Ja idd, die is nog niet uit op Bluray ofzo, alleen in de bios.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij zo'n persoon die van die cam-versies van bioscoopfilms downloadt?
Ik vind dat altijd zo kansloos.
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 @ 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de fusie met discovery+quote:Op donderdag 14 april 2022 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb geprobeerd het te lezen maar het was teveel tekstGeen idee wat hier de bedoeling van is.
Ik deed dat ook altijd vroegerquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik er niets over, maar zou kunnen idd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met de fusie met discovery+
ik ging altijd voor Retail versies. minimaal 1080Pquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was in de jaren 0 van deze eeuw dat ik het deed toen was ik nog jong. In de jaren 10 ben ik ermee gestopt. Over gegaan op streaming.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.
Beetje als de gemiddelde Chinese toerist jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet dat men dat vroeger deed. Je kunt dan wel van een film kennis nemen, maar beleef je 'm ook echt optimaal? Het lijkt me niet.
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
Ja ik heb ze gewoon op de ouderwetse manier gehaald met EN subs, kan nu al niet wachten op ep6.quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Vreemd beleid dat van de HBO max serie Tokyo Vice er in Amerika al 5 afleveringen online staan, en hier maar 3.
DMZ kwam een dag later zeker ofzo? Die serie is zelfs nog in 25fps hier erop gezet. chanant. Wel genoten van die miniserie trouwens. Jammer dat door corona die serie is gekortwiekt. genottelijk om naar te kijken en lekker rauw.quote:Op maandag 18 april 2022 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.
Ik weet niet wat voor mensen de klantenservice bemannen, maar die vaagheid rondom al die beloftes over framerate en subtitles, zo irritant.quote:
quote:Op maandag 18 april 2022 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2022 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met DMZ was dat ook. Ik wilde gisteren Tokyo Vice ook starten maar als we zo achterlopen wacht ik wel tot dat het klaar is.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Beetje verwende houding wel, vind je niet?
Gewoon amarikaanse vpn nemen. Hbo max werkt prima met vpn. Ook veel meer aanbodquote:Op maandag 18 april 2022 11:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gewoon op de ouderwetse manier gehaald met EN subs, kan nu al niet wachten op ep6.
Oh vet zie dat over 3 dagen dan ep7 ook meteen komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |