Mooi deze en the batman en hopelijk straks Jurrasic park is een reden om hbo te houden.quote:
Er zat toch een fusie aan te komen? Dikke kans dat ze zo'n gebeurtenis aangrijpen om onder een andere na verder te gaan ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wanneer ze de prijs gaan opvoeren hier... en of dat ze de zogenaamde lifetime 50% discount gaan annuleren op een sneaky manier. Ik hoop dat 2e natuurlijk niet
Cocaïnequote:Op woensdag 25 mei 2022 07:37 schreef KillerBee4ever het volgende:
De serie The Knick is ook een echte aanrader, speelt zich af rond 1900 in/rond een ziekenhuis. Met o.a. Clive Owen in de hoofdrol.
Ik werk zelf in een ziekenhuis, het is erg interessant om te zien hoe ze in die tijdsperiode omgingen met bepaalde behandelingen, operaties e.d.
Jurassic World is niet van Warner Bros.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi deze en the batman en hopelijk straks Jurrasic park is een reden om hbo te houden.
Komt wellicht in het rijtje beste series van de afgelopen decennia (met wire, sopranos, breaking bad enzo)?quote:
The Wire en Sopranos staan bij mij altijd ver boven de rest, maar dit is op zeker de beste HBO serie van het moment.quote:Op woensdag 25 mei 2022 10:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Komt wellicht in het rijtje beste series van de afgelopen decennia (met wire, sopranos, breaking bad enzo)?
Volgend jaar denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben echt benieuwd wanneer ze de prijs gaan opvoeren hier... en of dat ze de zogenaamde lifetime 50% discount gaan annuleren op een sneaky manier. Ik hoop dat 2e natuurlijk niet
Ja, dar zijn ook mijn favorieten geloof ik. Op Reddit was een uitgebreid toernooi waar het minst onsympathieke karakter werd gekozen. De overduidelijke winnaar:quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Briljante ep was dat!
Ik hou vooral van de karaktersTom en Roman. Goed gecast ook die twee.
En Peacemakerquote:Op donderdag 26 mei 2022 14:18 schreef tjoptjop het volgende:
Succession is ook een van de weinige series waarbij ik het introliedje niet doorspoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |