Denk Warner Bros inderdaad, want kijk ook maar naar de reactie van de mensen die het hebben gezien in de bioscoop. Tja, de film was al een tijdje klaar dus genoeg tijd gehad om dit aspect te fixen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:55 schreef Sorella het volgende:
[..]
Zal dat dan aan warnerbros liggen of aan hbo ? ik neig naar warnerbros en dan de vraag waaroooooom ?
Explosies zijn keihard en conversaties moet je het geluid harder voor zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb hem in de bios en thuis gezien. Is mij niet opgevallen eigenlijk
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:15 schreef Gunner het volgende:
Big Bang Theory is eindelijk nl subbed, Young Sheldon ook
Opnieuw maken zal wel goedkoper zijn geweest dan dat over te kopen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.
Volgens mij zijn alle seizoenen op tv geweest met professionele ondertiteling.
Gisteren anderhalve aflevering gezien, geloof dat de vertaling niet echt goed was maar zal er wat beter op letten. Op Veronica wordt TBBT ook nog steeds uitgezonden en dan blijf ik wel eens hangen tijdens het zappen, die ondertiteling is volgens mij wel prima.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gelijk ook wel de slechtste vertalingen die ze konden vinden.
Volgens mij zijn alle seizoenen op tv geweest met professionele ondertiteling.
Kun je nagaan hoe goedkoop die vertalingen dan zijn...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Opnieuw maken zal wel goedkoper zijn geweest dan dat over te kopen.
Die staat nog op m'n lijstje (Danny McBridequote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:47 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik ben op HBO ook bezig met Eastbound & Down en zeker het 2e en 3e seizoen is de vertaling om te huilen zo slecht, gewoon door een vertaalmachine geramd lijkt het.
Tja, voor zulke lage prijzen moet het geld toch ergens vandaan komen, bezuinigen op de vertalingen blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goedkoop die vertalingen dan zijn...
[..]
Die staat nog op m'n lijstje (Danny McBride) maar dat wordt dan met Engelse ondertitels kijken...
Vice Principals ken je ook, neem ik aan? Echt geniaal.
The Righteous Gemstones sprak me wat minder aan.
Je post een netflix serie in het HBO Max topicquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:11 schreef JDx het volgende:
Tomorrow (TV Series 2022– ) - Reference View - IMDb
Weet niet of ik hem nou hier had gepost of niet, maar deze serie is echt geweldig.
Nu halverwege en ep6 zit zo goed in elkaar
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 14:47 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Ik ben op HBO ook bezig met Eastbound & Down en zeker het 2e en 3e seizoen is de vertaling om te huilen zo slecht, gewoon door een vertaalmachine geramd lijkt het.
Ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 1 en 2 van S1. Bij ons houdt dat in dat we het dus eigenlijk niet leuk genoeg vinden maar de klacht over S2 heb ik wel meer gehoord.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:19 schreef Felixa het volgende:
Iemand al bezig met Flight Attendant, seizoen 2? Ik kom er niet doorheen. Hysterisch, hyperactief, het vliegt uit de bocht, verhaal lijkt ook nergens op.
Is het heel anders dan S1? Dat vond ik wel redelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:19 schreef Felixa het volgende:
Iemand al bezig met Flight Attendant, seizoen 2? Ik kom er niet doorheen. Hysterisch, hyperactief, het vliegt uit de bocht, verhaal lijkt ook nergens op.
Ik vond S1 geweldig. Lijkt erop dat ze na het succes van het eerste seizoen snel een tweede in elkaar hebben geknutseld maar het raakt kant noch wal.quote:Op zondag 22 mei 2022 11:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Is het heel anders dan S1? Dat vond ik wel redelijk.
Oh, nu heb ik er al helemaal geen zin meer in hahaha.quote:Op zondag 22 mei 2022 13:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vond S1 geweldig. Lijkt erop dat ze na het succes van het eerste seizoen snel een tweede in elkaar hebben geknutseld maar het raakt kant noch wal.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is toch die film met Sjonnie Depp?
Ik ben hier ook erg content mee ja!quote:Op maandag 23 mei 2022 20:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom HBO Max genomen voor dit soort toevoegingen net uit de bioscoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |