 11:51:52 #123
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204443432
Wanneer komen ze eens met een app voor de tv kastjes Disney plus trouwens ook elke keer ps4 aanzetten is ook zo wat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 april 2022 @ 12:33:32 #124
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204443837
Maandag the Batman kijken legaal.
Vroeger in de oude tijd had ik de film allang illegaal gedownload.
  Forum Admin vrijdag 15 april 2022 @ 12:34:31 #125
35723 crew  GGMM
pi_204443849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef KingRadler het volgende:
Maandag the Batman kijken legaal.
Vroeger in de oude tijd had ik de film allang illegaal gedownload.
Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204443859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
Ja idd, die is nog niet uit op Bluray ofzo, alleen in de bios.
  Admin vrijdag 15 april 2022 @ 12:41:13 #127
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204443953
quote:
Op vrijdag 15 april 2022 @ 12:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 15 april 2022 @ 12:44:01 #128
1234 HiZ
Istanbullu
pi_204443998
quote:
99s.gif Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen maar het was teveel tekst :') Geen idee wat hier de bedoeling van is.
Zal wel te maken hebben met de fusie met discovery+
  Moderator vrijdag 15 april 2022 @ 13:11:23 #129
9859 crew  Karina
Woman
pi_204444296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
Ik deed dat ook altijd vroeger :') Zag je soms mensen door het beeld lopen _O- maar dat is al heel lang geleden. Kan me herinneren dat ik ooit ook een keer een film had gedownload die nog niet af was, waren de gebouwen en zo nog hele witte blokken :') Volgens mij was dat een X-Man film .
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef HiZ het volgende:

[..]
Zal wel te maken hebben met de fusie met discovery+
Volgens mij zag ik er niets over, maar zou kunnen idd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 15 april 2022 @ 13:15:34 #130
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204444322
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
ik ging altijd voor Retail versies. minimaal 1080P
  vrijdag 15 april 2022 @ 13:20:36 #131
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204444370
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.
Het was in de jaren 0 van deze eeuw dat ik het deed toen was ik nog jong. In de jaren 10 ben ik ermee gestopt. Over gegaan op streaming.
  Beste/leukste mod 2022 vrijdag 15 april 2022 @ 13:29:14 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_204444422
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Breuls het volgende:

[..]
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.
Beetje als de gemiddelde Chinese toerist ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 16 april 2022 @ 21:23:17 #133
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204457018
Met Chernobyl begonnen. Heftig. Geeft een aardig inkijkje in hoe Russen met informatie omgaan

[ Bericht 50% gewijzigd door Gunner op 16-04-2022 21:30:08 ]
pi_204459639
The Night of gekeken, sterke serie met goed acteerwerk.

Herinnert mij ook dat ik de tweede en derde seizoen van True Detective nog moet kijken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_204464180
Het aantal kijkers van The Garcias is snel omhoog gegaan. Op de dag van de TV-premiére (14 april 2022) werd het nieuwste promo-filmpje binnen een dag het best bekeken filmpje op het officiele YouTube-kanaal van The Garcias. Dat filmpje heeft zelfs inmiddels meer kijkers dan de trailer die op het YouTube-kanaal van HBO Max geupload is.

Opvallend feitje is dat in het betreffende promo-filmpje reclame gemaakt wordt met acteurs Carlos Lacamara en Ada Maris, dat zijn acteurs die al heel lang meegaan in het vak en in de jaren 1991-1994 met een hitserie (sitcom) op primetime te zien waren op de Amerikaanse televisiezender NBC.

Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 14:51:13 #136
9859 crew  Karina
Woman
pi_204464210
Ben begonnen met alle Harry Potterfilms te kijken. Vind ze nu leuker dan destijds gek genoeg. Misschien omdat ik ze achter elkaar kijk en je dan iets beter in het verhaal zit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_204464308
De eerste aflevering van The Garcias begint meteen al met een controversieel onderwerp in de verhaallijn zoals uitgebeeld in het volgende filmpje:


D'r zou een prachtige leader gemaakt zijn voor de serie, simplistisch toch indrukwekkend ala Kees & Co maar dan met een Amerikaans (en dus groter) budget. Ada Maris en Carlos Lacamara staan als eerste vermeld in de credits, compleet respectvol naar de veteranen dus.

In de meest recente poster is het echter chaos want daarop ontbreken Lacamara en Maris terwijl het een complete groepsfoto lijkt. Die incomplete poster wordt nu zelfs gebruikt als beginbumper en eindbumper in YouTube-filmpjes op het officiele YouTube-kanaal.

In een recent interview gaf Lacamara zelf aan dat hij heel graag door wil met de serie. De chaos is begonnen bij het productiebedrijf want die hebben de incomplete poster gepubliceerd, positiever-wijs toont HBO Max de poster waarop Lacamara en Maris wel staan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Kaatje2658 op 17-04-2022 15:25:10 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204471825
Vandaag The Batman w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 april 2022 @ 10:38:05 #139
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204472849
SOONY
pi_204472977
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 18 april 2022 @ 11:00:50 #141
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204473018
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.
SOONY
pi_204473068
Batman in 4K en NL subs. Me like!
pi_204473226
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
Ja ik heb ze gewoon op de ouderwetse manier gehaald met EN subs, kan nu al niet wachten op ep6.

Oh vet zie dat over 3 dagen dan ep7 ook meteen komt! 8-)
pi_204473574
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 11:00 schreef DKUp het volgende:

[..]
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.
DMZ kwam een dag later zeker ofzo? Die serie is zelfs nog in 25fps hier erop gezet. chanant. Wel genoten van die miniserie trouwens. Jammer dat door corona die serie is gekortwiekt. genottelijk om naar te kijken en lekker rauw.

Tokyo Vice is nu wel in de origineel geproduceerde framerate hier ook, maar nu komen de afleveringen hier weer langzamer uit :')

Echt jongens, kom nou. regel je rechten eens wat beter.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204473834
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
DMZ kwam een dag later zeker ofzo?
dmz kwam pas een week later.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 18 april 2022 @ 13:11:25 #146
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204473903
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid
Ik weet niet wat voor mensen de klantenservice bemannen, maar die vaagheid rondom al die beloftes over framerate en subtitles, zo irritant.

'we zijn er mee bezig' of 'binnenkort' daar heb je niets aan.
pi_204473907
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 11:00 schreef DKUp het volgende:

[..]
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:34 schreef Breuls het volgende:

[..]
Beetje verwende houding wel, vind je niet?
pi_204474824
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 12:59 schreef superniger het volgende:

[..]
dmz kwam pas een week later.
oh damn, dat was me even ontgaan. en dan ook nog 25fps _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204475974
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 11:27 schreef JDx het volgende:

[..]
Ja ik heb ze gewoon op de ouderwetse manier gehaald met EN subs, kan nu al niet wachten op ep6.

Oh vet zie dat over 3 dagen dan ep7 ook meteen komt! 8-)
Gewoon amarikaanse vpn nemen. Hbo max werkt prima met vpn. Ook veel meer aanbod ;)
pi_204476915
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij -O-
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204477819
Ook niet eens engelse ondertiteling, nou dat wordt downloaden dan maar ;(
pi_204478080
Genoten van The Batman.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!fotograaf maandag 18 april 2022 @ 22:19:52 #153
364681 over_hedge
pi_204478100
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij -O-
Young Sheldon is dan ook ontiegelijk slecht. Dus doen ze om je tijd te besparen zodat je een wel goede serie kan kiezen :Y
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204478637
Batman zojuist gezien maar helaas een verspilling van mijn tijd :{
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 01:34:25 #155
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204478792
Eerst anderhalf uur van the batman gezien.
Nog even kijken waar het heen gaat maar prima opzet eerste helft van de film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 april 2022 @ 07:48:26 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_204479211
The Batman

6,4/10

Wat een langdradige film voor een vrij simpel verhaal. Wel mooi geschoten, dat dan weer wel.
Oh.
  dinsdag 19 april 2022 @ 09:40:56 #157
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204479651
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij -O-
Alle spin-offs met 'Young' zuigen ballen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204479797
quote:
7s.gif Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij -O-
Oh wow er zijn echt mensen die die troep kijken dus
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:07:21 #159
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204479818
Niet iedereen lijkt te willen begrijpen dat smaken verschillen.
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:12:18 #160
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204479849
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Gunner het volgende:
Niet iedereen lijkt te willen begrijpen dat smaken verschillen.
Nee hoor, troep waarderen mag altijd.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204479902
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Gunner het volgende:
Niet iedereen lijkt te willen begrijpen dat smaken verschillen.
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:31:39 #162
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204479979
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
M'n punt is meer dat iedereen gewoon lekker moet kijken wat ie wil, met of zonder ondertiteling. Dat hoeft een ander niet voor me in te vullen en ik krijg er echt enorme anusjeuk van altijd.
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:41:57 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204480039
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
Niets mis met aardappelen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:40:51 #164
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204480403
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:31 schreef Gunner het volgende:

[..]
M'n punt is meer dat iedereen gewoon lekker moet kijken wat ie wil, met of zonder ondertiteling. Dat hoeft een ander niet voor me in te vullen en ik krijg er echt enorme anusjeuk van altijd.
Edet heeft vast kalmerende vochtige doekjes.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:48:02 #165
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204480467
Ik heb net Westworld S02 afgerond, en me de helft van de tijd zitten afvragen waar ik in godesnaam naar zat te kijken. In mijn ogen heel veel valsspelen door tijdlijnen door elkaar te laten lopen.

Net iets te slim voor zijn eigen goed, imho. S01 vond ik geweldig.

Ik kijk nog even of ik verder ga.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_204480827
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
Sowieso vind ik het vreemd en irritant dat tegenwoordig series er niet meer in één keer opstaan. Een uiterst onwenselijke ontwikkeling wmb.
anonieme razernist
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 12:40:43 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204480976
Inmiddels Batman helemaal gezien prima film kijkt lekker weg zet Gotham goed neer.
Prima Catwoman Batman zelf en de rest.

Ik vond het een verademing na die Ben Affleck Batman films.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204481118
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels Batman helemaal gezien prima film kijkt lekker weg zet Gotham goed neer.
Prima Catwoman Batman zelf en de rest.

Ik vond het een verademing na die Ben Affleck Batman films.
Geluksvogel die je bent, Batfleck komt (eenmalig geloof ik) weer terug en Pattinson stopt er mee *G*
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 13:10:27 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204481245
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Geluksvogel die je bent, Batfleck komt (eenmalig geloof ik) weer terug en Pattinson stopt er mee *G*
Dat zou een stomme keus zijn maar dat doen ze wel vaker bij DC opvallend ook The Joker, The Batman en Shazam (drie films die buiten de dcu zijn gemaakt, Zijn alle drie beter als Justice league Suïcide squad en batman vs superman en die andere gelinkte films)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 19 april 2022 @ 17:19:01 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204483082
Shazam! is onderdeel van het DCEU.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:02:44 #171
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204483417
Ben Affleck komt nog terug voor The Flash en dat is het toch?
Robert Pattinson kan nog terugkeren in sequels en spin-offs.
SOONY
  Admin dinsdag 19 april 2022 @ 18:09:33 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204483474
quote:
Op dinsdag 19 april 2022 @ 18:02 schreef DKUp het volgende:
Ben Affleck komt nog terug voor The Flash en dat is het toch?
Robert Pattinson kan nog terugkeren in sequels en spin-offs.
Dat omvat inderdaad wat er nu bekend is over die twee.

Michael Keaton komt ook terug in The Flash én in Batgirl.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 18:10:45 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204483484
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:19 schreef Breuls het volgende:
Shazam! is onderdeel van het DCEU.
Later pas er van gemaakt toch?
Eerste intentie was dat niet de bedoeling maar omdat Shazam! onverwachts het goed deed haalde ze die er bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin dinsdag 19 april 2022 @ 18:12:18 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_204483497
In mijn beleving is die nooit expliciet losgeplaatst. Het was wel een film waarvan indertijd werd gezegd dat die zich niet zo veel bezig hield met het leggen van links naar andere films, en inderdaad zijn de lijntjes maar heel dun. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_204486243
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop te staan van Tokyo Vice?
pi_204486820
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:33 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop te staan van Tokyo Vice?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Tokyo_Vice_(TV_series)#Episodes
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 20 april 2022 @ 11:43:17 #177
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204489351
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:33 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop te staan van Tokyo Vice?
Als de Subs klaar zijn.
pi_204489589
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 21:33 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komen de nieuwe afleveringen erop te staan van Tokyo Vice?
Elke vrijdag
pi_204490787

Als de cookies op het forum niet ingeschakeld zijn dan is er een storing: dan staat er "Abuelo Ray?s Atomic Salsa".

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaatje2658 op 22-04-2022 08:45:45 ]
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204495059
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dan nog is vind ik het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
Fixed that for you.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mandy040986 op 20-04-2022 22:49:52 ]
pi_204497467
quote:
99s.gif Op zondag 17 april 2022 14:51 schreef Karina het volgende:
Ben begonnen met alle Harry Potterfilms te kijken. Vind ze nu leuker dan destijds gek genoeg. Misschien omdat ik ze achter elkaar kijk en je dan iets beter in het verhaal zit.
Hier ook, samen met zoonlief; vorige week de eerste film gekeken. Stond 'ie daarna met van die sushi-stokjes interessant te doen in de keuken _O-
  vrijdag 22 april 2022 @ 08:39:57 #182
311340 J83
New kid, be nice
pi_204504326
Ik kijk op een LG OLED-tv maar de matige zwartwaarde begint me zeer te storen, meer mensen die daar last van hebben? The Batman heeft veel donkere scenes maar was heel grijs, bij Euphoria hetzelfde en ook bij Peacemaker en de laatste The Suicide Squad-film viel het me op. Aan de instellingen van m'n tv ligt het niet, bij andere streamingsdiensten is zwart wel zwart.

Help? ;(
pi_204504377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:39 schreef J83 het volgende:
Ik kijk op een LG OLED-tv maar de matige zwartwaarde begint me zeer te storen, meer mensen die daar last van hebben? The Batman heeft veel donkere scenes maar was heel grijs, bij Euphoria hetzelfde en ook bij Peacemaker en de laatste The Suicide Squad-film viel het me op. Aan de instellingen van m'n tv ligt het niet, bij andere streamingsdiensten is zwart wel zwart.

Help? ;(
Ik geloof dat dit (los van HBO Max) ook het geval kan zijn bij Sinterklaas-films als de kleur schminck van Zwarte Pieten door de productie (lichtelijk) gemengd wordt met bruin. Ik heb er echter geen oplossing voor want ik weet niet wat de oorzaak hiervan is.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  vrijdag 22 april 2022 @ 09:22:41 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204504644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:39 schreef J83 het volgende:
Ik kijk op een LG OLED-tv maar de matige zwartwaarde begint me zeer te storen, meer mensen die daar last van hebben? The Batman heeft veel donkere scenes maar was heel grijs, bij Euphoria hetzelfde en ook bij Peacemaker en de laatste The Suicide Squad-film viel het me op. Aan de instellingen van m'n tv ligt het niet, bij andere streamingsdiensten is zwart wel zwart.

Help? ;(
@DKUp ?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 22 april 2022 @ 09:40:35 #185
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204504774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:39 schreef J83 het volgende:
Ik kijk op een LG OLED-tv maar de matige zwartwaarde begint me zeer te storen, meer mensen die daar last van hebben? The Batman heeft veel donkere scenes maar was heel grijs, bij Euphoria hetzelfde en ook bij Peacemaker en de laatste The Suicide Squad-film viel het me op. Aan de instellingen van m'n tv ligt het niet, bij andere streamingsdiensten is zwart wel zwart.

Help? ;(
Bij mij ook. Bij Euphoria denk ik dat het komt doordat het slechts HD is. Batman nog niet opgezet.
pi_204504862
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:51 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Ik geloof dat dit (los van HBO Max) ook het geval kan zijn bij Sinterklaas-films als de kleur schminck van Zwarte Pieten door de productie (lichtelijk) gemengd wordt met bruin. Ik heb er echter geen oplossing voor want ik weet niet wat de oorzaak hiervan is.
Zei iemand Sinterklaas? :')

pi_204504997
Maandag ein-de-lijk een nieuw seizoen van Barry _O_

Van de week seizoen 2 nog eens teruggekeken, en weer genoten :D
pi_204505184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:11 schreef Flitskikker het volgende:
Maandag ein-de-lijk een nieuw seizoen van Barry _O_

Van de week seizoen 2 nog eens teruggekeken, en weer genoten :D
Oh top, NoHo Hank is geweldig
pi_204505224
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:38 schreef Spaulding het volgende:

[..]
Oh top, NoHo Hank is geweldig
Oh die was geniaal, net als Happy haha.
  vrijdag 22 april 2022 @ 11:48:43 #191
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_204505734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 09:51 schreef JDx het volgende:

[..]
Zei iemand Sinterklaas? :')

Is dat Gabbertje in Atlanta
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 april 2022 @ 11:59:09 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_204505810
quote:
Thumbnail deed me schrikken, ik dacht even dat het de immer vervelend kijkende Billy Burke was. Gelukkig niet, misschien toch eens aan beginnen dan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 18:59:13 #193
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204509635
Dat die warner bros films zo snel te streamen zijn is wel erg gaaf beter blijft dat zo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Forum Admin vrijdag 22 april 2022 @ 20:23:42 #194
232445 crew  Specularium
pi_204510610
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 08:39 schreef J83 het volgende:
Ik kijk op een LG OLED-tv maar de matige zwartwaarde begint me zeer te storen, meer mensen die daar last van hebben? The Batman heeft veel donkere scenes maar was heel grijs, bij Euphoria hetzelfde en ook bij Peacemaker en de laatste The Suicide Squad-film viel het me op. Aan de instellingen van m'n tv ligt het niet, bij andere streamingsdiensten is zwart wel zwart.

Help? ;(
Alsof er een matig sepiafilter over de hele film zit. Bij Band of Brothers geen last van.
pi_204514503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Thumbnail deed me schrikken, ik dacht even dat het de immer vervelend kijkende Billy Burke was. Gelukkig niet, misschien toch eens aan beginnen dan.
Erg leuke donkere komedie! Kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
Moeten zij weten
pi_204519037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat die warner bros films zo snel te streamen zijn is wel erg gaaf beter blijft dat zo.
Onbekend nog. Ze deden het in 2021 ivm covid, en dat naar 2022 doorgetrokken (alle 2022 films komen zo snel naar HBOMax), of het daarna ook gaat gebeuren..... we zullen zien.
pi_204542386
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:53 schreef Rijst het volgende:
Deze scene _O_ :D
Haha, ja die is geweldig.
pi_204544798
Zojuist eerste aflevering van We own this city gezien, smaakt naar meer jongens.
pi_204555405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 13:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zojuist eerste aflevering van We own this city gezien, smaakt naar meer jongens.
Zonder of met Engelse ondertiteling gekeken?
De Nederlandse ondertiteling is echt weer schandalig slecht voor zo'n gehypete productie.
pi_204555721
HBO Max powned Netflix met hun aanbod. Zoveel beter en goedkoper. Bye bye Netflix
pi_204557271
De nieuwe miniserie We own this city. 25FPS op onze onze max :')

De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.

Oh en volgens mij zelfde gezeik bij Barry seizoen 3.

Dus Max originals (Tokyo Vice) zijn wel de juiste framerate, maar de originals van de tv zender HBO (nog?!) niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204557353
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe miniserie We own this city. 25FPS op onze onze max :')

De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.

Oh en volgens mij zelfde gezeik bij Barry seizoen 3.

Dus Max originals (Tokyo Vice) zijn wel de juiste framerate, maar de originals van de tv zender HBO (nog?!) niet.
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204557661
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
Neen. Maargoed, het is tamelijk eenvoudig om de usa versie te kijken, maar ik vind het zo intens treurig dat dat überhaupt nodig is.

Hbo heeft het geluk dat hun producties echt gigantisch goed zijn en dat het peanuts kost.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204557745
Wanneer is Tokyo Vice klaar? Trailer zag er tof uit.
SOONY
pi_204557818
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
Wanneer is Tokyo Vice klaar? Trailer zag er tof uit.
Deze week (28-4) in de USA. Over 4 weken hier klaar I guess.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204557938
Nostalgie, ik zie de fresh prince of bel air staan denk ga ff kijken, wel engelse ondertiteling en geen nl ondertiteling,
Nu had ik niet eens in de gaten dat er engelse ondertiteling was maar ik vind het wel slecht vooral voor een serie die al zo oud is.
pi_204560927
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?

quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
Dat het versnellen (en dus het wijzigen van de toonhoogte) van video nog steeds voorkomt kijk ik van op.

Ik kocht in mijn jeugd nog wel eens films van "Pokémon" op DVD waarop de beelden ook versneld waren waardoor de stemmen van de Nederlandse stemacteurs bijna onherkenbaar waren wat ik jammer vond. Vanaf de 4de film zijn die mensen toevallig genoeg ook nog echt vervangen door goedkopere acteurs waardoor er helemaal geen herkenbaarheid meer overbleef. De zanger in de titelsong (die ook weer een duurdere zanger verving) had echt geen zangtalent dus dat lag niet aan de versnelling.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204562274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:39 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?
Komt door de 4% versnelling ja.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204562553
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef Sorella het volgende:
Nostalgie, ik zie de fresh prince of bel air staan denk ga ff kijken, wel engelse ondertiteling en geen nl ondertiteling,
Nu had ik niet eens in de gaten dat er engelse ondertiteling was maar ik vind het wel slecht vooral voor een serie die al zo oud is.
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204562590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
HBO Max powned Netflix met hun aanbod. Zoveel beter en goedkoper. Bye bye Netflix
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ( _O_ ).

Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol. :')
pi_204563130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ( _O_ ).

Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol. :')
Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aanbod van HBO (ondanks dat we al jaren via Ziggo HBO hadden). Vind het ook wel een gebruiksvriendelijk systeem, ze hebben duidelijk Netflix als voorbeeld gebruikt en beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals Disney+ imo).

En ik zie het bij ons ook gebeuren dat Netflix er (tijdelijk) uit gaat. We kijken tegenwoordig vrijwel altijd HBO of Disney+ en een enkele keer Prime.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 april 2022 @ 11:32:00 #213
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204563245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ( _O_ ).

Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol. :')
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime :)
pi_204563269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aanbod van HBO (ondanks dat we al jaren via Ziggo HBO hadden). Vind het ook wel een gebruiksvriendelijk systeem, ze hebben duidelijk Netflix als voorbeeld gebruikt en beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals Disney+ imo).

En ik zie het bij ons ook gebeuren dat Netflix er (tijdelijk) uit gaat. We kijken tegenwoordig vrijwel altijd HBO of Disney+ en een enkele keer Prime.
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime :)
Ah, Prime dus.

Ik doe uit principe niet aan Prime. Amazon kan de tering krijgen.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 april 2022 @ 11:35:30 #215
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204563278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.
[..]
Ah, Prime dus.

Ik doe uit principe niet aan Prime. Amazon kan de tering krijgen.
Reken eens uit wat het per jaar scheelt aan streamingkosten ;)
pi_204563615
(origineel / NTSC)

(versneld / PAL)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.
Waarschijnlijk ivm rechten (gemaakt voor een andere opdrachtgever) of beperkte mogelijkheid tot (snel) overzetten van de ondertiteling.

Voor een favo-serie (bijvoorbeeld The Garcias) zou ik het er wel voor over hebben om een middagje ervoor uit te trekken om de afleveringen te ondertitelen mits het compleet anoniem kan en mits ik op dat moment nog een HBO Max account heb. Ik weet dat YouTube het mogelijk maakt voor ongerelateerde gebruikers om te ondertitelen.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204563657
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Sowieso vind ik het vreemd en irritant dat tegenwoordig series er niet meer in één keer opstaan. Een uiterst onwenselijke ontwikkeling wmb.
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
pi_204563695

Helaas weer met een incomplete cast-foto aan het einde.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204564646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime :)
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets 8-)
pi_204564801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
Dit zijn meestal series die op TV worden uitgezonden en waar HBO/Amazon (ook) de streamingsrechten hebben.
Je ziet wel vaker dat een seizoen in tweeën wordt toegevoegd tegenwoordig.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204573760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:

[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets 8-)
Het maakt die van mij niet uit welke aflevering het is als het maar Paw Patrol of Blaze en de Monsterwielen is, 10 dagen achter elkaar dezelfde aflevering, geen enkel punt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:37 #222
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_204573795
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:

[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets 8-)
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204574988
Daarom hoeft Lenny_Leonard ook niet 15 euro per maand te betalen voor alleen Paw Patrol :9
pi_204575045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen. :+
Meh al die afleveringen zijn toch hetzelfde, op een gegeven moment ben je zo afgestompt dat je vrolijk mee loopt te zingen en roepen... Klaar voor actie Rider, meneer.
Stockholm is er niks bij...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_204576405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
Dus niet normaal.
anonieme razernist
pi_204597931
Net even The little things afgekeken (zag dat die ook op hbomax staat) Wat was nou dat einde met die rode haarclip?
Ik zwaai naar dieren.
pi_204604441
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:38 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Zonder of met Engelse ondertiteling gekeken?
De Nederlandse ondertiteling is echt weer schandalig slecht voor zo'n gehypete productie.
Ik kon in de player alleen NL selecteren, was idd matig.


Meermaals foutief vertaald naar beroofd, terwijl het in de context overduidelijk ging over het kopen van drugs

Verder wel toffe eerste aflevering _O_
  maandag 2 mei 2022 @ 10:27:07 #228
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_204605515
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 02:16 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Ik kon in de player alleen NL selecteren, was idd matig.

[ afbeelding ]
Meermaals foutief vertaald naar beroofd, terwijl het in de context overduidelijk ging over het kopen van drugs

Verder wel toffe eerste aflevering _O_
Ja, precies.

"Where do you cop?"

Ondertiteling: Waar steel je?

:')
pi_204605569
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 10:49 schreef JDx het volgende:
Daarom hoeft Lenny_Leonard ook niet 15 euro per maand te betalen voor alleen Paw Patrol :9
Paar dagen geleden hier geopperd om Netflix weg te doen. Blijkbaar kijkt mijn vriendin ook nog wat series op Netflix dus dat was absoluut geen optie.

Ach, HBO, Disney+, Netflix en Canal digitaal. Er zijn vast genoeg users die meer hebben.
pi_204611169
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:31 schreef Geerd het volgende:
Net even The little things afgekeken (zag dat die ook op hbomax staat) Wat was nou dat einde met die rode haarclip?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_204612491
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:02 schreef NoCigar het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_204612510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 00:08 schreef Geerd het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_204613515
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 00:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah daar was die van :D :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_204613532
Die nieuwe Discover feature van Plex _O_

Dit is leuk. Eén kijklijst voor al je streaming services, je eigen films, en wat er nog binnenkort uit gaat komen.

Werd ook wel eens tijd dat iemand daarmee kwam.
pi_204615620
Ik heb ook weleens ged8 om netflix weg te doen maar strangerville, vikings walhalla, shadow and bones, umbrella academy, the crown, the witcher, locke en key en meer dus het blijft.

Ik heb weleens gekeken voor canal digital, vervangt die alle tv zenders zoals nl, rtl, sbs, bbc first etc ?
pi_204615628
Begonnen aan The White Lotus. Wat een heerlijke serie zeg _O_
pi_204615728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ook weleens ged8 om netflix weg te doen maar strangerville, vikings walhalla, shadow and bones, umbrella academy, the crown, the witcher, locke en key en meer dus het blijft.

Ik heb weleens gekeken voor canal digital, vervangt die alle tv zenders zoals nl, rtl, sbs, bbc first etc ?
Ozark, Better Call Saul, Peaky Blinders. Kijk ik allemaal nu of binnenkort. Daana zien we wel verder met Netflix.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204616078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 13:30 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ook weleens ged8 om netflix weg te doen maar strangerville, vikings walhalla, shadow and bones, umbrella academy, the crown, the witcher, locke en key en meer dus het blijft.

Ik heb weleens gekeken voor canal digital, vervangt die alle tv zenders zoals nl, rtl, sbs, bbc first etc ?
Canal Digital is inderdaad gewoon televisie. En dan met alle voetbalzenders.

Volgend seizoen denk ik naar NLZIET voor live-tv aangezien mijn club gaat degraderen. ;(
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:03:12 #239
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_204630079
Wanneer Tokyo Vice s2 het was geweldig _O_
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204631729
Winning Time is echt heel tof
pi_204633153
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Canal Digital is inderdaad gewoon televisie. En dan met alle voetbalzenders.

Volgend seizoen denk ik naar NLZIET voor live-tv aangezien mijn club gaat degraderen. ;(
Wordt me te duur, ik heb 3 tv's staan dus komt er 2 x 9.50 extra bij volgens de website.
pi_204633231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:58 schreef Sorella het volgende:

[..]
Wordt me te duur, ik heb 3 tv's staan dus komt er 2 x 9.50 extra bij volgens de website.
Als het goed is niet. Je kunt op 2 apparaten tegelijkertijd kijken. En tot 5 apparaten laten inloggen.

Als je met 3 tegelijkertijd wil kijken zal je waarschijnlijk wel extra moeten lappen.
pi_204638167
Groot nadeel van HBO:

Zelfs gedownloade series zijn niet kijkbaar in Italië.
Gelukkig heb ik nog Amazon want anders had ik voor niks de ipad meegesleurd.
pi_204638973
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
  donderdag 5 mei 2022 @ 21:30:17 #245
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204639171
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
Ja echt irritant.
SOONY
pi_204640861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:30 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja echt irritant.
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?
pi_204644267
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:55 schreef Sorella het volgende:
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?
Ligt eraan hoe de films gemixt zijn qua audio vaak. En dat gebeurt vaak voor bioscopen, daardoor is het soms in tv setting idd minder.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 mei 2022 @ 13:52:51 #248
364681 over_hedge
pi_204645462
Dune en Batman op een 21:9 scherm is wel echt :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Einde bericht
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 mei 2022 @ 13:53:32 #249
364681 over_hedge
pi_204645466
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
Heb hem in de bios en thuis gezien. Is mij niet opgevallen eigenlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:00:14 #250
320538 All-out
super, man
pi_204666441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 21:21 schreef Sorella het volgende:
Wij hebben batman gekeken (niet echt mijn genre maar toch afgekeken) mare ik vond de stemmen erg zacht dus om die te horen moest ik de tv tamelijk hard zette wat dan weer inhield dat bij de actie scenes we de huiskamer uit tetterde, gelukkig zijn de buren niet thuis. Hadden jullie dat ook ?
ik vond het in de bios ook een erg slechte geluidsmix, heel storend
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  zondag 8 mei 2022 @ 16:18:57 #251
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204666665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 22:55 schreef Sorella het volgende:

[..]
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?
Denk Warner Bros inderdaad, want kijk ook maar naar de reactie van de mensen die het hebben gezien in de bioscoop. Tja, de film was al een tijdje klaar dus genoeg tijd gehad om dit aspect te fixen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:53 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Heb hem in de bios en thuis gezien. Is mij niet opgevallen eigenlijk
Explosies zijn keihard en conversaties moet je het geluid harder voor zetten.

Niet echt een geweldige film vond ik het helaas.
Actiescènes waren goed en het verhaal en het detective gebeuren konden beter.
SOONY
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:15:31 #252
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204732573
Big Bang Theory is eindelijk nl subbed, Young Sheldon ook
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:33:53 #253
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_204733905
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:15 schreef Gunner het volgende:
Big Bang Theory is eindelijk nl subbed, Young Sheldon ook
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.
Volgens mij zijn alle seizoenen op tv geweest met professionele ondertiteling.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:41:03 #254
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204733954
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.
Volgens mij zijn alle seizoenen op tv geweest met professionele ondertiteling.
Opnieuw maken zal wel goedkoper zijn geweest dan dat over te kopen.
pi_204733992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.
Volgens mij zijn alle seizoenen op tv geweest met professionele ondertiteling.
Gisteren anderhalve aflevering gezien, geloof dat de vertaling niet echt goed was maar zal er wat beter op letten. Op Veronica wordt TBBT ook nog steeds uitgezonden en dan blijf ik wel eens hangen tijdens het zappen, die ondertiteling is volgens mij wel prima.

Ik ben op HBO ook bezig met Eastbound & Down en zeker het 2e en 3e seizoen is de vertaling om te huilen zo slecht, gewoon door een vertaalmachine geramd lijkt het.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:53:23 #256
255640 Flitskikker
Forumkikker
pi_204734034
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:41 schreef Gunner het volgende:

[..]
Opnieuw maken zal wel goedkoper zijn geweest dan dat over te kopen.
Kun je nagaan hoe goedkoop die vertalingen dan zijn...

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:47 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Ik ben op HBO ook bezig met Eastbound & Down en zeker het 2e en 3e seizoen is de vertaling om te huilen zo slecht, gewoon door een vertaalmachine geramd lijkt het.
Die staat nog op m'n lijstje (Danny McBride _O_ ) maar dat wordt dan met Engelse ondertitels kijken...
Vice Principals ken je ook, neem ik aan? Echt geniaal.
The Righteous Gemstones sprak me wat minder aan.
pi_204734306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:53 schreef Flitskikker het volgende:

[..]
Kun je nagaan hoe goedkoop die vertalingen dan zijn...
[..]
Die staat nog op m'n lijstje (Danny McBride _O_ ) maar dat wordt dan met Engelse ondertitels kijken...
Vice Principals ken je ook, neem ik aan? Echt geniaal.
The Righteous Gemstones sprak me wat minder aan.
Tja, voor zulke lage prijzen moet het geld toch ergens vandaan komen, bezuinigen op de vertalingen blijkbaar.

Vice Principals heb ik ook gezien (geniaal wat je zegt) en vond ik iets leuker dan Eastbound & Down waar ik nu de eerste 3 seizoenen van gezien heb. The Righteous Gemstones staat nog op het lijstje.
pi_204735657
Tomorrow (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb

Weet niet of ik hem nou hier had gepost of niet, maar deze serie is echt geweldig.

Nu halverwege en ep6 zit zo goed in elkaar :'(
pi_204736023
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef JDx het volgende:
Tomorrow (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb

Weet niet of ik hem nou hier had gepost of niet, maar deze serie is echt geweldig.

Nu halverwege en ep6 zit zo goed in elkaar :'(
Je post een netflix serie in het HBO Max topic :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204740721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 14:47 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Ik ben op HBO ook bezig met Eastbound & Down en zeker het 2e en 3e seizoen is de vertaling om te huilen zo slecht, gewoon door een vertaalmachine geramd lijkt het.

_O_

De comments zijn ook geniaal haha.
pi_204822306
Iemand al bezig met Flight Attendant, seizoen 2? Ik kom er niet doorheen. Hysterisch, hyperactief, het vliegt uit de bocht, verhaal lijkt ook nergens op.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 22 mei 2022 @ 09:10:02 #262
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204826996
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 18:19 schreef Felixa het volgende:
Iemand al bezig met Flight Attendant, seizoen 2? Ik kom er niet doorheen. Hysterisch, hyperactief, het vliegt uit de bocht, verhaal lijkt ook nergens op.
Ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 1 en 2 van S1. Bij ons houdt dat in dat we het dus eigenlijk niet leuk genoeg vinden maar de klacht over S2 heb ik wel meer gehoord.
pi_204828014
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 18:19 schreef Felixa het volgende:
Iemand al bezig met Flight Attendant, seizoen 2? Ik kom er niet doorheen. Hysterisch, hyperactief, het vliegt uit de bocht, verhaal lijkt ook nergens op.
Is het heel anders dan S1? Dat vond ik wel redelijk.
anonieme razernist
pi_204828146
S1 vonden wij thuis erg leuk. Seizoen 2 is idd een heel stuk minder. Zijn nu bij afl 4, maar of we verder kijken is maar de vraag
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_204828845
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 11:32 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Is het heel anders dan S1? Dat vond ik wel redelijk.
Ik vond S1 geweldig. Lijkt erop dat ze na het succes van het eerste seizoen snel een tweede in elkaar hebben geknutseld maar het raakt kant noch wal.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_204833788
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:43 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik vond S1 geweldig. Lijkt erop dat ze na het succes van het eerste seizoen snel een tweede in elkaar hebben geknutseld maar het raakt kant noch wal.
Oh, nu heb ik er al helemaal geen zin meer in hahaha.
anonieme razernist
pi_204836369
Iemand een idee waarom S3 van My Brilliant Friend er ineens af is?
Wilde net aan S2 beginnen en dan gelijk door met S3 om het af te sluiten.
  maandag 23 mei 2022 @ 14:33:54 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204839123
twitter


*O*
pi_204839379
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

*O*
Allang op blu-ray genot.
  maandag 23 mei 2022 @ 20:16:56 #270
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204842860
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

*O*
Dat is toch die film met Sjonnie Depp?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 23 mei 2022 @ 20:21:09 #271
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204842921
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:16 schreef superniger het volgende:

[..]
Dat is toch die film met Sjonnie Depp?
Nee.
pi_204842922
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2022 15:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Allang op blu-ray genot.
Die komt pas in juni uit.

Dit kan niet.
  maandag 23 mei 2022 @ 20:29:44 #273
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204843014
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

*O*
Daarom HBO Max genomen voor dit soort toevoegingen net uit de bioscoop.
SOONY
  maandag 23 mei 2022 @ 20:35:22 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204843075
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Daarom HBO Max genomen voor dit soort toevoegingen net uit de bioscoop.
Ik ben hier ook erg content mee ja! :)
  maandag 23 mei 2022 @ 21:30:28 #275
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204843640
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik ben hier ook erg content mee ja! :)
The Batman en deze film, prima hoor voor de ¤3,99 per maand ^O^
SOONY
pi_204843940
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:21 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Die komt pas in juni uit.

Dit kan niet.
Heb hem al ouwe reus. Stukje Amerika
pi_204843956
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Heb hem al ouwe reus. Stukje Amerika
Dit is het nieuwste deel. Die juni release is van Amerika.
pi_204843964
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Dit is het nieuwste deel. Die juni release is van Amerika.
Weet ik. Heb hem via een connectie die blurays reviewed etc
pi_204843972
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Weet ik. Heb hem via een connectie die blurays reviewed etc
Laat eens foto's zien dan.
pi_204851535
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 21:30 schreef DKUp het volgende:

[..]
The Batman en deze film, prima hoor voor de ¤3,99 per maand ^O^
ik ben echt benieuwd wanneer ze de prijs gaan opvoeren hier... en of dat ze de zogenaamde lifetime 50% discount gaan annuleren op een sneaky manier. Ik hoop dat 2e natuurlijk niet
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204853948
Tering wat is Succession goed _O_
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 24 mei 2022 @ 22:04:56 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_204853997
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

*O*
Mooi deze en the batman en hopelijk straks Jurrasic park is een reden om hbo te houden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_204855729
De serie The Knick is ook een echte aanrader, speelt zich af rond 1900 in/rond een ziekenhuis. Met o.a. Clive Owen in de hoofdrol.
Ik werk zelf in een ziekenhuis, het is erg interessant om te zien hoe ze in die tijdsperiode omgingen met bepaalde behandelingen, operaties e.d.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 25 mei 2022 @ 08:14:39 #284
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204855966
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
ik ben echt benieuwd wanneer ze de prijs gaan opvoeren hier... en of dat ze de zogenaamde lifetime 50% discount gaan annuleren op een sneaky manier. Ik hoop dat 2e natuurlijk niet

Er zat toch een fusie aan te komen? Dikke kans dat ze zo'n gebeurtenis aangrijpen om onder een andere na verder te gaan ofzo.

Tot die tijd is het de deal van de eeuw wat mij betreft. Net als Amazon Prime trouwens.
pi_204856116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 07:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
De serie The Knick is ook een echte aanrader, speelt zich af rond 1900 in/rond een ziekenhuis. Met o.a. Clive Owen in de hoofdrol.
Ik werk zelf in een ziekenhuis, het is erg interessant om te zien hoe ze in die tijdsperiode omgingen met bepaalde behandelingen, operaties e.d.
Cocaïne :D
Tap tap tap
pi_204856189
Via de USA max Made for love seizoenen 1 en 2 verslonden. fantastisch!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  roze woensdag 25 mei 2022 @ 09:26:06 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204856538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Mooi deze en the batman en hopelijk straks Jurrasic park is een reden om hbo te houden.
Jurassic World is niet van Warner Bros.
Your beauty never ever scared me.
pi_204856962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Tering wat is Succession goed _O_
Komt wellicht in het rijtje beste series van de afgelopen decennia (met wire, sopranos, breaking bad enzo)?
pi_204857570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 10:26 schreef JDx het volgende:

[..]
Komt wellicht in het rijtje beste series van de afgelopen decennia (met wire, sopranos, breaking bad enzo)?
The Wire en Sopranos staan bij mij altijd ver boven de rest, maar dit is op zeker de beste HBO serie van het moment.
Geweldig geschreven en er zit veel (zwarte) humor in. Ben nu net begonnen in seizoen 3 maar holy shit _O_
  woensdag 25 mei 2022 @ 17:10:29 #290
429367 DKUp
ON TOUR
pi_204861262
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
ik ben echt benieuwd wanneer ze de prijs gaan opvoeren hier... en of dat ze de zogenaamde lifetime 50% discount gaan annuleren op een sneaky manier. Ik hoop dat 2e natuurlijk niet

Volgend jaar denk ik.
SOONY
pi_204861663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Tering wat is Succession goed _O_
anonieme razernist
pi_204861858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Tering wat is Succession goed _O_
L to the OG.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 25 mei 2022 @ 18:54:28 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_204862244
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2022 17:47 schreef NoCigar het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Briljante ep was dat!
Ik hou vooral van de karaktersTom en Roman. Goed gecast ook die twee.
pi_204862361
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 18:54 schreef Aventura het volgende:

[..]
Briljante ep was dat!
Ik hou vooral van de karaktersTom en Roman. Goed gecast ook die twee.
Ja, dar zijn ook mijn favorieten geloof ik. Op Reddit was een uitgebreid toernooi waar het minst onsympathieke karakter werd gekozen. De overduidelijke winnaar:
anonieme razernist
pi_204862642
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 22:01 schreef Spaulding het volgende:
Tering wat is Succession goed _O_
even toegevoegd aan de kijklijst!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204863516
De interacties tussen Tom en Greg the Egg zijn echt geweldig. Twee idioten waarbij Greg helemaal niet zo dom blijkt te zijn. Shit Pinata


Heerlijke serie


Brian Cox is geniaal.
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 13:37:49 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204870934
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 22:08 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Laat eens foto's zien dan.
:lijstje:
What can change the nature of a man?
pi_204871242
Succession is ook een van de weinige series waarbij ik het introliedje niet doorspoel O+
pi_204888159
Man wat is Big Little Lies een goeie serie zeg _O_
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204904370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
Succession is ook een van de weinige series waarbij ik het introliedje niet doorspoel O+
En Peacemaker :')
  zondag 29 mei 2022 @ 18:27:17 #301
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204905944
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2022 16:58 schreef JDx het volgende:

[..]
En Peacemaker :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')