Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe miniserie We own this city. 25FPS op onze onze max
De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.
Oh en volgens mij zelfde gezeik bij Barry seizoen 3.
Dus Max originals (Tokyo Vice) zijn wel de juiste framerate, maar de originals van de tv zender HBO (nog?!) niet.
Neen. Maargoed, het is tamelijk eenvoudig om de usa versie te kijken, maar ik vind het zo intens treurig dat dat überhaupt nodig is.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
Deze week (28-4) in de USA. Over 4 weken hier klaar I guess.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:43 schreef DKUp het volgende:
Wanneer is Tokyo Vice klaar? Trailer zag er tof uit.
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:00 schreef wolfrolf het volgende:
De 1e aflevering is 3 minuten korter dan op de Amerikaanse.
Dat het versnellen (en dus het wijzigen van de toonhoogte) van video nog steeds voorkomt kijk ik van op.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of het geluid wel klopt qua toonhoogte.
Komt door de 4% versnelling ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:39 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Komt dat door versnelling van de beelden of is er geknipt in de beelden?
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:00 schreef Sorella het volgende:
Nostalgie, ik zie de fresh prince of bel air staan denk ga ff kijken, wel engelse ondertiteling en geen nl ondertiteling,
Nu had ik niet eens in de gaten dat er engelse ondertiteling was maar ik vind het wel slecht vooral voor een serie die al zo oud is.
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken (quote:Op woensdag 27 april 2022 16:17 schreef Johannes788 het volgende:
HBO Max powned Netflix met hun aanbod. Zoveel beter en goedkoper. Bye bye Netflix
Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ().
Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol.
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Primequote:Op donderdag 28 april 2022 10:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik houd Netflix alleen maar aan voor de kinderen, al wordt er steeds vaker naar Disney gekeken ().
Eigenlijk betaal ik dus gewoon iets van 15 euro per maand voor Paw Patrol.
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Paw Patrol stond ook op Prime of HBO dacht ik. Ik ben hem in ieder geval op een andere dienst ook tegen gekomen. Wel andere seizoenen dan op Netflix overigens, volgens mij switchen ze die regelmatig.
Ik ben tot nu toe erg tevreden over het aanbod van HBO (ondanks dat we al jaren via Ziggo HBO hadden). Vind het ook wel een gebruiksvriendelijk systeem, ze hebben duidelijk Netflix als voorbeeld gebruikt en beter goed gejat dan slecht bedacht (zoals Disney+ imo).
En ik zie het bij ons ook gebeuren dat Netflix er (tijdelijk) uit gaat. We kijken tegenwoordig vrijwel altijd HBO of Disney+ en een enkele keer Prime.
Ah, Prime dus.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime
Reken eens uit wat het per jaar scheelt aan streamingkostenquote:Op donderdag 28 april 2022 11:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op HBO staan ze niet. Wisselende seizoenen maakt niet uit.
[..]
Ah, Prime dus.
Ik doe uit principe niet aan Prime. Amazon kan de tering krijgen.
Waarschijnlijk ivm rechten (gemaakt voor een andere opdrachtgever) of beperkte mogelijkheid tot (snel) overzetten van de ondertiteling.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet zo goed, dat soort oudere series zijn al jaren uit op DVD/Blu-Ray dus ik neem aan dat het eenvoudig beschikbaar moet kunnen worden.
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd en irritant dat tegenwoordig series er niet meer in één keer opstaan. Een uiterst onwenselijke ontwikkeling wmb.
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me nietsquote:Op donderdag 28 april 2022 11:32 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Paw Patrol staan genoeg seizoen op Prime
Dit zijn meestal series die op TV worden uitgezonden en waar HBO/Amazon (ook) de streamingsrechten hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
Het maakt die van mij niet uit welke aflevering het is als het maar Paw Patrol of Blaze en de Monsterwielen is, 10 dagen achter elkaar dezelfde aflevering, geen enkel punt.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Als kind keek je gewoon elke dag dezelfde herhaling van elk tekenfilmpje op Sky Channel, boeide me niets
Meh al die afleveringen zijn toch hetzelfde, op een gegeven moment ben je zo afgestompt dat je vrolijk mee loopt te zingen en roepen... Klaar voor actie Rider, meneer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook meer een wens van de ouders, wat afwisseling in de afleveringen.
Dus niet normaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat is gewoon normaal tho, alleen Netflix (en Amazon Prime met sommige series) doen dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |