Young Sheldon is dan ook ontiegelijk slecht. Dus doen ze om je tijd te besparen zodat je een wel goede serie kan kiezenquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij
Alle spin-offs met 'Young' zuigen ballen.quote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Vier dagen wachten op aflevering van Young Sheldon en dan zit er helemaal geen ondertiteling bij
Oh wow er zijn echt mensen die die troep kijken dusquote:Op maandag 18 april 2022 20:33 schreef Aether het volgende:
Nee hoor, troep waarderen mag altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Gunner het volgende:
Niet iedereen lijkt te willen begrijpen dat smaken verschillen.
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:07 schreef Gunner het volgende:
Niet iedereen lijkt te willen begrijpen dat smaken verschillen.
M'n punt is meer dat iedereen gewoon lekker moet kijken wat ie wil, met of zonder ondertiteling. Dat hoeft een ander niet voor me in te vullen en ik krijg er echt enorme anusjeuk van altijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
Niets mis met aardappelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dan nog is het geen kwaliteit. Patat noem ik ook troep. Toch eet ik het af en toe.
Edet heeft vast kalmerende vochtige doekjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
M'n punt is meer dat iedereen gewoon lekker moet kijken wat ie wil, met of zonder ondertiteling. Dat hoeft een ander niet voor me in te vullen en ik krijg er echt enorme anusjeuk van altijd.
Sowieso vind ik het vreemd en irritant dat tegenwoordig series er niet meer in één keer opstaan. Een uiterst onwenselijke ontwikkeling wmb.quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
Geluksvogel die je bent, Batfleck komt (eenmalig geloof ik) weer terug en Pattinson stopt er meequote:Op dinsdag 19 april 2022 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inmiddels Batman helemaal gezien prima film kijkt lekker weg zet Gotham goed neer.
Prima Catwoman Batman zelf en de rest.
Ik vond het een verademing na die Ben Affleck Batman films.
Dat zou een stomme keus zijn maar dat doen ze wel vaker bij DC opvallend ook The Joker, The Batman en Shazam (drie films die buiten de dcu zijn gemaakt, Zijn alle drie beter als Justice league Suïcide squad en batman vs superman en die andere gelinkte films)quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geluksvogel die je bent, Batfleck komt (eenmalig geloof ik) weer terug en Pattinson stopt er mee
Dat omvat inderdaad wat er nu bekend is over die twee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 @ 18:02 schreef DKUp het volgende:
Ben Affleck komt nog terug voor The Flash en dat is het toch?
Robert Pattinson kan nog terugkeren in sequels en spin-offs.
Later pas er van gemaakt toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |