abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204555721
HBO Max powned Netflix met hun aanbod. Zoveel beter en goedkoper. Bye bye Netflix
pi_204557271
De nieuwe miniserie We own this city. 25FPS op onze onze max :')

De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.

Oh en volgens mij zelfde gezeik bij Barry seizoen 3.

Dus Max originals (Tokyo Vice) zijn wel de juiste framerate, maar de originals van de tv zender HBO (nog?!) niet.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_204557353
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe miniserie We own this city. 25FPS op onze onze max :')

Oh en volgens mij zelfde gezeik bij Barry seizoen 3.

Dus Max originals (Tokyo Vice) zijn wel de juiste framerate, maar de originals van de tv zender HBO (nog?!) niet.
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204557661
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Neen. Maargoed, het is tamelijk eenvoudig om de usa versie te kijken, maar ik vind het zo intens treurig dat dat überhaupt nodig is.

Hbo heeft het geluk dat hun producties echt gigantisch goed zijn en dat het peanuts kost.
pi_204557745
Wanneer is Tokyo Vice klaar? Trailer zag er tof uit.
SOONY
pi_204557818
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
Wanneer is Tokyo Vice klaar? Trailer zag er tof uit.
Deze week (28-4) in de USA. Over 4 weken hier klaar I guess.
pi_204557938
Nostalgie, ik zie de fresh prince of bel air staan denk ga ff kijken, wel engelse ondertiteling en geen nl ondertiteling,
Nu had ik niet eens in de gaten dat er engelse ondertiteling was maar ik vind het wel slecht vooral voor een serie die al zo oud is.
pi_204560927
quote:
11s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?

quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:

[..]
Dat het versnellen (en dus het wijzigen van de toonhoogte) van video nog steeds voorkomt kijk ik van op.

Ik kocht in mijn jeugd nog wel eens films van "Pokémon" op DVD waarop de beelden ook versneld waren waardoor de stemmen van de Nederlandse stemacteurs bijna onherkenbaar waren wat ik jammer vond. Vanaf de 4de film zijn die mensen toevallig genoeg ook nog echt vervangen door goedkopere acteurs waardoor er helemaal geen herkenbaarheid meer overbleef. De zanger in de titelsong (die ook weer een duurdere zanger verving) had echt geen zangtalent dus dat lag niet aan de versnelling.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204562274
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:39 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?
Komt door de 4% versnelling ja.
pi_204562553
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef Sorella het volgende:
Nostalgie, ik zie de fresh prince of bel air staan denk ga ff kijken, wel engelse ondertiteling en geen nl ondertiteling,
Nu had ik niet eens in de gaten dat er engelse ondertiteling was maar ik vind het wel slecht vooral voor een serie die al zo oud is.
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204562590
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
HBO Max powned Netflix met hun aanbod. Zoveel beter en goedkoper. Bye bye Netflix
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ( _O_ ).

Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol. :')
pi_204563130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ( _O_ ).

Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aanbod van HBO (ondanks dat we al jaren via Ziggo HBO hadden). Vind het ook wel een gebruiksvriendelijk systeem, ze hebben duidelijk Netflix als voorbeeld gebruikt en beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals Disney+ imo).

En ik zie het bij ons ook gebeuren dat Netflix er (tijdelijk) uit gaat. We kijken tegenwoordig vrijwel altijd HBO of Disney+ en een enkele keer Prime.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 april 2022 @ 11:32:00 #213
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204563245
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime :)
pi_204563269
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aanbod van HBO (ondanks dat we al jaren via Ziggo HBO hadden). Vind het ook wel een gebruiksvriendelijk systeem, ze hebben duidelijk Netflix als voorbeeld gebruikt en beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals Disney+ imo).

En ik zie het bij ons ook gebeuren dat Netflix er (tijdelijk) uit gaat. We kijken tegenwoordig vrijwel altijd HBO of Disney+ en een enkele keer Prime.
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Ah, Prime dus.

Ik doe uit principe niet aan Prime. Amazon kan de tering krijgen.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 28 april 2022 @ 11:35:30 #215
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_204563278
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.
[..]
Ah, Prime dus.

Ik doe uit principe niet aan Prime. Amazon kan de tering krijgen.
Reken eens uit wat het per jaar scheelt aan streamingkosten ;)
pi_204563615
(origineel / NTSC)

(versneld / PAL)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.
Waarschijnlijk ivm rechten (gemaakt voor een andere opdrachtgever) of beperkte mogelijkheid tot (snel) overzetten van de ondertiteling.

Voor een favo-serie (bijvoorbeeld The Garcias) zou ik het er wel voor over hebben om een middagje ervoor uit te trekken om de afleveringen te ondertitelen mits het compleet anoniem kan en mits ik op dat moment nog een HBO Max account heb. Ik weet dat YouTube het mogelijk maakt voor ongerelateerde gebruikers om te ondertitelen.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_204563657
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Sowieso vind ik het vreemd en irritant dat tegenwoordig series er niet meer in één keer opstaan. Een uiterst onwenselijke ontwikkeling wmb.
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
pi_204563695

Helaas weer met een incomplete cast-foto aan het einde.
pi_204564646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets 8-)
pi_204564801
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
Dit zijn meestal series die op TV worden uitgezonden en waar HBO/Amazon (ook) de streamingsrechten hebben.
Je ziet wel vaker dat een seizoen in tweeën wordt toegevoegd tegenwoordig.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204573760
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:

[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets 8-)
Het maakt die van mij niet uit welke aflevering het is als het maar Paw Patrol of Blaze en de Monsterwielen is, 10 dagen achter elkaar dezelfde aflevering, geen enkel punt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:58:37 #222
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204573795
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_204574988
Daarom hoeft Lenny_Leonard ook niet 15 euro per maand te betalen voor alleen Paw Patrol :9
pi_204575045
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen. :+
Meh al die afleveringen zijn toch hetzelfde, op een gegeven moment ben je zo afgestompt dat je vrolijk mee loopt te zingen en roepen... Klaar voor actie Rider, meneer.
Stockholm is er niks bij...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_204576405
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Dus niet normaal.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')